Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo Giulietta: Pět přeplňovaných motorů, vrcholem Quadrifoglio Verde (173 kW)

Automobilka Alfa Romeo zveřejnila další informace k novému hatchbacku Giulietta. Pětidveřový vůz dlouhý 4,35 metru dostane celkem pět motorů, všechny budou přeplňované turbodmychadlem.
Zpět na článek
25. 2. 2010 08:24
neregistrovaný "Alexx11"
25. 2. 2010 08:38
25. 2. 2010 08:44
25. 2. 2010 08:53
25. 2. 2010 09:16
25. 2. 2010 09:20
25. 2. 2010 10:29
neregistrovaný "talian"
25. 2. 2010 11:13
25. 2. 2010 12:32
25. 2. 2010 13:55
25. 2. 2010 14:16
25. 2. 2010 14:20
25. 2. 2010 14:49
25. 2. 2010 14:53
25. 2. 2010 15:01
25. 2. 2010 18:24
25. 2. 2010 15:26
25. 2. 2010 18:28
25. 2. 2010 16:29
neregistrovaný "Alexx11"
25. 2. 2010 22:06
25. 2. 2010 10:35
25. 2. 2010 10:37
neregistrovaný "talian"
25. 2. 2010 10:43
25. 2. 2010 10:47
neregistrovaný "talian"
25. 2. 2010 11:11
25. 2. 2010 11:24
25. 2. 2010 16:35
neregistrovaný "Alexx11"
25. 2. 2010 16:59
25. 2. 2010 11:32
25. 2. 2010 12:11
25. 2. 2010 12:30
25. 2. 2010 16:34
neregistrovaný "Alexx11"
25. 2. 2010 16:41
neregistrovaný "Alexx11"
25. 2. 2010 17:40
neregistrovaný "Alexx11"
25. 2. 2010 14:00
25. 2. 2010 17:34
25. 2. 2010 20:16
25. 2. 2010 22:00
25. 2. 2010 22:06
25. 2. 2010 23:23
25. 2. 2010 23:28
25. 2. 2010 23:30
26. 2. 2010 00:28
26. 2. 2010 00:32
26. 2. 2010 08:02
26. 2. 2010 07:59
26. 2. 2010 09:51
26. 2. 2010 16:33
26. 2. 2010 00:09
26. 2. 2010 08:28
26. 2. 2010 15:27
26. 2. 2010 15:25
26. 2. 2010 09:47
26. 2. 2010 10:14
26. 2. 2010 12:54
26. 2. 2010 13:34
26. 2. 2010 14:25
26. 2. 2010 14:36
26. 2. 2010 14:56
26. 2. 2010 14:29
26. 2. 2010 15:27
26. 2. 2010 15:58
26. 2. 2010 15:29
26. 2. 2010 16:46
26. 2. 2010 10:47
26. 2. 2010 13:51
26. 2. 2010 14:44
26. 2. 2010 15:35
26. 2. 2010 15:45
26. 2. 2010 22:41
neregistrovaný "Alexx11"
neregistrovaný "Alexx11"
25. 2. 2010 08:24
Super
Auto ako lusk ! uvidíme v testoch :-)
Rozbalit vlákno
19
25. 2. 2010 08:38
Re: Super
Taky by mne tesilo pokud by tu byl opravdu novy 100% hrac na trati hatchbacku v jizdnich vlastnostech + kvalita zpracovani + cena/ vybava
:yes:
Avatar - Plautus
25. 2. 2010 08:44
Re: Super
To by myslím potešilo každého ;-) :yes:
Každopádne dnes nás hreje víťazstvo nad Švédskom :-)
25. 2. 2010 09:16
Re: Super
:yes: :yes: :yes:
Nezbývá než smeknout... A před Alfou taky... :yes:
Avatar - Plautus
25. 2. 2010 09:20
Re: Super
Teší ma, že sa stretávam s pozitívnymi reakciami na úspech našich hokejistov i od našich západných susedov, za to Vám veľká vďaka :yes:
Máme na tomto turnaji, zrejme posledný krát na tak významnom (hráčsky dobre obsadenom) podujatí, prevažne končiacu generáciu hráčov, ktorá by si zaslúžila ísť čo najvyššie, o to viac, že takú partiu už na ďalších olympiádach nedáme dohromady snáď ani o 20 rokov ( :-( )...držte palce ;-)
Alfe samozrejme tiež :yes:
neregistrovaný "talian"
25. 2. 2010 10:29
Re: Super
no ano bohu žiaľ ale dúfajme že sa podarí zložiť dobré mužstvo hokejistov ale peniaze majú už pomali len politici a ak oni zložia mužstvo potom amen!!! ale tá alfa je super a ako poznám talianov tak to bude zážitok z jazdy na najvyžšej úrovni ako aj brzdy na všetkých alf sú super
Avatar - deolator
25. 2. 2010 11:13
Re: Super
1.8TBi s 26kW navíc oproti "standardní" verzi... Nevíš náhodou, jestli v tom nárůstu nemá už "prsty" taky Multi-air?
25. 2. 2010 12:32
Re: Super
řekl bych že ano... ;-)
25. 2. 2010 13:55
Re: Super
Já bych řekl, že ne ;-) Tipoval bych to spíš na větší turbo - MultiAir tam určitě není...
Avatar - white label
25. 2. 2010 14:16
Re: Super
MultiAir to nebude, AR/Fiat to aspoň nikde k této verzi/motorizaci neuvádí... a žádný důvod proč by to "tajili" mi není známý... ;-)
25. 2. 2010 14:20
Re: Super
Už se smiřuješ s tím, jak budeš vidět vzdalující se pozadí Giulietty zpoza svého volantu? >:-[]
Avatar - white label
25. 2. 2010 14:49
Re: Super
Myslíš při mém podélném pakování..? >:-[]
Mnohem podstatnější otázka je, jaká pravděpodobnost bude, že (nejen) tuhle vrcholnou verzi, aspoň občas potkám v reálném provozu..., právě poměr ceny a zájmu o takovou Alfu na trhu, bude to, co o tom rozhodne především...
25. 2. 2010 14:53
Re: Super
Ty máš odpověď snad úplně na všechno. >:D :yes:
Avatar - white label
25. 2. 2010 15:01
Re: Super
Ta tady mám ještě jednu:
"Budu upřímně rád, když nějakou siluetu této Alfy na cestách, aspoň občas uvidím..., zrovna ten zadek mě sice nenadchl, ale jinak je to ve své třídě na pohled příjemně nevšední auto...
25. 2. 2010 18:24
Re: Super
Cítím v tom nemístnou ironii. >:-[]
25. 2. 2010 18:28
Re: Super
Vzhledem k tomu, že k nejbližšímu dealerovi to má 50km, tak o nějakém častějším potkávání nemůžebýt ani řeč. >:-[]
neregistrovaný "Alexx11"
25. 2. 2010 16:29
Re: Super
poľa mňa je tam / lebo na fotke motora je napísané FPT a ak je aj na TBi tak aj tu je a 26KW aj iné turbo+elektronika to zvládne a u nových je to zbytočne aj písať je to automaticky
Avatar - white label
25. 2. 2010 22:06
Re: Super
Automaticky to není, proč by pak MultiAir důsledně zmiňovali např. u nové verze MITA QFV (1,4MA/170PS)? ;-)
25. 2. 2010 10:35
miniGTA
I přesto, že to ještě není úplně ono, alias nekompromisní třílitrová bestie, tak smutná díra po ukončení výroby 147/156 GTA je zacelana. 1.8T 173kW, to je pořádný kladivo :yes:
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "talian"
25. 2. 2010 10:37
Re: miniGTA
ten predok?
Avatar - ethicon
25. 2. 2010 10:43
Re: miniGTA
135 koní na liter :yes:
neregistrovaný "talian"
25. 2. 2010 10:47
Re: miniGTA
:yes: :yes: :yes:
Avatar - ethicon
25. 2. 2010 11:11
Re: miniGTA
verzia QV údajne už v Ženeve :yes:
25. 2. 2010 11:24
Re: miniGTA
co je s předkem?
neregistrovaný "Alexx11"
25. 2. 2010 16:35
Re: miniGTA
mohol byť krajší - subjektívne
25. 2. 2010 16:59
Re: miniGTA
To mohlo celý auto... ale snad to ve skutečnosti nebude tak zlý.
25. 2. 2010 11:25
Re: miniGTA
Je jasný, že pro čtyřválce hovoří nižší hmotnost, ale mně je víceméně jedno jestli výkon např. 250 koní dostanu z 1,8 anebo třílitru. Navíc pěti, šestiválce mají svůj charakteristický zvuk :-)
Avatar - ethicon
25. 2. 2010 11:32
Re: miniGTA
nielen hmotnosť, ale aj spotreba... :-)
25. 2. 2010 12:11
Re: miniGTA
Měl jsem spíš namysli výkon. Přeci jenom k novému GTA by pasovalo tak 300 koní a to z 1750ccm asi jen tak nevyrazí (do série)
25. 2. 2010 12:30
Re: miniGTA
No já si myslím, že s tím motorem právě nespřáhli GTA. GTA asi přijde později a mám osobní typ na motor... ;-)

2,4 V6 twin turbo multiair :yes:
25. 2. 2010 12:02
Musím se přidat
Tohle auto je jedno z nejkrásnějších, jaké se dostane na trh. A že se jich hodně pěkných chystá nebo vyrábí hodně. Ještě by mě zajímala cena. Pak by mohla být Alfa prohlášena za dokonalou.
Rozbalit vlákno
1
25. 2. 2010 14:23
Re: Musím se přidat
Obávám se, že to Italové pohřbí cenou.
25. 2. 2010 13:31
Chci slyšet názory koncerňáků!
Nebo že by měli vykloubené sanice?
Rozbalit vlákno
37
25. 2. 2010 14:01
Re: Chci slyšet názory koncerňáků!
Maj... z Porsche. Sekačky na trávu nejsou v kurzu.
Avatar - bubucci
25. 2. 2010 14:30
Re: Chci slyšet názory koncerňáků!
Nevšiml jsem si tu žádné sekačky....nebo možná to bude sekačka těch vašich GTI Golfiku ???? >:D
Avatar - ethicon
25. 2. 2010 14:32
Re: Chci slyšet názory koncerňáků!
:yes: :yes:
25. 2. 2010 15:18
Re: Chci slyšet názory koncerňáků!
Píšu Porsche, máš vadu sluchu?
25. 2. 2010 16:02
Re: Chci slyšet názory koncerňáků!
Normální hluchoslepec :-)
Avatar - ethicon
25. 2. 2010 14:36
Re: Chci slyšet názory koncerňáků!
myslím, že voči Porsche vie koncern FIAT postavit rovnocenných súperov..a voči niektorým je zrovna to Porsche v pomere sekačky :-!
25. 2. 2010 14:44
Re: Chci slyšet názory koncerňáků!
To teda nevím, ale koncern to má rozložená poměrně solidně, tak aby ses nedivil, kdo tu za tu sekačku potom bude. ;-)

PS: Napovím, Audi, Porsche, Lamborgini, Bentley, Bugatti... Co postaví Fiat? Možná tak model ob jednu značku. :-!
25. 2. 2010 15:02
Re: Chci slyšet názory koncerňáků!
Je docela smutný, když koncern musí (resp.stojí o to) nakupovat zrovna v té Itálii, Anglii, kde se dělají jen krámy.
Avatar - white label
25. 2. 2010 15:06
Re: Chci slyšet názory koncerňáků!
Sis "odpověděl" vlastně sám, právě proto to tam kupujou, aby se tam "jen krámy" nedělaly... :-O :*) >:-[] >:D

P.S. "Zeptej se" taky, jak je možné, že jsou takové značky na prodej právě tam... ;-)
neregistrovaný "Alexx11"
25. 2. 2010 16:34
Re: Chci slyšet názory koncerňáků!
no lebo keby nekupovali tak nemajú žiadnu technológiu veď VW ukončil možnosť vývoja pri golfu 3 , kúpili a teraz používajú tie technológie premenované
25. 2. 2010 19:04
Re: Chci slyšet názory koncerňáků!
Coze to placas??? >:D
Avatar - ethicon
26. 2. 2010 07:04
Re: Chci slyšet názory koncerňáků!
ktoré "jsou na prodej" ?žeby Ferrari či Maserati, aby z nich neboli konečne "křápy"? >:D a samozrejme tu "kvalitu" z nich dokáže vysekat jedine a jedine VW :-) toto klišé sa tu stáva už trápnym, najme ak si človek prečíta vaše rektoskopické príspevky pod článkami napríklad o BMW či koncerne VW...nedajbože sa tam niekto niečo kritické napíše...
Avatar - white label
26. 2. 2010 10:03
Re: Chci slyšet názory koncerňáků!
V prvé řadě to byla sarkastická odpověď na "nahrávku smeč". ;-)
Ale to ty bohužel, při své zeleno-bílo-červeném "zákalu", nejsi schopen vůbec rozlišit.
Ale když máš potřebuješ řešit to důsledněji, tak sis mohl všimnout, že se neřešilo co je na prodej, ale co na prodej bylo (a proč) a kdo to koupil. Co se týká konkrétně tvé posvátné Itálie, je to Lamborghini, tos nevěděl? ;-) Samozřejmě ani nedoufám, že bys byl ochoten věřit postřehům z různých testů o vzrůstající celkové kvalitě (především zpracování) této značky, ale pokud byla (podle tebe) celkově dokonalejší před koupí VW, proč se vůbec musela prodávat...?
Proč se obecně tolika koncernovým značkám VW daří na trhu tak dobře..., proč nedopadají jako Jag, Volvo, Rover, ale svým způsobem i jako Lancia a AR...
Protože jsou koncern. produkty nekvalitní a "škaredé"? Protože většina zákazníků kvalitu vůbec nepozná a nemají tak dobrý vkus, jako např. ty a celá "italská klika" tady?
;-) >:-[]
Avatar - ethicon
26. 2. 2010 14:15
Re: Chci slyšet názory koncerňáků!
toto naozaj ani nemá zmysel komentovať, ked mám ja "zeleno-bílo-červený" zákal tak ty ho máš vo farbe nemeckej trikolory...a o tom, kto má zákal je jasné už len z umiestenia tvojich príspevkov tu pod talianskou Guilletou, ktorá s tvojim nedotknutelným nemeckým koncernom nemá nič spoločné ...to akoby som ja išiel pod článok napríklad o tvojom skorordokonalom Golfe GTI a rýpal tam či riešil dookola ako pokazený gramofon tieto vaše nezmysly....hádam mi nechceš nahovoriť, že tvoje názory sú objektívne, to ako ich teraz máme všetci prebrat a kupovat len autá z VW koncernu?...uznávam jediný kto vyrába kvalitné a dizajnovo podarené autá je VW...jediný kto tu má správne názory a samozrejme pravdu je jeden truhlík so svojou rektoskopickou kamarilou, ..spokojný? ;-)
je naozaj smiešne ako nás tu o svojej pravde presviedčate alebo skôr seba nielen pod článkami o VW koncerne či BMW, kde prevážne vládne selanka dokonalosti, ale ešte aj pod článkami ako je napríklad tento...ale nič v zlom ;-)
26. 2. 2010 15:22
Re: Chci slyšet názory koncerňáků!
kvalita je podstatná, nicméně je značný rozdíl v designu "sportovního srdce" a výplodem deutschrobomozku.
Produkty VW jsou zajímavý asi jako unimobuňky. Odladěný kvalitní unimobuňky, ale nejsou to auta na který budeš se zálibou civět když jenom stojí na dvorku. Btw i ty Lamba stihli v interiéru "obohatit" o výrobky se vzhledem za který by se stydělo i Aldi.
Avatar - white label
26. 2. 2010 17:21
Re: Chci slyšet názory koncerňáků!
Mně se současná Lamba velice líbí, včetně interiéru, do unimobuněk to má sakra daleko a za interiéry předkoncernových Lamb bych je neměnil ani náhodou... ;-)
Avatar - Armin
1. 3. 2010 16:17
Re: Chci slyšet názory koncerňáků!
Ano, máš zajisté pravdu...Nej je koupit si auto které láká kupce na to, že dalších 60milionů lidí má stejné auto... Promiň, neberu ti tvé Das Auto, ale mě osobně představa, jak před obchoďákem půl hodiny hledám, které auto je vlastně moje opravdu neláká... A hádejte se radši kdo dočůrá dál... Bude to víc výmluvné... >:D
Avatar - white label
1. 3. 2010 22:50
Re: Chci slyšet názory koncerňáků!
Pokud chceš kvalitu spojenou s exluzivitou, musíš za ni především pořádně zaplatit (jako u všeho)...pokud ti stačí pouze určitá
"pseudoexklusivita" (tedy hlavně to, že si to moc lidí nekupuje) pak můžeš opravdu i "hodně ušetřit"..., ale to případné čůrání do dálky tě nebude stát dokonce vůbec nic... ;-) >:-[]

P.S. Ale když už nějaké nové Das Auto, co nemá každý, co zkusit třeba Golf6 GTI, na každém parkovišti ho poznáš bezpečně (pokud nejsi blondýna, nebo blonďák), dva na jednom parkovišti jsem zatím neviděl a v běžném provozu potkáš stejné, max. tak jednou za měsíc...a navíc nikdy nepochopíš, proč si tak "obyčejné a tuctové das auto" se zájmem prohlíží tolik lidí, ve věku 15 až 70 let...
Avatar - Armin
6. 3. 2010 23:46
Re: Chci slyšet názory koncerňáků!
Blondýna ani blonďák nejsem, Golf spíš asi R32, ale obecně musim říct, že mět jezdit golfem, tak chodim pěšky do konce života - neberu nikomu, že je takovej a makovej, já mám proti tomu autu svůj osobní odpor (rozuměj odpor takový, že prostě já bych si ho nekoupil, ale klidně i mámě bych pomoh s výběrem atd...) stejně jako k Mazdě 323f... A chápu proč se lidé ohlíží... Jen říkám, že já se neohlídnu... Od Das auto bych se nebránil R36, Ochcávce 2 (ale ne s těma velkejma světlama - ty to auto kazí) a ona i fobie (proboha ta stará!!! Ta nová je zralá na shození ze skály) RS mě tak trošku přitahuje... Jinak tedy musim říct, že se tu prostě píše absolutně o ničem... Každému se líbí něco jiného a každý "má" něco co by nikdy nechtěl (ani zadarmo)... A mluvit se o tom dá donekončna stejně jako o tom kdo dočůrá dál >:D >:-[]
Avatar - white label
7. 3. 2010 00:45
Re: Chci slyšet názory koncerňáků!
Tak to máš asi těžší než já, mně stačí problémy s osobním odporem k určitýn lidem u aut to naštěstí tak neprožívám.
Aut které bych si nekoupil je určitě hodně (většina), ale nevnímám to nijak osobně (ani v nejmenším) a ohlídnout se dokážu za každým ve "slušném" stavu...
A mluvit se dá donekončna i o tom kdo dočůrá dál, ale to mě nějak nebaví a hlavně v tom nějak nevidím žádný smysl... ;-) :-)
Avatar - ethicon
25. 2. 2010 15:09
Re: Chci slyšet názory koncerňáků!
prečítaj si to ešte raz...ja som napísal, že koncern Fiat vie postavit rovnocenných superov voči Porsche a voči niektorým je zrovna to Porsche rovnaká sekačka ako Guilleta voči Porsche..ani písmenkom som nespomenul rozloženie prémiových značiek VW...bavil som sa len o tu jedným notoricky známym diskuterom uplne od veci porovnaným Porsche a Julie...
apropo prečo pod diskusiou pod týmto nádherným autom sa tu má zase riešit VW koncern??? a zase tými istými "odborníkmy" >:-[]
neregistrovaný "Alexx11"
25. 2. 2010 16:41
Re: Chci slyšet názory koncerňáků!
oproti porsche - ferarri - maserati- a odborníci sú prestúpený hlavne od talianov
25. 2. 2010 15:19
Re: Chci slyšet názory koncerňáků!
Jasně, ještě do toho namotej Formuli 1 a bude vymalováno.
25. 2. 2010 15:40
Re: Chci slyšet názory koncerňáků!
Tak jste se přece koncerňáci chytili. Skočili jste na špek jak malý kluci a nechali se vyprovokovat. >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
Avatar - white label
25. 2. 2010 15:50
Re: Chci slyšet názory koncerňáků!
No koukám, že je z toho Navtech vyloženě rozpálený až do běla...
:*) >:D :yes:
Ale nenech si zbytečně kazit radost... >:-[]

P.S. ...co třeba nějaká reakce na 15:06, asi nebude co? ;-) :-)
25. 2. 2010 16:51
Re: Chci slyšet názory koncerňáků!
Proč by nebyla? Stačí fakta.
Německo - Porsche
Itálie - Alfa, Ferrari, Lambo, Maserati
Anglie - Lotus, Jag, Bentley, RR
25. 2. 2010 15:55
Re: Chci slyšet názory koncerňáků!
Kterej koncern máš na mysli?
Avatar - Emel
25. 2. 2010 16:17
Re: Chci slyšet názory koncerňáků!
VW se ve Formuli 1 objeví již brzy...
25. 2. 2010 17:10
Re: Chci slyšet názory koncerňáků!
Věřím... těch, co na to mají finance je málo.
25. 2. 2010 18:31
Re: Chci slyšet názory koncerňáků!
Pochybuju, že brzy.
26. 2. 2010 15:25
Re: Chci slyšet názory koncerňáků!
žeby tříkolky HTP na rozvážení piva? :-!
26. 2. 2010 15:37
Re: Chci slyšet názory koncerňáků!
HTP safety car. :-!
26. 2. 2010 16:07
Re: Chci slyšet názory koncerňáků!
to by F1čky musely mít redukovanou jedničku kdyby se za tím měli táhnout >:D
26. 2. 2010 17:05
Re: Chci slyšet názory koncerňáků!
By se tam všeci uvařili. >:-[]
25. 2. 2010 16:51
Re: Chci slyšet názory koncerňáků!
Fiat nemuze byt Porsche rovnocenym souperem! Fiat neumi prodelat 9 miliard EUR za rok!!! >:D
25. 2. 2010 17:09
Re: Chci slyšet názory koncerňáků!
Protože si to nemůže dovolit.
neregistrovaný "Alexx11"
25. 2. 2010 17:40
Re: Chci slyšet názory koncerňáků!
naschvál prerobí iba dilino aj ten čo to napísal, iste pracuješ vo vyššom menežmente.
Avatar - bubucci
25. 2. 2010 14:00
Thumbs up
Hledím, přemýšlím ....a nemám co vytknout. Interiér je naprosto perfektní. Exteriér, no zezadu lepší pohled než na Jessicu Alba, a ty motory....no 173kW musí uspokojit i ty nejnáročnější na předokolce, přední samosvor by měl být samozřejmost. Každopádně přeju hodně úspěchu :yes:
Rozbalit vlákno
0
25. 2. 2010 17:34
Interier:-(
Ten interier se mi vubec nelíbí :no: Trochu mi to pripomíná bmw 1-a to je pekny hnus.
Rozbalit vlákno
0
25. 2. 2010 20:16
GIULIETTA
Pomiňme titěrné čudlíky, pomiňme megano-astroidní karoserii, na trhu je nový hatchback. Pohledný, milý. Ovšem klonovaného hothatche berme přesně tak jako eRko od VW, než bonbónek. Neboť těžištem prodejů budou praktičtější motorizace a praktičtější konfigurace. Píšu to proto, že na diskuzi to vypadá, jako by snad alfa ani nemusela vyrábět slabší motory a všechno to sekat jen ve verzi Q.F.V.

Takže ponoříme-li se do budoucí silniční reality, bude to, jak je napsáno v článku - Alfa se zařadí do soubojů po bok mazdy 3 a dalších kompaktních produktů. A tedy v tomto zorném úhlu se zajímejme o potenciální úspěšnost. Bude na úrovni Brava? Odtušuji, ža ani to ne. Tak jak to tedy bude? No, jako to bylo s modelem 159 - bombastický nástup, bombastické proklamace (kladivo na BMW3, tříletá záruka...). No, a sejde se rok s rokem, utečou ty roky dva, tři... a tehdy se vyjeví síla značky v pravém silničním světle.

Takže prodeje někde pod Bravem. Stigma subprémie, letitý nádech problematického užívání, poruchovost, nespolehlivost, která je ú-daj-ně již písní minulosti, to je milieu giulietty. Tam ji hledej a tam ji také najdeš.

Neboť nezapomínej, u aut rozhoduje jen a výhradně realita. A v té jsou na výsluní takové perly, jako BMW 1, AUDI A3. VW GOLF, Ford Focus. Toto jsou modely takříkajíc nepokořitelné, elita třídy, vrchol toho, co lze v kompaktech pořídit.

Ovšem co si pořídíš ty, to je jen tvůj problém. Ano, píši problém, neboť problémem není diskuzně vybírat, diskuzně masturbovat, problémem je... koupit. A můžeš mi věřit, že až dojde na lámání nápravy, tvé kroky povedou tam, kde máš jistotu desetinásobku - Spolehlivost, vyzrálost, image, prestiž - BMW1, VW GOLF, AUDI A3, Ford Focus, to jsou ti hlavní, nejlepší čtyři mušketýři třídy. Jasně, já vím, že to víš...
Rozbalit vlákno
33
25. 2. 2010 21:28
Re: GIULIETTA
eště jsi zapomněl napsat, že italský auta reznou, jinak tam máš tuším všechno >:D :yes:
Avatar - DRBNUTY
25. 2. 2010 22:00
Re: GIULIETTA
Keby sa urcoval pocet aut diskutujucich podla poctu diskusnych masturbacii, ty by si mal suverenne najvacsi vozovy park. >:D
Avatar - Plautus
25. 2. 2010 22:06
Re: GIULIETTA
"Jasně, já vím, že to víš..."
Áno, vieme to už myslím všetci, nič nové si nenapísal a nič iné sme od teba ani nečakali...k tak chabému príspevku nie je viac čo dodávať, myslím, že DRBNUTY to už predo mnou nejak tak vystihol, jemu vlastným spôsobom...
25. 2. 2010 23:11
Re: GIULIETTA
Opět jste se chytli chlapci? :-)
Avatar - DRBNUTY
25. 2. 2010 23:23
Re: GIULIETTA
No myslim, ze ty sa chytas omnoho castejsie.Si tu suverenne najcastejsi prispievatel. ;-)
25. 2. 2010 23:28
Re: GIULIETTA
Ale ne na blbiny a to je mezi váma ten zásadní rozdíl.
Avatar - DRBNUTY
25. 2. 2010 23:30
Re: GIULIETTA
Na blbinu som reagoval blbinou.Myslim, teda vsimol som si, ze to robis tiez. :-!
26. 2. 2010 00:28
Re: GIULIETTA
Ano, jsem rád, že si se chytnul ;-)
Avatar - DRBNUTY
26. 2. 2010 00:32
Re: GIULIETTA
Som rad, ze som ti urobil radost.Co by som pre teba neurobil. :*)
Avatar - Plautus
26. 2. 2010 08:02
Re: GIULIETTA
Ešteže si uznal, že GTI tu píše už len blbiny.
Avatar - Plautus
26. 2. 2010 07:59
Re: GIULIETTA
Tu už nejde o žiadne chytanie. Ide o to, že niekto (konkrétne GTI) tu neustále píše dookola de.biliny a mohol by si ich už odpustiť, pretože to nielenže hraničí s trápnosťou, ono to už vrcholne trápne je!
;-)
26. 2. 2010 09:51
Re: GIULIETTA
Pokus se při své vodnatelné hlavě spíše kriticky vyjádřit k jednotlivým větám mého příspěvku tak, například, jak to učinil dole emoční kolega. Neb takhle tu jen nemotorně upozorňuješ na to, že v zájmu pudu sebezáchovy nechceš uveřejnit tu rozhodnou pravdu, že totiž nerozumíš psanému textu a psát, že ses doposud nenaučil...
26. 2. 2010 16:33
Re: GIULIETTA
Emocni kolega, lol!! V realu bych te asi poslal nekam jen tak emocne ale tady me bavis >:D :yes:
26. 2. 2010 00:09
Re: GIULIETTA
Nedavno jsi mi napsal ze to musi byt boj, ted se musim zeptat ja tebe kdyz ctu prispevky co na tebe reagujou, je to boj co a kdepak je ta drivejsi slava a s tim spojena ucta? >:-[] Ale za ten boj mas muj obdiv, sice tvoje prispevky jsou cim dal vic za ta leta dokonaly copy-paste, ale snaha ta se ceni vzdycky! >:D
A protoze mam dobrou naladu tak na tebe zareaguju odstavec po odstavci, ha!
1.: WTF??? ...aneb co nam chtel basnik rici?
2.: jo je to realna moznost ze to zas tak dopadne
3.: -II-
4.: v ocich masy asi ano, ale...
5.: prave proto, az dojde na lamani chleba, a to mi muzes verit, koupim Giuliettu, vazne a aktualne. Nekdo se necha unaset proudem, nekdo plave proti, nekdo masturbuje sam jak pise v internetovych diskuzich a ideal zivota je pro nej diamantovy cowboy co si koupi neco jako Touaraga, druhej zas ma uplne jiny hodnoty a zivot je pro nej pestrejsi nez kam je veden spolecnosti. Emoce vs tva jistota desetinasobku. Je to jak s holkama, ty bys byl asi spokojenej s kterou mas jistotou desetinasobku, ale stejne nudna jako vsechny kolem, ja zas i s trochu poruchovou ale s emocema a jinou nez sedej prumer. Mozna jednou pochopis ze nadhera je casteji pestrost nez dokonalost.
Proto jsem i rad ze sem tak casto prispivas - ale paradoxne ne kvuli tvym textum, ale pestrejm diskuzim pod nima cimz se bavim ;-) :yes:
26. 2. 2010 08:28
Re: GIULIETTA
No a k tomu je potřeba vzít do úvahy, že to s tou "poruchovostí" není nějak extra problematické... :yes:
26. 2. 2010 15:27
Re: GIULIETTA
Tak ze zkusenosti mohu nastesti potvrdit.. :-)
26. 2. 2010 08:58
Re: GIULIETTA
Hezky ses rozepsal, ale emoce v současnosti hledej jinde než u Alfy. Abych to přirovnal dle tebe k ženám, tak vykulený ženy moc chlapů nepřitahují ;-)
26. 2. 2010 15:25
Re: GIULIETTA
Tak jasne, ale ne v ramci tyhle kategorie hatchu, tam je lepsi tahle vykulena ale smrncovni nez ostatni vicemene stejne dory :-) O tech z jiny planety (Civic) nemluve >:D
26. 2. 2010 09:47
Re: GIULIETTA
Nemusíš se tolik snažit psát o nicku GTI, o to více se soustřeďuj na auto samotné. V tomto kontextu oceňuji tvou zde tolik vzácnou upřímnost. Ano, patříš k těm nemnoha, kteří před technickou dokonalostí a bezporuchovostí dáváš přednost (jak píšeš) blížeji nedefinovaným emocím a poruchovostí.

Tvůj základní problém spočívá v tom, ža na auta nazíráš naivní optikou nějakých emocí, přičemž z neuvedeného důvodu mají podle tebe emoce kompakty od Alfy Romeo, nikoliv tebou uvedený Touareg. No, naivitám nelze klást meze, v tom ti nebudu kazit mládí, leč, možná by to chtělo trochu pragmatického koření do života. Neboť jako plakátovou zpověď bych mohl tvůj příspěvek v části emocí jistě doporučit ke čtení. Silniční pravda je však někde úplně jinde.

Nechceš přece, abych si myslel, že Alfy Romeo kupují prosťáčci, topící se v postpubertálních emocích...
26. 2. 2010 10:14
Re: GIULIETTA
Co ti říkal pan doktor? Pamatuješ?

Modrá pilulka ráno, červená v poledne a veer zase modrá.

Že ty si to popletl...?

>:-[]
26. 2. 2010 12:54
Re: GIULIETTA
Je to fakt hrozne jednoduchy, Touareg byl priklad z jiny kategorie. Ale rekneme ze chci koupit auto nizsi stredni tak sam jsi jmenoval protivyber: BMW1, VW GOLF, AUDI A3, Ford Focus, a i kdyz je 1er velmi zabavny auto tak kdyz se na vsehny z nich podivam tak me nechavaj chladnym, Giulietta ne, pak se podivam na hardware a tam je Giu taky top. Takze proc bych mel jit do tech tvych jmenovanych?? Snazim se na to prijit, jen abych mel sam vuci sobe falesnej pocit necoho vic? Nene, v tom zijes ty... "Silnicni pravda je vsak uplne jinde" gratuluju, vymyslel jsi novy slovni spojeni a neboj, nevadi ze ma absolutne nulovou vyznamovou hodnotu ;) A k posledni vete; ja si myslel ze ty mas jeste mnohem horsi predstavu o kupcich AR >:D
26. 2. 2010 13:34
Re: GIULIETTA
Jestli tomu dobře rozumím, ty vybíráš především jaksi podle toho, kdo tě nenechává chladným. A co tvoří ten pojem "chladný"? Chápu to správně, že se podíváš na BMW1 a řekneš si - nic, chlad. A pak se podíváš na Giuliettu a řekneš si - emoce. Nebo jak to máš?
26. 2. 2010 14:25
Re: GIULIETTA
Ano, kdyz se nyni po tech letech co je na trhu podivam na 1er tak uz mi nic nerika. Nevim jak tobe, ale me se auto musi libit at kupuju za 300tisic nebo 3 miliony. Auto musi samozrejme splnovat taky parametry co ocekavam (myslim technicky), bez toho by to neslo at je sebekrasnejsi. A v ramci kategorie a mezi souperi ktery jsi napriklad uvedl ty tak ano, u Giulietty ty emoce, coz je takovy abstraktni slovo ale nejak by se to vyjadrit dalo, jsou...opakuju v ramci kategorie. Me se totiz hatche obecne nikdy moc nelibili, ale kdyz uz mluvis o 1er, tak co me dost bere hlavne na zivo, fotogenicky moc neni, je 1er coupe...pak taky 3er coupe, nova 5er, tot z BMW. U Audi je dokonala R8, u MB hlavne ML, ktery designove nijak nevycniva a pritom ma dokonaly proporce a linie velkyho SUV. To jen abych nebyl jen za "bazalkare" ;-)
26. 2. 2010 14:36
Re: GIULIETTA
Je fajn, že se kvalitní a sympatickou úvahou vypořádáváš se stigmatem - bazalkář :-)

Posunul jsi to od emocí k "líbí", ano s tím lze jistě souhlasit, auto se nám musí především líbit. S tím souhlasím, auto nám prostě musí vizuálně pásnout. A souhlasím také s tím, že to líbení pak musí být podpořeno jistou technickou kvalitou.
26. 2. 2010 14:56
Re: GIULIETTA
Ano, zatim jde hlavne o vizualni emoce. Nepracuju v Cassinu (mesto v Laziu) takze Giu znam zatim jen z obrazku.
26. 2. 2010 14:29
Re: GIULIETTA
Počkej..., ty si musíš vlastní pocity říkat?

Heh... Pocit..., pocit je o vnímání, o tom jak tu danou věc vnímáš... Mám pocit, že někdo tady má problém a ještě silnější pocit mám, že pokud si položil tu otázku co si položil, pak nemá cenu tyhle věci s tebou rozebírat...
26. 2. 2010 15:27
Re: GIULIETTA
To asi nebylo na me zejo?
26. 2. 2010 15:58
Re: GIULIETTA
no chybicka se vloudila... >:-[]
Avatar - strýček BOB
26. 2. 2010 15:02
Re: GIULIETTA
Máš pravdu s 159, průšvih, marketingový průšvih, spousta velkohubých prohlášení a...nic, zákazník, poučený z modelu 156 ukázal prostředník.

Ad perla Focus, opravdu to myslíš vážně? Neexistuje dnes odpornější auto, exteriér, no...interiér laciný, odporný, mizerně udělaný, katastrofální výběr motorů, popravdě řečeno, prodeje tohoto produktu vůbec nechápu.

Spolehlivost Alfy, vůbec se toho nebojím, sdílí techniku s Bravem, což sice není etalon spolehlivosti, ale už, naštěstí, nevybočuje ze standardu pod kterým si většina z nás představuje "kvalitní evropský automobil".

Máš pravdu v tom, že většina zákazníků s 0.5 mio v kapse si to prostě na běžné pojíždění nekoupí, protože Alfa, protože divný vzhled, protože šmejd a ti ostatní, koupě chtiví klienti...budou čekat u bazaru kdy už konečně přijdou první kusy na sklad...
26. 2. 2010 15:26
Re: GIULIETTA
Pochybuju, že Giuliettu seženeš za půl mega. V základu asi jo, ale to bude obyčejný holátko.
26. 2. 2010 15:29
Re: GIULIETTA
Toho se bojim nejvic a myslim ze i to byl nejvetsi duvod proc se 159 neprodavala tolik...
26. 2. 2010 15:34
Re: GIULIETTA
Osobní tip je první základ za 490 tis. Když to bude míň (tedy podstatně), budu tleskat.
26. 2. 2010 16:46
Re: GIULIETTA
No coz by prave bylo zas likvidacni a vsichni se pak budou divit proc se moc neprodava. Kdyz golf ted zacina na nejakych 350tis (sice holej jak gti po porodu) a skladovou Audi A3 ti prodejce s chuti da za 400tis, tak 490tis za Giu, at je jeji zaklad mnohem vybavenejsi nez ti co jsem psal, je silenost v dnesni dobe. Je sice hezky ze pak z prodejce dostanes treba 15% ale vetsina lidi tam kvuli ty cene ani nedorazi. No snad ne a uvidime..
26. 2. 2010 10:47
Krásné Alfy?
Nedávno jsem projížděl slavnou pražskou magistrálou a někde na úrovni Hlavního nádraží na mně vyjukla na podstavci v mezipruhu Alfa Mito. Zázrak, nad kterým se tady všichni rozplývají. Podobně jako nad touhle nástupkyní 147ky. Spíš jsme se lekl, vypadalo to naživo spíš jako design od nějaké menší tunningové firmy. Ale budiž, nejsem fanda fiatu (ani AR už ne), budu se snažit přistupovat k tomuhle autu bez předsudků.

Pak jsem Mito viděl na vlastní oči. Pouze na ulici, ani na autosalonu to nebylo. Tohle je to kultovní auto, zázrak, imidžovka? Tohle chce skutečně někdo srovnávat s třeba novým Mini? Když si prohlídnu novou C3 od Citroena (rovněž jsem jí nedávno viděl naživo), tak vidím auto, které celkově nad současné produkty AR vyčnívá jako strom nad loukou. Nakonec i tady je v testu a porovnání fotek může být ošidné, ale něco přece jenom řekne taky. Když jsem si kupoval před deseti lety novou AR 156, byl to zjev, bylo to auto, které svým řešením a uspořádáním skutečně zaujalo. A tyhle Alfy? Přese všechno se jedná o překarosované fiaty, stejně jako v případě Lancie. Plechy tak, aby se to dalo udělat jako Punto nebo jako Bravo, palubka taky do stejné šablony, ale proboha ať je to co nejvíc jiné. Podivná karoserie, podivná světla, ubohoučká palubka (na oné 156ce byly poprvé použity budíky v tubusech....dneska je to skoro standard u řady jiných značek), co přinesla AR v posledním desetiletí nového? Čím zaujala?

Za onou C3kou se člověk ohlédne se zájmem a s uznáním (jsem velmi zvědav na novou C4ku a naživo především na DSko - a to nejsem rozhodně zapálený fanda francouzských aut, i když Citroen docela uznávám a mám radost z jeho posledního vývoje. Ale z těhle aut ze stáje fiatu pod značkou AR je mi docela smutno, protože přese všechno AR byl pojem. Byl. A rozhodně už není a bombastická prohlášení v rámci PR ani hysterie místních fans na tom prostě nic nezmění.
Rozbalit vlákno
3
26. 2. 2010 12:37
Re: Krásné Alfy?
za novou C3 sa obzre len ten čo za alfou nie, to je cele.
mnohí tvoj nazor zdielaju a iní zase nie. neviem prečo každý na tomto webe musí silou mocou predupávat svoj nazor a uražat všetky ostatne automobilky okrem tej svojej :no:
26. 2. 2010 13:30
Re: Krásné Alfy?
Tesat do kamene....
Jinak pravda..

P.S. A když už čít do konkurenční automobilky, tak pokud možno... pravdivými, porovnatelnými, objektivními argumenty... >:-[]
26. 2. 2010 15:27
Re: Krásné Alfy?
Co třba proto, že sám tu alfu koupil novou a dost ho zklamala? ;-)
Tys taky koupil novou alfu? Nebo máš jen plakátovou touhu?
26. 2. 2010 13:51
GTIho premisa
tak a máme tu zase diskuzi jdoucí do paranormálna..... Přátelé, souzi motorističtí fandové(nepíši odborníci a tak doufám, že jsem někoho nedehonestoval...): GTI vlastně toho rozkošného dravečka chválí. V jeho očích - a to pochopte - je VW na piedestalu, z něhož by ho nesesadila ani popelnice vydávaná za golf IX(tím nenaznačuji, že VW dělá šunky - byla to hyperbola). Tak tedy odečteme-li z předem známé rovnice hodnotu VW - výsledkem je jeho poklona Alfě. Sice až za hoooooodně dlouho po koncernu - ale mám dojem - oprav mne GTI, jestli se pletu - že v Tobě to auto určité emoce(nemyslím nauseu) vyvolává....
Mně se to auto líbí(já vím, jsem úchylný, protože jezdím v subaru), ale zkrátka to tak je. Má šmrnc, se kterým se na silnicích jen tak nesetkáme. Nemá tu "těžkost" modré vrtule či médi. Je v ní něco hravého i dravého zároveň. A to je to, co umí alfa - vzbudit emoce a rozbušit srdce. Tímhle autem se jim to myslím povede a navíc ta "ocelová"(já vím, že ze slitin a hliníku) srdce pod kapotou - to bude jízda.... Nikdy si jí nekoupím, ale svezu se v ní rád a ještě radši se za ní ohlédnu na ulici. Protože namaštěných fiflen s umělýma trojkama jsou spousty a rychle se okoukají, ale holky s přirozenou krásou a šarmem - tak to bych si hlavu ukroutil..... Vítej krásko........
Rozbalit vlákno
7
26. 2. 2010 14:40
Re: GTIho premisa
S tema umelejma fiflenama je to docela hezka primera :yes: Proste muzeme rikat A, muzeme rikat B, ale kdyz dojdeme na I tak zjistime ze jestli maj pro neco Italove tak je to umeni delat krasny veci.
26. 2. 2010 14:44
Re: GTIho premisa
Giuliettu zde nechválím poprvé, horní příspěvek jsem ovšem napsat musel, neb je tu již evergreenem, že když se tu píše o Alfě, jakoby automaticky se předpokládá, že všechny pojedou nad 200 koní :-) a právě, že to bude v případě giulietty dokonale naopak, je potřeba připomenout, že Giulietta vstupuje do kolbiště s Mazdou 3, Astrou, méganem (samo, že Golfem), a tam je její místo. Tedy nic mimořádného.

Popravdě, já neznám slova "emoce" ve zdejším plakáto-významu. Mé vkusosloví se orientuje někam k... tiché kráse atp. A ty emeoce, ty u mně umí vyvolat jak logan tak Giulietta.

Velmi oceňuji tu krutou pravdu, cos napsal... ano, nikdy si jí nekoupíš (já také ne)... a v tom tkví pravda GOLFU. O něm to totiž nemůže napsat nikdo... ;-)
26. 2. 2010 14:57
Re: GTIho premisa
no já myslím, že i nižší motorizace s ní dokáží pěkně zahýbat. Nemyslím si, že by trpěla výraznou nadváhou. Tou by zabili hravost, kterou alfy vynikají.
Trošku nechápu "krutost" pravdy. Já si jí nikdy nekoupím, protože nejsem tak bohatý, abych si kupoval auto jenom pro pár chvilek poježdění. Je moc malá, aby utáhla mou rodinu a uznej - tahat jí do lesa by byla zrůdnost(možná tak na palouček s nějakou sličnou zrzkou - to jo...), ale když bude možnost - rád jí vyzkouším - jako mi kdysi sedla a líbila se 147 při poježdění, tak věřím, že tahle nebude o nic horší - ba naopak....
26. 2. 2010 15:35
Re: GTIho premisa
Problémem Giulietty je právě to, čím se chce profilovat. Mazda tři si (řečeno zdejším slovníkem) na nic nehraje, a jestli má sto koní nic se neděje. Sám vidíš, že na diskuzi se neskloňuje v případě Alfy její praktičnost, úložný prostor (jde o hatchback) ale čeleď plakátovců tu skloňuje těch přesdvěstě koní :-) A právě v tom je ta trpkost majitele Alfy Romeo... Je zajatcem výkonu, neboť ho má vždycky... málo.
26. 2. 2010 16:13
Re: GTIho premisa
no nech některé dospět a třeba časem přijdou na to, že halda kW a přehršel abs,tcs,asr,esp,vtd,vdc,ips,vtv atd atd - nevede k tomu opravdovému požitku z jízdy..... a z usednutí do vozu..... máli někdo orgasmus jenom z toho, že sedne do auta o 400kW a výš, tak třeba ani neví o tom, že se o něco ochuzuje....to přijde až s věkem(u některých ani po žehu ne.....)
26. 2. 2010 15:45
Stylový hatch
Že i relativně dobrá myšlenka, kvalitní technika a zázemí úspěšných nemusí znamenat horentní prodeje dokazuje Seat Leon. Precizní podvozek, nasazení inovačních technologií ani cena startující pod hranicí 300kkč nedokáže tento pohledný vůz vyšvihnout na dostřel první desítky prodávaných vozů. A to se bavíme o koncernu se snovou PR pánové. Moc přeji Julče úspěch, ale při známé Fiatí reklamní nemohoucnosti, neschopnosti prolomit stará a dnes již zřejmě neopodstatněná dogmata neočekávám nějaké zářné tržní výsledky. Alespoň u nás ne. Základ budou tvořit prodeje na Apeninském poloostrově a přijetí novinky v Německu, Rakousku, Holandsku, kde se na předsudky tolik nehraje.
Rozbalit vlákno
3
26. 2. 2010 17:57
Re: Stylový hatch
Leon má jeden kardinální problém - naprosto šílený interiér.... 8-s To je podle mě příčina toho neúspěchu, protože jinak si to neumím vysvětlit... (jízdně i technicky OK, drahý to taky není, nevím..... asi chybí ta "image" nebo co....)
neregistrovaný "Alexx11"
26. 2. 2010 22:41
Re: Stylový hatch
preto má leon taký interiér aby neporazil audi , a podľa mňa škodovka tiež bi bola lepšia keď ju nechajú ale za socializmu brzdili rusi a teraz nemci tak oto ide, to isté len v bielom
26. 2. 2010 23:23
Re: Stylový hatch
u Leonu tak chtěli, aby neporazil Audi, že porazil i sám sebe.... 8-s ;-)