Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Detroit 2007: Lexus IS-F s motorem 5,0 V8

Dopředu avizovaná premiéra nového sportovního sedanu IS-F splnila očekávání. Pod kapotou nejmenšího Lexusu se usadil nový vidlicový osmiválec o objemu 5,0 l, který bude mít výkon přes 300 kW.
Zpět na článek
9. 1. 2007 08:46
neregistrovaný "andree"
9. 1. 2007 08:48
neregistrovaný "Teletubbies"
9. 1. 2007 14:56
9. 1. 2007 08:50
9. 1. 2007 09:16
9. 1. 2007 14:57
9. 1. 2007 19:41
neregistrovaný "ghost"
9. 1. 2007 09:07
neregistrovaný "gaunerrrr"
9. 1. 2007 09:15
neregistrovaný "pe3k"
9. 1. 2007 09:41
neregistrovaný "sepo"
9. 1. 2007 11:01
neregistrovaný "bingo"
9. 1. 2007 13:11
neregistrovaný "palo"
9. 1. 2007 14:58
9. 1. 2007 15:39
9. 1. 2007 16:16
10. 1. 2007 13:10
neregistrovaný "Lancer"
9. 1. 2007 09:15
neregistrovaný "Teletubbies"
9. 1. 2007 09:23
neregistrovaný "astony"
9. 1. 2007 12:33
neregistrovaný "mates"
9. 1. 2007 14:09
anonym
9. 1. 2007 14:19
9. 1. 2007 17:41
9. 1. 2007 09:15
neregistrovaný "Juha"
9. 1. 2007 09:51
neregistrovaný "LexusRx400h@seznam.cz"
9. 1. 2007 15:15
anonym
9. 1. 2007 15:56
anonym
9. 1. 2007 16:03
neregistrovaný "jjk"
9. 1. 2007 16:43
anonym
9. 1. 2007 16:42
anonym
9. 1. 2007 17:10
anonym
9. 1. 2007 17:09
anonym
9. 1. 2007 17:37
anonym
9. 1. 2007 21:02
anonym
9. 1. 2007 21:11
anonym
9. 1. 2007 21:37
anonym
9. 1. 2007 20:31
neregistrovaný "bingo"
9. 1. 2007 20:34
anonym
10. 1. 2007 00:52
neregistrovaný "bingo"
21. 1. 2007 14:21
neregistrovaný "tom1603"
9. 1. 2007 09:18
neregistrovaný "Lancer"
9. 1. 2007 09:24
neregistrovaný "Teletubbies"
9. 1. 2007 09:46
neregistrovaný "sepo"
9. 1. 2007 13:18
neregistrovaný "palo"
9. 1. 2007 09:40
neregistrovaný "astony"
9. 1. 2007 09:48
neregistrovaný "Claymore"
9. 1. 2007 09:52
neregistrovaný "Tibby"
9. 1. 2007 09:53
neregistrovaný "Tibby"
9. 1. 2007 09:57
neregistrovaný "astony"
9. 1. 2007 10:07
neregistrovaný "Tibby"
9. 1. 2007 10:15
neregistrovaný "astony"
9. 1. 2007 10:24
neregistrovaný "Tibby"
9. 1. 2007 10:34
neregistrovaný "astony"
9. 1. 2007 10:39
neregistrovaný "Tibby"
9. 1. 2007 10:17
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 10:59
neregistrovaný "blare"
9. 1. 2007 11:04
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 19:03
9. 1. 2007 09:53
9. 1. 2007 10:02
neregistrovaný "Sala"
9. 1. 2007 10:06
neregistrovaný "Jan Ackermann"
9. 1. 2007 11:17
neregistrovaný "sepo"
9. 1. 2007 10:15
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 11:19
neregistrovaný "sepo"
9. 1. 2007 11:46
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 13:29
neregistrovaný "sepo"
9. 1. 2007 15:03
anonym
9. 1. 2007 10:48
9. 1. 2007 10:56
neregistrovaný "manitou"
9. 1. 2007 11:08
9. 1. 2007 11:08
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2007 11:18
9. 1. 2007 23:17
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2007 11:36
neregistrovaný "manitou"
9. 1. 2007 17:43
9. 1. 2007 20:46
10. 1. 2007 08:08
neregistrovaný "Honza"
9. 1. 2007 10:57
neregistrovaný "já"
9. 1. 2007 11:09
9. 1. 2007 11:52
neregistrovaný "já"
9. 1. 2007 11:55
9. 1. 2007 12:35
neregistrovaný "já"
9. 1. 2007 12:53
9. 1. 2007 14:17
anonym
9. 1. 2007 14:35
neregistrovaný "tead"
9. 1. 2007 14:44
anonym
9. 1. 2007 11:06
neregistrovaný "blare"
9. 1. 2007 11:10
9. 1. 2007 20:01
neregistrovaný "RnaliM"
10. 1. 2007 09:05
neregistrovaný "Well"
10. 1. 2007 21:21
neregistrovaný "Lovap"
21. 1. 2007 14:49
neregistrovaný "tom1603"
9. 1. 2007 11:04
neregistrovaný "manitou"
9. 1. 2007 11:19
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 11:39
neregistrovaný "manitou"
9. 1. 2007 12:42
neregistrovaný "mates"
10. 1. 2007 09:08
neregistrovaný "Well"
9. 1. 2007 12:19
neregistrovaný "Tom"
9. 1. 2007 12:48
neregistrovaný "Tom"
9. 1. 2007 13:01
neregistrovaný "Tom"
9. 1. 2007 20:12
neregistrovaný "Onyx"
9. 1. 2007 12:58
neregistrovaný "Tom"
9. 1. 2007 13:04
neregistrovaný "manitou"
9. 1. 2007 13:20
neregistrovaný "Tom"
9. 1. 2007 13:47
neregistrovaný "Tom"
9. 1. 2007 13:49
neregistrovaný "Johny.Rico"
9. 1. 2007 13:54
neregistrovaný "George"
9. 1. 2007 15:24
anonym
9. 1. 2007 17:42
neregistrovaný "sepo"
22. 4. 2007 09:13
anonym
9. 1. 2007 22:35
neregistrovaný "Jan Ackermann"
9. 1. 2007 17:27
neregistrovaný "Johny.Rico"
10. 1. 2007 08:59
neregistrovaný "Pančez"
9. 1. 2007 18:29
neregistrovaný "LexusRx400h@seznam.cz"
9. 1. 2007 21:10
anonym
9. 1. 2007 21:23
neregistrovaný "astony"
9. 1. 2007 21:21
neregistrovaný "LexusRx400h@seznam.cz"
9. 1. 2007 21:33
anonym
10. 1. 2007 13:54
neregistrovaný "Tibby"
10. 1. 2007 17:31
anonym
10. 1. 2007 09:06
neregistrovaný "Mato"
9. 1. 2007 18:30
neregistrovaný "Teletubbies"
9. 1. 2007 18:33
neregistrovaný "Teletubbies"
9. 1. 2007 20:44
neregistrovaný "Tom"
9. 1. 2007 20:45
neregistrovaný "Tom"
9. 1. 2007 21:00
neregistrovaný "Teletubbies"
10. 1. 2007 09:02
neregistrovaný "Ciello"
10. 1. 2007 08:49
neregistrovaný "Ciello"
10. 1. 2007 08:59
neregistrovaný "Ciello"
10. 1. 2007 09:12
neregistrovaný "Teletubbies"
10. 1. 2007 11:35
neregistrovaný "Tom"
10. 1. 2007 14:00
neregistrovaný "Ciello"
11. 1. 2007 00:07
neregistrovaný "Tom"
10. 1. 2007 11:36
neregistrovaný "Tom"
10. 1. 2007 13:55
neregistrovaný "Ciello"
9. 1. 2007 19:13
neregistrovaný "fulminatrix"
11. 1. 2007 17:31
anonym
9. 1. 2007 22:09
anonym
10. 1. 2007 10:26
neregistrovaný "stefan"
1. 2. 2007 14:43
neregistrovaný "blawa"
neregistrovaný "andree"
9. 1. 2007 08:46
Ctyci vyfuky? No fuj
viz nahore
Rozbalit vlákno
5
Avatar - MeSiL
9. 1. 2007 15:35
Re: Ctyci vyfuky? No fuj
A 5.0l bude dýchat jak? 2x 90mm koncovkou? A co má M5? Vždycky 4! :yes: ty :no:
Avatar - Charger
9. 1. 2007 16:21
Re: Ctyci vyfuky? No fuj
co to tady valíš...dyt tu tuzingové koncovky na sebou jsou hrozné..s M5 to vůbec nesrovnávej..to je jak nebe a dudy...
Avatar - Charger
9. 1. 2007 16:32
Re: Ctyci vyfuky? No fuj
navíc proč by nemohl mít třeba jenom jednu koncovku..tomu motoru to neublíží...
Avatar - MeSiL
9. 1. 2007 17:30
Re: Ctyci vyfuky? No fuj
Ten motor musí "dýchat" ...5litrů... jedna koncovka by musela být obrovská! tohle je super! :yes:
Avatar - Charger
9. 1. 2007 20:33
Re: Ctyci vyfuky? No fuj
a viděl jsi někdy výfuky starých amerik? neřekl ybch že by měly obrovské koncovky pro ty jejich pětilitry takže to co píšeš je tak docela blbost.. ;-)
neregistrovaný "Teletubbies"
9. 1. 2007 08:48
Tuzing
Z některých úhlů pěkné, ovšem z některých taky docela úsměvné. Trošku mi to připomíná tuning ve stylu: [odkaz] Ty geny (viz. odkaz) tam jsou... Ten přední nárazníček a ty výfuky... :-) Na živo asi nebudu mít tu čest... U nás v Evropě... :*)
Rozbalit vlákno
1
9. 1. 2007 08:50
mňo
no po stránce technické je to hezké, ale po stránce vzhledu jsem zklamán, čekal jsem něco co bude dynamické a elegantě nenápadné , alené takhle ospoilerované auto s větracími otvory jak výplod chorého tunera :'-( .. a to se mi poslední lexusové moc líbí
Rozbalit vlákno
3
Avatar - radek.m
9. 1. 2007 09:16
Re: mňo
jo je to hrůza máš pravdu :no: . Působí to strašně lacině nemá to rafinovanost ani grácii a noblesu
Avatar - Charger
9. 1. 2007 14:57
Re: mňo
jj..souhlasím..vzhled je hrůza ;-\
neregistrovaný "ghost"
9. 1. 2007 19:41
Re: mňo
ako neviem ci ste cakali M5 so znackou lexusu na maske?! sak toto su japonci moji krasni, takze asi to nebude dychat luxusom zvonku jak nabliskany europan, toto je im vlastny tunersky styl, rozsirenie, spojlery, odvetravanie...toto neje auto na vozenie do obchodu pre vymalovanu panicku, toto je daco kto oceni techniku a je trochu blazon.. :)
a k tym vyfukom, no uz som videl vytunene auto s koncovkami nad sebou, a nebolo to take zle ale toto ze to dali sikmo, no berem, tym to vyrazne pokaslali..
neregistrovaný "gaunerrrr"
9. 1. 2007 09:07
wooow
vejfuky sou prehnany jinak :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pe3k"
9. 1. 2007 09:15
IS -F
No nemyslim si aby nejak sklamalo to auto, pockajme podrobnejsie info! Te chnicky to bude dalej ako europske auta a design je fajn az na tie koncovky... casto mi pride ze europania si nechu dopustit aby japonci postavili nieco lepsie ako BMW/AUDI/MERCEDES...
peknym prikladom je LS 460 - europa zauostava... (ale to som uz odbocil)..
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "sepo"
9. 1. 2007 09:41
Re: IS -F
TECHNICKY DALEJ AKO EUROPSKE .... A CO TAKA NOVA M3 ...
neregistrovaný "bingo"
9. 1. 2007 11:01
Re: IS -F
Jestli beres jako znak technickeho pokroku vyssi vahu, tak tohle bude zrejme hodne napred >:D Spis to vypada na konkurenci pro premotorovane Mercedesy (jen ty Mercedesy nejsou tak ospojlerovane).
neregistrovaný "palo"
9. 1. 2007 13:11
Re: IS -F
rs4 a urcite aj nova m3 vyzera velmi solidne.. tento japoncik vomne evokuje oplechovanu motokaru
Avatar - Charger
9. 1. 2007 14:58
Re: IS -F
a to ti říkal který prodejce že evropa zaostává ze LS460? 8-s :no:
Avatar - MeSiL
9. 1. 2007 15:39
Re: IS -F
On nemyslel počet prodeje, ale celkovou vyspělost vozu! Až možná přeelekrizované LSsko je úžasné! Ani S-klasse, A8 natož pak 7čka na něj nemá!
Avatar - Charger
9. 1. 2007 16:16
Re: IS -F
a co asi tak myslím já? 8-s o prodeje mi vůbec nejde...
neregistrovaný "Lancer"
10. 1. 2007 13:10
Re: IS -F
Jojo, serepeticek ma mozna LS vic, ale ve vsem ostatnim LS nema na S, A8 ci 7...
neregistrovaný "Teletubbies"
9. 1. 2007 09:15
OT
Kvalita výroby amerických aut... [odkaz] (něco pro Lonesa a matesa) :-) ;-)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "astony"
9. 1. 2007 09:23
Re: OT
rejpale :yes: >:D
neregistrovaný "mates"
9. 1. 2007 12:33
Re: OT
>:D :yes:
9. 1. 2007 14:19
Re: OT
jak je vidět, Superb nebyl první auto se schránkou na deštníky :-)
Avatar - Lonestarstate
9. 1. 2007 17:41
Re: OT
Ještě že nejsem akvarista >:D Tipuju, že druhý díl bude porovnávání jízdních vlastností shozením z vrtulníku >:D (oficiální statistiky spolehlivosti, kde Town Car exceluje jsou tak nudné, že? >:D :no: )
neregistrovaný "Juha"
9. 1. 2007 09:15
Ještě jeden diesel
Stále ještě chybí víceválcový diesel, aby si Lexus v Evropě mohl tykat s velkými němci.Hybridy se na dálnici nehodí, člověk sebou tahá barerky a el.motor, přes půl republiky. Má někdo zkušenost, nabíjí se baterky z těch větších kopců na D1???
Rozbalit vlákno
28
neregistrovaný "LexusRx400h@seznam.cz"
9. 1. 2007 09:51
Re: Ještě jeden diesel
Jo nabiji se, ale predevsim se nabijeji, kdyz pred tebou nekdo jede 120km/hod a ty chces jet 150km/hod. Ale je pravda ze na konstantni vysokou rychlost hybrid nema tak velkou usporu jako na plyn - brzda ( mesto, okresky). A to v hybridu jezdim. Jo a to s tim ze evropa je davno za opicema, k tomuto vyroku se pripojuji i ja.
Avatar - Charger
9. 1. 2007 15:05
Re: Ještě jeden diesel
evropa má akorát rozum a tak se hybridům vyhýbá protože baterie jsou velmi těžké a na jejich výrobu se spotřebuje tolik energie že ekologický význam ztrácí smysl a soptřeba paliva je větší oproti srovnatelným dieselům (ted myslím třeba GS450h vs. BMW 335d) bohužel zákazníci ty auta chtějí protože se v tom nevyznají a myslí že tím pomůžou planetě a přitom je to blbost...Japonci mají co dohánět..jejich auta ještě nikdy nebyly lepší než ty evropské
anonym
9. 1. 2007 15:15
Re: Ještě jeden diesel
a jak víš, že ta energie nejde z větrných či jaderných elektráren?????
Avatar - MeSiL
9. 1. 2007 15:45
Re: Ještě jeden diesel
:yes: souhlas! myslim si, že všechny biopaliva stejně jednou dojdou, za to elektronika nikoliv! VIVA Lexus :yes:
anonym
9. 1. 2007 15:56
Re: Ještě jeden diesel
biopaliva tak, jak si je představujeme my asi nedojdou...ale pro provoz všech spalovacích motorů na světě by se muselo pěstovat tolik biomasy, že bysme museli zavlažit saharu nebo zůrodnit místa, kde se člověk moc nevyskytuje...proti tomu je vynález fůzní elektrárny o mnoho realističtější :-|. Já fandím atomové energetice a čisté energii (i když žádná energie není úplně čistá...aleto je zase na jinou debatu a k jinému tématu)
neregistrovaný "jjk"
9. 1. 2007 16:03
Re: Ještě jeden diesel
Hybrid - Elektromotor je sekundarna podporna jednotka, ked dojdu "biopaliva", elektromotor ti nepomoze.
anonym
9. 1. 2007 16:43
Re: Ještě jeden diesel
stále tam bude elektromotor a baterky...viděl jsi už Tesla Roadster?
Avatar - Charger
9. 1. 2007 16:18
Re: Ještě jeden diesel
nemáš šanci se dožít toho že dojde palivo...
Avatar - MeSiL
9. 1. 2007 17:32
Re: Ještě jeden diesel
Já nemyslim jen na sebe... :no:
Avatar - Charger
9. 1. 2007 20:34
Re: Ještě jeden diesel
dobře..ani tvoje děti
Avatar - Charger
9. 1. 2007 16:23
Re: Ještě jeden diesel
a máš důkaz že jde? já slyšel že ne...
anonym
9. 1. 2007 16:42
Re: Ještě jeden diesel
předpokládám, že když je v japonsku cca. devět atomových elektráren a spoustu vodních a myslím, že jen jedna nebo dvě (!!!) tepelné, tak ta energie bude docela čistá. Přirozeně jenom hádám :-)
Avatar - Charger
9. 1. 2007 16:51
Re: Ještě jeden diesel
a ty auta se vyrábí v Japonsku? Nepovídej...
anonym
9. 1. 2007 17:10
Re: Ještě jeden diesel
nevím, kde se dělají baterie, předpokládám, že baterie pro lexus se dělají v Jpn.
Avatar - Charger
9. 1. 2007 16:58
Re: Ještě jeden diesel
a i kdyby tak to bude mít výhodu v ekologii, ale jinak ne....
anonym
9. 1. 2007 17:09
Re: Ještě jeden diesel
jak, jinak ne? V čem by jsi chtěl, aby to mělo výhodu? Jistěže to má výhodu v tom, že jedeš rychle za méně peńez. dnes, tady. hybridní technologie jsou docela perspektivní (ať už spřažené s benzínovým,naftovým nebo jiným spalovacím agregátem)
Avatar - Charger
9. 1. 2007 17:20
Re: Ještě jeden diesel
nejdeš za mín peněz..už nahoře jsem psal že srovnatelný diesel je všude úspornější..navíc když ty baterky ukončí svůj život tak nové asi nebudou zadarmo.a pak je tu ta vyšší hmotnost a např. nepoužitelný kufr u GS450h tad...
anonym
9. 1. 2007 17:37
Re: Ještě jeden diesel
mám velmi dobrou spotřebu, ve městě radikálně, na to, že vezu výkonný benzínový šestiválec. baterky ukončí svůj život dost pozdě, toho se neboj. A nižší emise při vyšším výkonu...to je přece pěkné, nemyslíš? PS: srovnatelný diesel rozhodně není vždy úspornější...najdi si hodnoty zrychlení0-100, proužného zrychlení nebo městského provozu...srovnatelný diesel je např. V10 TDI, kombinačka tě určitě vyjde na víc než u hybrida.
Avatar - Charger
9. 1. 2007 20:36
Re: Ještě jeden diesel
má..test BMW 535d vs. GS450h a všude bylo BMW úspornější..nejen na dálnici....a jízdnímy výkony a zaměřením to jsou srovnatelná auta
anonym
9. 1. 2007 21:02
Re: Ještě jeden diesel
GS je rychlejší v jakémkoliv zrychlení, tišší a ve městě úspornější...
Avatar - Charger
9. 1. 2007 20:39
Re: Ještě jeden diesel
a neříkám že není pěkné vyšší výkon a přitom nižší emise a relativně nízká spotřeba, ale zatím je to technologie plná kompromisů a diesely jsou lepší ;-)
anonym
9. 1. 2007 21:11
Re: Ještě jeden diesel
že se ti víc zamlouvají, to chápu (asi jednoho máš,že? :-)), anepodsunuj nám tvoje uzávěry ;-) :yes:
Avatar - Charger
9. 1. 2007 21:26
Re: Ještě jeden diesel
to nejsou jen moje závěry a jezdím na benzín ;-)
anonym
9. 1. 2007 21:37
Re: Ještě jeden diesel
já taky a proto oceňuji jeho zvuk, kultivovanost a vůňi...ty ne? řekněme si na rovinu...stejně rychlý diesel jako GS450h žere prostě víc. tečka, dole jsem ti napsal čísla a to ten GS BMW535d rozmetá, kdykoliv bude chtít.
neregistrovaný "bingo"
9. 1. 2007 20:31
Re: Ještě jeden diesel
Ty baterie maji ale i urcite slozeni, ktere je z hlediska ekoloie zatim (troufnu si rict silne) nevhodne. Takze na kazdy hybrid pripadne extra mnozstvi nebezpecneho odpadu z baterii. Sice dojde ke snizeni emisi, ale emise jsou podstatne snaze odbouratelne nez ty baterie. Dokud se neposune vyraznym smerem technologie baterii (coz se v budoucnu urcite stane), tak bych to tak jednoznacne pozitivne nevidel. Nicmene nekdy v budoucnu s novou generaci baterii to bude urcite racionalni technologie (zvlaste kvuli rekuperaci).
anonym
9. 1. 2007 20:34
Re: Ještě jeden diesel
Myslím, že dealer by se měl o baterie postarat, resp. je jasné, že na komunální skládku se asi házet nebudou. Ale nevidím v tom problém... PS: jak jsi myslel to, že emise jsou snáze odbouratelné?
neregistrovaný "bingo"
10. 1. 2007 00:52
Re: Ještě jeden diesel
Kdyby se narazove prestaly produkovat plynne emise, tak se behem par dni rozptyli v atmosfere. Samozrejme to neresi jejich globalni dopad apod., ale prestali bysme se permanentne dusit a zmizel by bezprostredni dopad na zdravi. Jenze to se nestane, tedy dost tezko :-) Tim nechci zpochybnovat nutnost snizovani emisi, jen vidim roli hybridu trochu jinde, nez jde v tomhle vlaknu (V6 s hromadou klasickych baterii jako "ekologicka" nahrada za V6 diesel apod.). U malych hybridu bude, verim (ac to cisly nijak podlozene nemam), ekologicka bilance podstatne priznivejsi nez u velkych delanych na vykon.
neregistrovaný "tom1603"
21. 1. 2007 14:21
Re: Ještě jeden diesel
Ale ty to beres hrozně jednoduse u malejch motoru hybrid setří životní prostredí,ale auta která májí 2 tuny (a tech je a bude dost)tak malej motor nestačí.A je lepsí mýt v něm motor V8 nebo V6s hybridem a malejma emisema.Myslim že je to jasny ne???To je snad taky setrení životního prostredí né???
neregistrovaný "Lancer"
9. 1. 2007 09:18
M3 může zůstat úplně v klidu
No, puvodne jsem se trochu bal, ze tohle auto zamicha uz tak dosti bourlive vody sportovnich sedanu, ale ted uz se nebojim. O jizdnich vlastnostech samozrejme zatim nic nevim, ale ten vzhled je k smichu. Takovy brutalni nevkusny tuzing, ten spoiler vepredu, podivne 4 laufy, kola zastrcena pod karoserii... >:D :no: To se mozna bude libit PIMPum v americe, ale M3 a RS4 muzou zustat uplne v klidu... :-) :yes:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Teletubbies"
9. 1. 2007 09:24
Re: M3 může zůstat úplně v klidu
Lets unpimp this thing.. >:D
neregistrovaný "sepo"
9. 1. 2007 09:46
Re: M3 může zůstat úplně v klidu
>:D
neregistrovaný "palo"
9. 1. 2007 13:18
Re: M3 může zůstat úplně v klidu
golf gti :P
Avatar - Charger
9. 1. 2007 16:35
Re: M3 může zůstat úplně v klidu
jj.. s tím souhlasím :yes:
neregistrovaný "astony"
9. 1. 2007 09:40
...
Tak sem na to přišel. První dojem nic moc, potom sem prohlídl pár detailů, a pak sem se zadíval na ten celej profil a zjistl sem, že jediný co mně tam fakt vadí sou ty nechutný výdechy za předníma kolama. Výfuky sem pochopil, ale tohle je fakt hnus :no: Ale jinak to není špatný.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Claymore"
9. 1. 2007 09:48
Lexus
Nevim, jestli mam bránit auto v zájmu myslim si, že nejspolehlivější značky, nebo hanit tento model, který se dle mého názoru nepovedl, ale myslim si, že To je první špatný tah, této automobilky.. Ale tak.. Chybama se člověk.. a doufejme i Lexus učí... ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tibby"
9. 1. 2007 09:52
Mno...
Ačkoliv jsem fandou Lexusů musím říct, že z IS-F jsem zklamaný, neřknu-li znechucený. Padli tady zmínky o "tuzeřství", ale tak daleko bych nezašel. Nicméně ta prapodivná mříž v už tak podivném nárazníku a rozšíření karoserie v oblasti blatníků působí...(na mně určitě) přinejmenším rozpačitě. Chválím ovšem kola, ty se dle mého názoru BBS opravdu povedly. No ale co ta převodovka? Samozřejmě, že je to technologická perla a fungovat bude, ale v autě s takovým zaměřením? A takovým, ehm, exteriérem? Proč tam nedali proper manuální šestikvalt? Že by neměli v úmyslu nasadit toto "ošklivé kačátko" jinde, než na severoamerickém trhu? 8-s To bych to chápal, tam se řadit prostě neumí, nikdo je to nenaučil.
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Tibby"
9. 1. 2007 09:53
Re: Mno...
..jo, zapomněl jsem na ty koncovky výfuků... (zvracející smajlík, zvracející smajlík, zvracející smajlík).
neregistrovaný "astony"
9. 1. 2007 09:57
Re: Mno...
A jakej problém že to máš s tou převodovkou?
neregistrovaný "Tibby"
9. 1. 2007 10:07
Re: Mno...
300kW v autě velikosti IS a automat. Chybí mi kontrola - manuál. To "řazení" páčkami neberu.
neregistrovaný "astony"
9. 1. 2007 10:15
Re: Mno...
proč? Je na tebe 300ms moc rychlých? :-!
neregistrovaný "Tibby"
9. 1. 2007 10:24
Re: Mno...
Co má rychlost řazení automatické převodovky společného s pocitem naprosté kontroly při použití manuální převodovky? 8-s Pro někoho vikař, pro někoho vikařova dcera.
neregistrovaný "astony"
9. 1. 2007 10:34
Re: Mno...
píšeš že ti chybí kontrola a že pádla nebereš. Já se tě ptám proč pádla nebereš? Jestli náhodou na tebe nejsou moc rychlý. Protože to s nima funguje tak, že jakou rychlost si zmáčkneš, takovou tam máš. Rychle a čistě, i s meziplynem. Jakou větší kontrolu by sis přál? Máš na mysli i kontrolu nad prací spojky? ...kdybys to s pádly zkusil, tak zjistíš jak je to všechno jednoduchý a přitom tak bezpečný a že tu kontrolu neztrácíš, ale získáváš.
neregistrovaný "Tibby"
9. 1. 2007 10:39
Re: Mno...
Pádla už jsem zkusil, SMGII se to jmenovalo. Jak už jsem psal - pro mně to není. Pro mně kontrola nad vozidlem znamená brzda-plyn-spojka-volant-šaltrpáka. Mačkání knoflíků a potahování páčkami se imho krásně hodí do formule. A pouze tam. Že se s tím dělají třeby rychlejší časy na okruhu mi je putna. Klidně mi říkej "staromile" nebo použij nějakou invektivní verzi tohoto výrazu, ale můj názor je taký, jaký je.
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 10:17
Re: Mno...
To je ale chyba. Pádla jsou supr :yes: ;-)
neregistrovaný "blare"
9. 1. 2007 10:59
Re: Mno...
Jak pro koho... přikláním se k Tibbymu... Hold proti gustu žádný dišputát! :-)
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 11:04
Re: Mno...
Jistě. Každý má jiné preference ;-) Samozřejmě, že lepší manuál, než špatně fungující automat nebo pádla. Nepochybuji, že to ale bude případ IS-F. Automat v kombinaci s těmito voliči pod volantem mi přijde jako dobrý kompromis mezi komfortem (automatický režim) a sportovnem (pádla).
Avatar - 125S
9. 1. 2007 19:03
Re: Mno...
A hlavně. Lexus je luxusní značka jako Mercedes a ten má ve svých výkoných autech taky automat. ;-)
Avatar - VDC
9. 1. 2007 09:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Sala"
9. 1. 2007 10:02
Design parada
Nevim, co proti lexusu mate...Mozna u nas dost tradicni ale vnitrne popirana zaujatost proti japonskym autum.Podle me designove nema chybu, prvni lexus co ma fakt stavu.Nato, ze jde o sportovni 5tilitr ve stredni tride nejsou ty spojlery vubec prehnany.Urcite bude mit trochu jiny charakter nez M3,ale to je prece dobre, ne?Nemusej byt vsichni konkurenti stejny.A kdo chce nenapadnej sportak, muze si prece vybrat stribnou RS4.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jan Ackermann"
9. 1. 2007 10:06
noční můra designera
... a pod kapotu dáme ten největší motor, který máme, rozumíš!?"
"Ale to je přece 5,0 V8 s rozměry 100*100*100cm..."
"Mně je úplně jedno, co si o tom myslíš, to auto musí mít výkon a my tam ten motor prostě dáme. Dělej co umíš nebo máš padáka!"
"Tak dobře, ale nemůžu udělat díru do kapoty a vytáhnout sací potrubí ven jako u dragsteru?"
"No ty ses snad úplně zbláznil, to auto musí dostat aspoň 4 hvězdičky v EURO NCAP za ochranu chodců, je ti to jasné?"
"Dobrá, uděláme auto, jaké potřebujete, šéfe."

Crrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

"Miláčku, je ti dobře, jsi úplně zpocený?!"
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "sepo"
9. 1. 2007 11:17
Re: noční můra designera
>:D
Avatar - MeSiL
9. 1. 2007 17:36
Re: noční můra designera
:no:
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 10:15
Lámání chleba
Tak a je to tady. IS-F je venku. Brutální výkon, pohon zadních kol, nejlepší technika, vysoce sofistikované systémy, bezpochyby skvělé jízdní výkony vyrovnávající se konkurenci = M3, S4, C-AMG, STI, EVO. Perfektní interiér, řazení pádly... tak tohle všechno funguje a fungovat bude... POUZE V NOCI! Protože vizuální pojetí tohoto vozu je za hranicí. Za hranicí decentní rafinované elegance, která pod slušivým na míru šitým oblekem skrývá namakanou atletickou postavu Šebrleho. Japoncům se tady povedlo nasoukat Arnolda do saka Woodyho Allena a výsledek vidíte sami 8-s Zbytečně nafoukle opuchlý přední spojler, který je napuštěn kolagenem jako rty porno hvězdy, střídá výdech, který má určitě své funkční opodstatnění, ale pánové, podívejte se na M3, jak se dělá krásný výdech. Ano, nechtěli jste být nařčeni z kopírování, ale to by všichni ustáli lépe.. Pomyslným hřebíčkem jsou pak zapuštěná kola, kdy to skutečně vypadá, že jsou zadní menší, než ta přední. Zadek auta se mi líbí ze všeho nejvíce. Dvě dvojice koncovek jsou originálně umístěny a vytvářejí alespoň nějaký šmrnc IS-F. Zvětšená odtrhová hrana ho pak dotváří. V konečném důsledku bude stejně zadní část vozu tou, kterou bude nejvíce oponentů vidět >:-[] takže nějaká útěcha se najde... jinak ale vizuálnímu pojetí dávám (nerad, ale musím) :no:
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "sepo"
9. 1. 2007 11:19
Re: Lámání chleba
mne sa prave nepaci ten zadok >:D
Avatar - King
9. 1. 2007 11:43
Re: Lámání chleba
Já bych to tak černě neviděl. Je to silné, výkonné auto, tak ať to ukáže. To už mi víc vadí ten automat...
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 11:46
Re: Lámání chleba
Automat mi neva. Máš tam pádla. Koukám tu pořád na ty fotky a říkám si, že to možná bude na živo daleko lepší. Už párkrát se to stalo, že auto bylo krajně nefotogenické. Na ten výdech pořád koukám a začíná se mi líbit ;-) Co ale nedávám jsou ty vytažené blatníky a zapuštěná kola ;-\ A přitom jsou ta kola moc pěkná :yes:
neregistrovaný "sepo"
9. 1. 2007 13:29
Re: Lámání chleba
urcite to bude v reali vyzerat lepsie .. ale ajtak sa mi to zda prhulene .... ;-\
Avatar - King
9. 1. 2007 13:37
Re: Lámání chleba
Automat se sekvencí podle mě do sportovního sedanu segmentu D nepatří. Pokud nebude mít v Evropě úspěch, bude absence manuálu jedním z hlavních důvodů. Designově mi doplňky IS-F nevadí, kola mě neurážejí, jen mi trochu vadí ta otylá přední kapota.
Avatar - 125S
9. 1. 2007 19:07
Re: Lámání chleba
Já myslim, že zákazníci, kteří tohle auto budou kupovat tam chtějí automat (např. MB C AMG), a ostatním vyhoví BMW, ne. ;-)
anonym
9. 1. 2007 15:03
Re: Lámání chleba
nejdřív jsem četl diskuzi a až pak prohlížel fotky... a musím říct, že jsem byl připraven na nejhorší, na křížence Quasimoda s Rinspeedem...jenže...ve výsledku...až na zadní část, kde je to kolo trochu utopené...sakra, sorry, ale...líbí se mi to :*)
9. 1. 2007 10:48
FANTOMIS
Já bych to nijak výrazně nekritizoval. Naopak, volám - BRAVO LEX. Je to totiž udělané přesně tak, jak to Lex považuje za správné. Neboli - Lex se profiluje. Důležité je, jestli tě to oslovuje. Technikou, historií a stylem. Když tenhle triumvirát u tebe dokonale zaklapne, kup ho... Já patřím k těm, kterým tohle auto neříká nic. Vůbec nic. P.S. dotaz - je tu někdo, kdo by dal Lexu IS zde v Evropě přednost před bavoráčkem, trojčičkou. V antracitu?
Rozbalit vlákno
24
neregistrovaný "manitou"
9. 1. 2007 10:56
Re: FANTOMIS
Já tedy ne, bavoráček je krásnej, sedan (ano i ty zadní lampy se mi líbí), kombíček i kupátko. Široká paleta motorů a výbavy. Jenže ono to bohužel platí i pro GS vs 5 a RX vs X5. Možná u 7 by se dalo říci, že technickými serepetičkami nestíhá, ale až vyjede nová, tak bude LS opět ten vzadu. Jinak ještě přidám polínko - 1, 6, X3 a lexusní nic ;-)
9. 1. 2007 11:08
Re: FANTOMIS
:-) No, tak za to ti copaři nezatleskaj ;-) P.S. Ty blinkry... jo, také je beru. Na blogu uveřejnil Ricardo snímek (finále "autoroku") coupe BMW3... úplně to bere dech...
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2007 11:08
Re: FANTOMIS
Tva polinka plati pro EU, pro nas evropany se zatim prilis vyvojove oddeleni neezponuje. Ale, v priprave je hatchback formatu BMW1 a mensi SUV umistene pod RX. Co se tyce velkeho kupe...to chybi primo zoufale! Na otazku zda bych dal prednost bezne verzi IS pred radou 3, rikam uvazoval bych o ni (a to vazne), v teto F&F verzi urcite ne.
9. 1. 2007 11:18
Re: FANTOMIS
Neříkám, že bavorská trojka je uvnitř prostorná jak vzducholoď... poměry v IS snad znáš, zejména zadní sedadla. Ale, když bys už připustil uvažovaní o možnosti nekoupit trojku a jít si koupit IS, prosím tě, rozveď to. Co by bylo tím hlavním důvodem, který by rozhodl? Respektive, co tě vzdaluje od BMW?
neregistrovaný "Paja"
9. 1. 2007 23:17
Re: FANTOMIS
Tvary IS me oslovuji, ale spise ve svetlejsich barvach, libi se mi interier a volil bych naftu. Nejdulezitejsim faktem vsak je jaksi "nejit s davem". Jista neortodoxnost a vyjimecnost designu. Ano "trojku" vidis na kazdem rohu, Lexe potkas parkrat do mesice a to si nemuzes byt jisty, ze se nejedna o jeden a ten samy kus. Dalsim argumentem je v nasich zemepisnych sirkach obecne povedomi o nekterych klientech BMW (cerna barva, cerna skla, ustecka znacka...to je treba duvod dominance Audi v CR). Proto tvrdim, vybirat si sedan stredni tridy do 1,0mio, tak finale konci u AR159 a Lexu IS.
neregistrovaný "manitou"
9. 1. 2007 11:36
Re: FANTOMIS
Ono v přípravě je kde co, BMW taky nespí ;-) Ale zpět k 3 vs IS. Zatím nejsem potencionálním kupcem, ale pokud bych už z daného segmentu vybíral, pak volba je jasná. Nejenže je pro mne vzhled možná nejdůležitější parametrem, ale při pořizování si chci taky vybrat, to co mi vyhovuje, motor výbavu, extras. Chci aby moje potenciální premium auto mělo nějaké charisma, něco, v čem ho budu obdivovat, zvenčí, zevnitř. Pro mne má trojka duši. A4 nebo IS je pro mne jen chladná technika, sice dokonalá, ale chladná. Ostatně BMW je také technicky dokonalé, jenže má pro mně něco více. A vůbec nechci hodnotit image, ta při koupi u mně nerozhoduje. Přece si nekoupím imageovku a přitom se mi bude chtít z ní zvracet. Ale každému se líbí něco jiného a každý má priority jinde. ;-)
Avatar - MeSiL
9. 1. 2007 17:43
Re: FANTOMIS
BMW 7 nebude mít nikdy na Lexus...udělají facelift celé techniky a to auto bude pořád na vrchulu... :yes: Jinak konečně si můžeš koupit auto, které všem ukáže, co v něm je(beru konkurenty ze segmentu)
Avatar - Charger
9. 1. 2007 20:46
Re: FANTOMIS
tys už víš jaké bude příští BMW7? Ty si jasnovidec? Hezky :no: No a Lexus LS460 vůbec není nejlepší auto třídy..je v něm takové ticho že místo aby řidič poslouchal krásný zvuk osmiválce jakoby někde v dáli tak ho projistotu skoro neslyší a nejvíc obtěžuje hluk okolní silnice..interiér Lexu nemá v této třídě co dělat a ovladatelnost není na takové úrovni jak u BMW 7 nebo MB S...současný vládce této třídy je MB S a to říiám přestože nejsem fanoušek Mercu...on má totiž všechno - prostor, rychlost, pohodlí, vynikající techniku, snadnou až sportovní ovladatelnost a skvělé motory
neregistrovaný "Honza"
10. 1. 2007 08:08
Re: FANTOMIS
Proti šestce má lexus jedno auto, ale to by sis musel prohlédnout nabídku a ne střílet od boku. a RX nestojí proti X5, ale spíš odpovídá X3. Větší Lexus SUV se v Evropě oficiálně neprodává. Tedy ne pod značkou Lexus, ale jako Toyota LC. A mě osobně třeba BMW 3 neimponuje. Sportovní interier si představuji jinak, než místo obklopené nábytkem. Třeba ten Lexus IS mi přijde uvnitř celkem útulný. Prostě mě se líbí živočišné oblinky a ne hra rovných ploch a hran. Ale je dobře, že je na výběr, bylo by to děs, kdyby po ulicích jezdila produkce jedné značky.
neregistrovaný "já"
9. 1. 2007 10:57
Re: FANTOMIS
já, teda u běžný verze. U IS F nevim nevim
9. 1. 2007 11:09
Re: FANTOMIS
Prosím tě, a proč nevíš?
neregistrovaný "já"
9. 1. 2007 11:52
Re: FANTOMIS
Protože z těch fotek IS F jsem trochu rozpačitej, musím počkat, až ho někde uvidím na živo, z více zdrojů se dočtu něco o jízdních vlastnostech, až pak si utvořím názor na IS F.
9. 1. 2007 11:55
Re: FANTOMIS
Toho tu naživo nikdy nespatříme...
neregistrovaný "já"
9. 1. 2007 12:35
Re: FANTOMIS
Proto taky jezdím na autosalony, abych si prohlídnul a vomakal i to, co na ulici jen tak neuvidím. Lipsko na 99 %, možná ještě předtím dám Ženevu.
anonym
9. 1. 2007 14:17
Re: FANTOMIS
jj..obojí pojedu na 100% :-)
neregistrovaný "tead"
9. 1. 2007 14:35
Re: FANTOMIS
nechceš mě vzít sebou ? >:D
anonym
9. 1. 2007 14:44
Re: FANTOMIS
pošli maila
neregistrovaný "blare"
9. 1. 2007 11:06
Re: FANTOMIS
Bavoráček je bavoráček >:D ...no a trojčička v antracitu? Mňam... No a k tomuto lexusu: mého vkusu se ani nedotýká (spojlery, koncovky... viz výše), ale věřím, že i tak si najde dost příznivců... i u nás v evropě...
9. 1. 2007 11:10
Re: FANTOMIS
Jo :-) ... jde vždy jen o ten horní truimvirát - technika, historie, styl.
neregistrovaný "RnaliM"
9. 1. 2007 20:01
Re: FANTOMIS
Haloo, tu sa jeden hlasi!:-) A sakra, dokonca v antracite..:-) A to viem este o jednom takom uchylovi... Tiez v antracite.... 8-s Tiez mal moznost vyberu...
Ale na druhej strane, pripajam sa k nazoru vacsiny, ze toto je tuzing. 8-s Ale co je pre mna najzaujimavejsie, tie spatne zrkadla vo velkosti slonich usi mu zostali... ;-) :-) Nie ze by sa cez ne pozeralo zle... ;-)
neregistrovaný "Well"
10. 1. 2007 09:05
Re: FANTOMIS
Já bych mu přednost dal, líbí se mi víc (o dost víc), technika je asi srovnatelná (ten benzín 2,5 by mi stačil), ale do IS se skoro nevejdu. Ten prostor je to jediná i když hodně velká piha na kráse. BMW mě neoslovuje vůbec, chladné nepříjemné auto s čumákem už dvacet let stejným.
neregistrovaný "Lovap"
10. 1. 2007 21:21
Re: FANTOMIS
Ja. Z jednoduchého dôvodu: IS má podľa mňa lepší dizajn. Auto sa mi jednoznačne páči viac ako súčasná 3. To keby si mi dal na výber minulú generáciu 3 - váhal by som. Asi by som išiel aj tak do IS ale už by to bolo tesné.
neregistrovaný "tom1603"
21. 1. 2007 14:49
Re: FANTOMIS
jo tak třeba já
neregistrovaný "manitou"
9. 1. 2007 11:04
YARIS, AURIS, AVENSIS ... SRANDIS
Nechci nějak moc šahat ZZ na modlu (žádnýho švába, jasný mates ?), ale tohle teda NE. Tady je vidět ta úporná snaha. Chybí sportovní elegance, taková ta rafinovanost, náboj, švih. Vidím jen kopec srandy, taková parodie, hra na něco, na co Lexus nemá. Technicky bude asi motor výborný, podvozek snad taky, ale ten vzhled je prostě tragedie. Hybridy a vymezování se vůči konkurenci na poli technické dokonalosti Lexu jde lépe, designově je to stále nedokonalé. Škoda, tohle raději neměl pouštět ven, když na to nemá. ;-)
Rozbalit vlákno
6
9. 1. 2007 11:11
Re: YARIS, AURIS, AVENSIS ... SRANDIS
Dobrej nadpis :-)
neregistrovaný "ZZ"
9. 1. 2007 11:19
Re: YARIS, AURIS, AVENSIS ... SRANDIS
Na to musím reagovat :-) Jak jsi přišel na tu modlu, čéče? >:D Jedinou mojí modlou je ***atý andělíček v kostele u nás na vsi ;-) Můj názor na IS-F viz. výše...
neregistrovaný "manitou"
9. 1. 2007 11:39
Re: YARIS, AURIS, AVENSIS ... SRANDIS
Jsem nevěděl, že mates je andělíček, navíc pr... ;-)
neregistrovaný "mates"
9. 1. 2007 12:42
Re: YARIS, AURIS, AVENSIS ... SRANDIS
A kdybys me videl v neoprenu....., k sezrani >:-[]
9. 1. 2007 11:49
Re: YARIS, AURIS, AVENSIS ... SRANDIS
Nestyď se za to, že velebíš Lexus, zejména tedy IS... Pravděpodobně u tebe ta technika, historie a styl našla odraz v luxusní Toyotě... pro mne to sice může být nepochopitelné, ale není to určující. To si volíme každý sám. To, že "F" nevychází podle očí evropského bejka neznamená, že se nemá líbit copařům. A já jsem naopak moc překvapen, že zrovna ty (s kolegou TTTomem dva nejnáruživější příznivci Toyoty na diskuzích) tohle sportovní IS kritizuješ... jakoby v tvých názorech probleskovala schizofrenie pohledu evropského fandy na auta, který VÍ, co JE BMW... ačkoliv z nějakých záhadných důvodů vyznává Toyotu...
neregistrovaný "Well"
10. 1. 2007 09:08
Re: YARIS, AURIS, AVENSIS ... SRANDIS
Mě se to docela líbí, je to podobná sranda jako BMW řady šest a čtyři. Trocha nevkusu a spousta výkonu, o kupce nebude nouze :yes: .
neregistrovaný "Tom"
9. 1. 2007 12:19
STÁDO, HLOUPOUČKÉ STÁDO, OVCE VEDLE OVCE
Jednou ze zásad, kteoru se v životě snažím řídit, je vyvarovat se unáhleným závěrům, vyvarovat se tzv. stádnímu chování, davové histerii. Pánové, to, co jste tady předvedli, je přesně to, co jsme tu před chvilkou popsal.. téměř každý, kdo sem vložil před mojím přáspěvkem vložil svůj komentář, by se teď měl chytit za nos a taky se podívat, jestli si nesedí na vejcích! Četl někdo z Vás v článku i formaci o tom, že by šlo o finální verzi? Jistě, že nečetl! Protože JE TO STÁLE KONCEPT!!! KONCEPT PRO AUTOSALON, SHOWCAR JAK VYŠITEJ!!! Každý, jehož inteligence aspoň trochu přesahuje pověstnou hranici teplého bublajícího bláta, asi chápe, že se koncepty vystavené na autosalonech liší od produkčních verzí. Cíl konceptu je zaujmout, naznačit směr a otestovat reakce. Finální verze může být podobná, ale tak docela jiná - zaleží na reakcch veřejnosti! Právě proto je IS-F prezentován v "divoké" formě, pokud se to nebude líbit, jistě dostane umírněnější deign alá německá trojka. Tož si to ještě jednou promyslete a do dalších diskusí Vám přeji více bystrosti, dostatek odvahy řídit se vlastním rozumem a dostatek síly nepodlehnout stádnímu uvažování ;-)
Rozbalit vlákno
5
9. 1. 2007 12:29
Re: Á LA KONCEPTTT
Dobře jsi se rozeběhl, ale kloužeš po špatném ho*ně. Za koncept bych zatím považoval tvůj příZpěvek. Zkus přečíst znovu článek a pak napiš něco realističtějšího. Vím, ježí se ti cop, jak Štetináčovi... ale tak to prostě je... tohle je IS-F... jako FantomIS. Jásej, chval a dav se.
neregistrovaný "Tom"
9. 1. 2007 12:48
Re: Á LA KONCEPTTT
Abych se přiznal, mě je stejně celkem jedno, co se píše v článku.. nikdo není neomylný, proto se VŽDY INFORMUJI PŘÍMO U ZDROJE!!! Tohle je koncept pro Detroitský autosalon. Tečka. Do autosalónů to půjde až za rok. Tečka. Tak že se raději chytni za nos a zkontroluj vejce ;-)
9. 1. 2007 12:52
Re: Á LA KONCEPTTT
Vejce dobrý :-) Chceš můj tip - bude to vypadat přesně stejně za rok... tohle je naduplé IS... myslím, že z toho vykřesali maximum. Jestli takové maximum očekáváš... ber ho.
neregistrovaný "Tom"
9. 1. 2007 13:01
Re: Á LA KONCEPTTT
Mě celkem nezajímá jestli si si "tip" nebo jsi "typ", prostě to tu dneska vypadalo jak na pastvině >:-[] Kazdopádně nesuď dne před večerem ;-)
neregistrovaný "Onyx"
9. 1. 2007 20:12
Re: Á LA KONCEPTTT
Jsi dnes tome mirne arogantni.. ale ok. Jsme jenom lidi. Co se tohodle kousku a myho nazoru tyce, cekal jsem neco asi kapanek umirnenejsiho a vyvazenejsiho. Ta nafoukla kapota, kryt pres motor (jakoby se snad mel za neco stydet..) a pak teda ten FF "profuk" v blatniku ... :-O. Myslim, ze tentokrat teda moc ne a doufam, ze to jeste japonsko americti inzenyri vyretusuji. Tohle je spis tuning klasickyho ISa nejakou americkou profi firmou. A ani to profi mi k tomu nejak nesedi. PS: Chtel bych ale touhle cestou podekovat redakci za clanek k historii Corolly!!!! Hlavne za oziveni Hachiroku AE86 v ocich ceskych/slovenskych a mozna i polskych ctenaru!!!!
9. 1. 2007 12:29
Není Lexus jako Lexus
Napíšu to na rovinu: Směřování Lexusu tímto směrem nepovažuju za dobrý krok. Svědčilo by to o neustálém hledání svého místa a jakémsi vnitřním rozpolcení. Podle mého je např vzhled současného IS sportovní až až. Je to tak na hraně před sklouznutím ke sportovnímu kýči... Tuhle studii jednoznačně odmítám pro její až tuningovou zvrácenost, což je vlastnost kterou bych u této značky opravdu nerad viděl. ;-\
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Tom"
9. 1. 2007 12:58
Re: Není Lexus jako Lexus
Lexus tyhle auta (bohužel) potřebuje. Prémiový segment je dost o image - v objektivních měřítkách už Lexus konkurenci dostihl, teďka je potřeba "leštit image". Vem si např. takovou M3 - 99% lidí o ní může maximálně slintat v diskusích, Ti úspěšnější z nich si pak třeba pořídí 318 či 320 a jsou spokojeni, mají BMW ve výbavě holomrdka (tuším matesův copyright), vlastně mají "tak trochu něco z té božské M3".. skutečnosu M3 si pořídí jen pár vyvolených. Lexus taky potřebuje nějaké to dreamcar, něco, co si dají malí kluci na zeď.. něco, co budeš v diskusích porovnávat s M3.. něco, co se může v reálu postavit M3.. BTW prý se dělá studie, jestli by se něměla udělat i GS-F a LS-F (tu druhou nepovažuji za moc reálnou). Každopádně tohle je koncept, který testuje reakce - musíme si ale uvědomit, že zásadní slovo budou (bohužel) mít američtí zákazníci protože většina produkce patrně zamíří do USA (pro Japonce je to stejně málo vytuněný ;-) )
neregistrovaný "manitou"
9. 1. 2007 13:04
Re: Není Lexus jako Lexus
No prostě Tome, to teda NE. Psát ve spojitosti s touhle kreací o "leštění image" je teda výstřel pistolí na antiperle a ještě k tomu do vlastního těla. Jestli chce tímhle Lex honit triko, tak jsou tedy větší kýčaři než jsem si myslel ;-)
neregistrovaný "Tom"
9. 1. 2007 13:20
Re: Není Lexus jako Lexus
Ostatní si taky honí triko, tak proč by Lexus nemohl ;-)
9. 1. 2007 13:16
Re: Není Lexus jako Lexus
Jistě, ale proč proboha chtějí všichni stavět auta typu M3? Cožpak si nejsou jistí tím, co dělají dposud? Americký pohled na design je v určitých ohledech kýčovitý a bizarní, takže chtějí asi oslovit tamější ,,fajnšmekry" prahnoucí po Lexusu ála Lowriders... Už na první pohled je jasné že tato tónina značce moc nesluší. Dreamcar v interpretaci Lexusu si představuju něco jako LS600h. Prostě HiTech, ale bez těch pouťových atrakcí v podobě deseti rour od kamen v zadním nárazníku. Holt, doba si to ale žádá...
neregistrovaný "Tom"
9. 1. 2007 13:47
Re: Není Lexus jako Lexus
Mám stejný názor, LS600h a podobné ano, IS-F a podobné nemusim. Ovšem, jak říkáš, doba si to asi žádá.. a když na to mají potenciál a peníze..
neregistrovaný "Johny.Rico"
9. 1. 2007 13:49
Dobré kola + výfuky
Zajímavé řešení, něco nového. To já hodnotím velmi kladně. Lexus je jedna z nej luxusních automobilek a právě tyto modely ji pomáhají dostat se tam, kde by měla být... :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "George"
9. 1. 2007 13:54
to som nečakal
takto nabruseny sedan som od lexusu teda necakal. perfektne :yes: a lutujem tych, ktori budu mat o neho zaujem. ja by som rok cakania asi nevydrzal...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - masO
9. 1. 2007 14:00
tri rezimy VDIM ... cool redakce
Tri rezimy jako standard, sport a vypnuto ? To me docela rozesmalo >:D Takze ESP ve fabii ma taky dva rezimy ze ? Zapnuto a vypnuto >:-[] Nechci rejpat, jen mi to prislo zvlastni.. ;-) Zdar a silu!
Rozbalit vlákno
2
9. 1. 2007 14:07
Re: tri rezimy VDIM ... cool redakce
redakce tím možná myslela tři polohy přepínače ;-) PS: I muži mají své dny... Jsme jenom lidi...
Avatar - masO
9. 1. 2007 17:51
Re: tri rezimy VDIM ... cool redakce
jasny,jak rikam, jen mne to prislo vtipny a dneska mam takovou tu rejpavou, znas to ;-) ..jinak samozrejme redakce :yes: ciao!
Avatar - Charger
9. 1. 2007 14:54
Lidi zblblí blbostí Rychle a zběsile budou tohole auto milov
..pro ty hrozné výfuky, přehnaně svalnaté křivky (při pohledu z boku na přední část to velmi hraničí s dobrým vkusem)...prostě..ten design je hrozně tunerský...Lexus jaksi nemůže najít vzhledovou rovnováhu..bud je to nuda, nebo je to přeplácané..kdyby dali něco mezi tak by to mohlo být hezké auto.. ;-\ :no:
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Tom"
9. 1. 2007 15:33
Re: Lidi zblblí blbostí Rychle a zběsile budou tohole auto m
Brácho, přesedni si, stejně tě to už musí bolet >:-[] ;-)
Avatar - Charger
9. 1. 2007 16:33
Re: Lidi zblblí blbostí Rychle a zběsile budou tohole auto m
co tím chtěl milý Tom říci? ještě řekni že se ti to líbí 8-s
neregistrovaný "Tom"
9. 1. 2007 16:44
Re: Lidi zblblí blbostí Rychle a zběsile budou tohole auto m
Už jsem to psal nahoře: " JE TO STÁLE KONCEPT!!! KONCEPT PRO AUTOSALON, SHOWCAR JAK VYŠITEJ!!!" Finální verze půjde do prodeje až za rok, tak že je trochu předčasné dělat nějké absolutní závěry ;-)
Avatar - Charger
9. 1. 2007 16:56
Re: Lidi zblblí blbostí Rychle a zběsile budou tohole auto m
vždyt se na to podívej..je to dotažené..myslíš že se na tom bude něco do sériové výroby měnit? Podle mě to bude stejné jak s M5- udělali koncept a sériová verze byla úplně stejná....
neregistrovaný "mates"
9. 1. 2007 17:21
Re: Lidi zblblí blbostí Rychle a zběsile budou tohole auto m
Obecna praxe je z konceptu vse dobre vyzobat a seriovku nechat nedomrlou. Pokud to tak bude i v pripade tohoto auta, tak seriovka bude jeste veci podivnost nez tohle. Priklanim se k ostatnim, ze tohle se nepovedlo a zbytecne to kazi dojem z jinak urcite zajimavyho auta.
Avatar - Charger
9. 1. 2007 17:22
Re: Lidi zblblí blbostí Rychle a zběsile budou tohole auto m
na já nevím..přečetl jsem i jiné zprávy a o konceptu nikdo nemluvil a říkali že finální verze se k zákazníkům může dostat už v listopadu...a to je normální že se auto dostane k zákazníkům za třičtvrtě roku od představení tak nevím kdy by potom představili tu finální verzi...
9. 1. 2007 14:59
NEED FOR SPEED
Panove tento vuz neni pro nas. Evropani, vychodni evropani, cesi na tento vuz nejsou pripraveni. Tady to porovnavame s BMW 3 (popr. M3) protoze zde neni nic blizsiho. Nic takoveho se v Evrope nevyrabi. A jako xenofobni cesi (nejserednejsi ceska vlastnost) citime neduveru (skoro az strach) ke vsemu cizimu nam neznamemu. Neduvera a strach se snadno zameni za hnev a nenavist. Proto zde vetsina prispevovatelu nenapsala nic moc hezkeho na adresu tohoto technicky vyspeleho vozu. Proste a jednoduse vidite nekolik fotek a reagujete na ne. Pojedme do Genevy si ho prohlednou a udelejme si zavery az tam. Tento vuz je jako delany pro tuning. Ne pro tuning a-la CR. Spise tuning ve stylu NEED FOR SPEED. Jsem velkym fanouskem znacky LEXUS a BMW a ani me se tento koncept (na fotkach) nelibi. Pockam si s verdiktem az ho uvidim a omakam.
Rozbalit vlákno
3
anonym
9. 1. 2007 15:24
Re: NEED FOR SPEED
já se těším, jak uvidím lexuse a omakám hostesky...mno, ale proti gustu... >:D
neregistrovaný "sepo"
9. 1. 2007 17:42
Re: NEED FOR SPEED
>:D >:D >:D mozem si aj ja omaknut ....
anonym
22. 4. 2007 09:13
Re: NEED FOR SPEED
:yes: :yes: :no: :-! :-! :-! >:D :'-( :'-(
neregistrovaný "Tom"
9. 1. 2007 15:31
JE TĚŽKÉ POZOROVAT IS-F, KDYŽ JE VEDLE VYSTAVENÉ TOHLE
Pro všechny, co si sedí na vejcích - OPĚT JE KONCEPT :-| [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] Zkouknětě ten profil! :yes: :yes: :yes: Lexus ruleZZ
Rozbalit vlákno
2
9. 1. 2007 19:38
Re: JE TĚŽKÉ POZOROVAT IS-F, KDYŽ JE VEDLE VYSTAVENÉ TOHLE
Co je na tom konceptu tak uzasneho? Vzali Astona a dali tomu jine predni a zadni svetla, potazmo naraznik - fakt se designeri odvazali.
neregistrovaný "Jan Ackermann"
9. 1. 2007 22:35
Re: JE TĚŽKÉ POZOROVAT IS-F, KDYŽ JE VEDLE VYSTAVENÉ TOHLE
Tak já jsem si teda zkusil přesednout a prohlídnout si ty fotky ... a zase to začalo. Chytře nafocené, že není vidět ta ohavná kapota zakrývající motorářský klenot/ingot patřící do auta o třídu výše. To je můj problém s tímhle autem, ať už jde o koncept nebo ne - vypadá "dobře" jen když si lehnu na zem a pak si ho prohlížím, ale musí být špatný světlo, jinak to nefunguje. Ve dne to připomíná lokomotivu. Ale co, jdu spát a nechám si zdát 512TR sen.
Avatar - Honza Mička
9. 1. 2007 16:01
Sbalit vlákno
0
Reagovat
NÁDHERNÉ AUTO!!!!!!!!!!
Nádherné auto!!myslém že M3 nebo M5 má docela slušného konkurenta >:-[]
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Charger
9. 1. 2007 16:26
Re: NÁDHERNÉ AUTO!!!!!!!!!!
>:D no to těžko 8-s >:-[]
Avatar - Honza Mička
9. 1. 2007 16:57
Re: NÁDHERNÉ AUTO!!!!!!!!!!
proc myslis? ;-\
Avatar - Charger
9. 1. 2007 17:01
Re: NÁDHERNÉ AUTO!!!!!!!!!!
myslíš že se podaří Lexu na první pokus vyrobit auto lepší než M5 resp M3 když Mercedes a Audi se o to snaží už několikátou generaci a nedaří se jim?? navíc ten automat to auto dograduje...
Avatar - Honza Mička
9. 1. 2007 17:16
Re: NÁDHERNÉ AUTO!!!!!!!!!!
Ja nevim..kazdy to zkousi..jak jsi rekl,je to jen koncept tak uvidime co se z toho vyklube :-)
neregistrovaný "Johny.Rico"
9. 1. 2007 17:27
Re: NÁDHERNÉ AUTO!!!!!!!!!!
Konkurenta, ne to, co by je trumflo...čti.
neregistrovaný "Pančez"
10. 1. 2007 08:59
Re: NÁDHERNÉ AUTO!!!!!!!!!!
A na to chodíš kam, že se AUDI a MB nedáří postavit lepší a užitnější auto než v bramborákově? U M5 tedy musím uznat, že S6 je přeci jen dalším pokusem sesadit M5 z trůnu (třeba snad RS6). Ale u RS4 vs Brambor M3 bych neváhal ani vteřinu. Navíc i když se u takto zaměřených vozech na praktičnost příliš nehledí jsou aspoň z mého pohledu další body navrch pro AUDI a samozřejmě C55 AMG kombi(family killer) >:-[]
neregistrovaný "LexusRx400h@seznam.cz"
9. 1. 2007 18:29
Hybrid je dal nez diesel.
Ty kecy ze vyroba hybridu stoji vic a baterky jsou na par let jsou blbosti. Pokud vyroba hybridu spotrebuje o 5% vic energie nez klasicke auto a pritom usetri 15% az 20% paliva, tak ten kdo rika ze neni ekologicky at se jde zahrabat. Navic lexusy plni SULEV = LEV2, pokud tyto vyfukove plyny srovnate s BMW,AUDI,M-B, pak se dostanete na dalsi plusy. Dalsi vec je, ze LEXUS stoji min, ma vetsi vybavu a hlavne JAPONCI jsou s technikou trochu jinde, zadny "naskok diky technice", zadne takove blbosti. Kdo se dival na autosalon a na LEXUS LS460 tak vii. Navic deklarovana spotreba dieslu u vetsiho auta je nedosazitelna, za to u hybridu vpohode.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Charger
9. 1. 2007 20:50
Re: Hybrid je dal nez diesel.
nenech se vysmát..BMW 535d má za všech okolností nižší spotřebu než Lex GS450h..a to nemluvím o tom že Lex je velmi oslaben tím zavazadelníkem který je menší než u Clia a zvýšenou hmotností...a u takové Toyoty Prius všichni nadávali že nikdy nedosáhnou na tu spotřebu co je uvedena v techničáku
anonym
9. 1. 2007 21:10
Re: Hybrid je dal nez diesel.
tak jen čísla: BMW: 11,1/6,5/8,2 , 0-100 6,6 , 1830kg,200kW za základní cenu 2 mio ;
Lexus: 9.2 / 7.2 / 7.9 , 0-100 5,9,1940kg , 218kW za základní cenu okolo 1,7mio (takže těch 300 tisíc nenajezdíš, ani kdyby jsi jezdil 100 tisíc ročně
:-) ;-) )
neregistrovaný "astony"
9. 1. 2007 21:23
Re: Hybrid je dal nez diesel.
nerad vás ruším v rozepři, ale musím se zastat Lexe a Alessia. Nejenže 300 tisíc nevyjezdíš, ale musíme si ujasnit že není základní výbava jako základní výbava. Do Lexe už toho totiž moc dát nejde. A BMW? Tak můžeš přihazovat ještě dlouho. Spotřeba Lexe sice je hodně optimistická, ale co sem četl test na autorevue, tak to vychválii do nebe a spotřeba by se jim potvrdila kdyby všude nelítali až skoro kriminální rychlostí. S BMW se pod deset nedostali nikde. Btw. teď sem dojel z benzínky a Nat95 je už o 60halířů levnější! :-O
neregistrovaný "LexusRx400h@seznam.cz"
9. 1. 2007 21:21
Re: Hybrid je dal nez diesel.
No ja jezdim RX400H ( tam v lete vpoho spotreba okolo 8 a v zime 9 a to nebrzim provoz) , auto se srovnatelnym vykonem je nova X3 a to pochybuju ze spotreba kterou udavaji je realna. Ano mas pravdu maly kufr je velke minus, ale zadne jine minus tam nenajdes. No ono pokud jsi zarputily BMWak tak nema cenu ti neco vysvetlovat.
anonym
9. 1. 2007 21:33
Re: Hybrid je dal nez diesel.
na vození kočárků a kol to není, na druhou stranu třeba já a moje rodina nepotřebujeme stěhováka, takže rozměr kufru je jedna z posledních věcí, na co by se koukalo... A jak je vidno z testu, nějaká ta bagáž se tam vejde, nákup taky, mrtvoly si vozte v BMW >:D :-!
neregistrovaný "Tibby"
10. 1. 2007 13:54
Re: Hybrid je dal nez diesel.
Mrtvola se vejde i do mého kufru. A to na něj musíš lupou..
anonym
10. 1. 2007 17:31
Re: Hybrid je dal nez diesel.
Ty jsi hobití vrah? >:D
neregistrovaný "Mato"
10. 1. 2007 09:06
Re: Hybrid je dal nez diesel.
BMW aj MB zaspali dobu, na diesel nemozu ist do nekonecna. LEXUS je o 100% dalej.
neregistrovaný "Teletubbies"
9. 1. 2007 18:30
OT 2 - Cadillac Escalade vs Hummer vs Range Rover
Nedávno tu byli. Escalade a Range Rover. A tady je konečně srovnání: [odkaz] Ta poslední věta je kouzelná... :-) ;-) (Doporučuju zase hlavně Lonesovi >:D )
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Teletubbies"
9. 1. 2007 18:33
Re: OT 2 - Cadillac Escalade vs Hummer vs Range Rover
No poslední... Myslel jsem "It was a another win for Europe" :-) ;-)
anonym
9. 1. 2007 18:55
Re: OT 2 - Cadillac Escalade vs Hummer vs Range Rover
tohle jsou výborné odkazy...naházej sem všechno, co tam v tom díle bylo a nepouštěj to jak tasemnice >:D
neregistrovaný "Tom"
9. 1. 2007 20:44
Re: OT 2 - Cadillac Escalade vs Hummer vs Range Rover
Ten test má jednu zásadní chybu - zapoměli na Japonsko ;-) Měli tam vztí ještě Lexus LX470 :-! P.S. poslední věta >:-[] bohužel ona je to docela pravda..
neregistrovaný "Tom"
9. 1. 2007 20:45
Re: OT 2 - Cadillac Escalade vs Hummer vs Range Rover
Escalade - sice s tím nesmíš mimo silnici, ale zase to má startování na dálkové ovládání, černý skla a chrom paket >:-[] ;-)
neregistrovaný "Teletubbies"
9. 1. 2007 21:00
Re: OT 2 - Cadillac Escalade vs Hummer vs Range Rover
:-) ;-)
neregistrovaný "Ciello"
10. 1. 2007 09:02
Re: OT 2 - Cadillac Escalade vs Hummer vs Range Rover
Tome, to jakože ta předělaná toyota by to tam všechno zválcovala..?!? >:D :-! RANGE ROVER - THE ONE AND ONLY...!!!!
neregistrovaný "Ciello"
10. 1. 2007 08:49
Re: OT 2 - Cadillac Escalade vs Hummer vs Range Rover
ještě než to zhlídnu... vítěz je jasnej.. :yes: ;-) >:-[]
neregistrovaný "Ciello"
10. 1. 2007 08:59
Re: KRÁL JE JEN JEDEN
:yes: Super..!!! >:D jedno z nejlepší videí co jsem v poslední době viděl..! Král zůstane králem... :yes: >:-[] :yes:
neregistrovaný "Teletubbies"
10. 1. 2007 09:12
Re: KRÁL JE JEN JEDEN
:yes: :-)
neregistrovaný "Tom"
10. 1. 2007 11:35
Re: KRÁL JE JEN JEDEN
Zcela vážně: fakt by mě zajímalo porovnání Range Rover vs Toyota Land Cruiser (Lexus LX), takový test jsem ještě neviděl..
neregistrovaný "Ciello"
10. 1. 2007 14:00
Re: KRÁL JE JEN JEDEN
Toyota je oproti Range Roveru hrkač. To myslím smrtelně vážně, protože jsem ty auta jel. Znám lidi, kteří z Land Cruiseru přešli na Range Rover právě pro jeho komplexnosti, pro jeho exelentní vlastnosti v terénu a perfektní jizdní projev na silnici. Ano, Range umí jen 90% toho co jeho konkurenti, ale konkurenti ovšem nabízí jen 50% toho co Range Rover. ;-) :yes:
neregistrovaný "Tom"
11. 1. 2007 00:07
Re: KRÁL JE JEN JEDEN
Já chci test! Objektivní test! Jinak nehraju ;-)
neregistrovaný "Tom"
10. 1. 2007 11:36
Re: KRÁL JE JEN JEDEN
Být králem (netvrdím, že jednookým) mezi slepými, to není umění.. tohle byl předem rozhodnutý souboj ;-\
neregistrovaný "Ciello"
10. 1. 2007 13:55
Re: KRÁL JE JEN JEDEN
já psal, že král zůstane králem..(!), a ne že stal králem.. ;-) a že to bylo předem rozhodnute jsem taky psal... ;-)
neregistrovaný "fulminatrix"
9. 1. 2007 19:13
ste k smichu....
myslim ze lidi kterisi to koupi nezajimaji nazory typku ve skodovkach .... kupte to a pak tlachajte experti...
Rozbalit vlákno
1
anonym
11. 1. 2007 17:31
Re: ste k smichu....
:yes:
anonym
9. 1. 2007 22:09
lol
jedine co je natom autu pekne je ta ukradnuta zraloci antena z bmw :) japonci jako vzdy nemaji vlastni napady :( design vypada jak od tech pubertackych raparu z pimp my ride
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "stefan"
10. 1. 2007 10:26
design
No, čo sa týka dizajnu, tak skutočne sa mi to zdá trochu preexponované (teda vyzerá dosť hnusne). Ale aj čo sa týka motora, tak nechápem, prečo taký veľký motor do tak malého auta. Toyota má predsa celkom slušný 3,5 ktorý len trebalo trochu "naštartovať" a mohol dať pekných 320 koní a to by stačilo, neviem čo tým "obrom" manageri sledujú.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "blawa"
1. 2. 2007 14:43
Hosi
Ked si to auto kupim, tak budete vsetci chciet byt mojimi kamosmi a mojimi gulami,ktore sa tam budu chladit na tej ventilovanej kozi. :))
Rozbalit vlákno
0