Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai svolává v USA a Koreji 47 tisíc vozů Sonata nové generace

Dan Vořechovský
Diskuze (15)
Korejská automobilka Hyundai se rozhodla ke svolávací akci na vozy Sonata aktuální generace. Problematickou částí jsou zasekávající se západky zámků předních dveří.

Korejská automobilka Hyundai Motor, která v USA těží z problémů japonské automobilky Toyota, oznámila, že dobrovolně v Jižní Koreji a Spojených státech svolá vozidla Sonata nové generace kvůli problémům se západkami zámků u předních dveří. Akce se bude týkat 46 tisíc vozidel v Jižní Koreji a 1 300 vozů ve Spojených státech. K akci se korejská automobilka rozhodla poté, co si majitelé vozu stěžovali na zaseknutou západku zámku po otevření dveří. Dveře pak nešly znovu zavřít. Tento problém nevyvolal podle dosavadních informací žádná zranění nebo nehody.

Manažeři korejské automobilky v USA obdrželi stížnosti na tento problém v pondělí a v úterý se rozhodli pozastavit prodej nové Sonaty v USA. Sonata nové generace se začala v USA prodávat v lednu tohoto roku a dosud se prodalo uvedených 1 300 jednotek. Aktuálně stojí ve skladech 780 prodejců v USA zhruba 4 000 těchto vozů. V Jižní Koreji se nový model Sonaty začal prodávat v říjnu loňského roku a dosud se prodalo 75 tisíc vozů. Mimochodem se tím nová Sonata stala nejprodávanějším vozem v Koreji. Svolávací akce se v Jižní Koreji týká „pouze“ 46 tisíc vyrobených do 6. prosince loňského roku, kdy začala automobilka používat jiný typ západky zámku.

Dan Vořechovský
Diskuze (15)
Avatar - Falco
25. 2. 2010 23:00
Re: Vysoká marketingová
Dobře napsané :yes:
Avatar - ZoomZoom
25. 2. 2010 13:00
Re: toyota land cruiser
>:D
V čem je horší, jel si vůbec v nějakym LC, když to tady tak prohlašuješ?... nepodloženě...
Takže ti určitě nebude vadit, když napíšu že seš ten nejhorší a nejhnusnější člověk >:-[]

Tak na okraj, když si za svym názorem stojíš a ceníš sám sebe jako odborníka. Nechceš poradit UN, UNICEF, Červenému kříži a dalším, nákup neschopných Tiguanů, Yeti, X3, Q5??? Určitě daj na tvojí radu a přijdeš si na tučnou provizi. Taky bych měnil všechny ty LC, co plní spolehlivě službu za nějakýho toho Jetíka, jež neni vhondý na jízdu po poli ani po silnici ;-)
Avatar - prekladys
25. 2. 2010 10:07
Re: Vysoká marketingová
taky to tak vidím. na druhou stranu třeba chápat, že hyundai/ kia se drápe tam, odkud se toyota následkem svého pocitu bohorovnosti právě zřítila. zatímco ostatní ve věci drobných nedostatků obvykle mlčí(protože si jen hlídají své pozice) a vydávají interní servisní/technické pokyny, případně nedostatky bagatelizují (tvrdí, že určitá disfunkce je vlastností), h/k se ke svému cíli teprve dopracovává. ovšem i oni jednou dosáhnou vrcholu, z něhož pak lze už jen dolů...

holt taková svolávačka na zasekávající se zámky dveří či pískající brzdové destičky je prima reklama (majítelé renaultů, víte vůbec, o čem mluvím?).
25. 2. 2010 09:13
Vysoká marketingová
Díky karambolu Toyoty budou teď asi svolávačky citlivější téma než dřív. Z kauzy Toyota při slyšení před Kongresem vyplývá dost jasně problém, který nastane, když objemový růst automobilky začne předstihovat její schopnosti ukočírovat spotřebitelskou kvalitu každého kusu. Což u Toyoty samozřejmě bolí dvakrát. A protože z toho má Toyota jasnou velkou škodu, okamžitou i na dlouho dopředu, je to velké varování pro ostatní. Takže myslím, že svolávačka Hyundaie není jen o poruchové západce subdodavatelského zámku na dveřích, ale hlavně o vyslání signálu veřejnosti, že Hyundai si při svém enormním růstu dává na kvalitu majzla - aby je nikdo nemohl zpětně načapat se spuštěnými gatěmi. A samozřejmě míří hlavně na US trh, který je hysterický z rozplývání amerického snu o věčném blahobytu, z otřesů domácích automobilek, nemluvě o americké zálibě v nekonečných spotřebitelských žalobách. Při kvalitním marketingu lze z takové dobrovolné svolávačky naopak vytřískat příspěvek k imagi.
25. 2. 2010 00:34
svolávání
já vám nevím ale při náběhu nového auta se prostě může stát že nějaký díl je poddimenzovaný nebo špatně konstrukčně navržený a když se k tomu automobilka postaví čelem, tak to znamená, že si svých zákazníků váží ne??

druhá věc je pokud to začne vyšetřovat Horacio Cane z Kriminálky Miamy:-D viz toyota..