Novinky
geroc I.
0
Není jaksi řeč o trpasličích autech, ale menších nákladˇácích. 😄
Přejít do diskuze
Jo, jo a přijede s tím panička co neumí s takovým autem jezdit , zabere dvě místa a ještě zůstaně trčet půlka auta do uličky.
5-6 tisic? To si dobre prestrelil. Inuitske etnikum ma 700 az tisic rokov. Ked uz si si na wiki precital nieco o amarokovi, tak skus aj o inuitoch...
Ale samozrejme, kto cita inuitske rozpravky (patsto-sesto ludi na svete?), ten o amarokovi pocul. Ale amarok-prehravac poznaju a pouzivaju miliony ludi...
Ale samozrejme, kto cita inuitske rozpravky (patsto-sesto ludi na svete?), ten o amarokovi pocul. Ale amarok-prehravac poznaju a pouzivaju miliony ludi...
Už se těším, až budou první kousky stát na parkovištích shopping center... to bude asi nejběžnější užití 😄 ostatně jako u většiny off-roadů u nás.
Ze "amarok" je giganticky vlk v inutskej mytologii vie fakt len par ludi (ktori si to nasli na wiki). Ale Amarok ako prehravac je velmi popularny uz dakych 5-6 rokov... 😄
vyzera celkom pekne. ale ten co navrhoval system sklapania zadnych sedadiel, musel byt z pomocnej skoly. akoze navrhnut sklapanie sedadiel tak, ze po sklopeni operadla zostane menej priestoru ako pred jeho sklopenim, to chce hodnu davku talentu >😁
L 200 je tiez pracant na pohladanie! teraz tazi aj s predlzenej varianty korby pri dvojkabine.
No udaj, uzitocnej hmotnosti cez jednu tonu je naozaj na urovni, len aku dan to ma na jazdnych vlastnostiach uvidime az v testoch.
No udaj, uzitocnej hmotnosti cez jednu tonu je naozaj na urovni, len aku dan to ma na jazdnych vlastnostiach uvidime az v testoch.
No jo, vo VW nastala kruta kreativna kriza, ked si musia nazvy pre svoje auta "poziciavat" zo softwaru...
vypadá hezky. Spíš stylovka než pracant - alespoň pro náš trh, kde si pro práci lidé kupují toyotu hilux či ford ranger a pro masáže navaru(tu novou) či L2OO....
Jenom doufám, že souzi z NSR udělali to auto festovní, aby něco vydrželo a cenovka nebude začínat na mega bez dph. I když věrni své cenotvorbě postaví socku v hadru - 4x2 za nějakých 600 bez daně a první čtyřkolka se slabým motorem začne někde na 800.... takže zase jen masírka.....
Jenom doufám, že souzi z NSR udělali to auto festovní, aby něco vydrželo a cenovka nebude začínat na mega bez dph. I když věrni své cenotvorbě postaví socku v hadru - 4x2 za nějakých 600 bez daně a první čtyřkolka se slabým motorem začne někde na 800.... takže zase jen masírka.....
Vnitřek krásou neoplývá, ale jinak je nachlup stejný jak u konceptu z roku 2004. Kdy bylo aktuální Berling👋Partner sotva na rýsovacím prkně.
Fotografie vypadaji k svetu. Amarok vskutku nevypada zle. Jiz tradicne vsak, Volkswagen ztratil v oblasti interieru. Kvalitu materialu soudit nebudu, myslim, ze nikdo z nas je jeste nemel sanci ochutnat. Vrchni dil palubni desky je verna kopie te z Citroenu Brlingo / Peugeot Partner.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
POLO 3.g. bylo designově velmi povedené, jen verze před faceliftem (tedy tvoje 14 let stará) docela "nutně" potřebovala tzv. Styling paket. Pokud jej máš, a je to auto ve slušném stavu, pak může vypadat relativně dobře ještě dnes...
V této třídě asi ani nejde překvapit, všechny tyhle polonáklaďáky vypadají kromě přední masky stejně.
robi cim dalej tim krajsie auta a zacinaju sa aj dizajnovo viacej podobat mojmu 14 rocnemu POLU 😊))) 😉
hrany nestarnu :yes:
hrany nestarnu :yes:
Docela mě krká, když jsem si to samé (tady je ovšem zkrácná verze) přečetl ve včerejším Světě motorů.