Novinky
0
presne ten Fiat som tam videl na prvy pohlad 😉
Přejít do diskuze
Jo... a na to, že se musí těžce dotovat jedna značka, aby vůbec uvedla provozuschopný model, doplácejí ostatní tím, že běžná auta jsou dražší >😁
Nj te je taky strasna skoda 😒 Pritom matersky podnik vyrabejici predevsim lodni a jine motory docela hezky slape...
Podobně dopadla reinkarnace Isotty-Fraschini... smělý začátek v roce 1996, krach o pět let později... Přitom jejich T8 a T12 s motory od Audi byla hezká auta.... Hm. Nepovedlo se
Takze ked sa o Veyrone vsade pise a hovori, ma jednu z najvacsich reklam, tak je to degradacia? Alebo to, ze vyskum a vsetky ostatne naklady s tym spojene su vyssie, ako zisk z jeho predaja? Ved automobilka moze byt len rada, ze sa dava na jej vyzkum a fungovanie jej projektov az tolko financii, vies co by za to dali ine automobilky, keby mohli byt tak dotovane a mali by to naj, co sa vo svete automobilizmu vyskytuje, alebo vytvori?
Sympaticke tohle Diatto, skoda jen, ze zrejme nebudou dalsi. Ono italskych znacek, kterym by slusela reinkarnace je hodne. Dulezite je to spravne uchopit a nestihnout mezi tim zkrachovat. Odstrasujicim prikladem budiz zprzneni Bugatti koncernem VW :-! nejen ze by ten projekt v soukromych rukou daaaavno skoncil pro nedodtatek financi (sami "marketingovy guruove" VW priznavaji ze projekt Vyronu skonci ve ztrate - dobra jsou to penize jejich akcionaru) ale podobnou degradaci znacky si Bugatti proste nazslouzi 😒