Novinky
0
Jo, poloautomat bude nejpresnejsi, to mas napsat hned 😄 , no nevim, proc jsem se toho manualu tak chytl. Jak tak na to koukam, tak docela slovickareni o nicem, tedy sorry za ztracene minuty 😄
Přejít do diskuze
906 70 90 15
* Cena volání 70,- Kč vč. DPH za každou započatou minutu spojení na linku 906 70 90 15
Technicky zajišťuje MEDIA SUPPORT, s.r.o.
* Cena volání 70,- Kč vč. DPH za každou započatou minutu spojení na linku 906 70 90 15
Technicky zajišťuje MEDIA SUPPORT, s.r.o.
Ono to prohlášení bylo celé zcestné, ale vzhledem k nicku žádné velké překvápko... :😉
Není to ani automat, ani nejlepší...
Podle "absurdně-absolutního" označení "nejlepší", poznáš "odborníka" vždy a okamžitě... >😒]
Není to ani automat, ani nejlepší...
Podle "absurdně-absolutního" označení "nejlepší", poznáš "odborníka" vždy a okamžitě... >😒]
Absurdní seš tak ty... Já netvrdím, že má něco "blíž", dvouspojka je konstrukčně 2x manuál! Stačí projet google, co ti vypadne pod heslem "automatic transmission" - a DCT to nebude. Když už to chceš za každou cenu kategorizovat, tak dvouspojka je poloautomatická převodovka.
toľko odborníkov na jednej kope a ešte neprišli nato že to čo niekto vyvinie a použie to druhý tak je to dobré ako fiat CR a VW dsg
Napriklad benzinovy motor 1.6 s prevodovkou S tronic v Audi A3,alebo motor 1.4 s DSG v VW Polo. 😒
To jsi pochopil zcela spravne, vsak jinak by ten primer ani nemel smysl.
To nedorozumeni asi bude v tom, ze pro tebe je automat (asi?) jen HDM. Pro me je automat prevodovka, co radi sama, coz je zrejme zpusob, jakym to chape 99% lidi vcetne wolffa, ona vetsina lidi ani nevi, co nejaky HDM je. Princip, na kterem to pak funguje, je vec druha.
Pointa toho meho primeru je v tom, ze kdyz muzes tvrdit, ze dvojspojka ma bliz k manualu nez HDM, tak ja muzu ad absurdum tvrdit, ze HDM ma bliz k manualu nez k nez CVT, coz je nepochybne pravda, ale k cemu takove srovnani je? A nekoho pak opravovat, ze nejde o nejlepsi automatickou prevodovku, ale o nejlepsi manual, protoze to ma o par % bliz k manualu nez k jine automaticke prevodovce? To je absurdni 😄
To nedorozumeni asi bude v tom, ze pro tebe je automat (asi?) jen HDM. Pro me je automat prevodovka, co radi sama, coz je zrejme zpusob, jakym to chape 99% lidi vcetne wolffa, ona vetsina lidi ani nevi, co nejaky HDM je. Princip, na kterem to pak funguje, je vec druha.
Pointa toho meho primeru je v tom, ze kdyz muzes tvrdit, ze dvojspojka ma bliz k manualu nez HDM, tak ja muzu ad absurdum tvrdit, ze HDM ma bliz k manualu nez k nez CVT, coz je nepochybne pravda, ale k cemu takove srovnani je? A nekoho pak opravovat, ze nejde o nejlepsi automatickou prevodovku, ale o nejlepsi manual, protoze to ma o par % bliz k manualu nez k jine automaticke prevodovce? To je absurdni 😄
Jasně, s tím souhlasím, že je občas potřeba v rámci snadného pochopení zjednodušit. Ale zase vydávat jakoukoliv dvouspojku za "nejlepší automat" je na webu o autech docela zcestné, tak jsem se proti tomu ohradil.
Faktem je, že různé typy převodovek se běžně zaměňují, na konkurenčním webu dokonce jednou neměli problém označit automat v Citroënu s možností ruční volby převodů (+/- na páce) za "sekvenci" 😲
Faktem je, že různé typy převodovek se běžně zaměňují, na konkurenčním webu dokonce jednou neměli problém označit automat v Citroënu s možností ruční volby převodů (+/- na páce) za "sekvenci" 😲
CVT nemá s manuálem společného vůbec nic - viz [odkaz]
S automatem ho spojuje opět jen počet pedálů
S automatem ho spojuje opět jen počet pedálů
skvělá převodovka spočívá ve skvělým controlleru, napasovaným na motor, takže motor se podle převodovky nekonfiguruje
To se ovšem dá velmi podobně tvrdit i naopak, ale přesto je stále nejlepší kombinace - výborný motor se skvělou převodovkou...
😉 😄
😉 😄
Proč, CVT je v podstatě bezestupňová převodovka s plynule měnitelným převodem (co má tedy konstrukčně společného s manuálem?) a varianta s hydrodynamickým měničem je stále nejrozšířenější "automat" vůbec...
S "uživatelského" hlediska, ale osobně nemám problém s označením automat i u "robotizovaných/automatizovaných" převodovek, podobně jako marketingová oddělení automobilek, běžného zákazníka totiž logicky spíš zajímá "počet pedálů" (a s ním především spojený uživatelský komfort) a projev při samotné jízdě, než princip a konstrukce konkrétní převodovky...
S "uživatelského" hlediska, ale osobně nemám problém s označením automat i u "robotizovaných/automatizovaných" převodovek, podobně jako marketingová oddělení automobilek, běžného zákazníka totiž logicky spíš zajímá "počet pedálů" (a s ním především spojený uživatelský komfort) a projev při samotné jízdě, než princip a konstrukce konkrétní převodovky...
To by ale vedle CVT slo za manual oznacit i automat s hydrodynamickym menicem. Na nasem trhu by tedy automaty v podstate prestaly existovat. 😄
Když je dobrá společnost a klid, rád se přidám, ale kolik je takových příležitostí do roka? Tedy, piju když chci, ne kdy musím 😄
>😁
Klíd! To se do krámu zase tak nehodí. >😒]
Ano, alfa opět s křížkem po funuse, ostatní začli dělat 7° a ona nyní po šesti letech vítězoslavně představí šestku.
Klíd! To se do krámu zase tak nehodí. >😒]
Ano, alfa opět s křížkem po funuse, ostatní začli dělat 7° a ona nyní po šesti letech vítězoslavně představí šestku.
To není automat, ale dvouspojková převodovka. S automatem to má společný jen počet pedálů, jinak pokud to chceš k něčemu přirovnávat, tak dvouspojková převodovka je spíš manuál.
>😁 No jo Wolfe, z toho co má VW v nabídce už 6 let, je v momentě nejlepší věc na trhu! >😒]
P.S.VW už má nějakou dobu podobnou "suchou" dvojspojku 7st. 😉
P.S.VW už má nějakou dobu podobnou "suchou" dvojspojku 7st. 😉