Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Auto Union Type D (1939): závodní klenot na prodej

19 komentářů

bozske auto...ale osobne mam radsi vrcharskou verzi TYP C ... s 5,0litrovym V16... rychlostni verze typu c potom dosahovala rychlosti 405km/h...
Sleeper
Vrchařskou verzi? Ta měla vzadu dvojmontáž, pokud se nepletu....alespoň na některých tratích. Je pravda ale, že "déčko" bylo designově nejvyváženější....
ano vrcharska verze mela vzadu tuplaky... posledni kus je k videni primo v ingolstatu v uzasnem museummobile ktere patri audi ag... je tam i typ C rychlostni verze... "placka"
jinak typ C je podle me nejhezci... navic ma V16
Tak to je poprvý,co jsem viděl,že by podobný server získával fotky tak, že je Print Screen-uje a vyřízne😊)) to jste se teda vytáhli...😉 ale taky už jste mohli zveřejnit,kde jste ty fotky vzali... www.checkitout.co.uk/autounion/
To je úlet! myslel jsem, jak je to auto malý, ale ten řidič vypadá jak za volantem náklaďáku. A jak tam sedí - žádný pásy, nic. Šílený!
... A ist v tom este tych 330km/h.... ;-\
Sleeper
Na úzkých penumatikách a na přírodních okruzích bez únikových zón..... 😄 I když, těch 330 byla jen teoretická maximálka, té se podle mne nedalo tehdy nikde dosáhnout (ani na Monze). Samozřejmě, pak existovaly pokusy o rekord na dálnici Frankfurt - Darmstadt.... a jistý Bernd Rosemeyer za to zaplatil životem. Caracciolův rekord s Mercedesem 432 a něco km/h je mimochodem stále platný jako nejvyšší rychlost, dosažená na běžné silnici.... 😄 Muselo to být šílené....
Kdepak teoretická maximálka. Byly tratě, kde se těch 330 jezdilo. Třeba AVUS, Pescara, Remeš...
Sleeper
AVUS možná (klopená zatáčka umožňovala vysoké rychlosti), Pescarou a Remešem si nejsem jistý.... ale když to říkáš, bude to asi pravda 😄
To že nemá pásy je vlastně bezpečnostní prvek, tehdy bylo pro piloty "bezpečnější" když je auto při havárii vymštilo ven. Nicméně i tohle autu přidává na zajímavosti. Závodní Auto Uniony jsou opředeny závojem tajemství, tím že byly svého času neporazitelným strojem, jehož potenciál nebyl zdaleka naplněn z důvodů jež jistě známe. Válku tyhle klenoty přežily někde v halách zakryté plachtou a to co je čekalo pak, bylo snad horší než vybombardování, rusové je převezli spolu s dokumentací a stroji z továrny do jejich vlasti kde se s nimi nezacházelo v rukavičkách. Některé to přežily, jiné zase ne, jedno doslova částěčně tak, že bylo rozřezáno v půli. Zajímavý byl pro mě také jeden článek z časopisu, kde restaurátorská firma z UK našla na šrotišti části Auto Unionu a z nich pak postavila funkční šestnáctiválcový Typ C. Dokonce jim Audi zadalo zakázku na postavení repliky s tím, že do něj chtěli původné dát obyčejný produkční motor Audi. Naštěstí restaurátoři vyrobili zdařilou provozuschopnou kopii navzdory neexistujícím plánům a formám. Pro mě snad neexistuje jiné auto s takovým příběhem jako je právě Auto Union. Doufám že budoucí šťastný majitel si ho nenechá pouze pro sebe a podělí se o něj s námi učastí na sešlostech nebo závodech historických vozů.
pral bych vam videt na vlastni oci interier auta... je to jako v letadle s prvni svetovy... obrovsky otackomer prumer asi 20cm obrovsky voland..tri pedaly par pacek a cervena sedacka vsude kolem jen hlinikovy plech(karoserie) a nyty... neco jako interier se defakto nekona
Jo tenkrát to byli machři 😄
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Sleeper
Zní to drsně ale v podstatě máš pravdu 😄 I když, Škůdku mohl taky koupit Renault a celý český národ mohl jezdit v twingu a cliu, ti bohatší v méganu 😄
A nebo taky v Loganu...😄
Sleeper
Nebo v Loganu.... ale osobně mi dost vadí, že Škodovka trh levných aut opustila....
hnus jeden fijalovej! >😁
ty seš mi ale hňup fialovej....