Novinky
S klassa již tradičně ukazuje směr vývoje luxusních limusin a je absolutní špička v tomhle segmentu. Ostatní se snaží dohonit seč mohou, ale daří se to asi tak, že když se přiblíží na dostřel, tak MB zase vyjede s něčím nový. Dneska je to nový motor, který dle mého soudu stane v téhle kategorii na vrcholu. Jestli něco MB umí perfektně a ostatní mu to mohou jen závidět, tak to je schopnost sladit auto jako celek. Nový motor bude pro tohle auto novým impulsem a věřím, že zase nastaví novou laťku v oblasti dynamiky, kultivovanosti a pohodlí.Už se těším, na to čím odpoví ostatní. Už se těším, až si přečtu první svezení, nebo test.
Příští týden ti budu moct, pokud budeš chtít, napsat své dojmy, budu pár dní v D a mám slíbenou tuhle novinku k ozkoušení plus CLS AMG a měl bych snad vidět naživo i nové céčko. Jsem natěšenej. 😄 😉
To mas recht, hlavne ze audi ma 4.2 TDI uz niekolko rokov, ma to 326k a 650Nm od 1600 otacok nahor. A8 s tym zrychli na 100 za 5,9. Spotreba na hranici 9 litrov. Ale inak mas recht.
no skoro sa to krutakom vyrovnalo uz "staruckemu" V10TDI od VW...pravda ze ten ma sice 5 litrov...ale aj tak si myslim ze taky novy motor a tak vychvaleny system common rail III by ho mali v tomto ukazovateli preskocit...
môj názor je že hybrid v tejto triede prekoná ropáka.. ale hadat sa nejdem pokial nevyskúsam 😉
iste - v roku 2100. zatiaľ sa žiadny sériový hybrid k dízlu ani nepriblížil
[odkaz] ak mi ukážeš ktorý 3litrový ropák toto zvládne...😊) :-! No a LS ktorý bude mat objem 5litrov a výkonnejsie el motory a podstatne vyssiu kapacitu baterii.. neviem neviem.. spotreba rovnaka ako ten ropak výkon vyšší krutiaci moment takmer rovnaky neporovnatelne hladsí a tichsí chod.. Ale ked si to ls kupim tak ta odveziem ok???😊)
Tohle je very impressive, hlavně rychlost pohybu ručičky rychloměru za hranicí 200km/h. 0-200 za cca 18s to jsou hodnoty sporťáku, i lehčí 335d je v 18s tak na 180km/h. Ale neomezoval bych se třílitrem, až např. tenhle nový 420 CDI šoupnou do éčka, pak by mě srovnání s GS 450h celkem zajímalo, jak dynamika, tak provozní náklady.
Tady bych možná trochu oponoval, jeden motoristický časopis dělal zajímavý srovnávací test MB diesel vs Lexus RX400h. Toto srovnání bylo mimořádně zajímavé v několika ohledech. Z hlediska spotřeby byl diesel výhodnější pouze při plném kalupu na dálnici, mimo město byla bilance obou ptakticky stejná a ve městě exceloval pro změnu hybrid. Z hlediska emisí byl na tom hybrid lépe. Vzhledem k tomu, že hybrid je stále v plenkách proti nafťáku, tak o na konečný výsledek tohoto "souboje" mám svůj tip 😉
beriem tvoj názor má logiku. cital som ten test. ale osobne mám (konkretne na baworoch 730D a 530D rok výroby 2004 a 2005) najazdených uz dost vela km. Ale siel som trasu ke ba na rx hybride.. Ak to co mi predviedol v tom velkom nesikovnom suv bolo famozne.. prvý krat mi pripadal ropak od bawora pomalý lenivý hlučný.... v tom gs ktore je predsa len inak zamerane to musí byt ..no.. pecka😊 Ale ja tu písem o ls ktoré bude mat 450koní 500 - 600Nm krutiaci moment a to je naozaj iný vesmír. moja skusenost vraví ze uz ziadneho ropaka nekupim.
Publikovat takovéto výplody, to chce docela odvahu.. vlastně ani ne, když je člověk na tom internetu "anonymní" :no:
ešte že z popisu na AUTO.cz vieme že si muž. a nehovoril som o prototypoch a vývoji ale o dnešnej situácii. skús pojazdiť real tie hybridy od Lexusu a potom porovnaj. to nie je otázka zrýchlenia ale reálneho používania a nákladov počas celej životnosti. len si zisti kedy a za koľko budeš meniť tie batérie, prípadne mi ukáž sieť čerpacích staníc na vodík. have a nice day.
To s tou anonymitou jsem myslel obecně, protože v popisu na auto.cz stějně můžeš mít cokoliv 😉 Pokud dobře čtu, tak jsi psal "zatiaľ sa žiadny sériový hybrid k dízlu ani nepriblížil", což je prostě v tomto podání totální kravina. Takhle to prostě říci nejde. Můžem samozřejmě diskutovat o tom, jaké budou celkové náklady řekněme za 10 let používání apod., ale takto generalizovat prostě nejde. Navíc nějak nechápu, co jsi měl na mysli s tou sítí čerpacích stanic na vodík..
a pomaly... toto je zrychlenie trojlitra gs (hybrid)[odkaz] prosim ukazte mi rovnako pruzny ropak v objeme 3litre. a situacie v 5litrovom motore a triedu vyssie sa bude asi opakovat :-!
Sice je to 3,5 litrovy motor ale budem sa drzat tvojich pokynov. BMW 535d. V akceleracii na 100 je to 5,9 vs 6,5 pre gs.// 1. pri opakovanych pokusoch bude gs horsi vzhladom na tempo akym zerie baterky, Cize pri dlhodobej dynamickej jazde nedostanes 100% vykonu // 2. BMW ma o 0,5 litra mensi objem // 3. 150 litrovy kufor na vyssiu strednu triedu to je uz nieco // 4. GS 450h u nas stoji o 300 tis. viac nez 535d (v porovnatelnej vybave) // 5. Spotrebu ma GS lepsiu v meste, 535d mimo mesta, mix maju rovnaky (8 l) // 6. Neviem ci mas nastudovane dnesne technologie co sa tyka baterii, ale po kazdom roku stracaju priblizne 4% kapacity. // 7. 535d tu uz nejaky ten piatok je // Netvrdim ze hybrid je zly, ale zatial sa budem s povzdali pozerat ako sa vyvija.
No a mňa by zas zaujímalo, čo sa tu bude písať, ak o pár rokov príde Mercedes-Benz hybrid diesel, príp. podobný ekvivalent v Lexuse. 😄 Hybrid znamená len uloženie časti energie, ktorá sa pri brzdení premení na teplo, na neskoršie použitie. A je jedno, či auto poháňa benzín, diesel, etanol, vodík alebo ho roztlačíte. :-!
Novu prevodovku prosim!!!!!