Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A8 SynFuel: čistší luxus míří do Davosu

Audi se chce blýsknout. Na Světovém ekonomickém fóru budou VIP hosty vozit modely Audi A8, které budou nejen velmi luxusní, ale i ekologické. Pohánět je totiž bude ekonafta zvaná SynFuel.
Zpět na článek
24. 1. 2007 08:30
neregistrovaný "Tom"
24. 1. 2007 09:50
neregistrovaný "pipo"
24. 1. 2007 11:11
neregistrovaný "Lojza"
24. 1. 2007 08:33
neregistrovaný "jjk"
24. 1. 2007 09:46
neregistrovaný "spokojený"
24. 1. 2007 13:40
neregistrovaný "CtvrtSardel"
24. 1. 2007 09:49
anonym
24. 1. 2007 09:51
neregistrovaný "alu"
24. 1. 2007 11:09
neregistrovaný "Paja"
24. 1. 2007 12:08
anonym
24. 1. 2007 21:20
neregistrovaný "RS6"
24. 1. 2007 12:09
neregistrovaný "0II - RS"
24. 1. 2007 13:14
neregistrovaný "ma"
24. 1. 2007 14:04
neregistrovaný "HOMBRE"
24. 1. 2007 15:05
neregistrovaný "0II - RS"
24. 1. 2007 21:21
neregistrovaný "RS6"
25. 1. 2007 11:26
neregistrovaný "HOMBRE"
24. 1. 2007 18:42
neregistrovaný "tom"
24. 1. 2007 21:25
neregistrovaný "RS6"
25. 1. 2007 06:55
anonym
neregistrovaný "Tom"
24. 1. 2007 08:30
OT: zvuk osmiválce v Lexusu IS-F
[odkaz] no, myslim, že zvuk se fakt povedl :yes: Lexus ruleZZ
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "pipo"
24. 1. 2007 09:50
Re: OT: zvuk osmiválce v Lexusu IS-F
that's beautiful :yes:
Avatar - Dinar
24. 1. 2007 09:57
Re: OT: zvuk osmiválce v Lexusu IS-F
Zvuk je jistě hezký, jako u každého našláplého osmiválce, předpoklad kvalitních jízdních vlastností je u IS-F určitě také, ale proboha, proč to auto vypadá jako by nechali design dělat animátora filmu Fast and Furious? :-O :no: Že by mezi fanoušky hledali svůj zákaznický segment? >:-[]
24. 1. 2007 14:51
Re: OT: zvuk osmiválce v Lexusu IS-F
Nazýváš věci pravými jmény! ;-) :yes:
neregistrovaný "Lojza"
24. 1. 2007 11:11
Re: OT: zvuk osmiválce v Lexusu IS-F
No, pasmo tak do 1kHz, z toho se moc nepozna, jakekoliv vyssi harmonicke slozky jsou odriznute
anonym
24. 1. 2007 14:43
Re: OT: zvuk osmiválce v Lexusu IS-F
pěkný zvuk, jen co je pravda
neregistrovaný "jjk"
24. 1. 2007 08:33
V-Power Diesel
Nema nahodou nieco spolocne Shell V-Power diesel so SynFuel?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "spokojený"
24. 1. 2007 09:46
Lexus GS 450h je pokrok
A no toto EU řešení. Proč na tu zázračnou naftu nejezdí všechny vozy, když ji může spalovat každý naftový motor Audi, asi je veeelmi drahá, že? Ale musí to být paráda, až najede flotila běžných naftových Q7 a A6 před kongresové centrum, toho zápachu z NOx a oblaka sazí, dýchejte z hluboka kongersmani :no: >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "CtvrtSardel"
24. 1. 2007 13:40
Re: Lexus GS 450h je pokrok
Jedine slovo: DPF
O tom si nikdy neslysel? Jasne, pasaty bez filtru vypadaj jako parni, ale Audi...hm...si trochu vedle:)
I kdyz mas pravdu v tom, ze benzin je na takovou akci dustojnejsi...
anonym
24. 1. 2007 09:49
alu
Kdyz se na SynFuel da jezdit bez uprav motoru, otazka zni : Kde se da sehnat??
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "alu"
24. 1. 2007 09:51
Re: alu
Jsem se nejak netrefil do kolonky s nickem 8-s ;-)
neregistrovaný "Paja"
24. 1. 2007 11:09
Re: alu
řekl bych spíš - kolik stojí výroba? Kdyby nebyl háček, dávno na to jezdíme všichni...
anonym
24. 1. 2007 12:08
alu
Jednou jsem se o tom bavil se znamym - biochemik - prekvapive si mysli ze samotna vyroba je lacinejsi nez frakcni destilace ropy - ale problemy jsou tri:
1) naklady na rafinerky jsou astronomicke a komu by se chtelo investovat dokud se zatim znova a znova zurocuji investice do soucasnych rafinerek ??
2) ropna loby - kdy se ceka do posledni chvile aby se nabalili na rope.
3) proc vrazet penize do vyzkumu neceho noveho, kdyz hlavni trh USA moc ropu neproziva, na ekologii vubec nehledi a obecne rozvoj naftaku je fakt otazkouposledni doby - a hlavne EU.
( bohuzel on je biochemik a ja taky nejsem ekonom - co by to udelalo s cenami zemniho plynu pri vetsim odberu, jestli se nenajde jeste lacinejsi zdroj atd. to nevime :-( )
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "RS6"
24. 1. 2007 21:20
Re: alu
jednou větou,všechno je o penězích a ne o ekologii, :no:
neregistrovaný "0II - RS"
24. 1. 2007 12:09
alu
Jednou jsem se o tom bavil se znamym - biochemik - prekvapive si mysli ze samotna vyroba je lacinejsi nez frakcni destilace ropy - ale problemy jsou tri:
1) naklady na rafinerky jsou astronomicke a komu by se chtelo investovat dokud se zatim znova a znova zurocuji investice do soucasnych rafinerek ??
2) ropna loby - kdy se ceka do posledni chvile aby se nabalili na rope.
3) proc vrazet penize do vyzkumu neceho noveho, kdyz hlavni trh USA moc ropu neproziva, na ekologii vubec nehledi a obecne rozvoj naftaku je fakt otazkouposledni doby - a hlavne EU.
( bohuzel on je biochemik a ja taky nejsem ekonom - co by to udelalo s cenami zemniho plynu pri vetsim odberu, jestli se nenajde jeste lacinejsi zdroj atd. to nevime :-( )
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "ma"
24. 1. 2007 13:14
Re: alu
bohuzial ropna loby pochovala uz vela super projektov na ekologicke a ekonomicke vozidla, preco este nejazdime na plyn?, lebo individualne schvalenie je strasne drahe a vyrobcovia vozidiel potom odmietaju zaruku na auto, pritom vozidlo priamo od vyrobcu je cenou porovnanelne s hociktorou naftovou verziou
neregistrovaný "HOMBRE"
24. 1. 2007 14:04
Re: alu
USA naftu nepoužívá kvůli silné benzínové tradici. Navíc v poslední době se ukazuje, že budoucnost není v naftě, takže proč by začínali se slepou uličkou vývoje? Budoucnost je v hybridním benzínu/plynu a potom ve vodíku. Jinak v USA se na ekologii hledí víc než v Evropě, většina evropských dieselů nemůže jezdit třeba v Kalifornii, mají tam o hodně tvrdší normy na emise než v Evropě.
neregistrovaný "0II - RS"
24. 1. 2007 15:05
Re: alu
No tady se taky nebavím o vzdálené budoucnosti - ale co udeláš teď s tolika auty co mají diesly ?? Bez jakékoliv změny takové spousty motorů - ekologičtější řešení - lepší palivo - zadalší tady už je vývoj asi tak 10 let hotový. Jo a nenech se vysmát - USA je největší znčisťovatel ovzduší společně s Čínou, jako jediný stát nechce přistoupit na meznárodní kvóty snižování emisí (holt ekonomika je přednější) a to že mají na diesly přísnější normy - jednoduchý způsob jak nepustit likvidující konkurenci evropských úsporných a výkoných dieslů. PS: i tak časem tam ty diesly jezdit budou! :-D diesel RULES !!!!
neregistrovaný "RS6"
24. 1. 2007 21:21
Re: alu
:yes:
neregistrovaný "HOMBRE"
25. 1. 2007 11:26
Re: alu
Samozřejmě, že USA jsou největší znečišťovatel životního prostředí,mají největší ekonomiku a velkou spotřebu u jednotlivců...Ale tady se bavíme o emisích aut. Pořád je na emise lepší velkej benzínovej motor, než menší diesel. Ze spalování nafty vznikají např. saze, který způsobujou rakovinu. To u benzínů není. Navíc, čím jsou vstřikovací tlaky dieselů vyšší, tak jsou částečky sazí menší a líp pronikají do plic. Diesel je * a slepá ulička, prodávají se akorát v Evropě. Co třeba Jaoponsko? Myslíš, že je tam ekologie na nízký úrovni? hahha A jezdí tam na naftu?... :-!
neregistrovaný "tom"
24. 1. 2007 18:42
Re: alu
delas si srandu? v USA se z ekologii zachazi jak v SSSR za komunismu, elektrika stoji par supu tak skoro kazda domacnost ma nonstop zapnutou TV, klimu, venkovni osvetleni, mnohe domacnosti maji dokonce i pitnou vodu za pausalni poplatek a tak se poprasuje zahrada i cely den. Odpadky se temer nikde netridi. Co se tyce sporivych aut tak ty ma evropa uz davno, neznam zadne auto stredni tridy ktere by zralo 30litru, v kalifornii jezdi same stare suv a jeep ktere maji spotrebu az 50l., to nemluvim otom ze jsem videl pred obchody zaparkovane- nastartovane!! auta protoze majitel nechtel vypnout klimu, neco takove te stoji ve svedsku 1000euro

Pro kazdeho cloveka ktery je zvykli chranit a setrit zivotni prostredi je USA velky sok.
neregistrovaný "RS6"
24. 1. 2007 21:25
Re: alu
Prěsně tak,America a čína,největší znečistovatelé
anonym
25. 1. 2007 06:55
Audi forever
Audi forever :yes:
Rozbalit vlákno
0