Novinky
0
😉
Tomiss
0
Velice hodnotný příspěvek. 😄 Já za sebe tu musím říct,že to vidím jako bratrovraždu staršího Toleda.Trochu nechápu modelovou politiku Seatu ;-\
mari
0
ta politika se dá popsat jako ,,politika starého Brůny"... Neboli po Seatu zůstane jen spáleniště... 😉
Dinar
0
Jo, a zbytek budou moct hodit do studny. To je až nepochopitelná beznaděj u Seatu, jejich poslední počiny působí skoro jako návod "jak zavřít automobilku". :no:
0
Budu se opakovat, SEAT se líbí, resp. líbil, vše skončilo řadou Toledo II. / Leon I. Pánové ve vedení SEATU, probuďte se !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mari
0
jistě, ono to opravdu připomíná cílenou destrukci Seatu. Tuším bude brzy hrobeček...
Tomiss
0
Je smutné,že nad tím vším bdí VW :-!
mari
0
VW před lety zvedl Seata, namlsal ho, a teď mu ranou do týla připoměl- kde je jeho místo. Kdoví, co za pár let čeká Škodu... Roomster možná napoví...
Tomiss
0
Nestraš,pokud podnikám a dám do něčeho peníze,tak na tom chci logicky vydělat 😉
mari
0
jo... Na příkladu Seatu to je dobře vidět...
Nevím co je na tom pravdy, ale četl jsem, že nové vedení VW seč chce seatu zbavit...že by konečně dostali rozum? Ještě se zbavit VW a bude to v pořádku😃
je ryze teoretická hodnota. Kdyby taková skutečně byla, nevyplatí se kupovat diesel z těchto důvodů - dražší údržba naftového motoru, horší kultivovanost, dražší pojistky, mírně nížší spotřeba, ovšem do budoucna znatelně dražší nafta (benzinových aut rapidně ubývá) ... problém je že reálná spotřeba 1,8 TFSI bude v tak těžkém autě o dva litry výš, takže se zatím nevyplatí