Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dacia Logan MCV na českem trhu od 235.900,-Kč

Přímo z mezinárodní novinářské prezentace přišla zpráva o cenách nového kombi Dacia Logan MCV. Dolpněno o oficiální videa.
Zpět na článek
18. 1. 2007 08:39
18. 1. 2007 15:19
anonym
18. 1. 2007 15:52
neregistrovaný "pipo"
18. 1. 2007 16:22
neregistrovaný "lubik"
18. 1. 2007 16:27
neregistrovaný "pipo"
18. 1. 2007 17:01
anonym
18. 1. 2007 18:20
neregistrovaný "mayday"
19. 1. 2007 08:59
neregistrovaný "někdo"
19. 1. 2007 11:54
neregistrovaný "asdasd"
19. 1. 2007 13:27
neregistrovaný "někdo"
21. 1. 2007 14:16
neregistrovaný "Hooligan 49"
20. 1. 2007 09:59
anonym
3. 2. 2007 13:50
neregistrovaný "Sony"
25. 1. 2007 12:13
anonym
26. 1. 2007 00:12
anonym
18. 1. 2007 08:51
neregistrovaný "Driver"
18. 1. 2007 18:14
anonym
18. 1. 2007 09:24
neregistrovaný "Mike"
19. 1. 2007 08:10
neregistrovaný "Zbynda"
18. 1. 2007 09:29
neregistrovaný "Pat"
18. 1. 2007 11:27
anonym
18. 1. 2007 12:03
20. 1. 2007 15:55
neregistrovaný "Vapenet"
20. 1. 2007 15:58
neregistrovaný "Vapenet"
18. 1. 2007 09:46
neregistrovaný "FSi"
18. 1. 2007 12:24
anonym
19. 1. 2007 09:03
neregistrovaný "někdo"
18. 1. 2007 18:08
anonym
19. 1. 2007 12:38
neregistrovaný "FSi"
19. 1. 2007 18:33
anonym
21. 1. 2007 20:48
neregistrovaný "Libor"
26. 1. 2007 23:31
neregistrovaný "lolek"
25. 1. 2007 12:16
anonym
28. 1. 2007 09:19
anonym
18. 1. 2007 10:23
anonym
18. 1. 2007 10:44
neregistrovaný "Lance"
18. 1. 2007 12:51
neregistrovaný "Mara"
18. 1. 2007 13:12
anonym
27. 1. 2007 15:20
neregistrovaný "oskario"
3. 2. 2007 21:07
anonym
14. 3. 2007 19:44
anonym
14. 3. 2007 19:48
anonym
18. 1. 2007 09:50
anonym
18. 1. 2007 10:41
neregistrovaný "Haya"
18. 1. 2007 10:59
neregistrovaný "Bbleach"
18. 1. 2007 11:15
18. 1. 2007 13:06
neregistrovaný "FSi"
18. 1. 2007 13:37
neregistrovaný "Ciello"
18. 1. 2007 14:01
anonym
18. 1. 2007 15:04
neregistrovaný "Ciello"
18. 1. 2007 16:48
anonym
19. 1. 2007 08:33
neregistrovaný "Ciello"
26. 1. 2007 21:30
anonym
18. 1. 2007 17:48
anonym
19. 1. 2007 08:30
neregistrovaný "Ciello"
22. 1. 2007 11:25
anonym
22. 1. 2007 17:16
neregistrovaný "rabasek"
19. 1. 2007 13:25
anonym
27. 1. 2007 08:46
anonym
18. 1. 2007 11:14
neregistrovaný "Lobo"
18. 1. 2007 13:48
18. 1. 2007 11:16
neregistrovaný "Homer"
18. 1. 2007 12:07
anonym
18. 1. 2007 12:32
anonym
18. 1. 2007 16:52
anonym
28. 1. 2007 09:22
anonym
19. 1. 2007 00:08
neregistrovaný "CtvrtSardel"
19. 1. 2007 08:55
neregistrovaný "někdo"
19. 1. 2007 13:35
neregistrovaný "někdo"
19. 1. 2007 22:36
neregistrovaný "CtvrtSardel"
20. 1. 2007 11:20
neregistrovaný "Bárt"
22. 1. 2007 11:31
anonym
22. 1. 2007 13:16
neregistrovaný "Bart"
19. 1. 2007 06:28
neregistrovaný "dRui"
20. 1. 2007 16:04
neregistrovaný "Vapenet"
18. 1. 2007 11:33
18. 1. 2007 12:05
18. 1. 2007 12:34
18. 1. 2007 18:40
neregistrovaný "Zett"
6. 2. 2007 04:31
neregistrovaný "Ríša"
28. 1. 2007 09:29
anonym
8. 2. 2007 23:13
anonym
18. 1. 2007 11:44
neregistrovaný "aaaaaaa"
18. 1. 2007 11:57
neregistrovaný "nonames"
18. 1. 2007 12:08
18. 1. 2007 12:21
neregistrovaný "mts"
18. 1. 2007 12:35
18. 1. 2007 12:28
neregistrovaný "Majk"
18. 1. 2007 12:35
neregistrovaný "Rostlinare do Logana!"
18. 1. 2007 13:52
anonym
18. 1. 2007 13:59
18. 1. 2007 14:11
18. 1. 2007 14:25
18. 1. 2007 14:28
18. 1. 2007 14:38
18. 1. 2007 14:56
neregistrovaný "lubik"
18. 1. 2007 15:19
18. 1. 2007 16:18
neregistrovaný "lubik"
18. 1. 2007 16:50
neregistrovaný "tom"
18. 1. 2007 21:14
neregistrovaný "Pet"
18. 1. 2007 23:07
neregistrovaný "Hans"
28. 1. 2007 09:33
anonym
18. 1. 2007 23:20
25. 1. 2007 10:47
anonym
23. 1. 2007 22:16
neregistrovaný "xyz"
16. 2. 2007 12:18
neregistrovaný "msk"
18. 1. 2007 18:05
anonym
21. 1. 2007 10:32
18. 1. 2007 15:05
anonym
18. 1. 2007 15:59
neregistrovaný "guseppe2"
18. 1. 2007 15:13
anonym
19. 1. 2007 06:42
18. 1. 2007 15:18
neregistrovaný "pipo"
18. 1. 2007 15:22
neregistrovaný "Lubik"
18. 1. 2007 15:43
neregistrovaný "pipo"
18. 1. 2007 15:52
anonym
18. 1. 2007 16:00
neregistrovaný "pipo"
19. 1. 2007 10:16
neregistrovaný "Banjo"
16. 2. 2007 12:11
neregistrovaný "msk"
16. 2. 2007 12:13
neregistrovaný "msk"
18. 1. 2007 16:07
neregistrovaný "guseppe2"
18. 1. 2007 21:24
neregistrovaný "Pet"
27. 1. 2007 21:03
neregistrovaný "PepCa"
18. 1. 2007 16:32
neregistrovaný "Zido"
18. 1. 2007 16:43
neregistrovaný "gee bee"
18. 1. 2007 18:41
19. 1. 2007 11:58
19. 1. 2007 13:38
anonym
18. 1. 2007 17:31
neregistrovaný "Marcus"
18. 1. 2007 18:11
anonym
18. 1. 2007 19:24
anonym
8. 3. 2007 15:19
neregistrovaný "xxx"
16. 4. 2007 21:10
anonym
5. 5. 2007 22:58
neregistrovaný "brucus"
18. 1. 2007 19:16
neregistrovaný "BDr. Kosťa Kostič"
18. 1. 2007 19:27
neregistrovaný "Rudla"
19. 1. 2007 08:32
neregistrovaný "gee bee"
18. 1. 2007 20:13
neregistrovaný "ddd"
18. 1. 2007 20:15
neregistrovaný "Ondras"
18. 1. 2007 21:24
neregistrovaný "Mike"
19. 1. 2007 06:51
neregistrovaný "Stachura"
18. 1. 2007 22:23
neregistrovaný "Pedro"
20. 1. 2007 09:49
neregistrovaný "arpi"
18. 1. 2007 22:28
neregistrovaný "CtvrtSardel"
18. 1. 2007 22:52
neregistrovaný "OZZY"
19. 1. 2007 10:24
neregistrovaný "Banjo"
19. 1. 2007 01:59
neregistrovaný "dšrek"
19. 1. 2007 07:02
neregistrovaný "medvěd"
19. 1. 2007 07:08
neregistrovaný "nine"
19. 1. 2007 13:27
neregistrovaný "Mike"
19. 1. 2007 08:24
neregistrovaný "M3ercury"
20. 1. 2007 09:54
neregistrovaný "arpi"
19. 1. 2007 11:35
neregistrovaný "Emmel"
20. 1. 2007 09:56
anonym
19. 1. 2007 13:58
anonym
21. 1. 2007 10:49
19. 1. 2007 17:18
anonym
19. 1. 2007 17:28
neregistrovaný "Hromburác"
19. 1. 2007 17:53
neregistrovaný "Soused"
19. 1. 2007 21:04
neregistrovaný "Franta"
20. 1. 2007 17:55
anonym
20. 1. 2007 18:27
neregistrovaný "David"
22. 3. 2007 10:37
neregistrovaný "Robert"
16. 4. 2007 21:18
anonym
20. 1. 2007 22:53
neregistrovaný "Pucmeloud"
21. 1. 2007 10:12
anonym
21. 1. 2007 17:37
neregistrovaný "kankunen"
23. 1. 2007 17:37
anonym
23. 1. 2007 20:23
neregistrovaný "Honza"
23. 1. 2007 22:17
neregistrovaný "šaman"
24. 1. 2007 21:20
anonym
25. 1. 2007 22:41
anonym
30. 1. 2007 08:39
neregistrovaný "jane"
26. 1. 2007 09:48
neregistrovaný "reed"
26. 1. 2007 11:16
anonym
27. 1. 2007 09:34
neregistrovaný "OSVČ"
27. 1. 2007 13:38
neregistrovaný "Filip"
30. 1. 2007 08:37
neregistrovaný "jane"
2. 2. 2007 10:41
anonym
2. 2. 2007 14:04
neregistrovaný "kuk"
9. 2. 2007 10:04
neregistrovaný "Paudio"
22. 2. 2007 00:06
neregistrovaný "meski"
3. 3. 2007 19:23
neregistrovaný "Pavel"
7. 3. 2007 13:44
neregistrovaný "zdiboř"
7. 3. 2007 23:08
neregistrovaný "milan.lopatar@seznam.cz"
11. 3. 2007 11:29
neregistrovaný "Petrus"
14. 3. 2007 21:34
neregistrovaný "socka"
15. 3. 2007 00:25
neregistrovaný "niki"
2. 5. 2007 10:17
neregistrovaný "Pavel"
15. 3. 2007 00:30
neregistrovaný "Tom"
5. 5. 2007 23:18
neregistrovaný "brucus"
21. 3. 2007 09:58
neregistrovaný "Mirek"
26. 3. 2007 14:05
neregistrovaný "jojo"
26. 3. 2007 14:05
neregistrovaný "jojo"
28. 3. 2007 11:40
neregistrovaný "pepe"
8. 6. 2007 13:49
neregistrovaný "brabla"
15. 6. 2007 16:35
anonym
24. 12. 2007 14:29
neregistrovaný "manas"
15. 2. 2008 20:11
neregistrovaný "Vilik 7"
18. 1. 2007 08:39
super cena
Kara je to konstrukcne sice obstarozni, ale ze velmi dobrou cenu a tim spouste rodin/jednotlivcu/podnikatelu umozni vlastnit nove auto s EURO4. A snizi se tak pocet obstarozni a cmoudivych vraku.... jen tak dale... DACIA BRAVO :-!
Rozbalit vlákno
14
anonym
18. 1. 2007 15:19
Re: super cena
presne tak - tahle nabidka by mela radne zamavat s cenami "zroodsteru"1.2HTP a cenami ojetin....berlinga a kangoo se 100.000 najetych km a starim 4roky za 150tkc-((....je to proste "funkcni" kara co zvenku celkem ujde a "tvrde" a jednoduche plasty uvnitr sice vzhledove hruza,ale zase neco vydrzi.
Rozhodne se mi libi vice nez Logan sedan a Thalia, o novych skoda zroodster a fobie nemluve(co z toho,ze maji "kvalitni" interier,kdyz se mi exterier nelibi a je to predrazena "uzovka"-)))
neregistrovaný "pipo"
18. 1. 2007 15:52
Re: super cena
Víš co si myslím? ...že tohle s canou roomsteru vůbec nepohne. Protože za kvalitní auto jako je roomster si člověk v 99% připlatí. Otázkou je, jestli tohle MCV nějak ovlivní prodeje roomsteru, jestli se vůbec může považovat za konkurenci.
neregistrovaný "lubik"
18. 1. 2007 16:22
Re: super cena
Na několika místech tu blábolíš o zroodsteru jako o kvaltním autě. A jinde zase o drahých příplatcích dacie. Myslím že absolutní rekordman v očesanosti základních verzí a předražení příplatků je právě Škodovka.
neregistrovaný "pipo"
18. 1. 2007 16:27
Re: super cena
Já plácám o drahých příplatcích Dacie? Si mě asi s někým pleteš :-|
anonym
18. 1. 2007 17:01
Re: super cena
-))))no jasne takze "rooomster" za 320tkc - holatko s 3valcem 1.2HTP,maximalne pro 4 dospele osoby,uzky mezi podbehy a blbe pristupny kufr -vysoka nakladaci hrana,5dvere vyklopne nahoru....za ty prachy super,ze XXXXX
MCV - 1.5DCi!!!,posilovac rizeni,7mist,mnohem praktictejsi pristup do kufru.....no ale halt neni dost"IN"?-(((...takze opravdu"zadna konkurence" - kolipak stoji roomster v dieselu??? cca o 100tkc vice-((...a namitka "bezpecnosti" - rozdil 3 a "udajnych 5 hvezd rooomstru" - pokud nemate vsechny 4airbagy ..hvezda dolu...to mame4 - ....takze v pripade "standartu" rozdil 1 hvezdy za tvrdy plast pod palubkou Logana.....tahle "skodovacka politika bezpecnosti" - prodavat auta bez ABS a jednim airbagem a ohanet se "bezpecnostni 5*" je hnus
neregistrovaný "mayday"
18. 1. 2007 18:20
Re: super cena
Silne tvrdenia... ...ale do poslednej bodky pravda...
neregistrovaný "někdo"
19. 1. 2007 08:59
Re: super cena
jj tak jest těch 5 hvězd má v příplatkové věrzi se všema airbegama... v základu má jeden nebo dva.. stejně jako dáčka a jediný v čem snad ždibec plus je ten připomínač pásů.. ale objektivně lidi, já si pásy zapínám automaticky už háfo roků.... tak v čem je rozdíl... ????? a navíc Roomstery do nedávna vysypané z linky mají při hvárce zpožděné vystřelení bagů.. což je víc nebezpečné než bezpečné.
neregistrovaný "asdasd"
19. 1. 2007 11:54
Re: super cena
kecate s prominutim sra*ky... Roomster ma 4bagy v zakladu... testy se provadi vzdy se zakladnim modelem... nerikam, ze Dacia je spatna, ale jsou lide, kterym co do velikosti Roomster staci a 7 sedadel nevyuzijou a chteji lepsi kvalitu...
neregistrovaný "někdo"
19. 1. 2007 13:27
Re: super cena
v základní ceně 1.2 HTP za 339 táců nejsou 4 bagy ani omylem - známý dělá v autojarov a posílal mi specifikace... v základu má dva a to ještě u spolujezdce není vypínatelnej.. to je taky za příplatek
neregistrovaný "Hooligan 49"
21. 1. 2007 14:16
Re: super cena
A co ten tvůj známý dělá na Jarově??? Uklízeče??? ROOMSTER MÁ V ZÁKLADU 4 AIRBAGY - zkus si to najít než něco napíšeš - za všechny ti předem děkuji :-!
anonym
20. 1. 2007 09:59
Re: super cena
Testy se provádí se základním modelem - hahahaha - to jsi četl kde ?
neregistrovaný "Sony"
3. 2. 2007 13:50
Re: super cena
Jo jo kvlitní ROOMSTER.Škoda jen že u prvních verzí nefungujaou AIRBAGY ... ?
jINÁ AUTOMOBILKA UŽ BY TO OPRAVOVALA A STAHOVALA ...
anonym
25. 1. 2007 12:13
Re: super cena
Cena je neskutecná, kdo vi co v tom je za pouzite dily. Ale takova Dacia se neda ani nijak upravovat, protoze an ni nejsou zadne hezke doplnky z eshopu, treba jako je www.autofashion.cz nebo www.autodoplnky.cz
anonym
26. 1. 2007 00:12
Re: super cena
Mě osobně se roomster vůbec nelíbí a tenhle Logan ten je pro mě opravdu povedenej kousek. Já už preferuju užitkovost auta a ne vzhled, Zase tak moc často nejezdím a cenově mi přijde uplně perfektní. Jen mít ty prachy, tak bych do něj šel hned.
neregistrovaný "Driver"
18. 1. 2007 08:51
Chytrej tah
Je třeba si přiznat, že Rumunům (Francouzům) vyšel opravdu dobrej tah. Za levnej peníz relativně dobrý auto. Kdo není "rádoby fanda nových technologií" musí uznat, že většinu lidí zajímá tak akorát kolik auto bude stát, za kolik bude jezdit a jestli nebude častěji v servise než na cestě ;-) .
Jen s tou bezpečností to s Loganem prý neí úplně nej :-( .
Rozbalit vlákno
2
18. 1. 2007 12:01
Re: Chytrej tah
To nie je v mnohych inych autach aj renomovanejsich znaciek ako Dacia. Ale vzdy je ta bezpecnost lepsia ako u 10 rokov starych aut ktorych su plne cesty...
anonym
18. 1. 2007 18:14
Re: Chytrej tah
bezpecnost a hvezdy-viz:motozurnal"--- ". Čekají totiž, že i MCV dosáhne, tak jako sedan, jen na tři hvězdy. Myslí, že čtyři jim opět o něco utečou - taky třeba kvůli tomu, že ve voze chybí upozornění na nezapnuté pásy a další věci, ale že výměnou za více hvězd by auto ztratilo část své lákavé ceny - a před 3 - 4 lety byly 3 hvězdy standardem a nikomu to nevadilo"
neregistrovaný "Mike"
18. 1. 2007 09:24
Crash Test
Jsou nekde vysledky crash testu ?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Zbynda"
19. 1. 2007 08:10
Re: Crash Test
Jen pro Logan sedan, myslím, že MCV dopadne podobně či o něco hůř. Pochybuju, že by za ty prachy zapracovali na zlepšení bezpečnosti. Ale jinak to bude pro běžné uživatele velice dobrá investice, za málo peněz hodně prostoru.
neregistrovaný "Pat"
18. 1. 2007 09:29
Mňo...
Je to moc zajímavé - cenově, evidentním směřováním k malým firmám... Tady není co řešit. Na dlouhé štreky s rodinou to je ale, dle nabídky motorizací, na dnešní dobu táhnoucí se lenochod... Jsem zvědav, až s tím prodělají testy např. v Autosalónu na Primě...
Rozbalit vlákno
4
anonym
18. 1. 2007 11:27
Re: Mňo...
v Autosalonu, pokud nebudou testovat naftak, tak musi propadnout.. protoze to co od nich slychavam, to nekdy nechapu.. Podle nich by asi i F1 mela jezdit na naftu.
18. 1. 2007 12:03
Re: Mňo...
16-ventil 1.6 bude dobry aj na dlhsie cesty, sice zatial nie je v ponuke ale to bude myslim len prechodne, silnejsi motor tam treba.
neregistrovaný "Vapenet"
20. 1. 2007 15:55
Re: Mňo...
Pokud jezdíš podle předpisů(s dědici za zadkem to asi ani jinak nejde ;-\)tak průmě r na dovolené uděláš cca 65km/h.1,4 mám v Loganu a ono to tak vychází,ovšem pokud nemáš dovču coby závody s časem,pak bych Ti navrhoval Lamborgini ;-)
neregistrovaný "Vapenet"
20. 1. 2007 15:58
Re: Mňo...
Tak na jejich testy moc zvědavý nejsu, dědulka a klimakterický diblík -to pro mě moc repre není.Tak 4-6 členná rodinka s 5 000 v kapse na víkend v četně útraty,benzínu a ubytování,tojo.
neregistrovaný "FSi"
18. 1. 2007 09:46
Suprová kára pro socky
Ale i ty musej přeci něčím jezdit. Je to dobrej tah a vyplnění díry na east trhu. Kdo by řešil crash, stačí se na to "auto" podívat. Za málo peněz málo bezpečnosti. každý zboží má svýho zákazníka.
Rozbalit vlákno
20
18. 1. 2007 10:08
Re: Suprová kára pro socky
Prosimte definuj pojem socka. To jsou jako lidi s nizsim prijmem nez ty? A za 300 auto pro socky? Sorry, ale za 300 si koupil jetou A8 4.2
anonym
18. 1. 2007 12:24
Re: premiovka pro drbany
kdo si jde koupit do bazaaaru za 300t odrbanou A8 je snad jeste vetsi buran nez ten, kdo jde pro shnilyho kadeta za 20 korun.
neregistrovaný "někdo"
19. 1. 2007 09:03
Re: premiovka pro drbany
ale bacha on to kupuje zásadně v AAA.... >:D a dostane k tomu navíc bonus - pojistku proti roztřiskané hubě v připadě reklamace (ovšem ta vlastně vyprší v okamžiku průjezdu branou z autobazaru) >:D
18. 1. 2007 13:35
Re: premiovka pro drbany
socky nekupuju nijake auta, to si len novodobi zbohatlici predstavuju.....
anonym
18. 1. 2007 18:08
Re: premiovka pro drbany
-)))no "idealni auto" - pro toho malire pokoju-)))- nizke provozni naklady,pojistka,ND za "hubicku",ze....ach jo proc fsihni nejezdi A8,Bavorem alespon7 nebo rovnou H4kou-(((
neregistrovaný "FSi"
19. 1. 2007 12:38
Re: premiovka pro drbany
Socka je člověk, který svou nemohoucnost vydělat dost peněz na to, aby mohl svou rodinu posadit do bezpečného auta, vydává za ctnost. A ještě lépe za vychytralost, že umí stejný prostor nakoupit o polovinu levněji, než ti prachatí nabobové. Platí ale přímá úměra.
Auto je levné, ale nebezpečné. Je to opravdu prostorné, ale absolutně nebezpečné auto. V tom by měl jet vždy jeden a ne sedm lidí, při čelňáku nebudou ty lidi ničím chráněni. Sedm mrtvol.
anonym
19. 1. 2007 18:33
Re: premiovka pro drbany
čím jezdíš ty? Favoritem >:D >:D
neregistrovaný "Libor"
21. 1. 2007 20:48
Re: premiovka pro drbany
Zatím jsem nikde neviděl, kolik dostala hvězdiček za bezpečnost, takže bych s tím hodnocením chvíli počkal. Celý národ nemusí jezdit v Audi Q7 a to mimochodem taky nemá 5 hvězdiček. Nejsem zastánce Logana, ale je to nové auto, máš 3 roky záruku a pro spoustu mladých rodin je to ideální varianta - určitě lepší než stará felda nebo otlučený favorit. Urážíš tady spoustu lidí a přitom si nevidíš na špičku nosu.
neregistrovaný "lolek"
26. 1. 2007 23:31
Re: premiovka pro drbany
no ty crasch testy se pokud vím prováděj při 64km/h(čelní náraz). Na normální silnici kde je povolená 90,je bezpečnost všech aut nulová.Navíc při nárazu nad 80 se v lidskám těle trhají všechny měkké tkáně a to je většinou už konec
anonym
25. 1. 2007 12:16
Re: premiovka pro drbany
Na audinu aspon koupis tuning dily pro vylepseni vzhledu ale na Dacii ne. Treba na www.autofashion.cz nebo na www.autodoplnky.cz nemaj na dacie nic.
anonym
28. 1. 2007 09:19
Re: premiovka pro drbany
Se musíš kouknout jinam,u škodováckých a VW servrů bych teda doplňky na Dacii nehledal... ;-)
anonym
18. 1. 2007 10:23
Re: premiovka pro drbany
hloupý názor :no:
neregistrovaný "Lance"
18. 1. 2007 10:44
Re: premiovka pro drbany
Kdyz myslis? Pripadas mi jako zakomplexovany clovek, ne kazdy kdo ma penize si koupi drahy auto. Otazka priorit
18. 1. 2007 11:35
Re: premiovka pro drbany
stačí nadpis, dále jsem číst nemusel... 8-s
neregistrovaný "Mara"
18. 1. 2007 12:51
Re: premiovka pro drbany
Prosím definuj mi slovo socka...
anonym
18. 1. 2007 13:12
Re: premiovka pro drbany
Jsi asi běžnej pražskej primitiv!!!!!
neregistrovaný "oskario"
27. 1. 2007 15:20
Re: premiovka pro drbany
inu zlatej řetez kolem krku, parkuje na invalidach, při odbočování zásadně nehodí blinkr, u nich vkanceláři maluje na tabuli jasné zítřky firmy, kterou by s chutí vytuneloval, je fialovej závistí, že jeho kolega má i tisícovku víc, a když jde žádat o práci tak tvrdí, že je krativní, flexibilní, aserivní. Prostě taková *** v kravatě. Průchod svému sxhibicionismu můžeše dát i v parku v roští. :no:
anonym
3. 2. 2007 21:07
Re: premiovka pro drbany
Blbečku, byl bys rád,kdyby jsi jí měl
anonym
14. 3. 2007 19:44
Re: premiovka pro drbany
jsi *
anonym
14. 3. 2007 19:48
Re: premiovka pro drbany
pro jaky socky mam dva byty dvě auta podotýkám nové a klidně bych si to auto koupil ty chudáku
anonym
18. 1. 2007 09:50
dobrý
Vzhledem k tomu, na jakou cílovou skupinu je to auto zaměřený, je to dobrej kauf. :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Haya"
18. 1. 2007 10:41
Re: dobrý
souhlas, je to velké, pro malé podnikatele či chalupáře dobrá kára :yes:
neregistrovaný "Bbleach"
18. 1. 2007 10:59
:)
projíždím fotky a musím říct, že to nevypada zase až tak zle, jenom bych řekl, že interier je tak na úrovni favorit/felda + půlmetrová řadicí páka >:D >:D Ale zase cena + 7 míst :yes:
Rozbalit vlákno
14
18. 1. 2007 11:15
Re: :)
Potřebuješ náklaďák pro rodinu na chalupu, občas odvézt cihly nebo jiný materiál, prostě takovou děvečku pro všechno na čtyřech kolech? A nechceš za novou káru moc utrácet? Tak tohle je Tvá volba... Předpokládaný základ byl kolem 250 tisíc, výsledná cena je bomba všech bomb... Za dodávku, MPV a kombík v jednom. Je až neskutečné, jaké se dá v dnešní době při maximální úspoře nákladů, ale tak, aby výsledek nebyl totální propadá, vyrobit velké auto... Bravo, vývojáři od Renaultu, takováhle kára tu chyběla....
neregistrovaný "FSi"
18. 1. 2007 13:06
Re: :)
Ano, přesně tak, hlavně s tím pekáčem nenarazit, nikam nenarazit, nebo do ničeho nenarazit a s nikým se nesrazit. Výsledný masakr by byl bomba bomb. 7 lidí v týhle skořápce...........
neregistrovaný "Ciello"
18. 1. 2007 13:37
Re: :)
a ta nosnost, věčně přetěžovaná cihlama nebo cementem a to bych ještě rád viděl, jak se to bude chovat při plným zatížením 6-7 lidmi... ;-\ Ale v podstatě to auto mi nevadí a tak nějak jde mimo mě...
anonym
18. 1. 2007 14:01
Re: :)
No jasně, bezpečnost nebude nic moc, ale pořád lepší než totálně orezlá škůdka one-hundred-twenty... jenže majitelé těchto legendárních vozů asi na nového Logana MCV mít nebudou... :o(
neregistrovaný "Ciello"
18. 1. 2007 15:04
Re: :)
ano, to je jasný, že "jakékoliv" nové je lepší než polorozpadlé Škody.. ale volba Logana jen jako finanční úspora, to se mi moc nepozdává. To auto může vykazovat dobré parametry, ale většinou asi víme, že za tu cenu to bude trohu vohoblovaný ve všech ohledech. A hlavně, nejezdí to tak dlouho, abychom v klidu mohli říct - jo Dacia je držák.. nebo naopak - to auto se po 100 tis rozpadne.. Bylo by zajímavé přečíst hodnocení nějakého vlastníka Logana po roce provozu například.. nebo obecně o provozu a vlastnostech... ;-)
anonym
18. 1. 2007 16:48
Re: :)
ach božíčku... si projdi internet, tam je těch hodnocení už je docela dost - a nejsou nijak špatná...
neregistrovaný "Ciello"
19. 1. 2007 08:33
Re: :)
ach božíčku anonyme, pokud ty uvažuješ o koupi Logana, chápu, že tyhle "reference" máš zmáknutý... já jej v hledáčku nemám, tak se ti velmi omlouvám, jestli tě můj příspěvek jakkoliv popíchl, ale věz, že ty hodnocení hledat nebudu.. leda, žeby jsi to udělal ty..
anonym
26. 1. 2007 21:30
Re: :)
Tak v tom případě nevím proč tady píšeš o něčem o čem nemáš páru...
anonym
18. 1. 2007 17:48
Re: :)
..zaruka 3 roky,nebo 100.000 ujeych kilometru Vam nestaci?? - je to "jednoduche"-tudiz spolehlive-)))....holt jen ten komfort a jizdni vlastnosti a bezpecnost(?-i kdyz 3 hvezdy sedanu ujdou) nejsou TOP - ale resi tohle mlada rodina,nebo zivnostnicek co jezdi prevazne po meste a okreskach???
neregistrovaný "Ciello"
19. 1. 2007 08:30
Re: :)
řeší.. Tak se rozepiš, jak se ti jezdí Loganem... ;-) A neřeší to ten, kdo chce ušetřit za každou cenu i za cenu bezpečnosti...
anonym
22. 1. 2007 11:25
Re: :)
mladá rodina toho musí řešit mnohem víc, než jen auto - bydlení, žena je na mateřské (a ta částka je docela legrační)... uff, ještě muset platit leasing na A8 8-s
neregistrovaný "rabasek"
22. 1. 2007 17:16
Re: :)
já osobně logana mám rok vše v pohodě spotřeba na dálku 5,3 kombinovaná 5,9 a s karavanem 6,5-7. Porucha žádná až na čidlo zpátečky. Vždy budou zastánci a vždy budou lidi kteří budou rejpat. Hodně lidí má zajetou dacii jako poruchové auto , ale už to tak není je to pod renaultem. Tak si myslím není co řešit.
anonym
19. 1. 2007 13:25
Re: :)
kecicky , kdo nepotrebuje litat 200 a jezdi predpisove , nemusi porad resit hvezdicky , pride mi ze borci se silnejma karama primo pocitaj s tim, ze se vysekaj a nebo nekoho zabijou ... to jezdim teda s poradnejma ***ma po cestach ... ;)
anonym
27. 1. 2007 08:46
Re: :)
5adící páka má 19,5 centimetrů...
neregistrovaný "Lobo"
18. 1. 2007 11:14
Pro dědu
Auto pro důchodce,než jezdit se Š 120,tak tohle je určitě lepší.Sám bych si to nekoupil,ale až budu v důchodu,kdo ví.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Homer"
18. 1. 2007 11:16
Sen českých chalupářů
Tak za tuhle cenu se to bede prodávat samo. Ne každej musí nutně vozit krámy na chalupu v prémiovce. Jo tak to je nářez, myslím že to bude nedostatkový zboží. Nesouhlasím s názorem, že to bude auto pro tzv. "socky". Protože řada a to i celkem bohatejch lidí dává přednost levnějším autům, protože zastávaj názor, že nákup drahýho auta je dost neekonomický. Je to sice proti srsti automobilovým nadšencům, ale ty zase netvořej ty největší prodeje.
Rozbalit vlákno
17
anonym
18. 1. 2007 12:07
Re: Sen českých chalupářů
No jo, všichni tady mluvíte o prioritách a užitkový hodnotě, ale upřímně - mezi moje prioritiy vždycky patřilo i to, jak auto vypadá a nezlobte se na mě, jestli o tomhle někdo dokáže prohlásit, že je to pěkný, je mi z toho smutno. Chápu smysl tohohle auta, ale i kdyby bylo za supervýhodný peníze, musí se mi to přeci líbit, ne?? A je fakt úlet dát 3 kila za sice nový, ale takhle zastaralý a ošklivý auto. Za tyhle peníze se koupí přeci tolik lepších, jen trochu jetých aut..
anonym
18. 1. 2007 12:32
Re: Sen českých chalupářů
ehm ehm... vzhled a jeho posouzení je individuální, aneb co se líbí jednomu nemusí se líbit druhému, takže to pominu (osobně si myslí, že třeba taková Fábia není taky vzhledově povedené auto..ale někomu se líbí.. věc názoru a stejně kolik je lidí tolik může být názorů). Takže od vzhledu odskočíme protože ten nikdo objektivně nezměří. A zastaralý.. člověče to si myslíš že je postavený na podvozku původní dáčky ze 70. tých let..???? >:D žik to má podvozkové díly z Clia, z Micry a z Megana .. chceš říct že tahle auta jsou konstrukčně zastaralá..????
anonym
18. 1. 2007 16:52
Re: Sen českých chalupářů
Jistěže ! ;-)
anonym
28. 1. 2007 09:22
Re: Sen českých chalupářů
Tak si kup Romoster >:D
neregistrovaný "CtvrtSardel"
19. 1. 2007 00:08
Re: Sen českých chalupářů
Spis to je mysleny tak, ze (ackoli to ma ty dily co rikas), jako celek to ma jizdni vlastnosti aut, ktery jezdili pred 20 lety...
neregistrovaný "někdo"
19. 1. 2007 08:55
Re: Sen českých chalupářů
no před 20 lety asi ne >:D jízdní vlastnosti jsou na úrovni Felicie a ta se prodávala ještě v roce 2001. A sám jsem v Loganu několikrát jel a při běžné normální jízdě jsem nepocítil žádné hrůzostrašné jízdní vlastnosti...to auto je stvořené pro normální jízdní styl.. naložit rodinu, věci a ject třeba na dovču a úplně v pohodě. Jasně nesmíš to porovnávat s germanoidními články o testech BMW M3 v tuningové úpravě >:D . kdo má závodnický ambice a chce řezat zatáčky, hrát si na Schumachera a ohrožovat všechny kolem sebe, ten si koupí 10 starého baworáka s 2,5 motorem, třikrát přetočeným tachometrem a vystřílenjma airbegama. Kdo chce za ty peníze nového kombíka a preferuje záruku a novotou vonící vůz, který doveze v klidu celou rodinu na dovču sáhne po Dášence.....a wo tom to je
19. 1. 2007 11:39
Re: Sen českých chalupářů
Tak na par veci musim reagovat: 1) u dnesnich aut opravdu muzes rict, ze pri "bezne normalni jizde" se chovaji vsici dobre. Ale kdyz dojde na lamani chleba a musis se necemu vyhnout nebo zacit v zatacce prudce brzdit, tak to pak chce dobry podvozek, ktery te podrzi. A ze by todle Logan mel, to bych pochyboval. 2) za tydle penize (250 - 300tis) muzes mit dva roky staryho kombika Focuse v dieslu v dobry vybave s jen 60tis km na konte, a pokud si das trochu prace s hledanim, tak k nemu dostanes jeste tri roky zaruku (vlastni zkusenost). A to pak hodne rad ozelim tu vuni (i kdyz i to je otazka ;-) ) noveho auta...
neregistrovaný "někdo"
19. 1. 2007 13:35
Re: Sen českých chalupářů
ale bavíme se o nových vozech.. zrovna tak by ses mohl divit, proč za Fábii s 1.2 HTP bez výbavy zaplatíš 300 táců ... žik za to můžeš mít jen rok starýho Focuse.... >:D .. ne to je s nadsázkou.. jen reakce co za co můžeš mít... porovnej to s novým (no jo ono vlastně není s kterým)...a vyhýbání... jo naklání se přizvedává kolo (testoval jsem losí test přesně jak je danej .. na letišti v příbramy...a prošlo to v pohodě, takže nevím při jaké rychlosti chceš ten chleab lámat...ale asi 160 km/h v serpentinkách nikdo dáčku honit nebude aby jí převrátil a brždění a úhbyné manévry s ní jdou dělat (jasně OctávkaII sedí líp, nezdvíhá zadní kolo.... no jo jenže to je jiná kategorie... tuná je rozbor levného auta)
19. 1. 2007 14:13
Re: Sen českých chalupářů
Tak nikde jsem si nevsiml, ze se bavime o novych autech. Kdyz nekdo chce novyho (!) kombika, tak asi opravdu za ty penize jiny auto nesezene, to se neda poprit. Ale jde prave o to, ze clovek ma na vyber. Bud za 300t novyho kombika - Dacii s krapet zastaralou technikou, nebo dva roky staryho focuse s technikou velice aktualni. A ze ja nejsem testovaci jezdec, takze bych nepoznal rozil treba mezi jizdnimi vlastnostmi Focuse I proti Focusovi II, tak kdyz jsem presedl z Punta (ktery ma na svou tridu taky dost dobry podvozek) do Focuse, tak jsem se nestacil divit. Prave pri tom brzdeni v zatacce - a clovek ani nemusi jet 160 - se Punto rozvlnilo, zatimco Focus zustane ledove klidny. U toho Punta jsem to znal, takze me to neprekvapilo, ale kdyz do toho sedne nekdo, kdo to nezna, tak prave takova "malickost" muze rozhodnout, jestli to urdzis na silnici nebo ne. Navic dost "klinicke" testovani auta na letisti ti sice napovi, jak se to chova, ale tam jsi pripraveny na ostry manevr, takze jsi ve strehu. Zatimco kdyz si v klidku brouzdas krajinkou a za zatackou na tebe mrkne srna, tak asi nemas cas presmyslet, jak ze se to auto naposledy chovalo...
neregistrovaný "CtvrtSardel"
19. 1. 2007 22:36
Re: Sen českých chalupářů
Tak tak, tech 20 let sem asi prehnal, ale chtel sem tim demonstrovat ztratu "Dasenky" (hrozny oznaceni, este horsi nez Dacije :) )v momentech, ktery jsou kriticky...a nemyslel sem tim brzdeni do zatacky na Hockenheimu...jsou situace kdy velice ocenis sedici auto, ktere se neprevrati na strechu, jen tu srnku uvidi...:) Vtip,ok? I se S100 se da jet normalni klidna jizda (relativne :) ), ale kdyz neco od auta pak potrebujes, ono to nezvladne...a wo tom to je;)
neregistrovaný "Bárt"
20. 1. 2007 11:20
Re: Sen českých chalupářů
:yes: přesně!
anonym
22. 1. 2007 11:31
Re: Sen českých chalupářů
začít v zatáčce prudce brzdit ? No to snad nééé, no vlastně ano, tím se spousta věcí vysvětluje... Ve skutečnosti se totiž má brzdit PŘED zatáčkou a předvídat, že za zatáčkou může být překážka, vyžadující zastavení - a tomu má odpovídat rychlost vozidla, vjíždějícího do zatáčky. To už se dnes v autoškole neučí ? Ach jo...
neregistrovaný "Bart"
22. 1. 2007 13:16
Re: Sen českých chalupářů
Jo, takze ty urcite na trase, kterou znas, pred kazdou zatackou zastavis a jdes se podivat, jestli tam nestoji naky zviratko, ze jo... ;-\
neregistrovaný "dRui"
19. 1. 2007 06:28
Re: Sen českých chalupářů
Zastaralá? a co potom 3koda když použive nápravu z první Octavie..u Fabie necha stejnej podvozek (ne ze by byl spatnej)..a tak?
19. 1. 2007 11:41
Re: Sen českých chalupářů
Tak ono asi jeste chvilku bude trvat, nez se multilink dostane i do kategorie malych vozu. A jestli se Skodovce podarilo u prvni Fabky ten konvencni podvozek dobre naladit, tak proc by to meli nejak moc menit?
18. 1. 2007 13:43
Re: Sen českých chalupářů
;-) :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Vapenet"
20. 1. 2007 16:04
Re: Sen českých chalupářů
Nekoupí,koupíš s dvojnásobnými kilometry, odtočení stojí 500Kč vč.DPH.
18. 1. 2007 11:33
Auto
Jak tu už někdo psal, nevypadá to věru zle, a za ty peníze už vůbec ne :yes: Interiér by býval nebyl tak špatný, ovšem absolutně ho zazdívá OTŘESNÝ volant a ta šalt páka z Ikarusu taky moc parády neudělá ;-\ Měl bych připomínku k motoru, na to jak je slabý teda dost papírově žere = v reálu ještě více.
Rozbalit vlákno
6
18. 1. 2007 12:05
Re: Auto
Pohlad je jedna vec, vyskusat si jak sadne vec druha. Moj kolega tvrdi, ze s 1.4 sa vlezie do 7 litrov, mesto a mimo mesto ma tak 1:1.
18. 1. 2007 12:34
Re: Auto
Uvidíme ;-) Roomster 1.4 63kW, celý den ve městě (Praha, Plzeň) + tak 1/3 mimo město dost pospíchavou jízdou jsem zakončil den průměrnou spotřebou 6,6/100 N95 z Tesca.
neregistrovaný "Zett"
18. 1. 2007 18:40
Re: Auto
Já přidávám: Fabia Combi 1.9 TDI 74kW, dlouhodobě jezdím za 5.2/100, osobní rekord 3.8/100. Žádné plahočení, svižná jízda po okrskách a po rychlostních silnicích, průměr někde kolem 70-75 km/h. Tankuju pouze Shell V-Power Diesel. Auto je v plné palbě + něco navíc, cena před rokem a půl co jsem to koupil byla 516500,- s DPH. Je to na firmu N1 takže bez 19% DPH nás to vyšlo cca 434000,- . Jsem spokojenej i když proti Octavii co jsem měl (ne kombi) je to o hodně menší, ale většinou jezdím sám nebo ve dvou takže stačí. Jsem jaksi patriot takže Logan by to ani při té ceně nevyhrál...
neregistrovaný "Ríša"
6. 2. 2007 04:31
Re: Auto
Já sem Fabii jel poprvé nedávno, seděl jsem vpravo vzádu a docela mě překvapilo, že dřu hlavou o strop (měřim 182cm), celkově jsem měl dojem, že je to nejmenší auto od škodovky, kterym sem kdy jel. 120ky, Favoriti i Felicie jsou uvnitř větší.
anonym
28. 1. 2007 09:29
Re: Auto
Já jezdím s 1,4 za 6,5.
anonym
8. 2. 2007 23:13
Re: Auto
Já s Audinou 2,3 za 7,2 ;-)
neregistrovaný "aaaaaaa"
18. 1. 2007 11:44
microbus
na hnuj, tak ako rat >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "nonames"
18. 1. 2007 11:57
motor???
jako todle když naložíte nepředjedete prázdnou avii - možna na dalnici . vim o čem mluvim mam podobny "sportovni" vůz a v pěti nebo ve čtyřech odmitam jezdit . nejlepši je to tak ve dvou .
chápu ze to neni určene na zavoděni, ale proč za každou cenu kufr jako Transit a 7 mist s motorem ze staryho Clia(kde byl tak akorat).sedan je eště "slušnej" - todle ma jen ekologickej přínos
Rozbalit vlákno
1
18. 1. 2007 12:08
Re: motor???
Vela muziky za malo penazi, to je hlavna ponuka. Kazdy nechce klusaka, niektorym staci aj tazny konik. Este donedavna bola akceleracia na 100 slusna za 20 sekund, dnes je niektorym aj 10 vela....potom sa divime ze je tolko buraciek, ked podaktori jazdia jak magori. Cesta nie je zavodna draha a na jazdu v predpisanych limitoch staci aj menej koni.
neregistrovaný "mts"
18. 1. 2007 12:21
idealni auto
Idealni auto pro vychodni rozvojove zeme jako je CR, Rumunsko, Turecko, Iran apod. Vejde se do toho Dezo, Erzika, Lajos, Demeter, Csaba, Istvan, Aranka, koza, pes, na strechu konzervy a hura do sveta...
Rozbalit vlákno
2
18. 1. 2007 12:35
Re: idealni auto
máš to chlapče popletený...
18. 1. 2007 14:04
Re: idealni auto
kozu bych přivázal k nárazníku,jinak s Tebou souhlas :-) :yes:
neregistrovaný "Majk"
18. 1. 2007 12:28
názor
Já si ho určitě nekoupím, ale musím uznat, že pro vícečlenou rodinu je to super auto, protože ty většinou nemají dost peněz.
Co si týká crash testů to bych moc neřešil, protože většina u nás starých aut je na tom podobně nebo ještě hůř.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Rostlinare do Logana!"
18. 1. 2007 12:35
1.5 dCi na rostlinare?
Chlapi nevite uz se delaji spolehlive kity na rostlinare (cisty biodiesel bez chemie nekdy take E100) pro tyhle moderni dCi motory?? Udajne by uz neco takoveho melo byt. Mam male pole role a studeny lis na olejku..
Rozbalit vlákno
1
19. 1. 2007 11:44
Re: 1.5 dCi na rostlinare?
I kdyby to existovalo, tak bych do toho takhle vlastnorucne vyrobeny biodiesel nelil. Ono to tak nevypada, ale vyrabet kvalitni biodiesel se stalou kvalitou, je docela fuska...
anonym
18. 1. 2007 13:52
????
No,abych pravdu řek,vzhledově nic moc,bych si radši připlatil 50000kč za fabii combi,no ale dost dobře si to auto dokážu představit u řemeslníků na vození materiálu nebo dělníků na stavbu.Pro tyto účely jako stvořené,i pro početnější méně majetné rodiny.Ale podle mne žádná revoluce to nebude :-!
Rozbalit vlákno
0
18. 1. 2007 13:59
rozpaky
Zaujala mě věta:podnikatelé budou dozajista směřovat k verzi N1...Ptám se, kteří?Podle toho kolik jich na cestách potkávám...Tohle auto bych nekoupil ani svým obchodním zástupcům.Firemní auto totiž také dotyčnou firmu reprezentuje a s tímhle je to tak na ostudu.Za tu cenu raději koupím ojeté auto,ale kvalitní značky.Děkuji nechci. :no:
Rozbalit vlákno
17
18. 1. 2007 14:11
Re: rozpaky
Kteří? Živnostníci, kteří si hrají na vlastním písečku a jedou na vlastní triko.... I staré Dacie pick-up byly u nás docela často k vidění.... A pokud se u nás bude prodávat dodávková verze Loganu MCV (která už se v Rumunsku také prodává), odečtěte si 19 procent DPH.... N1 předpokládám bude také.... Já být dejme tomu malíř pokojů, neváhal bych ani vteřinu a hned bych volal nejbližšímu dealerovi....
18. 1. 2007 14:25
Re: rozpaky
Dej se na malování pokojů a utíkej k nejbližšímu dealerovi ;-),ale před tím jěště omrkni co nabízí konkurence...Když bys chtěl Dacii pořádně vybavenou,tak její cena atakuje 400 000 Kč a to je zatraceně hodně :-( :no:
18. 1. 2007 14:28
Re: rozpaky
Ne že bych zatracoval konkurenci, to rozhodně NE, ale když 9 z 10 malířů pokojů stačí Renault Rapid, tak nechápu proč by potřebovali MCV za 400k
18. 1. 2007 14:38
Re: rozpaky
jasně,v práci Rapida a doma Oktávku ;-) :-)
neregistrovaný "lubik"
18. 1. 2007 14:56
Re: rozpaky
Já to možná nechápu, ale když budu jako malíř pokojů hledat co nejlevnější auto, tak si do něj asi nepřidám veškerou příplatkovou výbavu.(kdes vůbec vzal ceník výbav) A nevím proč mluvíte o 300 000. Pokud potřebuji malej náklaďák tak určitě ne se sedmi sedadlama Pokud od základní verze odečtu DPH tak mi zkus nabídnout stejně velkej kufr za lepší peníze.
18. 1. 2007 15:19
Re: rozpaky
Konkrétně zrovna malíře znám.Dělá zakázky po celém okrese,takže denně najede minimálně 100 km.Při takovém nájezdu má samozřejmě diesel.Dále potřebuje centrál,aby nemusel dookola kontrolovat jestli dobře zavřel všechny dveře atd.Určitě tam nemá veškerou příplatkovou výbavu,ale potřebné věci.Takže když si takhle dovybavíš Dacii,zkus si spočítat kolik tě vyjde. ;-) :no: Navíc jeho auto je také reklamou jeho firmy,což v případě Dacie hm.... :no:
neregistrovaný "lubik"
18. 1. 2007 16:18
Re: rozpaky
Myslíš tedy, že drahé auto dělá reklamu drahé firmě. A levné auto firmě která tě nestáhne z kůže. ;-)
neregistrovaný "tom"
18. 1. 2007 16:50
Re: rozpaky
cena N1 je 198.000,-Kč
neregistrovaný "Pet"
18. 1. 2007 21:14
Re: rozpaky
Moj foter ma zhodou okolnosti stav. firmu. Ma v nej 5 Gazikov - novych a jedneho transita / tiez new/. Mozem povedat, ze obe splnaju svoj ucel na 100% a vobec ta firma nema zle renome. Mam rad auta, ale zober si to z tej ekonomickej stranky. Na tieto lacne auta mas normal zaruku, zatial co na ojazdene nie a na lacne auto zozenies lacnejsie ND. To uz vobec nehovorim o tom, ze ci je to Transit, Gazelle, alebo Dacia a bude mat najazdene 300 000 km maju rovnaku hodnotu = 0,-sk. Predstav si, ze kupis robotnikom daciu a vyleju ti tam farbu, alebo maltu,..., nenasralo by ta to, ale kup im 2x drahsie auto a povedz mi, ze by si sa usmieval. Nie je to image. Je to auto prednostne na podnikanie a mozno este rodinu. Nove je proste nove a to nenahradis. Drahe auto nemusi mat robotnik. Firmu reprezentuje majitel, alebo konatel,... Ten by mal mat auto zodpovedajuce hodnote firmy a nie pracovnik, ktory ho mesiac ani neumije a serie na kazdy skrabanec... Je to len moj nazor, no myslim, ze lepsi ako tie tvoje velke oci. Keby si mal firmu, zistil by si ako si ta robotnik vazi, ked mu das nove auto... a tiez, ze ako sa on stara... ;-\ :-)
neregistrovaný "Hans"
18. 1. 2007 23:07
Re: rozpaky
U tech novejch aut mas taky vyhodu, ze to je vetsinou pojisteny nebo i kdyz neni, tak kdyz te nekdo naboura, neztracis obvykle nic na amortizaci a pojistovna ti vse proplati. Kamosovi takhle nabourali novou octavku, skoda asi za 150 tisic ale nemusel davat ze svyho nic a ma to zas opraveny v orig servisu. Kdyby mel naky 12let stary A8, tak ta hodnota auta po bouracce spadne z 300tis na 50, pojistovna by mu po amortizaci dala 40 a zbytek at si soudi sam, na coz ne kazdej ma cas a prostedky.
anonym
28. 1. 2007 09:33
Re: rozpaky
Jo a fásneš malus a platíš platíš a platíš.Ještě Ti ten princip nedošel? >:D
Avatar - VDC
18. 1. 2007 23:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
25. 1. 2007 10:47
Re: rozpaky
:yes:
skvěle napsané! souhlas se vším
neregistrovaný "xyz"
23. 1. 2007 22:16
Re: rozpaky
tak s tou cenou jsi to přepískl teda fakt hodně...1,6,,7 míst Lauréate 313000Kč...jestli jsi aspoň četl nějaké materiály, tak víš, že Lauréate je nejvyšší verze...je bez klimy, ale ta taky není drahá...napřed počkejte až to auto vyjede na silnici, svezte se s tím, a pak tady můžete vést takovéto debilní přiblblé a nepodložené žvásty...Logana mám necelé dva roky, najeto téměř 80000km a bez poruch...spolehlivé a vcelku pohodlné auto...a věřte mi, že jsem měl i jiná auta, jezdil s vozy daleko zvučnějších značek, a proto můžu říct, že Logan je dospělé auto jako každé jiné....každý co kdo chce..taky urážíte jiného, když si koupí Fabii 1,2 HTP 40kW a vejde se tam pouze on a jeho paní...dozadu nikdo a do kufru diplomatka? Přemýšlejte o tom...Ne každý má peníze na to, aby koupil staršího Forda a byl víc v servisu než na silnici...
neregistrovaný "msk"
16. 2. 2007 12:18
Re: rozpaky
Zrovna vcera som si presiel komplet cennik a vytvoril som si MCV v plnej vybave dCi + par priplatkovych prvkov a dostal som sa na 330. Za to nekupim ani fabiu combi v zaklade.
anonym
18. 1. 2007 18:05
Re: rozpaky
???"ojete" a ne "firmu"....a japak na"leasing" a "odpisy"...opravdu zajimave,no nic - ja si tohle vozitka pro partu montazniku nebo zedniku v monterkach predstavit dovedu a zaruka 3 roky a 100tkm(pri leasingu na 4roky-)) je porad vic jak 2roky u SKODAVW-(((
21. 1. 2007 10:32
Re: rozpaky
Dobrý, až na detail, že na Škodovky je záruka 3roky na vše + až 12let na karoserii.
anonym
18. 1. 2007 15:05
Definujte pojem SOCKA
Čtu tady ty vaše bláboly a nestačím se divit. Zajímalo by mě kolik z vás vydělává dost na nový auto. Proč nuvedete konkrétní čísla. Stydíte se. Já ne. Beru přez 20 tisíc čistýho měsíčně a rozhodně se necítím na to abych největší část z rozpočtu vydával za leasing. Jak tak sleduju dění kolem mě, tak většina nových aut nad 300 000 je firemních. Soukromé osoby pro rodinný provoz tak drahá většinou nekupují. Pokud se tedy budeme držet pod tuto hranici, připočítáme rozměr kufru - je to jedinečná nabídka.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "guseppe2"
18. 1. 2007 15:59
Re: Definujte pojem SOCKA
S anonymem souhlasím, takové kidy jakože socka nemá vůbec jezdit v autě si nechte do hospody. Denně vstávám ve 4:30 a valím nakopat uhlí aby jste nezmrzli. No a leasing fábie a ani roomstera si nedovolím dokud moje dvě děcka nebudou soběstační. A porovnávat auto délky 4,5 m za 235 klacku s fabkou či corsou je pěkna cypovina.
Avatar - donPedro
18. 1. 2007 18:36
Re: Definujte pojem SOCKA
Ale jo, velice rád, čili zde jest tebou žádaná definice: volič, pokud možno skalní, Jyrki P. a jeho podržtašků, nebo našich místních Yndyjánů, čekajicí co mu, pokud možno bez jeho přičinění, od státu spadne do klína. Více slov k definici netřeba. No a nechť si tedy tito naši takyspoluobčané jezděj čím chtěj. A k maxiLoganu - kdo chce kam, tož pánbůh s ním, aj fšeci svatí. Tož tak.
anonym
18. 1. 2007 15:13
Dacia
myslim, ze pomer cena/velikost velmi velmi zajimavy, pomer cena/zpracovani katastrofalni, cena/tech.reseni prumer => zakazniky si to najde, ale rozdil mezi timhle "Transitem" a auty maleho segmentu (Fabka, Corsa atd.) je propastny
Rozbalit vlákno
1
19. 1. 2007 06:42
Re: Dacia
Jak si na to prisiel ze pomer cena/spracovanie je katastrofalny? Evidentne si v ziadnom Logane este nesedel. Ano, jednoduche plasty, ale kvalitne, dobre vypracovane aj zmontovane. Takze by som to hodnotil podstatne vyssie ako pises.
Jedno minus je, ze to nema pozinkovanu karoseriu. Je sice chemicky osetrena pred striekanim, ale zinok to nie je. Nema teda 10 alebo 11 rokov zaruky na prehrdzavenie karoserie, ale iba 6. Plus je to technika na urovni R19, mozno o nieco vylepsena. Ale co treba viac? Viac ako 6 rokov ziadne auto v praxi aj tak nemas, hlavne remeselnici za tu dobu voz zoderu. A na to, aby sa odviezla partia robotnikov s vercajchom trebars po dialnici 130 km rychlostou nepotrebujes audinu. :yes:
neregistrovaný "pipo"
18. 1. 2007 15:18
mor a neštovice :(
je to škaredý, levný a prostorný...je to Logan MCV. Můj názor je takovej, že ať je auto sebelevnější, tak se musí aspoň na první pohled líbit. Tohle je převlečenej humus :no: 8-s brrr
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Lubik"
18. 1. 2007 15:22
Re: mor a neštovice :(
To je tvuj názor. Mě by se tvoje žena třeba taky nelíbila a mor a neštovice bych jí nepřál.
neregistrovaný "pipo"
18. 1. 2007 15:43
Re: mor a neštovice :(
>:D >:D hezky :yes: Ale přece bys nechtěl přirovnávat ženy k autům... ;-\
anonym
18. 1. 2007 15:52
Re: mor a neštovice :(
A třeba takovej Roomster je hezkej? Podle mě ne! Je škaredej, drahej a malej. Je to otázka poměru ceny a užitné hodnoty. Krása je podle mě druhořadá u tohoto druhu auta. A ten Logan mi nepřipadá jako nějakej hnus, jsou mnohem horší auta co se týká vzhledu. A to nemám nic proti jakékoli značce auta. Sám mám Felicii 1.6 Combi.
neregistrovaný "pipo"
18. 1. 2007 16:00
Re: mor a neštovice :(
Podle mě roomster je hezkej a malej rozhodně není. Mohl by být levnější, ale když se to tak vezme, tak všechno by mohlo být levnější...že?! Otázku ceny a užitné hodnoty si můžeš řešit a taky nemusíš. Každopádně rodince s dětma bych doporučil jedině roomster. A řemesník ať si sám rozhodne jestli chce jezdit v kvalitním autě, který něco vydrží (roomster), nebo v prázdné skořápce s větším zadkem (logan). Je to celý o životním postoji.
neregistrovaný "Banjo"
19. 1. 2007 10:16
Re: mor a neštovice :(
Roomster možná je hezkej (i když já si to nemyslím), ale pokud bys ho doporučil rodině, tak jistě ne rodině s více než dvěma dětmi. Mně zase třeba nepřipadá ošklivá tahle polododávka. Prostě Roomster je vůz se spoustou prostoru pro 4 lidi. Logan MCV odveze se spoustou prostoru pět lidí (dítě musíš mít v sedačce, takže zabere místa zhruba jako dospělý) a ušetříš v základní verzi 100 klacků. Jasně, je to očesané v základu skoro jako Fabka (např. jeden airbag jsem viděl z nových aut snad jen u Fábie, Avea a Loganu). Auto téhle velikosti bez posilovače řízení, to je asi největší mínus...
Je to samozřejmě otázka priorit, ale třeba pro mě cenový rozdíl 100 000 už stojí přinejmenším za úvahu.
neregistrovaný "msk"
16. 2. 2007 12:11
Re: mor a neštovice :(
To hovorime o tom "kvalitnom" roomsteri, kde ti nevystrelia airbagy pri buracke? Alebo to bola fabia2? Kolko mas najazdene s roomsterom a kolko s loganom? Ktore sa ako kazi? Nechcem nikoho urazit, ale velke mnozstvo Cechov je priposranych zo skodovky len pre to, ze je to "domaca" znacka. Netvrim, ze su to zle auta, to nie, ale nie su ani nijak dobre. Proste su to auta ako kazde ine. A za podobne prachy sa da zohnat aj ine auto, ako fabia, ved rozdiel medzi rovnako vybavenymi spodnymi modelmi mnoho vyrobcov je tak max 10-20 tisic. O cenach servisu a nahradnych dielov sa uz hovorilo mnoho krat, nieco je na skodu lacnejsie, nieco drahsie, v priemere to dnes je uplne jedno ( pokial sa nebavime samozrejme o fabia vs a8 a podobne ). Ja nad tym MCV tvrdo rozmyslam, v plnej vybave s dCi to mam za tie iste $, ako ubohucku socialnu fabiu combi classic 1.2 * to pojede.
neregistrovaný "msk"
16. 2. 2007 12:13
Re: mor a neštovice :(
Pardon, omylom som to poslal 3x, tento engine je nejaky divny...
neregistrovaný "guseppe2"
18. 1. 2007 16:07
logan se prodává i na západě
Logan v sedanu se prodává i na západ od našich hranic a to přitom na tyto trhy dorazit neměl. Naší náturou a nemocí jsou předsudky, na rozdíl od např. Němců. Ten jde do autohausu a koupí to na co má a co ho zaujme.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Pet"
18. 1. 2007 21:24
Re: logan se prodává i na západě
Suhlasim. Lenze CR/SR nie je este natolko vyspele, aby to pochopilo. Nic v zlom, ja patrim tiez do tejto skupiny a priznam si to. Je to nasa natura a budeme musiet este prejst tym, cim zapadne krajiny, aby sme to pochopili. Byvala era nas trochu pozastavila, ale uz je to na dobraj ceste a pevne verim, ze sa aspon po tejto stranke niekedy vyrovname napr. s nemcami.
19. 1. 2007 11:55
Re: logan se prodává i na západě
Hm, asi jsi nebyl v Nemecku nikdy dyl, nez maximalne na tydenni dovolene. Jinak bys totiz nevyplodil takovydle nesmysl...
neregistrovaný "PepCa"
27. 1. 2007 21:03
Re: logan se prodává i na západě
Ja byl v Nemecku pul roku, vychodnim a tech Dacii tam jezdi mraky...
27. 1. 2007 21:26
Re: logan se prodává i na západě
A kde přesně? Já totiž žiju třetím rokem v Berlíně a ty Logany, co jsem za tu dobu potkal, by se daly spočítat na prstech jedný ruky. A ještě k těm "předsudkoprostých" Němeců - kdybys jen slyšel, co někteří (ovšem víc býv. západní) Němeci říkají a myslí třeba o Škodovkách, tak bys brečel... Takže si můžeš domyslet, jaký "uznání" si vydobudeš v Loganu ;-\
neregistrovaný "Zido"
18. 1. 2007 16:32
odpovědět na to,kdo je socan
:no: socanem jsou ti,kteří si myslí,že jsou lepší než ti,cosi koupí auto za na....... peníze a ne ti,co si na něj poctivě vydělají
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "gee bee"
18. 1. 2007 16:43
Socka
Jsem automobilový nadšenec a mojí jasnou volbou je Noble M15. Podle majetku jsem milionář - koupil jsem si byt, kterej budu splácet dalších 25 let. Beru lehce přes dvacet čistýho, manželka skoro dvacet. Když zaplatím hypotéku a všechny náklady není mi jasný, kdy se zhrabu na něco lepšího, než je tohle auto pro socky. Jo, můžu si koupit něco jetýho - třeba pět roků starýho focuse - u kterýho nebudu vědět, jestli není kradenej, jestli nemá přetočenej tachometr (no, to vlastně budu vědět, že má), jestli ho někdo nesesmrkal svářečkou ze dvou totálek a jestli s ním předchozí majitel nejezdil jak prase. Když budu chtít auto s EURO4 a se zárukou, do kterýho naložím i kočárek a dvě kola, budu si prostě muset koupit tohleto. Nejsem z toho nadšenej, ale s rodičema jsme jezdili na Balaton Škodou 100 a nemám dojem, že bych si to neužíval ... Jenom doufám, že se nesrazím s nějakým zakomplexovaným *, kterej si vozí zadek v teréňáku s vraždicím rámem na chladiči... Na to je potřeba hvězdičky z NCAPU.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - donPedro
18. 1. 2007 18:41
Re: Socka
Tož za stejný prašule jako je novej maxiLogan se ten Fokusík tebou zmiňovaný dá poměrně dobře kúpit taky - akurát s tím jeho technickým stavem bych to neviděl tak černě. Vžycky se snad najde někdo z okruhu tvých známých, který jest odborně na výši a auto řádně "proklepne". A ptáš-li se zda novej Logan nebo pětiletej (třeba) Focus, no tak odpověď má jest snad jasná. Tož tak.
19. 1. 2007 11:58
Re: Socka
:yes: :yes: Souhlas. Jen mala pripominka: za stejny penize, jako novy maxiLogan je Focus maximalne trilety, s benzinem i mladsi...
anonym
19. 1. 2007 13:38
Re: Socka
mas recht kamo :O) "hvezdickari" sou na silnici ty nejvetsi cunata :O) mam rendla laguunu f cedeicku na hlinach s peti hvezdama kolama a erbagama a predjizdim jak dobytek vsude kde se da ponevadz mi to jede a ma to pet hvezdicek .. ;)
neregistrovaný "Marcus"
18. 1. 2007 17:31
Sice socka, ale výhodná a kvalitní!!!
Sice socka, ale kterej automobilovej monarcha si může pišnit takovým užitným prostorem a navíc se 7-mi plnohodnotnými sedadly. Logan se sice tváří jako auto nižší střední třídy, ale ve skutečnosti je to auto segmentu B tedy malých vozů. Je to tedy vážný konkurent Fabie a to nejen užitnou hodnotou, ale i cenou!!!
Rozbalit vlákno
0
anonym
18. 1. 2007 18:11
Krasavci
Musím uznat že cena je dobrá.Ale ten vzhled!!!Jediné auto které se dá srovnat s tím to zrůdným monstrem je už jen Fiat Multipla.Při představě každodenního otevření garáže a tam nablýzkaný Logan je mě do pláče.Pořád nedokáži pochopit jak někdo může něco takového vyrobit............
Rozbalit vlákno
4
anonym
18. 1. 2007 19:24
Re: Krasavci
Ako teba mohol niekto splodiť............
neregistrovaný "xxx"
8. 3. 2007 15:19
Re: Krasavci
Kašli na vzhled, ten přece nejezdi. A v zacpě na silnici je to jedno jak silnej motor máš. nakonec i mimo zacpu, ve městě 50, venku 90 a na dalnici 130, na to stací i ta nejslapší motor. A kdybys ho měl nahodou malého a měkkého, tak si potlač komplex pořádně velkým chromovaným vyfukem.
Auto je na to dostatt se z mista a do mista b a to co nejefektivněji, a nebo ne ?
anonym
16. 4. 2007 21:10
Re: Krasavci
Možná, že by stačilo,že se naučíč český pravopis.
neregistrovaný "brucus"
5. 5. 2007 22:58
Re: Krasavci
hm, ja sa zase priznam ze mne sa paci viacej ako vacsina "originalnych" renaultov (ten ich novy design s vyraznym zadkom mi nesedi) a taktiez viacej ako roomster a nova fabia. Ale je to vec vkusu.
;)
neregistrovaný "BDr. Kosťa Kostič"
18. 1. 2007 19:16
Bláboly, bláboly a zase bláboly
Další vlna blábolů a nesmyslů, další chytráci, rádobysnobi a brouci pytlíci, kteří všechno ví, všude byli a vše, co není podle nich, je *. Mám rudý shluk plechů bez antikorozní úpravy z bolševický cikánskobaronský země, jsem sociálně znemožněn a všemi zavrhován a opovrhován, všichni se na mě dívají skrz prsty... Vidím, že jste v tom zase nikdo neseděl, co? A viděli jste akorát tak obrázky...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Rudla"
18. 1. 2007 19:27
Re: Bláboly, bláboly a zase bláboly
Veď to je o väčšine prispievateľov do tohto fóra známe. Kosťo, pripájam sa k Tebe.
neregistrovaný "gee bee"
19. 1. 2007 08:32
Re: Bláboly, bláboly a zase bláboly
Souhlas, jenom připojuju, že jsou všichni zmasírovaní reklamou. Nevěřím, že ty auta, co jsou údajně tak fantastický, mají skutečně o 150 tisíc větší hodnotu. Ale reklama funguje, z lidí je potřeba vytahat peníze :)
anonym
19. 1. 2007 13:51
Re: Bláboly, bláboly a zase bláboly
tak presne ;O) jezdim skodou forman a je mi to uplne jedno :) jezdim beznymi rychlostmi doporucenymi dopravnimi predpisy. kdyz chci zavodit , tak si vlezu do motokary na okruh ;) tohle auto je delnik , ne reprezentant a zavodni special. pro me pohodova volba , do ktery se vejde vse co sebou obvykle vozim. paradni je i moznost vytajtrdlikovat secky sedacky a vzet nekam babu na poradnej vylet ;O) co se tyce spolehlivost tak me nezachrani ani porsche nebo beemvee , pac to sou po roce 2000 secko sralbotky, pac se nevyplati delat spolehlivy auta .. bohuzel uz ani volvu ... takze kdyz se s tim nebudou jezdit zavody do vrchu , popripade rallyecross , tak si myslim , ze to bude v servisu min, nez o 500% slozitejsi a elektronikou nabitejsi beemvee rady 5 ;) ja bych totiz chtel nekdy videt nejaky auto za milion a pul po 400tis, kilometrech a takovyhleho Logana. to by asi mnozi cumneli ...
anonym
31. 3. 2007 19:50
Re: Bláboly, bláboly a zase bláboly
bohužel jsem jednomu bláznovy na tomhle vraku dělal spojku,pěknej hnus i s novou spojkou to nejede a styděl jsem se vyjet z dílny aby mě v tom někdo neviděl jet :-!
neregistrovaný "ddd"
18. 1. 2007 20:13
BEER
mě by zajímalo jestli se tam v 7 lidech potom do kufru vejdou alespoň dva sudy(50) piva , bagly bych hodil na střechu do Thulle
a stou 1,5 naftou na naše jizdy evropou jasna volba .
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ondras"
18. 1. 2007 20:15
Neni to tak strasny
Neni to tak strasny,sam sem v Loganu sedel a projel se,znamy ho ma a nemuze si ho vynachvalit,je sice pravda,ze ho menil za letiteho Favorita,ale Logan ma podvozek z Meganu soucasne vyroby,rizeni je z Meganu predchozi gener.,prostor je temer srovnatelny s Lagunou,3 roky zaruka-to nedavaji ani renomovane znacky,Cenik servisu a servisnich praci je velmi citelne levnejsi nez u Skodovky,takze co vy na to "panove"??Nebo snad vase BMW ma 3 roky zaruku??A proc nema??Co se tyce vzhledu,neni to urcite zadna hitparada,ale neurazi,alespon me ne..
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Mike"
18. 1. 2007 21:24
Re: Neni to tak strasny
Me se dokonce ten zadek libi, az jsem se sam divil...kazdopadne, kdyz prihledneme k tomu, kcemu je tohle auto urcene, a pro koho, tak je to velice slusna cena...jeste by hosi mohli zapracovat trochu na predku a interieru...za ty prachy to jde, proste auto na jezdeni
neregistrovaný "Stachura"
19. 1. 2007 06:51
Re: Neni to tak strasny
Logan MCV mi přijde jako faceliftovaný Megan kombi 1. generace a i jizdní vlastnosti a kvalita bude "renaultovsky" obdobná. Akorát ta cena je výrazně příjemnější ;-). Konečně dostupná volba pro všechny, kterým již škodufky pořádně prorezly.
19. 1. 2007 12:07
Re: Neni to tak strasny
Jses si opravdu jisty, ze to ma podvozek z aktualniho Meganu??? Co ja vim, tak spis z minulyho Clia...
neregistrovaný "Pedro"
18. 1. 2007 22:23
příští týden si ho půjdu prohlídnout,
už se na něj těším. V práci mám dost kolegů, co si koupili ojetá auta z bazarů a pořád s nima jezdí do servisů a diví se proč. Chci nové auto, které si sám zajedu, ve kterém je dost místa, je nepřecpané elektronikou a za dobrou cenu. To Logan MCV splňuje. :yes:
Rozbalit vlákno
2
19. 1. 2007 06:46
Re: příští týden si ho půjdu prohlídnout,
Dobry pohlad. Dnes je vsetko tak prepchate elektronikou, ze by bolo az divne, keby sa to nekazilo.
neregistrovaný "arpi"
20. 1. 2007 09:49
Re: příští týden si ho půjdu prohlídnout,
Přesně tak - co v autě není, nemůže se pokazit...


A Logan je prostě auto na ježdění - ne na reprezentaci

Může se vám líbit, můžete ho nenávidět - ale to je tak všechno, co s tím můžete dělat.

A ted si rejpnu: můj Logan stál v akci 199 900 tisíc, má motor 1,4, má posilovač řízení, mlhovky, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, přední okna v elektrice... a taky plnohodnotnou rezervu.

Kolik by stála takto vybavená Fábie ? Dvakrát tolik ? Minimálně.

A otázka zní - vydrží ta Fábie dvakrát tolik, co Logan ?

PS. a navíc nemám rád němce - Ein Volk, Ein Führer, Ein Volkswagen.
neregistrovaný "CtvrtSardel"
18. 1. 2007 22:28
PRIORITY
Je to moc drahy...Vsechny auta jsou moc drahy...Kupovat novy auto je i pro cloveka vcelku slusne vydelavajiciho (30k cista ruka) docela velka zatez...Pak uz jde jen o priority : nová kára / jidlo / obleceni / rodina / bydlení ...každej dává jinou dulezitost něčemu jinýmu...každej ať se rozhodne sám, co bude mít a co ne...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "OZZY"
18. 1. 2007 22:52
Řeč čísel bez emocí!
Logan byl vyvinut a určen pro východní a rozvojové trhy. K velkému překvapení Renaultu se začal prodávat i na vyspělých Evropských trzích. Prodalo se ho více 450000 ks. Rozdíl mezi O5 a 06 nárůst v průměru 30%. Čekací doba na nový LOGAN je více jak 3 měs.Proto Renault bude letos investovat do výrazného rozšíření výroby.
LOGAN MCV je zcela záměrně nastaven na 3-4 hvězdičky. 1 hvězda znamená např.že není signalizace při nezapnutých bezp.pásech. Hl. záměr je cenová lukrativnost. Konkurence? V podtatě není. Částečně FIAT Doblo, FORD..teď si nevzpomenu a velmi decentně ŠKODA Roomster. Jenže cenově o 100 tis. a více dražší bez výbavy.
3 roky záruka, nebo 100000 km není jen vhozenou rukavicí.
Které světové automobilky disponují podobným modelem?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Banjo"
19. 1. 2007 10:24
Re: Řeč čísel bez emocí!
Ford má (není to přímá konkurence) model Fusion - pět lidí pohodlně se slušným kufrem teď za 289000 v akčním základu.
neregistrovaný "dšrek"
19. 1. 2007 01:59
nic
nic moc
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "medvěd"
19. 1. 2007 07:02
Ach jo...
Někdy mám pocit, že pisatelé vůbec nevědí oč jde. Vždycky vyjde ze všech testů vítězně Roomster, to je politika. Jinak by se museli hoši v časopisech podívat po jiné práci. Už tak se jejich slovník v testech smrštil na "nenadchne a neurazí".Ty ty ty, řekli by ve škodovxe a potažmo VW. Vy od nás chcete inzerci...? Jsou to všechno jen "píárkecy" který nemají se seriózníma testama nic společnýho. A výraz socka? To je produkt těch vyholenejch vylízanejch chudáků v miliónovejch autech. To je jedna skupina. Ta druhá doma spí na matraci a před barákem zalízovaný auto. Jedna a jedna budou chlapci vždycky dvě kdyby tady vládli třeba Mauretánci.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "nine"
19. 1. 2007 07:08
ty vole....................................…
ty krávo to si delate ze mne... rumunskej smejde narazite do zdi a mate to jisty!!!!!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Mike"
19. 1. 2007 13:27
Re: ty vole....................................…
Koukam, ze ty uz jsi narazil...ceskej smejde
neregistrovaný "M3ercury"
19. 1. 2007 08:24
Hold, zadna kvalita
Dacia nebyla nikdy moc dobra, ale kdyz se o ni dobre starate, tak vam vydrzi. Sousedi maj logana a maji ho garazovaneho a jak noveho
Rozbalit vlákno
2
19. 1. 2007 09:11
Re: Hold, zadna kvalita
no ještě aby po dvou letech reznul...
neregistrovaný "arpi"
20. 1. 2007 09:54
Re: Hold, zadna kvalita
...tak toho jediného se u Logana trochu bojím, jinak to vypadá, že to bude pracant. Na druhou stranu - odfláknutý pozink toho také nemusí moc nevydržet - zvlášť když se - třeba v rámci úspor - aplikuje slabší vrstva.
neregistrovaný "Emmel"
19. 1. 2007 11:35
Přístup k životu
Hodně muziky za málo peněz. Co se prostoru týče, snese klidně srovnání s Octavií. A cena méně než poloviční. Průjezdové rychlosti zatáčkou sice možná taky.. ale co je to platné, když i tak to hází celou rodinou ze strany na stranu. Takže pěkně v klídku, ono to s 1,5dCi ani jinak nejde. Pro přepravu rodiny z bodu A do bodu B je to bezkonkurenčně nejvýhodnější a za uspořené peníze vezmu děti na zmrzlinu a do bazénu. A budou šťastnější než ty, co se vezly celých 200km v Octavii a zvládli to o 30min dřív. Akorát ve škole, až se jich spolužáci zeptají, nebudou moci zamachrovat. Ruku na srdce - není to náhodou hlavní důvod i pro vás?
PS: Mám nadupanýho sporťáka ;-))
Rozbalit vlákno
1
anonym
20. 1. 2007 09:56
Re: Přístup k životu
No, naši sousedé - mimochodem důchodci - si koupili Fábii, sice se dívali i na Logana, ale museli si udržet své postavení na vsi... >:D >:D >:D
anonym
19. 1. 2007 13:58
design
a pokud sem zde cetl , ze dacia logan je hnus , tak audi Q8 , nebo TT je ultraslizkej megahnus a pokazdy , kdyz to jede okolo , tak se oklepu .. brrrr
Rozbalit vlákno
1
21. 1. 2007 10:49
Re: design
audi Q15 je ještě osklivejsi...
anonym
19. 1. 2007 17:18
proč ne?
potřebuju přibližovadlo do města, 2x za rok vyrážím ve dvou lidech do Alp s kolama (2-4kola) tak na 3-6 týdnu, z měho pohledu značka ideál. Doplnit klimou a rádiem a vyrazit...... . Ano, není to krasavec a není to značka, ale ušetřený prachy raději vrazím do kol a podobně. Jezdil jsem v Hondách, super, akorát se pohybujeme někde jinde finančně... Tohle si koupím za prachy, který dám dohromady za dva roky a je k tomu záruka >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Hromburác"
19. 1. 2007 17:28
Buď to řídíte nebo se vezete.......nejni to jedno ?
SSSSuper auto....,k o n e č n ě ani si miláčci nedovedete představit jak drahý jsou auta,mimo Š1203 do kterých se bez problémů vejde rakev a možná i dvě. :yes: Suďte si jak chcete ale stejně se v něm svezete,možná v sedě ....možná v leže.
;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Soused"
19. 1. 2007 17:53
Re: Buď to řídíte nebo se vezete.......nejni to jedno ?
už to vidim.....černá metalíza všude samej chrom záclonky v oknách a logo POHŘEBNÍ ÚSTAV.
A hned bude mít z Logana každej respekt !!a 3x se pokřižuje
8-s 8-s
neregistrovaný "Franta"
19. 1. 2007 21:04
Nechci se nikomu smát
Nechci se nikomu smát, nikoho urážet, ani znevažovat. Jsem rád, že na našem trhu je RELATIVNĚ CENOVĚ dostupné NOVÉ auto. Je mi jasné, že zejména ne českém a moravském venkově je spousta rodin, které dojíždějí za prací. Požívali stará auto z Mototechny a všichni víme jaké kvality ta auta byla. O bezpečnosti rezatých strojů nemluvím. Bez ABS, bez airbagů... Takže já to vidím pozitivně,myslím že to je lepší, než spousta ojetin...
Rozbalit vlákno
0
anonym
20. 1. 2007 17:55
Nechci se nikomu smát
Doporučuju Nissan Note, je se 4x airbag, klimou, 1,4 65Kw, radio s CD, centrálem, metlou za 320tis. Viz např. dealer Color Car Hradec Kralove.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "David"
20. 1. 2007 18:27
Koupě
Super.Přemýšlím o koupy.Jen se nemůžu rozhodnout jestli tedy Logana nebo Avia Furgon.Nejspíš asi vyhraje ta Avie,je prostornější >:D
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Robert"
22. 3. 2007 10:37
Re: Koupě
Ty by jsi měl spíš přemýšlet o návštěvě základní školy.
anonym
16. 4. 2007 21:18
Re: Koupě
Ten pravopis!!!!!
neregistrovaný "Pucmeloud"
20. 1. 2007 22:53
at se na to divam jak se na to divam
tak pomer cenaza 1kW vykonu, stejne jako cen aza 1 litr prostoru, atd. at se na t odivam jak se na todivam, tak Logan porazi vsechny auta tridy kombi. Takze, ti co si zakladaji na znacce at si nadavaji, ale ti co je jim to jedno a nebo maji auto jen jako spotrebni vec, maji tady moznou a celkem slusnou volbu :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
21. 1. 2007 10:12
Dacia Logan MCV
Nissan Note?Vždyť toho strčí Logan do kufru.logan je super auto :-) :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "kankunen"
21. 1. 2007 17:37
Re: Dacia Logan MCV
Dnes jsem se byl na něj podívat, velmi slušné, mám fabii, ale tohle není vůbec špatné, na naše vyhlazené silnice, kde není problém po zimě vyhodit ráfky, tak docela dobrý tah a pro vícečlenné rodiny konečně auto kam naskládáš všechno a s roomstrem bych to vůbec nesrovnával.Logan je jednoduchý a o to spoustě lidí jde, když se podíváš na spodek tak se s tím nemusíš bát sjet ze silnice, že urveš věc za deset tisíc a když do něj pustíš děti, tak těm je jedno, kde sedí, hlavně když mají hodně místa.
anonym
23. 1. 2007 17:37
tak tady trochu žasnu
Žasnu nadtím, jak takový auto, které nikoho v podstatě nezajímá vyvolá tolik záporných reakci. Mám jen několik připomínek, vážně si ti kteří si do firmy radši koupí starší auto za stejné peníze myslí, že je to tak výhodné? Předpokládám, že auto i to starší bude v leasingu. jestli ano doporučuji vyměnit daňového poradce. Těm, kteří zvládli, koupit dva roky starý auto a nebylo kradený, případně bouraný blahopřeji. Všem zaměstnavatelům, kteří tady opovrhují tímhle autem a říkají tohle si přeci nikdonemůže koupit, možná by jste si měli uvědomit kolik vaši zaměstnaci vydělávají. Pak jsem tady taky četl o známym malíři, kterej denně po okresních silnicích najezdí 100km. Je pravda, že takovej malíř musí víc koukat na své image, protože toho přes den víc najezdí než vymaluje a tomu musí odpovídat hodinová sazba, aby se uživil. Bylo toho hodně co jsem se tady dočetl. Já osobně si tohle auto asi nekoupim, i když náhradu za Peugota Partnera budu muset najít, ale chápu proč lidi tohle auto zajímá a přejujim, aby jim bezpečně a spolehlivě sloužilo.Toť vše
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Honza"
23. 1. 2007 20:23
dnes jsem v něm seděl - super
Opravdu jsem velmi spokojený s tímto vozem. Na první dojem je super. Velmi pohodlné sezení ve všech třech řadách. Výbava za ty peníze opravdu stojí! Myslím si, že za ty peníze, vůz sřední třídy nikde neseženu. Logan MCV mě opravdu nadchl.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "šaman"
23. 1. 2007 22:17
auto
čtu Vaše příspěvky a dobrý
Můžete mi poradit dobré auto pro rodinu s dítětem ojeté do 150tisíc? a kde se dají sehnat předváděcí auta? díky
Rozbalit vlákno
0
anonym
24. 1. 2007 21:20
živnostník
zdravím,já podnikám jako malý živnostník už deset let a zatím pořád jezdím ve favoritu který má už těch let dvanáct,ted to vypadá, že si konečně budu moci dovolit nové auto,které mně nezatíží finance mé malé firmy,a to že logan MCV vzhledově není žádná hitparáda, to mně zas tak nevadí,on ten favorit je také za zenitem,ale službu do dneška dělá stoprocentně,tak proč ne Logan MCV a to co ušetřím na investici dám radši rodině na pořádnou dovolenou,kterou nemeli již sedm let
Rozbalit vlákno
0
anonym
25. 1. 2007 22:41
hezké
O tomto autu by se dalo diskutovat do nekonečna.Ale myslím si že negativní,spíše urážející názory jsou názory zakomplexovaných chudáků kteří koupily předražený auta a zjistily že kvalita vůbec neodpovídá ceně kterou za ty auta zaplatily.Takže ty urážející názory nechápu(proč vás to levné autíčko tolik štve).Sám bych si ho asi nekoupil protože se mi nelíbí vzhled ale každý dle svého gusta.Proč něco, co nemám a ani jsem si to nevyzkoušel hanit?To je jenom zamindrákovanost. :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "jane"
30. 1. 2007 08:39
Re: hezké
Výstižný. Silnější nikdy neměří síly se slabším, prostě je to pod jeho úroveň.
neregistrovaný "reed"
26. 1. 2007 09:48
globalizace
Asi si lidi neuvedomujete, ze v dnesni dobe je to uplne jedno, jestli si koupite skodovku, nebo logana. V dnesni dobe muzou mit oba vzrobci stejny dodavatele, a montaz je delana na lince, kde je vetsina procesu rizena pocitacem + vystupni kontrola. A myslim si, ze francouzi pokud logany vyvazi na zapad nepripusti, aby jim logan udelal spatny jmeno. Caues
Rozbalit vlákno
0
anonym
26. 1. 2007 11:16
Mně by se to líbilo
Kdyby druhá řada sedadel byla posuvná dozadu. Pak by to byla fakt bomba třetí řadu bych rovnou vyhodil a bylo by spousta místa jak v kufru tak na zadních sedadlech, což bych považoval za ideální.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "OSVČ"
27. 1. 2007 09:34
OSVˇ4
Největší slabinou toho auta /spíše automobilky/je imič....Kašlu na to a koupím si ho...dnes už nikdo nevarábí špatné auta...Jde o cenu a kdo chce platit,,značku,, a nenasytné dealery...tak prosím.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Filip"
27. 1. 2007 13:38
Kde koupit ..
Nenasli jste ho uz nekdo nekde v nabidkach v ceskych prodejnach ? O tohle auto mam celkem velky zajem, ale vim ze urcite nebudu sam.. mozna by to nejaka predobjednavka spravila.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "jane"
30. 1. 2007 08:37
Re: Kde koupit ..
U každého dealera Renault, objednávky jsou už možné, na silnici smí až od 16.2.2007.
anonym
2. 2. 2007 10:41
bobeš
docela dobrý
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kuk"
2. 2. 2007 14:04
konečně
Je to dobrý auto. Lepší než si koupit za stejný prachy 5 let starou Zafiru. Mám auto aby mi sloužilo, nemusel se o něj starat a ne proto abych ukazoval sousedům co si můžu dovolit. A jestli si zakomplexovanej pražskej chudák před tímto autem odplivne je mi jedno. Já si ho z největší pravděpodobností koupím.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Paudio"
9. 2. 2007 10:04
Koupim
Rikejte si o tom co chcete, ale tohle auto si proste koupim asi holt spadam do te skupinky pro ktere je urceno hned jsem si ho zamiloval.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "meski"
22. 2. 2007 00:06
pre zakomlexovaných malomešiakov
Vo Francúzsku sa ich predáva 200 ks denne!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pavel"
3. 3. 2007 19:23
Komplex
Tak jsem ho dneska koupil. Mám štěstí, přesně ten, co jsem si vybral někdo odřekl, takže bude už za deset dní. V současnosti je termín dodání někdy v červenci. Je to pětimístná Ambiance+ červená; 1,6; Electric pack; hágusy; loketní opěrka; defend lock; koberečky - 307 000,- i s DPH. Není co řešit. Mimochodem: nejvíce se jich prodává ve Francii a v Německu. Majitelé tam mají štěstí, že nejsou vystaveni předsudkům z minula - komunistický Dacie se tam neprodávali. Ale Škoda je také bývalá komunistická značka. Nyní spolupracuje s WV a jaký má ohlas. Dacia je totéž s Renaultem.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "zdiboř"
7. 3. 2007 13:44
koupím
Taky si ho koupím. Asi za půl roku, ještě skládám chechtáky. Chci benzín 1,6 7 míst nejlepší verzi + tu záruku. Akorát nevím jak dlouho se bude čekat. :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "milan.lopatar@seznam.cz"
7. 3. 2007 23:08
Logan MCV
Díky Vám všem, kteří pochopili...! Prodávám je, a přál bych si mít jich na place aspoň 20! Týdně....:-/))
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petrus"
11. 3. 2007 11:29
dotaz
už se v tom někdo svezl? jaké to je ? >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "socka"
14. 3. 2007 21:34
Auto pro socky ?
Takže já jsem ta socka,jsem ubohoučký maličký živnostníček,co jezdí ve felicii pick-up a poohlíží se po autě ,kam by sem-tam dostal pračku,myčku,sporák a podobné věci,které vám denodenně usnadňují život,ale běda,když se pokazí a nějaké to nářadí k tomu.A nemám na to platit za nové auto 300.000,-.A kupovat starého Citroena Berlingo,Peugeota Partnera či Renaulta Kangoo s 2X přetočeným tachometrem se mi opravdu moc nechce.Romster se mi z boku vůbec nelíbí,nehledě na jeho cenu.Takže pro mne je Dacia Logan MCV jasná volba. :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "niki"
15. 3. 2007 00:25
moc pěkné
Mě se to autíčko zalíbilo na první pohled,myslím,že pro naši šestičlennou rodinu(ze třetího dítěte se vyloupli 2 najednou)je to jasné.Jen chci ještě počkat,jaké na to budou ohlasy po nějakém čase ježdění.Jinak pánové,co si tady honí ego jsou mi k smíchu.Proč je to auto tolik zajímá,když je to "takovej hnus"?A ruku na srdce,opravdu,ti ,co tady máte plno řečí o "sockách",máte na kontech jen tak 300000Kč?A Pavle,dejte,prosím,vědět,jak se Vám v něm jezdí:))Ať Vám šlape!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Pavel"
2. 5. 2007 10:17
Re: moc pěkné
Tak už jezdím, mám asi 2500 km. Ta 1,6 je akorát, 1,4 už bude určitě málo. Pro srovnání: Felicia kombi s 1,6 je živější, přestože má nižší výkon. Je to dáno poměrem výkon motoru - hmotnost auta, ten je u feldy příznivější. Auto je trochu hlučnější, dovnitř je slyšet jak motor, tak aerodynamický hluk při rychlostech nad 100km, tak i pneumatiky. Ale není to zase tak hrozné. Mimochodem pokud jsou pneumatiky vyrobeny ze stejného materiálu jako stírátka stěračů, není se čemu divit. Tak tvrdou gumu jsem ještě neviděl, stírátka skákaly po sklech jak pominuté, musel jsem je reklamovat - prodejce je vyměnil. Jinak dobrý. Svezení příjemné i na dlohých trasách nonstop (200km po okreskách), pérování spíše tvrdší - počítá se s nákladem nebo se sedmi osobama. Pérování posuzuji jako majitel měkkého Renaultu. Antenní konektor do rádia jaký jsem ještě neviděl, musel jsem jej nahradit. S hágusy je problém stále nejsou, mám je zaplacené, ale fabrika nedodává. Do auta se podélně vpohodě vejde i nesložený kočárek. Místa je doopravdy hrozně moc. Tak se mějte, já jedu!!!
neregistrovaný "Tom"
15. 3. 2007 00:30
Můj názor
Jako majitel pěti lidí v délkách od asi 65 do 193 cm jsem si MCV prolezl, vyzkoušel a trápil pana dealera asi hodinu. Výsledek: v nejlepší variantě se všemi příplatky včetně záruky na 5 let/100 tis. kom stojí 7-mi místný MCV lehce přes 400.000,-Kč. Tři hvězdy víceméně nikdo neřeší, risk to asi moc velký nebude, bezpečnost je prostě v této ceně průměrná, airbagy za 9.000,-Kč lze přikoupit ke spolujezdci a za stejnou cenu jsou dva boční, ale -pozor- k řidiči a opět spolujezdci a údajně mají aktivované trochu sahat i dozadu, ale nevím, nevím. Plechy nejsou pozinkované, zato 0,8 mm - pro info: normálně údajně 0,4 mm. Podvozek a kastle robustní - určen převážně na rozbité rozvojové silnice u nás i jinde - výroba se chystá v Indii, Rusku a snad Tunisu-zde jako Renault. Zadní kolo umístěno volně zespodu - nutno vložit do nějakého pytle, jinak bude špinavé. Výhled řidiče dozadu není středním zpětným zrcátkem dobrý, protože mu překáží členité páté dveře a opěrky hlav v zadních řadách sedadel. Nutno naučit se couvat podle bočních zrcátek. Nad první řadou sedadel se má instalovat podstropní odkládací schránka přístupná pro lidi ve druhé řadě. Druhá řada sedadel - mezi dva normálně rostlé lidi 180 a 193 cm se vejde jenom malý kluk - Ondra/5 let/125 cm - dospělý ne (anebo xobjetulivci) - a pás se odvíjí pod stropem až zezadu, neboť je ukotven ve stropu nad třetí řadou sedadel - údajně nelze z technickobezpečnostních důvodů jinak řešit. Střešní okno instalovat nelze z těchže důvodů. Takže klima za 35 tis. Kč, anebo větrat třetími bočními okny, která se otvírají jen u 7-mi místné verze, ale pouze mechanicky a nedokáže to cestující z druhé řady, musí dozadu. Za řidiče 197 cm se člověk 180 cm - teda ženská...promiň, drahá ale musel jsem... - vejde bez potíží. Přístup na třetí řadu sedadel sklopením pravého děleného sedadla druhé řady je dobrý i pro osobu mého vzrůstu, ale pak se tam trochu člověk krčí s koleny vzhůru, protože na rozdíl od druhé řady sedadel, je zde výše položená podlaha. Asi by to spravil polštář, nad hlavou místa dost. Problém je s třetí řadou sedadel - oba opěráky jsou sklopné zvlášť, ale sedák je kompaktní. Vyndat z auta lze tuto řadu sedadel pouze vcelku ( 17 kg), anebo ji lze přiklopit k druhé řadě sedadel, avšak nelze ji zcela přiklopit a upevnit v této poloze - je jakoby částečně odkloněné - do škvíry by se vešla igelitka se svačinou pro celou rodinu a bylo mi řečeno, že stabilizace lze dosáhnout přitáhnutím takto sklopené třetí řady sedadel k hlavové opěrce prostředního sedadla druhé řady pavoukem. Jinak se prostě sklopené zadní sedadlo klepe. Skutečnost, že toto sedadlo není v sedáku dělené a nelze odinstalovat pouze jedno z těchto dvou zadních míst, tj. 6. a 7., způsobuje, že např. při plném obsazení, kdy ale - zatím - potřebuji jenom 6 míst, bych uvítal možnost transportu 7. sedadla do sklepa a na jeho místo bych mohl umístit složený kočárek. Nelze a jinam kočárek nedám, protože za třetí řadu sedadel se vejdou jen asi 4 hubenější sportovní tašky na sebe. Samozřejmě bych si pořídil rakev, ale kočárek se do ní asi nevejde. Toto jsou důvody, proč zatím nad Loganem MCV dumám a počítám, kde bych vzal peníze v řádu desetitisíců na ev. opravu za stejnou cenu zakoupeného ojetého MPV renomovanější značky. Omlouvám se za délku příspěvku, ale chtěl jsem to poslat do Dacie, ale ať si to přečtou tady a hledí začít se změnami....
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "brucus"
5. 5. 2007 23:18
Re: Můj názor
Super. Vdaka za detailne info. Tak som trochu sklamany, rezerva zospodu je pre mna dost nevyhovujuca. Taktiez zamrzi ta nedelena 3 rada sedadiel. Myslim ze je to velka skoda. Snad v dalsej verzii...
neregistrovaný "Mirek"
21. 3. 2007 09:58
Poměr cena kvalita Dacia Logan MCV
Zdravím všechny,tak jsem přečetl všechny příspěvky uff,a není co řešit Logan MCV je pro mě jasná volba a myslím že mi bude sloužit dobře.Akorád se chci zeptat na to kdy na náš trh přijde s motorem 1,6 16V přece jen je to úspornější motor a hlavně 77KW.není jen tak od věci.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jojo"
26. 3. 2007 14:05
tak jsem jí viděl
tak jsem to to auto poprvé potkal na silnici, no myslim, že z venku zase tak špatně jak tady někteří tvrdí nevypadá, možná naopak. Jen byla na německé SPZ, no není to divné?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jojo"
26. 3. 2007 14:05
tak jsem jí viděl
tak jsem to to auto poprvé potkal na silnici, no myslim, že z venku zase tak špatně jak tady někteří tvrdí nevypadá, možná naopak. Jen byla na německé SPZ, no není to divné? :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pepe"
28. 3. 2007 11:40
je skvělý
pár much má, ale cena to vyváží, je to skvělé auto i design se mi líbí - zvlášť zezadu....ty vrata...:-) koupím ho!!! :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "brabla"
8. 6. 2007 13:49
Logan verzus Fabia
Jsem drobný živnostník mám Logana MCV k mé naprosté spokojenosti.Kdo potřebuje dělníka tak je Logan dobrá volba. To věčné skládání sedaček ve Fabii mě už nebavilo. Auto mám jako pracovní nástroj, zásadně kupuji základ. V Loganu jsem dokoupil jenom airbag u spolujezdce. Mimo jiné ve Fabii Junior nebyla ani pitomá zásuvka na zapalovač, kterou potřebuji k autochladničce. A ještě pro ty, kteří Logana považují za *, proč jsem na něj musel čekat dva měsíce ?
Rozbalit vlákno
0
anonym
15. 6. 2007 16:35
:-)
Konečně dobré levnější velké auto. Nevím proč pro socky. Co to plácáte - socky kupují ojetiny. A když mám volit mezi tímhle prostorem a fóbií tak je volba jasná.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "manas"
24. 12. 2007 14:29
nevim ktere auto
jsme zatim čtyr člena rodina a čekame dite a budeme potřebovat vetši auto mame Seat Ibizu a to bude male , a kamarad me řekl o Dačii Logan MCV a Premyslim o nem ale pořad vaham Před tim jsem chtel škodu octavii kombi . tak kdo ma o Daciji vetši informace a zkušenosti rad si je přečtu a necham si poradit jinak moc děkuji jestly to je dobra volba Manas
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vilik 7"
15. 2. 2008 20:11
Já bych se toho nebál
Sám mám R Laguna combi 12 let starou a přemýšlím o novém autě a protože sem taky jak řikáte socka, tak se ptám a vyzvídám. Seděl sem v tom krásný prostorný vůz. Fabie je proti tomu rakev, těsná a nepohodlná. Můj kamarád si ji koupil, a velmi spokojený. Fabie šla z baráku a koupil druhou pro maminu v dýzlu. Dalšího sem chytil s motorem 1.5dci mimo klima měl veškerý vybavení, a motor ve vnitř byl dokonce tišší než u octavie.Měl čtyři roky Fabii, ale teď si nemůže stěžovat .Má tvrdší pérování, které ale ocení ty co vozí více nákladu třeba na zahrádku.
Rozbalit vlákno
0