Novinky
Tento vuz ma vsechno co auto potrebuje. Vzhled moudre, dospele selmy, sebevedome jizdni vlastnosti a dokonce (na stredoevropske auto nezvykle) prosvita i trocha osobnosti (ducha). Jen uplatneni supersilneho a superrychleho motoru na nasich silnicich nevidim. Na okruh s kombikem by byla ostuda a jako rodinne auto se to diky tvrdemu podvozku nehodi. Ten kdo premysli o koupi M5 Touringu ma dostatek penez na koupi Normalniho BMW 5 Touringu, pocemz by setril na uzasneho BMW 6.
Opravdu jsi napsal STŘEDOEVROPSKÉ AUTO? Něco mi uniklo? >😁 >😁 >😁
Do Mnichova je z Prahy přibližně stejně daleko jako do Bratislavy, tak proč ne?
Takže když z Prahy do Turína je to přibližně podobně daleko jako do Gdaňsku, tak Fiat je tím pádem taky středoevropská automobilka? Tak to potom jo. Pak už to chápu. Já jen měl pocit, že Evropa se dělí geograficky. Ne vzdálenostma 😉
Geograficky patria do str. Europy tieto staty: Slovensko, Cesko, Madarsko, Polsko, Rakusko, Svajciarsko a Nemecko.... mas s tym nejaky problem? Ekonomicky su to krajiny V4+Slovinsko a niekedy Rakusko
OK. Nepřu se. Jsem stará škola a vycházím z druhé poloviny citované definice z Wikipedie ("Další definice hovoří..."): Střední Evropa je částí Evropy ležící mezi východní a západní Evropou, kterou většinou rozumíme Polsko, Česko, Slovensko, Maďarsko a Slovinsko, označované někdy také jako středovýchodní Evropa. V širším kontextu do střední Evropy řadíme ještě Německo, Rakousko, Švýcarsko a Lichtenštejnsko.
Další definice hovoří o státech střední Evropy jako o zemích, které svou kulturou a historií patří k Západu, ale které byly po II. světové válce podrobeny Sovětským svazem.
Další definice hovoří o státech střední Evropy jako o zemích, které svou kulturou a historií patří k Západu, ale které byly po II. světové válce podrobeny Sovětským svazem.
Opytaj sa niekde v zapadnej europe, napr. v Anglicku, kde je "stredna europa". Za prve ten termin nikto nepouziva, ak tak sa hovori o zapadnej a vychodnej europe.. a za druhe ti k strednej europe asi ako prve priradi Nemecko a vsetko ostatne za Nemeckom bude vychod 😊
Takze nejde len o geografiu a papierove vzdialenosti...
Takze nejde len o geografiu a papierove vzdialenosti...
Nezlob se, ale když se ve spojených státech zeptáš, kde leží Česko, možná ti odpoví v Rusku. Když se zeptáš na Rakousko, budou ho třeba hledat ve Skandinávii. Já opravdu neřeším věci podle tohe, jestli je někdo 3000 km ode mě nevzdělanej. Ale máš pravdu v tom, že pojem střední Evropa je asi přežitek, kterej jsme se naučili používat po revoluci a teď už pozbyl významu. S tím souhlasím.
Alebo co sa tyka obchodnych kruhov v UK, tak Slovensko nevedia kde presne je (milia si so Slovinskom) ale Bratislava im uz nieco hovori, dobra blbost co?! ;-\
To je přesně to co píšu. Bohužel geografický znalosti našich "vyspělejších" sousedů jsou smutně nízký. Ale už toho nechme. Bavíme se přece o M5 Touring - a to je pořádnej kočár, co? :yes:
Všichni Evropani se smějí Američanům, že nedokaží přesně určit polohu Evropských států. Když ale přijde na řadu USA, málokterý Evropan je zase schopen byť jen vyjmenovat všechny státu USA, natož určit jejich správnou polohu... takže se jim zase tolik neposmívejme.
Dokazes si to predstavit? Tvoji Carreru prozene "nejaky: kombik. Az te bude predjizdet, radsi ho pust, nebo budes zklaman. Protoze az ji zatne, jedine co uvidis, budou vzdalujici se ctyri roury a slintajici pes za patymi dvermi. 😉 BMW M5 Touring :yes:
V takových situacích doporučuji předstírat telefonování a pak je jakože natankovat 😉
A pokud to bude ještě s přepážkou na N1, tak si to ten s tím Porsche rovnou může jít hodit >😒] 8-s >😁
Slintající pes :yes: :yes:
Slintající pes :yes: :yes:
Jo N1 půjdou na dračku. Třeba RS6 vídam většinou jako N1. Jenže tam zase neuvidiš toho psa 😉, má to zatmavený skla >😒] .
Tak třeba RS6 určite nevídáš... 😉
Neni nahodou na N1 cenovy limit (tusim 1,5 m)?
Není, je to naopak. 1,5 mil. Kč je maximální částka, kterou si můžeš dát do daňově uznatelných nákladů při koupi osobáku. U N1 není tato hodnota nijak omezená, takže u drahých N1 šetříš dvakrát - jenak DPH a jednak jej lze celý odepisovat.
Jakoze do 1,5 mil. ceny vozu si muzu dat do nakladu cokoliv (sedan, coupe, ...) a nad 1,5 mil. Kc si tam muzu dat jedine vozy kategorie N1?
Sice tu máme na daně jiný e😜erty, ale já to chápu tak, že pokud to není N1, tak to můžeš jako podnikatel dát do nákladů jen do ceny 1,5M, ale pokud to je N1, tak nejen, že neplatíš DPH, ale ještě si to dáš do nákladů celý, bez omezení... Jestli jsem teď napsal hovadinu, tak prosím slitování, nejsem ekonóm 😄
Je to přesně tak. Pokud si koupíš osobák např. za 3 miliony, uplatníš si jako daňově uznatelný výdaj jen 1,5 mil. Kč. Pokud to ale bude N1, uplatníš si celé 3 mil. Kč.
slintajuci boxer nemal chybu >😁 :yes: zaroven treba upozornit aj na slintajuceho vodica carrery >😒] 😉
POHLAD NA NEZAPLATENIE... Chudak psisko, ked tomu vytne tak musi hlavou utierat zadne sklo >😒] >😁 :-!
No, mě se líbí právě to že to je kombík, představit si jak ujíždím zbrusu novému Lamborghini Gallardo v tomhle dostavníku, no potěš koště, chudák majitel Lamba. To aby to šel hned prodat a koupit si Murciélago >😒] . Myslím samozřejmě dálnici, na zatáčkovitých okreskách nemá tahle téměř dvoutunová kočička nárok... Ale řešení jako vzduchové pružení zadní nápravy, vysokootáčkový desetiválec, atd. dělají z tohohle auta opravdu top-class. A myslím že tyhle auta sou podvozkově úplně někde jinde než zbytek konkurence. Umí to být pohodlné i supersportovní zároveň, myslím že nikomu jinému se tohle tak dobře jen tak nepovede, pokud vůbec. Měl sem možnost se mockrát svézt v M5 E39 a to byl humus. Jelo to pořád, brutální zrychlení v jakékoliv rychlosti. Zatáčky nezatáčky, sedělo to jako přišitý
to Pipo: taky si myslím že bys rychle změnil názor po prvním pořádném svezení. Ale tvůj názor ti samozřejmě neberu. e totiž faktem že spousta lidí by si už kvůli image kombi nekoupili... Ani mi nejde o to že to může být N1, ale už ten pocit... No eště vydělávat tolik co můj tatík a můžu si to jít koupit. 😁 :-! >😒]
to Pipo: taky si myslím že bys rychle změnil názor po prvním pořádném svezení. Ale tvůj názor ti samozřejmě neberu. e totiž faktem že spousta lidí by si už kvůli image kombi nekoupili... Ani mi nejde o to že to může být N1, ale už ten pocit... No eště vydělávat tolik co můj tatík a můžu si to jít koupit. 😁 :-! >😒]
:yes: :-! a dozadu bych dal označení 520i 😉 😄
Takže u nás to bude asi brzo rozšířená varianta - do toho se už dá dát i přepážka, že...
len to NIE! Viem ze cesi a slovaci su z toho schopni urobit 'dodavku' ale o tom to nie je. Kombi ma batozinovy priestor 500 l dokonca mensi ako limuzina 520 l. A ludom co na to maju je jedno ci to stoji o 300tis viac ci menej. Nie je to auto pre hlavohrude v teplakoch. Je to o imidzi. Proste mat stylovy imidzovy kombik, oblek od Armaniho, hodinky TAG Heuer, nebyt v stade... :-!
no to by jsem se divil jak to v n1 bude chodit na odbyt ... viz cayenne .... 😉
u nas, bohuzial, ano. A je to des! Take nieco v Nemecku nevidis. Pomohla by prisnejsia legislativa
A hned po ránu musím utírat poslintaný stůl... 8-s 😉
Už vidím, jak se ti do zrcátka opře dálkovýma hlavohruď v Passatu 2.0 TDI a pak bude jen bezmocně šlapat na plyn a koukat, jestli náhodou nemá zataženou ručku, když mu za 5 sec zmizíš za obzorem. To by byl pocit :-!
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Bude to presne taky isty pocit ako ked nejaky frajer v 520d bude vyblikovat na Passata R36 a ta mu za 5 sec zmizne za obzorom. 😉
je to mozne, ale z mojich skusenosti su najagresivnejsi teplackari so syndromom TDI v ojazdenych golfoch, octaviach a passatoch - "ved predsa oni maju najsilnejsie auto". Chapem...Idu ta vytlacit z cesty, dialkove nestlmia 😉
Tazko to hodit len na golfakov skodovkarov a passaty. Jazdi tu aj vela napr. 15 rocnych bavorakov bez vyfuku a teplaky bez vlasov si myslia ze su majstri sveta.
Podobnu skusenost mam aj ja. SOrry, ale neviem cim to je, ze na Golfoch a Passatoch v 90% pripadov stretavam magorov, co sa spravaju presne tak ako pisal Beast
Je to jenom o tom, kdo drží volant. Mám úplně obyčejnou 1.8i a závosit moc nemůžu. Ale onehdá se za mne přiřítil Němec s M6 a v poklidu počkal, až předjedu lajnu kamionů. Hlavohruď to kolikrát nevydejchá a myslí si, že tě poblikáváním a zkrácením odstupu na metr za tvůj nárazník donutí se zařadit do té pětimetrové mezery mezi dva tiráky. Bohužel mezi nimi převažují Octavie, Golfy a Passaty. Škoda mluvit.
Přesně tak. Nejvíc se mi líbí, když já v klidu před seou nechám předjíždět, a výše jmenovaní na mě nalepení blikají. Až se uvolní cesta, můj 200 koňový rozdílový náskok oproti jejich TDI je příjemný.Chtěl bych někdy vidět tvář těch závodníků, když jim mizím v dáli.
Možná má pocit, že tím poblikáváním budeš rychlejší 😊))))
to neni jenom pocit ale tvrda realita... tim ze na tebe sviti vyviji tlak proudem fotonu a tim pade, te jakoby tlaci dopredu ve finale ti to muze zvysit rychlost cca o 0,000000000000000000001km/h... neni to moje teorie je to vedecky podlozene(vesmirne plachetnice)
No vidíš, vždycky jsem si říkal, že mi to nějak líp jede, když na mě někdo posvítí. A jsou rychlejší fotony xenonový nebo halogenový? Na druhou stranu se ten chudák zase hrozně zabrzdí, jelikož přece platí zákon akce a reakce... >😁
Nechci ti brát iluze, ale ten pocit NEBUDE zcela jistě ten samý. M5 ujede 2.0TDI rozdílem několika tříd, kdežto R36 bude mít co dělat aby 520d setřásl z koncových světel. Buď realista >😁
Tahle porovnávání nedávají absolutně smysl, ani z jedné ani druhé strany, řeči o oteplákovaných ubožácích v passatech tdi nebo o tom, že bmw jsou auta pro kolotočáře, to je kolorit diskusí na auto.cz, příspěvky tohoto typu vypouštějí mladí hoši s "jasným" názorem, kteří zatím, což je vzhledem k jejich věku pochopitelné, nenašetřili více než na ojetého favorita. A abych uvedl do reality tebe LS, věz, že 520d se velmi nadře, aby ve vysoké rychlosti postupně odjela passatu 2,0tdi. Ani jedno z těchto aut, se na M5 nevydrží zezadu dívat více než pár vteřin, u R36 to bude o vteřinu, dvě déle. :-!
Osobne mi kombiky od BMW moc nesedia, tento M5 Touring uz vobec nie. Mat na vyber siel by som do S6 Avant, aj ked ma o nejakych 70 koni menej. U mercedesu su zas E klasse kombiky pohrebaky jak vysite. ;-\
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
pár citátov s blabolov co tu padli : "Tvoji Carreru prozene "nejaky: kombik. Az te bude predjizdet, radsi ho pust, nebo budes zklaman. " alebo tento ...: "...ak si to ten s tím Porsche rovnou může jít hodit..." pripadne perla znenia ".......představit si jak ujíždím zbrusu novému Lamborghini Gallardo v tomhle dostavníku, no potěš koště, chudák majitel Lamba ......" Asi vam pokazim radost chlapci ale pravda je inde...uplne inde. A je krutá. Krutá je preto lebo 99.99% ludi co si kupia cokolvek nad 300 konikov (nehovorím uz o 500 a viac) nemaju ziadne schopnosti na to aby ich vyuzili. Na meranom useku by nedosiahli s M5 o nic rychlejsí cas ako na 530D. Ano na rovinke vie pridat kazdy blb. Zvladnut technicku pasaz to je ine. bavim sa na blaboloch kto by komu usiel. Neusiel. Cital som peknu reportaz o tom ako dajaky manik na neupravenom ford tranzit zasiel na okruhu (uz neviem ktorý to bol) cas rýchlejsí ako vacsina "civilov" s m5 rs4 lambam audinkami a pod. Realne by bolo dielom N A H O D Y kto by bol na okreske rychlejsi. Mozno keby to lambo riadil niekto kto nevie 600koni vyuzit by neusiel daleko niekomu kto by vedel vyuzit ja neviem.. 100koni v pande. Takze M5 skvelý voz v akomkolvek prevedení. skoda ze jeho hodnotu vacsinou prudko deklasuje tá cast za ktoru vyrobca nenesie zodpovednost. Sofer >😒]
Pravdu mas,ale nemyslim si,ze ked ma dakto s 500 koni je horsi ako 530D...berieme amaterov...Aj ked spojka a radenie su dost odlisne,to hej,ale 500 koni je 500 koni...
Takuto d....tu moze napisat len clovek, kt. nikdy nesedlal 200+ koni! "zvracajuci smailik" :no:
Hele, ja to myslel s nadsazkou, ovsem faktem je ze v primce je M5 skutecne rychlejsi, ano, mam to ze zdroje naklonenemu spise BMW, ale video si myslim je dostatecnym dukazem, myslim ze v mem clanku je i par veci ktere jsou hodnotnym prispevkem... Nelze si zde zasnit? Ty jsi asi prilis prizemni... Sorry ale na tohle sem musel reagovat :-!
Vždycky se někdo najde, kdo to trochu překroutí. Ale dobře. Souboj mezi M5 a Carrerou jsem myslel na dálnici. Pár čísel hovoří docel jasně M5 sedan(507k, 520Nm, 1830kg, 3,6kg/k, 0-100km 4.7s, 0-200km/h 13.5s, Vmax-bez omezovače cca 310km/h) vs. Carrera S (355k, 400Nm, 1495kg, 4,2kg/k, 0-100km 4.8s, 0-200km/h 15.5s, Vmax-293km/h). A co se týče bežné okresky, jeden druhémo by neujel. Těžko se to hodnotí, záleží na profilu trati apod. Výsledky na okruhu jsou ovlivněny stejnými faktory. Ale jedno je jisté, levý pruh patří M5. 😉 :yes:
Mat tak peniaze a nepotrebovat M5 ako firemnu limuzinu na reprezentaciu,tak si ho kupim...Samozrejme keby som mal rodinu...Ak nie,kupim si Caymanna 😄 Ale pekne urobene je,ale ta rychlost je fakt tak vysoka po odstraneni obmedzovaca?Sa mi nezda...Ako aj Gallardo ma 500 koni a nedosiahne 322 km/h a to ma teda na to lepsi tvar a pdmienky ako M5-ka...Nemyslite?Ale je to delo auticko...Ale par rokov pockame a bude v bazaroch za pekny peniaz... :-!
U Gallarda to bude kratsim sprevodovanim (myslim ze ma 6 rychlosti), inak v kazdom smere je maximalka Gallarda vs. M5 touring-u paradoxom
preco cakat ? ved v bazaroch su uz teraz starisie M5 za pekny peniaz... inac si to mozes hovorit donekonecna ze "este chvilu pockam a kupim ked bude v bazaroch", lebo M5 po tejto M5 bude takisto lepsia ako je ta sucasna M5 od tej co je teraz v bazaroch... 😉
... aerodnamika M5touring je co sa tyka dosiahnutia maximalky lepsia ... gallardo pri maximalke dosauhuje vecsi pritlak ako M5 [pravdepodobne] ... M5T je dlhsie .. cim sa dosiahne lepsieho prudenia vzduchu a eliminacia neziaducich turbulencii .... dalej to moze mat za nasledok aj sprevodovanie .. a aj to ze M5 V10 moze mat inu charakteristku priebehu krutiaceho momentu atd. ako V10 gallarda cojeviem
asi to bude tím přítlakem (porovnejte jen maximálku Veyrona s křídlem vysunutým a zasunutým na 1/2)
Lambo je vyrobeno na rychlosti přes 300 a skutečně jich dosahuje, u M5 je rychlost pouze teoretická a je klidně
možné, že 300 přes svůj vysoký výkon ani nedosáhne,
a pokud ano, její chování může být velmi problematické.
Převodovka musí být odstupňována hodně nakrátko, protože
zrychlení 0-250 je lepší, než by teoreticky mělo být. Z toho vyplývá, že zrychlení pak ve vyšších rychlostech
bude slabší,i když 7st.?
možné, že 300 přes svůj vysoký výkon ani nedosáhne,
a pokud ano, její chování může být velmi problematické.
Převodovka musí být odstupňována hodně nakrátko, protože
zrychlení 0-250 je lepší, než by teoreticky mělo být. Z toho vyplývá, že zrychlení pak ve vyšších rychlostech
bude slabší,i když 7st.?
naozaj to moze byt prevodovkou.BMW M5 moze mat tazsi 6. a 7. st. a tak dosahovat vacsiu rychlost.Na tejto stranke som nedavno cital test BMW 535d a dost ma prekvapilo,ked spomenuli,ze teoreticky by mohlo ist na 6. st. az 360!!!ale mna skor zarazilo ked som si cital tech. udaje BMW M5 a BMW M5T.M5 klasicka ide "iba" 308km/h kym M5T ide az 322km/h,pricom zrychlenie a hmotnost su rozdielne iba nepatrne(touring je tazsi a dosiahne viac ako M5???)to sa ani mne nezda!
ale vpohodě..na netu jsou videa M5 a M6 jak jede hodně přes 300
Ved vporiadku,ja verim,ze M5 moze ist aj cez 300,tomu verim,ale neverim ze by az tak rychlo,ako uvadzaju...To chovanie vo vysokych rychlostiach by bolo asi dost neprijemne,kedze na 95% bude na ceste chodit okolo 260 maximalne...Mozno tak nejake letisko alebo Nardo-tam mozno rychlejsie,aj ked ako som pocul a cital,Nardo tiez nieje dokonale,ze to naskakuje na jednom useku.A ta rychlost je teoreticka,urcite s tym nesli 322!neverim! :-!
Já to auto miluju..teď i v kombíku..wowow. Co na to říct...jsem pochcanej z ní...Kola M6, vypadaj skvěle, zadní světla, bomba. Auto k sežrání. Kamarád by to bral hned, ale já raději sedan. Jo jsem limuzínař...
BOMBA AUTO :yes: :yes: nééééééé...BMW AUTO :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
BOMBA AUTO :yes: :yes: nééééééé...BMW AUTO :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Tak tento kombíček se ji v Mnichově opravdu povedl! Já osobně si myslím, že touring má ohodně vyváženější proporce a pro mnohé i přitažlivější, než em-ková limuzína. Je to auto, které vás bude reprezentovat jak před golgovým klubem, při schůzce na jednání tak před operou. Ti co "znají" vědí, ostatním stejně nepomůže ani 10 "M" znaků. Moje volba je touring!
Tak na to jsem čekal, než někdo vytáhne tu svojí "operu". Byl vůbec někdy někdo z vás v opeře? Jeli jste tam autem? A kolik z vás před "operou" parkovalo??? Možná tak v garáži vedle a tam je úplně jedno, jestli přijedeš Berlingem, Octávkou nebo M5... :-!
ale hlavně...nikoho nezajímá, co to má pod kapotou - kombíkem klasa do opery nejezdí 😄 (sorry,že někoho naštvu, ale smetánka nemá jen jedno auto "pro všechno", zpravidla)
Teď ti nerozumím. Proč by do opery měla jezdit jen smetánka? Ikdyž při cenách lístků např. do naší Státní Opery, stejně chodí jen přiblblí amíci, co se diví, že tu máme něco staršího než sto let a italové v džínách :no: Je mi proti srsti, že tam tu lůzu vůbec pustí :no: :no:
ne opravdu to neni moc reprezentativni auto... vyvazene proporce??? hezke kombi se jmenuje AVANT a s tim nenadelas nic ani ty ani ja. sve kupce asi ale urcite najde... je to totiz BMW a proto bez x-drivu u nas nepouzitelne ale presto mnohymi milovane(vetsinou kluci okolo 20 co jeste nezazili poradnou zimu v aute)
Tak jsem asi výjimka. 20 mi už bylo, pořádnou zimu jsem v autě taky zažil a přesto zůstává BMW mým snem. Konkrétně tedy trojka jako kombík. Pokud se to bude chovat principiálně stejně, jako MX-5 na mokru, kterou jsem jel nedávno, tak bych si vůůůůbec nestěžoval 😉
s mx-5kou jezdim casto... velmi casto... pas sem se pred 2leti stal jejim vlastnikem a nevim kolik jsi toho s ni najezdil ale vyjet vetsi kopec ktery jeste nestihli poradne prohrnou proste nejde fyzika rika NE a praxe taky s BMW bez xdrivu je to velmi podobne. Taky se me BMW liby maj fajn motory atd... ale je tu taky prakticka stranka veci... proto je doma nejenom mx-5 ale taky A6, grandvitara a P206(tragedie uz nikdy vic podobnej srot sem jeste neridil)....
Tak je asi pravděpodobný, že v na sněhu dojedeš dál s předokolkou, nad kterou trůní těžkej diesel (o čtyřkolce ani nemluvě). Ale bydlím na placce, kopec tu opravdu není hodně daleko (bohužel), takže i na tom sněhu, který tu také míváme, bych se se zadokolkou dostal všude, kam potřebuju...
hmm ja jsem z beskyd, bych se s BMW nedostal ani do obchodu na rohliky... stejne me to pripada na zdejsi podminky na prd. zit tak nekde v italii, recku, jih USA nebo tak, tak nad necim jinim nez BMW ani neuvazuju... bohuzel jsem na vychodni morave...
Mám novou 320d limuzina a mám dobře vyzkoušené,že vyjede víc jak třeba Octávie,superb a jiné auta z předkem.Kdybych to nevyzkoušel,tak tomu nevěřím.Zadní náprava má vždy lepší trakci než předek a navíc je BMW vyvážené 50:50.A když je mokrý sníh,tak je lepší vypnout DTC,aby mokrý snih nezůstával nalepený na vzorku.Je teda dobré aby kola měly stálý prokluz.Takže si tu TROJKU pak kup.Můj sen se mě splnil před rokem....
320d
320d
i ja bych byl priznivcem zmineneho vozu. nebydlim vsak v kalifornii a casto jezdim po mokrych, neřkuli zledovatelych silnicich. Bohuzel BMW v techto verzich je proto nepouzitelne. Spatne rozumim tomu, proc bavorska automobilka neni schopna nabizet veskere verze svych aut ve 4x4 verzi. je to skoda, pak bych do toho sel. uvazujicimu a mozna zbytecne narocnemu ridici pak zbyva MB, Audi, Subaru. Haldex nebrat.
Němci vládnou Evropě!!!!sedm s deseti nejprodávanějších modelů má německý původ!!!!Deutschland forever!!!!! :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: 😉
Ani by som netvrdil že najdynamickejšie, najrýchlejšie mercedes e63AMG combi spraví 100km/h za 4,6s.
pokud pises clanek tak potrebujes aby si ho nekdo precet tj. msis navodit atmosferu ze pises o necem nej... i kdyz to neni pravda...
Ať si jezdí - v Německu, a hlavně pokud s tímto pekelným strojem umí někdo náležitě zacházet. Ale zde? Proč, když 50/90/130 (a nějaká ta rezerva) - a na okruh s kombíkem, no nevim nevim.
kde jsou konkurenti z japonska? lexus spi v americe pri max. 110kmh tychlosti. m5 je dalsi dukaz ze japonci nikdy nebudou mit proti evrope sanci
Na idnes.cz sem dneska nasel fotky a dokonce odkaz na stranky s reklamnim videem na BMW 1 se tremi dvermi. Jak tak koukam BMW celkem jede - za posledni dobu predstavilo facelift BMW 5, BMW M5 touring, BMW 3 coupé-cabrio, .... takže tešme se na M3 😄 sice se trochu bojim jestli to nebude az moc hi-tech auto ale urcite ta obava bude zbytecna. Jo a tady je ten odkaz na stranky s videem BMW 1 [odkaz]
Nedavno jsem slysel ten bozsky desetivalec vytocenej,jednim slovem nadhera,sel jsem pres prechod a chlapik za to potom poradne vzal
Proč proboha bmw maji tak hnusnej interier, vám se to fakt libí? Jinak z venku Ok na S6 to ale nema.
Na S6? Jenže proti M5 je určena RS6 😉 .
Fotky jsou fotky, naskoč a uvidíš. Hlavně sedadla, ty tě dostanou 😄 :yes:
Prěsně tak,interiér je výbornej :yes:
jasně..S6 může tomuhle jenom zamávat >😒]
Bylo by to dost vyrovnaný. Sundej si ty růžové brýle zn. BMW >😁
to víš že jo >😁 vyrovnené..M5 stovka za 4,7 S6 za 5,2 >😒]
Jua ty vo rozdil celych 0,5s tak to ji to M5ka teda natre 😄 😄 😄 ze to vubec srovnavate je to S6 a ne RS6... s RS6 to ma mit M5 problem a ne s timhle trosku rychlejsim S6 BTW: prvni mokra zatacka a BakeliMotorWagen jde z kola ven
U takhle výkonných aut, není údaj o zrychlení na stovku až tak podstatný, i když Autobild naměřil M5 4.7s, S6 5.4s. Což je 0,7s. A ono stlačit byť jen o pár desetinek, je docela umění. Ale o výkonech M5 vypovídá trochu jiný údaj 0-200km 13,5s vs Audi S6 18s, tedy 4,5s. Jen pro malé srovnání Gallardo má 200km/h za 13,1s, F430 za 12,5s a králem je 911Turbo s 12,1s. Takže M5 je jasný suverén, na S6 zapomeň.
No jo, bracho, BMW je dnes technikou bezesporu na vrcholu. Obdivuju jejich schopny inzenyry :yes: . Co ale nikdy nestravim, je designerska promena bavoraku amerikanem Banglem. Vim, ze spouste z Vas se to libi a nikomu to samozrejme neberu. Ale za sebe chci rict, ze je to krec. A vidim v te jeho socharine jeste stale prvky americkyho (ne)vkusu a nevyvazenosti. Snad jen novy X5 beru, to je kupodivu krasne vytesana kara - jakoby to ani nebyl Bangle. Kazdopadne celkove nejhezci BMW pro me stale je predchozi predbangleovska generace P.S. Bangla bych fakt zabil, obvzlast za sedmicku a za petku hned potom jeste jednou. Sorry chlapi.
ked sa ti bangleovske BMW nepaci, tak si ho nekupuj. Poobzeraj sa po konkurencii. Kazdy ma iny vkus, to je predsa normalne. Trh vsak rozhodol - vacsine sa nove BMW pacia. Aj vdaka Bangleovi lame BMW historicke predajne rekordy. Navyse aj po 5 rokoch vyzera 5er sviezo a nepotrebuje ziadny radikalny facelift. Je to "laska na druhy pohlad", ako hudba PINK FLOYD - ani po rokoch ta neomrzi, stale tam najdes nieco zaujimave, inspirativne. Je to proste legenda 😉
suveréně nejtuctovější a nejškaredější baworák byl typ E36, wo tom žádná
Názor je názor, ale jak tohle můžeš napsat, podívej se na konkurenci v době kdy ta E36 vyjela, jak vypadalo Audi 80, MB 190, končil tehdy Golf 2 a Kadett a tohle byla po technický stránce i designu naprostá šleha. Dodnes si ty pocity pamatuju když jsem to auto poprvý viděl v Německu.
A skoro celý 90 léta stíhalo konkurenci bez zásadních faceliftů
A skoro celý 90 léta stíhalo konkurenci bez zásadních faceliftů
na první pohled se mě nová 5a7 nelibila.a na ten druhý už ano.Duležité je,že BMW každoročně navyšuje prodej a Banglovi se to prostě povedlo.Mercedes jednou prohlásil,že když si novou 7 koupí každý druhý majitel staré 7,tak to může BMW zabalit.Jak se pěkně Mercedes spletl!!!BMW 7 se vNěmecku prodává víc jak Mercedes.A navic Mercedes pěkně okopíroval ten vnitřek ze sedmičky.
potřebuji rychlé combi, když spěchám na svoji zahrádku. Automobil je také vhodný na vození substrátu, mulčovací kůry, květináčů a sazenic. Na jaře bych kufru hodil kosu a hrábě až pojedu nasekat trávu pro králíky. :yes:
vidím, že pár lidí zde žije ve velikém omylu, a sice v tom, že BMW jako zadokolka je v zime nepoužitelné auto. Omyl pánové! S baworáky mám osobní každodenní zkušenost více jak 9 let, včetně zimního ježdění a to pochopitelně i na hory, zejména do Alp. Nikdy se mi nestalo, že bych měl s těmito auty problémy - pozor, nehovořím ze o X5 ani X3!, ale klasickejch zadokolkách! Tyto vozy mají tak vyspělou elektroniku, že se s nimi celkem v klidu rozjedete i na ledu 😉 Takže si to prosím nepleťte s žigulem či volhou. Naopak X drive se v některých případech chová záludněnji než klasická zadokolka a může vás nemile "vyprovodit" ze silnice. Já osobně X drive NIKDY! Když čtyřkolku, tak Quattro!
Mám naprosto stejnou zkušenost s ježděním v zimě, žádný problém, a stejně vidím i to s X-drive. Přestože je s ním BMW jako čtyřkolka bezvadné auto, ztrácí se to hlavní, charakter chování jeho podvozku jako zadokolky, tedy ten (spolu se šestiválcem) hlavní důvod, proč si lidé kupují BMW, myšleno ti, kteří mají rádi řízení auta a BMW nevolí pouze kvůli image.
S tim chováním v zimě souhlas.
Jinak je tohle konkrétní kombi docela kravina,kterou už moc nechápu...
Z řady novejch BMW mi nesedí jenom trojky,to je úchylárna,jinakl sou to zvenku fešáci.Uvnitř nic moc.
Jinak je tohle konkrétní kombi docela kravina,kterou už moc nechápu...
Z řady novejch BMW mi nesedí jenom trojky,to je úchylárna,jinakl sou to zvenku fešáci.Uvnitř nic moc.
s tym interierom suhlasim.ked si kupis BMW od rady 3 a vyssie a nekupis k tomu navi. professional,tak je naozaj velmi smutny pohlad na palubnu dosku ;-\ ten navi. to trochu napravi!osobne si myslim,ze bavoraci nikdy nevedeli interieri,ale inak su to super auticka
To jsou pekelne kufry, ale kdo je ma krmit? Prumerna spotreba 15 litru je spotreba podle zkousek dle nejake normy, ale pochybuju ze to bude papat 15 litru i pri rychlosti 200Km/hod, natoz pri 250Km/hod, na kterou je konstruovana. O rychlosti 300Km/hod si nechte zdat.......... nez to rozjedete na 300km/hod skonci neomezeny usek a zastavi vas fizlove.
dobré vtipy..spoteba bude samozřejmě vyšší..tak běžně ke 20 litrům, ale ten motor by stál za to i kdyby měl spotřebu 50 litrů na sto...a k té 300 viděl jsem pár videí kde jede M6 330 tak vůbec nepochybuju že by tenhle kombík nezvládl aspon 320...
kolikatku to ma nadrz??? 90l, 100l??? akcni radius to bude mit tak 500km supr to bude jak znamej z Fudpuckru na floride(maj supr burgry kdo se nekdy ocitne v destinu doporucuju navstivit) co kazdy dva dny tankoval plnou a pak si stezoval ze mu cesta do prace trva tak dlouho(20min jen na benzince😊 a to mel nejakou toyotu V8 cca 4,5l(BTW:smal se me ze vzadu na korbe muze odvest klidne i moji miatku...)
Já bych ty bavorácký motory nepodceňoval. Nedávno tu testovali sedmu s osmiválcem a běžně si řekla o jedenáct... Takže při normálním provozu bych to na těch patnáct viděl i celkem reálně... Na (německý) dálnici to ale asi bude o něčem jiném :-! 😉
tu sa nejedna o praktickost tohto typu karoserie...bmw vyslo v ustrety zakaznikom, ktori maju radi sportovkyne s vacsim zadkom 😄
To jsem se po ránu zase pobavil. A kde s tím chlapci těch 300, resp.třeba jen 160 budete jezdit........? Pojedete se o víkendu projet po německé dálnici?
Víte proč nemůže být v BMW nabeo AUDI A6 čtrnáctistovka FSI s turbem? Protože zákazník chápe velký objem motoru jako ospravedlnění vysoké pořizovací ceny auta a spojuje si ho s vysokými výkony které jsou na prd. Menší motory prožívají vís času v oblasti točivého momentu, kde jsou nejúčinnější.
Protože v případě M5 s čtrnáctistovkou turbem by skalní fandové BMW vypálili fabriku a hlavně by to uplně zabilo BMW které vždy nabízelo vysoké výkony.
nejhezčí kombi co jsem kdy viděl,a jako kombi mi příjde snad hezčí než sedan :yes: tohle to není auto pro rodinu,to je jen M5 s větším zadkem...a kombi s takovymhle motorem...wow,vždyt se jedná o nejlepší motor ve své třídě a ten zvuk je boží...u nás ho však asi bohužel nespatříme 😒
Tak se nemusíš čertit, do tvé snobské RS4 se tu nikdo nenaváží.
Někdo má rád holky, jinej zase vdolky... :-!