Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
hard to kill
nejhorsi a nejhnusnejsi auta
Tyhle terénní kousky jsou dělány převážně pro severoamerický trh, musíš se na to tedy dívat šikmýma očima a s našpulenými rty ... 😉
>😁
V čem je horší, jel si vůbec v nějakym LC, když to tady tak prohlašuješ?... nepodloženě...
Takže ti určitě nebude vadit, když napíšu že seš ten nejhorší a nejhnusnější člověk >😒]
Tak na okraj, když si za svym názorem stojíš a ceníš sám sebe jako odborníka. Nechceš poradit UN, UNICEF, Červenému kříži a dalším, nákup neschopných Tiguanů, Yeti, X3, Q5??? Určitě daj na tvojí radu a přijdeš si na tučnou provizi. Taky bych měnil všechny ty LC, co plní spolehlivě službu za nějakýho toho Jetíka, jež neni vhondý na jízdu po poli ani po silnici 😉
V čem je horší, jel si vůbec v nějakym LC, když to tady tak prohlašuješ?... nepodloženě...
Takže ti určitě nebude vadit, když napíšu že seš ten nejhorší a nejhnusnější člověk >😒]
Tak na okraj, když si za svym názorem stojíš a ceníš sám sebe jako odborníka. Nechceš poradit UN, UNICEF, Červenému kříži a dalším, nákup neschopných Tiguanů, Yeti, X3, Q5??? Určitě daj na tvojí radu a přijdeš si na tučnou provizi. Taky bych měnil všechny ty LC, co plní spolehlivě službu za nějakýho toho Jetíka, jež neni vhondý na jízdu po poli ani po silnici 😉
Tymkoo
já vám nevím ale při náběhu nového auta se prostě může stát že nějaký díl je poddimenzovaný nebo špatně konstrukčně navržený a když se k tomu automobilka postaví čelem, tak to znamená, že si svých zákazníků váží ne??
druhá věc je pokud to začne vyšetřovat Horacio Cane z Kriminálky Miamy😁 viz toyota..
druhá věc je pokud to začne vyšetřovat Horacio Cane z Kriminálky Miamy😁 viz toyota..
_patrik
Díky karambolu Toyoty budou teď asi svolávačky citlivější téma než dřív. Z kauzy Toyota při slyšení před Kongresem vyplývá dost jasně problém, který nastane, když objemový růst automobilky začne předstihovat její schopnosti ukočírovat spotřebitelskou kvalitu každého kusu. Což u Toyoty samozřejmě bolí dvakrát. A protože z toho má Toyota jasnou velkou škodu, okamžitou i na dlouho dopředu, je to velké varování pro ostatní. Takže myslím, že svolávačka Hyundaie není jen o poruchové západce subdodavatelského zámku na dveřích, ale hlavně o vyslání signálu veřejnosti, že Hyundai si při svém enormním růstu dává na kvalitu majzla - aby je nikdo nemohl zpětně načapat se spuštěnými gatěmi. A samozřejmě míří hlavně na US trh, který je hysterický z rozplývání amerického snu o věčném blahobytu, z otřesů domácích automobilek, nemluvě o americké zálibě v nekonečných spotřebitelských žalobách. Při kvalitním marketingu lze z takové dobrovolné svolávačky naopak vytřískat příspěvek k imagi.
taky to tak vidím. na druhou stranu třeba chápat, že hyundai/ kia se drápe tam, odkud se toyota následkem svého pocitu bohorovnosti právě zřítila. zatímco ostatní ve věci drobných nedostatků obvykle mlčí(protože si jen hlídají své pozice) a vydávají interní servisní/technické pokyny, případně nedostatky bagatelizují (tvrdí, že určitá disfunkce je vlastností), h/k se ke svému cíli teprve dopracovává. ovšem i oni jednou dosáhnou vrcholu, z něhož pak lze už jen dolů...
holt taková svolávačka na zasekávající se zámky dveří či pískající brzdové destičky je prima reklama (majítelé renaultů, víte vůbec, o čem mluvím?).
holt taková svolávačka na zasekávající se zámky dveří či pískající brzdové destičky je prima reklama (majítelé renaultů, víte vůbec, o čem mluvím?).
Nejlepší je jen jeden. Ale kterej to vlastně je?
P.S. Ta provize u Renaultu není nic moc co? 😉