Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Detlef Wittig, šéf Škody Auto: Yeti již jezdí

Ve včerejším vydání Mladé Fronty DNES odpovídal šéf Škoda Auto, a.s. na otázky týkající se blízké i vzdálené budoucnosti mladoboleslavské automobilky.
Zpět na článek
9. 2. 2007 08:58
9. 2. 2007 09:59
anonym
9. 2. 2007 11:12
neregistrovaný "IT"
9. 2. 2007 12:00
neregistrovaný "dochtor"
9. 2. 2007 15:00
neregistrovaný "Mirek"
9. 2. 2007 12:56
11. 2. 2007 16:21
neregistrovaný "IT"
11. 2. 2007 17:22
anonym
13. 2. 2007 06:25
neregistrovaný "DT"
9. 2. 2007 09:00
neregistrovaný "DT"
9. 2. 2007 10:37
9. 2. 2007 11:37
neregistrovaný "DT"
9. 2. 2007 12:57
9. 2. 2007 13:18
neregistrovaný "majo"
9. 2. 2007 14:35
neregistrovaný "Pipo"
9. 2. 2007 15:12
neregistrovaný "sad"
9. 2. 2007 15:26
neregistrovaný "DT"
9. 2. 2007 09:04
neregistrovaný "Homer"
9. 2. 2007 09:18
neregistrovaný "beran"
9. 2. 2007 11:35
neregistrovaný "sepo"
9. 2. 2007 11:01
neregistrovaný "Homer"
9. 2. 2007 09:24
neregistrovaný "Míra"
9. 2. 2007 11:15
neregistrovaný "IT"
9. 2. 2007 11:30
neregistrovaný "kilvap"
9. 2. 2007 11:41
neregistrovaný "sepo"
9. 2. 2007 20:12
neregistrovaný "Jenyk"
10. 2. 2007 16:47
neregistrovaný "Lol"
12. 2. 2007 21:27
neregistrovaný "RXs"
9. 2. 2007 09:29
neregistrovaný "wojta"
9. 2. 2007 15:06
neregistrovaný "sad"
9. 2. 2007 20:15
neregistrovaný "Livius"
9. 2. 2007 09:29
neregistrovaný "danissimo"
9. 2. 2007 09:47
neregistrovaný "Seremed"
9. 2. 2007 09:53
anonym
9. 2. 2007 10:02
anonym
9. 2. 2007 10:29
neregistrovaný "FX"
9. 2. 2007 10:48
neregistrovaný "nine"
9. 2. 2007 10:50
neregistrovaný "Zi!p"
9. 2. 2007 11:37
neregistrovaný "WENDA"
9. 2. 2007 15:07
neregistrovaný "sad"
9. 2. 2007 11:55
anonym
9. 2. 2007 12:40
anonym
9. 2. 2007 12:54
anonym
9. 2. 2007 12:43
anonym
9. 2. 2007 15:26
anonym
12. 2. 2007 01:11
anonym
9. 2. 2007 14:52
anonym
9. 2. 2007 20:57
anonym
9. 2. 2007 11:59
anonym
9. 2. 2007 12:36
neregistrovaný "Pepa"
9. 2. 2007 12:59
neregistrovaný "Shortař"
9. 2. 2007 15:10
neregistrovaný "sad"
9. 2. 2007 12:40
neregistrovaný "Shortař"
9. 2. 2007 12:52
neregistrovaný "Carlos069"
9. 2. 2007 12:54
9. 2. 2007 20:14
neregistrovaný "DT"
9. 2. 2007 13:16
neregistrovaný "essesant"
9. 2. 2007 14:01
9. 2. 2007 14:22
neregistrovaný "mts"
9. 2. 2007 16:03
anonym
12. 2. 2007 13:26
neregistrovaný "mts"
13. 2. 2007 06:34
neregistrovaný "DT"
9. 2. 2007 23:12
neregistrovaný "Jirka"
9. 2. 2007 16:24
neregistrovaný "Tomm"
9. 2. 2007 15:16
neregistrovaný "sad"
9. 2. 2007 15:23
neregistrovaný "Mirko"
9. 2. 2007 16:43
9. 2. 2007 19:06
neregistrovaný "hon"
9. 2. 2007 19:14
neregistrovaný "hon"
9. 2. 2007 22:02
9. 2. 2007 23:40
neregistrovaný "hon"
10. 2. 2007 09:47
10. 2. 2007 03:35
9. 2. 2007 21:56
neregistrovaný "memec(clio197)"
9. 2. 2007 22:17
neregistrovaný "Antičobol"
9. 2. 2007 22:31
neregistrovaný "Buchta"
10. 2. 2007 00:25
anonym
10. 2. 2007 09:19
anonym
11. 2. 2007 09:51
neregistrovaný "OZZY"
11. 2. 2007 10:22
neregistrovaný "OZZY"
9. 2. 2007 23:04
anonym
9. 2. 2007 23:21
neregistrovaný "RS6"
9. 2. 2007 23:24
neregistrovaný "RS6"
10. 2. 2007 09:23
anonym
12. 2. 2007 23:55
neregistrovaný "RS6"
10. 2. 2007 00:04
neregistrovaný "Rossak"
10. 2. 2007 01:57
anonym
11. 2. 2007 10:04
neregistrovaný "OZZY"
13. 2. 2007 06:43
neregistrovaný "DT"
10. 2. 2007 10:42
neregistrovaný "ROSSI"
11. 2. 2007 14:31
10. 2. 2007 17:06
neregistrovaný "hon"
10. 2. 2007 17:50
neregistrovaný "Vl."
10. 2. 2007 22:05
neregistrovaný "Ziki"
11. 2. 2007 10:18
neregistrovaný "Vel Satis"
11. 2. 2007 22:31
anonym
12. 3. 2007 09:39
anonym
Avatar - Dinar
9. 2. 2007 08:58
trefa
Za to rozhodnutí o 4x4 si Detlef zaslouží :yes:
Rozbalit vlákno
8
anonym
9. 2. 2007 09:59
Re: trefa
Hm. Opravdu jsem zvedavy jak se bude tvarit vetsinovy zakaznik, az zjisti, ze cena se diky 4x4 pod 500tis nedostane. Rozumel bych tomu, kdyby se delaly obe verze. Bude to tak?
neregistrovaný "IT"
9. 2. 2007 11:12
Re: trefa
V pohodě,to bude auto pro radost a tam cenu neřešíš.Buď koupíš a jezdíš,nebo slintáš nad obrázkem(ne ty,ale obecně....rozumíš mi doufám) :-!
neregistrovaný "dochtor"
9. 2. 2007 12:00
Re: trefa
:yes:
Keď už to auto reálne existuje, cena určite nebude tak vysoká aby bolo auto nepredajné.
Yeti 4x2 sa už predáva! Má krycie meno Roomster Scout :-)
neregistrovaný "Mirek"
9. 2. 2007 15:00
Re: trefa
To je nakonec pravda. Ma to malej hacek, ze Roomster 2x4 stoji temer stejne jako SX4 4x4, pokud srovnavame stejne motorizace. Kolik potom bude stat "Roomster4x4". Nechame se prekvapit.
9. 2. 2007 12:56
Re: trefa
Asi tak. Ak nedovrzaju dizajn, tak to bude urcite to spravne ozivenie a plusove bodiky k image znacky. Docela si viem predstavit, mat nieco take doma, a to som prosim s vynimkou Octavie II kritik sucasnej produkcie Skody.
neregistrovaný "IT"
11. 2. 2007 16:21
Re: trefa
To jsem si všimli už dávno a být tvůj ošetřující lékař,občas mám obavu u tvé zdraví.Protože mezi námi,auto je jenom auto,nic víc.Občas pro něko věc,aby dokázal okolí míru svého snobismu a že na to má...:no:
K věci: vtípek je v tom, že tohle auto, Octávku2,Tudora,Superba,Roomstera a Fabii2 dělal tentýž člověk Thomas Ingenlath, a posílám ti o něm pár info.:
1964: Narozen v německém Krefeldu
1989: Studium Automobilového designu na univerzitě v Pforzheimu
1991: Titul M.A. v oboru design vozidel na londýnské Royal College of Art, poté externí spolupráce s Audi Design
vsuvka: tuhle školu má třeba jistý mladík příjmením Čech a dělá pro ED2-Toyota,France.Na tuhle školu se fakt bere top lidí,co umí...
1995: Vedoucí oddělení vnějšího designu osobních vozů u Volkswagen Design
2000: Vedoucí designér společnosti Škoda Auto
Nyní Bentley.
Berme to tak,že design je čistě individuální a subjektivní,je iluze si myslet,že se nějaký výrobek bude líbit všem.Všem=6 mld.lidí?Asi ne,že jo..:-!
anonym
11. 2. 2007 17:22
Re: trefa
proč by mělo jeho názor změnit to, že mu pošleš životopis tvůrce? jsi naivní
neregistrovaný "DT"
13. 2. 2007 06:25
Re: Ingenlath
Malá oprava: Na RAC v Londýně neberou ty, co něco umí, ale hlavně ty, co opravdu HÓÓÓDNĚ TUČNĚ zaplatí. Je pravda, že většina absolventů si diplomem RAC koupí vstupenku do designérské smetánky. Od začátku roku 2006 je T.I. ve VW Design Center Potsdam, nevím, jestli tam má něco společného s Bentley. Každopádně můj zdroj z WOBu tvrdí, že pravděpodobně v blízké době v souvislostí s výměnou stráží ve vedení koncernu VW dojde z úsporných důvodů k uzavření studia v Potsdami a T.I. opustí veškeré vedoucí pozice a stane se opět řadovým designerem pokud se ovšem nerozhodne sám pro odchod z VW. Ztratil totiž své ochránce v představenstvu, v čele s Muratem Günackem. Škodovácký design nyní vede Jens Manske a o jeho stylu jsme se mohli přesvědčit jeho prvním vlastním výtvorem - studií Joyster v Paříži 2006.
neregistrovaný "DT"
9. 2. 2007 09:00
SUV
Jezdí a jak pěkně :yes: Je na co se těšit ;-)
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "DT"
9. 2. 2007 11:37
Re: SUV
Pracuju v Česaně ;-)
9. 2. 2007 12:57
Re: SUV
Tak uz si len drzat palce, aby ro bolo pekne a aj cenovo dostupne...len aby tam nedali palubovku z Roomstera.... :-)
neregistrovaný "majo"
9. 2. 2007 13:18
Re: SUV
a co si cakal,jasne ze tam daju palubovku z roomstera
abi usetrili nakladi na výrobu ale bude to ako vzdicky predrazene. P.S: TIGUAN BUDE OMNOHO LACNEJSÍ NEZ YETI.
A AKO POZNAM SKODU NIJAKA VYBAVA A VELA PENAZI. SKODA :no: A VW :yes:
neregistrovaný "Pipo"
9. 2. 2007 14:35
Re: SUV
Majo to tvoje "A AKO POZNAM SKODU NIJAKA VYBAVA A VELA PENAZI. SKODA" ma pobavilo >:D a toto este viac " :no: A VW :yes: " >:D >:D to co si myslis z kade ma Skoda politiku zadnia vybava a predrazene auta? No nevies, nevadi nasepkam ti od VW a ze Tiguan bude lacnejsi ako Yeti si asi robis srandu.
neregistrovaný "sad"
9. 2. 2007 15:12
Re: SUV
hej DT co takhle říct víc
neregistrovaný "DT"
9. 2. 2007 15:26
Re: SUV
...a přijít o práci ;-)
neregistrovaný "Homer"
9. 2. 2007 09:04
Doufám že to nebude taková obluda jako Roomster
Ten se mi fakt moc nelíbí.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "beran"
9. 2. 2007 09:18
Re: Doufám že to nebude taková obluda jako Roomster
No a zase jiným se líbí - mně se Roomster taky na fotkách nelíbil a v reálu jsem byl překvapenej. A proč sem hned musíš napsat o obludě (podle Tvého názoru Roomster), když se o něj nejedná?
anonym
9. 2. 2007 10:39
Re: Doufám že to nebude taková obluda jako Roomster
No já sem taky doufal že bude v reálu hezčí, ale není. Jako uznávám, že to s tou obludou sem to trochu přehnal, to jo. Ale zase nechápu jiný, co z toho auta dělaj bůhvíco, když je to jenom nudný auto, kterejch tady jezdí hafo.
neregistrovaný "sepo"
9. 2. 2007 11:35
Re: Doufám že to nebude taková obluda jako Roomster
.. presne tak .. pekne to moc neni .. ci v realu ci na fotkach ;-\
9. 2. 2007 09:26
Re: Doufám že to nebude taková obluda jako Roomster
Koncept má opravdu pár pěkných detailů a vypadá zajímavě, ale co z toho ... Dopadne to stejně, jako z Roomstrem! Nalákají tě na skvělou studii a pak z toho bude hybrid Fabie II. a Roomsteru ... A to je š(Š)koda ... ;-\
9. 2. 2007 10:38
Re: Doufám že to nebude taková obluda jako Roomster
Ano, presne toho sa da obavat.....ale snad to raz nedopadne az tak zle.
neregistrovaný "Homer"
9. 2. 2007 11:01
Re: Doufám že to nebude taková obluda jako Roomster
:yes:
neregistrovaný "Míra"
9. 2. 2007 09:24
Je to všechno jinak ...
Auto se 3 válci je slabé, žíznivé a nejede - takže posílám :no: do Mladé Boleslavi ...
Rozbalit vlákno
9
9. 2. 2007 10:38
Re: Je to všechno jinak ...
do stvorkolky snad HTP nenapchaju....
neregistrovaný "IT"
9. 2. 2007 11:15
Re: Je to všechno jinak ...
..jenže to už je takový čeký folklór,tak to neřeš, jejich HTP je vděčné téma...ty poslyš, co frčí za hlášku a SK na slovenské auto,to je fuk na jaké,tak, obecně,ať jsme trochu in ;-) :yes:
neregistrovaný "kilvap"
9. 2. 2007 11:30
Re: Je to všechno jinak ...
hm,ja žiadne slovenské auto nepoznám.
neregistrovaný "sepo"
9. 2. 2007 11:41
Re: Je to všechno jinak ...
akurat K1 ATTACK [odkaz] ale to je maloseriovka .. takze
neregistrovaný "Jenyk"
9. 2. 2007 20:12
Re: Je to všechno jinak ...
A proč to nefunguje? :no: :no: :no:
neregistrovaný "Lol"
10. 2. 2007 16:47
Re: Je to všechno jinak ...
Rekonstruuju web takze zatial www.k1-attack.cz
9. 2. 2007 12:54
Re: Je to všechno jinak ...
Nic slovenske (rozumej vyvinute na Slovensku) sudruhovia z Prahy v dobach minulych vyrabat nedovolili...zial...
Dnes jedine spominany K1 Attack, co je pocin dvoch ludi.
neregistrovaný "RXs"
12. 2. 2007 21:27
Re: Je to všechno jinak ...
Proc by nedovolovali soudruhove z prahy v dobach minulych vyrabet auto vivinute na slovensku ? zrovna tohle bych na polotiku nesvadel. Ono totiz minuly rezim jaxi netvoril nove hodnoty ale stavel na znarodnenych. No a kdyz si clovek spocita kolik bylo v CR pred valkou firem vyrabejicich auta a motorky a kolik jich bylo na uzemi slovenska tak je to hned jasne proc to bylo tak jak to bylo. pokud dobre vim tak rozmach slovenskeho automobiloveho prumyslu zacala az vystavba zavodu Skoda a co si budeme povidat skodovky smontovane na slovensku nemely zrovna valnou povest a to tehdejsi trh snesl opravdu hodne ;-)
13. 2. 2007 07:13
Re: Je to všechno jinak ...
V tomto pripade si jemne vedla. Okrem toho si mylis pojmy a dojmy, vyvoj a seriova vyroba su dve rozdielne veci. Pozri sa trosku do historie, zistis, ze vyvoj na Slovensku nebol nijak zanedbatelny a ze aj zopar vozov, ktore ma v depozitari muzeum Skoda, ma miesto vzniku Bratislava. V bratislave, Trnave a Martine vznikol nastupca Pragy V3S, postavili 15 prototypov, od auta velkosti Avia az po sestkolku...po ukonceni vyvoja to prazaci stopli, lebo sestkolka bola lahsia a mala lepsie vlastnosti v terene ako T815, ktoru by tym padom uz armade tazko predavali, na Slovensku tiez vznikol furgon na zaklade S120 [odkaz] [odkaz]
na zaklade S Garde special na preteky do vrchu Salamander (prvy prototyp zdemolovali pri havarii pri skuskach a potom program "soudruzi" stopli), Locusta, zaklad tiez v S Garde, ale motor vpredu, vzadu piate dvere, rozsirene lemy blatnikov a uplne novy predok, niekolko generacii nastupcov S1203, (napr. MNA900, MNA1000-[odkaz] podotykam, ze ani jeden nebol pusteny do seriovej vyroby, Tatra603X [odkaz] [odkaz] vznikla takisto na Slovensku podobne ako mikrobus [odkaz] NIE "TOHLE BYCH NA POLITIKU NESVADEL", ALE VTEDAJSIE ROZHODNUTIA BOLI LEN A LEN POLITICKE, O BUDUCNOSTI PROJEKTOV ROZHODOVALI LUDIA CO NEMALI ANI SAJN O CO BEZI...
neregistrovaný "wojta"
9. 2. 2007 09:29
bílá střecha
Všimli jste si, že bílá střecha na fabii není z mini cooperu, ale z yetiho? alespoň tak to viděla škoda. Podobně ten boční profil fabie není kopií swiftu, ale pouze je způsoben prodloužením bočního okna předních dveří roomsteru dozadu. čili pouhá podoba. (rozdíl od kopírování!)
Rozbalit vlákno
3
9. 2. 2007 10:40
Re: bílá střecha
Naco otvaras uz davno uzavrete veci?
neregistrovaný "sad"
9. 2. 2007 15:06
Re: bílá střecha
protože lidi furt kecaj jak to Škoda obšlehla
neregistrovaný "Livius"
9. 2. 2007 20:15
Re: bílá střecha
Bílou střechu měla už stará embéčka. ;-)
neregistrovaný "danissimo"
9. 2. 2007 09:29
už se na něj těším...
Mi se líbil už při prvním představení v roce 2005...je to prostě něco nového a jestli to bude čtyřkolka tak to bude super a určitě tohle autíčko budu zvažovat ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Seremed"
9. 2. 2007 09:47
JE TY ZIMA?
_
Rozbalit vlákno
1
anonym
9. 2. 2007 09:53
Re: JE TY ZIMA?
je ty *
anonym
9. 2. 2007 10:02
Alkohol
Doufam, ze jeden z tech "dalsich" lihovych trhu bude take CR, aby se s tim lihem konecne pohnulo i u nas.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "FX"
9. 2. 2007 10:29
Velmi pěkné
V kombinaci s novým 1.6 TDI to bude velmi pěkné vozítko. Pokud bude cena do půl milionu, bude to trefa do černého.
Rozbalit vlákno
1
9. 2. 2007 10:42
Re: Velmi pěkné
4x4 s TDI do pol melona? To by bolo velmi velmi prijemne prekvapenie, ale nebol by som az taky optimista. Odhadujem skor niekde tesne nad.
neregistrovaný "nine"
9. 2. 2007 10:48
na kazde studii se objevi neco na seriovce!
bila strecha -fabia atd atd atd tudor-octavia rs :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Zi!p"
9. 2. 2007 10:50
Zbožné přání
Kéž by to bylo jako u Superbu a serie by se od konceptu prakticky nelišila... Podle mě ta podoba není zas až tak nereálná, ale kdo ví... Nejhezčí je celá přední partie, a proto doufám, že z ní neudělaj další Fabii respektive Roomster ;-\
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "WENDA"
9. 2. 2007 11:37
Re: Zbožné přání
Plnej souhlas!!!Tet to Auto furt zkoumam a prijde mi ze by kromr intrieru nemuseli delat nic!!! :-(
neregistrovaný "sad"
9. 2. 2007 15:07
Re: Zbožné přání
tojo ale mě se líbí i vnitřek
9. 2. 2007 11:15
CHYŤ SI SVÉHO YETIHO
Tak, přesně na tohle je svět aut nadrženej. Jo, mladý býček, v ostře řezaném vyprošťováku... dokonalý image. Bude to trhák. Za 4x4 jednu velkou pusu do Boleslavi. Porsche Cayenne mít můžeš. Yetiho ovšem, toho mít... musíš. BRAVO ŠKODA :yes:
Rozbalit vlákno
20
anonym
9. 2. 2007 11:55
Re: CHYŤ SI SVÉHO YETIHO
ačkoliv se považuji za mladého bejčka, tak než jetíka tak to už fakt radši GTI :-) ;-)
Avatar - Dinar
9. 2. 2007 12:24
Re: CHYŤ SI SVÉHO YETIHO
Jen nezapomeň, že zejména u mladého býčka bývá začasté nutno zajet do lesíčka... a tam se čtyřkolka bude hodit. :-) ;-)
9. 2. 2007 12:33
Re: CHYŤ SI SVÉHO YETIHO
:-) :-)
anonym
9. 2. 2007 12:40
Re: CHYŤ SI SVÉHO YETIHO
ne, tam se bude hodit kvalitní, rovná plocha po sklopení sedaček >:-[] . PS: o 4x4 u mě nemusíš mít starost >:-[] ;-) :-!
Avatar - Dinar
9. 2. 2007 12:49
Re: CHYŤ SI SVÉHO YETIHO
To mi připomíná, mám na chatě souseda se starou imprezou, a ten vždycky říká, "žere to jako prase, ale v zimě k nezaplacení, holt perNament je perNament"... Je to můj oblíbec. :-) :-)
anonym
9. 2. 2007 12:54
Re: CHYŤ SI SVÉHO YETIHO
taky rád v zimě používám pernament. je to výborná věc, protže pak třeba u turniketů to jen přiložíš (když máš pernament na celý den,např) a jedeš. >:D :-) . PS: zase to tolik nežere...fakt... ;-)
Avatar - Dinar
9. 2. 2007 13:19
Re: CHYŤ SI SVÉHO YETIHO
Jo a nejlepší jsou magnetický karty, páč nemusíš tu svou pernamentku u turniketu pernamentně vytahovat. :-) ;-)
9. 2. 2007 13:13
Re: CHYŤ SI SVÉHO YETIHO
>:D :yes: Ten perNament... to je legendární slovo návštěvníků fotbalovejch stadiónů - miliónkrát jsem slyšel - "mám pernamenktu" >:D :yes:
Avatar - Dinar
9. 2. 2007 13:22
Re: CHYŤ SI SVÉHO YETIHO
:-) je to podobný jev jako, "tak mi tady vyplňte svoje inicály" nebo "do kterýho datumu to chceš?" ;-)
9. 2. 2007 13:30
Re: CHYŤ SI SVÉHO YETIHO
:-) :-)
Avatar - VDC
9. 2. 2007 13:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 2. 2007 12:40
Re: CHYŤ SI SVÉHO YETIHO
Pozor, pozor... do úmoru tu píši, že bejt mladej a nemít moc vaty, jdu zásadně po autech typu - Peugeot Partner, tedy, udělal bych si ho jako "SUVkámoše"... takovej malej vojenskej vyprošťovák... to je styl... a ten ti právě nabídne v dokonale přístupné formě Yeti, který navíc bude mít přesah až k empétrojkovejm kovbojům... rouzumíš, prkno na sníh, skejt atd... chce to být v rámci možností originální, nikoliv velikostí mračítek na předních světlech ale životním postojem... který se odrazí ve stylu auta, nikoliv, jak to dělá většina, tedy - naopak. Věta k úvaze, co? :-) Myslím že na Yetiho to chce cca 450 tisíc... a jsi král džungle.
anonym
9. 2. 2007 12:43
Re: CHYŤ SI SVÉHO YETIHO
čoveče skejt? Co si o mě proboha myslíš? >:D >:D ;-) . Jinak za 450 tisíc na nové auto...nevím, snad možná s přicházející rodinou by to byl horký kandidát.
9. 2. 2007 13:07
Re: CHYŤ SI SVÉHO YETIHO
Nemám na mysli skejťáky, co si otloukaj hlavu o stěny Nové scény Národního divadla :-) mám na mysli mladé lidi, co vyznávaj zdravý životní styl (bez cigár, bez fetů, sem tam vodka s džusem, sport a šu...tedy milování... prostě tak ;-)
anonym
9. 2. 2007 15:26
Re: CHYŤ SI SVÉHO YETIHO
tak až na ten skejt to sedí (a na vodku s džusem) ;-)
anonym
12. 2. 2007 01:11
Re: CHYŤ SI SVÉHO YETIHO
člověče, jel jsi v P Partnerovi někdy? Děs. Nikdy. To si můžeš rovnou koupit tramvaj. A na Stodolní taky moc dojmu nezanecháš... Golf II GTI, pro movitější BMW 328 coupe... holku ohneš i v Cooperu :o) Tak se toho neboj..:o)
Avatar - Dinar
9. 2. 2007 12:51
Re: CHYŤ SI SVÉHO YETIHO
:-) :yes:
9. 2. 2007 13:09
Re: CHYŤ SI SVÉHO YETIHO
;-) :yes:
anonym
9. 2. 2007 14:52
Re: CHYŤ SI SVÉHO YETIHO
Tak toto si vystihol absolutne presne. Pre velkych nejaka X3,Q7, ML a pod. Pre tych mensich Yeti, na obrazkoch vyzera bohovsky, len nahodit surf alebo kite na strechu do kufra bagel na sedadlo spolujazdca peknu frajerku a ist k moru. Aj so skodovkou tam budem frajer :-)
anonym
9. 2. 2007 20:57
Re: CHYŤ SI SVÉHO YETIHO
nebo Cayenne :-)
anonym
9. 2. 2007 11:59
CHYŤ SI SVÉHO YETIHO
:yes:
Keď už to auto reálne existuje, cena určite nebude tak vysoká aby bolo auto nepredajné.
Yeti 4x2 sa už predáva! Má krycie meno Roomster Scout :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pepa"
9. 2. 2007 12:36
Vyrábět se nebude
Němci vlastnící Škodovku výrobu YETIHO nepovolí !
Rozbalit vlákno
5
9. 2. 2007 12:41
Re: Vyrábět se nebude
Až ho uvídíš na silnici, povolí ti gatě...
Avatar - Dinar
9. 2. 2007 12:50
Re: Vyrábět se nebude
Co nepovolí, oni ji dokonce zakážou. ;-)
neregistrovaný "Shortař"
9. 2. 2007 12:59
Re: Vyrábět se nebude
...a ještě ke všemu Škodovku systematicky likvidují :*) ;-)
neregistrovaný "sad"
9. 2. 2007 15:10
Re: Vyrábět se nebude
jojo maj strach
9. 2. 2007 13:00
Re: Vyrábět se nebude
Ty si na hlavu.....chcu zarabat, nie? A ked sa koncept pacil a spada do ich planov tak preco nie? Ide o to aby s hrnuli peniaze, nie?
neregistrovaný "Shortař"
9. 2. 2007 12:40
Koncept
Jednou za čas se objeví koncept, který se mi tak líbí, že bych byl nejradši, kdyby se do sériové už neměnil. Třeba právě Yeti takový koncept je(samozřejmě až na interiér). Teď jenom doufám, že ho už moc nezmění. Jestli někdo víte víc, tak neváhejte a podělte se s námi.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Carlos069"
9. 2. 2007 12:52
Že by malinko linie z HUMMERu na zádi?
Vypadá zezadu malinko jako malinkej hummer co říkáte? :-)
Rozbalit vlákno
0
9. 2. 2007 12:54
BRAVO ŠKODA
Když na nás Yeti vybafl poprvé, lekli jsme se... dnes, když jsme natrávili Roomstera a vizuálně porcujeme Fabii 2, pojednou, začínáme Yetiho "vidět". Ano, aktuální markanty Škoda-designu byly již na Yetim... a dnes, to tehdy odmítané, je pojednou přijímané s nadšením. Jen lehce "poroverovsku" upravená příď a Yeti získal originální tvář v rámci modelové řady škodovek... "A" sloupek... zhrublá roomsterovská záď... jo, smekněme před uměním designerů Škody. A série Yetiho? Vnějšek se nemůže nijak moc měnit, kde také, ten je dotažený do výroby. Interiér samozřejmě bude zcivilněn, ale jedno je jisté už dnes. Škoda bude vyrábět první auto, které budeme všichni jen chválit. Ba co víc... kritika mladých lidí, volajících po odhození konzervativního pláště škodovek, nalezne právě v Yetim vyslyšení. Ano... Yeti bude dokonaná kára pro mladé lidi. A ta informace o 4x4... ta jen potvrzuje, že Škoda u Yetiho nenechá nic náhodě... Těšme se... již brzy.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "DT"
9. 2. 2007 20:14
Re: BRAVO ŠKODA
Ano ano, těšte se, je opravdu na co ;-) Ale zase tak brzy to nebude, dočkáte se až za dva roky v Ženevě. Jsem zvědavý na první reakce. Mně osobně se sériovka móóóóóc líbí :yes: Začněte šetřit pánové :-)
neregistrovaný "essesant"
9. 2. 2007 13:16
Jen to nezprasit
pokdu bude yetti v serii vypadat alespon na 90% jak koncept, tak davam :yes:, jenze zname skodu a minimalne interier bude zrejme z Roomsteru/Fabie 8-s No osbne se rad necham prekvapit. Ma nadeji stat se nepohlendejsi skodovkou, tak aby to skodovacti designovy "guruove" opet nevyklestili.
Rozbalit vlákno
0
9. 2. 2007 14:01
FABIA 4X4
Herr Witting to rekl zajimave. "Auto se od konceptu jemně liší, ale budeme mít typické prvky designu, které jsme začali s Roomsterem a má je i nová Fabia." Po A sloupek jsou Fabia a Roomster totozne. Takze uz vime jak bude vypadat Yetti po A sloupek. Od A sloupku dal muzeme ocekavat linii jako u konceptu, ale nejvice zmen se odehraje v zadnich partiich. Dvere zustanou vyklopne jen nahoru (koncept dvojitych dveri Skoda opustila v 60.letech min. stol. u Octavie), dale Skoda nema zadni lampy ve sloupcich a nemyslim, ze Yetti bude vyjimkou. Takze co nam zbyde?? S malyma zmenama, damy a panove, privitejme automobil SKODA FABIA 4X4 Yetti!!!!!
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "mts"
9. 2. 2007 14:22
Re: nikoliv Re: FABIA 4X4
jses mimo chlapce. seriovka yeti nebude mit s fabii II nic spolecnyho, bude na platforme OII, pristrojovka bude taky specificka, nic podedenyho...
9. 2. 2007 14:42
Re: nikoliv Re: FABIA 4X4
Tak o te pristrojovce bych tolik nehulakal. Jak vime, Skodovka to s pristrojovkama moc neumi. Zatim neudelala zajimavou pristrojovku. V Roomsteru a nave Fabii je take totozna. Yetti toho z OII mit moc nebude.
anonym
9. 2. 2007 16:03
Re: nikoliv Re: FABIA 4X4
bude mit platformu z OII tj. podvozkovou plosinu, zaveseni, napravy - nic, co by laik jako ty na prvni pohled poznal...
9. 2. 2007 19:56
Re: nikoliv Re: FABIA 4X4
Mas na mysli podvozek z Golfu? Pokud si pamatuju OII nema svuj vlastni podvozek. Ty asi taky jeden z tech profesionalu asi nebudes.
9. 2. 2007 22:06
Re: nikoliv Re: FABIA 4X4
Slovíčkaření 8-s Koncernová platforma OII,Golf,Jetta,A3,Leon... Trochu mozku, těžko někdo bude uvádět, že Roomster je postavený na podvozku Golfa a Ibizy, i když je to vlastně pravda.
neregistrovaný "mts"
12. 2. 2007 13:26
Re: nikoliv Re: FABIA 4X4
dobry, tak hadanka odbornikovi mariankovi: jak se jmenuje platforma, na ktere je postavena OII a ostatni pribuzne koncernove vozy? vis-li, odpovis (napoveda: jedno pismeno a jedna cislice :-)
neregistrovaný "DT"
13. 2. 2007 06:34
Re: nikoliv Re: FABIA 4X4
No, platforma se jmenuje PQ35, takže dvě písmenka a dvě číslice ;-) Ale ty jsi asi myslel A5, což je označení pro tuto generaci automobilu(ů) v koncernu. Ale jinak nic proti :-)
neregistrovaný "Jirka"
9. 2. 2007 23:12
Re: nikoliv Re: FABIA 4X4
V nedavnem cisle Autobildu jsem cetl, ze nove Audi A1 bude na podvozku kombinujici polo a Golf 4 (zadni napravu), takze vlastne takovou skracenou verzi Roomstera. Audi chce nabizet i A1 4x4 a to je prave mozne jen s napravou z Golfa. Takze s nejvetsi pravdepodobnosti tento podvozek dostane i nas Yeti!
neregistrovaný "Tomm"
9. 2. 2007 16:24
Re: nikoliv Re: FABIA 4X4
Vím, je to věc osobního vkusu, ale přístrojovka v OII je podle mého jedna z vůbec nejpovedenějších v dané třídě. Já ji hodnotím :yes: :yes: :yes:
9. 2. 2007 19:57
Re: nikoliv Re: FABIA 4X4
Mas pravdu, je to vec vkusu. Me osobne se nudne tvary nelibi.
neregistrovaný "sad"
9. 2. 2007 15:16
snad to bude hezký
jestli se YETI změní hodně tak jsou němci zku***ný prasata
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mirko"
9. 2. 2007 15:23
Motor
Až dáte do Yetiho 4x4 motor 2.0 TDI 125 kW, tak si ho půjdu koupit ... :yes: jinak s mýma penězma nepočítejte :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - da_b0mb
9. 2. 2007 16:43
interier
ty plasty uvnitr to je fakt hnus ! At zije bakelit...tfuj
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "hon"
9. 2. 2007 19:06
hmhmhm
Tak zpočátku se to představovalo jako plážové vozítko , přidalo se 4x4 , a nyní je z toho kombík . Chápu , auta se vyrábí kvůli zisku , prodávat se to určitě bude , ale čekal jsem , že s tím zadkem provedou něco hezčího , tak je z toho jen mezičlánek mezi fábií a růmstrem . Představoval jsem si , že to bude konečně auto , které se bude kupovat kvůli odlišnosti a ne jako rodinné auto , jak je u nás zvykem . Ale nic proti tomu nemám .
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "hon"
9. 2. 2007 19:14
vzkaz pro GTI
Nechci se s názorem GTI uprostřed diskuze přít . Ale jen můj názor : Všem se líbila studie Yeti už od počátku , tedy ne až teď , jak si myslíš po uvedení rúmstra a fábie . Dále : od počátku to všechny zaujalo - tohle je auto od škodovky , které bude hlavně pro mladé , jednoduché , oblé , hezký design , nízká cena , tzn. i více plastů . Bohužel z toho škodovka dělá rodinné auto , takže když si to budou kupovat rodiny jako kombíka ( přeju jim to ) , tak se ten efekt auta pro mladé vytratil . Ta studie neměla dotáhlý zadek , tento kombík určitě už nebude auto pro mladé . Mělo to být malé náznak SUV , škoda .
Rozbalit vlákno
5
9. 2. 2007 20:01
Re: vzkaz pro GTI
Ano, s tomto nazorem souhlasim. :yes:
9. 2. 2007 22:02
Re: vzkaz pro GTI
Yeti a rodinné auto, kombík, nízká cena? To slyšim poprvé! Mělo to být malé SUV a tím také zůstavá!
neregistrovaný "hon"
9. 2. 2007 23:40
Re: vzkaz pro GTI
omlouvá tě počet dioptrií , odpouštím ti
10. 2. 2007 09:47
Re: Logan MCV
Ano máš pravdu... akorát sis krapet spletl diskuzi
10. 2. 2007 03:35
Re: Logan MCV
Rodinné kombi? ;-\ Hone, rodinné kombi je Octavia combi, resp. Fabia combi 2, pokud se ta rodina spokojí s menším vnitřním prostorem... ovšem, Yeti, to není a nebude žádné rodinné kombi. To bude léhké, malé stylové SUVčko, určené pro mladé lidi. To, že současně odveze rodinu, z něho ovšem nedělá malej školní autobus... Asi bychom si měli ujasnit pojmy - rodinné kombi je většinou vozidlo odvozené od sedanu, orientované zejména na velký kufr... Yeti má úplně jiné ambice. Jinak, pěknej rodinnej kombík je také v tvém smyslu chápání nepochybně Cayenne... :-) :yes:
neregistrovaný "memec(clio197)"
9. 2. 2007 21:56
To myslia vaaazne???
Viac zdegenerovaneho mutanta na 4kolesach som este nevidel, no videl som skodu roomster, ktora bola najhorsim co sa dalo kedy s autom spravit, ale yeti ju predstihol, dufam ze do 2rokov skodovka skrachuje, ako by mala vyrabat take nedonosene nepodarky ake vyraba. Tesim sa na dalsi nevydareny concept! >:-[]
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Antičobol"
9. 2. 2007 22:17
Re: To myslia vaaazne???
:-) Typickej názor zamindrákovaného Čobola...... >:-[]
neregistrovaný "Buchta"
9. 2. 2007 22:31
Re: To myslia vaaazne???
Skodovka na biolih bude mit motor 1,6 nebo 2.0 ?
anonym
10. 2. 2007 00:25
Re: To myslia vaaazne???
Sem s ní.Topím se v lihu. >:D
anonym
10. 2. 2007 09:19
Re: To myslia vaaazne???
typickej nazor zamindrakovaneho Cechacka
neregistrovaný "OZZY"
11. 2. 2007 09:51
Re: To myslia vaaazne???
Antičobole, máš nepopsatelný cit pro toleranci.Fakt dobrý.
Jinak Memec není až tak moc dalek pravdy. :yes:
Avatar - da_b0mb
11. 2. 2007 10:07
Re: To myslia vaaazne???
A ty jezdis v nejaky americe ne ? Nebo mas Kiu ze Slovenska? :) Ten slovenskej komentar se neda chapat jinak nez provokace...precti si to znova ;-)
neregistrovaný "OZZY"
11. 2. 2007 10:22
Re: To myslia vaaazne???
Omlouvám se da bombe, ale vůbec jsi nepochopil můj příspěvek. Čti mezi řádky občas, nebo ..
A ikdyby provokace, zkus reagovat vysvětlením, nikoli rekcí. :-)
Avatar - da_b0mb
11. 2. 2007 11:23
Re: To myslia vaaazne???
At se snazim jakkoli, tak ho chapu porad stejne:) A stejne chapu i ten prvni prispevek (ostatne jako vetsina lidi,ktera na nej reagovala...pouze ty jsi vyjimkou Ozzy) "dufam ze do 2rokov skodovka skrachuje, ako by mala vyrabat take nedonosene nepodarky ake vyraba. Tesim sa na dalsi nevydareny concept!" > muzes to chapat jako vysvetleni moji REAKCE, hm ? ;-)
Avatar - da_b0mb
9. 2. 2007 22:50
Re: To myslia vaaazne???
To jo,ty ted fandis Korejcum co? ;-) Te zamestnavaj ne?
anonym
9. 2. 2007 23:04
Re: Re:
Nemám slov,todle může napsat jenom uplnej idiot :no: :no: :-O
neregistrovaný "RS6"
9. 2. 2007 23:21
Re: Re:
:no:
neregistrovaný "RS6"
9. 2. 2007 23:24
go
Česká značka, česká historie, česká tradice, tj. Škoda Auto :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "RS6"
12. 2. 2007 23:55
Re: go
Proč heil, :no:
neregistrovaný "Rossak"
10. 2. 2007 00:04
Jste tupci???
Jste tu fakt tupci??.....kdyby škodovka nebyla, tak bysme tu jestě tahali všichni kačera...její prodeje stoupaj a mužeme být hrdí na to,že je jaká je....jaká ještě byla před 10-15 lety její pověst na západě?..a jaká je teď...kdyby měla prachy jako BMW,Audi,tak to dělá jistě líp a víc modelů, lepší plasty.dělá to ,co se prodává......sahněte si do svědomí.. :-!
Rozbalit vlákno
0
anonym
10. 2. 2007 01:57
Blbost je věčná
Nikdy nepochopím člověka který si přeje aby škodovka zkrachovala, čím víc prodá aut tím se budeme mít líp, Škoda je největší exportér v zemi,
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "OZZY"
11. 2. 2007 10:04
Re: Blbost je věčná
Ten, kdo se má stoupajícím prodejem vozů Škoda lépe a lépe, není ani moje osoba, ani žádná jiná s trvalým pobytem v ČR a platícím v této zemi daně, ale strýc Áda od VW. Ale jisti si právě takovým uvažováním lidí podobným Tobě, ( koneckonců je to logické, vždyť vlastníkem zdejších periodik je opět strýc Áda, který za ta dlohá léta ovlivnil myšlení zdejšího lidu k obrazu svému že), předvádí bohužel to, co předvádí.
Viz vzbouření Německých automobilek proti snižoání emisí, jž započatý lobing pro Německý průmysl v rámci EU panem G.V. atd...atd...
Avatar - da_b0mb
11. 2. 2007 12:00
Re: Blbost je věčná
Dobre, ja tvuj nazor beru...a takze podle tebe proto,ze je Skodovka v rukou Nemcu, tak ji nemame prat uspech? A komu ho mame prat ? Znacce Hyundai kvuli fabrice na Morave ? ;-) Z tvych nazoru je citit patriotismus a pritom "odpor" ke Skodovce...to si trosku odporuje,nemyslis? Kdyz uz nic jinyho, tak aspon diky za to, ze Skoda poskytuje tolik prac. mist! Peace (nekamenujte me)
neregistrovaný "DT"
13. 2. 2007 06:43
Re: Blbost je věčná
A kam myslíš, že škodovka odvádí daně? Do Německa? Probuď se!
neregistrovaný "ROSSI"
10. 2. 2007 10:42
YETI
VYPADA OPRAVDU DOBŘE,DOUFAM,ZE UZ SE BUDE VYRABET S MOTOREM 1,6TDI.
Rozbalit vlákno
1
11. 2. 2007 14:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "hon"
10. 2. 2007 17:06
pro RS a GTI
nevím jak Vy dva , ale já na fotkách vidím kombi ( i když bych tomu řekl jinak ), jestli Vám to připadá jako lehké malé stylové SUVčko , tak potom Logan bude pro Vás supersport . Malé SUV či cross to bylo v rámci studie , teď je to kombi v rámci prodejnosti . Jinak , němčouři překopávají Golfa , tak asi škodovky budou nejblbější auta po stránce designu .
Rozbalit vlákno
1
10. 2. 2007 20:14
Re: Malé SUV či cross to bylo v rámci studie , teď je to kom
netřeba nic dodávat >:D
neregistrovaný "Vl."
10. 2. 2007 17:50
DESIGN škodovky je dekadentní
DOUFAM ZE ASPON NECHAJI OCTAVKU TAKOVOU JAKA JE. Všecky nové modely viz fabia, roomster stoji za starou bačkoru, nejhorší design jaky sem kdy viděl. Doufám že škodovka dostane pořádně přes prsty a uvědomí si že jejich design je otřesný !!!!!!!
Rozbalit vlákno
2
10. 2. 2007 20:44
Re: DESIGN škodovky je dekadentní
Kefalín, čo si predstavujetě pod takým slovom "dekadentný" ?
neregistrovaný "Ziki"
10. 2. 2007 22:05
Re: DESIGN škodovky je dekadentní
Yeti je ve fazi vyvojovych praci...Jestli s nim nekdo v Cesane jezdi,tak urcite ne s finalni verzi ;-). A design? Ani Fabia, ani Roomster...bohuzel ani puvodni Yeti. Hlavni rysy si zachoval, ale jakoby ztratil tu drivejsi jiskru... :-(
p.s. A Fabii totalne podelali...tak nevyvazene vypadajici auto-hlavne,ze maji o x litru vetsi kufr a o y cm vice vzadu nad hlavou. Kdyz nafukovat, tak alespon soumerne ;-)
neregistrovaný "Vel Satis"
11. 2. 2007 10:18
Já,Ty....kde jsem to jenom...
Ano, výplod Škodovky je téměř samosnubnej a pak obě sokyně vyřizuje Štruncová.
Jak příznačné. No zlatá dotažená Panda od Fiátku,nebo Kangíčko od Rendla 4x4. Halt kdo umí, umí, kdo dělá 6 Golfa jen čumí. >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
2
11. 2. 2007 14:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
11. 2. 2007 22:31
Re: Já,Ty....kde jsem to jenom...
to nemůžou myslet vážně ;-)
anonym
12. 3. 2007 09:39
Škoda
auta škoda su fajn, no naveky to ostane škoda a nič iné....takisto ako korejske auta....nikdy si ho nekupim
Rozbalit vlákno
0