Facelift Cayennu prospěl :yes: . Ze předu vypadá dostatečně nasr. a ze zadu trošku nuda, ale jde to. Stejně si nemůžu pomoct, ale Japonské SUV vypadají o dost líp :-! .
Mozem sa opytat, ze ktore japonske SUV-cka vyzeraju o dost lepsie?Mna momentalne napadaju FX, RX, Murano a RAV 4, tie sa mi celkom pacia, ale ze by vyzerali lepsie?
Zajimave, tribeca se podle me dost podoba cayenu... nicmene o vzhledu se nehadam, tribeca je jiste rozporuplna, ale me se libi, parkrat uz jsem v ni jel a osobni dojem je o 180stupnu obraceny nez z fotek...
Taková klasická konzumní Mazda. Nic než kulaté auto, která se na první pohled líbí, ale už na ten druhý ... to není tak nějak to pravé ořechové. Prostě se moc rychle okouká´;-) .
Ne.Když už se ryze sportovní značky sníží k tomu dělat něco podobného (ano,chápu,zisk,ekonomika,prodeje...),ta… at už tam zachovají pouze benzín.Kamna at si používají "standartní" výrobci.Aspon nějaké vyhranění proti "běžné" konkurenci.
Ach jo, Donalde Donalde. :-D V téhledobě bych opravdu nehledal rozdíli proti dieselu a benzinu. Kazdy ma neco a kazdemu neco jineho vyhovuje. Ale jinak uznávám, že by tento motor museli mít vyvynutý a přímo od Porsche, ne žádně Audi klony.
Já to nemyslel jako kritiku dieslu obecně,jen jsem se snažil říct,že nabídkou pouze benzínu se Porsche aspon trochu "odliší" od konkurence a když už,tak Porsche mi přijde jako jedna z mála automobilek,která si muže dovolit nenabízet diesel pro danou kategorii aut.
:-O Tak to sry, to jsem te asi spatne pochopil, ale dekuji za vysvetleni. Ale jo, v tomhle mas pravdu, nedokazu si predstavit prodeje treba BMW, M-B, ale i Audi a Land Roveru, kdyby nemeli diesely. Ale abych ti na druhou stranu rekl pravdu, ja bych si tohle auto asi nikdy nekoupil. 8-s 911 to jo, to je jiny kafe, ale misto tohodle bych radeji zavravoral do TDV6 a Range Rovera.
Jasně že 911 a než tohle,to radši zavrávorám do první knajpy a nevylezu,dokud nezmizej SUV z planety ;-) >:D . P.S. SUV mě opravdu neberou,ale snažim se respektovat a chápu důvody vzniku
Takhle ti to reknu, ja ty duvody vzniku chapu mozna jeste lip nez ty a uprimne, se svymi 198 cm jsem stastny, ze jsou SUV. I kdyz Multivan docela postacuje. :-D
Jak jsem před asi 2 lety četl v jednom článku v novinách: Nic nevyčistí levý pruh na německé dálnici tak jako Porsche Caynne Turbo. --- Teď už nemusíš čistit. Před ním bude natažen červený koberec. Bravo porsche
Musim sa normalne smiat, ako tu citam tie vase prispevky... Ked ste to auto hodnotili este v kamuflazi, tak takmer nikto nan nenapisal pozitivnu reakciu, stale sa vam nepacilo a zrazu po oficialnom predstaveni ani jedna negativna reakcia, same chvaly. >:D
Už při posledních spy photos jsem psal o předku,kterej se mi líbí a o zadku,kterej vypadal dost obézně a nelíbí se mi pořád.Ale je pravda,že oproti spy photos ten design vypadá vyváženěji.A vůbec nejlepší by bylo vidět ho v reálu.
Tak tu máme oficiální facelift Cayenny ... mno nedopadl tak špatně jak sem učekával. Nejhorší část, zadek, sice není náplní mých snů, ale dá se na něj rychle a bezbolestně zvyknou a užívat s velmi povedeného předku. Porsche :yes: Cayenne :yes: A dieslu se nebojím, maximálně hybrihu benzín-elektro.
Dlouho jsem si zvykal na Cayenne, jenže potkávám ho snad 10x denně a tak každým dnem zjišťuji a objevuji, že je to moc pěkný obrněný sporťák. :yes: Nyní je tu facelift a zase se šklebim nad obrázky... opět mám pochyby, ale věřím, že si za pár měsíců, let zase zvyknu ;-):yes:
Mám podobný pocit. Nejprve šok, ale opravdu jen krátký (taky je potkávám denně), potom jsem mu propadl a teď, když mi připadal správně vyzrálý (až na optiku zadních světel), přijde facelift, který to posune zas úplně jinam. Chybí mi tam ten dříve agresivní a šklebící se předek, tohle už je moc uhlazený a k charakteru toho auta mi to moc neladí. Zadek je divnej. Počkám si až ho potkám, dříve nemá cenu vynášet jakýkoliv soud.
U Porsche přiostřili a hned to vypadá ještě o pár světelných let líp :yes: Velmi oceňují odvahu ztvárnění předního nárazníku. Jak už jsem tu psal Cayenne je vůz tisíce tváří, doufám že mu to zůstane nebo ještě pár přidá. Každopádně BRAVO PORSCHE, BRAVO CAYENNE a BRAVO FACELIFT :yes::yes::yes:
Jojo, Cayenne, moc dobre si pamatuju, jak se kolem me prohnal poprve. Bylo to par mesicu pred uvedenim do prodeje, na okresce nedaleko Stuttgartu, byl cely cerny, na sobe jeste hromadu cerneho maskovaciho plastu, ale ten tvar se zaprit nedal. Strasne obrovsekej a rychlej - dokonalej zabijak. A ted je tu znovu, jeste lepsi, jeste rychlejsi a vypada zase o dost agresivneji. Privalil se, aby starsil maly deti, zral spoustu benzinu, zabiral spoustu mista a rozdelil fanousky Porsche na ty, co ho nenavidi a ty co ho miluji. Ale hlavne se privalil kvuli tomu, aby zachranil Porsche. Diky nemu tu mame 911 GT3 RS, diky nemu je GT3 daleko dostupnejsi, diky nemu Porsche roste a kvete... Takovej akcni hrdina dnesni doby... :yes:
Je pravda, ze pri dlouhodobem vystaveni cizim vlivum muze k jiste deformaci stylu dojit... >:D >:D Ale jinak se opravdu nesnazim, tohle byla nahoda... :-)
Je faktem že tahle Pepřenka postavila Porsche na nohy, to jest ale jedím plusem jejím. Tahle facka(lift) ji v mých očích do větších výšin nevynesla - chtělo by to spíš ránu z milosti. Když ale SUV...
Jediný auto na světě, před kterým, když se mu podíváš do očí, ty svoje cudně sklopíš. Jo, je to řízek. Image můžeš krájet motorovou pilou. CEYENNE je ingot z platiny. Každý (každý) kdo kupuje auto, věří, že kupuje i kus sama sebe... věří, že koupil takové auto, v které by se proměnil, kdyby na něho čarodějův učen namířil kouzelnou hůl... jistě... vždyť co o nás vypovídá na silnici víc, než to, co řídíme. Tak jestli máš vatu... myslím hodně vaty... ještě trochu víc, na CAYENNE TURBO a jestli tu vatu jen tak za něho vyměníš (jinak ostatně nemá cenu kupovat tohoto boha), pak jsi ten z vyvolených. V příštím životě budeš CAYENNEM. Bud vždy silný jako CAYENNE, buď vždy tvrdý jako CAYENNE, buď vždy čestný, jako CAYENNE, buď král silnic, jako CAYENNE a... buď velkorysý, jako CAYENNE. Ano, CAYENNE definuje vesmír aut, CAYENNE... je tekoucí láva vášně po rychlosti, kterou tvé horké srdce rozhání tvým tělem. CAYENNE jsi ty v jícnu sopky... CAYENNE je sopka v tobě. P.S. Je to dokonalé... mám zježené všechny chlupy... BRAVO CAYENNE :yes::yes::yes:
Vím že teď možná vystřelím do vlastních řad... ale možná je pobavím. Na DSF jsem před nějakou dobou viděl srovnávatcí "závod" Mnichov-Düsseldorf. Cayenne Turbo s nějakým výkonovým kitem proti obyčejné C1. Cayenne samozřejmě vyhrál, a to o celé půl hodiny (díky neomezené rychlosti na dálnicích a taky neuvěřitelným zácpám na křížení dálnic - kdo byl v SRN zná). A spotřeba? Cayenne 150L, C1 30L >:D
Jo jo, tenhle duel jsem taky viděl, docela zabava. Ten Cayenne byl Magnum. Sice vyhrál o pul hodky, ale taky nutno dodat, že se jednalo o vzdalenost něco kolem 500 km, takže 30 minut není zas tak moc. To GTI: tvoje otázka je zbytečná
Ty opravdu nejsi normální, to se člověk musí jenom smát, když čte tvoje výplody :) Mimochodem to, co řídím na silnici, vypovídá akorát o tom, že na nějakej Cayenne nemám prachy. Myslíš, že po silnicích jezdí tolik škodovek jenom proto, že jsou z nich lidi unešený a že by se v ně chtěli proměnit? Zajímavá úvaha, ale pomalu začni uvažovat o menší léčbě nebo alespoň o pravidelných návštěvách psychologa. Číst tvoje příspěvky, to je zážitek.
Ká8... jistě, že by se chtěli proměnit... nic jiného jim ani nezbývá... jednou to pochopíš... zatím, jak vidím, nemáš chápat čím... tak trénuj život, stojí to za to ;-)
>:-[] Jasný, já se každej den měním v auto. Tebe opravdu nepochopím asi nikdy a myslím, že zdaleka nejsem sám. Spíš by mě zajímalo, jestli je tady vůbec někdo, kdo tvoje příspěvky chápe. Myslím, že na spočítání by mi stačily maximálně dva prsty.
Je to mierne premodelovany VW. Alebo VW Touareg je jemne premodelovane Porsche? Naozaj, tieto klony jedneho auta podla mna do tejto triedy vozov naozaj nepatria. Porsche so svojim image a historiou si podla mna zasluzi cest mat v ponuke vlastne, osobite a s nicim nezamenitelne auto, tak ako vsetky ostatne modely s touto znackou. Cayenne moze byt pomerne pekne, kvalitne auto na urovni, ale bohuzial, stale je to len klon dalsieho auta, originalita a punc Porsche mi chyba, a nespravi to niekolko odlisnych plechov voci VW.
Nepochopil si. Nepisem o tom, co je krajsie a co nie. Pisem, ze od Porsche cakam original, a nie dvojca, ani dvojvajecne. Ja myslim, ze Porsche na to ma. Dvojmodel este s niekym je pod uroven znacky podla mna kralovskej.
Alebo poznas este ine Porsche, ktore by v trochu inom kabate produkovala nejaka ina znacka? Alebo ma take auto Lamborghini, Ferrari...? Este nakoniec s vidinou zisku zacnu vyrabat auta strednej triedy a budu mat spolocnu techniku s Passatom......strasna predstava.
Cayenne ako definicia Porsche? To snad nemyslis vazne. Auto, v ktorom mozem X dielov vpohode zamenit s tymi vo VW, nemoze byt Porsche, ani keby sa cela spravna rada automobilky v kuse modlila. Nestaci tomu dat porschacke svetla a strieborny napis. ked chcu robit SUV alebo kam tuto priseru radia, tak nech vyrabaju. Ale nech je to naozaj Porsche, nie trochu upravene dvojca ludovej znacky....Ked budu mat vlastne, originalne Porsche do terenu, O.K., potom zlozim klobuk. Klobuk dolu jedine za modely na cesty, Cayenne nie je a nikdy nebude Porsche.
zase bych to neviděl tak tragicky. Když si uvědomíš vazbu mezi VW a Porsche od počástku jejich existence, tak je logické, že Porsche dalo část vývoje právě VW. Ale Cayenne je technický brus, špičkový výrobek, co má top kvalitu, top sofistikovanost, přesvědčivé jízdní vlastnosti na limitu, spičkový výkon v každých podmínkách a nezaměnitelný styl (ještě nikdy jsem si Cayenne nespletl s Touaregem). Už základní Cayenne je víc než V6 Touareg. Toto je moje pro vlastní potřebu vytvořená definice Porsche a Cayenne mi do toho perfektně sedí. Podle mě ten kdo uvažuje o Porsche Cayenne nikdy nekoupí VW Touareg, prostě nekoupí, stejně jako nikdy nekoupil Brouka ten, kdo chtěl Porsche 356 (a posuď rozdíl v užitné hodnotě posledně dvou jmenovaných - téměř žádný). Vidíš a to stačí abychom i my měli o čem debatovat, dnes, po 50 letech...
Teda tvoje sexualní problémy musí mít nadehvězdné rozměry. A když už jsi takový umělec - co je to Ceyenne? To je nějaká tvoje hříčka, nebo ses prostě netrefil do klávesy? A ještě jedna poznámka - tvůj nejoblíbenější časopis se - předpokládám - jmenuje BRAVO, jinak si neumím vysvětlit tvou závislost na tomto slovu...
Víš, já bych očekával, že se zaměříš na technické srovnávání předešlého modelu s novým, případně porovnání s konkurencí, prostě napiš něco, čemu rozumíš a co by si každý rád přečetl, (vždyť proto tu jsme, že?) ale tyhle tvoje velice "zvláštní" výlevy připomínající nepříjemně podlézavé kecy marketingových kravaťáků - to už je snad i diagnóza.
Chápu, že je to tvůj styl a že tě to naplňuje slastí, ale prosím tě - přečti si to po sobě ještě jednou, nebo radši desetkrát a uznej, že jsi už trochu zbloudil z cesty solidního kritického diskutéra.
Slovo Bravo...
Mrkni se na diskuzi pod článekem o Fiatu Bravo a pochopíš... Tudy se ubírá GTI sexuální chtíč... On se tomu stále ejště brání, roto ty náhlé změny chování... Ale nakonec podlehne a bude mít nový sexuální objekt... Takže pánové... Kdo si koupí nové Bravo...Tak pokud možno...nedávejte laděné výfuky, jinak... >:-[]
Diskuzi pod tebou zmíněným článkem jsem sledoval a vskutku jsem se nestačil divit. Ještě jsem se chtěl zeptat - Nepamatuju se přesně, zda to nebylo právě pod článkem o Bravu, ale nedávno tu GTI rozdával jakési "ceny", tuším - Zlatý ventilek či tak něco. Napadal vechny kolem sebe, každého kdo mu jen trochu odporoval srážel s ješitností sobě vlastní, až celá tahle debata zmizela. Pomůže mi ji někdo najít? Slíbil jsem ji ukázat kamarádovi, který by se rád pobavil. Dík.
Pod Bravem to nebylo, muselo to být později... On se potřeboval nějak vyrovnat s odporem, který se proti němu zvedl...A jiný lepší a vhodnější způsob nejspíš nenašel... Tohle mi nějak uteklo...Vím, že někde o tom plácal, ale nějak jsem to nevnímal... Zkus mrknout na jeho blogy, ale to nevím, tam skutečně nechodím.
Nepleť si obsahy, Sweete. ZLATY VENTILEK je solidní anketa, která opět vyvrcholí letos na silvestra... Jednotlivé kategorie jsou vesměs kategorie z oslavných a vyjadřijí vsutku hluboké ocenění veřejností (událost roku, skokan roku,atd.) Samožřejmě, tak, jak je to v životě, i u ZV jsou kategorie méně příjemné, leč tak už to v životě chodí. Tak například FIAT (federální udiot a trotl) ROKU, to je kategorie z nejméně přitažlivých, ovšem, Sweete, z velmi silně sledovaných. Rovněž tak FNANATIK ROKU či VĚTA ROKU... to jsou kategorie z nelichotivých, ovšem neopomenutelných... Tak sleduj příspěvky pod články, čas od času sem dávám průběžnou informaci o jednotlivých nominacích (tato je tuším čtvrtá).
Nějak se ti to celé zmotalo do podivné křeče, Sweete. Kdes koupil ten nesmysl, že tu budeš přidělovat přispěvatelům to, čím tu mají, či nemají být. Srovnávej si celý svět ve své hlavě, já ti srovnávat nebudu nic, a sám to srovnané mám. Jinak, ten překlep... no, musíš to pochopit, vzhledem ke svým obřím sex-problémům netluču do klávesnice prsty... snad chápeš, čím jsem to psal ;-) P.S. děkuji, Sweete... dokud tu budou naivisté tvého formátu, budu psát do úmoru 8-s >:-[]:no:
Hmm, tak pán už je i věštec... :yes: Volám Bravo.. Dokonalé... Máme nového pana presidenta, nikdo lepší na světě není... Jen GTI nás spasí... GTI spasí svět... :yes:
Všechno co odělá Porsche je Porsche. Cayenne je aktuálním produktem Porsche. Proto nemusíš mít obavu o to, co bude znamenat v moderních dějinách... P.S. Myslím, žes nepochopil, že "legenda" značky je to, co tě musí prioritně přitahovat. A pokud se ta legenda druží i se legendou konkrétního modelu, je to ideální... Tvá zvrácená logika ;-\ musí zatracovat nejspíš i Caymana...
Pročpak odbočuješ a vkládáš mi do úst nějaké své nesmysly. O Caymanu se zde nebavíme. Řeč je o Cayennu. Zní to podobně a možná se ti to trošku plete, ale jde o zcela různé modely >:D .Já výše píšu, že Cayenne nemá historii, kterou tu tak rád probíráš a bez které (dle tebe) je auto tak trochu méněcenné. Teda pouze některé značky. To, že Cayenne bude něco znamenat v moderních dějinách, to tu nikdo nezpochybňuje. Už teď je jasné, že vstoupí do automobilové historie minimálně jako model, který vytáhl značku z minusových čísel a minimálně také jako silniční hóóóóóódně rychlý mastodont. Zda něco víc, ukáže čas. O tom, zda zvedl, či sebral kredit značce Porsche jako takové, se tu můžeme leda naslepo dohadovat a prezentovat své názory. Je ovšem nadslunce jasné, že Cayennem je narušená "čistokrevná" linka, kterou se Porsche ubíralo několik desítek let.....Takže s Caymanem se uklidni a zkus se v něm svézt. Mě se to poštěstilo a musím dát A plus. Paráda.
Pod FORD ESCAPE pár naivistů rozehrálo partii měkčených plastů na přístrojovce... milují tvrdé plasty, neboť prý na přístrojovku stejně nesahají. Tak kdo má co k tomu napsat, směr diskuze pod Fordem.
Starej Cayenne se mi hnusil, tenhle se mi nelibi. Vypada jak nas*ana ropucha. Moje nejmene oblibene Porsche vsech dob... ...ale presto mu dekuji.Vydelava penizky, diky kterym budou PRAVA PORSCHE nadale the best of....
Nejsi jediný...Ale nemá smysl to auto kritizovat, byť je opravdu nepovedené... Bohužel veškerá kritika by se stala bohužel pouze nahrávkami pro orgastické orgie jednoho nejmenovaného duševně nemocného individua... ;-\
Tak jsem opravdu rád, že nejsem jediný a Vám ostatním kritikům děkuji za odvahu napsat svůj názor s podpisem, bez ohledu na reakce kohokoliv. Třeba i duševně nemocných a neobjektivních lidí. :-):yes:
Sice budu taky v menšině , ale neva. To auto je hrozné, ještě by ušlo zepředu, ale boční a zadní partie je jedna velká tragédie. Takže nic moc. Porsche :no:
Cayenne bylo vždycky hnusné a vždycky bude hnusné neboť vychází z Touaregu a kdo tvrdí něco jiného je slepej fanoušek Porsche (který stejně nemá a nikdy mít nebude:-). Nechápu magora, kterej si koupí verzi Turbo S.....otylej kombík kterej nemůže do terénu. Je to prostě auto na machrování se spotřebou 2 autobusů...jako teréňák neobstojí a jako sporťák taky ne. Vichni co tady slintáte nad jeho "krásou" si áhněte na nos a přiznejte si, že byste jím chtěli dávat na odiv své "chlapství" sousedům, ale na nic jiného použitelné není...
Bohuzel, bracho, nemuzu s Vama absolutne souhlasit. Cayenne je hrozna, priserna vec, ktera se nikdy nemela stat... Porsche, to vzdy bylo synonymum pro uzasne, kompaktni sportaky, ktere ztelesnovaly nemeckou tradici, preciznost a vubec pohled na automobilovy svet. Miloval jsem to. Hruza jmenem Cayenne tam nikdy nemel a nema co delat. JIste, ekonomicky to Porscheti asi kratkodobe pomohlo, nicmene jeho image rozhodne ne (u nejednoho skalniho fandy). Carrera a Cayenne... to jsou pana a netvor. Porsche proste NENI auto do terenu.
A on tu někdo toho Cayenna do toho terénu cpe? A když už, tak kam jako... to jako pojedeš s Range Roverem vedle silnice v poli, nebo si někde v sobotu na tankodromu budeš hrát na Vinetoua? Pochop, že tahle auta odráží dobu, nikoliv kvalitu podloží, po kterém jezdí. A jedeš-li Cayennem, jedeš tím nejlepším čím vůbec na světě jet můžeš. Cayenne je Porsche, jestli tedy chápeš, co to znamená.
..ono celá "filozofia" týchto SUV je scestná, čím vygumovanejší mozog a čím menší .... tým väčšie auto a agresívnejší štýl jazdy....mesto je precpané týmito pseudoterénnymi a pseudoimidžovými mastodontami pre vymlátené mozgy a blondýnky s holohlavými priatelmi....
Ale no tak, neber me s tim terenem tak doslovne, bracho. Urcite chapes, jak to myslim. Je uplne jedno, co ma tohle auto odrazet vzhledem k dobe. Porsche se jeste ne tak davno uspesne pretahovalo s Ferrari o titul nesmrtelnych sportovnich soliteru Evropy. Porsche vzdy byvalo neposkrvnenou sportovni ikonou... Porsche znamenalo vzdy nicim nepospinene synonymum cistokrevnych, nadhernych, ryzich sportaku. Zatimco Ferrari si svym vyprofilovanim a striktnim zamerenim tuto image udrzelo a jeste zvyraznilo, Porsche kleslo natrvalo za nej. Pak se pochopitelne nemuze divit, ze propadlo s Carrerou GT. Ano, samozrejme Cayenne ma ve vse kategorii jizdni vykony, motor, kvalitu plne odpovidajici znacce Porsche. Ale pro Porsche je take spinavou skrvnou, ktera zmenila charizma sve znacky. Bohuzel. A jestli jeste prijde na trh to priserne SUV od Lamba, tak uz vazne nevim, kam ten svet speje. No nicmene Lambo aspon vzdy delalo i traktory... A co kdyz se jednou ekonomicky zamyslej i v Maranellu a vyplivnou nejaky Enzo Trekk? Taky jim zatleskas, bracho?
Propadlo s Carrerou GT ??? No já nevim,ale když se řekne Porsche,tak si pořád 99% lidí vybaví 911 a nic jiného a Cayenne je ani nenapadne a nenapadne je ani Boxster a Cayman (v první chvíli).
Chlapi chlapi, no taaaak. Neni tahle debata o nicem? Udelal si nekdo z vas nejaky pruzkum? Jak muzete vedet co si lidi mysli? Vzdyt to co rikate treba ani vubec neni pravda. Pro me treba vubec porsche nekleslo, naopak treba i trochu stouplo, protoze udelat auto jako Cayenne s takovymi vlastnostmi to chce trochu umu. Ale ten jinak, Porsche nedelalo Caynne kvuli pocitu, ze by se to treba hodilo, vedeli ze jim to zvedne zisky a proto ted kupuju kousicek po kousicku cely VW. A chlapy, nebyt Caynne, myslite, ze by tu bylo neco jako GT3 a dalsi skvosty? Treba by na to nemeli penize... Ale jeste jednou, o zmene image se tady nelze bavit! Nikdo si nekoupi Ferrari na kazdodenni jezdeni, Porsche jo. Jsou to jine znacky, asi jako Skoda a ta rumunska, jak se to jmenuje, no jo, to skoro auto Dacia.
Psal jsem to jako reakci na to,že si Cayennem Porsche uškodilo,co se týče pověsti a právě že neuškodilo,protože si každej spojí Porsche s 911 a nikoho Cayenne v první chvíli nezajímá a taky vznik a důvody Cayennu chápu a respektuju.Cayenne=prachy=vývoj=Carrera GT,Cayman,další generace 911,Panamera.Lepší X tisíc Cayennů než 15 let stará 911,protože by nebylo na vývoj.
Donalde, ten prispevek nebyl miren vyslovne proti tobe!!! Ale proti tem chytrakum, ktery hned vedi jak to jaky automobilce uskodi a pomuze a pritom 99 procent z nich by nedokazalo vysvetlit ani zakon nabidky a poptavky. Stvou me chytracky reci o necem, o cem nic nevim. Taky se nepletu do diskusi, kde se resi, jaky casovani ventilu je nejlepsi.
Tak v prvé řadě je třeba si nesplést Carreru GT3 ([odkaz] s Carrerou GT ([odkaz] Což se doufám neděje, brácho. OK, samozřejmě, že ne...já vím, to já jen pro jistotu ;-). O ukončení výroby GT proběhlo několik zpráv, často si protiřečích, nicméně v branži je veřejným tajemstvím (a já mám náhodou důvody být o jeho pravdě přesvědčen ;-), že výroba vůbec nesplnila původní plány. Porsche počítalo s prodejem 1 500 vozů, což automobilka označovala za limitovanou edici, ovšem realita byla o 230 vozů nižší. Což je u auta této třídy sakra hodně. Z limitované edice se stala nedosažitelná meta. Pro Porsche byl tak nakonec byl projekt GT - přes veškerá pochopitelná oficiální prohlášení o "skvělém úspěchu" - především významným ponaučením, že na trhu superexklusivních sporťáků (desítky milionů Kč) není dostatečně konkurenceschopné. A divíš se, brácho? Značka, i když by teoreticky měla potenciál desetimiliónové prestiže, u cílové skupiny Carrery GT nemůže doopravdy zabodovat, právě pokud dělá modely jako Cayenne (!! - ne, toho fakt nezkousnu..) či Boxster. Tady už nestačí jen udělat technicky špičkové fáro za šestnáct mega. Tady musí být ještě něco jiného... Ale tohle už zrovna tobě brácho určitě vysvětlovat nemusím :-). Mimochodem, původně se s GT počítalo dojet zhruba tak, aby na jeho linkách (tj.v Lipsku) za něj pak plynule naskočila Panamera.
:yes: Jestli se mělo nebo nemělo stát, je mi jedno. Že značce sráží image je zřejmé. Co přimělo tolik lidí si jej koupit? Vždyť SUVeček na trhu bylo dost. Znáček na kapotě ;-\ . Ale co proslavilo tento symbol? Sporťáky. To je schizofrenie. Takže až jednoho dne řekneš synovi slovo Porsche a on s brekem uteče, při vzpomínce na tuto obludu. Už budeš vědět... (Pokud je někdo velký fanda značky a do garáže se mu už prostě další kousek 911ky nevejde, dá se to pochopit, že si obludu nechá stát přední.)
Říkáš o Cayene, "že značce sráží image, je zřejmé". Z toho je tak maximálně zřejmé, že ji sráží u tebe, podle toho, jak image Porsche vnímá trh, vyjádřeno přízní pěneženek kupců k jeho nejdražším modelům, to ale moc zřejmé není. Jedno, co si kdo myslíme o Cayene, ale nutno říct, že tenhle vstup na (z hlediska image) tenký led, Porsche vyšel. ;-)
Z hlediska image tento vstup na trh vyšel nevyšel, prodejní úspěchy Cayene automobilku zachránily, ale její pověst výrobce ryze sportovního náčiní je fuč. Stejně tak jistá výjimečnost, kterou dřív přinášelo vlastnictví Porsche. Dnes je díky Cayene vidět na každém rohu (obrazně) a zájemce o opravdouvou exkluzivitu jde často jinam.
Naprosto souhlasím... Neměl bych problém s SUV u Porsche, ale v podání tohoto VW mi exclusivní nepřijde... Jediné co má exclusivní je spotřeba..., že bez natankování mezi Prahou a Brnem to na jeden zátah ani nezvládneš.. >:-[] Mimoto cena tohoto auta s možností odpočtu DPH umožňuje, že si jej mohou opravdu holohlavci celkem bez problémů kupovat...To, že výhledově nejspíš skončí v base za úvěrový a nebo daňový podvod je věc druhá, za to auto nemůže...
No však tak sem to psal... Já samozřejmě neškatulkuju... Ale ta samotná dostupnost pro tyto lidi zapřičiňuje, že pro ty slušné to auto ztrácí glanc... Není to tak? No já vím rozhodně o dost podnikatelích (poctivých), co by do toho auta ani náhodou nesedli... Spíš si koupí Volvo XC, které tak zhovadilou pověst nemá ani náhodou... A o to tady de... Tohle Porsche se prostě stalo magnetem pro tato individua... Souhlas? Já bych dokonce snesl i SUV na bázi Ferrari..v podstatě proč ne... ALe ne za cenu, že to bude derivát VW...S cenou o málo vyšší...
Zisky a image nesuvisia priamo, suhlasim s Humbertom. Cayenne sice automobilke pomaha prezit, ale menu Porsche skor skodi. Nemiesaj hrusky s koleckami. Najdrahsie modely mozu mat vynikajucu povest a budeme ich sledovat so zatajenym dychom a otvorenymi ustami, budu mat ten najlepsi image, aj ked budu pre vacsinu smrtelnikov pridrahe a nebudu sa predavat v tisickach kusov. Image nerovna sa predaj.
Image nerovná se predaj? ahá, diky Klaudie. Fajn, takhle se ale nikam nedostanem. Zkus tedy říct, jak konkrétně se projevilo nebo projevuje zhoršení image Porsche. Z čeho se to pozná? Jen prosím nepiš, že je to proto, že ty Wolff nebo Humbert byste si Porsche nikdy nekoupili, jak vás strašně zklamalo tím Cayenem, zkus prosím argumenty trochu jiné kategorie, něco z reálného světa, zkus to zhodnotit bez toho, abys tam strkal svůj osobní postoj.
To jestli si já, ty nebo Klaudius Cayenne nekoupíme tady skutečně nehraje roli. Ať už kvůli penězům nebo prostě, že SUV nepotřebujeme. Než přišlo Porsche s Cayenne tak mělo určitou pověst, image. Ta byla vysoká. Vlastně nebylo tu moc konkurentů. Reálně se poměřovalo s Ferrari (pro příklad), ale poměřovalo se s ním i ve vnímání značky veřejností. Tato image (odznáček) umožnila Cayenne moc dobré prodeje. V tuhle chvíli se zdá, že se nic špatného nestalo, ale co za pár let? 2,5,10? Cayenne se usadí v paměti lidí jako Porsche. A když se pak zeptáš nezasvěceného, ale i odborníka na Porsche a Ferrari... Fakt, že se prodává více Cayenne než 911 se projeví. Cayenne může mezi SUV vynikat, ale vzhled (obludnost) a fakt, že existuje a mění tvář Porsche, se nezmění.
Asi te zklamu, ale podle vyzkumu udelanem žurnálem Business Week, kdy se článek jmenoval: The 100 best global brands. Se Porsche do této stovky dostalo nově a to na 74. místě. O Ferrari, Lamborghini, Masserati, Aston Mastin a dalších není ani zmínka... A to se ve stovce prosadili: Audi, M-B a třeba i Toyota. Kdo mi co ted řekne o Image a respektu značky? Prosím, argumentujte, já jsem jeden argument nadhodil. :yes::yes::yes: Už neschazujte Porsche za to, že potřeboval zachránit kůži. Porsche tak jak ho znám, 911, forever!!! Řekne se Porsche a já vidím nádhernou Carreru, v černý, 20" kola, jaj, to je snad lepší než snít o sexu. :-D
Mates byl před časem peskován, že připustil teoretickou možnost existence přepážky v jagu....
Teď nám tady kolega pěje písně o cayennu jako o seriózním soupeři 911...neměl by také být nazván farizejem? :-)
Ale vždyť si to byl ty >:-[] . Bavíme se tu o Poršácích, těch klukovských snech. A TY napíšeš větu "A jedeš-li Cayennem, jedeš tím nejlepším čím vůbec na světě jet můžeš." Z toho logicky plyne, že Cayenne je nad 911.
Pokrytče :no: . Mně na píšeš, abych chápal jinak text, než je napsaný a o řádek níže nazýváš Alessia křiklounem, protože si nepochopil text, jak jej napsal.
všimni si toho xichtíku za slovem farizej...není to myšleno doslova - jen mě to připomělo tu křížovou výpravu na matese a ty tu teď oslavuješ SUV od porsche - to je celé. PS: když už velké SUV, tak cayenne, to je jasné ;-)
Zamilujete si ho. Ikdyž se vám design nemusí líbit. Turbo S je dle mě dokonce lepší než X5 4.8iS...a to iS teda byla střela...při přidávání plynu pocit rozmazávání obrazovky jako v NFS Underground >:-[] Jede ako šviňa...ufff. A o tomto Cayenne ani nemluvě...to bude špička...jen ta žravost...to bude podle mě horší než...no všechno...
no jo...to víš že je to střela - s takovým motorem... Ale dal by jsi Cayennu Turbo S přednost před M5? AMGáckým medourem? 911T? V čem vidíš jeho přednosti, kromě motoru?????
Správná otázka Alessio :yes: . No, přednosti především v bezpečnosti a velikému individualismu. sám dobře víš, že bezpečnost je mnohem větší než u "normální" aut ;-) Víš jak to myslím ne?
Ten napsaný seznam, cos mi tu navrhl, je úžasný. Fakt. Co auto, to skvost. Ale čemu bych fakt neodolal je Alpina B7 a Dodge RAM SRT-10. Z hlediska rychlosti, mohutnosti a spotřeby velice podobní...Ale asi bych sebral ten RAM, to je tak super náklaďáček ;-) V10 8.3...mňam...to by jsi viděl, kal rychle může jet pytel cementu >:-[];-):-):yes:
Z brutálních amerických aut jsem poměrně dobře vyléčen. Ta bezpečnost...minimálně pocit bezpečnosti je vyšší - ale - k čemu lidi potřebujou velká, škaredá auta? SUV nemůže být krásné - může být pěkné, ale silueta číhající kočky je prostě věc, kterou od SUV nemůžeme čekat....
Já ale myslel speciáně ten Dodge...to je věc. Sice jsem s tím kupodivu nikdy nejel, ale slyšel ho, v manuálu. Chtěl bych sice automat do toho, kvůli prodloužené kabiny, ale vím, že zvuk mnohem hezčí než F430...
No a že se tobě nelíbí SUV, to záleží na tobě. Přeca každému se líbí něco jiného. Ty jsi sporťákovec, já limuzínař...Ale mám moc rád takové perly jako RAM SRT-10
Já ti SRT neberu :-) . Ale prostě nechápu, jak někdo může uctívat segment SUV (nemyslím konkrétně tebe). Nejhezčí zvuk, co jsem zatím slyšel mělo Murcielago - o hodně jadrnější než ferrari ale zase zpěvnější něž USA muscle cars (SRT jsem neslyšel)
Vůbec imge Porsche je pro mě nepochopitelná...Neberu že výkonově dělá jedny z nejlepších vozů, ale je to snad jediná automobilka, která vyrábí pořád to samé (z hlediska designu). Pokud bych opravdu chtěl supersportovní vůz, nikdy bych si 911 a z ní odvozené deriváty nekoupil. Pokud je srovnám s jinýmy sport. vozy, tak technicky ne, ale vzhledově jsou ubohá, 30 neměnná. Vezměte si Ferrari, Lambo, Maserati. Tyto firmy se nebojí a co model, to jiné vzhled a některé z nich se stávají ikonami designu své doby. Můžete říci to samé o Parsche 911 na které se mění velikost křídla a tvar světel?
Ještě k exkluzivitě. U nás možná jo, ale v Düsseldorgu jsem jednou ze srandy počítal 911 a u čísla 150 za cca 4 hodiny (jistě pár jsem jich asi viděl víckrát)mě to přestalo bavit (rok 2000)
911 má motor vzadu, jestli jsi někdy něčím aspoň náznakem podobným jezdil, tak pochopíš proč se za tu dobu nezměnila. Lidi to maj takhle prostě rádi.
911 je sportovní vůz pro kažý den na celý rok, na celé roky, nikoliv supersport pro náhodnou projížďku za slečnama na nábřežní molo. S 911 se běžně jezdí i v zimě.
911 musí zůstat taková, protože je poslední svého druhu (asi jako krokodýl). Bez 911 bude svět nudný. Když vidíš (a cítíš)jak pod plynem v zatáčce sedí na zadku a jemnými pohyby dává vědět, že chce mrštit motor daleko před sebe, ale když vydržíš s nervama, tak to neudělá a ze zatáčky tě vystřelí na další rovinku, to je adrenalin!
A v takové chvíli je mi úplně jedno, kolik lidí s tím autem jezdí, protože nikde jinde podobný zážitek nedostanu.