Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda má díky Civiku rekordní prodeje v Evropě

Japonská automobilka Honda si může spokojeně mnout ruce. Její prodeje v Evropě dosáhly rekordních hladin a to hlavně díky modelu Civic.
Zpět na článek
22. 1. 2007 08:47
neregistrovaný "Odborník"
22. 1. 2007 08:55
neregistrovaný "Wartburg 353W"
22. 1. 2007 09:16
neregistrovaný "Odborník"
22. 1. 2007 11:10
neregistrovaný "wolff"
22. 1. 2007 20:46
23. 1. 2007 09:54
neregistrovaný "ACE"
22. 1. 2007 09:05
anonym
22. 1. 2007 09:09
neregistrovaný "Ondore"
22. 1. 2007 09:22
neregistrovaný "hawk"
22. 1. 2007 09:31
22. 1. 2007 09:42
neregistrovaný "briza"
22. 1. 2007 09:56
22. 1. 2007 13:36
neregistrovaný "VDC"
22. 1. 2007 12:06
anonym
22. 1. 2007 14:30
anonym
22. 1. 2007 14:54
neregistrovaný "Odborník"
22. 1. 2007 20:43
24. 1. 2007 12:35
neregistrovaný "Tomáš"
21. 5. 2007 21:03
neregistrovaný "Tomáš"
22. 1. 2007 09:47
22. 1. 2007 10:42
22. 1. 2007 10:50
22. 1. 2007 10:47
22. 1. 2007 10:47
22. 1. 2007 10:54
neregistrovaný "Martys"
22. 1. 2007 10:57
neregistrovaný "Ciello"
22. 1. 2007 11:35
neregistrovaný "simson"
22. 1. 2007 12:49
22. 1. 2007 13:24
neregistrovaný "simson"
22. 1. 2007 17:40
neregistrovaný "King"
22. 1. 2007 12:55
22. 1. 2007 14:02
neregistrovaný "Ciello"
22. 1. 2007 18:05
neregistrovaný "sword"
23. 1. 2007 08:46
neregistrovaný "Ciello"
22. 1. 2007 12:04
neregistrovaný "manitou"
22. 1. 2007 12:25
neregistrovaný "element5"
22. 1. 2007 13:08
anonym
22. 1. 2007 13:10
22. 1. 2007 13:41
anonym
22. 1. 2007 15:41
neregistrovaný "Martys"
22. 1. 2007 20:42
22. 1. 2007 15:49
neregistrovaný "well"
22. 1. 2007 13:57
neregistrovaný "Pepino"
22. 1. 2007 21:00
anonym
22. 1. 2007 11:57
neregistrovaný "JOE"
22. 1. 2007 12:08
neregistrovaný "manitou"
22. 1. 2007 12:25
anonym
22. 1. 2007 12:48
neregistrovaný "element5"
22. 1. 2007 16:39
neregistrovaný "Alda"
22. 1. 2007 12:28
anonym
22. 1. 2007 15:55
neregistrovaný "shadowmancz"
22. 1. 2007 13:27
neregistrovaný "Z06"
22. 1. 2007 13:33
neregistrovaný "čert"
22. 1. 2007 14:16
neregistrovaný "Ciello"
22. 1. 2007 14:48
anonym
23. 1. 2007 08:52
neregistrovaný "Ciello"
22. 1. 2007 14:30
22. 1. 2007 17:48
neregistrovaný "King"
22. 1. 2007 22:42
23. 1. 2007 13:19
23. 1. 2007 15:17
22. 1. 2007 21:15
neregistrovaný "Mick"
23. 1. 2007 00:41
anonym
23. 1. 2007 16:08
neregistrovaný "Alessio"
23. 1. 2007 17:05
neregistrovaný "Standa"
23. 1. 2007 17:09
neregistrovaný "Standa"
23. 1. 2007 20:22
anonym
neregistrovaný "Odborník"
22. 1. 2007 08:47
.
V hondě si řekli: "Hele, vyrobíme nějakou totální blbost. Pitomý, nesmyslně vypadající, malý, nepraktický auto. Evropani nám na to skočej a my z nich uděláme úplný hlupáky." A vono jim to vyšlo!
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "Wartburg 353W"
22. 1. 2007 08:55
Re: .
Spis to auto vypada hodne futuristicky, sportovne, agresivne, a to se mladejm libi. Hned jak jsem ho videl, vedel jsem, ze bude zajem.
neregistrovaný "Odborník"
22. 1. 2007 09:16
Re: .
Oproti Wartburgu jistě. Z dnešního hlediska však civic vypadá spíš lacině. Je to takovej "jelen v říji na pozadí zapadajícího slunce" automobilismu.
neregistrovaný "wolff"
22. 1. 2007 11:10
Re: .
Hezký přirovnání souhlasím... A do toho ty plastový lemy blatníků... Vivat laciný kýč... >:D
Avatar - King
22. 1. 2007 20:46
Re: .
No, víš, brouku, makaróny a pasta se v konstrukci hond nikdy nepoužívaly, škoda, že s tím nedokážeš žít... :-! Ještě že se můžeš zahojit na tom "kýči", závist je fakt ošklivá věc... ;-)
neregistrovaný "ACE"
23. 1. 2007 09:54
Re: .
Působí to dost legračně, jak milovníci nudnejch, žravejch a předraženejch aut plivou síru. Jak je vidět dokonalost se prodává sama, bez zbytečnejch reklam v hlavních časech. V Hondě si asi řekli když dokážou třeba ve WV dělat z lidí hlupáky a za lacinej šunt požadují nehorázný prachy, co jim dát něco vo generaci novějšího, levnějšího a nevíc ještě dobře vypadajícího, třeba nejsou všichni úplný paka.
anonym
22. 1. 2007 09:05
Re: .
pitomy - skus sa v nom previest, hlavne v naftovej verzii
nesmyselne vypadajici - vec vkusu
maly - v svojej triede ma jeden z najvacsich batozinovych priestorov
neprakticky - zalezi na poziadavkach kupujuceho, ked mas 3 deti a viac, tak urcite nie...
neregistrovaný "Ondore"
22. 1. 2007 09:09
Re: .
Absolútne si to vystihol! Kým všetci autá zväčšujú, oni ho zmenšili. Ten look - skrátka des, všetci sa trasú hrôzou. Na zadnej náprave nepoužili multilink, ako len mohli??? A keď sa človek doň posadí, zistí, že má viac priestoru ako vw etalóne triedy, motor 1,8 ide úžasne a ten multilink Ti vynahradí lepší kontakt s vozovkou, takže ovládateľnosť 100%.
Len nech z nás aj ďalej robia hlupákov, prosím prosím! :-)
neregistrovaný "hawk"
22. 1. 2007 09:22
Re: .
:yes: :yes:
Avatar - King
22. 1. 2007 09:31
Re: .
Ano, nepochybně, jistě. A jinak zdravíčko - slouží? A kdypak máš zase sezení u psychoanalytika? ;-)
neregistrovaný "briza"
22. 1. 2007 09:42
Re: .
Ale no tak! Vzdyt ty, chytrak, si to kupovat nebudes. Tak nech "hlupaky" at si sami rozhodnou co koupi. A nenech prodejni vysledky Hondy cloumat svym majestatem. ;-)
22. 1. 2007 09:56
Re: .
Tak v tomto pripade je "pitomy" asi iba Tvoj nazor. Civic je pekne auto s nadcasovym dizajnom (ktory sice rychle starne ale v dobe uvedenia sokoval a este aj teraz je to na cestach zjav), ktore vobec nie je male, skus sa do neho posadit. A preco neprakticke, to uz naozaj neviem, ma patentovany system sklapania sedadiel Honda (ma ho aj Jazz a City) a jeden z najvycsich kufrov v triede.
neregistrovaný "VDC"
22. 1. 2007 13:36
Re: .
Civic je pekne auto s nadcasovym dizajnom (ktory sice rychle starne ale v dobe uvedenia sokoval a este aj teraz je to na cestach zjav) - trosku oxymoron, ne? >:D
anonym
22. 1. 2007 12:06
Re: .
Už jsem si myslel, že největší šunt je škodovka a že jí kupují jenom magoři, následně pak volkswagen, teď vidím že totální idioti jsou za a)Japonci od Hondy b)evropští magoři, kteří to kupují....Omlouvám se těm, kteří se k podobným výrokům v této diskuzi nesnížili, nicméně výlevy podobného druhu by si jejich autoři skutečně mohli odpustit. Nemám ve zvyku hodnotit auto na základě byť podrobné prohlídky na autosalonu nebo u prodejce a 20 ujetých kilometrů pod bdělým dohledem asistenta z autosalonu, ale ti, kteří tady tvrdí, že je to auto malé nebo že má malý kufr jenom dokazují, že jediným zdrojem informací je pro ně pár obrázků na internetu, popřípadě v časopise a zaručené zprávy typu jedna bába povídala......
anonym
22. 1. 2007 14:30
Re: .
hele, a co je podle tebe supr kara?
at vim, jaky mas vkus
neregistrovaný "Odborník"
22. 1. 2007 14:54
Re: .
Tys asi neslyšel o FIATu, že?
Avatar - King
22. 1. 2007 20:43
Re: .
Hele, wolff má klona >:D
neregistrovaný "Tomáš"
24. 1. 2007 12:35
Re: .
O kvalitním FIATu?
Možná se trochu snaží teď, když jsou nad propastí, ale jako dlouholetý bývalý pracovník autobazaru bych FIAT (a jeho podobné bratry z Itálie) nechtěl ani zadarmo.
Zatímco HONDY patřily k tomu nejkvalitnějšímu v ojetých autech, kam se hrabal šunt z Evropy.
neregistrovaný "Tomáš"
21. 5. 2007 21:03
Re: .
Ty si ale hlupáčik, tak si kúp ten predražený VW v úbohej výbave a priprav sa na neplánované zastávky v servise, kedže v nemeckých testoch spolahlivosti je už 5 rokov HONDA pred VW. Ten skvelý, už 15 rokov rovnako vyzerajúci golf je úžasný a ktomu ten unikátny 10 ročný traktorový 1,9 TDi, to je tá správna volba. Hlupáci ste vy. A nemci sa z vás smejú, ked vyhadzujete 700-k za auto ktorého výroba stojí 250-k. A výbava na *! Preberte sa
Avatar - King
22. 1. 2007 09:47
Gotcha!
Mnohokrát jsem četl názory, že je "halóefekt" Civicu vyčpí hned poté, co ho sundají na autosalonu z točny. Četl jsem, že to není auto evropského vkusu, že to prostě Honda zazdila. Realita je jiná, Honda už zaváhala v 6. geneeraci a zasklila Civic v té minulé, sedmé. Teprve naprostý propadák 7G donutil Hondu k návratu ke sportovnímu pojetí, které ji vždy charakterizovalo. Povedlo se, Evropa šílí. Rok a půl po oficiálním představení jede výroba Civicu 8G na tři směny a přesto se na něj musí pár měsíců čekat. V Evropě, které se snažil po desetiletí namluvit VW, že se jí musí líbit Golf. Civic je skvěle vypadající (potvrzeno obrovským zájmem, nejde tedy o výplod mé choré mysli) technicky a technologicky propracované auto s v této třídě naprosto bezkonkurenčím poměrem fun to drive/praktičnost. :yes: Honda jde ze své v automobilové branži už tak poměrně vysoké pozice strmě vzhůru (což ostatně potvrzuje i novým CR-V), vážně se namohu dočkat dalších nových modelů. >:-[]
Rozbalit vlákno
24
22. 1. 2007 10:42
Re: Gotcha!
čau Kingu, posílal sem ti něco na email, který máš uvedený na hondaclubu a vrátilo se mi to zpět. Je ten email funkční?
Avatar - King
22. 1. 2007 10:50
Re: Gotcha!
sorry, umřel nám mailserver, použij kdyžtak pls king.hondaclub/zavinac/gmail.com
Avatar - Kubass
22. 1. 2007 10:47
Re: Gotcha!
:yes: :yes: :yes: nic jynýho než souhlas, novej civic je prostě všestraný, a hlavně pěkný auto, což se o golfu jak píšeš říct fakt nedá...
Avatar - Kubass
22. 1. 2007 10:47
Re: Gotcha!
sorry, nák mě to vykomatilo a poslalo se to 2x
neregistrovaný "Martys"
22. 1. 2007 10:54
Re: Gotcha!
No jasne :-). Akorat je jeste potreba rict, ze Te Honda tak trochu zivi, takze o nezavislem, objektivnim nazoru nemuze byt ani reci. Ale i tak docela perlis, bracho :yes: Jo, nez to tady pode mnou rozbalis, tak rikam predem, ze Civic urcite jako spatny nevnimam, ale vseho z mirou, bracho. Design - zvlast interier - je dost kyc a krec, o tom zadna. Ale hodne to blika a je to UFO, takze jistou (a evidentne ne malou) skupinu odrostlych PC-paranu a yupiku to tahne. Patrna lacinost vnitrku je typicky uz i pro drivejsi generaci Civicu, o ostatnim engineeringu ani netreba mluvit - setrilo se a ne malo (viz. plecharina, tolik omilana torzka apod.) a obecne je na teto kare videt typicky japonsky pristup: Proc neosrat syrovou strojarinu kdyz to elektronika zvladne. Naopak motory jsou slusny a poctivy, jako byly u Civicu a Hond vzdycky. To se musi zase nechat. Ovsem celkove jizdni vlastnosti zase takova bomba nejsou (a to "prave sportovni pojeti" je spis papirove, ze? Podvozek je relativne dost komfortne ladeny... :-), i kdyz je pravdou, ze vetsina majitelu tohle prilis posoudit nedokaze. Pomer cena/vykon/fun je ale skutecne vcelku slusnej... Ovsem jen pro jisty okruh zajemcu. Bohuzel, vyssi prodeje vubec neznamenaji potvrzeni vyjimecne kvality - tuhle demagogii nezkousej, bracho. Jo, Logan pry taky trha prodejni rekordy a o daleko vic procent... ;-).
neregistrovaný "Ciello"
22. 1. 2007 10:57
Re: Gotcha!
super čtení.. zajímavej názor. :yes:
neregistrovaný "simson"
22. 1. 2007 11:35
Re: Gotcha!
musim potvrdit, že na tu "plechařinu" se japonci u nového Civicu fakt vykašlali, plechy jsou dost měkký - stačí rukou trochu zmáčknout konec předního blatníku nad světlem nebo spodní část pátých dveří a člověk se nestačí divit.
Avatar - King
22. 1. 2007 12:49
Re: Gotcha!
Ty jsi komik... Plechy to má měkké kvůli bezpečnosti chodců při nárazu... >:D
neregistrovaný "simson"
22. 1. 2007 13:24
Re: Gotcha!
nevím jak podle Tebe mohou páté dveře chránit při střetu chodce - asi při couvání :-) ale i tak tenhle argument bych bral jedině v případě, že by měl Civic za ochranu chodců tak 10 hvězdiček, protože VW Golf ani Renault Megane (oba 5 hvězd) takhle měkké plechy nepoužívají. Nevím jestli je to tím, že Civic má plechy příliš tenké nebo tím, že "evropská verze" vznikla tak, že na japonský Civic se naroubovaly jen jiné karosářské díly, které tak nesedí... to je jen spekulace, ale na tom, že to auto pocitově není pevné trvám (tím samozřejmě nic neříkám o pevnosti jeho skeletu).
neregistrovaný "King"
22. 1. 2007 17:40
Re: Gotcha!
golf ani mégane také 3 hvězdy za ochranu chodců nemají...
22. 1. 2007 12:55
Re: Gotcha!
Presne to same sa Ti stane s hocijakym inym autom.....skodovaci zacinaju pouzivat plechy s hrubkou 0.6 mm a to je uz skoro jak papier....opries sa dlanou a odtlacok tam ostane...
neregistrovaný "Ciello"
22. 1. 2007 14:02
Re: Gotcha!
a ten plech na škodovky pochází ze slovenska...
neregistrovaný "sword"
22. 1. 2007 18:05
Re: Gotcha!
aký si škoda objednala taký jej zrejme dodali, či myslíš že SR zámerne sabotujú Škodu tým, že jej posielajé tenké plechy?:o))
neregistrovaný "Ciello"
23. 1. 2007 08:46
Re: Gotcha!
nějaká schyzofrenie nebo paranoia slováků? ;-\ já jen konstatoval, že plech na Škodách je ze slovenska 0.8.. to je vše... Že je měkkej jsem nepsal ani písmeno... ;-)
neregistrovaný "manitou"
22. 1. 2007 12:04
Re: Gotcha!
Jak psal Ciello výše, velmi zajímavý názor, tak nějak podobně to cítím viz můj příspěvek u Honda Accord Coupé "...Jazz - takovej divnokříženec, cena za to co nabízí je vysoká, City - adept na přejmenování ThaliaII, Civic - ufózní reinkarnace H.I.T.u po 20 létech pro generaci co ani při jízdě nemůžou bejt bez plejstejšna, Accord - sedan pěknej, jízdní vlastnosti a cena ok, combi děsnej rakvoň, Legend - takovej dotaženej styl Omegy, takže starej design, inetriér nic moc, výběr motorů a výbav ko, F-RV - japonská multipla, se vším všudy, tedy i nehezkým vzhledem, C-RV - už jsem na to přišel, v masce chybí díl karoserie, proto ta džuzna mezi světly. Stačí ? ;-)
neregistrovaný "element5"
22. 1. 2007 12:25
Re: Gotcha!
:yes:
anonym
22. 1. 2007 13:08
Re: Gotcha!
japonský přístup je o*** strojařinu a místo toho tam dát elektroniku? Jak jsi na to přišel???
Avatar - King
22. 1. 2007 13:10
Re: Gotcha!
Tebe znám. Jsi jeden z těch, kteří se na Civic byli podívat na autosalonu, v lepším případě je svezl dealer a jako úplně vůbec nejlepší borci to fak jako votestovali při předváděčce a ujeli s tim monstrózních 12 km. Všechno to, co je psáno výše je fakt, takže nechápu, kde vidíš to "perlení". Interiér kýč a křeč a navíc laciný? Bojím se, že jsi mimo. Interiéry Civiců byly skutečně doposud poměrně laciné (mám už třetího, tak o tom trochu něco vím), to se ovšem 8G opravdu netýká. Kokpit 8G je co do ergonomie naprosto špičkový, tachem v periferním vidění počínaje a ovladači všeho možného v okolí volantu (´a la S2000) konče, nic netřeba hledat na středovém tunelu. Existují samoúčelná řešení, ovšem v 8g takové rozhodně není. Být moderní nutně neznamená kýč... Považuje Hondu za značku, která "osírá" strojařinu a nahrazuje ji elektronikou? Hmmm, zvláštní, vezmeme-li v úvahu fakt, že VSA (ESP) nabízí Honda až poslední cca 2 roky. Myslím si naopak, že je velmi málo značek, které strojařinu osírají méně než Honda. Jízdní vlastnosti nejsou bomba? Tos prosímtě načetl kde? Pokud opravdu hodně čteš, všiml by sis, že se názory na podvozek 8G výrazně liší - od naprosto nadšených po naprosto odmítavé? Civic má podvozek, s nímž je nutné se sžít (kvůli neštěstně naladěným pružinám). Tam se láme chleba - dokážeš to? Budeš rychlejší než s Focusem. Nedokážeš? Budeš mít starosti i s Peugeotem 307. Každopádně jsou limity podvozku extrémně vysoko a víceprvky Fordu a VW mají důvod k zamyšlení... Takže pravé sportovní pojetí tu skutečně je, a to se ještě nebavíme o špičkovém řízení a brzdách a velmi dobrém řazení. ... A na závěr - Logany skutečně trhají prodejní rekordy, ovšem jejich cena se nepohybuje od 550 do 650 000... ;-)
anonym
22. 1. 2007 13:41
Re: Gotcha!
Souhlas. kingu, máš s novým civicem hodně najeto? četl jsem na netu, že interiér docela lapá prach, víc než je běžné...připisuji to hodně velké "elektronické hustotě", a tím i nějakému tomu el.stat. poli...jak je tomu v praxi???
neregistrovaný "Martys"
22. 1. 2007 15:41
Re: Gotcha!
O cenovou hladinu tady ale vubec nejde, bracho. Takze jeste jednou: Rikal jsem, ze "vyssi prodeje vubec neznamenaji potvrzeni vyjimecne kvality". Jinak je mi naprosto jasne, bracho, ze dalsi diskuze samozrejme smysl nema a neboj, uz Te nehodlam drazdit svymi herezemi ;-). Jo, jen o te kvalite ruznych dilu a strojarine aut mi opravdu, ale opravdu bracho kazat nemusis. Svuj zivotopis ti tu prezentovat sice nehodlam, ale proste znam svoje a dobre vim, o cem mluvim. O ta dost krecovita a kycovita pristrojovka... - no, rekneme, ze kazdy z nas to stale vidi jinak (a to uplne jinak).
Avatar - King
22. 1. 2007 20:42
Re: Gotcha!
Ale jen mě klidně dráži, ukaž mi tu lacinou strojařinu Hondy, nejlépe ve srovnání s evropskými značkami. >:D >:D
neregistrovaný "well"
22. 1. 2007 15:49
Re: Gotcha!
Kinga Honda živí? Jak jsi na to přišel? Civic má spíš komfortní podvozek??? Ty jsi v tom nejel! Je pravda, že se naklání, ale tvrdších a nepohodlnějších aut ve této třídě moc nebude. Řazení ztratilo klasickou Hondí přesnost, ale jinak tomu autu není moc co vytknout. Podvozek se dá upravit (hůř už to nerovnosti stejně brát nemůže). Auto má parádní řízení, dobrý sedačky, podvozek v zatáčkách i přes náklony drží. Motor jede a má solidní spotřebu. Které auto je v nižší střední lepší? Možná BMW1 nebo Alfa 147, ale tam už se o praktičnosti hovořit rozhodně nedá.
neregistrovaný "Pepino"
22. 1. 2007 13:57
Re: Gotcha!
Kingu, dovoluji si málo odporovat Tvému lání minulé generaci Civicu. Manželka ho má již 5 let, protože naše rodina je honďácká a je s ním velmi spokojená. Jak vnitřní prostor, tak motor, brzdy a zejména skvělý podvozek, což oceňuji i na velmi kluzkém povrchu v zimě. Skvěle sedí. Pravda, proti nynější nové generaci je ta minulá nenápadná. Ale to nepovažuji za nevýhodu.
Vždycky budu volat HONDĚ ZDAR!!
anonym
22. 1. 2007 21:00
Re: Gotcha!
:yes: :yes: :yes: zkusil jsem si do toho sednout je to jako ve stihacce !!!
neregistrovaný "JOE"
22. 1. 2007 11:57
Civic a Honda
Rád bych zde shrnul pár postřehů ohledně Civicu a Hondy všeobecně. Mám na Civicu za 4,5 měsíce najeto skoro 14 tis km. Všechno funguje jak má, všechno je perfektní, jediné s čím můžu srovnávat je Peugeot 206, který jsme kupovali před 4,5 rokama a který jsme pak postupně dolaďovali, prostě jednou nefungoval centrál, pak zas něco jiného a tak jsme první dva měsíce navštěvovali servis a "ladili" závady. Tohle Honda nezná!!! Minulý týden jsem měl malý "karambol" a poškodil jsem si zrcátko :-( Víte jak to Honda vyřešila? Jako reklamaci!!! Mám nové zrcátko a nestálo mě to ani korunu! Když jsme si na 206ce po týdnu všimli, že je už z výroby prasklé sklíčko na 3. brzdovém světle, tak nám řekli, že jsme si toho měli všimnout při přebírání auta, jestli to chceme vyměnit tak at si ho koupíme!!! Celkově je přístup dealera k zákazníkovi perfektní. Já osobně nemůžu bejt spokojenější a lituju všechny, kteří nemají Hondu!!! Nevím co by se muselo stát, aby naše další auto nebyla zase Honda!!! ;-) No a ten první příspěvek "Odborníka" je skutečně ubohý flame! ;-)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "manitou"
22. 1. 2007 12:08
Re: Civic a Honda
No myslím, že nejde úplně srovnávat auto o 4 roky mladší a také o třídu výše. Ale ten přístup je na zamyšlení, to tedy jo. Přeju spokojenost při dalším užívání ;-)
anonym
22. 1. 2007 12:25
Re: Civic a Honda
máš naprostou pravdu, jenom pozor na milovníky jihoevropskýho šuntu (od peugota po logan...), ti tě sežerou. Hondu jsem měl před deseti lety - Civic sedan a bylo to stejné - perfektní a krásný auto, perfektní servis a nemohu zapomenout na doporučení při převzetí nového auta - olej nedolévejte - to je naše starost při pravidelných prohlídkách. A bylo to tak. Pak jsem se já magor a idiot koupil Alfu Romeo 156 - protože byla krásná a měla úžasné jízdní vlastnosti, a navíc Italové konečně garantovali německou kvalitu (to dělají každých pět let - tohle bylo na přelomu tisícíletí...). Když jsem se povozil a vykoukal, a začaly mě vadit různé pazvuky (od prvních kilometrů), začal jsme sledovat spotřebu a zejména když jsme auto naboural a zjistil jsem konečně, jak funguje servis, tak jsme na Civic začal vzpomínat se slzou v oku. Honda je značka, která má všechno - styl, kvalitu, image, high-tech.....nedá se to srovnávat (kozu se závodním koněm taky nikdo neporovná), ale když jsem navštívil předloni autosalon ve Frankfurtu kde v té samé hale byla premiera nového Civicu a nového Punta (Grande Punta...pardon), tak jsme si uvědomil ten obrovský rozsíl v přístupu a pojetí. Lidé od Hondy nepotřebují vyřvávat do světa, že mají něměeckou kvalitu ani se nesnažili ohromit tím, že na malé auto naroubují předek s Maserati, ale udělali něco komplet nového, neobvyklého, fascinujícího a přitom ryze účelného....Navíc značka je skvělá i v tom, že je samostatná - prostě něco jako BMW.
neregistrovaný "element5"
22. 1. 2007 12:48
Re: Civic a Honda
Jo, tak k Hondě a zákaznickému servisu mám úplně jinou historku. Je pravda, že se odehrála v cizině v zemi kterou tady mnozí berou jako 3 svět, ale je určitě zajímavá.
Jistá thajská zákaznice si v Bangkoku u místního dealera Hondy koupila nové CR-V a s autem byla velice spokojená, bohužel jen do té doby , než se jí začalo kazit. Nevím jaké vady to přesně byly, ale jejich opakovaný výskyt a neschopnost autorizovaného servisu cokoli s tím udělat ji nakonec dovedly k zoufalému činu. Sezvala novináře a televizní štáby a před jejich zraky a kamerami nechala své CR-V kompletně rozmlátit s tím, že takový křáp si nic jiného nezaslouží. Nepochybuji o tom, že za toto číslo dostala dobře zaplaceno, ale pravda je, že televizní šoty proběhly zpravodajskými relacemi po celé SE Asii a zapříčinily výměnu vedení Honda Motors Thailand.
neregistrovaný "Alda"
22. 1. 2007 16:39
Re: Civic a Honda
Hond máme v rodině několik na každé je najeto hodně přes 200000km ale tolik závad co měla máma na Peugeotu 206 za 40000Km neměli ani dohromady.
Jinak přístup servisu je u hondy (alespon v Kolíně) perfektní což se nedá o Peugeotu říci ani omylem.
anonym
22. 1. 2007 12:28
civic je pekny..
parada trouholniky v predu- hmlovky a vzadu dva nekompromisne vyfuky v rohoch pre vsetky motory.. aspon tak to bolo na zaciaku.. co ma stve ze uz je nejaka verzia co ma vzadu tie trouholniky pre vyfuky zaslepene a vyfuk vyvedeny asi pod naraznik..nebolo vidno..
asi nejaka umela lacna verzia pre nas trh.. skoda.. preco to robia?.. to uz ide o kazdych 10 000 pri takom aute?..
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "shadowmancz"
22. 1. 2007 15:55
Re: civic je pekny..
Dvojité výfuky jsou u verze 1.8 a 2.2. Verze s motorem 1.4 má záslepky, možná by to šlo dodělat, ale je tam jen jedna koncovka, takže by se muselo potrubí rozdělit a doplnit o zakončení.
neregistrovaný "Z06"
22. 1. 2007 13:27
civic
Auto by mělo vypadat jako auto a ne jako hračka...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "čert"
22. 1. 2007 13:33
honda
No až na něj budu mít koupím si jej s 1,8 - to auto mi sedlo a za ty prachy super kup. Mám oktávku z 2005 a jsem smutný ,že jsem naletěl.To auto nemá duši.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Ciello"
22. 1. 2007 14:16
Re: honda
a to jsi naletěl, že ti někdo tvrdil, že má Škoda duši? >:D >:D >:D Jestli ano, tak kdoví jestli někomu neděláš bílého koně... >:-[]
anonym
22. 1. 2007 14:48
Re: honda
v letáku to psali jasně...tubeless tyres! >:D
neregistrovaný "Ciello"
23. 1. 2007 08:52
Re: honda
>:D ale to si přečetl až pak... >:D já ho nepochopil... >:-[] >:-[] a ono to fakt nemá duši? >:D >:D
Avatar - Emel
22. 1. 2007 14:30
Statistika...
Statistika je ošemetná záležitost. Každý příchod nového modelu ssebou logicky nese nárůst prodejů. Krom toho se dá něco vysvětlit třeba i novým okruhem zákazníků mezi milovníky nafty. Že Honda jede na tři směny a přesto se na auto čeká se dá vykládat buď jako fenomenální úspěch prodejců, nebo naopak jako neschopnost vyrábět. Jen tak pro zajímavost, tady je tabulka prodejů v Evropě za 2006: [odkaz] Takže.. ano, nárůst to je, ale pořád na hony daleko od TOP 10. Celkové prodeje Hondy jsou srovnatelné třeba s BMW řady 3.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "King"
22. 1. 2007 17:48
Re: Statistika...
A mít prodeje jako BMW 3 ti přijde špatné, předpokládám... Nehledě na to, že se tu hovoří o výrobě, nikoli prodeji, jak patrno, výroba CV je na úrovni prodejů BMW 3, prodeje by byly evidentně větší, kdyby byla větší kapacita swinonské továrny. Jistěže s sebou nový model nese nárůst podejů, ovšem tady se hovoří o evropském rekordním prodeji Hondy díky vozu, kterému konkrétně tady celá řada "expertů" přisuzovala debakl? Další argumenty? ;-)
Avatar - Emel
22. 1. 2007 22:42
Re: Statistika...
Myslíš prodat za celou automobilku se spoustou modelů tolik, jako exkluzivní značka jediného modelu ve střední třídě? Není to špatné, ale není to ani žádný strhující úspěch. "Evropa šílí" je trošku silný výraz. Pro mě je to takhle: přišel nový model, nové motory a výrazný design. Oproti předchozí generaci se samozřejmě zvedly prodeje, ale poslední model už byl poněkud zastaralý a sám ho označuješ za "naprostý propadák". Takže máme 130% "naprostého propadáku", což je stěží průměrně úspěšné auto, stále na míle vzdálené prodejní špičce. Nediskutuju teď techniku, pouze prodeje... Další argumenty ;-)?
Avatar - Dinar
23. 1. 2007 12:10
Re: Statistika...
Vidím to podobně, navíc nejlépe hodnotit prodeje kteréhokoliv modelu tak ve třetím čtvrtém roce jeho životního cyklu, tam se pak ukáže zda nešlo jen o počáteční nadšení. Jinak je nárust prodejů Hondy v Evropě jistě potěšitelný, tahle auta alespoň přinášejí do Evropy oživení a konkurenci k těm německým značkám, které se profilují do sportovna, i když rozhodně neoplývám obdivem k současnému Civiku, více mě udivuje, že se poměrně málo v Evropě prodává tak dobré auto jakým je Accord.
Avatar - Emel
23. 1. 2007 13:19
Re: Statistika...
Základní cena 709t je poměrně hodně. Jistě, výbava je dobrá a základní motor 2.0 taky... ale pro masové prodeje to může být jeden z argumentů. No a pak také to, že jsou evropané převážně konzervativní. Co se designu týče, je pro mě jasná volba (i po tolika letech) Mazda 6.
Avatar - Dinar
23. 1. 2007 14:40
Re: Statistika...
Jistě, ceny Hondy nejsou nejnižší, cenové akce prakticky neexistují, ale spíše než cenu jako takovou bych viděl problém v pevných výbavách resp. nemožnosti individualizace výbavy a do faceliftu i absence některých prvků výbavy pokládaných ve stř. třídě za samozřejmost. V pohledu na Mazdu 6 se neshodnem, já ji naopak v každém ohledu, vyjma agility podvozku, považuju za maximálně průměrné auto.
Avatar - Emel
23. 1. 2007 15:17
Re: Statistika...
Individualizace není problém ve chvíli, kdy mám v sérii všechno co potřebuji :-). Choulostivou otázkou u aut kolem 750t je vždy image, podle statistiky to teď dost válcuje BMW 3. Co se Mazdy 6 týče, moc jsem toho s ní nenajezdil, ale moc se mi líbí design a interiér. Měl jsem čest s turbodieslem a i ten byl příjemný.
neregistrovaný "Mick"
22. 1. 2007 21:15
Go..Go...Honda...
Konečně lidi začínají chápat,kdo vyrábí kvalitní auta... :-! a ne ty nudné evropské šunky... :no:
Rozbalit vlákno
1
anonym
23. 1. 2007 00:41
Re: Go..Go...Honda...
>:D >:D >:D
neregistrovaný "Alessio"
23. 1. 2007 16:08
malé OT
Zážitky novináře:
V téhle souvislosti mám jednu dobrou vzpomínku. Když Honda představovala nový Legend, zkoušeli jsme na kluzné fólii, simulující zledovatělý sníh, výhody jejího pohonu SuperHandling All wheel drive. Je to elektronicky řízená čtyřkolka, schopná posílat až 70% točivého momentu na jediné kolo.

Vzhledem k obsazení našeho testovacího vozu bylo jasné, že se to během minuty zvrhne v soutěž o největší drift. Když nám Legend přestal stačit, přesedli jsme do Subaru Forester, které tam náhodou měl jeden z kolegů.

Při identické nájezdové rychlosti se Forester vůbec nechtěl utrhnout. Na kluzné fólii! Nakonec jsme k přechodu do driftu museli použít ruční brzdu a i potom Subaru poslouchalo o řád lépe, než nová Honda.
Mechanickou čtyřkolku zkrátka jen tak nějaká elektronika nenahradí
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Standa"
23. 1. 2007 17:05
Re: malé OT
I když je to trochu OT. Teď jsi mi připoměl neoblomné odpůrce ABS, svého času jich tvrdilo spousta, že auto bez ABS se dá lépe ovládat. Nebo donedávna odpůrci elektronického stabilizátoru podvozku, že to zvládnou lépe. Jo a v osmdesátých letech byl nejlepší karburátor s mechanickým sytičem, počítačem řízenému vstřikování paliva se dost lidí smálo, ale to možná nepamatuješ. Jinak čtyřkolky od Subaru jsou bezesporu výborné, ale to co popisuješ mělo spíš souvislost s obutím aut a tím, co jste s autem chtěli provádět, ne s neschopností elektroniky si s tím poradit, nemyslíš?
neregistrovaný "Standa"
23. 1. 2007 17:09
Re: malé OT
Safra 85 minulého století jsou osmdesátá nebo devadesátá léta? :-)
anonym
23. 1. 2007 20:22
Re: malé OT
osmdesátá, myslím :-) . Jistěže to je také dáno tím, jak je které auto obuto (ale nepředpokládám, že Honda dává na legenda nějaké šunky). mě to jen tak náhodou trhlo do očí, když jsem brouzdal. Jinak systém SH-AWD mám za jeden z nejlepších na světě :yes: PS: není specifikováno, zda náhodou forester neměl VDC (něco jako ESP, ale malinko vymakanější)(auta s turbomotorem v automatu), takže to berte jen jako malé zpestření ;-)