Tato úprava nebude mít vliv na živostnost motoru! Podívej se na Brabuse co vyvádí :-) . A ani nevíš jak toho zvýšení Lumma dosáhla. Takže já to hodnotím za jedna! Kdo se chce ještě více odlišit od "obyčejných" Mfajfek a bejt o chlup rychlejší , tak srdce říká Lummma! Je snad nemožné, aby se designové doplnky nekomu nelibily!?! :-):yes:
Jsem trochu na rozpacich, jakou zivotnost (a tedy zaruku) bude mit takovyto motor a hlavne namahana prevodovka. Nekolik mych znamych ma novou M5 a min. 2 jiz resi reklamaci s prevodovkou a motorem. Myslim, ze samotna M5 je na hrane supersportu a tedy zavodniho zachazeni a servisu.
Mno, pokud tvoji znamí nechtěli řešit problémy s reklamcí, měli si koupit 545i (550i) či 535d ;-) pokud si kupuji nějaký dělo, jako je bezesporu M5 je, zjistím si nároky na servis a co na autě nejvíc odchází atd.
asi mají fakt na to štěstí Ti známí.Ale takové extrémní auta tyto problémy mívají.A taky záleží,jak se k tomu chovají.Třeba vytáčení studeného motoru atd.Tady jeden chlapík má S8 a s tím autem je furt v servise.Sotva vyjede ze servisu,tak už mu to zas nejede a volá jim,aby ho zase odtáhly.Měl 3krát převodovku na *** a pořád ložiska v kolech.Já ho lituji!!
Je to tak, drahe auto neni zarukou bezvadnosti. Take mam nekolik velmi spatnych podobnych zkusenosti. A co nikomu nedoporucuji je koupe predvadecich/ novinarskych aut. Novinari jim davaji neuveritelnej kour, strty za studena, vypinani motoru u Turba tesne po agresivni jizde atd atd. Ta jedna M5 toho kamarada byla ta predvadeci a tim to asi bylo.
Máš pravdu.A ten kdo si auto koupí,a je fanda toho co si koupil,tak se k tomu chová slušně.Pak už je to náhoda,když se něco stane.A když se to stává pořád,tak je to fakt nějaký nepovedený kus.Prostě jsou to jenom stroje.Ale je dobré,když poslouchají!!!!!!!!!!!!!!!
No promin, ale jestli si kupuji auto cenove kategorii M5, nekupuji ho prece s tim, ze za par tydnu pojede na reklamaci motoru ci prevodovky (ale take se mi to stalo, dokonce u auta s jeste vetsim obsahem). To auto musi prece byt nalezite otestovano pred nasazenim do provozu a predimenzovane kvuli uzivatelum-amaterum, aby vydrzelo jejich zachazeni. Ale ten motor je opravdu tak ostry, ze vylozene amatersky ridic muze evidentne SMG znicit. (nebo se to take stalo u predvadeci- novinarske M5). Podle mne je to naradi pro hodne zkusene jezdce. Skoda, ze nebude 4x4, ale podle sefa jejich vyvoje to neni a ani nebude jejich strategie, takze 4x4 proste nebude.
Jak na co. Na snadny drift to je samozrejme dobre (i kdyz jsem M5 parkrat za sebou videl po driftu na Hockenheimu v kacirku, ale to uz je o ridici), ale neni to auto na zimu. Minuly tyden BMW (a dalsi auta s motorem vpredu a nahodem na zadek) v kopcich pri te kalamite bud stala nebo majitele do kufru pridavali zatez, aby se vubec pohnuli (videl jsem v jedne stavebni firme 3 pytle cementu nakladane do kufru a pak ten kopec i vyjel) Kdyby to byla 4x4, vazne bych o tom aute uvazoval, mohl bych jej pouzivat cely rok. Takze na rodinne auto a zaroven sportovni pro celorocni uziti si pockam radeji treba na novou RS6, samozrejme 4x4:-)
Je pravda, že občas záleží na tom ako jazdíš. Pretože takový motor ako ma M5 potrebuje docela mnohokrát prevetrať. Ale na druhej strane je tam stále predsa prepínač charakteru motora a až po stlačení gombíka POWER sa m5 stáva M5. A už keď si idem kupiť auto za par melonu tak rátam s tím že vydrží každý štýl jazdy. Trochu ma to prekvapilo, že niekto reklamuje M5. Predovka ešte by som nejako pochopil ale motor??
To ma trocha sklamalo ak to je pravda.
4x4 by som bral bolo by to urcite nejake to plus v zime.
Pamatuj,co je extrémní,tak to nese také sebou nějakou tu bolest.Podívej třeba na Ferrari,jeden chlapík měl F430 a když to mělo najetých 500km!!!!,tak se mu rosipala spojka.No a jednou jsem četl,že mezi pedálama jim tekla voda když pršelo.No vidíš,a to Ferrčo stojí ještě jednou tolik co M5!!!