Na automobilové výstavě v Tokiu nezůstávají pozadu tunerské firmy, mezi které patří i společnost Modellista. Jejich upravená Toyota Yaris má 150 koní, což je na miniauto už slušná porce.
Bohuzel, je to tak. Tokio (spravne Tokyo) piseme -i protoze v cestine znicime skoro vsechny cizi jmena. Pak treba Helsinky (spravne Helsinki) tam zase napiseme Y. Proc? Ja nevim. Nekdy si myslim, ze lide v ustavu pro ......... neco okolo jazyku, si z nas delaji srandu a jen predstiraji, ze neco delaji. Vubec cestina je jazyk, ktery ma velke problemy s cizimi jmeny. I to, ze pridavame -ova za jmena cizinek je trestuhodne.
Hehe, třeba Bjork Gudmundsdótirová (Gudmundsdótir - Gudmundova dcera :o)) Tam to bije do očí.... :o) OK, OK, zpět k autům - kolik měl předchozí Yaris Turbo T-Sport? Taky 150 koní, pokud se nepletu z patnáctistovky...
Nevim co je na 150konich tak zazracnyho?? Mam peugeot 207 sport 1.6 a ma take 150 koni. Vaha nebude tak drasticky rozdilna...Samozrejme jezdi moc pekne ale proc teda delaji z tohohle takovou senzaci???
No, protoze tocivy moment je primo umerny sile exploze ve valci, a ta je umerna mnozstvi spotrebovaneho paliva, tvuj Peugeot ma 240nm, zatimco tenhle Yaris jen 196, mas tedy vyssi o 22,4% a presto ma Yaris akceleraci pod 8 vterin, ty mas 8,1, taky jede 215, ty "jen" 210 km/h, takze mame silnejsi auto s nizsi spotrebou, a navic, vykon je velicina vychazejici z tociveho momentu a otacek, pokud tedy dosahuje motor pri nizsim tocivem momentu stejneho vykonu, tak ma sirsi rozsah otacek, da se tedy rict ze celkove je tento Yaris hbitejsi nez tvuj Peugeot a ma zaroven i lepsi motor, a v tyhle kategorii silnych malych motoru je kazdy krucek velka vec, precejen 150 koni na 1.6, tam uz moc ke zvysovani prostor neni, kazda ziskana desetinka na akceleraci je skoro zazrak.
Líbí se mi jak v ČR je Yaris přiřazen do malých aut.To že vnitřní prostor a kufr je daleko větší než ve Fábii Vám nikde neřeknou.Mám nový Yaris a znám klaustrofobní Fábii.Motor nebudu srovnávat neboť HTP je nej >:D
Jojo, taky jsem se vezl v Yarisu, neveritelny, merim 195 cm a vazim 125 kilo, do Peugeotu 607 jsem se na autosalonu na misto ridice nevesel - nacpanej, dotykal jsem se dveri, stropu, paluky a volantu nohama, i stredovy konzole, ale do Yarisu vedle ridice v pohode i navlecenej do silny bundy, motorek taky kvalitka a svizny to je, se slabym traktorem fabie nesrovnatelne, je to minimalne pul tridy nad ostatnima malyma autama, neli o celou tridu - tridu malych velkych aut ;)
Dalsia .icovina, neviem co je to za modu takyto mutanti, co s toho ze to ma 150k ked je to stale krpec do mesta, a v zapche sa urcite to turbo vyuzije, a mimo mesta je to tiez nafigu lebo to abslutne nama podvozok na taky vykon, takze je to ako dat na bycikel motor s tatrovky. Hovadina ako traky, lutujem ludi co si to kupia. Ak uz clovek chce sportove auto tak musi mat na to aj velkost napr. OCTAVIA II RS, to uz sa da ako tak povazovat za sportak.
V článku píšu, že podvozok je upravený, takže mimo mesta sa určite dá vyblázniť. No OCTAVIA II RS a špoťák? To mi nejak nejde dokopy. Sama ŠKODA nikdy netvrdila, že O II RS je šporťák, ale rýchle rodinné auto. Má obyčajný 2.0 liter so 147 kW, ale pozri sa napríklasd na Astru OPC ktorá ma svoj 2.0 liter so 177kW, tam by sa už dalo rozprávať o rýchlejšom zvezení... Ale na športové auto určite netreba veľkosť, lebo tá sa potom negatívne premietne do dynamiky auta, či do držania stopy v zákrutách, a to nehovorím o brzdnej dráhe.