Tak nevím ? Zejména ti kritizující-fakt nejezdíte za hranice naší drahé vlasti a nevidíte,kolik vozů značky ŠKODA tam jezdí-a hlavně oktávek ? Myslíte,že Rakušáci,Němci,Slovinci...jsou chudáci,kteří nemají na lepší auta ? Myslím že dokážou ocenit kvalitu za dobrou cenu. SCOUT je parádní a chci ji. (Teď škodou nejezdím ) Dál mlaťte prázdnou slámu ;-)
a není jedno do které třídy patří? Podle mě ano, zákazník si vybere podle obsahu své peněženky. Když bude chtít zapůsobit na okolí a má na to, nebo někoho, kdo zaplatí allroada, servis, pojistku atd. půjde do allroada. Kdo počítá a bere v úvahu všechny provozní náklady zvolí něco levnějšího. Scout jenom rozšiřuje portfolio produktů škodovky, nic víc, nic míň. Bude tu dost lidí, kterým se větší světlá výška a oplastování bude oproti normální 4x4 hodit, třeba těm, kteří bydlí na horách...
To je zajímavé, že v testech je především srovnávána (OII.) s zástupci střední třídy! (ha???) A když už nezvítězí (jen zřídka), tak je na vysoké příčce! Je to prefektí auto! Dnes jsem viděl 2x RSko a je to naprostá bohině...říkáš "Nedělej z něj modlu" (z ní ;-) ... ta Octavia... ),ale po dnešním dni a těch dvou eReSek (jedno combi v tééé úžasnééé modrééé) a druhé v krásné červené, říkám: je to bohině a dělám z ní modlu >:D:yes::yes::yes:
Záleží, co si všechno a jak moc představíš pod slovem image...toto slovo má několik možností... Image Škody se poslední dobou ohodně zlepšila...nwm jestli jsi viděl poslední spy foto(spíše retuš) Superbu v AUTO 7. Stojí to za to(15Kč)..sry za reklamu! >:D [odkaz] je to sice small obrazek, ale něco dole uvidíš... světla z Joysteru, kola z RS (to samozřejmě neprojde)...celkově velmi hezké! Píše se, že rozvor nebude shodný s Passatem, ale Fabii a Octavii, ale bude vetsi nez u stavajiciho Passatu B6 a bude levnejsi nezli koncernovy nemecky kolega. ;-)
Co máš furt s tím věkem? Jen se mi nesnaž vnutit, že má Škoda dobrou image - obecně.. možná v tvých očích. Já ti říkám, že souhlasím, že se velmi dobře prodává, což o něčem svědčí. Ovšem pořád je to Škodovka, která si pověst na image fakt nezakládá. Ale jistě, můžeš ji brát jako výraz své image. Proč ne. Ovšem nesmíš svou image stavět skrz čelní sklo svého auta. Takových blbů tu jezdí už dost ;-) Ovšem image, s velkým I, fakt není o Octávii.. ať už by to bylo sebelepší auto :-)
Vážený pane, to co jsem napsal o trhu s auty v ČR je fakt, ať se Vám to líbí nebo ne. Auta u nás jsou předražená - všechny značky! Kupní síla obyvatel je nízká, proto Thalie, Logany atd. Až budou lidi mít alespoň polovinu toho , co mají v EU bude více aut střední třídy a daleko méně Fabií. Auto je jenom zboží - sám mám Korejce (H Sonata) a plně mi stačí.
Kua,kde lidi chodíte na ta čísla?Pro polovinu národa nic než Škoda neexistuje,lidé se nepodívajéí ke konkurenci atd,atd,obecně?Fakt netuším,co si 5 mil obyvatel ČR myslí či nemyslí.Co je to okraj zájmu? Že vyprodají produkci? Źe je to auto jako spousta dalších? Nevím jak kdo,ale pro mne je auto věc na ježdění a fakt neřeším,co si kdo myslí,jestli jej má tisíc,milion lidí nebo nikdo.Pokud to někdo řeší,asi si léčí nějaký komplex.Zřejmě musí dospět lidé i zde a pochopit,že auto je jenom auto,hromada plechů a pár drobností k tomu a hlavně: věc na ježdění.Z A do B, C...X.Z.a zpět,nebo někam jinam.Když jsi tak zcestovalý a znalý Evropy(my dál než v Horní Dolní nebyli),tak víš,jak těžce spotřebním zbožím auto v té nekomunistické=té normálně uvažující EU je,že? Lidé řeší jiné věci a ne fi*iviny o autě.Ale auto?Proboha,kde?Úvaha,co by si kdo koupil,kdyby měl na jiné, je dost dobrá,ta to jistí :yes:
Vcelku souhlas, s koncem nikoli. Je to podvodný marketingový tah VW. nese se ve stejném duchu, jako jiné me tahy tohoto koncernu. Německý způsob prodeje, založený na komedii.
Navrh huj, uvnitř fuj.
Vím o čem mluvím.
Oa nyla, je a doufám že i bude nižší střední, nic jiného. Jasná fakta. Nemotej sem emoce, neznalosti a Tvá přání..
Neznám pojem mezi třídama až!Takový pojem neexistuje.
To auto je určené jako 2 vůz do rodiny. tedy ve vyspělém a civilizovaném světě. Nedělej z něj modlu. Navíc, než nižší střední nemá!!!
Asi dva dny pročítám Vaše příspěvky a teda fakt čumím. Porovnávat Scouta s Audi, Volvem a Subaru na jedné straně a s Koreou, Rav 4, CRV nebo Vitarou na straně druhé je fakt síla. Octavia byla, je a bude auto nižší střední třídy (pár čísel plechu ji do sřední třídy nedostane). Nikdy se nedostane ani na dohled Audi (němci to nedovolí!), o Volvu a Subaru ani nemluvě. A porovnávat oplastovanou Octávku na velkých kolech s vozy SUV - prosím Vás, než něco napíšete, tak zapojte hlavu!
Scout dle mne nemá žádného přímého konkurenta a tím více to platí na konzervativním českém trhu (pro dobrou polovinu národa nic jiného než Škoda neexistuje).
Hodně cestuji po celé Evropě a musím říct, že Škoda je na periferii zájmu - platí v ekonomicky silnějších zemích.
Něco málo postřehů k samotnému autu:
- bez automatu nemá v Evropě šanci, na terén zapomeňte, je to auto do města - proto ten automat (pokud to němci dovolí?), cena kolem 800 tis. je moc - o 100 tis. méně, za tuto cenu bych dal přednost nové CRV (bude asi za 900 tis.), málo rozdílů proti běžné Octavii - jenom ty plasty, žádné úpravy na podvozku.
Toto je auto samo pro sebe a pro chudý český trh, pokud by budoucí kupci měli na Subaru nebo Volvo, tak si Scouta nikdo z nich nekoupí. Jedno se ale musí nechat, je to výborný marketingový tah Škody.
Tak Ozzy, já bych ti doporučil, aby si na koncertech už nekousal hlavy netopýrům a naroztrhával koťata atd... radši si přečti reakci na příspěvěk ZZ, která se týká i tebe ;-) (Škoda O I. i II. je segment nižší střední střída až střední :-| ) ...zkus se zamyslet nejdřív nad názorem jiných, mladších a poté odpovídej a přispívej ;-)
Omg.. ZZ a Ozzy... ;-\ věk nerozhoduhe... akorát to vidím třeba z mladšího pohledu a věř, že autech vím dost! Od malička projíždim časopisy, dívám se na autosalony, na německém DSF a české Primě sleduji testy, několik let chodím na auto.cz, když jedu něcím novým, hned se vyptávám... vím, že pro vás to jsou jen kecy "mláděte", který ještě auto neřídil a vůbec netuší co to jsou jízdí vlastnosti atd atd atd... :-O ale věř/te, že skutečnost je jiná...uvidím, jak to dopadne s mým kreslením, ptz designer by pro mě bylo super zaměstnání... holt zkuste si v hlavě říct, že věk neni vše, a že Váš názor, pohled na mladý a jejich názory jsou mnohdy správné...jen musíš někdy vidět přes zeď... ;-)
MILmistře.Protože máš velký problém vůbec rozpoznat auto od vysavače, chápu, že nevíš, do jakého segmentu spadá Oa II.
Raději se pozorně uč, poslouchej dospělé a šoupej nohama.Tvá osobnost pak může přijít. :yes:
Stačí si prohlédnout testovací video (kdosi ho umístil na diskusi o Tribece pred par tydny) kde je prave challenge mezi subary a ostatnimi, vcetne volva XC70 a X90 - volva jsou tezce out!!! napriklad sobi test ukazal jak haldex neumi zareagovat na mokre silnici tak, aby pri prudkem uhybnem manevru auto neztratilo stopu - proste roztancoval to a skoncil mimo drahu. 90ka ani ta XC70 nevyjely kopec o sklonu 35st. proste haldex nestiha, subaru v pohode s jednou rukou se ridic stoural v nose. Najdi si GTI toto video, a zapomen na Spindl ;-) . proste JE v tom rozdil.
tak já ti tu mojí větu zkopíruju, když jsi jí přehlédl :-) :Lidé si Outback nekupují kvůli tomu, aby měli největší auto na sídlišti, ale kvůli tomu, že je to pěkné,spolehlivé,pohodlné a výkonné auto, které má, jako každé subaru, sportovní šmrnc. Co se táče toho pohonu 4x4...to je fakt na jinou debatu.Na rovném kluzkém kopci se rozdíly hodně stírají, Outback ale stejně vyjede víc než XC. jenže nejsou v životě jen rovné kopce - jsou ledové zatáčky, mokré listí,voda,sníh po celou zimu,zrádné vjezdy do lesa,zrádné dálniční mosty... A takovou volovinu(promiň), jakože je systém od BMW nejlepší - je to elektronika. Poctivá strojařina je poctivá,předvídatelná strojařina. Ale o tom se s tebou nebudu tady bavit, to je na hospodu, půllitry,židle, nože... ;-) . Ještě k těm oknům - kdyby nic jiného, tak je to krásné řešení...to snad stačí, ne? ;-) . A podívej se na můj blog, dal jsem tam pár starších fotek a myslím, že když už tě nedostane ta tribeca( >:-[] ), tak tě dostane porsche...nebo...FIAT? ;-):-!
Kdyby to byl výhodnější systém (ty bezrámy) dělá to celý svět. Mimo Subaru se to využívá výhradně pro zdůraznění elegance karoserie u coupe (MB CL a BMW 3 coupe a... Š110R coupe :-) Ty bezrámy, to je výsledek snahy (úspěšné) snížit co nejvíc těžiště. Je to letitej evergreen Subaru. V tomhle segmentu to opodstatnění již nemá. Outback není o něco menší, Outback je jiná třída, čili je o hodně menší. Ty schopnosti v terénu musíš vidět v realistickém světle, tedy, normální člověk je využije kde? Na cestě na horskou chatu ve Špindlu, kde tedy jede na dvojku krokem a jásá, že předjíždí ty, co nemaj 4x4, už jsem ti nahoře psal, že se rozdíly mezi jednotlívými systémy dokonale stíraj. Samozřejmě, že tam, kde by se jel závod, někde v Norsku a šlo o život, by závodní jezdec sáhl nejspíš po Subaru... Ty ani já nejedeme závody, my jedeme právě do toho Špindlu. Čili, ten Outback má papírové lepší trakční schopnosti, které jeho majitel nemůže nikdy využít, neb není soutěžní jezdec. Ostatně proto takě (a s pokrokem v elektronice) jede BMW i Mercedes na elektronicky řízenem pohonu 4x4, a jak ses tu nedávno dočetl, je to (BMW)nejlepší pohon 4x4 pod sluncem. P.S. Odděluj ostrou šotolinovou rally , kde to sbírá Impreza jak maliny, od vlastní páteční cesty na hory s partou do Špindlu. Pojedeš na jistotu, žádnej závod a neujedeš ani Volvu, ani Allroadu. Osobně bych spíš uznal, kdyby majitel, nebo fanda Subaru napsal trochu realističtější důvody pro pořízení Outbacka, než ten permanent. Například... ale to už nechám na tobě. Jinak, každej centák je v autě vlastně jako metr v pokoji... takže každý cenťák, který Out ztrácí na Volvu (myslím uvnitř) je současně ztrátou inspirace pro potenciální kupce, na to nezapomeň. Hele... já ti ten důvod k nákupu Outbacku napíšu - líbí se mu. To je jedinej důvod, kterým může racionálně odůvodnit, proč si koupí tohle, a ne něco jiného... přemýšlej o tom ;-)
facelift jsme viděli, to je 07...čili 09 bych čekal další generaci. Legacy není na spodní hraně střední třídy, kde jsi to vzal? Ten rám dveří - tím, že se neodvírá tam zůstává celá masa a kabina je prostě jedna tuhá klec, na kterou jsou připevněny dveře. myslím, že to není špatný nápad. To, že Outback je o něco menší než Allroad je snad jasné. Lidé si Outback nekupují kvůli tomu, aby měli největší auto na sídlišti, ale kvůli tomu, že je to pěkné,spolehlivé,pohodlné a výkonné auto, které má, jako každé subaru, sportovní šmrnc. jeho schopnosti v terénu jsou z těhle tří daleko nejlepší. To jsou fakta.
Vím vím, je to manýra Subaru... jistě ovšem uznáš, že jestli to v tomto segmentu něco chce, je to robustnost... a to i vizuální... Mimoto... rám dveří hraje svou roli při bočním nárazu... Už jsem to tu psal, že hořejšek karoserie je moc vizuálně "dolehka", což tedy vypadá elegantně na klasickém Legacy, ovšem mírně to deklasuje vizáž Outbacku. Ty prodeje jsou určovány tám, že XC je velikostně položené na hranici střední a vyšší střední a Legacy je na spodní hraně střední třídy, a leckomu se Volvo již zdá příliš velké, dominantní. Podívej se na Allroada, když vedle něho postavíš Outback, bude jak menší příbuznej... tak tohle se promítá samozřejmě do ceny. Stojí to tak, že Out pořídíš za 1,3 VOLVO za 1,5 a Allroada (umírněného) za 1,7 je to dokonale rozděleno. Jede-li Allroad vedle Outbacu, jede jiná liga... All je král těchto vozů... a v současném provedení je to neskutečně povedené auto. Nové XC už jsme tu viděli zezadu, nevím kdy Subaru chystá obměnu? Nové XC má být v 2008.
Opravit bys mě mohl, pokud bych to nahoře napsal špatně. Outback není nejlepší. Nejlepší je AUDI Allroad... je také o cca 500 až 700 dražší. Tedy tisíc... Je to premiant, třída vyšší střední, nic lepšího dnes v tomhle segmentu neexistuje. Outback je /velikostně) na spodní hranici střední třídy. Nikdo nezpochybňuje motor a pohon, ovšem doufám, že nezapomínáš, že absence nefty v tomto segmentu je opravdu obtížně pochopitelná... Nabídka Subaru je tedy velmi silně limitováná - dva benzíny a dost.
jistě, volvo je lehce dražší - to ale neznamená, že se automaticky bude Outback prodávat dvakrát tak lépe...bude to i v něčem jiném ;-) . na bezrámová okna mi nešahej! To je tak vynikající designový prvek - skelet je pevnější, dveře jsou lehoučké...výborná věc!
Tedy ta bezrámová okna... to v tomto segmentu raději nezmiňuj :-) Cena, Outbacku je tak o 200 nižší... proto tedy ty prodeje. Koukal jsem se na rozměry - Volvo je uvnitř vpředu o 8cm širší (to je takřka rozměr třídy) a má o 7 cm větší rozvor. Volvo je dost drahé, když ho vybavíš dostaneš se nad milión a půl. P.S. Přečti si tu test XC z cca 1/2006 je to jednak parádně napsané, jednak je tam pěkně popsané to, co a jak to Volvo vyjelo :-);-)
Haldex je pro potřeby Octavie Scout dostačující, majitel stráví většinu času na asfaltu, ale narozdíl od falešných sobů s přídomkem Calero, Cross či druhému Scoutu nezůstane stát v prvním kopci na blátivé cestě na chatu či zasněžené na hory k obveselení ostatních účastníků provozu... :-)
Muzu Te trosku poopravit? verim ze se nebudes zlobit ... ;-) Nejlepším je v tomto segmentu SUBARU LEGACY OUTBACK. Velmi úspěšným je v tomto segmentu AUDI ALLROAD... :-) Nezapomen ze OUTBACK byl prvni a ostatni jdou v jeho stopach ale jinak :yes:
mohu vyhledat test, kdy XC70 nevyjelo ani zdaleka to, co outback (kopec, zadní na ledu atd.). To jen k tomu pohonu. Co se týče toho porovnávání - právě že já porovnávám dvě auta, ty dva modely. pro toho, kdo chce diesel to je bezpředmětné, protože ten v subaru zatím není, takže srovnávejme srovnatelné benzíny. Čistota vzduchu - tam subaru také nějaké bodíky pobralo, pokud se nemýlím. Volvo samozřejmě vyhrálo. Nezapomínej ale třeba na nízké těžiště, které outbackovi s jeho vyšší postavou dává docela překvapivě dobré vlastnosti v zatáčkách (podobně jako foresterovi), díky motoru boxer. Pak už se debata přehoupne na porovnání trumfíčků - bezrámová okna, celková hmotnost, bezpečnost, dynamika, spolehlivost - až po započítání těhle všech malých, bezvýznamných plus (kolik jsem jich na střední dostal! :-)) můžeš vynášet ortel. Jako celkové porovnání modelů to vyhrává XC, protože nabízí v evropě diesel...i když prodeje Outbacku vs. XC70 jsou alespoň pro mě překvapením)
Nejde ovšem porovnávat jedno vozidlo, pokud hovoříme o nabídce v segmentu... musíš vzít v úvahu nabídku. A ta je prostě u Volva komplexní - benzín i nafta. Bez nafty to v tomhle segmentu v Evropě už nejde. Samozřejmě musíš brát do úvahy ještě charakter Volva s akcentem na bezpečnost (legendární tuhost klece karoserie, sedadla, která se posunou při bočním nárazu ke středu vozidla) a na dokonalá sedadla vůbec, včetně nejčistšího vzduchu v kabině. Outback naproti tomu nabízí kvalitnější 4x4... a silnější benzín. Outback je nepochybně výborné vozidlo, na Volvo, vzato komplexně, ovšem nedosáhne. On ten permanent v Subaru je nejcennější, když někdo valí tvrdě Legacy na hraně. Tahle auta, tedy ty přírodní mutace z klasických combi, s těmi většinou nikdo nelítá a tak se ty nuance výhod v pohonu vlastně stírají... co se týče jízdy v lehhkém terénu, tam už je to úplně jedno, neboť se plazíš čtyřicítkou a je úplně jedno, jestli máš permanent, haldex, Xmatic či co...
jo, chce to minimálně 150, lépe 200 aby to trochu vypadalo (ale to je hned - navigace,křesla,audio). XC nabídí naftu - D5. Ale to kupce, který jde do benzínu vůbec nemusí zajímat, proto srovnání 2,5T a 3.0. Já ta auta porovnávám s jedním motorem proti jednomu motoru v konkurenci a tam to je docela tělo na tělo, skoro bych řekl, že nový outback XC70 poráží (jistěže v mých očích, ve tvých třeba ne)
K základu Allroadu přidej cca 200. Aby to mělo šťávu. Jo XC a Out jsou u sebe... Volvo těží z toho, že je domáci a hlavně pak - z nafty. Bez nafty to už dnes nejde, zejména v tomto segmentu. Tady holt Out ztráci body, proto to třetí místo.
to určitě není tak jednoznačné, jak to píšeš...záleží na motorech, stupni výbavy...Allroad 3.2 FSI stojí o cca. 300 tisíc více než outback 3,0AT, to zase není jiná liga a stojí zato srovnávat. Jistěže u audi to asi bude vcelku holátko a Outback je už vybavený vůz...to je ale na jinou debatu. ten cenový rozdíl tady je hlavně proto, ře Allroad je vyšší střední a Outback střední třída, i když rozměrově je to jen o pár cm. navíc připočtěme "vysokohorskou přirážku" za to, že Audi je počítáno mezi prémiové vozy, zatímco subaru mezi subprémiové - takže ho spíš srovnejme s Volvem: tam je to cenově trochu podobnější, volvo nabízí do XC70 dva motory - při srovnání stejné výbavy 2,5T a 3.0AT (řekněme podobné motorizace) vidíme, že volvo je o 200 tisíc dražší. Tady už jde o lítý boj - dvě subprémie, velikostí podobné, jízdnímy výkony také (Outback je o pár desetinek vpředu),image řekl bych vesměs podobná (tzn. klasická subprémie). tady už nastupují osobní preference - a napsat prvoplánově, že XC70 je lepší než Outback...to teda ne. Už pro chování v terénu(haldex!), už pro to, že designově hrají každý na trochu jinou notu (shodneme se, že oboum to sluší)....
Hele, odborníku,jukni na rozměry, systém pohonu a motory, a možná uvidíš, že rozměry jsou +- stejné, pohon taktéž, image jakbysmet. Allroad je víc specifický a konkuruje mu v podstatě jen volvo xc70. Ale pokud ty popíráš nebo si myslíš, že suv nižší střední třídy jako jsou výše jmenované jsou více než octavia scout, tak prosím, moje věc to není.Pokud rozdělíš auta podle tříd, pak ano suv a nižší střední jsou opravdu jiné, ale přidej 4x4 v nižší střední v kombíku, zvedni to o pár palců a máš tu suv nižší střední.Nebo mi chceš říct že třeba CR-V je stejná kategorie jako dejme tomu Jeep Liberty/Cherokee?? To je jiná, projeď se v obou a uvidíš.. chce to jen trochu nadhled nad třídami a využití auta,víc nemám co dodat.
AUDI nepřebije v jeho nové generaci ani XC70, ani Outback. AUDI je vrcholně luxusní model ostrého crossoveru, který dokonale vyvyžuje sportovní vlastnosti (podvozek) s luxusem. Nahoře píši, je to jiná liga. Koneckonců, je to teď rozděleno tak, že žádný ze zástupcí v tomto segmentu nemá vlastně protivníka - Píši to sestupně od prvního - Allroad, XC70, Outback, Scout... (stejně to také vychází i cenově)Alfu již nezapočítávám, v nové generaci zatím nejede. Je tak, byť při malém počtu zástupců, pokryté široké spektrum . od prémiové vyšší střední až po nižší střední... a to je fajn.
Doufám nechceš porovnávat Allroad s Legacy?.. Pokud přesto porovnávat chceš, vypiš zde motorizace, výbavu, rozměry a ceny, aby bylo jasno, co je dokonalost ostrého crossoveru na 4 kolech. Dobře akcentuješ cenovou příbuznost (byť vzdálenou) mezi Outbackam s (odhadovanou) cenou Scouta. Allroad je jiná liga, to je liga " skoro za dva". Tedy melouny... Outback je liga "nad jeden"... A je to setsakra znát.
Od takoveho odbornika bych necekal, ze neumi zaradit auto do spravneho segmentu. Oplastovana predokolka, ktera muze jet pomalu i po kluzkem povrchu. Pry budou v doplnkove vybave i sametove parohy. Jinak nic proti VW-Skoda, pouze se mi zda, ze jsou ta nudna, docela prumerna auto auta prilis draha.. :-!
S tvým svolením bych lehce upravil tuto větu: Nejlepším je v tomto segmentu SUBARU LEGACY OUTBACK. Velmi úspěšným je v tomto segmentu AUDI ALLROAD. ;-) věřím že promineš :-) Nezapomeň ze OUTBACK byl první, ostatní jej následují ;-)
Panda Cross zvládne také stejný terén jako Tuareg nebo RAV4 ... chceš tím snad říct, že patří do stejné a třídy a konkurují si? Pokud tvrdíš, že Allroad je totálně jiný a RAV4 stejný jako Octavia Scout, tak pak už opravdu nemám co dodat >:D
Cool wall je skvela vec. Treba Fiat Barchetta. Jeremy: cool. Audience: buuuu. Jeremy asks whats wrong with Fiat, some fecking hindu replies: they arent good, they are french. :-)
RS je zřejmě odborník. Kam zařadíš Octavii Combi 4x4 vybavenou systémem Haldex spec. v provedení Scout, když ne proti Tusconu, Sportage, Rav s tím samým/obdobným systémem? Nezdá se ti něco? Opravdu nemají nic navíc, co by je dělalo více teréními. Výška? Nepovídej, světlou výškou na tom budou podobně a většina těchto aut je jen kombi na vyšších kolech a nemám iluze, že zvládnou v terénu víc než Scout..
dlužno podotknout, že tuto kategorii vozidel (zvýšená combi s oplastováním) založilo před 11lety SUBARU dnes již legendárním modelem Legacy/Outback.
GTIho adorace Koncernu je úsměvná, Allroad je určitě velmi dobrý, ale není nejlepší, to ví každý kdo zná to správné souhvězdí ;-);-);-);-)
Pro zájemce doporučím porovnat si cenu a výbavu Scouta a Outbacku, možná budou překvapeni........ Octavia II je velmi dobrý sluha, Scout bude určitě ještě o kousek dále, ale ducha jim to nedá.
Asi tě inspiroval odloženej foťák na zadním sedadle té Octavie. Vhodnější a méně rizikové je vybírat popelnice. V tom, jak vidím, budeš mít u toho Tesca dokonalou praxi. 8-s:no:
Re: Design, co říká cosi o majiteli samotném je důležitý
Tomuhle nerozumím. Auto do lehkého terénu, vybavené pohonem Haldex, tedy s poháněnými oběma nápravami, auto, které tě dokonale a bezpečně poveze jak na zasněžené horské silnici, tak po polní cestě a samozřejmě i po běžné suché silnici. Zespodu má zesílenou ochranu spodku v místech motoru a je prakticky kolem dokola oplastováno, čímž se zamezuje vzniku drobných poškození laku od větviček a odletujících kamínků. Ambice na Dakar nikdo ze Škody neuveřejnil, tak mi prosím vysvětli, na co si podle tebe majitel ve scoutovi na té zasněžené silnici s autem za vynikající cenu hraje?
To video je trefne, zvlaste pak ono porovnani s nakupnim vozikem. Taky uz se mi u Tesca jednou stalo, ze jsem do jedne stribrne Octavky strkal desetikorunu >:-[] Podoba neuveritelna :yes:
Může to být pravda,ale zase na druhou stranu to auto naživo nevypadá úplně blbě,plastů možná mohlo být i trochu víc- na bocích(širší pás odspodu),světlá výška o trošku větší na naše silnice nevadí(neb do terénu s tím asi nikdo nepojede,krom jedinců).Větší část života to bude jezdit jako auto s předním pohonem.95%? :-! Proč ne? Ujde to. ;-)
Podle nejruznejsich statistik mozna Skoda v Anglii oblibena je, ale ze by jich tam jezdilo nejak hodne... zejmena Fabii uplne minimum. Rek bych ze min nez Jaguaru XJ.
Do J.D.Power hlasuji lide, kteri to auto uz maji. U nas ti, kteri stradaji penize na Logana, si na nej po konecne koupi taky nenechaji dopustit. Psal jsem o davu lidi na jednom miste a jejich spontani reakci. Psal jsem o tom, co si mysli normalni lide, ne novinari. Ja vim, ze novinari Skodovku ocenuji, ze vyhrava vsemozne porovnavani, ale vyhry v testech a dojmy novinaru jeste neznamenaji, ze normalni lide budou Skodu brat jako dobre auto. V Anglii, kdyz pujdes s chlapama do hospody na pivo a dovolis si rict, ze Skoda je dobre auto, ostatni se ti vysmeji. Ne proto, ze by si mysleli, ze je to spatne auto, ale proto, ze to auto nema dobrou povest a v jejich myslich neni COOL.(rozumis) COOL je v Anglii strasne dulezite. Jetsli nebudes COOL, budes socialne odrovnany a cilem posmechu. To je jeste dnes Skoda, stale cilem posmechu. A bude tak dlouho, dokud se o ni bude mluvit (kvuli 80. letum) jako o CHEAP S.HITu.
tohle je špatně...už to vidim...lidi co maj veeeelký ego vyrazí do ulic ve scoutu a budou jezdit jak prasata, protože maj auto s drsnym oplastovánim, a pohonem 4x4 jako EVO (to že je to jen Haldex asi nechápou).... N/C
Motory,vybava,zpracovani a pohon jsou stejny. Je to koncern. Jediny rozdil je v cene, ktera je nesrovnavatelna. V pripade Audi neplatis za kvalitu, ale za ctyri krouzky. Bohuzel.. :-(
"vrať se do hrobu" ;-\ , sice bude mít každý model Škody úspěch, ale je to v tom, že automobilka pylně připravuje strategii modelů! A každý model Škody je kvalitní! Tvůj příspěvek :no:
Jsi mimo.... už jen výzkum spokojenosti zákazníka J.D.Power 2006 ukázal, že v Anglii je Škoda 3. nejoblíbenější! (v Německu je 10.) a v Anglii má Škoda až neuvěřitelnou oblíbenost... k TopGear. Byl díl, kdy srovnávali Mini Coper vs. Fabia RS (TDI samozřejmě) komentátor říkal, "Toto je malý hatch od Škody, ale je na něm něco jiného...je to diesel" ...poté byl srovnávací test na okruhu a tam Fabia natřela Mini dost razatně! Všchni tleskali a moderátor si při jízdě liboval! :yes:
GTI ti dost přesně odpověděl! >:D:no: Image Škody OII. je velmi dobrá! A s tímhle přijet, tak si zaujal před automobili střední třídy a i výš! Je to trefné auto! :yes:
Na rozdíl od falešných "drsných aut" (chce se říct sobů), jako např. oplastovaný C-Max nebo Touran, tohle se mi opravdu líb :-!:-!
Občas potřebuju jet na ryby, nebo jenom ke kámošovi na chatu a nemusím se bát, že urazím nějaký spjler, nebo zůstanu na půl cesty v lese na spadaným vlhkým listí, nebo jenom prostě nemusím přemýšlet, jak blízko k chodníku zajedu a jestli nějakej pitomec neudělal náhodou obrubník o něco vyšší a co na horách, když jedu na lyže a ono v zimě dokonce sněží. Scout mi nabídne klid a pohodu, zbaví mne únavného rozhodování. Jinými slovy vítaný přírůstek do rodiny Octavia. pokud nebude pod motorem plast, ale poctivý hliník, hlasité Bravo. :-)
Lidi to si vážně myslíte, že je Scout konkurent pro Allroad? Ty auta jsou diametrálně odlišná, jak v ceně, tak image, motorech, výbavách, zpracování, POHONU apod. Já považuju Scout za celkem povedený, ovšem jeho konkurence je Sportage, Tuscon, Rav, Vitaru a vůbec auta z její třídy, image a velikosti. Forester je možná taky konkurent, ale pro něj mluví lepší řešení pohonu,a jiné cílové zaměření, takže asi taky ne.
Škoda má v Anglii asi takový image jako u nas Dacia nebo Lada. A platí, že můžou zvýšit kvalitu výroby o 1000 % stejně to bude jenom dačka nebo žigul....
Jistě, asi jezdíš jen autobusem, že tohle nevíš. Škoda Octavia má v Česku velmi dobrý image. A zaslouženě. Připadáš mi jak ti puberťáci, co uznávají jen Lambo a Jumbo. 8-s >:-[]:no:
TopGear je show a Fabia má naslouženo 8 let. Co bylo včera není dnes, proto dneska možná bučíme nad Loganem, ale rozumní jedinci to za pár let dělat nebudou, protože k tomu nebude důvod. Je to stejné jako u nás. Vždycky se najde skupinka co považuje Škodovky za doživotní šmejd a k tomu nezapomenou dodat, že poslední dobré auto z Boleslavi bylo Š120 ;-)
Asi jsi neseděl zatím v Allroadu :-) Fiesto, vždyť my píšeme o "náklaďákách"... Přece jsem nahoře napsal, že pro někoho je combi moc usedlé a volí tedy "přírodní" variaci.
Hmmm. Zeptej se anglicana, co si mysli o Skodovce a jestli by si ji koupil. Nekteri uznaji kvalitu dnesnich vyrobku, ale kazdy ti rekne, ze povest (image) Skody je dela opatrnymi. Skoda z dob 120L ma synonymum cheap s.hit a to se v podvedomi vlece. Ty ale ty doby asi nepamatujes. Velice dobry priklad je program na BBC "TOP GEAR". Maji tam rubriku "je to auto COOL nebo ne". Na radu prisla Skoda Fabia a hned po vyrceni jmena auta, publikum (20-30 let veku) udelalo spontani BUUUU. Pak se Jeremy zeptal jestli to auto je "COOL", odpoved byla "NE". Na otazku proc prisla odpoved "PROTOZE TO JE SKODA". Tady je perfektni priklad co si lide v anglii mysli o Skodovce a jaky tam ma image.
S tou západní evropou nemáš pravdu. Za dob felicií to možná platilo ale dnes už moc dobře ví co a proč kupují. Anglii si úplně minul, protože na tomto specifickém trhu "cheap sit" neexistuje - lidé taková auta nekupují.
pane jo. hlavne ze to je srozumitelnej komentar, ktery dava najevo pravdu ne o autu ale o autorovi tohoto komentare. simply never ;-) jinak tu skodovku bych moc nechtel - stacila by mi obycejna octavka 4*4 a ne oplastovana:-) skodovce a fandim a myslim ze to auto se bude hodne dobre prodavat.
Skoro se vsim bych souhlasil, az na to nejstylovejsi Volvo XC70 - to auto je tak trochu spis jako nakladak. Ja nevim, vzdy kdyz kolem nej prochazim, rikam si, tohle ma byt luxusni auto? A kdyz do nej usedam nebo vystupuju (naposledy dneska), rikam si, divny, takovej nakladacek s kozenyma sedackama - to jsem jeste nevidel. Proste mi prijde, ze ten vnitrek se s tim zevnejskem (kterej proste podle me primo vyzyva k vyuziti pri praci na poli:-) nejak mele... Zdar a silu... :-)
ať vyrobí škoda jakékoliv auto tu u nás bude mít vždy úspěch bez ohledu na to jak dobré to auto ve skutečnosti to auto je protože je to škoda a ta je přece prostě to nej co si tu můžem koupit :-)
Souhlasim, toto auto nema primeho konkurenta a se spravnou cenou se bude dobre prodavat. Haldex je dobry system a plasty zvysi prakticnost vozu. O kvalite vsichni vime o image a prestizi se v urcite mire da mluvit ve stredni evrope. Je stale mnoho lidi, kteri nad Skodovkou krci nos. Napr. v Anglii je stale synonymem pro Skodu CHEAP *. I kdyz anglicti novinari vynaseji znacku do nebes, levna v zadnem pripade neni a spatna taky ne. Povedomi a predsudky lidi se meni pomalu, jestli vubec. Mam jako cech Skodu rad a uznavam jeji kvalitu. Sam se Skodou nejezdim, je pro me moc bezducha. Octavia Scaut bude s Roomsterem Scaut tim nejlepsim (zatim) co ze Skodovky vyjede. (Mozna, jestli nekdy Roomster dostane Haldex, bude jeste lepsim, nez Octavia Scaut.)
SUVčka se zdají leckomu moc mohutná, klasická kombi zase moc usedlá a hopsandy z nižších tříd zase moc malá, nedospělá. Tohle vše dokonale vyvažuje OCTAVIA SCOUT. Je to trefa Škody. Důstojné vozidlo. Auto na vynikajícím podvozku s Haldexem. Praktické plasty, stylový vůz. Nejstylovější je v tomto segmentu VOLVO XC70. Nejlepším je v tomto segmentu AUDI ALLROAD. Velmi úspěšným je v tomto segmentu SUBARU LEGACY OUTBACK. Do dáli odjela mírně nepochopená ALFA ROMEO 156 CROSS... a jinak je ticho... tedy bylo... protože přijel král Česka - OCTAVIA SCOUT. Auto je to nepochybně vynikající, bude oslovovat zájemce, kteří nehodlají či nemohou utratit za vůz částky kolem jednoho a půl miliónu a výš, lidé, kteří oceňují techniku Škody a kteří hodnotu této značky znají. A co je důležité - silné image. Samotná Octavia má velkou prestiž na silnicích. Ta bude výrazně posílena tímto modelem. Ber Scouta... dobře uděláš. P.S. Stylové video :yes:
Mas pravdu , moc hezky videjko. Docela me prekvapilo , jak vypada vysoka. Na Autoshow vypadala mnohem nizsi. Nevim , jestli je to jenom klam , ale kazdopadne vyssi rozhodne zda se byt :)
Allroad? nemyslím že by ho mohl ohrozit lidi co mají na allroad si vybírají mezi ním, Outbackem a nebo XC70, Octavie ač opravdu pěkná se této trojici ani neblíží. Je prostě menší a mimo jiné i levnější to je sice argument, ale myslím že málo kdo si radši koupí Oktávii než Subaru nebo Audi, jak jsi správně řekl škodovky jsou u nás všude ...
musim uznat ze ackoliv skodovku nemusim (respektive navadi mi, ale je ji u nas moc a je okoukana) tak tohle video na me udelalo dojem. ten scout sice nema oproti 4x4 nic moc novyho ale vypada o mnoho lip :) myslim ze nejvic ohrozi audi allroad protoze ma podobnou kvalitu motoru a vubec... koncern je koncern akorat ze scout bude oproti allroadu o 700 000,- levnejsi :)