Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Je to dobře
| 25. 2. 2010 10:24
Jako 13 letému klukovi se mi tahle auta neuvěřitelně líbila. Dnes mohu říci jediné: O dalšího ekožrouta méně a to je moc dobře :-)
Je to dobře
neregistrovaný "Tominoo"
| 25. 2. 2010 10:42
Myslím,že jsou na světě horší neekologické auta než Hummer... jasně že auta jako celek mají podíl na globálním oteplování, ale Hummer sám o sobě se v tom podílí tipuju tak jedním procentem. Horší jsou neudržované vraky které nesplňují emise ani když zavřeš obě oči
Je to dobře
| 25. 2. 2010 15:30
Keby v tom jazdil kazdy Ind, Cinan a American, tak to uz by bolo pozde. Cernobil ma tiez iba 1% podiel na svetovej radiacii, ale...
Je to dobře
| 25. 2. 2010 10:56
Možná si jen zjistil, jak jsou drahý.
Avatar - Plautus
Je to dobře
| 25. 2. 2010 11:12
Vzhľadom k veľkosti sú to vlastne "lacné" vozidlá. >:-[]
Snáď by si nechcel tiež voziť svoju pr.del v takom domiešavači rôznych asociácií...
Je to dobře
| 25. 2. 2010 12:08
Při vožení v H1 po poli jsou mi nějaký asociace u prd.ele
Je to dobře
| 25. 2. 2010 21:22
na pole je mnohem lepší traktor ;-)
Je to dobře
| 25. 2. 2010 21:53
To neni pravda. Johna Deera máme taky, ale zábava s nim neni, jako s H1.
Je to dobře
| 25. 2. 2010 14:57
Přesně tak. Navíc je to úplně zbytečné auto. A hnusné. Jenže i přes krabicovitou obludnost někoho přitahuje. Proč? Proč je jiné než všechna ostatní auta. Hnusné, ale jiné.
Avatar - gld
Je to dobře
| 26. 2. 2010 10:09
dizajn bol najmenším problémom hummera..to skôr pažravé motory a status "mestského vozidla" ktorý mu nadelili jeho typickí majitelia ;-\
LEGENDA
| 25. 2. 2010 10:38
Je to škoda! Vždyť HUMMER je legenda. Dosáhla statutu legendy vpodstatě ihned po uvedení do prodeje. To se snad nepodařilo žádné značce na světě. I takové legendy jako Ferrai nebo Jeep si svojí pověst musely vybudovat. Hamík né, on jí má takříkajíc vrozenou. A ekologie? Pcha o co je horší než GMC nebo velký Chevrolety? Vždyť jde o totéž jen s Mega image, že by hamíka nikdo nechtěl?
Avatar - T613
LEGENDA
| 25. 2. 2010 10:43
Hummer není legenda! Legendou je HMMWV a ten se vyrábí dál :-!
Avatar - sansk8
LEGENDA
| 25. 2. 2010 11:01
Presne tak, mozna jeste H1, ale zbytek? Pozerske auta ktery nedavaji smysl.. Ano když ho vidim na ulici, tak se zanim otocim, ano chtel bych se treba i projet, ale zit bych snim nechtel, takze tak ;-)
LEGENDA
| 25. 2. 2010 11:39
Nicméně pokud se neplatu, i americká armáda hledá modernější a levnější náhradu.
Avatar - T613
LEGENDA
| 25. 2. 2010 11:50
což je po dvaceti letech výroby zcela logické
LEGENDA
| 25. 2. 2010 12:48
Určitě. Co si pamatuju, tak US Army ani tak neočekává lepší jízdní vlastnosti, ale chtěji něco lehčího alevnějšího. Když musí šetřit i americká armáda, je to už se světem špatné ;-\

[naprosto OT: málokterá zpráva mě tak naštvala jako Obamovy škrty vojenského rozpočtu, hlavně menší počet nakoupených F-22 je IMHO velká, možná tragická chyba]
LEGENDA
| 25. 2. 2010 15:32
Chyba jedine tak pre Lockheed Martin/Boeing
LEGENDA
| 25. 2. 2010 18:55
A to proč ty máš z toho nějakou provizi?
Avatar - gld
LEGENDA
| 26. 2. 2010 10:11
tragická v akom ohľade? >:D demokracia prehrá? ;-)
LEGENDA
| 25. 2. 2010 13:29
Ne HMMWV je jen vojenskéj malej náklaďáček s interiérem jako má Praga V3S. Legenda je Právě jen H1. A to tak silná, že utáhne i H2 a H3. Kdyby nebyla dost silná nevznikly by.
Avatar - T613
LEGENDA
| 25. 2. 2010 13:30
H1 vznikla právě kvůli legendě a pověsti HMMWV. Nic víc, nic míň. :-!
Avatar - Chuck Norris
LEGENDA
| 25. 2. 2010 22:08
Je to tak ale jak se zde napsalo tak se jen interiér z V3S vyměnil za "luxus" pro běžné lidi. když jsem tuhle zprávu viděl tak jsem tomu nevěřil a nevěřím... :-( dacia ať krachne, fiat, renault, bentley ale proč Hummer:-( proboha proč??!! :'-( Doufejme tedy jen že se díky nadšencům budou dál H1 zkrz armádu dostávat dál do soukromých rukou kde z nich budou smrtonosní zabijáci všech pseudoteréňáků s drastickými úpravami podvozků a nezůstane jen u toho že si US army najde svoje toyotu rav4 a Hummer skončí kompletně v dějinách... Náhrada za něj totiž není. To už pak opravdu jedině tak V3S...
Avatar - T613
LEGENDA
| 25. 2. 2010 22:47
Proč proboha? Protože je to značka jejíž pověst byla založena na jednom modelu, který se delší čas nedodává. A ty zbývající modely jsou snadno nahraditelné.
A nepleť si Hummer s HMMWV. A i ten bude v nedaleké budoucnosti končit. Přežil se.
Avatar - Ronault.
LEGENDA
| 26. 2. 2010 00:01
Možná kdyby si USA army našla nějakou toyotu, tak by měla alespoň spolehlivá auta konečně >:-[]

Hummer nemá žádnou historii, do terénu je mnoho lepších vozů, škoda jej rozhodně není.
Avatar - Plautus
LEGENDA?
| 25. 2. 2010 11:04
[odkaz]
A poznám i ďalšie "dobré orgány", ktoré tou zrúdou jazdia...pre mňa osobne je to humus na kolesách v radoch civilných vozidiel, slúžiaci na prevážanie veľkej vyholenej hlavy vrazenej po líca medzi plecami. Uznávam armádne schopnosti týchto vozidiel, ale Hummer ako taký, sa pre mňa automobilovou legendou nikdy nestal a nikdy nestane.
Avatar - T613
LEGENDA?
| 25. 2. 2010 11:07
protože jí nikdy nebyl. Legendou je, byl a bude vojenský HMMWV, který to své pozlátko přenesl na H1. Ale co je legendárního na H2 a H3? 8-s
Avatar - Plautus
LEGENDA?
| 25. 2. 2010 11:13
Úplný súhlas! ;-)
LEGENDA?
| 25. 2. 2010 12:39
To jsou auta pro cool niggaz z ghetta, yeh :-! Nevím jak u jiných, ve mně tyhle typy vzbuzují chuť ke zvracení...
Avatar - Chuck Norris
LEGENDA?
| 25. 2. 2010 22:12
nejlepší H2 je v transformerech a kreslenném filmu auta >:D >:D nějaký sedumadvacítky na gumách 325 na 30 atp >:D >:D >:D H2 také není hummer stejně jako kejen není porsche... ale bez kejena by nebylo porsche... chápete co chci říct?
Avatar - T613
LEGENDA?
| 25. 2. 2010 22:18
chápeme co chceš říct, jenže bez H2 je byl a relativně dlouho H1 bude, protože tu dělá úplně jiný výrobce.
LEGENDA?
| 25. 2. 2010 11:15
V tom odkazovaném článku mě nejvíce pobavila hláška, že mu dali botičku protože bránil ve výhledu >:-[].
...a tak jestli nezrezivěl, možná tam stojí dodnes - tomu říkám policejní logika :yes:
LEGENDA?
| 25. 2. 2010 11:09
O co je horší než GMC nebo velké Chevrolety? Právě, že technicky jsou ty H2 a H3 úplně stejné. No a všichni pozéři co je museli mít už je asi mají, takže končí nejspíše kvůli mizerným prodejům.
LEGENDA?
| 25. 2. 2010 13:24
Pro mě to je LEGENDA. Určitě víc než Jeep(a ten mám rád). A jestli si nezaslouží žít tak GMC a podobný auta už vůbec ne. A měly by bejt vyhubený ještě před Hummerem. >:-[]
LEGENDA?
| 25. 2. 2010 15:06
Tak si ho kup. Budes v nem vypadat jako Neger a budes happy :yes: Legenda to zadna neni.
LEGENDA?
| 25. 2. 2010 16:51
Pro tebe ne.
LEGENDA?
| 25. 2. 2010 12:00
Taketo auta vcitane GMC nemaju co hladat na ceste. Su vhodne akurat tak na zabijanie ostatnych ucastnikov premavky.
Na poslednom prevedni som sa fakt pobavil. Pride skatula vysvietena ako vianocny stromcek, vystupi hrubokrkohlav a jedine prirovnanie co mi napadne.. Aky pan taky kram!
LEGENDA?
| 25. 2. 2010 14:13
Jak to pěkně v tý slovenštině vyzní! >:D
Žádná škoda...
| 25. 2. 2010 11:16
Jediný pravý hummer je H1, a ten se jistě v případě zájmu armády bude dělat dál. Na hummeru civilním lze ocenit jen specifický design a image, jinak je to výtvor marketingu, bez vlastního nápadu, historie, dílů. Žroutů benzinu je na světě mnoho (např. Fabia 1,4 MPI), proto je mi to z eko hledika zcela šuma fuk.
Avatar - T613
Žádná škoda...
| 25. 2. 2010 11:20
HMMWV vyvinul a vyrábí AM General a nemá se značkou Hummer nic společného
Avatar - T613
Kdo zůstává?
| 25. 2. 2010 11:17
Kdo nám zbyl? (vím H1 se už delší dobu neprodává)
Toyota Megacruiser [odkaz]
GAZ Tiger [odkaz]
Dongfeng Hanma [odkaz]
Kolmare zapom jsem z těch těžkotonážníků, co jsou ještě ve výrobě na někoho?
Kdo zůstává?
| 25. 2. 2010 11:44
Ještě Iveco LMV, ale nevím, jestli je i pro civilní sektor.
[odkaz]
Kdo zůstává?
| 25. 2. 2010 11:47
Předběhl si mě.... >:D
Asi by se sehnat dal..., při troše snahy... Ale asi ne tak snadno jako H3...
Avatar - T613
Kdo zůstává?
| 25. 2. 2010 11:48
LMV je myslím jenom pancéřák
Kdo zůstává?
| 25. 2. 2010 12:48
Může být, viděl jsem ho onehdy na IDETu a vzpomněl si na něj.

Pak má Iveco samozřejmě ještě Massif, ale to už je kategorie Defenderu nebo Land Crui***.
Kdo zůstává?
| 25. 2. 2010 11:44
Dacia Doly Buster
Avatar - euro89
Kdo zůstává?
| 25. 2. 2010 11:48
Ještě španělský Uro [odkaz]
a Fiat/Iveco taky něco podobnýho dělá, jen teď nevim, jak se to jmenuje...
Kdo zůstává?
| 25. 2. 2010 11:58
H1 se prodava dal a to ve dvou karosarskych variantach OpenTop a Wagon, nadale je vyrabi AMgeneral
Avatar - T613
Kdo zůstává?
| 25. 2. 2010 12:02
vážně? na jejich stránkách nic není
Kdo zůstává?
| 25. 2. 2010 19:05
a nebude to tim ze Hummer nakladak H1 nikdy nevyrabel a jen se spolecne prodaval v salonech s H2 a H3, GM vlastnilo a chtelo prodat jen licenci a asi vyrobni kapacity na H2 a H3, ale H1 jim nikdy nepatrilo a nemohlo ani prodat ani ho nemuzou nechat zaniknout

H1 Alpha se bude delat dal v tom omezenem poctu jako se delala dodnes primo u AMgeneral, auta H1 nejen civilni, ale i specialni upravi pro policii a hasice nebo jako zasahova vozidla, takze odbyt nato maj, i cena H1 je uplne nekde jinde nez zaco se prodavali sracky H2 a H3
Avatar - T613
Kdo zůstává?
| 25. 2. 2010 19:13
Mluvil jsem o stránkách AM General ;-)
Ale nehádám se o tom, že to není tak jak říkáš. ;-)
Avatar - jazva
Kdo zůstává?
| 25. 2. 2010 12:01
v bazári možno aj Lambo [odkaz] >:-[]
Avatar - T613
Kdo zůstává?
| 25. 2. 2010 12:03
Jazva vím, že jste konečně něco vyhráli a máš v sobě nějakou tu borovičku, ale píšu o vyrábějících se těžkotonážnících! >:D
Avatar - jazva
Kdo zůstává?
| 25. 2. 2010 12:06
preto som tam spomenul bazár... nejaký výpredaj u šejka. >:D ;-)
Avatar - Ricardo
Kdo zůstává?
| 25. 2. 2010 16:14
Hmmm Rambo Lambo :yes: Nedávno byl na prodej sultánův LM002 (karoserie kombi místo "pick-upu") ;-)
Avatar - Ricardo
Kdo zůstává?
| 25. 2. 2010 16:05
Megacruiser se už myslím taky neprodává, resp. anoi nevyrábí
Kdo zůstává?
| 25. 2. 2010 20:22
Conquest z Kanady >:D

[odkaz]

Jaaj ...no aked je rec aj o armadnych strojoch, tak:

Achleitner Survivor z Rakuska www.achleitner.com (dostat aj civilnu verziu - na poziadanie)

MOWAG Eagle (Švajčiarsko)
[odkaz] (civilnu verziu nedostat ale da sa objednat povedzme sanitka pre horsku sluzbu)

Panhard PVP XL a nejake auta od nemeckeho Rheinmetalu tusim - ale to su cisto armadne stroje.
Avatar - Rysguf.
Kdo zůstává?
| 25. 2. 2010 20:44
[odkaz] :-)
Avatar - Rysguf.
Kdo zůstává?
| 25. 2. 2010 20:51
Nie je vlastne Vepr teraz najvacsie "civilne" auto?

[odkaz]

[odkaz]
Kdo zůstává?
| 25. 2. 2010 21:00
Asi ano :-)
Avatar - Ricardo
Kdo zůstává?
| 25. 2. 2010 21:18
To je odpověď pro ty, kdo si myslí, že si Hummerem člověk "něco" kompenzuje >:D >:-[] :yes:
Avatar - Ricardo
Kdo zůstává?
| 25. 2. 2010 20:53
A ruský Kombat T98...
Kdo zůstává?
| 25. 2. 2010 21:00
Ano...myslim, ze keby sme hladali dalej...tak by sme este par takych veciciek nasli.

Mna este napada brazilske Agrale Marruá (aj v cilvnych verziach)
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Ricardo
Kdo zůstává?
| 25. 2. 2010 21:15
Tak ten vypadá skutečně nekompromisně :yes:
Avatar - T613
Kdo zůstává?
| 25. 2. 2010 21:07
Radost tě vidět! Jinak všechny auta co jsou pod tímhle vláknem jsou tak odporný až jsou krásný :*) >:-[] Jen ten vepř je prostě vepř
Kdo zůstává?
| 25. 2. 2010 21:18
Ja uz tak nestiham, ze tiez mam radost ked sa vidim v zrkadle. V opacnom pripade mam taku rychlost, ze ani ten odraz obrazu sa nedokaze vygenerovat. >:D
Avatar - jazva
Kdo zůstává?
| 25. 2. 2010 21:07
[odkaz] síce nie je civil, ale Slovenskoooo! >:D
Kdo zůstává?
| 25. 2. 2010 21:22
No...a sme doma >:D Akurat, ze toto auto bolo tak drahe, ze aj ked domacej vyroby, bolo drahsie ako cokolvek zo zapadu. >:D A potom tie natahovacky okolo prav na jeho vyrobu...kapitola sama pre seba.

Nehovoriac, ze Kerametal klamal, alebo si nedostatocne zistoval pravdu, ked tvrdil, ze Aligator je unikatny tym, ze moze byt aj obojzivelny. To uz ma totiz davno Panhard v podobe klasickeho PVP... ;-)
Avatar - jazva
Kdo zůstává?
| 25. 2. 2010 21:31
uznávam, ale za dvadsať rokov to už nikto nebude riešiť či to bolo/nebolo drahé, či pri tom niekto klamal/nevedel, taktiež práva/nepráva... ;-)
Kdo zůstává?
| 25. 2. 2010 21:47
Ja myslim, ze uz dnes to nikto neriesi. Vzhladom k tomu, ze uz to nekupuje ani armada, ani policia ani, zahranicie... :-)
Avatar - T613
Kdo zůstává?
| 25. 2. 2010 21:57
tak no taky proč, když VBL je lepší a obojživelný >:-[]
Avatar - jazva
Kdo zůstává?
| 25. 2. 2010 21:32
inak ako, kedy dáme repete??? ;-)
Kdo zůstává?
| 25. 2. 2010 21:48
ja neviem :-( asi az sa casovo unormalnim...
Kdo zůstává?
| 26. 2. 2010 10:33
na jar, keď sa trochu oteplí, vo vinárni u pumpkina >:D
Avatar - jazva
Kdo zůstává?
| 26. 2. 2010 13:18
síce neviem kde to je, ale súhlasím. a už neprídem autom. sľubujem! >:D
Kdo zůstává?
| 26. 2. 2010 21:12
to neviem ani ja, ale na oplátku za pumpkinovu poslednú absenciu sme pozvaní ;-)
Avatar - kolmar
Kdo zůstává?
| 26. 2. 2010 01:04
Zdravim, tak dnes som bol off a ako pozeram prisiel som dost neskoro. Vymenovali ste tu toho naozaj dost. Je tu aj Kombat (vyrobca Dartz), dokonca aj Vepr (co by mna tu nenapadlo spomenut) aj tu kanadsku zrudu...(no neodola takym razam zbrani ako Kombat).

Iveco LMV malo aj dvojca od Fiatu, no len ako studiu - o tom malo kto vie.
[odkaz]

A aj tak ste zabudli na nam podstatne blizsie auto a to je Renault Sherpa

najmä ako vojak:
[odkaz]

no aj tohtorocny expedicny borec:
[odkaz]
Avatar - T613
Kdo zůstává?
| 26. 2. 2010 08:23
Sherpa mě nenapadla.. mám ji zafixovanou jen co by pětitunku
konečně !!!!!
| 25. 2. 2010 12:05
neviditelná ruka trhu naštěstí tuhle zrůdu smetla do propadliště dějin , chlastat benzín jako otesánek se nikdy nikomu nevyplatilo a tak to bude navždy
Avatar - Blue Sun
konečně !!!!!
| 25. 2. 2010 12:31
Nerad ti kazim iluze, ale H1 jezdil vždycky jen na naftu (nebo dovede pálit i letecké palivo).
konečně !!!!!
| 25. 2. 2010 13:21
a po úpravě i použitý kuchyńský olej.
konečně !!!!!
| 25. 2. 2010 15:01
To umí každý auto, nejenom Hummer. Jinak souhlasim. Konečně je tadle vobludná negerská kára pryč. Nic lepšího udělat nemohli.
konečně !!!!!
| 26. 2. 2010 10:38
Rekordérom je V3S - bol som svedkom, trasa Zvolen-BA na použitý motorový olej. >:D
LC 105
| 25. 2. 2010 15:01
auto bylo dobry jen pro raping niggers,pro off-road bylo fiasko,moc tezky,slabej motor,podvozek z chevy colorado,proste garbage!!
LC 105
| 25. 2. 2010 15:07
Přésně. Krám pro blbce a negry. :yes:
Avatar - T613
LC 105
| 25. 2. 2010 16:15
tož jak to že žádného nemáš? :-!
Hummer
neregistrovaný "chew1987baca"
| 25. 2. 2010 16:49
Zajimalo by me proc na web o autech lezou lidi, co auta nemaj radi. Rekneme si to na rovinu: H2, rok 2009: objem 6,2l - spotreba 20-25litru/100km. Pokud 6,2 vydelim objemem 1,2HTP(spotreba 8 litru) a vynasobim spotrebou dostanu 8*5,16= cca 41 litru. A to jsem na fabii jeste hodnej, aby ta potvora jela, tak spali 10 jako nic. A ani na vykon tech 5 HTP dohromady Hummera neda... To bylo pro "ekology". Dalsi, ten co tu vykrikuje, ze Hacka ohrozujou ostatni ridice, videl jsem nasledek srazky Peugeotu 307 vs H2, H2 rozbitej blatnik a prorazenou gumu, francouz byl mensi nez Smart a zarvali v nem dva lidi. Tak mi reknete, ktery z tech aut bylo vic nebezpecny. Navic klasicky, jak je v cechach zvykem kazdej kazdymu vse zavidi. Takze se tahle diskuze cte opravdu s usmevem. Kdokoliv, co sedne do Hummeru, nastartuje si, chytne se volantu, nasaje vuni kuze, zaradi D a da mu plnej knedlik, uz do obycejnyho auta nechce. Ja sam mam v tehlech autech najeto par tisic kilometru jako instruktor, to pro rejpaly. Tak a ted do me!!!
Avatar - twistedTSD
Hummer
| 25. 2. 2010 17:02
HTP spotreba 8 - 10 litru?! a na to jsi prisel kde??...k te bezpecnosti - a cos myslel? ze 307 rozdrti H2 na srot? ;-)
Hummer
neregistrovaný "chew1987baca"
| 25. 2. 2010 17:11
HTP musis poradne slapnout na krk, aby to jelo. Navic ve 140 je v ni uz takovej kraval, ze se stejne pak tahnes radsi kilo. No jasny, ze 307 se zmuchla jako papir, ale to stejeny plati i pro naraz 307 treba do stromu - obtoci se kolem nej, kdezto s H2 se mi uz nejakej ten stromek podarilo pokacet... Jedna zkusenost za vsechny, klient nam v brezanskym udoli nejak neodhad zatacku a s H3 se v 80 podival ven, prerazil 4 stromy a znicil auto, dulezity je, ze se jemu, ani diteti co vezl vubec nic nestalo. Vyzkousej tohle s jinym autem a pak sem napis, pokud budes mit cim a jak. ;-)
Hummer
neregistrovaný "Andy Paulie"
| 25. 2. 2010 18:57
htp nejede vubec
Avatar - twistedTSD
Hummer
| 25. 2. 2010 22:37
velmi inteligentni nazor...
Hummer
neregistrovaný "chew1987baca"
| 1. 3. 2010 14:31
pravdivej
Hummer
| 25. 2. 2010 18:55
Proč by se "mít rád auta" a "nemít rád H2/H3" muselo vzájemně vylučovat? Kariéra H2 se zvrtla do auta pro více či méně známé rapery, kteří do toho nacpou Playstation, satelitní televizi, tunu neonů, 20 a více palcová kola a repro co je slyšet z Los Angeles do New Yorku. Z mýho pohledu to o spotřebě není, byť reálně to je jeden z důvodů, proč to auto skoro nikdo nechce. Spíš to na mě působí jako něco, co si chce hrát na drsnou H1, ale prostě na to jaksi nemá. Nemyslím terénní schopnosti H2, ty jsou vynikající a nejedená se o nějaký přitroublý SUVčko, co se zahrabe na psím *, ale o auto jako celek. Ve srovnání s H1 to působí asi jako když si nějakej blbeček napíchá do svalů Syntol (viz. Google) a jde machrovat do posilovky. H3 rozvádět ani nechci, to byl takovej pokus, trochu ze zoufalství, jak vylepšit prodeje.

Ale to je můj subjektivní pohled, objektivně je to jednoduše o tom, že Hummeru nepřeje doba. Ať za to můžou pseudoekologové, ekonomická situace ve světě nebo cokoli jiného - firma Hummer nabízí produkt, o který není velký zájem a to jí položí. Stalo se to i významnějším modelům, potažmo automobilkám nebo určitým třídám. Jmenujme např. Bugatti a Lamborghiny, které zachránilo VW, ale už to jsou jiné značky než bývaly a pozbyly některé své rysy. Jednu dobu měly na kahánku supersporty a ty dnešní nejsou s auty jako F40 nebo McLaren F1 moc srovnatelné. Nebo Escort Cosworth, ten nikdy nedostal a nikdy nedostane opravdového nástupce. Příkladů by bylo.
Hummer
neregistrovaný "chew1987baca"
| 25. 2. 2010 21:57
to je pravda, znacce nepreje doba. image tohoto auta byla vzdycky zalozena na brutalni sile a od roku 2008 i na luxusu a pohodli.
Hummer
neregistrovaný "Kajfik"
| 25. 2. 2010 21:23
Tvé počty jsou opravdu směšné. A měly by smysl až v okamžiku kdy by měl ten Hummer 26 míst (5x5,16).

A k bezpečnosti... To s tím Hummrem vyletěl ze zatáčky při běžné jízdě nebo při blbnutí když na to neměl... A poslední věc kdyby tu 307 sundalo něco jiného než Hummer možná by žili všichni. Hummer je bezpečný jen pro toho kdo je uvnitř...
Za sebe bych raději bral aby mi přednost v jízdě nedala Fabie nez ten Hummer.

V Hummru na ridice pusobi syndrom neohrozenosti... Bohuzel pak jsou ohrozeni vsichni kolem... Protoze az by se ten chlapek o kterem jsi psal s tim Hummerem dostal na silnici nechtel bych byt pobliz...

Takze tolik k usmevnosti nejakych argumentu :-)
Hummer
| 26. 2. 2010 12:39
daj si do google vyhladat "fabia prevratila hummer" a mozno zmenis nazor na to kto by ti nemal dat prednost >:D
Hummer
| 26. 2. 2010 16:24
schvalne za Fabii pripoj treba vlek s 1.5t lodi, schvalne jestli se ta fabka HTP rozjede alespon na rovince >:D

ale H2 teda nemusim, ja radsi H1, a mit zbytecnych 5 respektive 10 mega, tak ho mam u domu hned v OpenTop verzi :-) bile prome a ruzove pro pritelkyni
[odkaz]
Hummer
neregistrovaný "Kajfik"
| 25. 2. 2010 21:27
NAvic jsi psal neco o fabii a 140...
Pro Hummer je to maximalka ne? Toho komfortu tam asi taky moc nebude... >:D
Hummer
neregistrovaný "chew1987baca"
| 25. 2. 2010 22:03
H2 iH3 ma tovarne nastaven omezovac na 160km/h, coz je tak jeste rozumna a bezpecna rychlost. Kazdej prodejce ti vsak auto otevre, necha se na tom snizit podvozek a pritvrdit, potom uz neni problem necely 4 tuny rozhoupat na rychlost okolo 220km/h a to nekecam, myslete si co chcete. Ovsemze zastavit je to pak uz jiny kafe, fyzikalni zakony plati pro vsechny. A poku pochybujes o pohodli, jedina rada je, domluv si testovaci jizdu. D11, 3. kilometr.
Hummer
neregistrovaný "Kajfik"
| 26. 2. 2010 00:06
koukl jse semka do katalogu a H1 ma 134, H2 147 a H3 160 tusim. Ale vem to dest...

Ja proti Hummeru nic nemam, reperi v nem vypadaji smesne ale to je vec tech repperu ne auta...

Ale opravdu jsem nesouhlasil s tvou argumentaci.
Hummer
anonym
| 26. 2. 2010 00:15
Jo, to zní logicky, koupím kravsky velkýho a tezkýho offrouda a snízim si ho, abych mohl lítat po dálnici 200. :yes:
Avatar - T613
Hummer
| 26. 2. 2010 13:28
toto je velmi kvalitní názor :yes:
Avatar - Ronault.
Hummer
| 26. 2. 2010 00:10
Hummer bylo auto? Nikdy mi tak nepřipadalo.
Avatar - Blue Sun
Hummer
| 26. 2. 2010 07:35
Ne, Hummer je jen odvěžovaný tank.
Avatar - kolmar
"zaujimava" debata....
| 26. 2. 2010 01:31
Naozaj sa cudujem kolko ludi tu nadava na Hummer a skace od radosti ze zanika...az ma to zaskocilo, pytam sa preco?

Kazdy tu len nadava na spotrebu, na emisie, na negrov s retazmi a neviem co este vsetko mozne. Skuste mi prosim napisat preco je take H2 alebo H3 horsie od vasej modly McLarenu? ten supersport ma spotrebu 40 litrov??!! Chcete povedat ze Veyron ma mensie emisie ako H3? preco tu kazdy nadava tak stupidne na nieco co nedava zmysel. Kazdy kamenuje off roady... a preco nie Ferrari, Lamborghini, Hemi v Challengeri ale len v Hummeri a podobne? v com je rozdiel medzi spotrebou 25 tam a 25 v Hummeri? Ziaden... len zavist, ignoracia a prizemne myslenie.
Najlepsie by bolo aby vsetky off roady prestali vyrabat ze? ved naco ich treba? len na zachranu ludskych zivotov? na vojenske ucely a tak... Alebo zacnu montovat gulomety na supersporty? Maserati spravi upravu pre horske sluzby?
Ano su to velke, tazke, nemotorne auta, no na to boli urcene:
[odkaz]
(na snimku je iveco)

Doba si ziada mozno nieco lacnejsie, nieco mensie, neni odbyt a preto Hummer konci, no ako sa hore vymenovalo, pre tvrde ucely armady je tu este vela univerzalnych aut.

Apropo je tu vela off roadov co su vynikajuce takmer neznicitelne v terene, no Hummer je znamy svojou univerzalnostou pouzitia s vysokou nosnostou a perfektnou stabilitou... urcite si to auto zasluzilo byt legenda - hlavne pre vojenske ucely ako T613 spominal... prilis patriocke video, no s famoznymi prejazdami:
[odkaz]
"zaujimava" debata....
neregistrovaný "Kajfik"
| 26. 2. 2010 08:20
Nemam defacto nic proti Hummeru, ale proti zcestné argumentaci...

Challanger nema 4 tuny. Valivy odpor a odpor vzduchu jako hummer.

No nevim kolik zachranarskych Hummeru u nas jezdi:) Ja je vidam tak maximalne pod sjezdovkou a vozi se v nem majitel arealu:)

A kulomet si montuj na co chces, treba i na trikolku nebo nocni stolek na koleckach....

Ja treba nemam potrebu montovat kulomet na auto jak je rok dlouhy...
>:D >:D >:D >:D
Avatar - kolmar
"zaujimava" debata....
| 26. 2. 2010 13:20
Precitaj si odkaz este raz a potom sa rehoc!

Kto tu pisal o odpore vzduchu a valivom odpore a vahe - cize tlaku na cesty? N I K T O! Tak to tu nevytahuj, samozrejme v tomto mas pravdu - to bez pochyb, no kazdy tu spominal emisie a spotrebu...

U nas zachranarske Hummeri nejazdia! no pred tym ako som to spominal som spomenuv vseobecne off roady - nie len cisto HUMMER! Lebo na off roady tu nadava kazdy ako na zbytocnost...

No vidis... a ja mam namontovany bezne ak by mi niekto nedal prednost >:D >:D
Tam, kde by mel byt Hummer doma
| 26. 2. 2010 06:30
Uz delsi dobu ziju v Coloradu. Existuje zde rozumne mnozstvi starych, vetsinou zlatokopeckych cest, kam se s cimkoliv motorovym (pokud nemate znacky, musite si koupit registracni nalepku) muzete legalne vydat (nenechte se ale mast, je to tak 1% podobnych cest, ale zjevne to staci). Pokud se nebavime o ctyrkolkach, 85% provozu na techto cestach tvori wranglery v ruznem stupni upravy. Pak ruznoroda smeska FJ, Pathfinder, nejruznejsi trucky, stary LandCruisery (imageovka). Do lehciho terenu Outback, to je tady snad nejrozsirenejsi auto. Hummeru jsem vidaval vic v ghettu nebo v Cechach ve meste. Nemam pocit, ze alespon mezi lidma, kde se pohybuju, by Hummer neco znamenal. Asi pred dvouma rokama jsem slysel poznamku: kdyz hledas barak, jehoz majitel nema na splatky hypoteky, nasleduj Hummera.
aj toto videjko napovie co to o majiteloch...
| 26. 2. 2010 10:39
[odkaz]
vzorka
| 26. 2. 2010 17:31
to je strasne.. niekedy zasnem aky ludia existuju. Zvycajne sa s takou vzorkou nestretavam, lebo nie je kde, ale ak sa mi obcas postasti, tak aj na SK to stoji za to a majitelia tychto skatul to je uplne osobitna kategoria. Na zapade som takychto ludi ani nevidel (akurat v Monte Carle take jelito ruske vystupilo v kratasoch a vytahanom tielku pred kasinom z Astonu Martin a chcelo ist do kasina hrat :-)
hummer ala čína
neregistrovaný "Alexx11"
| 26. 2. 2010 23:12
čo poviete na hummer v čínskych rukách , ako čínska raketa alebo nevyštartuje alebo sa nevráti ???? >:D >:D >:D
Nic proti Hummeru
| 27. 2. 2010 19:54
Sice bych Hummer nechtěl, ale zprávu o jeho konci neberu jako dobrou. Svoje místo si Hummery našly. Nejsou o nic horší co se týká spotřeby než třeba Cayenne - znám jednoho majitele a ten když v klubu majitelů řekl, že je schopnej se vejít s lehkou nohou do 20 na sto, nikdo mu to nevěřil.
Chyba je, že tyhle auta jsou extra nebezpečná pro ostatní lidi na silnici, dá se říct že i víc než náklaďáky. Nemají nárazník, nebo ho mají příliš vysoko, takže deformační zóny u klasických aut nezafungují.
Na parkovišti zabere tak široké auto dvě místa. Majitelé jsou pozéři co tak velké auto neumí pořádně řídit, ale o to víc s nimi prasí, protože ví, že jim každý raději uhne. Ale to platí skoro pro všechny velké offorady.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku