Myslim, ze zdarile, interierem i exterierem... Rekl bych, ze Cady je stale ta stara, dobra klasika made in USA kvalitativne srovnatelna s premiovou evropskou konkurenci... :yes::yes::yes:
Docela dobrý příklad rozdílu v přístupu vedení GM a Toyoty! Lexus se raději obejde bez dieselu než aby riskoval pověst koupí outsourované jednotky.. Caddy na to jde jinak - potřebujem diesel, ale nemáme ho, proto ho koupíme od někoho jiného.. já to vidím jako jsný příklad rozdílů mezi americkým a japonským pojetím managementu.. amíci jsou orientování na krátkodobý zisk a "hurý na to", kdežto japonci jsou trpělivý a hledí na věci v dlouhodobé perspektivě
To jo..Japončíci zkopírujou a vylepší..A pak se s tím chlubí!! Viz:Mazda MX-5.Vankeluv motor..Ale dávno byl v Německém NSU..Šlohli to,vylepšili a teď vydělávaj..Ti amíci si to alespoň koupí!! :-|
Tak si někde zjisti, jak třeba vznikla MX-5, než začneš mít hloupé řečičky. Jak si vůbec můžeš dovolit někoho obvinit z krádeže, když máš nulové znalosti :no::no:
No... Když se to tak vezme, tak hodně z americkejch úspěchů je dílem německých mozků "ukořistěných" po WW2. A zbytek skončil v SSSR. To možná ti Japonci i něco sem tam zkopírují, tento konkrétní příklad neznám, ale jinak hodně vyvinuli na svý triko.
nevsim sem si ze by daval mx-5 do souvislosti s wankelem. kazdopadne oboji co napsal je blbost. nerek bych, ze je tech par kusu nsu spider vyrobenych o 3 roky driv pred CosmoSport duvod k obvineni s kradeze. tu mx-5 uz vubec nechapu.
jinak NSU od toho motoru ruce pryc nedalo, neustale ho zlepsovali,nakonec z toho byl celkem kvalitni motor, ale VW ty zmeny nepustil do vyroby. Pak zrusili i nastupce Ro80. Z nsu k70 se udelal VW k70 a znacka skoncila. :-(
To je možné, upřímně takováhle reklama se mi taky moc nelíbila. Teď se tam vytáčí zase Golfy:-).
Myslel jsem hlavně srovnání třídy, čili že bych si vzal asi CLS místo GS.
Cadillac BLS asi ne, tam bych volil Saab či novou Vectru (pokud bude hezká a pohodlná, ale předpokládám, že ano).
Jinak ovšem neříkám, že je Lexus nějak špatná auto, takové LS je moc krásné, ale stejně bych tam radši asi dal přednost konkurenci v S-klasse, BMW 7 či v tom STS.
Japonská auta jsou určitě fajn, ale stejně bych přál pár kapek úspěchů navíc například tomu caddymu(nemyslím VW Caddy. ;-) )
Aha. Takže si přečteš typickou blábolivou recenzi v evropském časopise, která s naprostou povinností končí přihlouplou formulkou: "chcete-li se odlišovat, kupte si XYZ" A bereš to jako danou věc? To je mi tě potom líto. :-O
Na poli, kde 99% hodnocení utváří dojem je "lež" možná zbytečně silný výraz. Ale když Carauto ve svém testu CTS-V označilo chybně za střední třídu a na konci testu jako jeden z hlavních záporů uvedlo "vetší a těžší než konkurence", tak se mi otvírala kudla v kapse. A ano, mnohdy píšou i lži. Například nový "prestižní" Autokatalog od Auto Motor a Sport, aktuální vydání: "STS - největší současná limuzína Cadillac". To mi nepřijde jako informace od odborníka. >:D Ani když u značky Saturn napíšou, že vyrábí nákladní auta. Ani když CarAuto napíše, že XLR je platforma Sigma. Přitom má podvozek Y. Z Corvetty. To všechno ti můžu vystříhnout a poslat, chceš-li. Z některých recenzí Carauta přímo čiší, že daný vůz dokonce ani neviděli. A když před pár měsícema gratulovali BMW a Mercedesu za vynález nočního vidění v době, kdy Cadillac slaví 7 výročí téhož....no pardon. :no:
Lonesi, pošli mi maila ;-) . Jinak, s tím amatérstvím souhlasím...ale když clarksson a spol řeknou, že to blbě zatáčí, ukážou jak je to nedotáčivé, jak se to naklání...něco na tom bude.
No tak on Clarksson taky asi moc US auta nemá, aspoň z těch různých videí například na youtube. Ale s takového CTS-V nebyl zase tak neodvázaný, závodil s s S4 na okruhu a co Caddy ustál, tam audina vlítla do trávy.
Myslím, že přeháníš, Tome. GM není orientován na krátkodobý ani dlouhodobý zisk. On žádný zisk negeneruje. Generuje ztrátu a management (nyní se nebavme o tom, jak úspěšně) se snaží tu ztrátovost zastavit. Tak tady nedegraduj Cadillac na dojnou krávu. Ostatně při svých rozsáhlých vědomostech víš, že používání "cizích" dílů není vůbc nic neobvyklého a vůbec to není typicky americký prvek. BMW pravidelně kupuje automatické převodovky od GM! Lexus má v autech aparatury Mark Levinson a spousta asijských značek prorážela na cizích patentech motorů, karoserií....neznamenalo by to, že spíše asijské značky jsou extrémně nedočkavé zisku? :-O
To, že negenerují žádný zisk je věc jiná, mě šlo špíše o styl veden/uvažování. Napsal jsem blbě - měl jsem na mysli rozdíl mezi typickým anglosaským (částečně i evropským) a toyotím pojetím managementu. Jistě si uvědomuješ to riziko, do jakého jde Caddy - v současné době nemá v Evropě nic jistého (evropské jsou neuspokojivé a zdaleka nesplňují naplánované objemy), musí bojovat o svou pověst a přesvědčit evropany, že americká auta mohou mít dobré jízdní vlastnosti a mohou nabídnout luxus. Evropa na Caddy kouká skrz prsty, proto musí být mimořádně dobrý ve všech směrech.. a oni se rozhodnou, že tam dají nově vyvinutí italský motor! :no: Ta firma může být dobrá jak chce, ale pořád je tu velké riziko - ten motor je nový, pokud vám tak některé technologie byly v této firmě použity poprvé apod. hrozí celkem velké riziko, že mohou vzniknout poruchy.. být poruchový, to si Caddy nemůže dovolit!!! To je přesně to, na co evropští novináři a někteří odborníci čekají! Pokud bude Caddy nespolehlivý, tak to bude poslední kapka a všude se bude dál pohlížet na US auta skrz prsty, Caddy dostane na zadek v každém testu apod. Není možné, aby to v Detroitu nevěděli a přesto do toho jdou.. možná (docela pravděpodobně), že v prvním roce zdvojnásobí prodeje, možná i v druhém.. ale jestli s tím motorem budou problémy, tak bych to viděl jako jednu z příčin toho, že se jednoho krásného dne zase Caddy z Evropy stáhne.. XXX Všimni si přístupu Lexusu! Také musí bojovat s předsudky, také se na něj (stále méně, ale pořád) kouká skrz prsty, část novinářů i odborníků čeká na chybu, aby se do něj mohli pustit - zkoukni některé testy - celou dobu Lexus chválí, ale nakonec to ve většině testů Lexus o kus projede :-( Jak s tím bojovat? Je to obdobné jako u hokejistů, kteří se chtějí prosadit v NHL, zejména pokud jde o tým z Kanady - chceš se prosadit? Pak musíš být aspoň o 20% lepší než domácí, jinak zůstaneš na farmě. U aut je to podobné - nabídni "dokonálé" auto, perfektní ve všech směrech, pak přidej trochu toho nezbytného PR.. pokud budeš fakt dobrej, dokázeš to (dříve či později).. Myslíš, že by si Lexus nemohl nechat vyvinout diesel u některé evropské firmy? Třeba u té samé jako Caddy? Mohl, prachy nejsou problém, evropské firmy mají know-how, stačí podepsat smlouvu..ALE LEXUS TO NEUDĚLÁ! A v tom je ten rozdíl, to je ta podstata, proč píšu o těch rozdílech - rději budou pár let prodávat méně než aby nabídli něco, za co se nemohou zaručit a co by jim mohlo zkazit pověst. Abych se přiznal, tak mě je tento přístup sympatický :yes: P.S. jedna věc je nakupovat jednotlivé díly (svíčky) a druhá věc je nakupovat celky (motor); P.P.S. Pokud vím, tak Mark Levinson vyvíjí audia ve spolupráci s lidmi z Lexusu (domnívám se, že spolu dokonce pracují na jednom pracovišti, ale jistý si nejsem) - tedy žádný "zajíc v pytli", ale vývoj dle lexusních metodik
Souhlasím s tím, že kdo není z Evropy a chce uspět v Evropě, musí být výrazně lepší než ostatní. Být stejně dobrý nestačí. Jen nevím, jestli si postup Lexusu ohledně turbodieselu zbytečně neidealizuješ. Jedna věc je, že Lexus nemíval diesel, když podíl dieselů byl v luxusních autech mnohem menší. Byla jiná doba! Je potřeba tohle mít stále na paměti. Že Lexus a Cadillac nevstoupili do Evropy ve stejný okamžik. Že Cadillac nemůže a nesmí vyhrát v žádném evropském testu nad evropským autem je jasné na 100% a žádný motor, ani dieselový z Itálie ani na pampelišky z Marsu na tom nic nezmění. Oni nepotřebují na Cadillac kartu poruchovosti. To, že je americké auto poruchové, se tu bere jako samozřejmost. Co na tom, že Cadillac neměl NIKDY ve své historii problémy s poruchovostí a je spolehlivější než Toyota (nikoliv než Lexus, ale i to je dost). Vždycky bude "bottom line" znít: řídká servisní síť, vysoká spotřeba, špatné jízdní vlastnosti. A nic z toho po nich nikdo nebude vyžadovat prokázat. Osobně mi nárůst prodejů Cadillacu v Evropě přijde výborný a řekl bych, že Cadillac jako takový si nikdy nemůže dělat ambice stát se jedním z hlavních hráčů. Na to je příliš svůj a příliš americký. Umělá značka jako je Lexus takovou šanci má. Není spojená s žádným historickým modelem, není spojená s ničím negativně chápaným z minulosti.
Suhlasim, len ide o este jeden dolezity detail-financie. Zatial co Toyota ma kopu prachov a moze si dovolit investovat miliony do stratovych predajov Lexusu v EU. Na druhej strane GM je v dlhoch po krk a jedinym profitabilnym je Cadillac, takze potrebuje zachranovat. Samozrejme ze ak si nedaju pozor dopadne Cadillac tak ako Mercedes- tlak na marze a predaje a zhorasena kvalita vyroby ako vysledok.
Je perfektný,jeden z najkrajších sedanov. Kam sa hrabú europania. Hold amerika je amerika. Pre mňa bude vždy Caddy stelesnením luxusu prístupného aj smrtelníkom.
Musím sa lavia zastať. Caddy sa týmto CTS fakt pochlapil. Veď si zoberte čo ponúka európa: nudný Merc, divné BMW a koncernové Audi (jediný z týchto 3 má fajn dizajn, podľa mňa samozrejme) a Japonci na tejto úrovni v podstate len Lex GS, ktorého dizajn sa MNE moc nepáči, je moc kupéoidný. Tento Caddy je moc fajn - ostrý dizajn, ale nie tak moc ako predchodca. Tento dizajnový smer Caddyho moc nemusím (Escalade je hnus fijalovej, BLS je spotvorený Saab, jedine XLR je fajn), ale v tomto prípade (CTS) sa to podarilo na 1*
Z přímého čelního pohledu možná až moc brutální a ostré, ale jinak nádhera. O moc lepší, než předchozí generace :yes:
A k těm outsourcovaným jednotkám. Nechápu, proč by to mělo někomu vadit. Obzvláště u dieselů, podívejte se, jaká je situace na trhu, kolik výrobců sdílí své motory s jinými. A třeba takové Volvo si kompletní vývoj svých turbodieselů také zaplatilo u outsourcingové společnosti - prostě věděli, že na to nemají, tak si najali někoho lepšího. Pravda, součástí celé transakce bylo i kompletní předání veškeré dokumentace a know-how, včetně zaškolení motorářů Volva, takže další vývoj těchto jednotek si už Volvo zajišťuje samo...
Nechci Ti kazit radost, ale ona to úplně nová generace není - spíš je to zásadní kompletní facelift (uf, doufám, že si to nepřečte Lones) ;-) K tomu outosurcingu - je to o tom, že outsourcingová firma používá jiné technologické postupy, kontroly kvality apod. V jedno rozhovoru se na to ptali někoho z vedení Lexusu. Otázka byla, proč od někoho nekoupí diesel, aby ho mohli nabízet v evropských Lexusech. Odpověď byla, že Lexus klade zásadní důraz na absolutní kvalitu a u outsourcované jednotky, která nebyla vyvinuta a vyrobena podle lexusních standardů ji nemohou stoprocentně zaručit - implementace outsourcované jednotky by prý byl zbytečný risk a v případě problémů by to mohlo poničit pověst Lexusu.. když to shrnu - buď diesel v lexusní kvalitě nebo raději nic. V tom je jasně vidět vliv japonského pojetí managementu.. naopak nagelovaní hošani v GM jsou typickými US managery, který se snaží co nejrychleji dosáhnout výsledků a málo mylsí na budoucnost (ono je těžký myslet na budoucnost, když se tvé prémie počítají podle krátkodobých cílů a za pár let stejně nemusíš být v křesle.. nahrab si dokud můžeš)
Nejedná se o facelift. Je to nová generace, Tome! :-) To, že má stejnou linku bočních oken, nic neznamená! To má i nová Audi A6. A i u ní většina pohonných jednotek i převodovek vychází z minulé generace. Tak už to konečně pochop!
Už jsme to probírali ;-) Je to důkladnej kompletní facelift, jedná se o téměř nové auto, ale nová generace je to pouze marketingově. Zrovna včera jsem si na Tebe a CTS vzpoměl.. u benzínky jsem si prolistoval novej Carauto a co nevidim, píšou tam jak ta nová generace CTS zas tak novou generací není (tím netvrdím, že tento časopis beru jako dogma, ale jen mi připoměl můj názor).. "někde hluboko uvnitř se schovává současné CTS" - což přesně vystihuje můj názor! To ovšem neznamená, že bych tohle auto chtěl nějak shazovat! Tato almost new generace se mi celkem líbí, je vidět posun a přeji jí, aby se konečně začala pořádně prodávat i jinde než u Mountfielda >:D >:-[];-) To si pls neber osobně ;-) Prostě jsem rád za každé auto, které rozčeří stojaté vody vezdejší.. už se teším na Infiniti :yes:
Já si taky u toho CarAuta vzpomněl na tebe! >:D >:D >:D:yes: Samozřejmě CarAuto je prdlajs odborník na Ameriky. Nikdy nemůžeš svůj pocit vydávat za fakta. Podle mne se taky uvnitř nového A6 skrývá z 80% původní A6. Opravdu revolučních změn minimum. No a? Spíš bych se tě zeptal, co by podle tebe muselo být na tom autě nové, aby to byla nová generace. ps: nový Autokatalog od Auto Motor a Sport opět perlí. Jen namátkou "Saturn, výrobce opravdových náklaďáků", "STS největší sedan Cadillacu", .... ne, evropská periodika opravdu neberu jako zdroj seriózních informací o amerických autech. I když jejich obraty jako "zabiják" nebo "drtič BMW" se četly pěkně :-) Infiniti je good. :yes:
avetko pekne, vyzera noblesne a sportovo zaroven. pekne kvalitne fotky, interier tiez moc pekny. az na jednu vec - volant, nedokazem pochopit preco amerikanci nerobia mensie volanty, degraduje to cele auto... 8-s
Starý dobrý CTS můžete urážet, jak chcete. Každopádně má díky němu Cadillac v třídě pod 5metrovým Seville konečně zástupce, který se prodává jak zběsilý. Uprostřed životního cyklu v USA prodejně překonal prakticky všechnu konurenci. Má maximální spokojenost zákazníků, špičkové výsledky spolehlivosti, avantgardní design. A je to 100% Cadillac. Tahle novinka bude mít několik karoserií, více motorů a o světelné roky kvalitnější interiér než cokoliv japonského nebo evropského cenově srovnatelného! Liberty, Life & Pursuit. Cadillac. :yes::yes::yes:
MAM CTS 2006,CERNA PERLET.2,6 BENZIN V PLNE VYBAVE KROME KUZE A NAVI,KTEROU MAM VLASTNI JELIKOZ ORIGINAL CADILLAC V CR NEFUNGUJE.CADIKA JSEM SI KOUPIL PROTOZE ME UCAROVAL JAK INTERIEREM TAK EXTERIEREM.MAM NAJETO ZATIM JEN CCA30000KM,ALE JSEM SPOKOJEN MAXIMALNE.PRI VYBERU A KOUPI JSEM NECHTEL ZADNEHO TUCTOVEHO EVROPANA.DOPOSUD BEZ SEBEMENSI PORUCHY A ZNATELNEHO OPOTREBENI JAK EXTERIERU TAK INTERIERU.JINAK POKUD JDE O SERVIS TAK VSE PRIKLADNE A CENY NIZSI NEZ VE SKODOVCE.IDEALNI RYCHLOST JE 180-200 KM/HOD.NAD 200 UZ CHYBY SESTKA.JIZDNI VLASTNOSTI SUPER A NEMEL JSEM SEBEMENSI POTIZE ANI NA SNEHU.CESTOVANI Z POHLEDU ZEVNITR VELICE LUXUSNI A SUPER.SPOTREBA DLOUHODOBNY PRUMER MEZI 9,5-10,5 L/100KM A TO JEZDIM Z 90% DALNICE A VELMI SVIZNE 180-200 KM/HOD.KDYBYCH SE MEL DNES ROZHODOVAT JAKO KDYZ JSEM LONI KUPOVAL TOHLE AUTO TAK DAM OPET PREDNOST NOVEMU CADILLACU CTS PRED AUDI A6,BMW 5,TOYOTOU AVENSIS,MAZDOU 6 CI LEXUSEM IS 220.NOVY MODEL JE KRASAVEC S ORIGINALNIM VZHLEDEM KTERY ME PROSTE SEDI.HODNOCENI INTERIERU:KOKPIT RIDICE SUPER POHODLI,RIZENI,VYHLED,DOSTUPNOST OVLADACICH PRVKU ATD. BEZ CHYBY.HUDBA BOMBA.BEZPECNOSTNI PRVKY SUPER,JEDINECNY A ORIGINALNI VZHLED ZA KTERYM SE KAZDY OHLEDNE,OBROVSKA VYHODA PROTI EVROPANUM JE ZE VAM HO NIKDO NEUKRADNE PROTOZE JICH JE V EVROPE JEN 2000KS,TAKZE BY S NIM ZLODEJ STEJNE NIC NENADELAL ANI KDYBY HO NAPORCOVAL.JEDINA VYTKA JE K DOSTUPNOSTI DOPLNKU,KTERE JSEM SI MUSEL PREZ INTERNET OBJEDNAT Z USA(ALU KOLA 18 ATD.)NICMENE V DNESNI DOBE TO NENI ZAS TAKOVI PROBLEM A VZHLEDEM KE KURZU DOLARU JE TO LEVNEJSI NEZ V EVROPE.JEN ZDLOUHAVEJSI TERMINY.ZVUK MOTORU NENAPODOBYTELNY,BRZDY SUPER.NEDOSTATKY:NEOSVETLENY KUFR,CHYBY SESTKA,TAK SE MEJTE.ZDRAVI VAS ELVIS. :-)