Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Modellista Yaris Turbo: malý-velký rakeťák

Na automobilové výstavě v Tokiu nezůstávají pozadu tunerské firmy, mezi které patří i společnost Modellista. Jejich upravená Toyota Yaris má 150 koní, což je na miniauto už slušná porce.
Zpět na článek
29. 1. 2007 11:07
neregistrovaný "Kraken"
29. 1. 2007 12:27
neregistrovaný "misoo"
29. 1. 2007 12:30
anonym
29. 1. 2007 13:04
29. 1. 2007 15:55
29. 1. 2007 16:13
29. 1. 2007 15:04
29. 1. 2007 16:48
neregistrovaný "COULIN"
23. 9. 2007 23:26
neregistrovaný "lada.rosi@seznam.cz"
23. 9. 2007 23:27
neregistrovaný "lada.rosi@seznam.cz"
29. 1. 2007 16:15
neregistrovaný "FiestaS"
30. 1. 2007 00:36
anonym
30. 1. 2007 01:47
neregistrovaný "Lojza"
30. 1. 2007 17:31
anonym
31. 1. 2007 04:44
neregistrovaný "Lojza"
2. 2. 2007 15:55
neregistrovaný "jurij"
23. 4. 2007 20:19
neregistrovaný "ded"
29. 1. 2008 17:34
neregistrovaný "Martin M."
neregistrovaný "Kraken"
29. 1. 2007 11:07
Nice
Tak natom by som sa rad previezol :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "misoo"
29. 1. 2007 12:27
Re: Nice
ja tiez, je to zihadlo ! :yes:
anonym
29. 1. 2007 12:30
a
od kdy se pise Tokio s "i"?
Rozbalit vlákno
3
29. 1. 2007 13:04
Re: a
V češtině vždycky ... ;-)
29. 1. 2007 15:55
Re: a
Bohuzel, je to tak. Tokio (spravne Tokyo) piseme -i protoze v cestine znicime skoro vsechny cizi jmena. Pak treba Helsinky (spravne Helsinki) tam zase napiseme Y. Proc? Ja nevim. Nekdy si myslim, ze lide v ustavu pro ......... neco okolo jazyku, si z nas delaji srandu a jen predstiraji, ze neco delaji. Vubec cestina je jazyk, ktery ma velke problemy s cizimi jmeny. I to, ze pridavame -ova za jmena cizinek je trestuhodne.
29. 1. 2007 16:13
Re: a
Hehe, třeba Bjork Gudmundsdótirová (Gudmundsdótir - Gudmundova dcera :o)) Tam to bije do očí.... :o) OK, OK, zpět k autům - kolik měl předchozí Yaris Turbo T-Sport? Taky 150 koní, pokud se nepletu z patnáctistovky...
Avatar - da_b0mb
29. 1. 2007 15:04
150 samuraju
Yaris a 150k...hmmmm tak to je masakr! Toyota by mohla zacit premyslet o serii ;-) skoda,ze to neni tovarni... ale jinak :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "COULIN"
29. 1. 2007 16:48
Re: 150 samuraju
Předcházející generace byla i v serii,sice limitované ,ale byla. Dvě jsou,tada snad jsou,jestli to nerozstřelili >:D ofiko v ČR...
neregistrovaný "lada.rosi@seznam.cz"
23. 9. 2007 23:26
Re: 150 samuraju
toho jednoho mam a docela je s tim sranda,o tom udajne druhem bych se rad dozvedel,jsem z Prahy a jeste jsem ho nerostrelil!
neregistrovaný "lada.rosi@seznam.cz"
23. 9. 2007 23:27
Re: 150 samuraju
toho jednoho mam a docela je s tim sranda,o tom udajne druhem bych se rad dozvedel,jsem z Prahy a jeste jsem ho nerostrelil!
neregistrovaný "FiestaS"
29. 1. 2007 16:15
Zadni lampy
Ty zadni svetla jsou dobry. Takovy by meli davat seriove, protoze ty normalni jsou priserny... 8-s
Rozbalit vlákno
0
anonym
30. 1. 2007 00:36
150
Nevim co je na 150konich tak zazracnyho?? Mam peugeot 207 sport 1.6 a ma take 150 koni. Vaha nebude tak drasticky rozdilna...Samozrejme jezdi moc pekne ale proc teda delaji z tohohle takovou senzaci???
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Lojza"
30. 1. 2007 01:47
Re: 150
No, protoze tocivy moment je primo umerny sile exploze ve valci, a ta je umerna mnozstvi spotrebovaneho paliva, tvuj Peugeot ma 240nm, zatimco tenhle Yaris jen 196, mas tedy vyssi o 22,4% a presto ma Yaris akceleraci pod 8 vterin, ty mas 8,1, taky jede 215, ty "jen" 210 km/h, takze mame silnejsi auto s nizsi spotrebou, a navic, vykon je velicina vychazejici z tociveho momentu a otacek, pokud tedy dosahuje motor pri nizsim tocivem momentu stejneho vykonu, tak ma sirsi rozsah otacek, da se tedy rict ze celkove je tento Yaris hbitejsi nez tvuj Peugeot a ma zaroven i lepsi motor, a v tyhle kategorii silnych malych motoru je kazdy krucek velka vec, precejen 150 koni na 1.6, tam uz moc ke zvysovani prostor neni, kazda ziskana desetinka na akceleraci je skoro zazrak.
anonym
30. 1. 2007 17:31
Maličké kompaktní vozy
Líbí se mi jak v ČR je Yaris přiřazen do malých aut.To že vnitřní prostor a kufr je daleko větší než ve Fábii Vám nikde neřeknou.Mám nový Yaris a znám klaustrofobní Fábii.Motor nebudu srovnávat neboť HTP je nej >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Lojza"
31. 1. 2007 04:44
Re: Maličké kompaktní vozy
Jojo, taky jsem se vezl v Yarisu, neveritelny, merim 195 cm a vazim 125 kilo, do Peugeotu 607 jsem se na autosalonu na misto ridice nevesel - nacpanej, dotykal jsem se dveri, stropu, paluky a volantu nohama, i stredovy konzole, ale do Yarisu vedle ridice v pohode i navlecenej do silny bundy, motorek taky kvalitka a svizny to je, se slabym traktorem fabie nesrovnatelne, je to minimalne pul tridy nad ostatnima malyma autama, neli o celou tridu - tridu malych velkych aut ;)
neregistrovaný "jurij"
2. 2. 2007 15:55
booze
Dalsia .icovina, neviem co je to za modu takyto mutanti, co s toho ze to ma 150k ked je to stale krpec do mesta, a v zapche sa urcite to turbo vyuzije, a mimo mesta je to tiez nafigu lebo to abslutne nama podvozok na taky vykon, takze je to ako dat na bycikel motor s tatrovky. Hovadina ako traky, lutujem ludi co si to kupia. Ak uz clovek chce sportove auto tak musi mat na to aj velkost napr. OCTAVIA II RS, to uz sa da ako tak povazovat za sportak.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ded"
23. 4. 2007 20:19
Re: booze
bože ty jsi ale * beno
neregistrovaný "Martin M."
29. 1. 2008 17:34
Re: booze
V článku píšu, že podvozok je upravený, takže mimo mesta sa určite dá vyblázniť. No OCTAVIA II RS a špoťák? To mi nejak nejde dokopy. Sama ŠKODA nikdy netvrdila, že O II RS je šporťák, ale rýchle rodinné auto. Má obyčajný 2.0 liter so 147 kW, ale pozri sa napríklasd na Astru OPC ktorá ma svoj 2.0 liter so 177kW, tam by sa už dalo rozprávať o rýchlejšom zvezení... Ale na športové auto určite netreba veľkosť, lebo tá sa potom negatívne premietne do dynamiky auta, či do držania stopy v zákrutách, a to nehovorím o brzdnej dráhe.