Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Detlef Wittig, šéf Škody Auto: Yeti již jezdí

Ondřej Láník
Diskuze (133)
Ve včerejším vydání Mladé Fronty DNES odpovídal šéf Škoda Auto, a.s. na otázky týkající se blízké i vzdálené budoucnosti mladoboleslavské automobilky.

Na otázku týkající se pokroku ve vývoji nového vozu Yeti Wittig doslova odpověděl: "...s Yetim jezdíme po terénu a zkoušíme ho. Ale ne v Česku. Auto se od konceptu jemně liší, ale budeme mít typické prvky designu, které jsme začali s Roomsterem a má je i nová Fabia. Studie počítala s pohonem dvou kol, ale vyrábět budeme čtyřkolku."

Studie Škoda Yeti se poprvé objevila na autosalonu v Ženevě v roce 2005, do sériové výroby by se měla dostat asi do dvou let.

Wittig dále potvrdil příchod Octavie spalující biopalivo. Model prioritně určený pro švédský trh by se měl objevit do konce roku a vyloučen údajně není ani prodej na dalších trzích mimo Skandinávii.

Ondřej Láník
Diskuze (133)
13. 2. 2007 07:13
Re: Je to všechno jinak ...
V tomto pripade si jemne vedla. Okrem toho si mylis pojmy a dojmy, vyvoj a seriova vyroba su dve rozdielne veci. Pozri sa trosku do historie, zistis, ze vyvoj na Slovensku nebol nijak zanedbatelny a ze aj zopar vozov, ktore ma v depozitari muzeum Skoda, ma miesto vzniku Bratislava. V bratislave, Trnave a Martine vznikol nastupca Pragy V3S, postavili 15 prototypov, od auta velkosti Avia az po sestkolku...po ukonceni vyvoja to prazaci stopli, lebo sestkolka bola lahsia a mala lepsie vlastnosti v terene ako T815, ktoru by tym padom uz armade tazko predavali, na Slovensku tiez vznikol furgon na zaklade S120 [odkaz] [odkaz] na zaklade S Garde special na preteky do vrchu Salamander (prvy prototyp zdemolovali pri havarii pri skuskach a potom program "soudruzi" stopli), Locusta, zaklad tiez v S Garde, ale motor vpredu, vzadu piate dvere, rozsirene lemy blatnikov a uplne novy predok, niekolko generacii nastupcov S1203, (napr. MNA900, MNA1000-[odkaz] podotykam, ze ani jeden nebol pusteny do seriovej vyroby, Tatra603X [odkaz] [odkaz] vznikla takisto na Slovensku podobne ako mikrobus [odkaz] NIE "TOHLE BYCH NA POLITIKU NESVADEL", ALE VTEDAJSIE ROZHODNUTIA BOLI LEN A LEN POLITICKE, O BUDUCNOSTI PROJEKTOV ROZHODOVALI LUDIA CO NEMALI ANI SAJN O CO BEZI...
Avatar - da_b0mb
11. 2. 2007 12:00
Re: Blbost je věčná
Dobre, ja tvuj nazor beru...a takze podle tebe proto,ze je Skodovka v rukou Nemcu, tak ji nemame prat uspech? A komu ho mame prat ? Znacce Hyundai kvuli fabrice na Morave ? ;-) Z tvych nazoru je citit patriotismus a pritom "odpor" ke Skodovce...to si trosku odporuje,nemyslis? Kdyz uz nic jinyho, tak aspon diky za to, ze Skoda poskytuje tolik prac. mist! Peace (nekamenujte me)
Avatar - da_b0mb
11. 2. 2007 11:23
Re: To myslia vaaazne???
At se snazim jakkoli, tak ho chapu porad stejne:) A stejne chapu i ten prvni prispevek (ostatne jako vetsina lidi,ktera na nej reagovala...pouze ty jsi vyjimkou Ozzy) "dufam ze do 2rokov skodovka skrachuje, ako by mala vyrabat take nedonosene nepodarky ake vyraba. Tesim sa na dalsi nevydareny concept!" > muzes to chapat jako vysvetleni moji REAKCE, hm ? ;-)
Avatar - da_b0mb
11. 2. 2007 10:07
Re: To myslia vaaazne???
A ty jezdis v nejaky americe ne ? Nebo mas Kiu ze Slovenska? :) Ten slovenskej komentar se neda chapat jinak nez provokace...precti si to znova ;-)
10. 2. 2007 20:44
Re: DESIGN škodovky je dekadentní
Kefalín, čo si predstavujetě pod takým slovom "dekadentný" ?