Novinky
mari
0
jo... Na příkladu Seatu to je dobře vidět...
Přejít do diskuze
Vyplatí, nevyplatí... Tady jde o to, že to bude konečně solidní osmnáctka (tedy objemem 😄 ). PS: Přece tady nebudeme soudit motor podle toho- že má o pár deci menší nebo vyšší spotřebu...
VW před lety zvedl Seata, namlsal ho, a teď mu ranou do týla připoměl- kde je jeho místo. Kdoví, co za pár let čeká Škodu... Roomster možná napoví...
je ryze teoretická hodnota. Kdyby taková skutečně byla, nevyplatí se kupovat diesel z těchto důvodů - dražší údržba naftového motoru, horší kultivovanost, dražší pojistky, mírně nížší spotřeba, ovšem do budoucna znatelně dražší nafta (benzinových aut rapidně ubývá) ... problém je že reálná spotřeba 1,8 TFSI bude v tak těžkém autě o dva litry výš, takže se zatím nevyplatí
Nevím co je na tom pravdy, ale četl jsem, že nové vedení VW seč chce seatu zbavit...že by konečně dostali rozum? Ještě se zbavit VW a bude to v pořádku😃
Budu se opakovat, SEAT se líbí, resp. líbil, vše skončilo řadou Toledo II. / Leon I. Pánové ve vedení SEATU, probuďte se !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jo, a zbytek budou moct hodit do studny. To je až nepochopitelná beznaděj u Seatu, jejich poslední počiny působí skoro jako návod "jak zavřít automobilku". :no:
ta politika se dá popsat jako ,,politika starého Brůny"... Neboli po Seatu zůstane jen spáleniště... 😉
Velice hodnotný příspěvek. 😄 Já za sebe tu musím říct,že to vidím jako bratrovraždu staršího Toleda.Trochu nechápu modelovou politiku Seatu ;-\