Novinky
Jezdí a jak pěkně :yes: Je na co se těšit 😉
Ako vies ze pekne?
Pracuju v Česaně 😉
Tak uz si len drzat palce, aby ro bolo pekne a aj cenovo dostupne...len aby tam nedali palubovku z Roomstera.... 😄
a co si cakal,jasne ze tam daju palubovku z roomstera
abi usetrili nakladi na výrobu ale bude to ako vzdicky predrazene. P.S: TIGUAN BUDE OMNOHO LACNEJSÍ NEZ YETI.
A AKO POZNAM SKODU NIJAKA VYBAVA A VELA PENAZI. SKODA :no: A VW :yes:
abi usetrili nakladi na výrobu ale bude to ako vzdicky predrazene. P.S: TIGUAN BUDE OMNOHO LACNEJSÍ NEZ YETI.
A AKO POZNAM SKODU NIJAKA VYBAVA A VELA PENAZI. SKODA :no: A VW :yes:
Ten se mi fakt moc nelíbí.
No a zase jiným se líbí - mně se Roomster taky na fotkách nelíbil a v reálu jsem byl překvapenej. A proč sem hned musíš napsat o obludě (podle Tvého názoru Roomster), když se o něj nejedná?
Koncept má opravdu pár pěkných detailů a vypadá zajímavě, ale co z toho ... Dopadne to stejně, jako z Roomstrem! Nalákají tě na skvělou studii a pak z toho bude hybrid Fabie II. a Roomsteru ... A to je š(Š)koda ... ;-\
Auto se 3 válci je slabé, žíznivé a nejede - takže posílám :no: do Mladé Boleslavi ...
do stvorkolky snad HTP nenapchaju....
..jenže to už je takový čeký folklór,tak to neřeš, jejich HTP je vděčné téma...ty poslyš, co frčí za hlášku a SK na slovenské auto,to je fuk na jaké,tak, obecně,ať jsme trochu in 😉 :yes:
hm,ja žiadne slovenské auto nepoznám.
akurat K1 ATTACK [odkaz] ale to je maloseriovka .. takze
Nic slovenske (rozumej vyvinute na Slovensku) sudruhovia z Prahy v dobach minulych vyrabat nedovolili...zial...
Dnes jedine spominany K1 Attack, co je pocin dvoch ludi.
Dnes jedine spominany K1 Attack, co je pocin dvoch ludi.
Proc by nedovolovali soudruhove z prahy v dobach minulych vyrabet auto vivinute na slovensku ? zrovna tohle bych na polotiku nesvadel. Ono totiz minuly rezim jaxi netvoril nove hodnoty ale stavel na znarodnenych. No a kdyz si clovek spocita kolik bylo v CR pred valkou firem vyrabejicich auta a motorky a kolik jich bylo na uzemi slovenska tak je to hned jasne proc to bylo tak jak to bylo. pokud dobre vim tak rozmach slovenskeho automobiloveho prumyslu zacala az vystavba zavodu Skoda a co si budeme povidat skodovky smontovane na slovensku nemely zrovna valnou povest a to tehdejsi trh snesl opravdu hodne 😉
V tomto pripade si jemne vedla. Okrem toho si mylis pojmy a dojmy, vyvoj a seriova vyroba su dve rozdielne veci. Pozri sa trosku do historie, zistis, ze vyvoj na Slovensku nebol nijak zanedbatelny a ze aj zopar vozov, ktore ma v depozitari muzeum Skoda, ma miesto vzniku Bratislava. V bratislave, Trnave a Martine vznikol nastupca Pragy V3S, postavili 15 prototypov, od auta velkosti Avia az po sestkolku...po ukonceni vyvoja to prazaci stopli, lebo sestkolka bola lahsia a mala lepsie vlastnosti v terene ako T815, ktoru by tym padom uz armade tazko predavali, na Slovensku tiez vznikol furgon na zaklade S120 [odkaz] [odkaz]
na zaklade S Garde special na preteky do vrchu Salamander (prvy prototyp zdemolovali pri havarii pri skuskach a potom program "soudruzi" stopli), Locusta, zaklad tiez v S Garde, ale motor vpredu, vzadu piate dvere, rozsirene lemy blatnikov a uplne novy predok, niekolko generacii nastupcov S1203, (napr. MNA900, MNA1000-[odkaz] podotykam, ze ani jeden nebol pusteny do seriovej vyroby, Tatra603X [odkaz] [odkaz] vznikla takisto na Slovensku podobne ako mikrobus [odkaz] NIE "TOHLE BYCH NA POLITIKU NESVADEL", ALE VTEDAJSIE ROZHODNUTIA BOLI LEN A LEN POLITICKE, O BUDUCNOSTI PROJEKTOV ROZHODOVALI LUDIA CO NEMALI ANI SAJN O CO BEZI...
na zaklade S Garde special na preteky do vrchu Salamander (prvy prototyp zdemolovali pri havarii pri skuskach a potom program "soudruzi" stopli), Locusta, zaklad tiez v S Garde, ale motor vpredu, vzadu piate dvere, rozsirene lemy blatnikov a uplne novy predok, niekolko generacii nastupcov S1203, (napr. MNA900, MNA1000-[odkaz] podotykam, ze ani jeden nebol pusteny do seriovej vyroby, Tatra603X [odkaz] [odkaz] vznikla takisto na Slovensku podobne ako mikrobus [odkaz] NIE "TOHLE BYCH NA POLITIKU NESVADEL", ALE VTEDAJSIE ROZHODNUTIA BOLI LEN A LEN POLITICKE, O BUDUCNOSTI PROJEKTOV ROZHODOVALI LUDIA CO NEMALI ANI SAJN O CO BEZI...
Všimli jste si, že bílá střecha na fabii není z mini cooperu, ale z yetiho? alespoň tak to viděla škoda. Podobně ten boční profil fabie není kopií swiftu, ale pouze je způsoben prodloužením bočního okna předních dveří roomsteru dozadu. čili pouhá podoba. (rozdíl od kopírování!)
Mi se líbil už při prvním představení v roce 2005...je to prostě něco nového a jestli to bude čtyřkolka tak to bude super a určitě tohle autíčko budu zvažovat 😉
Doufam, ze jeden z tech "dalsich" lihovych trhu bude take CR, aby se s tim lihem konecne pohnulo i u nas.
V kombinaci s novým 1.6 TDI to bude velmi pěkné vozítko. Pokud bude cena do půl milionu, bude to trefa do černého.
Kéž by to bylo jako u Superbu a serie by se od konceptu prakticky nelišila... Podle mě ta podoba není zas až tak nereálná, ale kdo ví... Nejhezčí je celá přední partie, a proto doufám, že z ní neudělaj další Fabii respektive Roomster ;-\
Tak, přesně na tohle je svět aut nadrženej. Jo, mladý býček, v ostře řezaném vyprošťováku... dokonalý image. Bude to trhák. Za 4x4 jednu velkou pusu do Boleslavi. Porsche Cayenne mít můžeš. Yetiho ovšem, toho mít... musíš. BRAVO ŠKODA :yes:
ačkoliv se považuji za mladého bejčka, tak než jetíka tak to už fakt radši GTI 😄 😉
Jen nezapomeň, že zejména u mladého býčka bývá začasté nutno zajet do lesíčka... a tam se čtyřkolka bude hodit. 😄 😉
ne, tam se bude hodit kvalitní, rovná plocha po sklopení sedaček >😒] . PS: o 4x4 u mě nemusíš mít starost >😒] 😉 :-!
To mi připomíná, mám na chatě souseda se starou imprezou, a ten vždycky říká, "žere to jako prase, ale v zimě k nezaplacení, holt perNament je perNament"... Je to můj oblíbec. 😄 😄
taky rád v zimě používám pernament. je to výborná věc, protže pak třeba u turniketů to jen přiložíš (když máš pernament na celý den,např) a jedeš. >😁 😄 . PS: zase to tolik nežere...fakt... 😉
>😁 :yes: Ten perNament... to je legendární slovo návštěvníků fotbalovejch stadiónů - miliónkrát jsem slyšel - "mám pernamenktu" >😁 :yes:
Pozor, pozor... do úmoru tu píši, že bejt mladej a nemít moc vaty, jdu zásadně po autech typu - Peugeot Partner, tedy, udělal bych si ho jako "SUVkámoše"... takovej malej vojenskej vyprošťovák... to je styl... a ten ti právě nabídne v dokonale přístupné formě Yeti, který navíc bude mít přesah až k empétrojkovejm kovbojům... rouzumíš, prkno na sníh, skejt atd... chce to být v rámci možností originální, nikoliv velikostí mračítek na předních světlech ale životním postojem... který se odrazí ve stylu auta, nikoliv, jak to dělá většina, tedy - naopak. Věta k úvaze, co? 😄 Myslím že na Yetiho to chce cca 450 tisíc... a jsi král džungle.
čoveče skejt? Co si o mě proboha myslíš? >😁 >😁 😉 . Jinak za 450 tisíc na nové auto...nevím, snad možná s přicházející rodinou by to byl horký kandidát.
Nemám na mysli skejťáky, co si otloukaj hlavu o stěny Nové scény Národního divadla 😄 mám na mysli mladé lidi, co vyznávaj zdravý životní styl (bez cigár, bez fetů, sem tam vodka s džusem, sport a šu...tedy milování... prostě tak 😉
:yes:
Keď už to auto reálne existuje, cena určite nebude tak vysoká aby bolo auto nepredajné.
Yeti 4x2 sa už predáva! Má krycie meno Roomster Scout 😄
Keď už to auto reálne existuje, cena určite nebude tak vysoká aby bolo auto nepredajné.
Yeti 4x2 sa už predáva! Má krycie meno Roomster Scout 😄
Němci vlastnící Škodovku výrobu YETIHO nepovolí !
Co nepovolí, oni ji dokonce zakážou. 😉
Jednou za čas se objeví koncept, který se mi tak líbí, že bych byl nejradši, kdyby se do sériové už neměnil. Třeba právě Yeti takový koncept je(samozřejmě až na interiér). Teď jenom doufám, že ho už moc nezmění. Jestli někdo víte víc, tak neváhejte a podělte se s námi.
Když na nás Yeti vybafl poprvé, lekli jsme se... dnes, když jsme natrávili Roomstera a vizuálně porcujeme Fabii 2, pojednou, začínáme Yetiho "vidět". Ano, aktuální markanty Škoda-designu byly již na Yetim... a dnes, to tehdy odmítané, je pojednou přijímané s nadšením. Jen lehce "poroverovsku" upravená příď a Yeti získal originální tvář v rámci modelové řady škodovek... "A" sloupek... zhrublá roomsterovská záď... jo, smekněme před uměním designerů Škody. A série Yetiho? Vnějšek se nemůže nijak moc měnit, kde také, ten je dotažený do výroby. Interiér samozřejmě bude zcivilněn, ale jedno je jisté už dnes. Škoda bude vyrábět první auto, které budeme všichni jen chválit. Ba co víc... kritika mladých lidí, volajících po odhození konzervativního pláště škodovek, nalezne právě v Yetim vyslyšení. Ano... Yeti bude dokonaná kára pro mladé lidi. A ta informace o 4x4... ta jen potvrzuje, že Škoda u Yetiho nenechá nic náhodě... Těšme se... již brzy.
pokdu bude yetti v serii vypadat alespon na 90% jak koncept, tak davam :yes:, jenze zname skodu a minimalne interier bude zrejme z Roomsteru/Fabie 8-s No osbne se rad necham prekvapit. Ma nadeji stat se nepohlendejsi skodovkou, tak aby to skodovacti designovy "guruove" opet nevyklestili.
Herr Witting to rekl zajimave. "Auto se od konceptu jemně liší, ale budeme mít typické prvky designu, které jsme začali s Roomsterem a má je i nová Fabia." Po A sloupek jsou Fabia a Roomster totozne. Takze uz vime jak bude vypadat Yetti po A sloupek. Od A sloupku dal muzeme ocekavat linii jako u konceptu, ale nejvice zmen se odehraje v zadnich partiich. Dvere zustanou vyklopne jen nahoru (koncept dvojitych dveri Skoda opustila v 60.letech min. stol. u Octavie), dale Skoda nema zadni lampy ve sloupcich a nemyslim, ze Yetti bude vyjimkou. Takze co nam zbyde?? S malyma zmenama, damy a panove, privitejme automobil SKODA FABIA 4X4 Yetti!!!!!
jses mimo chlapce. seriovka yeti nebude mit s fabii II nic spolecnyho, bude na platforme OII, pristrojovka bude taky specificka, nic podedenyho...
Tak o te pristrojovce bych tolik nehulakal. Jak vime, Skodovka to s pristrojovkama moc neumi. Zatim neudelala zajimavou pristrojovku. V Roomsteru a nave Fabii je take totozna. Yetti toho z OII mit moc nebude.
bude mit platformu z OII tj. podvozkovou plosinu, zaveseni, napravy - nic, co by laik jako ty na prvni pohled poznal...
Mas na mysli podvozek z Golfu? Pokud si pamatuju OII nema svuj vlastni podvozek. Ty asi taky jeden z tech profesionalu asi nebudes.
Slovíčkaření 8-s Koncernová platforma OII,Golf,Jetta,A3,Leon... Trochu mozku, těžko někdo bude uvádět, že Roomster je postavený na podvozku Golfa a Ibizy, i když je to vlastně pravda.
dobry, tak hadanka odbornikovi mariankovi: jak se jmenuje platforma, na ktere je postavena OII a ostatni pribuzne koncernove vozy? vis-li, odpovis (napoveda: jedno pismeno a jedna cislice 😄
V nedavnem cisle Autobildu jsem cetl, ze nove Audi A1 bude na podvozku kombinujici polo a Golf 4 (zadni napravu), takze vlastne takovou skracenou verzi Roomstera. Audi chce nabizet i A1 4x4 a to je prave mozne jen s napravou z Golfa. Takze s nejvetsi pravdepodobnosti tento podvozek dostane i nas Yeti!
Až dáte do Yetiho 4x4 motor 2.0 TDI 125 kW, tak si ho půjdu koupit ... :yes: jinak s mýma penězma nepočítejte :no:
Tak zpočátku se to představovalo jako plážové vozítko , přidalo se 4x4 , a nyní je z toho kombík . Chápu , auta se vyrábí kvůli zisku , prodávat se to určitě bude , ale čekal jsem , že s tím zadkem provedou něco hezčího , tak je z toho jen mezičlánek mezi fábií a růmstrem . Představoval jsem si , že to bude konečně auto , které se bude kupovat kvůli odlišnosti a ne jako rodinné auto , jak je u nás zvykem . Ale nic proti tomu nemám .
Nechci se s názorem GTI uprostřed diskuze přít . Ale jen můj názor : Všem se líbila studie Yeti už od počátku , tedy ne až teď , jak si myslíš po uvedení rúmstra a fábie . Dále : od počátku to všechny zaujalo - tohle je auto od škodovky , které bude hlavně pro mladé , jednoduché , oblé , hezký design , nízká cena , tzn. i více plastů . Bohužel z toho škodovka dělá rodinné auto , takže když si to budou kupovat rodiny jako kombíka ( přeju jim to ) , tak se ten efekt auta pro mladé vytratil . Ta studie neměla dotáhlý zadek , tento kombík určitě už nebude auto pro mladé . Mělo to být malé náznak SUV , škoda .
Yeti a rodinné auto, kombík, nízká cena? To slyšim poprvé! Mělo to být malé SUV a tím také zůstavá!
Rodinné kombi? ;-\ Hone, rodinné kombi je Octavia combi, resp. Fabia combi 2, pokud se ta rodina spokojí s menším vnitřním prostorem... ovšem, Yeti, to není a nebude žádné rodinné kombi. To bude léhké, malé stylové SUVčko, určené pro mladé lidi. To, že současně odveze rodinu, z něho ovšem nedělá malej školní autobus... Asi bychom si měli ujasnit pojmy - rodinné kombi je většinou vozidlo odvozené od sedanu, orientované zejména na velký kufr... Yeti má úplně jiné ambice. Jinak, pěknej rodinnej kombík je také v tvém smyslu chápání nepochybně Cayenne... 😄 :yes:
Viac zdegenerovaneho mutanta na 4kolesach som este nevidel, no videl som skodu roomster, ktora bola najhorsim co sa dalo kedy s autom spravit, ale yeti ju predstihol, dufam ze do 2rokov skodovka skrachuje, ako by mala vyrabat take nedonosene nepodarky ake vyraba. Tesim sa na dalsi nevydareny concept! >😒]
😄 Typickej názor zamindrákovaného Čobola...... >😒]
Antičobole, máš nepopsatelný cit pro toleranci.Fakt dobrý.
Jinak Memec není až tak moc dalek pravdy. :yes:
Jinak Memec není až tak moc dalek pravdy. :yes:
A ty jezdis v nejaky americe ne ? Nebo mas Kiu ze Slovenska? 😊 Ten slovenskej komentar se neda chapat jinak nez provokace...precti si to znova 😉
Omlouvám se da bombe, ale vůbec jsi nepochopil můj příspěvek. Čti mezi řádky občas, nebo ..
A ikdyby provokace, zkus reagovat vysvětlením, nikoli rekcí. 😄
A ikdyby provokace, zkus reagovat vysvětlením, nikoli rekcí. 😄
At se snazim jakkoli, tak ho chapu porad stejne😊 A stejne chapu i ten prvni prispevek (ostatne jako vetsina lidi,ktera na nej reagovala...pouze ty jsi vyjimkou Ozzy) "dufam ze do 2rokov skodovka skrachuje, ako by mala vyrabat take nedonosene nepodarky ake vyraba. Tesim sa na dalsi nevydareny concept!" > muzes to chapat jako vysvetleni moji REAKCE, hm ? 😉
Jste tu fakt tupci??.....kdyby škodovka nebyla, tak bysme tu jestě tahali všichni kačera...její prodeje stoupaj a mužeme být hrdí na to,že je jaká je....jaká ještě byla před 10-15 lety její pověst na západě?..a jaká je teď...kdyby měla prachy jako BMW,Audi,tak to dělá jistě líp a víc modelů, lepší plasty.dělá to ,co se prodává......sahněte si do svědomí.. :-!
Nikdy nepochopím člověka který si přeje aby škodovka zkrachovala, čím víc prodá aut tím se budeme mít líp, Škoda je největší e😜ortér v zemi,
Ten, kdo se má stoupajícím prodejem vozů Škoda lépe a lépe, není ani moje osoba, ani žádná jiná s trvalým pobytem v ČR a platícím v této zemi daně, ale strýc Áda od VW. Ale jisti si právě takovým uvažováním lidí podobným Tobě, ( koneckonců je to logické, vždyť vlastníkem zdejších periodik je opět strýc Áda, který za ta dlohá léta ovlivnil myšlení zdejšího lidu k obrazu svému že), předvádí bohužel to, co předvádí.
Viz vzbouření Německých automobilek proti snižoání emisí, jž započatý lobing pro Německý průmysl v rámci EU panem G.V. atd...atd...
Viz vzbouření Německých automobilek proti snižoání emisí, jž započatý lobing pro Německý průmysl v rámci EU panem G.V. atd...atd...
Dobre, ja tvuj nazor beru...a takze podle tebe proto,ze je Skodovka v rukou Nemcu, tak ji nemame prat uspech? A komu ho mame prat ? Znacce Hyundai kvuli fabrice na Morave ? 😉 Z tvych nazoru je citit patriotismus a pritom "odpor" ke Skodovce...to si trosku odporuje,nemyslis? Kdyz uz nic jinyho, tak aspon diky za to, ze Skoda poskytuje tolik prac. mist! Peace (nekamenujte me)
VYPADA OPRAVDU DOBŘE,DOUFAM,ZE UZ SE BUDE VYRABET S MOTOREM 1,6TDI.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
nevím jak Vy dva , ale já na fotkách vidím kombi ( i když bych tomu řekl jinak ), jestli Vám to připadá jako lehké malé stylové SUVčko , tak potom Logan bude pro Vás supersport . Malé SUV či cross to bylo v rámci studie , teď je to kombi v rámci prodejnosti . Jinak , němčouři překopávají Golfa , tak asi škodovky budou nejblbější auta po stránce designu .
DOUFAM ZE ASPON NECHAJI OCTAVKU TAKOVOU JAKA JE. Všecky nové modely viz fabia, roomster stoji za starou bačkoru, nejhorší design jaky sem kdy viděl. Doufám že škodovka dostane pořádně přes prsty a uvědomí si že jejich design je otřesný !!!!!!!
Yeti je ve fazi vyvojovych praci...Jestli s nim nekdo v Cesane jezdi,tak urcite ne s finalni verzi 😉. A design? Ani Fabia, ani Roomster...bohuzel ani puvodni Yeti. Hlavni rysy si zachoval, ale jakoby ztratil tu drivejsi jiskru... 😒
p.s. A Fabii totalne podelali...tak nevyvazene vypadajici auto-hlavne,ze maji o x litru vetsi kufr a o y cm vice vzadu nad hlavou. Kdyz nafukovat, tak alespon soumerne 😉
p.s. A Fabii totalne podelali...tak nevyvazene vypadajici auto-hlavne,ze maji o x litru vetsi kufr a o y cm vice vzadu nad hlavou. Kdyz nafukovat, tak alespon soumerne 😉
Ano, výplod Škodovky je téměř samosnubnej a pak obě sokyně vyřizuje Štruncová.
Jak příznačné. No zlatá dotažená Panda od Fiátku,nebo Kangíčko od Rendla 4x4. Halt kdo umí, umí, kdo dělá 6 Golfa jen čumí. >😁 >😁 >😁
Jak příznačné. No zlatá dotažená Panda od Fiátku,nebo Kangíčko od Rendla 4x4. Halt kdo umí, umí, kdo dělá 6 Golfa jen čumí. >😁 >😁 >😁
auta škoda su fajn, no naveky to ostane škoda a nič iné....takisto ako korejske auta....nikdy si ho nekupim
Keď už to auto reálne existuje, cena určite nebude tak vysoká aby bolo auto nepredajné.
Yeti 4x2 sa už predáva! Má krycie meno Roomster Scout 😄
K věci: vtípek je v tom, že tohle auto, Octávku2,Tudora,Superba,Roomstera a Fabii2 dělal tentýž člověk Thomas Ingenlath, a posílám ti o něm pár info.😒br /> 1964: Narozen v německém Krefeldu
1989: Studium Automobilového designu na univerzitě v Pforzheimu
1991: Titul M.A. v oboru design vozidel na londýnské Royal College of Art, poté externí spolupráce s Audi Design
vsuvka: tuhle školu má třeba jistý mladík příjmením Čech a dělá pro ED2-Toyota,France.Na tuhle školu se fakt bere top lidí,co umí...
1995: Vedoucí oddělení vnějšího designu osobních vozů u Volkswagen Design
2000: Vedoucí designér společnosti Škoda Auto
Nyní Bentley.
Berme to tak,že design je čistě individuální a subjektivní,je iluze si myslet,že se nějaký výrobek bude líbit všem.Všem=6 mld.lidí?Asi ne,že jo..:-!