Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Škoda Fabia: Kompletní technická data

Čtyři zážehové a tři vznětové motorizace budou v nejbližších letech tvořit rozhodovací matici českých domacností a firem. Pro první rychlou orientaci je zde přehled rozměrů, hmotností, jízdních výkonů a spotřeb paliva celé modelové řady.
Zpět na článek
23. 1. 2007 08:49
neregistrovaný "Riman"
23. 1. 2007 08:56
anonym
23. 1. 2007 09:01
neregistrovaný "Riman"
23. 1. 2007 09:05
anonym
23. 1. 2007 09:09
neregistrovaný "Riman"
23. 1. 2007 09:14
anonym
23. 1. 2007 14:00
neregistrovaný "štaflík"
26. 1. 2007 21:52
neregistrovaný "BL Stryker"
23. 1. 2007 09:12
neregistrovaný "Václav"
23. 1. 2007 09:15
anonym
23. 1. 2007 09:26
anonym
23. 1. 2007 09:35
neregistrovaný "Ondrej"
23. 1. 2007 14:04
neregistrovaný "štaflík"
23. 1. 2007 15:07
neregistrovaný "Riman"
24. 1. 2007 02:59
neregistrovaný "Fero"
3. 2. 2007 10:01
anonym
23. 1. 2007 09:23
neregistrovaný "Ondrej"
23. 1. 2007 10:29
neregistrovaný "Martinus"
23. 1. 2007 15:31
neregistrovaný "Ondrej"
24. 1. 2007 03:01
neregistrovaný "Duro"
31. 1. 2007 22:33
neregistrovaný "gb"
4. 2. 2007 14:29
neregistrovaný "stivo"
7. 4. 2007 12:49
neregistrovaný "Varhus"
23. 1. 2007 15:48
neregistrovaný "Lol"
24. 1. 2007 21:49
neregistrovaný "pps"
26. 1. 2007 21:58
neregistrovaný "BL Stryker"
29. 1. 2007 19:14
neregistrovaný "ČechoSlovak"
23. 1. 2007 09:02
anonym
23. 1. 2007 09:13
anonym
23. 1. 2007 09:16
neregistrovaný "Riman"
23. 1. 2007 09:19
anonym
24. 1. 2007 03:08
neregistrovaný "Duro"
23. 1. 2007 09:17
anonym
29. 1. 2007 19:18
neregistrovaný "děkuji"
23. 1. 2007 08:59
neregistrovaný "Ondrej"
23. 1. 2007 09:04
neregistrovaný "Riman"
23. 1. 2007 09:15
neregistrovaný "Ondrej"
23. 1. 2007 09:18
neregistrovaný "Riman"
23. 1. 2007 09:30
neregistrovaný "Ondrej"
23. 1. 2007 11:01
neregistrovaný "emte"
23. 1. 2007 09:05
anonym
23. 1. 2007 09:08
neregistrovaný "Kowik"
23. 1. 2007 14:07
neregistrovaný "štaflík"
12. 5. 2007 16:49
neregistrovaný "JA JA"
23. 1. 2007 10:06
neregistrovaný "RIO2"
23. 1. 2007 10:43
anonym
23. 1. 2007 10:59
neregistrovaný "emte"
24. 1. 2007 09:01
neregistrovaný "Sky"
24. 1. 2007 18:22
neregistrovaný "Xatan"
24. 1. 2007 18:28
neregistrovaný "Pan Negativní"
24. 1. 2007 21:29
anonym
25. 1. 2007 16:19
anonym
25. 1. 2007 18:45
neregistrovaný "miki"
25. 1. 2007 21:23
anonym
25. 1. 2007 22:14
neregistrovaný "Hurá"
26. 1. 2007 14:35
neregistrovaný "Jáša"
26. 1. 2007 16:10
neregistrovaný "gastan"
26. 1. 2007 21:27
neregistrovaný "Hanks"
26. 1. 2007 22:00
neregistrovaný "BL Stryker"
27. 1. 2007 15:19
neregistrovaný "Matthes"
30. 1. 2007 12:57
neregistrovaný "Kolben"
9. 2. 2007 15:23
neregistrovaný "tom"
30. 1. 2007 18:00
anonym
5. 2. 2007 10:07
neregistrovaný "Ďateľ"
14. 2. 2007 09:45
anonym
23. 4. 2007 16:54
neregistrovaný "xXx"
neregistrovaný "Riman"
23. 1. 2007 08:49
POKROK NEZASTAVÍŠ
Ano, je to výborné: v základe pôsobivé 13" disky, to by som rád videl na fotkách, nie tie predvádzacie 16" (mimochodom, tie vyzerajú tak primerane v tých výrezoch blatníkov, nie nejako extra športovo). A hlavne vylepšený High Torque Performance na skvelých 44 kW. A tá zlepšená dynamika na 16,5 s na sto!!! Tomu hovorím pokrok!!! Keď si rodičia kupovali pred x rokmi Feldu v základe (na dôchodok), myslel som si, aká úbohosť -štvorvalec 1,3 - 40 kW, 13 " kolesá, na sto za 15,5 s... Netušil som, že vlastne predbehli dobu, keď o 11 rokov sa ako moderný voz bude predávať trojvalec 1,2, zrýchlujúci na sto o sekundu horšie, na 13 " kolesách... Inu, pokrok nezastavíš >:D
Rozbalit vlákno
45
anonym
23. 1. 2007 08:56
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
No nevím proč jsou největšími bijci škodovek zrovna slováci - už chápu proč je maďaři nemají rádi ;-)
neregistrovaný "Riman"
23. 1. 2007 09:01
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
To: anonym (aké odvážne...)
Z príspevku nie je vôbec zrejmé, že by som do Škodovky kopal, alebo tvrdil, že Fabia II je na h... Naopak, nemal by som problém si ju kúpiť... v lepšie vybavených verziách a so 4-VALCOM!!! Ja kritizujem politiku Škody týkajúcu sa základných verzií, ktoré umožňujú umelo stlačiť základnú cenu na "už od...". Ak si to nepochopil, čítaj ešte raz... A tie úbohé nacionalistické narážky...no comment. Určite si už z generácie, ktorá neprečítala ani jednu knižku v slovenčine, pretože by si tomu nerozumel. Ale to je už iná téma...
anonym
23. 1. 2007 09:05
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
Jsem z generácie, co povinně zažila československou dvojici moderátorů v každém "zábavném" pořadu ;-)
Ale ty nezapoměň, že každá výrobní řada má více stupňů výbav a smát se té nejméně vybavené může opravdu jen duše prostinká >:-[]
neregistrovaný "Riman"
23. 1. 2007 09:09
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
Ja dobre chápem, že je ix druhov výbav. Smerom nahor nie sú v podstate nikdy obmedzenia, čo sa týka ceny. Trvám však na svojom, že daná technika v základe je úbohá a oproti Felicii spred 11 rokov nevidím v základe žiadny pokrok. Problém je totiž najmä v tom, že cieľová skupina zákazníkov abie je cenovo dosť nepružná a všetci sa budú pohybovať v dolných spektrách motorizácií a výbav. A o to ide.
P.S. Bez tých invektív nevieš diskutovať, alebo Ti manželka nedala >:D
anonym
23. 1. 2007 09:14
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
přečti si, co jsem napsal o kousek níž k ceně a výbavě té vaší feldy a dnešní fábky
neregistrovaný "štaflík"
23. 1. 2007 14:00
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
Myslím, že to nejsou invektivy, dnes jsem projel několik fór na různých webech a opravdu zdaleka nejvášnivější a "nejinteligentnější" reakce na Fabii II jsou tam od Slováků. Divné? Proč? Mám Slováky hodně rád, ale mám pocit, že ti, co čtou naše motoristické weby (naštěstí to bude jen nějaké promile všech Slováků) jsou opravdu hodně slaboduší jedinci.
Nevím, co tě tak žere, tak se nechte s tou skvělou, bezpečnou a spolehlivou Felicí vyfotit a nechte si ji až do smrti. Co na to chceš slyšet. Najezdil jsem toho kvanta v Cherokeem 4.0l (starý model), v Avensisu 110kW a světe div se, nemám vůbec žádný problém jezdit ve Fabii HTP 47kW. Pokrok je možná v tom, že ve Feldě má motor 1,3l 40 kW nějakých 95 Nm a splní Euro 2. Tady má motor 1,2 44 až 51 kW a až 112Nm a plní Euro4. No a jestli si někdy viděl bouračku fabie s Felicí (já jo) tak pochopíš, proč je Fabie těžší.
neregistrovaný "BL Stryker"
26. 1. 2007 21:52
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
A sme opäť pri charakteristickom šetrení. Český zákazník má rád motory 1,2 1,0 alebo také 1,4 na Octávii ako kedysi Škodovka ponúkala. Veď aj taká Fabia RS alebo nová Octavia RS s Dieselovým motorom môže byť "športové" auto dolných cenových skupín ;-)
neregistrovaný "Václav"
23. 1. 2007 09:12
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
Chlape ja ti proste nerozumim. Mam HaTaPku 40 kW druhym rokem a co se tyce motoru tak jsem uplne spokojeny. Jezdim s dlouhodobym prumerem 6,2 a to vice ve meste nez mimo. Kdyz jsem pospichal do prahy jel jsem v kuse 150 kmh. To auto ma vybornou dynamiku v rychlostech do 80 kmh tzn. ze do mesta uplne v pohode staci. Co ti vadi na zrychleni 16 s? Ze nemuzes gumovat na krizovatce?
anonym
23. 1. 2007 09:15
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
Ak si spokojný (150 kmh, 6,2 l), je to fajn... Ja jazdím s Octaviou II 1,6 75 kW, max. 190 kmh, priemer 6,6 na sto... tie štyri deci si za dynamicky prinos +35 kW rad priplatim... ;-)
anonym
23. 1. 2007 09:26
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
Taky až mi za rok skončí leasing, tak šáhnu po výkonějším motoru a taky kombi. Děti rostou a na cestu po evropě je trivalec malo. Octavia je kandidát na koupi za ctyri roky. Je super
neregistrovaný "Ondrej"
23. 1. 2007 09:35
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
Myslim,ze za 4 roky se soucasna Octavia 2 bude prodavat pouze ve verzi Tour,jako dnesni Octavia 1,tudiz uz to nebude uplne to prave orechove,jako v soucasne dobe...Osobne nic proti Skode,ale sahnul bych po necem jinem
neregistrovaný "štaflík"
23. 1. 2007 14:04
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
Tuhle Oktávku jsem měl dva roky a spokojenost. Teď jezdím v HTP 1,2 47 kW a problém s tím nemám. Najezdím toho nejvíc po městě a tam se to HTP chová kupodivu živěji (převody). Spotřebu mám nižší asi o litr (nic závratného), dost ušetřím na pojištěnía mám mnohem vybavenější auto, než byla ta moje původní O.Ono je hezké si připlatit 0,4 - 1 litr za ty koěn, ale horší je připlatit těch 200-230 tisíc za auto. IMHO srovnáváš nesrovnatelné. Audi A4 3,0 TDI nebude žrát o moc víc, než Tvoje Oktávka a svězení bude o několik světelných let lepší. Z ppohledu majitele A4 nepochopitelné, jak někdo může sedlat tak pomalý a líný střep jako Oktávka...:-))
neregistrovaný "Riman"
23. 1. 2007 15:07
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
Len drobnosť: porovnával som benzín s benzínom, nie s dízlom, o tom to celé je...takže porovnateľné.
neregistrovaný "Fero"
24. 1. 2007 02:59
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
Ja som chodil na S120ke 90-kou usporne ale ma som spotrebu 12L/100km .(derava AC pumpa si urobi svoje:)
anonym
3. 2. 2007 10:01
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
Tych 150km rychlost s htp sedi ale nie 6.2l asi minimum 10l
neregistrovaný "Ondrej"
23. 1. 2007 09:23
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
Souhlas s tebou ze tento motor plne staci do mesta a dalnicni limity taky s poklidem prekona,takze lidi co chcete vic??Nasbirat vice trestnych bodu nebo se zabit pri ryskantnim predjizdeni??Myslim ze na nase vozovky je zbytecne kupovat si BMW.Co se tyce hustoty provozu,proste silny motor je pro me zbytecnost...
neregistrovaný "Martinus"
23. 1. 2007 10:29
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
Hm, tak to teda nesouhlasím. Riskantní je předjíždění se slabým motorem ve fábce. Mám vyzkoušeno. Když je v autě dynamičtější (a silnější) motor, tak je předjížděcí manévr rychlejší a bezpečnější. A kromě toho, předjíždim si takhle ve fábce 1.2 HTP na trojku, točim 4000 otáček, přidám plyn a najednou stojim na místě, obrovskej propad síly toho motoru, prostě nemoh víc, prostě šok... To se spíš nechá vytočit do 4000 ot. moje Fiesta 1.4TDCi než benzínák ve fobii... BTW cena nový fiesty se srovnatelnou výbavou je stejná jako cena starý fobie - rozdíl v technologii několik let...
Jinak třeba ta 1.4TDCi je rozhodně spíš slabší motor, dynamika ok do cca 90km/h, na dálnici v pohodě do limitu 130km/h má síly dost, maximálka sice cca 160, ale furt jede. Ale je to motor, kterej tě nepodrazí.
A spotřeba v průměru 5l/100km
Takže nechápu kdo si může škodku v dnešní situaci koupit...
neregistrovaný "Ondrej"
23. 1. 2007 15:31
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
V tom s tebou nesouhlasim,HTP te nepodrazi,kdyz se s nim naucis jezdit,vis,ze nejlip tahne do 5200otacek a pak konec,tak se tomu prizpusobis!!Ja mam prave 1.251kw 12v a uz vim v kterych otackach se mohu spolehnout ze tahne a v kterych ne...A myslim,ze to pojede srovnatelne s tvoji Fiestou 1.4TDCi,osobne si myslim,ze je to povedeny motor
neregistrovaný "Duro"
24. 1. 2007 03:01
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
To asi tazko...
neregistrovaný "gb"
31. 1. 2007 22:33
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
to mas teda pravdu a este tam skus posadit rodinku , nejaku tu batozinu na chalupu a mierne stupanie a uz sa citis ako s plne nalozenou V3S do kopca .
neregistrovaný "stivo"
4. 2. 2007 14:29
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
fabia 12-47 trbo kola 16 max 250
neregistrovaný "Varhus"
7. 4. 2007 12:49
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
Pořád čtu,jak je lepší silné auto pro předjíždění,jenže nějak se zapomíná,že na silnici musí jezdit i sladší auta,abys mohl něco předjet.Až budem mít všichni auta podle tvých představ,tak se vzájemně pozabíjíme.Nejlepší by bylo,kdyby se ti cvoci,co musí předjíždět za každou cenu i vozidlo co jede na horním limitu povolené rychlosti opřeli někde o strom a byl od nich pokoj.
Avatar - Pjenkava
23. 1. 2007 13:19
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
Zrychlení je vždycky dobrá věc. Hlavně je to o bezpečnosti!!! Pro bezpečné předjíždění bych motor 1,2 HTP rozhodně nevolil. ;-\
neregistrovaný "Lol"
23. 1. 2007 15:48
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
Ziadna slava tato cenova politika. Ja mam 2.0 103kw TDI a jazdim za 6,4 a maximalku cez 200km/h ... porovnaj si dynamiku jazdy a celkove vykony s HTP. Ceny su umelo nafuknute.

Ja by som od kripla ako je 1.2 HTP cakal spotrebu minimalne pod 5 litrov, co nebol problem napr. u 1.9 SDI v Octavii ktoru som mal.
neregistrovaný "pps"
24. 1. 2007 21:49
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
...taky záleží na stylu jízdy,při economy run jsem s motorem 1,2 47kw jel za 4l na 100km, vítěz se vešel pod tři litry...a to byla průměrná rychlost skoro 60km/hod...
neregistrovaný "BL Stryker"
26. 1. 2007 21:58
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
Na maximálku 200 tých 6,4 neurobíš.
neregistrovaný "ČechoSlovak"
29. 1. 2007 19:14
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
Veď sa hned neurážaj. Som národnosti Českej a chcem sa pokusiť napísať niečo po slovensky a zistit, či som úplně zabudol alebo eště pametám na TV zpravodajstvo so smiešaným jazykom, na Slovenských hercov a čo ja viem čo eště. No a tá Fábia. Moja reč. Krok vpred, dva kroky vzad. Ale aj tak by som ju vo verzii 1,4 za lacný peniaz bral. Slovenských priatelov zdraví obyčajný čechoslovák. Až teraz vidím tie chyby, no nechám ich tam.
anonym
23. 1. 2007 09:02
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
No neviem, prečo reaguješ podľa národnosti autora a nie na text, už chápem prečo vás nemajú radi... Ale to tu nepatrí. Zmysel príspevku bol o technike a pokroku a v tom má autor aspoň v časti pravdu. O tom treba pouvažovať.
anonym
23. 1. 2007 09:13
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
Tak jednu připomínku bych měl k tomu pokroku a technice. "Riman" vzpomíná feldu, kterou si jeho rodiče koupili před deseti lety a porovnává to s novou fábií v základu. Tak bych mu jen připomněl, že tehdy jeho rodiče vysolili cca v přepočtu například nějakých 250 000 Kč - a tomu při uvažování inflace dnes odpovídá cca 360 000 Kč. Tak ať vezme dnešní fábku v ceně 360 000 a porovná ji s jejich feldou. Myslím, že pokrok bude zatraceně zřejmý.
neregistrovaný "Riman"
23. 1. 2007 09:16
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
Upresnenie: rodičia zaplatili za Feldu v r. 96 248 900,- Sk, co bolo vtedy cca. 200 000,- Cz. Takze tak...
anonym
23. 1. 2007 09:19
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
Takže úplně holou. No a kolik je dnes tehdejších 248 000 SK? Jakou jste měli inflaci za posledních 11 let?
neregistrovaný "Duro"
24. 1. 2007 03:08
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
Nejako si mimo...
V dnesnej dobe by uz mohli dat do zakladu aspon centralu , radio(min. repraky),a nejake tie uzatvaratelne schranky v pristrojovej deske ci pod sedadlom.
Konecne je v zakl. vybave servo a ABS(len kvoli zakonom EU)
anonym
23. 1. 2007 09:17
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
Při přepočtení kurzu 450 000 Sk. To už je slušná škodovka ve srovnání s tou jejich feldou :-)
23. 1. 2007 23:39
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
V diskusii pod inym clankom Slovaci obhajuju novu Fabiu a "vy" im to vyvraciate.
Pochop, ze tu nehra narodnost rolu ... proste vyjadril svoj nazor na 1,2 HTP a ja s nim tiez suhlasim.
neregistrovaný "děkuji"
29. 1. 2007 19:18
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
dekuji za prizpevky... clovek se pri jejich cetbe vzdycky pobavi. Slovak zhodnoti cesky vyrobek a hned se ozve nejaky cechacek, ktery i kdybys mu zkritizoval *, tak to od Slovaka proste neprijme. Fabia je oproti konkurenci v dane tride po designove a motorove strance proste Becko. Kdo si to neni schopen priznat si nevidi ani na spicku nosu... A Skoda je prece globalni znacka, takze ji muze kritizova dle libosti, kdokoli, mam namysli kteroukoli narodnost,ne? Co vy na to "mili" nacionalisti?
neregistrovaný "Ondrej"
23. 1. 2007 08:59
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
Myslim,ze s temi parametry ses trosku spletl,za 15,5 zrychlovala felicia 1.3 50kw,vim to,protoze jsem ji mel...a oproti tomu 1.2 51kw ma neporovnatelne lepsi dynamiku,protoze ji mam v Seatu Ibiza!!Co se tyce vybavy,Fabia 2 se trosku polepsila,uvidime jake budou ceny,ale myslim si ze znatelne vyssi,nez u predchozi generace...
neregistrovaný "Riman"
23. 1. 2007 09:04
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
Drobná oprava: Felicia 1,3 40 kW skutočne mala zrýchlenie na sto za 15,5 s. 1,3 50 kW mala zrýchlenie za 13,5 s. (modely s MPI MR 1996 a neskôr). Dynamiku Ibizy 51 kW nekritizujem, to sa celkom da.
neregistrovaný "Ondrej"
23. 1. 2007 09:15
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
No nevim,nehadam se,ale jednu vec nechapu,a to proc davaji do F2 zakladni motor 44kw a ne rovnou 51kw,kdyz v letitem modelu Ibiza je tento motor jako prvni a rozhodne za mnohem "lidovejsi"cenu,nez bude stat F2 s motorem o vykonu 44kw...
neregistrovaný "Riman"
23. 1. 2007 09:18
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
Súhlas. O to práve ide, ak by bol základ 1,2 51 kW, nemám námietky. To by ale nemohli mať na cenovkách "už od zaujímavých x tis."
neregistrovaný "Ondrej"
23. 1. 2007 09:30
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
Ano,jde o to,ze Volkswagen sam diktuje ceny,za ktere se muzou Skodovky prodavat,protoze sama automobilka by je dostala niz,ale tim by znevyhodnila VW na nasem trhu,je to proste..Myslim,ze pri soucasnem trendu stale mensiho zajmu o Skodovky se za takovych 10let dockame stavu,kdy skodovka bude sice na prvnim miste prodeju u nas,ale jen s nepatrnym naskokem pred zbyvajici konkurenci....
neregistrovaný "emte"
23. 1. 2007 11:01
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
nechce se mi verit žeby delali jen vetsi "místo" pro dalsí modelovou radu 8-s
anonym
23. 1. 2007 09:05
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
Poslednými slovami si to myslím vystihol. Žiaľ aj v tomto prípade predpokladám dosiahnutie vyššieho zisku šetrením na nesprávnom mieste, bez technického pokroku. A zas sme pri peniazoch.
neregistrovaný "Kowik"
23. 1. 2007 09:08
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
Jojo - souhlasím :) Zlatá Felda. Ještě bych dodal že je skvělé že borci ze Škodovky vybavili novou Fábii stejným podvozkem na kterém jezdila stará verze. Tomu se říká pokrok. K tomu ještě bombastický design a hlavně ta příplatková položka "bílá střecha" která přiblíží Fabii mladým zákazníkům (to bude fungovat tak max někde v Kambodže) Motory jedna báseň. No prostě, jak řekl můj kamarád "to auto designoval sám Bůh"
neregistrovaný "štaflík"
23. 1. 2007 14:07
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
Jojo, zlatá Felda, některé vydržely i tři roky nereznout, posez jako na záchodě, dá se v nich mluvit i ve stovce a ta bytelná konstrukce - při havárii rozseká i M1 Abrams :-))
neregistrovaný "JA JA"
12. 5. 2007 16:49
Re: POKROK NEZASTAVÍŠ
CHODTE DO P............. AJ SO SKODOVKOU , A KUPTE SI PORIADNE NEMECKE AUTO !!!
neregistrovaný "RIO2"
23. 1. 2007 10:06
spotreba
A zázračné su aj spotreby v meste. do 9 litrov 1.4 a 10,2 1.6 tak to je super. Ja jazdím s 2.2 170 k, automat mesto za 12 a to jazdim s autom o dobrých 500 kg ťažším. Pokrok je pokrok. A to ABS a AIRBAGY musí mať v únii každé nové uto povinne...
Rozbalit vlákno
0
anonym
23. 1. 2007 10:43
tříválcová sekačka
* To Pojede 8-s
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "emte"
23. 1. 2007 10:59
Re: tříválcová sekačka
Meli by angažovat na reklamu Izera - ma s tím slusny skusenosti od Mountfield-u :yes: >:D >:D >:D
neregistrovaný "Sky"
24. 1. 2007 09:01
no ...
Od Octavie 1 RS to jde se škodovkama z kopce ...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Xatan"
24. 1. 2007 18:22
Re: Fabia pro duchodce
Je to jenom další sráč pro důchodce.
neregistrovaný "Pan Negativní"
24. 1. 2007 18:28
Že se nestydí, fuj!!!
V takovým autě bych se svezl, jen kdyby to bylo poslední auto na světě. A to by to muselo mít pořádně zatmavený skla, aby nebylo vidět dovnitř. Je to trapas co škodovka zase vyvrhla... Že jim to není trapný, kopírovat takovou legendu jako je MINI.
Rozbalit vlákno
0
anonym
24. 1. 2007 21:29
Blbé kecy
To jsou teda ***,když už to tak musím říct.Ať si člověk koupí auto,které mu bude nejvíce vyhovovat.Ať je to A,B,C až ix značka jedno litr,dvou,tři,pěti, ix litr.
Rozbalit vlákno
0
anonym
25. 1. 2007 16:19
hm
tak us bezim rozbit prasatko,cus experti
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "miki"
25. 1. 2007 18:45
skoda
Ono je to s fabiou asi tak- jedni ju milujú a druhí zatracujú pod čiernu zem. Poviem Vám prečo som si ju nekúpil- lebo mi predajca tvrdil že 1.2 HTP je motor dost silný aj na dlhé trasy, aj pre plne obsadené auto.... a v cenníku som nemohol dočítat dlhočizný zoznam výbavy lebo tam bol popolník a 12 v zásuvka a slnečná clona a zadné plato... proste veci ktoré sú už x rokov v každom aute. No a porovnal som kde čo- motor bol pre mna doležitý lebo pri dnešnej premávke je iste výkon motora podstatná vec bezpečnosti, chcel som ešte klimu 2xAirbag a abs no a vyskušal som, porovnal ceny a kupil, samozrejme že fabia nemohla vyhrat lebo jednoducho nemohla- cena je mimo hodnoty auta. A nemienim porovnávat cenu už od... k autu s ovela šikovnejším motorom ako sa nedála porovnat cena už od... starej Tesly a Sony.... Takže proste myslím že fabia nebola tak dobrá aby bola tak drahá...
Rozbalit vlákno
0
anonym
25. 1. 2007 21:23
Hurá
Asi jsem se zamiloval,bude to tmavě modrá metalíza,1.2 HTP/51kw,ambiente s bílou střechou >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Hurá"
25. 1. 2007 22:14
Re: Hurá
...drogy su spatne, nezacinaj s tym...
Fobia, fakt nie je technicko a dizajnove ziadna bomba...
neregistrovaný "Jáša"
26. 1. 2007 14:35
Propadák
Fabia celkově at už nová nebo stará je totální propadák! Strašnej *!!!!!!!!!!!!!! :no: 8-s
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "gastan"
26. 1. 2007 16:10
Fabia
, najma ta prva verzia, je celkom dizajnovo vydarena. Velmi pekne je kombi. Nevyhodou su ale slaba zakladna vybava, male uzitkove vlastnosti a vysoka cena oproti inym modelom. Maly batozinovy priestor sa teraz zvacsil, co je pozitivum. Neviem, ako je to vsak s miestom vzadu. Zadne sedadla su na starej verzii tak zle vytvarovane, ze sa tam zmestia pohodlne maximalne dvaja ludia. Ked tam su traja, dvaja su natlaceni na dverach a taha ich to obidvoch k tomu v strede. Jednoducho, ziadne miesto, keby chcela standardna stvorclenna rodinka nahodou zviezt aj svokru (po cesky: tchyně). Co sa tyka motoru a bepecnosti, v zakladnej vybave je mierne pod urovnou konkurencie. Za danu cenu dokaze konkurencia ponuknut viac. Ale co sa da robit, politika firmy VW nepusti...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Hanks"
26. 1. 2007 21:27
Re: Fabia
s pár vecmi nesouhlasím s některými ano.
Design interieru je jednoznacne lepsi v nove fabii vyjma zakl. vybavy kde stejne jako u Roomsteru cumi diry pred ridicem mista vzadu vyplyvaji s novymi rozmery, tzn. pokud jedou 4 dospele osoby s vyskou 190cm, nemaji problem, zkusil jsem to je to o.k. ale auto je uzsi 4mm, prosim neplest s cm!!! Taze dozadu 3 osoby pujdou tezko,jenze neznam vuz, kde by si vzadu pohoveli 3 dospeli chlapi, pokud tedy klasicka rodina jede na vylet (rozumej 2 dospeli -2 dospivajici deti - fabka staci pokud tam budes chtit pridat tchyni, dej ji doprostred,aby to mela za trest :O) cenu ridi VW, tam se neda nez nesouhlasit
neregistrovaný "BL Stryker"
26. 1. 2007 22:00
Re: Fabia
Dizajn skoro ako KIA CEED... :-)
neregistrovaný "Matthes"
27. 1. 2007 15:19
Fuj
To je zas humus 8-s
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kolben"
30. 1. 2007 12:57
Hnus
Co to jako má být? Nový Swift nebo Kia Rio? Fabii bych rozhodně netypoval. Celkově hodnotím jako nehezké, hybridní, rozpolcené a nedodělané.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "tom"
9. 2. 2007 15:23
Re: Hnus
ano, vnější design je jako by jej "tvořili" Rusové, je to naprostá hrůza, to snad i Franta Lopata z Balíkova by to v kovárně na vsi vykoval do lepších tvarů takže smutná je z toho duše má.....
anonym
30. 1. 2007 18:00
Peťo
Priznám sa, že škodovky ma moc neoslovujú, ale oktávka je pekná. Fábia je skutočne akýsi hybrid. Moc im nevyšla. Škoda, že neprišli s niečím originálnejším. Veľa ľudí zapája pri kúpe auta nie len rozum, ale aj srdiečko. A fábia to srdiečko asi moc nepohne.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ďateľ"
5. 2. 2007 10:07
Atraktínosť ?
Bez hnevu a zaujatosti: mal som F-I combi , takže sa pokladám za zainteresovaného do diskusie. F-I zaujala dizajnom ako aj účelovosťou . F-II vo mne vyvolala rozpačitý dojem , vzhľad prednej časti totožný s Roomsterom ma sklamal a vzbudil silnejúce podozrenie na snahu výrobcu po maximálnej redukcii nákladov na dizajn, výrobu atď..Ďalej ma sklamali vnútorné rozmery najme vnutorná šírka . Tretí rozpačitý dojem mám aj z motorizácie 3 valcovými agregátmi ,moja spokojnosť je +/- (skúsenosť s l,4 MPI 4 valce )
Čakal som najma oslovenie napríklad pohonom 4x4 kde v segmente hrá prim Suzuki i Fiat . Či si to želáme alebo nie , v automob.branži vždy ide o vycicanie čo najviac peňazí od kupca auta , ale v tomto prípade novej F-II je to až príliš okaté .
Rozbalit vlákno
0
anonym
14. 2. 2007 09:45
nová třída
sedadla s malým bočním vedením,výška-jde dříve do přetáčivého smyku než ta stará,ostré linie předních a zadních dveří-návrat k felicii
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "xXx"
23. 4. 2007 16:54
Skoda a zasa Skoda
Ahojte, nasel jsem trochu casu a dal si namahu toto vsechno precist. Nebudu to komentovat, jsou lidi, kterym jse i dnes libi Lenin a nemuzeme je zatracovat. Proste jsou.
Mam Fabii Combi ICE 1,2 12V 47kW precipovanou na 51,7kW, aby jsem bol presnej. Najezdil jsem na ni 67000 km. Taky jsem naletel na to, ze 47kW staci. :-( Hold za blbost jse plati. :-( Podle mne ma Volkswagen velkej problem udelat motor (mozna az na ten pokus TSI, to vypada opravdu dobre, ale az prax ukaze). Berme na vedomi, ze 1,2 40kW a 1,2 47kW se motoval taky do Pola a dokonce se to ako tak prodavalo v Nemecku. Tedy pro jistou skupinu lidi je to asi postacujici (znam cloveka, kteremu nevadi jed hodinu za kombajnem a jenom jednou za 45 let byl autem na dalnici a jesto to auto neridil).
Skoda Fabia by mnela byt lidove vozidlo, urceny pro mene majetne. Kdych mnel na auto milion, urcite bych jsi nekoupil Skodu. Ale nemnel jsem (a nemam) a kdyz jsem si dal cenu a objem kufru do srovnani, jednoznacne mi pred styrma lety vysla Fabie (jedinym konkurentem byla Kia Rio Combi, ale vsichni mne odrazovali, ze prej je to korejec a basta). Ano, plati fyzikalni zakony, pro bezpecnou jizdu potrebuje mit ridic vykon (zrychlenej manevr, uhybaci manevr a podobne) a tady to hodne chyby. Taky se za styri leta posunul vyvoj a Skoda ho prospala. Jen se to hemzi maloobjemovymi vykonnymi vozidlami z vychodu ci zapadu a s takou vybavou, ze az az. Mam styr clennou rodinu a mnel jsem Fabiu hatchback a bylo to hrozny. Proste jsem potreboval vetsi kufr a to my poskytla jenom Fabia. Vemte si pro srovnani Dacii Logan MCV. Pro Nemce 1,6 16V a pro Cechy a Slovaky 1,6 8V s nizsim vykonem a vetsi spotrebou za stejnou cenu. Proc? Protoze nas maji za "loosery". A v tom je to cely. Skoda je "deutschsprachig", ktery z nas maji srandu. Ale tohle nikto nechce videt. Jasne, ze se da prodat Fabia 1,4 55kW za cenu 1,2 40kW ale proc by to delali, kdyz Cesi a Slovaci to bude kupovat stejne, jednak z nejaky nostalgie a jednak z ruznych nepochopitelnych duvodu. Ale mam jsi koupit 1,3 68kW Swifta a potom jit na vylet na trikrat anebo koupit jsi 1,2 47kW Fabii s kufrem 426l? Proste je to vsecho dobre secteny a nema smysl jse o tom bavit. Je to rovnake jako kdybychom jse bavili o tom, proc nejsou uz davno auto na jiny palivo ako benzin, kdyz jiz vice nez 50 let vsichni vime, ze ropy je malo a navyc skodi jeji spalovani cele Zemi. Jednoducho proto. Proto jsou 1,2 44kW Fabie a proto budou a budou i lidi, ktere je koupi. C'est la Vie.
Rozbalit vlákno
0