Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Euro NCAP: Chrysler Voyager má teoreticky tři až čtyři, prakticky jen jednu hvězdu

Chrysler Voyager zopakoval výsledek z roku 1999. Za bezpečnost posádky nakonec obdržel jedinou hvězdu a bez hvězdy zůstal i v oblasti bezpečnosti chodců.
Zpět na článek
31. 1. 2007 15:45
neregistrovaný "wolff"
31. 1. 2007 17:20
neregistrovaný "dode22"
31. 1. 2007 15:51
neregistrovaný "sepo"
31. 1. 2007 15:51
neregistrovaný "Zd3nda"
31. 1. 2007 15:51
neregistrovaný "HonzaJ1"
31. 1. 2007 15:57
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2007 19:06
anonym
31. 1. 2007 19:08
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2007 19:09
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2007 21:39
anonym
1. 2. 2007 08:09
neregistrovaný "Baca z Liptova"
31. 1. 2007 19:08
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2007 16:00
anonym
1. 2. 2007 08:11
neregistrovaný "Baca z Liptova"
2. 2. 2007 13:22
neregistrovaný "mica"
2. 2. 2007 14:23
neregistrovaný "dochtor"
10. 2. 2007 01:42
neregistrovaný "researcher"
10. 2. 2007 01:51
neregistrovaný "oprava"
10. 2. 2007 01:59
neregistrovaný "andy"
31. 1. 2007 16:01
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2007 22:34
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2007 23:38
neregistrovaný "Lol"
1. 2. 2007 09:32
neregistrovaný "dCi"
31. 1. 2007 16:09
neregistrovaný "MartinSK"
31. 1. 2007 16:11
neregistrovaný "epsyn"
31. 1. 2007 16:16
neregistrovaný "Pipo"
31. 1. 2007 16:19
anonym
31. 1. 2007 23:18
anonym
31. 1. 2007 16:59
31. 1. 2007 20:39
neregistrovaný "Honysek"
31. 1. 2007 17:18
neregistrovaný "Ruda"
1. 2. 2007 00:11
neregistrovaný "denon"
31. 1. 2007 17:21
neregistrovaný "Petic ( RS Kaa )"
31. 1. 2007 17:40
neregistrovaný "Juan Pervez"
31. 1. 2007 18:08
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2007 18:26
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2007 18:26
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2007 18:34
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2007 18:36
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2007 18:49
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2007 18:51
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2007 18:57
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2007 18:59
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2007 19:08
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2007 19:09
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2007 19:23
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2007 19:26
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2007 18:42
anonym
31. 1. 2007 18:10
neregistrovaný "Filos"
31. 1. 2007 23:41
neregistrovaný "Lol"
1. 2. 2007 11:20
neregistrovaný "dochtor"
1. 2. 2007 21:00
neregistrovaný "tom93"
31. 1. 2007 20:50
neregistrovaný "IT"
1. 2. 2007 11:16
neregistrovaný "dochtor"
1. 2. 2007 21:35
neregistrovaný "IT"
2. 2. 2007 08:51
anonym
1. 2. 2007 08:13
neregistrovaný "mates"
1. 2. 2007 09:44
neregistrovaný "briza"
31. 1. 2007 21:21
31. 1. 2007 21:41
anonym
31. 1. 2007 22:21
neregistrovaný "KKK"
31. 1. 2007 23:16
1. 2. 2007 09:37
anonym
11. 2. 2007 10:08
neregistrovaný "rikific"
neregistrovaný "wolff"
31. 1. 2007 15:45
Jojo ať žije hi-tech společnost Daimler-Chrysler
Tak už Seico není nejhorší... >:-[]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "dode22"
31. 1. 2007 17:20
Re: Jojo ať žije hi-tech společnost Daimler-Chrysler
no lenze to malinke ma 3,3m a je tu uz vyse 10rokov ;-)
neregistrovaný "sepo"
31. 1. 2007 15:51
...
.. tak to je teda dost katastrofa :-| 1 hviezda ... tak malo ... aj cinani maju snad viac
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Zd3nda"
31. 1. 2007 15:51
Takovy auto bych fakt chtel...
aby te to pri malinky nehode hned zlomilo nohu!!!! :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "HonzaJ1"
31. 1. 2007 15:51
konkurence
No, je skutečně zvláštní, že konkurence typu Espace, C8, 807... patří mezi nejbezpečnější auta. Nechápu, jak je možné, že je na tom Voyager tak špatně.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2007 15:57
Re: konkurence
Protože USA :no: ;-) Francouzi mají pravidelně vysoká hodnocení bezpečnosti ;-) :yes:
anonym
31. 1. 2007 19:06
Re: konkurence
...snad jsi od Chrysleru nečekal že dostane pět hvězd >:-[]
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2007 19:08
Re: konkurence
Ten by mel mit tolik hvezr, kolik maji na vlajce ;-)
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2007 19:09
Re: konkurence
Jednu rudou?
anonym
31. 1. 2007 21:39
Re: konkurence
Myslíš tolik jako mají na vlajce lidé, co ty auta montují? mexikánci? Ty tam mají jen orla na kaktusu >:-[]
neregistrovaný "Baca z Liptova"
1. 2. 2007 08:09
Re: konkurence
Odkedy v Rakusku rastu kaktusy?Orla na vlajke maju ale v chnapach drzi kladivo a myslim kosak ako taky maly Lenin!
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2007 19:08
Re: konkurence
Upřímně? ;-) Já od Chryslera nečekám vůbec nic :-) Kromě ňákýho starýho modelu Mergla >:-[]
anonym
31. 1. 2007 16:00
"Bezpečné" MPV
Daimler-Chrysler sa naozaj vyznamenal. Ked si predstavim zameranie tohto auta, ktore je bezpochyby na mlade rodiny s detmi tak je vysledok priam katastroficky. Urcite by som si pri kupe vybral nieco ine. :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Baca z Liptova"
1. 2. 2007 08:11
Re: "Bezpečné" MPV
Mlade rodiny a auto cez 1 milion!?A sakra ta Vasa ekonomika vali!Ja v tom skor vidavam starych dedkov a na SK povinne s mrezou maximalne nejaky 40-tnik.
neregistrovaný "mica"
2. 2. 2007 13:22
Re: "Bezpečné" MPV
zlatko mam voyagera a mam 31, mam aj dieta a v bratislave vidim na takych autach naozaj vacsinou ludi do 40 rokov,a s detmi. moje auto nie je nove a teda nebolo ani drahe, ale tento clanok ma fakt prekvapil a asi sa uz nebudem v nom citit tak bezpecne ako doteraz. ale v clanku nenapisali ci testovali auta vyrobene v rakusku alebo v amerike, aj to by ma zaujimalo aky je v tom rozdiel...
neregistrovaný "dochtor"
2. 2. 2007 14:23
Re: "Bezpečné" MPV
...obavam sa, ze nebude podstatny rozdiel.
neregistrovaný "researcher"
10. 2. 2007 01:42
Re: "Bezpečné" MPV
...myslim, ze v nasim koncinach sa pokojne mozes vo svojom aute citit bezpecne, pretoze je to voyager pre europsky trh (okrem Velkej Britanie) a ten ma pravostranne riadenie...ak sa detailne pozries na vysledky testov tak zistis, ze pravostranne riadenie zskalo 4 hviezdicky v EuroNCAP a 5 hviezdiciek v NHTSA (americka obdoba EuroNCAP). Len to lavostranne, ktore je konstruovane trochu inak a zial bohu nema kolenny airbag, ktory zabezpecuje bezpecnost pravostranneho...len tolko na vyjasnenie...
neregistrovaný "oprava"
10. 2. 2007 01:51
Re: "Bezpečné" MPV
...myslim, ze v nasim koncinach sa pokojne mozes vo svojom aute citit bezpecne, pretoze je to voyager pre europsky trh (okrem Velkej Britanie) a ten ma lavostranne riadenie...ak sa detailne pozries na vysledky testov tak zistis, ze lavostranne riadenie zskalo 4 hviezdicky v EuroNCAP a 5 hviezdiciek v NHTSA (americka obdoba EuroNCAP). Len to pravostranne, ktore je konstruovane trochu inak a zial bohu nema kolenny airbag, ktory zabezpecuje bezpecnost lavostranneho...len tolko na vyjasnenie...
neregistrovaný "andy"
10. 2. 2007 01:59
Re: "Bezpečné" MPV
plne s tebou suhlasim...asi az po precitani na konci testu uvedeneho komentaru zistis o co ide...

Euro NCAP originally tested the Voyager in left hand drive (LHD) layout. Subsequently, it became known that right hand drive (RHD) cars are not equipped
with the driver's knee airbag, although it is standard equipment on LHD cars (from VIN 6Y110573). Indeed, the driver's knee airbag is not available as an
option on RHD versions. As the LHD car did not meet Euro NCAP's selection criteria, an additional frontal test was performed on a RHD car. The results from
this RHD car are used for the Euro NCAP rating.
SEATBELT REMINDER
PEDESTRIAN PROTECTION
It is normal practice for Euro NCAP to ask manufacturers to provide evidence that both LHD and RHD cars offer similar levels of protection. In the case of the
Voyager, Chrysler were unable to provide this. Chrysler advised Euro NCAP that they had only tested a RHD Voyager at the speed required by European
legislation, which is lower than the test speed used by Euro NCAP. Euro NCAP expects manufacturers to design and test their products so that they can
ensure that both RHD and LHD cars provide similar levels of protection.
The Voyager scored no points and was awarded no stars for the protection it offers to pedestrians.
Although the LHD car was equipped with a driver's knee airbag, it failed to provide adequate protection in the frontal impact.
Euro NCAP’s rating applies fully only to the model with the specifications detailed here. Some equipment may not be fitted as
standard to all versions in all countries. You should ensure that your car is fitted with the safety equipment you require.
The LHD car performed significantly better than the RHD car in the frontal impact, scoring 9 points, giving a potential four star adult occupant rating. The main
reason for this was the lower extent of deformation of the passenger compartment, which remained stable. As is normal for transverse engined cars, there is
potentially less crush space available to absorb the impact energy on the side of the car where the engine is mounted. Without adequate countermeasures,
this can result in greater passenger compartment deformation. In the Voyager, the engine is mounted towards the right hand side of the engine compartment.
It is normal practice for Euro NCAP to ask manufacturers to provide evidence that both LHD and RHD cars offer similar levels of protection. In the case of the
Voyager, Chrysler were unable to provide this. Chrysler advised Euro NCAP that they had only tested a RHD Voyager at the speed required by European
legislation, which is lower than the test speed used by Euro NCAP. Euro NCAP expects manufacturers to design and test their products so that they can
ensure that both RHD and LHD cars provide similar levels of protection.
The Voyager scored no points and was awarded no stars for the protection it offers to pedestrians.
Although the LHD car was equipped with a driver's knee airbag, it failed to provide adequate protection in the frontal impact.
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2007 16:01
Voyager
Netřeba dlouhého hodnocení: americká jebka >:-[] :no: Vždy to bylo velice podprůměrné auto ve všech ohledech. Tohle si mohli koupit jen cvoci, co neměli na Espace. Docela by mě zajímalo, jak se Voyager vedl v US testech bezpečnosti. Jestli je skutečně pravdou, že EU výrobci to šijou na míru EuroNCAPu a obráceně. To jsou pak propady :-) Ovšem tenhle šmejd, kterej bastlili i v Rakousku, měl počítat s EU testama... Jóóó, další americký sen se mi rozplynul >:D
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Lonestarstate
31. 1. 2007 21:03
Re: Voyager
Kdyby Renault nekoupil fabriky a veškerou pozůstalost Chrysler-Dodge of Europe poté, co se kdysi stahoval z Evropy, sotva by stihnul okopírovat plány Chrysleru tak rychle a briskně přijít se svojí podřadnou poruchovou kopií. :no:
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2007 22:34
Re: LONES V TELEVIZI
>:D >:D Navíc si se nezmohl? Zkus s tou teorií jít do televize. Určitě budeš mít úspěch... Už to vidím: hlavní vysílací čas, najednou dole na obrazkovách běží titulek "Za okamžik mimořádné zpravodajství" a pak to přijde.. v TV se objeví vyhublý beďarovitý mladík ve flanelové kostkované košili, která bude mít na kapse šerifskou hvězdu vystřiženou z papíru a spustí: "Rrrrreeenólt Eeeessssppppééjs by ne ne ne nevznikl, kdyby žžžžaaabožžžžžrouti nepoužili eeeemeeerrrrický plány" :-)
neregistrovaný "Lol"
31. 1. 2007 23:38
Re: LONES V TELEVIZI
Looooool malem jsem se *** ty voe, husty :yes: :yes: :yes: >:-[] >:-[] >:D
Avatar - Ghostyx
1. 2. 2007 00:23
Re: LONES V TELEVIZI
Kecy, pokud vim, tak tady v Evrope udava smer pouze a jedine Espace a nikoliv nekdo jiny a nejakej Voyager uz vubec ne! ;-)
neregistrovaný "dCi"
1. 2. 2007 09:32
Re: LONES V TELEVIZI
Nemám retrodalekohled do Států jako ty, nicméně na kopii to určitě nevypadá. Spíš bych to nazval podobným nápadem v podobnou dobu (něco ve stylu podobnosti Swiftu s Fabií 2). Nemyslím si, že Chrysler měl v úmyslu jít s Voyagerem do Evropy, alespoň ne tehdy, což vylučuje jakékoliv plánování v evropských luzích a hájích. Pokud přeci, tak by materiály natolik převratného modelu nenechávali kluci z Chrysleru "pohozené" po prodaných fabrikách. Ovšem jak píšu, konkrétně o tomhle vím málo, americké vozy mě až na pár vyjímek vůbec nezajímají a pokud mi osvěžíš vědomosti, budu to kvitovat. Mimochodem světové prvenství Voyageru neupírám, jen je kapku ostuda, nakolik ho evropský pionýr za těch více než 20let dokázal roznést. Espace je dnes bez konkurence a to i přes svůj pokročilý věk. :-!
neregistrovaný "MartinSK"
31. 1. 2007 16:09
Hrôza
tak to som nečakal, myslel som, že sa Američania polepšia, ale opäť sklamali, čo už u mňa to vyhráva Grand Espace s Multivanom ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "epsyn"
31. 1. 2007 16:11
re:voyager
Jsem privrzenec gigantu chrysler,,ale v tomhle mate pravdu.......uplne otresny.....doopravdy se divim,protoze ostatni vozy chrysler-jeep-dodge maj minimalne 4 hvezdy ;-\ ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pipo"
31. 1. 2007 16:16
Tie fotky su k tomu?
No neviem ale tie fotky patria starej generacii ci bola testovana ta? Uvidim ako nova generacia ale toto jej reklamu urcite neurobi :no:
Rozbalit vlákno
0
anonym
31. 1. 2007 16:19
8 let vývoje je k nicemu
jak si v dnesnim svete (zvlast v automobilovým průmyslu) muze dovolit nejaka firma mít stejně špatnou věc 8let a neskrachovat ????? je to blbost zákazníků
Rozbalit vlákno
1
anonym
31. 1. 2007 23:18
Re: 8 let vývoje je k nicemu
no myslím že na krachu úspěšně pracují již od 80tých let :) ale až teprve nyní to vypadá že se jim to skutečně konečně povede.
Avatar - freeman
31. 1. 2007 16:59
USA
Tu je vidieť ako fungujú americké automobilky. A potom sa čudujú prečo ich nik nekupuje. Už sa ani nečudujem, že za veľkou mlákou majú Japonci taký úspech. To musí byť pre američana šok keď presadne s napr.GM do Toyoty. >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Honysek"
31. 1. 2007 20:39
Re: USA
Myslím, že tu mícháš jablka s hruškama. Navíc zevšeobecňovat jeden model jedné automobilky na všechny americké automobilové výrobce si doopravdy žádá geniální úsudek... :no:
neregistrovaný "Ruda"
31. 1. 2007 17:18
To je zvlastni
Voyager dostal v oficialnich testech crash testech NCAP 5 hvezdicek z 6-ti a napr, Toyota Sienna dostala jen 4 hvezdy. Ono asi zalezi, jak se do toho bouchne ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "denon"
1. 2. 2007 00:11
Re: To je zvlastni
5 hvezdicek z 6? odkdy ma ncap 6 hvezd jako maximum?
neregistrovaný "Petic ( RS Kaa )"
31. 1. 2007 17:21
Šok
Európa bila na poplach pri aute B segmentu - Aveo. Čo bude robiť teraz? Je to smutné, že gigant, ktory ma z americkych znaciek jedno z naj postaveni v europe takto dopadne. Teraz to vrhne zly pohlad aj na ostatne modely znacky + Jeep. Len dufam, ze urobia potrebne opatrenia a neotocia sa chrbtom k problemu ako chevy. :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Juan Pervez"
31. 1. 2007 17:40
JV
jejich vec.... osobne povazuju za blbost zabijet svoje vlastni zakazniky
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2007 18:08
Re: JV
Na jednu stranu to logiku ma. Kdo si to jednou koupi, po druhy uz nejspis neprijde a kdyz se ho vcas zbavis, tak nebude otravovat s reklamacema a tim padem budes ve statistikach dost nahore :-)
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2007 18:26
Re: JV
>:D :yes: >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2007 18:26
Re: JV
A dávej si majzla u AMT >:D ;-)
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2007 18:34
Re: JV
Taky me to napadlo >:D
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2007 18:36
Re: JV
Jen aby to nenapadlo je ;-) Kolik dáš, abych jim to neprásknul? >:-[]
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2007 18:49
Re: JV
Muzes si u me zadarmo, na neomezenou dobu zaparkovat IS :-!
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2007 18:51
Re: JV
Nemůžu :-)
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2007 18:57
Re: JV
Me se na dvur vejde. Dokonce jsem ochoten ti ho odvezt :-) To jako aby sis neojel pneu >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2007 18:59
Re: JV
OK, už volám do AMT :-)
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2007 19:08
Re: JV
Znam te. Tam jsi volal uz rano >:D
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2007 19:09
Re: JV
Ne, ráno jsem volal na policajty 8-s Fakt :-)
neregistrovaný "mates"
31. 1. 2007 19:23
Re: JV
Ty jsi vedel, ze budu dneska v Praglu? >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2007 19:26
Re: JV
Ne, volal jsem, že přijdu později do práce >:-[]
anonym
31. 1. 2007 18:42
Re: JV
>:D >:-[] :yes:
neregistrovaný "Filos"
31. 1. 2007 18:10
Mercedes
Mercedes-Benz se nikdy neměl zpojovat s Chryslerem, Dodgem....atd, jenom jim to uškodilo a škodí dál. Myslim že to Mercedes neměl zapotřebí sanovat automobilky které jsou na tom mizerně.
Rozbalit vlákno
0
31. 1. 2007 19:45
Preco testovali Voyager IV. a nie Voyager V.?
Býva zvykom testovat nový model, nastupujúci, a nie starý, výbehový, nie? Tak preco je na fotkach 4. generacia? Toto je o nicom! Tato generacia prisla v case, ked Laguna II. (nepocitam rovnomennu studiu) ziskala 5 hviezdiciek, a bolo to jedine auto s 5-timi hviezdami. Az potom nastupila Euro-NCAP mania. Toto sa nerobi. Bol som v soku, az kym som neuvidel fotografie. To nie je ani test z 1999-ho, ani novy model. Napadne tu niekoho, aky velky moze byt rozdiel vo vysledku stareho a noveho modelu? Pozrite si napr. Xantiu a C5-ku. Chceme relevantne porovnania!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Lol"
31. 1. 2007 23:41
Re: Preco testovali Voyager IV. a nie Voyager V.?
Nie su tie fotky len ilustracne?
neregistrovaný "dochtor"
1. 2. 2007 11:20
Re: Preco testovali Voyager IV. a nie Voyager V.?
je to test modelu z roku 2001 :-(
neregistrovaný "tom93"
1. 2. 2007 21:00
Re: Preco testovali Voyager IV. a nie Voyager V.?
nejso ilustracni a to se podivej na kiu carnival
neregistrovaný "IT"
31. 1. 2007 20:50
o nic nejde
Podle SDA se jich tu loni prodalo 17 ks, takže o nic nejde.Myslím, že těch pár set tisíc vraků Š100-125 aj jsou na tom daleko hůř a nikdo to neprožívá.Hm,jestli těch 17 majitelů vůbec tuší,co koupili,nebo,jaká je šance,že zrovna oni nabourají??? :-!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "dochtor"
1. 2. 2007 11:16
Re: o nic nejde
Ide o to aby k tym 17 za minuly rok nepribudli dalsi. A ak ano, aby tusili co kupuju.
Ano, vrakov je tu daleko viac. Su to vsak VRAKY , ktore jazdia dalko pomalsie ako nove vozy a boli lacne uz za mlada :-!
neregistrovaný "IT"
1. 2. 2007 21:35
Re: o nic nejde
Ten test se dělá v 64 km/h,ale většina vraků jezdí o dost rychlejc,takže rychlost neobstojí,akrorát za to nevysolili meloun,to jo.Nakonec proč neotestovat všechna auta, která jsou konstrukčně z 1999? To by bylo počteníčko.Proč zrovna tohle? :-!
anonym
2. 2. 2007 08:51
Re: o nic nejde
Samozrejme, ze všetci jazdia viac ako 64km/h. Akurát tie nové vozy spravidla oveľa viac ako vraky konštrukčne staré 40 rokov.
Inak mimoriadne šikovný spôsob, ako odpísať značku :-|
Avatar - Lonestarstate
31. 1. 2007 21:10
Goebbels fandí z hrobu
Bravurní propagandistický tah. Kolik evropských aut bylo od EURO-ncap hodnoceno v posledním roce výroby? Ani jedno. Geniální je i tlustý fascikl výjimek, antagonismů v hodnocení a permanentních změn metodiky. Navíc srážka imituje náraz do stejně těžkého vozu a jaká je pravděpodobnost, že se srazíte s obdobným mastodontem? Dále NCAP používá naprosto jinou metodiku....prioritou je pro každého domácí trh. A tak například BMW 3 donedávna mělo podle americké metodiky hrozbu kritického poranění pánve.... inu míchat jablka a hrušky. Krásný úděl pro tak chameleoní instituci NCAP. :no: Až přijde na trh letos nová generace, nejspíš si na crash-testy NCAP bude muste posečkat do roku 2015. Iluzorní pocit bezpečí v evropských pidiautech potřeba neustále uměle udržovat, že. :no:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "mates"
1. 2. 2007 08:13
Re: Goebbels fandí z hrobu
Argument, ze se nikdy nesrazis se stejnym autem je blbost!
1. 2. 2007 08:24
Re: Goebbels fandí z hrobu
Kolko beha po cestach SUV s hmotnostou 2 tony ? Cela kopa takze pravdepodobnost je dost vysoka. "prioritou je pro každého domácí trh" - to akoze si americke automobilky povedia "kaslat na bezpecnost europanov - len american je clovek ktoremu treba zachranit zivot". ;-\
neregistrovaný "briza"
1. 2. 2007 09:44
Re: Goebbels fandí z hrobu
Kdyz uz jsme u tech antagonismu tak se mi libi veta "... jaká je pravděpodobnost, že se srazíte s obdobným mastodontem? ve spojeni s "...prioritou je pro každého domácí trh." (tedy americky, ze?). :-)
Avatar - Lonestarstate
31. 1. 2007 21:21
Shrnuto
Shrnu ještě své dojmy: 80% evropských aut, kterým letos končil životní cyklus má 3 hvězdy. Nikoho normálního by v životě nenapadlo utrácet peníze za jejich crash-test a kvůli drobným vylepšením jim ještě změnit metodiku, aby přes lepší výsledky dosáhly ještě horších hodnocení než kdysi. Tohle vážně smrdí na hony daleko. :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
2
anonym
31. 1. 2007 21:41
Re: Shrnuto
což ovšem nevyvrací fakt, že Chrysler není v nárazech pevný v kramflekách...ehm, pardon, pevný ve zkrutu :-|
neregistrovaný "KKK"
31. 1. 2007 22:21
Re: Shrnuto
Zlatý Logan kombi >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - MeSiL
31. 1. 2007 23:16
Nechápu?!!
Ano, je to odstrašující, ale proč raději nevyzkouší novou verzi Voyegeru? Neznám moc faceliftů, který by změnili výsledek crash-testu nějak radikálně. Opakuji, je to strašné, ale je tu ted nová verze, a tak říkám:"jak ta dopadne?" :yes: :no:
Rozbalit vlákno
0
anonym
1. 2. 2007 09:37
Amerika
No ono Voyager je optimalizovany na narazove testy NHTSA a tam ma plnych hviezdiciek.
Rozbalit vlákno
0
anonym
1. 2. 2007 10:08
Jak je to opravdu s levostranným řízením?
doporučuji stránku www.adac.de - test - crash test
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rikific"
11. 2. 2007 10:08
ok
:yes: výborne,ved američanov je dost aspon sa nebudu roztahovat po svete
Rozbalit vlákno
0