Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dacia Logan MCV na českem trhu od 235.900,-Kč

Ondřej Láník
Diskuze (217)
Přímo z mezinárodní novinářské prezentace přišla zpráva o cenách nového kombi Dacia Logan MCV. Dolpněno o oficiální videa.

První částka, za kterou bude velké kombi k dostání na českém trhu začíná na lákavých 235.900,-Kč. Podnikatelé budou dozajista směřovat k již homologované verzi N1, jejíž první cena činí 198.200,-Kč bez DPH.

Základní pětimístný model Loganu MCV prodávaný za 235.900,-Kč bude mít ve výbavě airbag řidiče, ABS, tříbodové bezpečnostní pásy na všech sedadlech či otáčkoměr. Výbava to není rozsáhlá, ale připomínáme, že jde o základ, který bude velmi pravděpodobně jedním z nejžádanějších provedení. I k této verzi bude možno za příplatek dostat čelní airbag pro spolujezdce a boční airbagy. Nejlevnější kombi na českém trhu nemá v základní výbavě posilovač, dodáváno je s motorem 1.4 ...

Technické údaje - 1,4
PřevodovkaManuální
Emisní normaEuro 4
Počet míst k sedění5
MOTOR
Typ motoruK7J 710
Zdvihový objem (cm3)1 390
Vrtání x zdvih (mm)79,5 x 70
Počet válců4
Kompresní poměr9,5
Počet ventilů8
Maximální výkon kW / KM55 / 75
při ot./min5 500
Maximální točivý moment Nm112
při ot./min3 000
Typ vstřikováníVícebodové
PalivoBenzín
KatalyzátorStandard
PŘEVODOVKA
TypJH1
Počet stupňů vpřed5
ŘÍZENÍ
Prům. otáčení (m)11,25
Počet otáček volantem mezi krajními polohami (bez/s posilovačem)4,5 / 3,2
PODVOZEK
Přední nápravaTypu McPherson s trojúhelníkovm ramenem
Zadní nápravaVe tvaru „H“ s torzní příčkou
KOLA - PNEUMATIKY
Kola6,0 J 15
Standardní pneumatiky vpředu/vzadu185/65 R 15
PROVOZNÍ VLASTNOSTI
Maximální rychlost (km/h)155
0 - 100 km/h (s)15,6
1000 m z pevného startu (s)36,9
AERODYNAMIKA
Cx0,36
SPOTŘEBA PALIVA PODLE NORMY ES č. 93/116 (l/100 km)
CO2 (g/km)179
město (l/100 km)10,0
mimo město (l/100 km)6,2
kombinovaná (l/100 km)7,6
OBJEM
Nádrž (l)50
HMOTNOST (kg)
Pohotovostní hmotnost1165

První cena sedmimístné verze je také unikátní. Se slabším motorem 1.6 (66

kW) přijde na 298.900,-Kč. První cena vznětové verze 1.5 dCi začíná na 311.900,-Kč. Vzhledem k dosavadnímu nadpolovičnímu podílu nejlevnější verze 1.4 na českem trhu se prozatím do českého ceníku nedostane nejsilnější motorizace 1.6 16V (77 kW).

Úplný ceník bude zveřejněn na tiskové konferenci, kterou dovozce vozu Dacia připravuje na příští týden.V té době by již měly být u dealerů Dacie k dispozici předváděcí vozy.

{videoplayer link="http://www.youtube.com/v/WlCesdUuQyg" style="auto"}

{videoplayer link="http://www.youtube.com/v/98YA1mIUxCQ" style="auto"}

Ondřej Láník
Diskuze (217)
27. 1. 2007 21:26
Re: logan se prodává i na západě
A kde přesně? Já totiž žiju třetím rokem v Berlíně a ty Logany, co jsem za tu dobu potkal, by se daly spočítat na prstech jedný ruky. A ještě k těm "předsudkoprostých" Němeců - kdybys jen slyšel, co někteří (ovšem víc býv. západní) Němeci říkají a myslí třeba o Škodovkách, tak bys brečel... Takže si můžeš domyslet, jaký "uznání" si vydobudeš v Loganu ;-\
21. 1. 2007 10:49
Re: design
audi Q15 je ještě osklivejsi...
21. 1. 2007 10:32
Re: rozpaky
Dobrý, až na detail, že na Škodovky je záruka 3roky na vše + až 12let na karoserii.
19. 1. 2007 14:13
Re: Sen českých chalupářů
Tak nikde jsem si nevsiml, ze se bavime o novych autech. Kdyz nekdo chce novyho (!) kombika, tak asi opravdu za ty penize jiny auto nesezene, to se neda poprit. Ale jde prave o to, ze clovek ma na vyber. Bud za 300t novyho kombika - Dacii s krapet zastaralou technikou, nebo dva roky staryho focuse s technikou velice aktualni. A ze ja nejsem testovaci jezdec, takze bych nepoznal rozil treba mezi jizdnimi vlastnostmi Focuse I proti Focusovi II, tak kdyz jsem presedl z Punta (ktery ma na svou tridu taky dost dobry podvozek) do Focuse, tak jsem se nestacil divit. Prave pri tom brzdeni v zatacce - a clovek ani nemusi jet 160 - se Punto rozvlnilo, zatimco Focus zustane ledove klidny. U toho Punta jsem to znal, takze me to neprekvapilo, ale kdyz do toho sedne nekdo, kdo to nezna, tak prave takova "malickost" muze rozhodnout, jestli to urdzis na silnici nebo ne. Navic dost "klinicke" testovani auta na letisti ti sice napovi, jak se to chova, ale tam jsi pripraveny na ostry manevr, takze jsi ve strehu. Zatimco kdyz si v klidku brouzdas krajinkou a za zatackou na tebe mrkne srna, tak asi nemas cas presmyslet, jak ze se to auto naposledy chovalo...
19. 1. 2007 12:07
Re: Neni to tak strasny
Jses si opravdu jisty, ze to ma podvozek z aktualniho Meganu??? Co ja vim, tak spis z minulyho Clia...