Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW M5 Touring: Proč by kombíky neměly jezdit 300 km/h?

Dalším sladkým plodem letošního jara bude pekelně rychlé kombi - BMW M5 Touring
Zpět na článek
10. 1. 2007 00:30
neregistrovaný "Beast"
10. 1. 2007 00:43
neregistrovaný "Pipo"
10. 1. 2007 07:38
neregistrovaný "Tom"
10. 1. 2007 21:17
neregistrovaný "RS4"
11. 1. 2007 07:28
neregistrovaný "Tom"
10. 1. 2007 12:02
neregistrovaný "miles"
10. 1. 2007 21:18
neregistrovaný "PRO ZNALCE"
11. 1. 2007 00:56
neregistrovaný "miles"
11. 1. 2007 14:51
10. 1. 2007 08:43
10. 1. 2007 10:59
10. 1. 2007 11:06
neregistrovaný "Urbi"
10. 1. 2007 11:12
10. 1. 2007 12:53
neregistrovaný "xml"
10. 1. 2007 13:25
10. 1. 2007 13:31
neregistrovaný "xml"
26. 1. 2007 22:55
neregistrovaný "lol"
10. 1. 2007 13:13
neregistrovaný "sk"
10. 1. 2007 13:28
10. 1. 2007 13:33
neregistrovaný "xml"
10. 1. 2007 13:45
10. 1. 2007 17:15
neregistrovaný "Boda"
12. 1. 2007 00:13
neregistrovaný "pípí"
12. 1. 2007 00:42
neregistrovaný "Juan Pervez"
10. 1. 2007 13:56
neregistrovaný "sk"
10. 1. 2007 13:09
neregistrovaný "Lol"
10. 1. 2007 09:23
neregistrovaný "Kubas"
10. 1. 2007 09:24
neregistrovaný "Kubas"
10. 1. 2007 09:25
neregistrovaný "adison"
10. 1. 2007 12:07
neregistrovaný "jjk"
10. 1. 2007 12:30
neregistrovaný "Lancer"
10. 1. 2007 13:45
neregistrovaný "Lancer"
11. 1. 2007 10:02
neregistrovaný "Lancer"
10. 1. 2007 11:26
neregistrovaný "Ignor"
10. 1. 2007 12:11
neregistrovaný "misoo"
10. 1. 2007 13:03
neregistrovaný "xml"
10. 1. 2007 23:06
anonym
10. 1. 2007 21:19
neregistrovaný "RS4"
10. 1. 2007 08:51
neregistrovaný "johnny"
10. 1. 2007 09:06
neregistrovaný "Leftie 81"
10. 1. 2007 09:28
neregistrovaný "Haya"
10. 1. 2007 12:12
neregistrovaný "misoo"
11. 1. 2007 14:55
10. 1. 2007 09:48
neregistrovaný "coolio"
10. 1. 2007 10:43
neregistrovaný "Beast"
10. 1. 2007 12:03
10. 1. 2007 12:34
neregistrovaný "Beast"
10. 1. 2007 17:39
10. 1. 2007 09:59
10. 1. 2007 17:09
neregistrovaný "Já"
10. 1. 2007 11:11
neregistrovaný "DRiver"
10. 1. 2007 11:26
neregistrovaný "Beast"
10. 1. 2007 11:34
neregistrovaný "5thelement"
10. 1. 2007 12:32
neregistrovaný "Lancer"
10. 1. 2007 14:19
neregistrovaný "E46"
10. 1. 2007 12:26
anonym
10. 1. 2007 12:46
neregistrovaný "Beast"
10. 1. 2007 13:13
neregistrovaný "Klaudius"
10. 1. 2007 14:04
neregistrovaný "DRiver"
10. 1. 2007 14:21
anonym
10. 1. 2007 14:47
neregistrovaný "blue.sun"
10. 1. 2007 16:41
neregistrovaný "Juan Pervez"
10. 1. 2007 16:49
neregistrovaný "DRiver"
10. 1. 2007 19:26
neregistrovaný "mato25"
11. 1. 2007 11:49
anonym
11. 1. 2007 14:14
neregistrovaný "LS"
11. 1. 2007 16:58
neregistrovaný "DRiver"
10. 1. 2007 12:14
neregistrovaný "jjk"
10. 1. 2007 12:19
10. 1. 2007 12:14
neregistrovaný "pipo"
10. 1. 2007 12:15
10. 1. 2007 23:08
anonym
10. 1. 2007 13:19
neregistrovaný "loo feng"
10. 1. 2007 13:24
neregistrovaný "ROBERTO"
10. 1. 2007 13:38
neregistrovaný "xml"
10. 1. 2007 20:27
neregistrovaný "xml"
10. 1. 2007 16:44
neregistrovaný "johnny"
10. 1. 2007 13:19
neregistrovaný "ROBERTO"
10. 1. 2007 13:40
neregistrovaný "xml"
10. 1. 2007 15:00
neregistrovaný "misoo"
10. 1. 2007 16:34
neregistrovaný "sepo"
10. 1. 2007 16:48
anonym
10. 1. 2007 18:01
neregistrovaný "sepo"
12. 1. 2007 00:12
anonym
10. 1. 2007 19:07
neregistrovaný "t.it"
11. 1. 2007 19:28
neregistrovaný "vrabcak"
11. 1. 2007 21:46
11. 1. 2007 22:53
neregistrovaný "ROBERTO"
10. 1. 2007 13:56
neregistrovaný "Johny.Rico"
10. 1. 2007 14:15
neregistrovaný "Pavel"
10. 1. 2007 21:22
neregistrovaný "RS4"
10. 1. 2007 14:31
neregistrovaný "E46"
10. 1. 2007 15:48
neregistrovaný "ZZ"
10. 1. 2007 15:59
anonym
10. 1. 2007 16:43
neregistrovaný "ZZ"
10. 1. 2007 16:49
anonym
10. 1. 2007 19:24
neregistrovaný "ZZ"
10. 1. 2007 17:06
neregistrovaný "Juan Pervez"
10. 1. 2007 17:23
10. 1. 2007 17:36
neregistrovaný "Juan Pervez"
10. 1. 2007 17:41
10. 1. 2007 17:45
neregistrovaný "Juan Pervez"
10. 1. 2007 17:50
16. 1. 2007 21:44
neregistrovaný "007"
16. 1. 2007 22:22
19. 1. 2007 17:10
neregistrovaný "007"
10. 1. 2007 15:35
anonym
10. 1. 2007 16:46
neregistrovaný "syn svého otce"
11. 1. 2007 02:21
neregistrovaný "*"
10. 1. 2007 16:49
neregistrovaný "manitou"
10. 1. 2007 16:52
anonym
10. 1. 2007 17:08
neregistrovaný "Juan Pervez"
10. 1. 2007 17:56
neregistrovaný "sepo"
11. 1. 2007 19:37
anonym
11. 1. 2007 19:49
neregistrovaný "Mr.Death"
10. 1. 2007 18:18
neregistrovaný "Eddy"
10. 1. 2007 21:00
neregistrovaný "E63AMG STREETKING"
10. 1. 2007 21:02
neregistrovaný "jan"
10. 1. 2007 21:28
neregistrovaný "RS4"
11. 1. 2007 08:42
neregistrovaný "Donald"
10. 1. 2007 21:24
neregistrovaný "M power"
10. 1. 2007 21:30
neregistrovaný "fall"
10. 1. 2007 22:23
neregistrovaný "RS4"
16. 1. 2007 22:27
10. 1. 2007 22:48
neregistrovaný "Pol"
10. 1. 2007 23:08
11. 1. 2007 23:57
neregistrovaný "Pol"
10. 1. 2007 23:12
10. 1. 2007 23:17
neregistrovaný "bmw"
10. 1. 2007 23:26
10. 1. 2007 23:27
neregistrovaný "Pol"
11. 1. 2007 14:53
11. 1. 2007 15:45
neregistrovaný "Pol"
11. 1. 2007 21:48
11. 1. 2007 22:15
anonym
11. 1. 2007 22:56
neregistrovaný "Juan Pervez"
11. 1. 2007 23:35
12. 1. 2007 00:00
neregistrovaný "Juan Pervez"
12. 1. 2007 11:54
12. 1. 2007 00:20
neregistrovaný "Pol"
12. 1. 2007 11:52
19. 1. 2007 17:22
neregistrovaný "007"
10. 1. 2007 23:29
neregistrovaný "Martys"
11. 1. 2007 01:10
neregistrovaný "Beast"
11. 1. 2007 01:15
neregistrovaný "Beast"
11. 1. 2007 19:11
neregistrovaný "west"
15. 1. 2007 21:08
neregistrovaný "beemerfan"
16. 1. 2007 22:21
neregistrovaný "007"
16. 1. 2007 22:31
19. 1. 2007 17:19
neregistrovaný "007"
11. 1. 2007 02:48
neregistrovaný "zahrádkář"
11. 1. 2007 19:49
neregistrovaný "syn svého otce"
11. 1. 2007 08:30
neregistrovaný "E46"
11. 1. 2007 10:09
11. 1. 2007 10:43
neregistrovaný "zmulin"
11. 1. 2007 19:40
neregistrovaný "vrabcak"
16. 1. 2007 22:33
16. 1. 2007 22:09
neregistrovaný "007"
11. 1. 2007 14:49
11. 1. 2007 18:20
neregistrovaný "LexusRx400h@seznam.cz"
12. 1. 2007 00:02
neregistrovaný "Juan Pervez"
23. 1. 2007 23:11
neregistrovaný "XXX"
11. 1. 2007 19:35
neregistrovaný "dreamer"
12. 1. 2007 06:40
anonym
12. 1. 2007 08:40
neregistrovaný "Donald"
12. 1. 2007 06:49
anonym
12. 1. 2007 08:39
neregistrovaný "Donald"
12. 1. 2007 12:31
neregistrovaný "Beast"
16. 1. 2007 20:35
neregistrovaný "Franta"
18. 1. 2007 22:07
neregistrovaný "Pucmeloud"
19. 1. 2007 13:34
neregistrovaný "Hartge"
20. 1. 2007 13:25
neregistrovaný "bukkake"
neregistrovaný "Beast"
10. 1. 2007 00:30
BMW No.1
po najlepsom sportovom sedane prichadza najrychlejsie seriove kombi na svete. Mozes hadat kto je za tym - to dokaze len jedina automobilka. Spravne, je to ikona - BMW :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Pipo"
10. 1. 2007 00:43
Re: BMW No.1
No to neviem ci najrychlejsie neviem ako je na tom MB so svojim AMG ale je to sila ale osobne by som volil sedan podla mna je krajsi ak us rychle kombi tak RS4 to my eset pripada stylove tieto velke kombiky ma us ako sportove nacinie nebere
neregistrovaný "Tom"
10. 1. 2007 07:38
Re: BMW No.1
Myslím, že po prvním svezení bys hodně rychle změnil názor :-)
neregistrovaný "RS4"
10. 1. 2007 21:17
Re: BMW No.1
Tak nas pouc,ty se ses s M5 urcite svezl,tak rekni proc by zmenil nazor
neregistrovaný "Tom"
11. 1. 2007 07:28
Re: BMW No.1
V tomhle novym jsem se samozřejmě nesvezl, ale reagoval jsem na větu: "...tieto velke kombiky ma us ako sportove nacinie nebere."

Tak se nemusíš čertit, do tvé snobské RS4 se tu nikdo nenaváží.
Někdo má rád holky, jinej zase vdolky... :-!
neregistrovaný "miles"
10. 1. 2007 12:02
Re: BMW No.1
Neda sa povedat ze najrychlejsie. Zavisi od povrchu a charakteristiky trate.
neregistrovaný "PRO ZNALCE"
10. 1. 2007 21:18
Re: BMW No.1
hmmmm :-! Pán je asi velký znalec, že? >:-[]
neregistrovaný "miles"
11. 1. 2007 00:56
Re: BMW No.1
Ano, ale na teba sa nechytam.
Avatar - Charger
11. 1. 2007 14:51
Re: BMW No.1
nejrychlejší možná ne, ale rozhodně nejlepší ;-) :yes:
10. 1. 2007 08:43
KRASA BMW
Tento vuz ma vsechno co auto potrebuje. Vzhled moudre, dospele selmy, sebevedome jizdni vlastnosti a dokonce (na stredoevropske auto nezvykle) prosvita i trocha osobnosti (ducha). Jen uplatneni supersilneho a superrychleho motoru na nasich silnicich nevidim. Na okruh s kombikem by byla ostuda a jako rodinne auto se to diky tvrdemu podvozku nehodi. Ten kdo premysli o koupi M5 Touringu ma dostatek penez na koupi Normalniho BMW 5 Touringu, pocemz by setril na uzasneho BMW 6.
Rozbalit vlákno
16
10. 1. 2007 10:59
Re: KRASA BMW
Opravdu jsi napsal STŘEDOEVROPSKÉ AUTO? Něco mi uniklo? >:D >:D >:D
neregistrovaný "Urbi"
10. 1. 2007 11:06
Re: KRASA BMW
Do Mnichova je z Prahy přibližně stejně daleko jako do Bratislavy, tak proč ne?
10. 1. 2007 11:12
Re: KRASA BMW
Takže když z Prahy do Turína je to přibližně podobně daleko jako do Gdaňsku, tak Fiat je tím pádem taky středoevropská automobilka? Tak to potom jo. Pak už to chápu. Já jen měl pocit, že Evropa se dělí geograficky. Ne vzdálenostma ;-)
neregistrovaný "xml"
10. 1. 2007 12:53
Re: KRASA BMW
Geograficky patria do str. Europy tieto staty: Slovensko, Cesko, Madarsko, Polsko, Rakusko, Svajciarsko a Nemecko.... mas s tym nejaky problem? Ekonomicky su to krajiny V4+Slovinsko a niekedy Rakusko
10. 1. 2007 13:25
Re: KRASA BMW
OK. Nepřu se. Jsem stará škola a vycházím z druhé poloviny citované definice z Wikipedie ("Další definice hovoří..."): Střední Evropa je částí Evropy ležící mezi východní a západní Evropou, kterou většinou rozumíme Polsko, Česko, Slovensko, Maďarsko a Slovinsko, označované někdy také jako středovýchodní Evropa. V širším kontextu do střední Evropy řadíme ještě Německo, Rakousko, Švýcarsko a Lichtenštejnsko.
Další definice hovoří o státech střední Evropy jako o zemích, které svou kulturou a historií patří k Západu, ale které byly po II. světové válce podrobeny Sovětským svazem.
neregistrovaný "xml"
10. 1. 2007 13:31
Re: KRASA BMW
Pojem stredovychod na tak malom a neclenitom uzemi je blbost, ale s ostatnym suhlasim ;-)
neregistrovaný "lol"
26. 1. 2007 22:55
Re: KRASA BMW
ano mam s tym problem stredna europa je slovensko, madarsko, polsko, raksusko a cesko nic ine tam nepatri, ked to nevies vrat sa do skoly
neregistrovaný "sk"
10. 1. 2007 13:13
Re: KRASA BMW
Opytaj sa niekde v zapadnej europe, napr. v Anglicku, kde je "stredna europa". Za prve ten termin nikto nepouziva, ak tak sa hovori o zapadnej a vychodnej europe.. a za druhe ti k strednej europe asi ako prve priradi Nemecko a vsetko ostatne za Nemeckom bude vychod :)
Takze nejde len o geografiu a papierove vzdialenosti...
10. 1. 2007 13:28
Re: KRASA BMW
Nezlob se, ale když se ve spojených státech zeptáš, kde leží Česko, možná ti odpoví v Rusku. Když se zeptáš na Rakousko, budou ho třeba hledat ve Skandinávii. Já opravdu neřeším věci podle tohe, jestli je někdo 3000 km ode mě nevzdělanej. Ale máš pravdu v tom, že pojem střední Evropa je asi přežitek, kterej jsme se naučili používat po revoluci a teď už pozbyl významu. S tím souhlasím.
neregistrovaný "xml"
10. 1. 2007 13:33
Re: KRASA BMW
Alebo co sa tyka obchodnych kruhov v UK, tak Slovensko nevedia kde presne je (milia si so Slovinskom) ale Bratislava im uz nieco hovori, dobra blbost co?! ;-\
10. 1. 2007 13:45
Re: KRASA BMW
To je přesně to co píšu. Bohužel geografický znalosti našich "vyspělejších" sousedů jsou smutně nízký. Ale už toho nechme. Bavíme se přece o M5 Touring - a to je pořádnej kočár, co? :yes:
neregistrovaný "Boda"
10. 1. 2007 17:15
Re: KRASA BMW
Všichni Evropani se smějí Američanům, že nedokaží přesně určit polohu Evropských států. Když ale přijde na řadu USA, málokterý Evropan je zase schopen byť jen vyjmenovat všechny státu USA, natož určit jejich správnou polohu... takže se jim zase tolik neposmívejme.
neregistrovaný "pípí"
12. 1. 2007 00:13
Re: KRASA BMW
a myslíš si že v usa dokážou vyjmenovat všechny jejich státy???
neregistrovaný "Juan Pervez"
12. 1. 2007 00:42
Re: KRASA BMW
my vime kde je USA a oni vedej kde je evropa... no tak co je na tom vzdyt je to fifty fifty
neregistrovaný "sk"
10. 1. 2007 13:56
Re: KRASA BMW
To s geografickymi znalostami je sice pravda. ale nema to nic spolocne s tym, ze stredna europa je umely termin, ktory v praxi pouzivaju len v byvalom ost-blocku asi aby sa citili lepsie. len tolko som chcel.
neregistrovaný "Lol"
10. 1. 2007 13:09
Re: KRASA BMW
Len si zabudol na jednu vec, ludia co maju peniaze maju vacsinou aj viac casu a tym padom vacsinou aj rozne hobby ako napr. paragliding, windsurfing, lyzovanie v pusti a ja neviem ake hluposti este... na to je kombik vacsinou vhodnejsi ako sedan :)
10. 1. 2007 08:48
Hodne rychle kufry!
Dokazes si to predstavit? Tvoji Carreru prozene "nejaky: kombik. Az te bude predjizdet, radsi ho pust, nebo budes zklaman. Protoze az ji zatne, jedine co uvidis, budou vzdalujici se ctyri roury a slintajici pes za patymi dvermi. ;-) BMW M5 Touring :yes:
Rozbalit vlákno
23
neregistrovaný "Kubas"
10. 1. 2007 09:23
Re: Hodne rychle kufry!
V takových situacích doporučuji předstírat telefonování a pak je jakože natankovat ;-)
neregistrovaný "Kubas"
10. 1. 2007 09:24
Re: Hodne rychle kufry!
whoops... má tam být "jet natankovat"...
neregistrovaný "adison"
10. 1. 2007 09:25
Re: Hodne rychle kufry!
slintajici pes... hehe, nejlepsi
10. 1. 2007 10:00
Re: Hodne rychle kufry!
A pokud to bude ještě s přepážkou na N1, tak si to ten s tím Porsche rovnou může jít hodit >:-[] 8-s >:D
Slintající pes :yes: :yes:
10. 1. 2007 10:25
Re: Hodne rychle kufry!
Jo N1 půjdou na dračku. Třeba RS6 vídam většinou jako N1. Jenže tam zase neuvidiš toho psa ;-), má to zatmavený skla >:-[] .
neregistrovaný "jjk"
10. 1. 2007 12:07
Re: Hodne rychle kufry!
Tak třeba RS6 určite nevídáš... ;-)
10. 1. 2007 13:58
Re: Hodne rychle kufry!
Pánové, rychle vyhrabte Autotip s testem Audi RS6 Avant, kde se dozvíte, že prodejce opravdu nabízel verze N1. A věř tomu, že dvě za tří, který uvidíš na českých značkách budou verze N1. ;-)
neregistrovaný "Lancer"
10. 1. 2007 12:30
Re: Hodne rychle kufry!
Neni nahodou na N1 cenovy limit (tusim 1,5 m)?
10. 1. 2007 13:13
Re: Hodne rychle kufry!
Není, je to naopak. 1,5 mil. Kč je maximální částka, kterou si můžeš dát do daňově uznatelných nákladů při koupi osobáku. U N1 není tato hodnota nijak omezená, takže u drahých N1 šetříš dvakrát - jenak DPH a jednak jej lze celý odepisovat.
neregistrovaný "Lancer"
10. 1. 2007 13:45
Re: Hodne rychle kufry!
Jakoze do 1,5 mil. ceny vozu si muzu dat do nakladu cokoliv (sedan, coupe, ...) a nad 1,5 mil. Kc si tam muzu dat jedine vozy kategorie N1?
10. 1. 2007 16:49
Re: Hodne rychle kufry!
Sice tu máme na daně jiný experty, ale já to chápu tak, že pokud to není N1, tak to můžeš jako podnikatel dát do nákladů jen do ceny 1,5M, ale pokud to je N1, tak nejen, že neplatíš DPH, ale ještě si to dáš do nákladů celý, bez omezení... Jestli jsem teď napsal hovadinu, tak prosím slitování, nejsem ekonóm :-)
10. 1. 2007 17:11
Re: Hodne rychle kufry!
sakra, tomu se říká deja vu >:D sorry
10. 1. 2007 17:46
Re: Hodne rychle kufry!
Je to přesně tak. Pokud si koupíš osobák např. za 3 miliony, uplatníš si jako daňově uznatelný výdaj jen 1,5 mil. Kč. Pokud to ale bude N1, uplatníš si celé 3 mil. Kč.
10. 1. 2007 17:49
Re: Hodne rychle kufry!
Upřesnění pro šťouraly: nejdřív z těch 3 mil. Kč samozřejmě odečteš DPH, tj. asi 480 000 Kč a těch zbylých 2,52 mil. Kč můžeš odepisovat jako daňově uznatelný výdaj.
neregistrovaný "Lancer"
11. 1. 2007 10:02
Re: Hodne rychle kufry!
Diky za vysvetleni :yes:
neregistrovaný "Ignor"
10. 1. 2007 11:26
Re: Hodne rychle kufry!
Haha >:D >:D Slintajice pes :yes: :yes:
10. 1. 2007 12:08
Re: Hodne rychle kufry!
jj krásná představa .... díky za tyhle kombíky :-) :yes:
neregistrovaný "misoo"
10. 1. 2007 12:11
Re: Hodne rychle kufry!
slintajuci boxer nemal chybu >:D :yes: zaroven treba upozornit aj na slintajuceho vodica carrery >:-[] ;-)
neregistrovaný "xml"
10. 1. 2007 13:03
Re: Hodne rychle kufry!
POHLAD NA NEZAPLATENIE... Chudak psisko, ked tomu vytne tak musi hlavou utierat zadne sklo >:-[] >:D :-!
10. 1. 2007 22:13
Re: Hodne rychle kufry!
nedela bmw nahodou taky pasy pro psy... >:D :-!
anonym
10. 1. 2007 23:06
Re: Hodne rychle kufry!
Dělá ;-)
neregistrovaný "RS4"
10. 1. 2007 21:19
Re: Hodne rychle kufry!
:yes:
neregistrovaný "johnny"
10. 1. 2007 08:51
střela z Mnichova
No, mě se líbí právě to že to je kombík, představit si jak ujíždím zbrusu novému Lamborghini Gallardo v tomhle dostavníku, no potěš koště, chudák majitel Lamba. To aby to šel hned prodat a koupit si Murciélago >:-[] . Myslím samozřejmě dálnici, na zatáčkovitých okreskách nemá tahle téměř dvoutunová kočička nárok... Ale řešení jako vzduchové pružení zadní nápravy, vysokootáčkový desetiválec, atd. dělají z tohohle auta opravdu top-class. A myslím že tyhle auta sou podvozkově úplně někde jinde než zbytek konkurence. Umí to být pohodlné i supersportovní zároveň, myslím že nikomu jinému se tohle tak dobře jen tak nepovede, pokud vůbec. Měl sem možnost se mockrát svézt v M5 E39 a to byl humus. Jelo to pořád, brutální zrychlení v jakékoliv rychlosti. Zatáčky nezatáčky, sedělo to jako přišitý

to Pipo: taky si myslím že bys rychle změnil názor po prvním pořádném svezení. Ale tvůj názor ti samozřejmě neberu. e totiž faktem že spousta lidí by si už kvůli image kombi nekoupili... Ani mi nejde o to že to může být N1, ale už ten pocit... No eště vydělávat tolik co můj tatík a můžu si to jít koupit. :-D :-! >:-[]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Leftie 81"
10. 1. 2007 09:06
Re: střela z Mnichova
Dostavník...pekné prirovnanie, hned som si ho predstavil v tmavohnedej a na kapote logo UPS ;-) Skús fotra pekne poprosiť, možno dostaneš ho na narodeniny ;-)
neregistrovaný "Haya"
10. 1. 2007 09:28
M5 kombi
:yes: :-! a dozadu bych dal označení 520i ;-) :-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "misoo"
10. 1. 2007 12:12
Re: M5 kombi
jj tiez by som si to tak spravil ;-)
neregistrovaný "coolio"
10. 1. 2007 09:48
LUV
Takže u nás to bude asi brzo rozšířená varianta - do toho se už dá dát i přepážka, že...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Beast"
10. 1. 2007 10:43
Re: LUV
len to NIE! Viem ze cesi a slovaci su z toho schopni urobit 'dodavku' ale o tom to nie je. Kombi ma batozinovy priestor 500 l dokonca mensi ako limuzina 520 l. A ludom co na to maju je jedno ci to stoji o 300tis viac ci menej. Nie je to auto pre hlavohrude v teplakoch. Je to o imidzi. Proste mat stylovy imidzovy kombik, oblek od Armaniho, hodinky TAG Heuer, nebyt v stade... :-!
10. 1. 2007 12:03
Re: LUV
no to by jsem se divil jak to v n1 bude chodit na odbyt ... viz cayenne .... ;-)
neregistrovaný "Beast"
10. 1. 2007 12:34
Re: LUV
u nas, bohuzial, ano. A je to des! Take nieco v Nemecku nevidis. Pomohla by prisnejsia legislativa
10. 1. 2007 17:39
Re: LUV
prd přísnější legislativa .. chce to změnit zákon o dph aby odpočet nebyl na auta n1 ale na auta pro podnikání ... ale pak ať jsou zas ty auta jen pro podnikání a ne pro ježdění k rybníku ...
10. 1. 2007 09:59
pěkné ráno
A hned po ránu musím utírat poslintaný stůl... 8-s ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Já"
10. 1. 2007 17:09
Re: pěkné ráno
9:59 ráno ??? >:D >:D >:D
10. 1. 2007 17:12
Re: pěkné ráno
to víš, studentský život >:D :-!
neregistrovaný "DRiver"
10. 1. 2007 11:11
Krásný sen...
Už vidím, jak se ti do zrcátka opře dálkovýma hlavohruď v Passatu 2.0 TDI a pak bude jen bezmocně šlapat na plyn a koukat, jestli náhodou nemá zataženou ručku, když mu za 5 sec zmizíš za obzorem. To by byl pocit :-!
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "Beast"
10. 1. 2007 11:26
Re: Krásný sen...
>:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "5thelement"
10. 1. 2007 11:34
Re: Krásný sen...
Jo, jen kvůli tomu by stálo za to, toho bavora mít :-)
Avatar - VDC
10. 1. 2007 12:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Lancer"
10. 1. 2007 12:32
Re: Krásný sen...
To je pravda, muzu dosvedcit. :-) :yes:
neregistrovaný "E46"
10. 1. 2007 14:19
Re: Krásný sen...
ne,ne, na to stačí BOHATĚ 320d >:D, i dvoulitr v naftě jede v trojce jako..., no jako sviňa :yes:
anonym
10. 1. 2007 12:26
Re: Krásný sen...
Bude to presne taky isty pocit ako ked nejaky frajer v 520d bude vyblikovat na Passata R36 a ta mu za 5 sec zmizne za obzorom. ;-)
10. 1. 2007 12:29
Re: Krásný sen...
Sorry to som bol ja. Registracia. ;-\
neregistrovaný "Beast"
10. 1. 2007 12:46
Re: Krásný sen...
je to mozne, ale z mojich skusenosti su najagresivnejsi teplackari so syndromom TDI v ojazdenych golfoch, octaviach a passatoch - "ved predsa oni maju najsilnejsie auto". Chapem...Idu ta vytlacit z cesty, dialkove nestlmia ;-)
10. 1. 2007 12:56
Re: Krásný sen...
Tazko to hodit len na golfakov skodovkarov a passaty. Jazdi tu aj vela napr. 15 rocnych bavorakov bez vyfuku a teplaky bez vlasov si myslia ze su majstri sveta.
neregistrovaný "Klaudius"
10. 1. 2007 13:13
Re: Krásný sen...
Podobnu skusenost mam aj ja. SOrry, ale neviem cim to je, ze na Golfoch a Passatoch v 90% pripadov stretavam magorov, co sa spravaju presne tak ako pisal Beast
neregistrovaný "DRiver"
10. 1. 2007 14:04
Re: Krásný sen...
Je to jenom o tom, kdo drží volant. Mám úplně obyčejnou 1.8i a závosit moc nemůžu. Ale onehdá se za mne přiřítil Němec s M6 a v poklidu počkal, až předjedu lajnu kamionů. Hlavohruď to kolikrát nevydejchá a myslí si, že tě poblikáváním a zkrácením odstupu na metr za tvůj nárazník donutí se zařadit do té pětimetrové mezery mezi dva tiráky. Bohužel mezi nimi převažují Octavie, Golfy a Passaty. Škoda mluvit.
anonym
10. 1. 2007 14:21
Re: Krásný sen...
Přesně tak. Nejvíc se mi líbí, když já v klidu před seou nechám předjíždět, a výše jmenovaní na mě nalepení blikají. Až se uvolní cesta, můj 200 koňový rozdílový náskok oproti jejich TDI je příjemný.Chtěl bych někdy vidět tvář těch závodníků, když jim mizím v dáli.
neregistrovaný "blue.sun"
10. 1. 2007 14:47
Re: Krásný sen...
Možná má pocit, že tím poblikáváním budeš rychlejší :)))))
neregistrovaný "Juan Pervez"
10. 1. 2007 16:41
Re: Krásný sen...
to neni jenom pocit ale tvrda realita... tim ze na tebe sviti vyviji tlak proudem fotonu a tim pade, te jakoby tlaci dopredu ve finale ti to muze zvysit rychlost cca o 0,000000000000000000001km/h... neni to moje teorie je to vedecky podlozene(vesmirne plachetnice)
neregistrovaný "DRiver"
10. 1. 2007 16:49
Re: Krásný sen...
No vidíš, vždycky jsem si říkal, že mi to nějak líp jede, když na mě někdo posvítí. A jsou rychlejší fotony xenonový nebo halogenový? Na druhou stranu se ten chudák zase hrozně zabrzdí, jelikož přece platí zákon akce a reakce... >:D
10. 1. 2007 19:05
Re: Krásný sen...
Nezabrzdi, jako kompenzaci si pusti zadni mlhovky:-)
neregistrovaný "mato25"
10. 1. 2007 19:26
Re: Krásný sen...
a pritom spomalí toho chudáka, čo ide za ním, no nie je to sviňa? >:-[]
anonym
11. 1. 2007 11:49
Re: Krásný sen...
Chlapi, tak takto dobre som sa už fakt dllllho nezasmial >:D >:D >:D

Díky moc, fakt >:D :-) :yes:
neregistrovaný "LS"
11. 1. 2007 14:14
Re: Krásný sen...
Nechci ti brát iluze, ale ten pocit NEBUDE zcela jistě ten samý. M5 ujede 2.0TDI rozdílem několika tříd, kdežto R36 bude mít co dělat aby 520d setřásl z koncových světel. Buď realista >:D
Avatar - Dinar
11. 1. 2007 15:10
Re: Krásný sen...
Tahle porovnávání nedávají absolutně smysl, ani z jedné ani druhé strany, řeči o oteplákovaných ubožácích v passatech tdi nebo o tom, že bmw jsou auta pro kolotočáře, to je kolorit diskusí na auto.cz, příspěvky tohoto typu vypouštějí mladí hoši s "jasným" názorem, kteří zatím, což je vzhledem k jejich věku pochopitelné, nenašetřili více než na ojetého favorita. A abych uvedl do reality tebe LS, věz, že 520d se velmi nadře, aby ve vysoké rychlosti postupně odjela passatu 2,0tdi. Ani jedno z těchto aut, se na M5 nevydrží zezadu dívat více než pár vteřin, u R36 to bude o vteřinu, dvě déle. :-!
neregistrovaný "DRiver"
11. 1. 2007 16:58
Re: Krásný sen...
Už jenom fakta napoví, že to asi stejný pocit nebude: M5 – 507 k, 520 Nm, R36 – 300 k, xxx Nm. Minimálně se bude o pár sekund lišit ;-)
neregistrovaný "jjk"
10. 1. 2007 12:14
BMW a kombi
Osobne mi kombiky od BMW moc nesedia, tento M5 Touring uz vobec nie. Mat na vyber siel by som do S6 Avant, aj ked ma o nejakych 70 koni menej. U mercedesu su zas E klasse kombiky pohrebaky jak vysite. ;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - VDC
10. 1. 2007 12:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "pipo"
10. 1. 2007 12:14
CTS
Bavor bez zaváhání, ale na AUTO.CZ mně pořád chybí zpráva o novým Cadillacu CTS, už se těším ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - misoo
10. 1. 2007 12:15
VIDEO M5 kombi
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
anonym
10. 1. 2007 23:08
Re: VIDEO M5 kombi
:yes:
neregistrovaný "loo feng"
10. 1. 2007 13:19
ujdes neujdes kto to rozsudi :)))
pár citátov s blabolov co tu padli : "Tvoji Carreru prozene "nejaky: kombik. Az te bude predjizdet, radsi ho pust, nebo budes zklaman. " alebo tento ...: "...ak si to ten s tím Porsche rovnou může jít hodit..." pripadne perla znenia ".......představit si jak ujíždím zbrusu novému Lamborghini Gallardo v tomhle dostavníku, no potěš koště, chudák majitel Lamba ......" Asi vam pokazim radost chlapci ale pravda je inde...uplne inde. A je krutá. Krutá je preto lebo 99.99% ludi co si kupia cokolvek nad 300 konikov (nehovorím uz o 500 a viac) nemaju ziadne schopnosti na to aby ich vyuzili. Na meranom useku by nedosiahli s M5 o nic rychlejsí cas ako na 530D. Ano na rovinke vie pridat kazdy blb. Zvladnut technicku pasaz to je ine. bavim sa na blaboloch kto by komu usiel. Neusiel. Cital som peknu reportaz o tom ako dajaky manik na neupravenom ford tranzit zasiel na okruhu (uz neviem ktorý to bol) cas rýchlejsí ako vacsina "civilov" s m5 rs4 lambam audinkami a pod. Realne by bolo dielom N A H O D Y kto by bol na okreske rychlejsi. Mozno keby to lambo riadil niekto kto nevie 600koni vyuzit by neusiel daleko niekomu kto by vedel vyuzit ja neviem.. 100koni v pande. Takze M5 skvelý voz v akomkolvek prevedení. skoda ze jeho hodnotu vacsinou prudko deklasuje tá cast za ktoru vyrobca nenesie zodpovednost. Sofer >:-[]
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "ROBERTO"
10. 1. 2007 13:24
Re: ujdes neujdes kto to rozsudi :)))
Pravdu mas,ale nemyslim si,ze ked ma dakto s 500 koni je horsi ako 530D...berieme amaterov...Aj ked spojka a radenie su dost odlisne,to hej,ale 500 koni je 500 koni...
neregistrovaný "xml"
10. 1. 2007 13:38
Re: ujdes neujdes kto to rozsudi :)))
Takuto d....tu moze napisat len clovek, kt. nikdy nesedlal 200+ koni! "zvracajuci smailik" :no:
anonym
10. 1. 2007 15:54
Re: ujdes neujdes kto to rozsudi :)))
preveziem ta ak chces:))) a bude to daleko cez 200 konikov ;-)
neregistrovaný "xml"
10. 1. 2007 20:27
Re: ujdes neujdes kto to rozsudi :)))
Cim to bude? :-)
neregistrovaný "johnny"
10. 1. 2007 16:44
Re: ujdes neujdes kto to rozsudi :)))
Hele, ja to myslel s nadsazkou, ovsem faktem je ze v primce je M5 skutecne rychlejsi, ano, mam to ze zdroje naklonenemu spise BMW, ale video si myslim je dostatecnym dukazem, myslim ze v mem clanku je i par veci ktere jsou hodnotnym prispevkem... Nelze si zde zasnit? Ty jsi asi prilis prizemni... Sorry ale na tohle sem musel reagovat :-!
10. 1. 2007 16:50
Re: ujdes neujdes kto to rozsudi :)))
Vždycky se někdo najde, kdo to trochu překroutí. Ale dobře. Souboj mezi M5 a Carrerou jsem myslel na dálnici. Pár čísel hovoří docel jasně M5 sedan(507k, 520Nm, 1830kg, 3,6kg/k, 0-100km 4.7s, 0-200km/h 13.5s, Vmax-bez omezovače cca 310km/h) vs. Carrera S (355k, 400Nm, 1495kg, 4,2kg/k, 0-100km 4.8s, 0-200km/h 15.5s, Vmax-293km/h). A co se týče bežné okresky, jeden druhémo by neujel. Těžko se to hodnotí, záleží na profilu trati apod. Výsledky na okruhu jsou ovlivněny stejnými faktory. Ale jedno je jisté, levý pruh patří M5. ;-) :yes:
10. 1. 2007 16:55
Re: ujdes neujdes kto to rozsudi :)))
Hodnoty naměřené z časopisu Autobild.
anonym
10. 1. 2007 18:54
Re: ujdes neujdes kto to rozsudi :)))
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
11. 1. 2007 17:00
Re: ujdes neujdes kto to rozsudi :)))
:no:
neregistrovaný "ROBERTO"
10. 1. 2007 13:19
Mat MONEY
Mat tak peniaze a nepotrebovat M5 ako firemnu limuzinu na reprezentaciu,tak si ho kupim...Samozrejme keby som mal rodinu...Ak nie,kupim si Caymanna :-) Ale pekne urobene je,ale ta rychlost je fakt tak vysoka po odstraneni obmedzovaca?Sa mi nezda...Ako aj Gallardo ma 500 koni a nedosiahne 322 km/h a to ma teda na to lepsi tvar a pdmienky ako M5-ka...Nemyslite?Ale je to delo auticko...Ale par rokov pockame a bude v bazaroch za pekny peniaz... :-!
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "xml"
10. 1. 2007 13:40
Re: Mat MONEY
U Gallarda to bude kratsim sprevodovanim (myslim ze ma 6 rychlosti), inak v kazdom smere je maximalka Gallarda vs. M5 touring-u paradoxom
neregistrovaný "misoo"
10. 1. 2007 15:00
Re: Mat MONEY
preco cakat ? ved v bazaroch su uz teraz starisie M5 za pekny peniaz... inac si to mozes hovorit donekonecna ze "este chvilu pockam a kupim ked bude v bazaroch", lebo M5 po tejto M5 bude takisto lepsia ako je ta sucasna M5 od tej co je teraz v bazaroch... ;-)
neregistrovaný "sepo"
10. 1. 2007 16:34
Re: Mat MONEY
... aerodnamika M5touring je co sa tyka dosiahnutia maximalky lepsia ... gallardo pri maximalke dosauhuje vecsi pritlak ako M5 [pravdepodobne] ... M5T je dlhsie .. cim sa dosiahne lepsieho prudenia vzduchu a eliminacia neziaducich turbulencii .... dalej to moze mat za nasledok aj sprevodovanie .. a aj to ze M5 V10 moze mat inu charakteristku priebehu krutiaceho momentu atd. ako V10 gallarda cojeviem
anonym
10. 1. 2007 16:48
Re: Mat MONEY
asi to bude tím přítlakem (porovnejte jen maximálku Veyrona s křídlem vysunutým a zasunutým na 1/2)
neregistrovaný "sepo"
10. 1. 2007 18:01
Re: Mat MONEY
to si chcel zdoraznit ... preto si to sem dal 3x >:D
anonym
12. 1. 2007 00:12
Re: Mat MONEY
ano, mám inteligentní prohlížeč DeadFox >:D
neregistrovaný "t.it"
10. 1. 2007 19:07
Re: Mat MONEY
Lambo je vyrobeno na rychlosti přes 300 a skutečně jich dosahuje, u M5 je rychlost pouze teoretická a je klidně
možné, že 300 přes svůj vysoký výkon ani nedosáhne,
a pokud ano, její chování může být velmi problematické.
Převodovka musí být odstupňována hodně nakrátko, protože
zrychlení 0-250 je lepší, než by teoreticky mělo být. Z toho vyplývá, že zrychlení pak ve vyšších rychlostech
bude slabší,i když 7st.?
neregistrovaný "vrabcak"
11. 1. 2007 19:28
Re: Mat MONEY
naozaj to moze byt prevodovkou.BMW M5 moze mat tazsi 6. a 7. st. a tak dosahovat vacsiu rychlost.Na tejto stranke som nedavno cital test BMW 535d a dost ma prekvapilo,ked spomenuli,ze teoreticky by mohlo ist na 6. st. az 360!!!ale mna skor zarazilo ked som si cital tech. udaje BMW M5 a BMW M5T.M5 klasicka ide "iba" 308km/h kym M5T ide az 322km/h,pricom zrychlenie a hmotnost su rozdielne iba nepatrne(touring je tazsi a dosiahne viac ako M5???)to sa ani mne nezda!
Avatar - Charger
11. 1. 2007 21:46
Re: Mat MONEY
ale vpohodě..na netu jsou videa M5 a M6 jak jede hodně přes 300
neregistrovaný "ROBERTO"
11. 1. 2007 22:53
Re: Mat MONEY
Ved vporiadku,ja verim,ze M5 moze ist aj cez 300,tomu verim,ale neverim ze by az tak rychlo,ako uvadzaju...To chovanie vo vysokych rychlostiach by bolo asi dost neprijemne,kedze na 95% bude na ceste chodit okolo 260 maximalne...Mozno tak nejake letisko alebo Nardo-tam mozno rychlejsie,aj ked ako som pocul a cital,Nardo tiez nieje dokonale,ze to naskakuje na jednom useku.A ta rychlost je teoreticka,urcite s tym nesli 322!neverim! :-!
neregistrovaný "Johny.Rico"
10. 1. 2007 13:56
Hovaďácké auto...nelze jinak
Já to auto miluju..teď i v kombíku..wowow. Co na to říct...jsem pochcanej z ní...Kola M6, vypadaj skvěle, zadní světla, bomba. Auto k sežrání. Kamarád by to bral hned, ale já raději sedan. Jo jsem limuzínař...
BOMBA AUTO :yes: :yes: nééééééé...BMW AUTO :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pavel"
10. 1. 2007 14:15
BMW ruleeeeeez !!
Nadhera, bomba...je uzasne, ze lidi dokazi vyrobit takoveto skvosty !! Uberkombi !! >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "RS4"
10. 1. 2007 21:22
Re: BMW ruleeeeeez !!
:yes:
neregistrovaný "E46"
10. 1. 2007 14:31
Povedl se...
Tak tento kombíček se ji v Mnichově opravdu povedl! Já osobně si myslím, že touring má ohodně vyváženější proporce a pro mnohé i přitažlivější, než em-ková limuzína. Je to auto, které vás bude reprezentovat jak před golgovým klubem, při schůzce na jednání tak před operou. Ti co "znají" vědí, ostatním stejně nepomůže ani 10 "M" znaků. Moje volba je touring!
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "ZZ"
10. 1. 2007 15:48
Re: Povedl se...
Tak na to jsem čekal, než někdo vytáhne tu svojí "operu". Byl vůbec někdy někdo z vás v opeře? Jeli jste tam autem? A kolik z vás před "operou" parkovalo??? Možná tak v garáži vedle a tam je úplně jedno, jestli přijedeš Berlingem, Octávkou nebo M5... :-!
anonym
10. 1. 2007 15:59
Re: Povedl se...
ale hlavně...nikoho nezajímá, co to má pod kapotou - kombíkem klasa do opery nejezdí :-) (sorry,že někoho naštvu, ale smetánka nemá jen jedno auto "pro všechno", zpravidla)
neregistrovaný "ZZ"
10. 1. 2007 16:43
Re: Povedl se...
Teď ti nerozumím. Proč by do opery měla jezdit jen smetánka? Ikdyž při cenách lístků např. do naší Státní Opery, stejně chodí jen přiblblí amíci, co se diví, že tu máme něco staršího než sto let a italové v džínách :no: Je mi proti srsti, že tam tu lůzu vůbec pustí :no: :no:
anonym
10. 1. 2007 16:49
Re: Povedl se...
Já napsal, že do opery chodí jen smetánka? :-O
neregistrovaný "ZZ"
10. 1. 2007 19:24
Re: Povedl se...
Z toho tvého předchozího příspěvku to tak chápu...
neregistrovaný "Juan Pervez"
10. 1. 2007 17:06
Re: Povedl se...
ne opravdu to neni moc reprezentativni auto... vyvazene proporce??? hezke kombi se jmenuje AVANT a s tim nenadelas nic ani ty ani ja. sve kupce asi ale urcite najde... je to totiz BMW a proto bez x-drivu u nas nepouzitelne ale presto mnohymi milovane(vetsinou kluci okolo 20 co jeste nezazili poradnou zimu v aute)
10. 1. 2007 17:23
Re: Povedl se...
Tak jsem asi výjimka. 20 mi už bylo, pořádnou zimu jsem v autě taky zažil a přesto zůstává BMW mým snem. Konkrétně tedy trojka jako kombík. Pokud se to bude chovat principiálně stejně, jako MX-5 na mokru, kterou jsem jel nedávno, tak bych si vůůůůbec nestěžoval ;-)
neregistrovaný "Juan Pervez"
10. 1. 2007 17:36
Re: Povedl se...
s mx-5kou jezdim casto... velmi casto... pas sem se pred 2leti stal jejim vlastnikem a nevim kolik jsi toho s ni najezdil ale vyjet vetsi kopec ktery jeste nestihli poradne prohrnou proste nejde fyzika rika NE a praxe taky s BMW bez xdrivu je to velmi podobne. Taky se me BMW liby maj fajn motory atd... ale je tu taky prakticka stranka veci... proto je doma nejenom mx-5 ale taky A6, grandvitara a P206(tragedie uz nikdy vic podobnej srot sem jeste neridil)....
10. 1. 2007 17:41
Re: Povedl se...
Tak je asi pravděpodobný, že v na sněhu dojedeš dál s předokolkou, nad kterou trůní těžkej diesel (o čtyřkolce ani nemluvě). Ale bydlím na placce, kopec tu opravdu není hodně daleko (bohužel), takže i na tom sněhu, který tu také míváme, bych se se zadokolkou dostal všude, kam potřebuju...
neregistrovaný "Juan Pervez"
10. 1. 2007 17:45
Re: Povedl se...
hmm ja jsem z beskyd, bych se s BMW nedostal ani do obchodu na rohliky... stejne me to pripada na zdejsi podminky na prd. zit tak nekde v italii, recku, jih USA nebo tak, tak nad necim jinim nez BMW ani neuvazuju... bohuzel jsem na vychodni morave...
10. 1. 2007 17:50
Re: Povedl se...
Tak není nutný ani teplý jih. Třetím rokem pobývám v Berlíně a jak jsem psal - tak nehoráznou placku nenajdeš ani u Kolína ;-\
neregistrovaný "007"
16. 1. 2007 21:44
Re: Povedl se...
Mám novou 320d limuzina a mám dobře vyzkoušené,že vyjede víc jak třeba Octávie,superb a jiné auta z předkem.Kdybych to nevyzkoušel,tak tomu nevěřím.Zadní náprava má vždy lepší trakci než předek a navíc je BMW vyvážené 50:50.A když je mokrý sníh,tak je lepší vypnout DTC,aby mokrý snih nezůstával nalepený na vzorku.Je teda dobré aby kola měly stálý prokluz.Takže si tu TROJKU pak kup.Můj sen se mě splnil před rokem....
320d
16. 1. 2007 22:22
Re: Povedl se...
Upřímně a bez zášti ti závidím ;-) :yes: :yes:
neregistrovaný "007"
19. 1. 2007 17:10
Re: Povedl se...
moc díky.Přeju Ti,at si ji také brzy koupíš!!!!!
neregistrovaný "AWD"
11. 1. 2007 02:19
Re: Dekuji, konecne zduraznen onen detail spatne trakce BMW
i ja bych byl priznivcem zmineneho vozu. nebydlim vsak v kalifornii a casto jezdim po mokrych, neřkuli zledovatelych silnicich. Bohuzel BMW v techto verzich je proto nepouzitelne. Spatne rozumim tomu, proc bavorska automobilka neni schopna nabizet veskere verze svych aut ve 4x4 verzi. je to skoda, pak bych do toho sel. uvazujicimu a mozna zbytecne narocnemu ridici pak zbyva MB, Audi, Subaru. Haldex nebrat.
anonym
10. 1. 2007 15:35
rrr
bavorak je bavorak ja by som ine auto nechcel
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "syn svého otce"
10. 1. 2007 16:46
BMW
Němci vládnou Evropě!!!!sedm s deseti nejprodávanějších modelů má německý původ!!!!Deutschland forever!!!!! :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "*"
11. 1. 2007 02:21
Re: BMW
* off
neregistrovaný "manitou"
10. 1. 2007 16:49
OT: 2 JOZKI, ale i pro ty co to mají blízko
www.luxusmotorshow.at/2007_VIENNA/
;-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
10. 1. 2007 16:52
mercedes e63AMG combi
Ani by som netvrdil že najdynamickejšie, najrýchlejšie mercedes e63AMG combi spraví 100km/h za 4,6s.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Juan Pervez"
10. 1. 2007 17:08
Re: mercedes e63AMG combi
pokud pises clanek tak potrebujes aby si ho nekdo precet tj. msis navodit atmosferu ze pises o necem nej... i kdyz to neni pravda...
neregistrovaný "sepo"
10. 1. 2007 17:56
Re: mercedes e63AMG combi
myslim ze M5 mu natrhne * ... sak nesutazime na 400m nejsme americani ;-)
anonym
11. 1. 2007 19:37
Re: mercedes e63AMG combi
Ale je to posranej mercedes!!!!!!!!!!!!!!
neregistrovaný "Mr.Death"
11. 1. 2007 19:49
Re: mercedes e63AMG combi
Mercedes je pro chudáky kteří si hrajou na machry. ;-)
neregistrovaný "Eddy"
10. 1. 2007 18:18
Jen tak dál...
Skoro celá rodina se chystá do "M" převleku... jen tak dál BMW...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - donPedro
10. 1. 2007 19:29
Redakce se ptá - čtenář odpovídá:
Ať si jezdí - v Německu, a hlavně pokud s tímto pekelným strojem umí někdo náležitě zacházet. Ale zde? Proč, když 50/90/130 (a nějaká ta rezerva) - a na okruh s kombíkem, no nevim nevim.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "E63AMG STREETKING"
10. 1. 2007 21:00
E63AMG STREETKING
:yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jan"
10. 1. 2007 21:02
.
kde jsou konkurenti z japonska? lexus spi v americe pri max. 110kmh tychlosti. m5 je dalsi dukaz ze japonci nikdy nebudou mit proti evrope sanci
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "RS4"
10. 1. 2007 21:28
Re: .
Japonci delaji dobra auta,ale na Nemce nebudou mit nikdy,mas pravdu :yes:
neregistrovaný "Donald"
11. 1. 2007 08:42
Re: .
A jé, to je zase perla. Neni problém najít auta, proti kterejm nemá evropa konkurenci. A hlavně se nesmí zapomínat,že do nedávna platilo v jap. omezení na 280HP a z toho pramenil trochu jinej přístup japíků k výkonným autum.
neregistrovaný "M power"
10. 1. 2007 21:24
BMW 1 - 3dvéř
Na idnes.cz sem dneska nasel fotky a dokonce odkaz na stranky s reklamnim videem na BMW 1 se tremi dvermi. Jak tak koukam BMW celkem jede - za posledni dobu predstavilo facelift BMW 5, BMW M5 touring, BMW 3 coupé-cabrio, .... takže tešme se na M3 :-) sice se trochu bojim jestli to nebude az moc hi-tech auto ale urcite ta obava bude zbytecna. Jo a tady je ten odkaz na stranky s videem BMW 1 [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fall"
10. 1. 2007 21:30
sakra
tohle auto chci!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RS4"
10. 1. 2007 22:23
hukot
Nedavno jsem slysel ten bozsky desetivalec vytocenej,jednim slovem nadhera,sel jsem pres prechod a chlapik za to potom poradne vzal
Rozbalit vlákno
1
16. 1. 2007 22:27
Re: hukot
Jó, to bych si taky dal líbit. Já jednou prošel okolo stojícího a na volnoběh to zní dost divně. Hodně mechanicky, fakt až skoro dieslově... Chlápek měl otevřený okýnko a chvíli jsem přemýšlel, jestli ho nemám poprosit, aby to prošlápl ;-)
neregistrovaný "Pol"
10. 1. 2007 22:48
BMW
Proč proboha bmw maji tak hnusnej interier, vám se to fakt libí? Jinak z venku Ok na S6 to ale nema.
Rozbalit vlákno
17
10. 1. 2007 23:08
Re: BMW
Na S6? Jenže proti M5 je určena RS6 ;-) .
neregistrovaný "Pol"
11. 1. 2007 23:57
Re: BMW
"Chceme získat ještě náročnější zákazníky než dosud," říká zástupce firemního marketingu Max Huber. A jaká konkurence se má před novou S6 mít nejvíc na pozoru? Max Huber si myslí, že podobně laděné vozy Mercedes E 55 a BMW M5.
10. 1. 2007 23:12
Re: BMW
Fotky jsou fotky, naskoč a uvidíš. Hlavně sedadla, ty tě dostanou :-) :yes:
neregistrovaný "bmw"
10. 1. 2007 23:17
Re: BMW
Prěsně tak,interiér je výbornej :yes:
10. 1. 2007 23:26
Re: BMW
Navíc se změnil i tvar madla v předním páru dveří a přemístilo se ovládání oken. Teď už nemusíš tak nepřirozeně vytáčet ruku. A k tomu programovatelná tlačítka. :yes:
neregistrovaný "Pol"
10. 1. 2007 23:27
Re: BMW
Lepší než v RS 4 nebudou :-) jinak napsal jsem S6 protože ji mám vyzkoušenou a nehodnotím jízdní vlastnosti ani výkony motoru ale jen design, ok.
Avatar - Charger
11. 1. 2007 14:53
Re: BMW
jasně..S6 může tomuhle jenom zamávat >:-[]
neregistrovaný "Pol"
11. 1. 2007 15:45
Re: BMW
Bylo by to dost vyrovnaný. Sundej si ty růžové brýle zn. BMW >:D
Avatar - Charger
11. 1. 2007 21:48
Re: BMW
to víš že jo >:D vyrovnené..M5 stovka za 4,7 S6 za 5,2 >:-[]
anonym
11. 1. 2007 22:15
Re: BMW
Zeptej se doma tatky, a on ti učitě vysvětlí, že zrychlení z nuly na sto není vše >:D
neregistrovaný "Juan Pervez"
11. 1. 2007 22:56
Re: BMW
Jua ty vo rozdil celych 0,5s tak to ji to M5ka teda natre :-) :-) :-) ze to vubec srovnavate je to S6 a ne RS6... s RS6 to ma mit M5 problem a ne s timhle trosku rychlejsim S6 BTW: prvni mokra zatacka a BakeliMotorWagen jde z kola ven
11. 1. 2007 23:35
Re: BMW
U takhle výkonných aut, není údaj o zrychlení na stovku až tak podstatný, i když Autobild naměřil M5 4.7s, S6 5.4s. Což je 0,7s. A ono stlačit byť jen o pár desetinek, je docela umění. Ale o výkonech M5 vypovídá trochu jiný údaj 0-200km 13,5s vs Audi S6 18s, tedy 4,5s. Jen pro malé srovnání Gallardo má 200km/h za 13,1s, F430 za 12,5s a králem je 911Turbo s 12,1s. Takže M5 je jasný suverén, na S6 zapomeň.
neregistrovaný "Juan Pervez"
12. 1. 2007 00:00
Re: BMW
jj uznavam.... ja se jen snazil naznacit ze se v zime potrebuju dostat domu...
neregistrovaný "Pol"
12. 1. 2007 00:20
Re: BMW
Ok Baracudo, uznávám i já, ten motor se sakramentsky povedl, to zrychlení 0-200km za 13,5s jsem nečekal :yes:
12. 1. 2007 11:52
Re: BMW
Motor je opravdu skvělý, ale za tyto výkony vděčí M5 i superrychlé sedmistupňové sekvenci SMGIII. :yes:
neregistrovaný "007"
19. 1. 2007 17:22
Re: BMW
jsi fakt chudák.
neregistrovaný "Martys"
10. 1. 2007 23:29
BMW a Bangle
No jo, bracho, BMW je dnes technikou bezesporu na vrcholu. Obdivuju jejich schopny inzenyry :yes: . Co ale nikdy nestravim, je designerska promena bavoraku amerikanem Banglem. Vim, ze spouste z Vas se to libi a nikomu to samozrejme neberu. Ale za sebe chci rict, ze je to krec. A vidim v te jeho socharine jeste stale prvky americkyho (ne)vkusu a nevyvazenosti. Snad jen novy X5 beru, to je kupodivu krasne vytesana kara - jakoby to ani nebyl Bangle. Kazdopadne celkove nejhezci BMW pro me stale je predchozi predbangleovska generace P.S. Bangla bych fakt zabil, obvzlast za sedmicku a za petku hned potom jeste jednou. Sorry chlapi.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Beast"
11. 1. 2007 01:10
Re: BMW ako Pink Floyd
ked sa ti bangleovske BMW nepaci, tak si ho nekupuj. Poobzeraj sa po konkurencii. Kazdy ma iny vkus, to je predsa normalne. Trh vsak rozhodol - vacsine sa nove BMW pacia. Aj vdaka Bangleovi lame BMW historicke predajne rekordy. Navyse aj po 5 rokoch vyzera 5er sviezo a nepotrebuje ziadny radikalny facelift. Je to "laska na druhy pohlad", ako hudba PINK FLOYD - ani po rokoch ta neomrzi, stale tam najdes nieco zaujimave, inspirativne. Je to proste legenda ;-)
neregistrovaný "Beast"
11. 1. 2007 01:15
Re: BMW ako Pink Floyd
oprava - po 3 rokoch samozrejme ;-)
neregistrovaný "west"
11. 1. 2007 19:11
Re: BMW ako Pink Floyd
suveréně nejtuctovější a nejškaredější baworák byl typ E36, wo tom žádná
neregistrovaný "beemerfan"
15. 1. 2007 21:08
Re: BMW ako Pink Floyd
Názor je názor, ale jak tohle můžeš napsat, podívej se na konkurenci v době kdy ta E36 vyjela, jak vypadalo Audi 80, MB 190, končil tehdy Golf 2 a Kadett a tohle byla po technický stránce i designu naprostá šleha. Dodnes si ty pocity pamatuju když jsem to auto poprvý viděl v Německu.
A skoro celý 90 léta stíhalo konkurenci bez zásadních faceliftů
neregistrovaný "007"
16. 1. 2007 22:21
Re: BMW a Bangle
na první pohled se mě nová 5a7 nelibila.a na ten druhý už ano.Duležité je,že BMW každoročně navyšuje prodej a Banglovi se to prostě povedlo.Mercedes jednou prohlásil,že když si novou 7 koupí každý druhý majitel staré 7,tak to může BMW zabalit.Jak se pěkně Mercedes spletl!!!BMW 7 se vNěmecku prodává víc jak Mercedes.A navic Mercedes pěkně okopíroval ten vnitřek ze sedmičky.
16. 1. 2007 22:31
Re: BMW a Bangle
Tak by mě zajímalo, jaký máš zdroje. Moje zdroje totiž říkaj, že MB S prodává tolik, jako A8 a BMW 7 dohromady... :-( Bohužel
neregistrovaný "007"
19. 1. 2007 17:19
Re: BMW a Bangle
četl jsem to asi tak 6až9měsíců zpátky.V německu to tak fakt bylo.V česku je to bohužel jinak.
neregistrovaný "zahrádkář"
11. 1. 2007 02:48
vhodné pro zahrádkáře
potřebuji rychlé combi, když spěchám na svoji zahrádku. Automobil je také vhodný na vození substrátu, mulčovací kůry, květináčů a sazenic. Na jaře bych kufru hodil kosu a hrábě až pojedu nasekat trávu pro králíky. :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "syn svého otce"
11. 1. 2007 19:49
Re: vhodné pro zahrádkáře
to kup něco italského nebo francouzského,to pak můžeš posadit také kozu na místo spolujezdce >:D >:D >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "E46"
11. 1. 2007 08:30
velký omyl
vidím, že pár lidí zde žije ve velikém omylu, a sice v tom, že BMW jako zadokolka je v zime nepoužitelné auto. Omyl pánové! S baworáky mám osobní každodenní zkušenost více jak 9 let, včetně zimního ježdění a to pochopitelně i na hory, zejména do Alp. Nikdy se mi nestalo, že bych měl s těmito auty problémy - pozor, nehovořím ze o X5 ani X3!, ale klasickejch zadokolkách! Tyto vozy mají tak vyspělou elektroniku, že se s nimi celkem v klidu rozjedete i na ledu ;-) Takže si to prosím nepleťte s žigulem či volhou. Naopak X drive se v některých případech chová záludněnji než klasická zadokolka a může vás nemile "vyprovodit" ze silnice. Já osobně X drive NIKDY! Když čtyřkolku, tak Quattro!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Dinar
11. 1. 2007 10:09
Re: velký omyl
Mám naprosto stejnou zkušenost s ježděním v zimě, žádný problém, a stejně vidím i to s X-drive. Přestože je s ním BMW jako čtyřkolka bezvadné auto, ztrácí se to hlavní, charakter chování jeho podvozku jako zadokolky, tedy ten (spolu se šestiválcem) hlavní důvod, proč si lidé kupují BMW, myšleno ti, kteří mají rádi řízení auta a BMW nevolí pouze kvůli image.
neregistrovaný "zmulin"
11. 1. 2007 10:43
Re: velký omyl
S tim chováním v zimě souhlas.
Jinak je tohle konkrétní kombi docela kravina,kterou už moc nechápu...
Z řady novejch BMW mi nesedí jenom trojky,to je úchylárna,jinakl sou to zvenku fešáci.Uvnitř nic moc.
neregistrovaný "vrabcak"
11. 1. 2007 19:40
Re: velký omyl
s tym interierom suhlasim.ked si kupis BMW od rady 3 a vyssie a nekupis k tomu navi. professional,tak je naozaj velmi smutny pohlad na palubnu dosku ;-\ ten navi. to trochu napravi!osobne si myslim,ze bavoraci nikdy nevedeli interieri,ale inak su to super auticka
16. 1. 2007 22:33
Re: velký omyl
Tak mě třeba interiér minulý sedmy osloví i po letech... A minulá trojka, která tě spolkla, že jsi skoro nemohl vystoupit... Jen to chtělo vyšší výbavy, ty základní displeje vypadaly opravdu dost smutně.
neregistrovaný "007"
16. 1. 2007 22:09
Re: velký omyl
souhlasim s Tebou.Ale X drive je momentálně na tak vysoké úrovni,že není moc velký rozdíl mezi x drive a quattrem.Kamoš uznává Audi,ale nedávno mě řikal,že vyděl testy těchto aut a systémů a že před BMW smeká,jak to mají vymakané.To je co říct,ne???!!!
Avatar - Charger
11. 1. 2007 14:49
Kola
Miluju BMW, miluju M5, ale ty kola mě zklamaly..ty na sedanu jsou o hodně hezčí...škoda ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "LexusRx400h@seznam.cz"
11. 1. 2007 18:20
To jsou pekelne kufry, ale kdo je ma krmit?
To jsou pekelne kufry, ale kdo je ma krmit? Prumerna spotreba 15 litru je spotreba podle zkousek dle nejake normy, ale pochybuju ze to bude papat 15 litru i pri rychlosti 200Km/hod, natoz pri 250Km/hod, na kterou je konstruovana. O rychlosti 300Km/hod si nechte zdat.......... nez to rozjedete na 300km/hod skonci neomezeny usek a zastavi vas fizlove.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Charger
11. 1. 2007 21:41
Re: To jsou pekelne kufry, ale kdo je ma krmit?
dobré vtipy..spoteba bude samozřejmě vyšší..tak běžně ke 20 litrům, ale ten motor by stál za to i kdyby měl spotřebu 50 litrů na sto...a k té 300 viděl jsem pár videí kde jede M6 330 tak vůbec nepochybuju že by tenhle kombík nezvládl aspon 320...
neregistrovaný "Juan Pervez"
12. 1. 2007 00:02
Re: To jsou pekelne kufry, ale kdo je ma krmit?
kolikatku to ma nadrz??? 90l, 100l??? akcni radius to bude mit tak 500km supr to bude jak znamej z Fudpuckru na floride(maj supr burgry kdo se nekdy ocitne v destinu doporucuju navstivit) co kazdy dva dny tankoval plnou a pak si stezoval ze mu cesta do prace trva tak dlouho(20min jen na benzince:) a to mel nejakou toyotu V8 cca 4,5l(BTW:smal se me ze vzadu na korbe muze odvest klidne i moji miatku...)
16. 1. 2007 22:36
Re: To jsou pekelne kufry, ale kdo je ma krmit?
Já bych ty bavorácký motory nepodceňoval. Nedávno tu testovali sedmu s osmiválcem a běžně si řekla o jedenáct... Takže při normálním provozu bych to na těch patnáct viděl i celkem reálně... Na (německý) dálnici to ale asi bude o něčem jiném :-! ;-)
neregistrovaný "XXX"
23. 1. 2007 23:11
Re: To jsou pekelne kufry, ale kdo je ma krmit?
ja ji testoval, pri hrube jizde si rika o 28l, pri normalni 18l a snad kdyz se jedne hodne pianko tak pod 15l ...
neregistrovaný "dreamer"
11. 1. 2007 19:35
pekny kusok
tu sa nejedna o praktickost tohto typu karoserie...bmw vyslo v ustrety zakaznikom, ktori maju radi sportovkyne s vacsim zadkom :-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
12. 1. 2007 06:40
úžasná kravina
To jsem se po ránu zase pobavil. A kde s tím chlapci těch 300, resp.třeba jen 160 budete jezdit........? Pojedete se o víkendu projet po německé dálnici?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Donald"
12. 1. 2007 08:40
Re: úžasná kravina
160? Skoro kdekoliv,kde bude majitel chtít a max. 250 na každém volnějším kousku dálnice.
anonym
12. 1. 2007 06:49
rozum do hrsti
Víte proč nemůže být v BMW nabeo AUDI A6 čtrnáctistovka FSI s turbem? Protože zákazník chápe velký objem motoru jako ospravedlnění vysoké pořizovací ceny auta a spojuje si ho s vysokými výkony které jsou na prd. Menší motory prožívají vís času v oblasti točivého momentu, kde jsou nejúčinnější.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Donald"
12. 1. 2007 08:39
Re: rozum do hrsti
Protože v případě M5 s čtrnáctistovkou turbem by skalní fandové BMW vypálili fabriku a hlavně by to uplně zabilo BMW které vždy nabízelo vysoké výkony.
neregistrovaný "Beast"
12. 1. 2007 12:31
Re: rozum do hrsti
kecas - dostatok vykonu ocenis pri bezpecnom predbiehani na nasich uzkych preplnenych cestach. A BMW 5er ako ze 1.4TFSI??? aspon ze mas zmysel pre humor, alebo si proste rano este nemal stolicu...
neregistrovaný "Franta"
16. 1. 2007 20:35
hlavně
hlavně, aby to bylo schválený pro odpočet ĎPH. Pak je to jasná zpráva
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pucmeloud"
18. 1. 2007 22:07
Pekny moc pekny ale
kombi co jezdi 300 km/h uz peknych par let dela Volvo v podobe modelu V70R
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Hartge"
19. 1. 2007 13:34
nářez
nejhezčí kombi co jsem kdy viděl,a jako kombi mi příjde snad hezčí než sedan :yes: tohle to není auto pro rodinu,to je jen M5 s větším zadkem...a kombi s takovymhle motorem...wow,vždyt se jedná o nejlepší motor ve své třídě a ten zvuk je boží...u nás ho však asi bohužel nespatříme :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bukkake"
20. 1. 2007 13:25
bukkake
bukkake nesouhlasi s kolama z m6
Rozbalit vlákno
0