Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lumma CLR 5M: M5 na druhou

Roman Daněk
Diskuze (21)
Ladičská firma Lumma se pustila do tuningu supersedanu BMW M5. Výsledkem je zvýšení výkonu o 50 koníků a karosářský optický paket.

Tuner Lumma se nedávno pustil do úpravy BMW M6 a když už byl kit pro vidlicový desetiválec o objemu 5,0 l, rozšířila nabídku i pro sedan M5. Adresnými zásahy do pohonné jednotky se zvedl výkon na 412 kW (560 k) a nejvyšší rychlost vzrostla až na 327 km/h.

V nabídce optického paketu nechybí modifikovaná maska vozu, nadstavce bočních prahů a oplechování zádě. Zadní část také doplnil difuzor a chromované koncovky výfukového systému. V blatnících jsou 20palcová kola z lehkých slitin Lumma ML s pneumatikami o rozměrech 255/30 ZR20 vpředu a 295/25 ZR20. Za paprsky disků jsou na přední nápravě ukryty sportovní brzdy s kotouči 380 x 34 mm a jednodílnými třmeny s šesti pístky. Tlumiče dostaly kratší sportovní pružiny snižující vůz o 30 mm.

Roman Daněk
Diskuze (21)
Avatar - davy
30. 1. 2007 22:28
Re: nevim nevim
Je to tak, drahe auto neni zarukou bezvadnosti. Take mam nekolik velmi spatnych podobnych zkusenosti. A co nikomu nedoporucuji je koupe predvadecich/ novinarskych aut. Novinari jim davaji neuveritelnej kour, strty za studena, vypinani motoru u Turba tesne po agresivni jizde atd atd. Ta jedna M5 toho kamarada byla ta predvadeci a tim to asi bylo.
Avatar - davy
30. 1. 2007 22:19
Re: re:
Jak na co. Na snadny drift to je samozrejme dobre (i kdyz jsem M5 parkrat za sebou videl po driftu na Hockenheimu v kacirku, ale to uz je o ridici), ale neni to auto na zimu. Minuly tyden BMW (a dalsi auta s motorem vpredu a nahodem na zadek) v kopcich pri te kalamite bud stala nebo majitele do kufru pridavali zatez, aby se vubec pohnuli (videl jsem v jedne stavebni firme 3 pytle cementu nakladane do kufru a pak ten kopec i vyjel) Kdyby to byla 4x4, vazne bych o tom aute uvazoval, mohl bych jej pouzivat cely rok. Takze na rodinne auto a zaroven sportovni pro celorocni uziti si pockam radeji treba na novou RS6, samozrejme 4x4:-)
Avatar - MeSiL
30. 1. 2007 21:33
Re: Motory
Tato úprava nebude mít vliv na živostnost motoru! Podívej se na Brabuse co vyvádí :-) . A ani nevíš jak toho zvýšení Lumma dosáhla. Takže já to hodnotím za jedna! Kdo se chce ještě více odlišit od "obyčejných" Mfajfek a bejt o chlup rychlejší , tak srdce říká Lummma! Je snad nemožné, aby se designové doplnky nekomu nelibily!?! :-) :yes:
Avatar - Charger
30. 1. 2007 21:11
Re: re:
Naštěstí 4x4 nebude....
Avatar - davy
30. 1. 2007 20:36
re:
No promin, ale jestli si kupuji auto cenove kategorii M5, nekupuji ho prece s tim, ze za par tydnu pojede na reklamaci motoru ci prevodovky (ale take se mi to stalo, dokonce u auta s jeste vetsim obsahem). To auto musi prece byt nalezite otestovano pred nasazenim do provozu a predimenzovane kvuli uzivatelum-amaterum, aby vydrzelo jejich zachazeni. Ale ten motor je opravdu tak ostry, ze vylozene amatersky ridic muze evidentne SMG znicit. (nebo se to take stalo u predvadeci- novinarske M5). Podle mne je to naradi pro hodne zkusene jezdce. Skoda, ze nebude 4x4, ale podle sefa jejich vyvoje to neni a ani nebude jejich strategie, takze 4x4 proste nebude.