Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche Cayenne facelift poprvé oficiálně (foto a info)

Vůz, který pomohl automobilce Porsche na nohy, vstupuje do druhé poloviny svého života s novou tváří a silnějšími motory avšak s nižší spotřebou.
Zpět na článek
4. 12. 2006 14:09
neregistrovaný "chiron"
4. 12. 2006 14:10
neregistrovaný "Elfer"
4. 12. 2006 14:14
neregistrovaný "Well"
4. 12. 2006 14:20
neregistrovaný "ov"
4. 12. 2006 14:30
neregistrovaný "MK"
4. 12. 2006 15:00
neregistrovaný "Well"
4. 12. 2006 15:27
neregistrovaný "MK"
4. 12. 2006 15:40
neregistrovaný "Lancer"
4. 12. 2006 20:21
neregistrovaný "Well"
5. 12. 2006 21:35
neregistrovaný "Scooby"
4. 12. 2006 18:54
neregistrovaný "nxa"
4. 12. 2006 20:23
neregistrovaný "Well"
4. 12. 2006 14:16
4. 12. 2006 14:24
neregistrovaný "jjk"
4. 12. 2006 14:28
neregistrovaný "Donald"
4. 12. 2006 15:06
neregistrovaný "Godzilka"
4. 12. 2006 16:03
neregistrovaný "Donald"
5. 12. 2006 15:12
neregistrovaný "Godzilka"
5. 12. 2006 15:24
neregistrovaný "Donald"
5. 12. 2006 16:53
neregistrovaný "Godzilka"
4. 12. 2006 15:21
5. 12. 2006 21:37
neregistrovaný "Scooby"
7. 12. 2006 18:22
anonym
4. 12. 2006 14:17
neregistrovaný "Godzilka"
4. 12. 2006 17:36
4. 12. 2006 14:25
neregistrovaný "MK"
4. 12. 2006 16:06
neregistrovaný "Donald"
4. 12. 2006 14:40
neregistrovaný "deXter"
4. 12. 2006 14:44
4. 12. 2006 17:02
neregistrovaný "zilkyn"
4. 12. 2006 15:40
4. 12. 2006 17:37
4. 12. 2006 15:43
neregistrovaný "miles"
4. 12. 2006 15:55
neregistrovaný "Lancer"
4. 12. 2006 17:03
neregistrovaný "zilkyn"
4. 12. 2006 17:46
neregistrovaný "Lancer"
4. 12. 2006 18:48
neregistrovaný "zilkyn"
4. 12. 2006 17:37
4. 12. 2006 16:02
4. 12. 2006 16:09
neregistrovaný "Donald"
4. 12. 2006 16:19
4. 12. 2006 16:39
neregistrovaný "Donald"
4. 12. 2006 17:06
neregistrovaný "zilkyn"
5. 12. 2006 09:22
5. 12. 2006 11:10
neregistrovaný "Donald"
4. 12. 2006 16:09
neregistrovaný "Jasoň"
4. 12. 2006 16:13
neregistrovaný "Shortař"
4. 12. 2006 16:26
4. 12. 2006 18:30
neregistrovaný "wolff"
4. 12. 2006 18:43
4. 12. 2006 19:38
neregistrovaný "suunto"
4. 12. 2006 21:43
4. 12. 2006 19:09
neregistrovaný "Honza"
4. 12. 2006 19:12
neregistrovaný "foja"
4. 12. 2006 19:48
neregistrovaný "wolff"
4. 12. 2006 20:29
neregistrovaný "Well"
4. 12. 2006 21:42
5. 12. 2006 06:35
neregistrovaný "k8"
5. 12. 2006 10:31
6. 12. 2006 10:32
neregistrovaný "k8"
5. 12. 2006 10:33
5. 12. 2006 11:21
5. 12. 2006 14:21
8. 12. 2006 17:39
neregistrovaný "Jan Ackermann"
5. 12. 2006 07:45
neregistrovaný "Sweet"
5. 12. 2006 08:43
neregistrovaný "wolff"
5. 12. 2006 08:57
neregistrovaný "Sweet"
5. 12. 2006 09:02
neregistrovaný "wolff"
5. 12. 2006 10:23
5. 12. 2006 10:42
5. 12. 2006 14:18
5. 12. 2006 14:19
5. 12. 2006 10:40
5. 12. 2006 11:24
neregistrovaný "Milý stydlín"
5. 12. 2006 14:18
5. 12. 2006 15:43
neregistrovaný "Milý stydlín"
5. 12. 2006 17:59
5. 12. 2006 21:27
anonym
5. 12. 2006 10:28
7. 12. 2006 07:00
neregistrovaný "k8"
5. 12. 2006 09:26
neregistrovaný "LS"
5. 12. 2006 10:42
5. 12. 2006 11:23
neregistrovaný "LS"
5. 12. 2006 12:04
5. 12. 2006 12:50
anonym
5. 12. 2006 13:15
neregistrovaný "Alessio"
5. 12. 2006 13:44
neregistrovaný "LS"
5. 12. 2006 14:16
5. 12. 2006 15:17
neregistrovaný "Alessio"
5. 12. 2006 15:49
5. 12. 2006 15:51
neregistrovaný "Alessio"
5. 12. 2006 13:43
neregistrovaný "LS"
5. 12. 2006 14:09
6. 12. 2006 10:38
neregistrovaný "LS"
10. 12. 2006 13:01
neregistrovaný "SearCh"
4. 12. 2006 19:55
4. 12. 2006 22:13
neregistrovaný "maton"
5. 12. 2006 00:38
neregistrovaný "OZZY"
5. 12. 2006 03:52
5. 12. 2006 08:39
neregistrovaný "wolff"
5. 12. 2006 14:49
neregistrovaný "OZZY"
5. 12. 2006 04:47
neregistrovaný "nielblack"
5. 12. 2006 09:52
neregistrovaný "Jaryn"
5. 12. 2006 11:17
neregistrovaný "hanz"
5. 12. 2006 10:12
anonym
5. 12. 2006 10:55
neregistrovaný "Martys"
5. 12. 2006 11:19
5. 12. 2006 11:34
neregistrovaný "max"
5. 12. 2006 12:02
5. 12. 2006 13:36
neregistrovaný "max"
6. 12. 2006 09:26
5. 12. 2006 11:41
5. 12. 2006 12:03
5. 12. 2006 12:37
neregistrovaný "Martys"
5. 12. 2006 12:56
neregistrovaný "Donald"
5. 12. 2006 15:22
neregistrovaný "Godzilka"
5. 12. 2006 15:29
neregistrovaný "Donald"
5. 12. 2006 16:56
neregistrovaný "Godzilka"
5. 12. 2006 14:14
5. 12. 2006 23:36
neregistrovaný "Martys"
5. 12. 2006 23:39
neregistrovaný "Martys"
5. 12. 2006 11:34
5. 12. 2006 11:58
5. 12. 2006 12:09
neregistrovaný "Milý stydlín"
5. 12. 2006 12:17
neregistrovaný "wolff"
5. 12. 2006 12:31
neregistrovaný "Milý stydlín"
5. 12. 2006 12:48
neregistrovaný "wolff"
5. 12. 2006 12:52
neregistrovaný "Milý stydlín"
5. 12. 2006 13:00
neregistrovaný "wolff"
5. 12. 2006 12:31
5. 12. 2006 12:18
5. 12. 2006 12:30
5. 12. 2006 15:22
6. 12. 2006 01:59
neregistrovaný "Godzilka"
6. 12. 2006 12:03
5. 12. 2006 12:14
neregistrovaný "wolff"
5. 12. 2006 13:20
neregistrovaný "Alessio"
5. 12. 2006 14:12
5. 12. 2006 15:00
5. 12. 2006 15:35
5. 12. 2006 15:55
5. 12. 2006 15:15
neregistrovaný "Alessio"
5. 12. 2006 15:36
5. 12. 2006 15:38
neregistrovaný "Alessio"
5. 12. 2006 15:50
5. 12. 2006 14:29
neregistrovaný "Johny.Rico"
5. 12. 2006 15:27
neregistrovaný "Alessio"
5. 12. 2006 16:27
neregistrovaný "Johny.Rico"
5. 12. 2006 16:42
neregistrovaný "Alessio"
5. 12. 2006 17:08
neregistrovaný "Johny.Rico"
5. 12. 2006 17:25
neregistrovaný "Alessio"
5. 12. 2006 17:05
neregistrovaný "Johny.Rico"
6. 12. 2006 10:59
neregistrovaný "Jaryn"
8. 12. 2006 18:27
neregistrovaný "Jan Ackermann"
7. 12. 2006 16:37
neregistrovaný "Darča"
neregistrovaný "chiron"
4. 12. 2006 14:09
My love
To je bomba. Kráááása - 100% povedený facelift. To je auto mých snů. Ještě bych prosil tapetku. Díky >:D >:D >:D >:D >:D >:D ;-) :-) :yes: :yes: :-) :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Elfer"
4. 12. 2006 14:10
Co dodat
Co dodat je to pecka
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Well"
4. 12. 2006 14:14
Porsche
Facelift Cayennu prospěl :yes: . Ze předu vypadá dostatečně nasr. a ze zadu trošku nuda, ale jde to. Stejně si nemůžu pomoct, ale Japonské SUV vypadají o dost líp :-! .
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "ov"
4. 12. 2006 14:20
Re: Porsche
To s tou zádí- souhlasim. Mně to trošku připomíná Kiu Carnival...
neregistrovaný "MK"
4. 12. 2006 14:30
Re: Porsche
Mozem sa opytat, ze ktore japonske SUV-cka vyzeraju o dost lepsie?Mna momentalne napadaju FX, RX, Murano a RAV 4, tie sa mi celkom pacia, ale ze by vyzerali lepsie?
neregistrovaný "Well"
4. 12. 2006 15:00
Re: Porsche
Mě se líbí Tribeca, nové CR-V a Vitara. Uznávám, že Vitara a ani CR-V nejsou konkurenty, ale jsou to pohlednější auta ;-) .
neregistrovaný "MK"
4. 12. 2006 15:27
Re: Porsche
Fuha, tak prave tieto modely som necakal, lebo Tribeca je podla mna riadny hnus a aj to ostatne. :-)
neregistrovaný "Lancer"
4. 12. 2006 15:40
Re: Porsche
:-) :yes:
neregistrovaný "Well"
4. 12. 2006 20:21
Re: Porsche
No každému se líbí něco jiného ;-) . CR-V je třeba vidět na vlastní oči, Tribeca je Cayennu hodně podobná a co se ti nelíbí na Vitaře?
neregistrovaný "Scooby"
5. 12. 2006 21:35
Re: Porsche
Zajimave, tribeca se podle me dost podoba cayenu... nicmene o vzhledu se nehadam, tribeca je jiste rozporuplna, ale me se libi, parkrat uz jsem v ni jel a osobni dojem je o 180stupnu obraceny nez z fotek...
neregistrovaný "nxa"
4. 12. 2006 18:54
Re: Porsche
co treba mazda cx-7 :yes:
neregistrovaný "Well"
4. 12. 2006 20:23
Re: Porsche
Taková klasická konzumní Mazda. Nic než kulaté auto, která se na první pohled líbí, ale už na ten druhý ... to není tak nějak to pravé ořechové. Prostě se moc rychle okouká´;-) .
4. 12. 2006 14:16
Dotaz
Doufám vážení kolegové, že mě nebudete kamenovat, ale docela by mě zajímalo, zda by jste pod kapotou tohoto vozíku kousli diesel. ;-)
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "jjk"
4. 12. 2006 14:24
Re: Dotaz
Myslim ze 12 valec TDI od Audi sa v Cayenne ukaze velmi pravdepodobne, je to len otazkou casu.
neregistrovaný "Donald"
4. 12. 2006 14:28
Re: Dotaz
Ne.Když už se ryze sportovní značky sníží k tomu dělat něco podobného (ano,chápu,zisk,ekonomika,prodeje...),ta… at už tam zachovají pouze benzín.Kamna at si používají "standartní" výrobci.Aspon nějaké vyhranění proti "běžné" konkurenci.
neregistrovaný "Godzilka"
4. 12. 2006 15:06
Re: Dotaz
Ach jo, Donalde Donalde. :-D V téhledobě bych opravdu nehledal rozdíli proti dieselu a benzinu. Kazdy ma neco a kazdemu neco jineho vyhovuje. Ale jinak uznávám, že by tento motor museli mít vyvynutý a přímo od Porsche, ne žádně Audi klony.
neregistrovaný "Donald"
4. 12. 2006 16:03
Re: Dotaz
Já to nemyslel jako kritiku dieslu obecně,jen jsem se snažil říct,že nabídkou pouze benzínu se Porsche aspon trochu "odliší" od konkurence a když už,tak Porsche mi přijde jako jedna z mála automobilek,která si muže dovolit nenabízet diesel pro danou kategorii aut.
neregistrovaný "Godzilka"
5. 12. 2006 15:12
Re: Dotaz
:-O Tak to sry, to jsem te asi spatne pochopil, ale dekuji za vysvetleni. Ale jo, v tomhle mas pravdu, nedokazu si predstavit prodeje treba BMW, M-B, ale i Audi a Land Roveru, kdyby nemeli diesely. Ale abych ti na druhou stranu rekl pravdu, ja bych si tohle auto asi nikdy nekoupil. 8-s 911 to jo, to je jiny kafe, ale misto tohodle bych radeji zavravoral do TDV6 a Range Rovera.
neregistrovaný "Donald"
5. 12. 2006 15:24
Re: Dotaz
Jasně že 911 a než tohle,to radši zavrávorám do první knajpy a nevylezu,dokud nezmizej SUV z planety ;-) >:D . P.S. SUV mě opravdu neberou,ale snažim se respektovat a chápu důvody vzniku
neregistrovaný "Godzilka"
5. 12. 2006 16:53
Re: Dotaz
Takhle ti to reknu, ja ty duvody vzniku chapu mozna jeste lip nez ty a uprimne, se svymi 198 cm jsem stastny, ze jsou SUV. I kdyz Multivan docela postacuje. :-D
Avatar - Ricardo
4. 12. 2006 15:21
Re: Dotaz
Ne díky, nechci. Podle mě má nafťák význam tak do tří litrů objemu a to by tady bylo málo. A nafta v Porsche? Hm... to by asi byl konec.
neregistrovaný "Scooby"
5. 12. 2006 21:37
Re: Dotaz
Myslim ze diesel nebude, bude hybrid ve spolupraci s Toyota-Lexus
anonym
7. 12. 2006 18:22
Re: Dotaz
Diesel nebude. Ale za to přijde GTS a 600 koní v něm. Brutální síla >:-[]
neregistrovaný "Godzilka"
4. 12. 2006 14:17
Cayenne
Jak jsem před asi 2 lety četl v jednom článku v novinách: Nic nevyčistí levý pruh na německé dálnici tak jako Porsche Caynne Turbo. --- Teď už nemusíš čistit. Před ním bude natažen červený koberec. Bravo porsche
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "MK"
4. 12. 2006 14:25
Porsche
Musim sa normalne smiat, ako tu citam tie vase prispevky... Ked ste to auto hodnotili este v kamuflazi, tak takmer nikto nan nenapisal pozitivnu reakciu, stale sa vam nepacilo a zrazu po oficialnom predstaveni ani jedna negativna reakcia, same chvaly. >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Donald"
4. 12. 2006 16:06
Re: Porsche
Už při posledních spy photos jsem psal o předku,kterej se mi líbí a o zadku,kterej vypadal dost obézně a nelíbí se mi pořád.Ale je pravda,že oproti spy photos ten design vypadá vyváženěji.A vůbec nejlepší by bylo vidět ho v reálu.
neregistrovaný "deXter"
4. 12. 2006 14:40
mno není zlé ...
Tak tu máme oficiální facelift Cayenny ... mno nedopadl tak špatně jak sem učekával. Nejhorší část, zadek, sice není náplní mých snů, ale dá se na něj rychle a bezbolestně zvyknou a užívat s velmi povedeného předku. Porsche :yes: Cayenne :yes: A dieslu se nebojím, maximálně hybrihu benzín-elektro.
Rozbalit vlákno
0
4. 12. 2006 14:44
Chce to čas...
Dlouho jsem si zvykal na Cayenne, jenže potkávám ho snad 10x denně a tak každým dnem zjišťuji a objevuji, že je to moc pěkný obrněný sporťák. :yes: Nyní je tu facelift a zase se šklebim nad obrázky... opět mám pochyby, ale věřím, že si za pár měsíců, let zase zvyknu ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "zilkyn"
4. 12. 2006 17:02
Re: Chce to čas...
Mám podobný pocit. Nejprve šok, ale opravdu jen krátký (taky je potkávám denně), potom jsem mu propadl a teď, když mi připadal správně vyzrálý (až na optiku zadních světel), přijde facelift, který to posune zas úplně jinam. Chybí mi tam ten dříve agresivní a šklebící se předek, tohle už je moc uhlazený a k charakteru toho auta mi to moc neladí. Zadek je divnej. Počkám si až ho potkám, dříve nemá cenu vynášet jakýkoliv soud.
Avatar - Ricardo
4. 12. 2006 15:40
Ostrá směs
U Porsche přiostřili a hned to vypadá ještě o pár světelných let líp :yes: Velmi oceňují odvahu ztvárnění předního nárazníku. Jak už jsem tu psal Cayenne je vůz tisíce tváří, doufám že mu to zůstane nebo ještě pár přidá. Každopádně BRAVO PORSCHE, BRAVO CAYENNE a BRAVO FACELIFT :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
4. 12. 2006 17:37
Re: Ostrá směs
:yes: :yes:
neregistrovaný "miles"
4. 12. 2006 15:43
Nic moc.
Az na ten zadok sa to stravit da. Ale podla mna Porsche na viac. :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lancer"
4. 12. 2006 15:55
Bravo Cayenne
Jojo, Cayenne, moc dobre si pamatuju, jak se kolem me prohnal poprve. Bylo to par mesicu pred uvedenim do prodeje, na okresce nedaleko Stuttgartu, byl cely cerny, na sobe jeste hromadu cerneho maskovaciho plastu, ale ten tvar se zaprit nedal. Strasne obrovsekej a rychlej - dokonalej zabijak. A ted je tu znovu, jeste lepsi, jeste rychlejsi a vypada zase o dost agresivneji. Privalil se, aby starsil maly deti, zral spoustu benzinu, zabiral spoustu mista a rozdelil fanousky Porsche na ty, co ho nenavidi a ty co ho miluji. Ale hlavne se privalil kvuli tomu, aby zachranil Porsche. Diky nemu tu mame 911 GT3 RS, diky nemu je GT3 daleko dostupnejsi, diky nemu Porsche roste a kvete... Takovej akcni hrdina dnesni doby... :yes:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "zilkyn"
4. 12. 2006 17:03
Re: Bravo Cayenne
:yes: :yes: :yes:
nechytáš styl GTIho?
neregistrovaný "Lancer"
4. 12. 2006 17:46
Re: Bravo Cayenne
Je pravda, ze pri dlouhodobem vystaveni cizim vlivum muze k jiste deformaci stylu dojit... >:D >:D Ale jinak se opravdu nesnazim, tohle byla nahoda... :-)
neregistrovaný "zilkyn"
4. 12. 2006 18:48
Re: Bravo Cayenne
;-)
4. 12. 2006 17:37
Re: Bravo Cayenne
:yes: :yes:
Avatar - VDC
4. 12. 2006 16:02
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Donald"
4. 12. 2006 16:09
Re: ehm
Tak na to ti můžu napsat jen že oktavku RS zesměšní smart,protože s nim jednodušeji zaparkuješ.Nesrovnatelné.
Avatar - VDC
4. 12. 2006 16:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Donald"
4. 12. 2006 16:39
Re: ehm
když to bereš takhle tak to jo. ;-)
neregistrovaný "zilkyn"
4. 12. 2006 17:06
Re: ehm
Já s tebou ale nesouhlasím, prodává se cca 30% Turbo, 60% Cayenne S a ten zbyteček je V6. V Praze potkávám tak půl na půl Turbo s "eskem".
Avatar - VDC
5. 12. 2006 09:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Donald"
5. 12. 2006 11:10
Re: ehm
:yes: :yes:
neregistrovaný "Jasoň"
4. 12. 2006 16:09
Už se to tu propíralo mnohokrát...
... tak jen suše konstatuju... do cirkusu pěkné auto... 8-s
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Shortař"
4. 12. 2006 16:13
Touareg
Je to dozajista šelma jak se patří, ale z profilu mi to moc připomíná jeho brášku Touarega a to se mi nelíbí...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - donPedro
4. 12. 2006 16:26
Porareg
Je faktem že tahle Pepřenka postavila Porsche na nohy, to jest ale jedím plusem jejím. Tahle facka(lift) ji v mých očích do větších výšin nevynesla - chtělo by to spíš ránu z milosti. Když ale SUV...
Rozbalit vlákno
0
4. 12. 2006 17:53
CAYENNE JE CAYENNE JE CAYENNE
Jediný auto na světě, před kterým, když se mu podíváš do očí, ty svoje cudně sklopíš. Jo, je to řízek. Image můžeš krájet motorovou pilou. CEYENNE je ingot z platiny. Každý (každý) kdo kupuje auto, věří, že kupuje i kus sama sebe... věří, že koupil takové auto, v které by se proměnil, kdyby na něho čarodějův učen namířil kouzelnou hůl... jistě... vždyť co o nás vypovídá na silnici víc, než to, co řídíme. Tak jestli máš vatu... myslím hodně vaty... ještě trochu víc, na CAYENNE TURBO a jestli tu vatu jen tak za něho vyměníš (jinak ostatně nemá cenu kupovat tohoto boha), pak jsi ten z vyvolených. V příštím životě budeš CAYENNEM. Bud vždy silný jako CAYENNE, buď vždy tvrdý jako CAYENNE, buď vždy čestný, jako CAYENNE, buď král silnic, jako CAYENNE a... buď velkorysý, jako CAYENNE. Ano, CAYENNE definuje vesmír aut, CAYENNE... je tekoucí láva vášně po rychlosti, kterou tvé horké srdce rozhání tvým tělem. CAYENNE jsi ty v jícnu sopky... CAYENNE je sopka v tobě. P.S. Je to dokonalé... mám zježené všechny chlupy... BRAVO CAYENNE :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
55
neregistrovaný "wolff"
4. 12. 2006 18:30
Re: ADLATUS GTI
utři si klávesnici a monitor
Avatar - Ricardo
4. 12. 2006 18:43
Re: Eternity
Všechno má své meze... jen GTI je ve svých ódách nekonečný a neomezitelný ;-)
neregistrovaný "suunto"
4. 12. 2006 19:38
Re: Eternity
GTI je obmedzeny co sa tyka aut,(fabia nie je male auto, a ine perly)
4. 12. 2006 21:43
Re: Eternity
Nějak se ti pletou pojmy a dojmy... :no:
Avatar - Ricardo
4. 12. 2006 18:40
Re: Cayenne proti C1
Vím že teď možná vystřelím do vlastních řad... ale možná je pobavím. Na DSF jsem před nějakou dobou viděl srovnávatcí "závod" Mnichov-Düsseldorf. Cayenne Turbo s nějakým výkonovým kitem proti obyčejné C1. Cayenne samozřejmě vyhrál, a to o celé půl hodiny (díky neomezené rychlosti na dálnicích a taky neuvěřitelným zácpám na křížení dálnic - kdo byl v SRN zná). A spotřeba? Cayenne 150L, C1 30L >:D
4. 12. 2006 18:44
Re: Cayenne proti C1
>:D Ovšem... zeptám se tě, kdybys ten závod měl absolvovat, v kterém z nich bys chtěl sedět :-)
Avatar - Ricardo
4. 12. 2006 20:37
Re: Cayenne proti C1
Záleží asi kdo by to mě platit že? >:D Ale jinak je to (ve stylu jedné reklamy) jasná volba ;-)
neregistrovaný "Honza"
4. 12. 2006 19:09
Re: Cayenne proti C1
Jo jo, tenhle duel jsem taky viděl, docela zabava. Ten Cayenne byl Magnum. Sice vyhrál o pul hodky, ale taky nutno dodat, že se jednalo o vzdalenost něco kolem 500 km, takže 30 minut není zas tak moc. To GTI: tvoje otázka je zbytečná
neregistrovaný "foja"
4. 12. 2006 19:12
Re: Cayenne proti C1
:*) ty si fakt mocnýš :-!
neregistrovaný "wolff"
4. 12. 2006 19:48
Re: ADLATUS GTI
Mocnýš?, spíš hodně nemocnýš... >:D
neregistrovaný "Well"
4. 12. 2006 20:29
Re: ADLATUS GTI
Až si do toho sedneš, tak tě to básnění přejde. Interiér zpracováním na úrovni Fábie, ale jedo to snad dobře ;-).
4. 12. 2006 21:42
Re: ADLATUS GTI
Klid, Welle... já znal jednoho, ten tvrdil, že Paul Klee je mazal...
neregistrovaný "k8"
5. 12. 2006 06:35
Re: ADLATUS GTI
Ty opravdu nejsi normální, to se člověk musí jenom smát, když čte tvoje výplody :) Mimochodem to, co řídím na silnici, vypovídá akorát o tom, že na nějakej Cayenne nemám prachy. Myslíš, že po silnicích jezdí tolik škodovek jenom proto, že jsou z nich lidi unešený a že by se v ně chtěli proměnit? Zajímavá úvaha, ale pomalu začni uvažovat o menší léčbě nebo alespoň o pravidelných návštěvách psychologa. Číst tvoje příspěvky, to je zážitek.
5. 12. 2006 10:31
Re: ADLATUS GTI
Ká8... jistě, že by se chtěli proměnit... nic jiného jim ani nezbývá... jednou to pochopíš... zatím, jak vidím, nemáš chápat čím... tak trénuj život, stojí to za to ;-)
neregistrovaný "k8"
6. 12. 2006 10:32
Re: ADLATUS GTI
>:-[] Jasný, já se každej den měním v auto. Tebe opravdu nepochopím asi nikdy a myslím, že zdaleka nejsem sám. Spíš by mě zajímalo, jestli je tady vůbec někdo, kdo tvoje příspěvky chápe. Myslím, že na spočítání by mi stačily maximálně dva prsty.
5. 12. 2006 07:27
Re: ADLATUS GTI
Je to mierne premodelovany VW. Alebo VW Touareg je jemne premodelovane Porsche? Naozaj, tieto klony jedneho auta podla mna do tejto triedy vozov naozaj nepatria. Porsche so svojim image a historiou si podla mna zasluzi cest mat v ponuke vlastne, osobite a s nicim nezamenitelne auto, tak ako vsetky ostatne modely s touto znackou. Cayenne moze byt pomerne pekne, kvalitne auto na urovni, ale bohuzial, stale je to len klon dalsieho auta, originalita a punc Porsche mi chyba, a nespravi to niekolko odlisnych plechov voci VW.
5. 12. 2006 10:33
Re: ADLATUS GTI
Jasně, X-type je hezčí Mondeo, A4ka je lepší Octavia a Volvo 40 je hezčí focus a... a... a Klaudie... tyhle písně tu nepěj.
5. 12. 2006 10:53
Re: ADLATUS GTI
Nepochopil si. Nepisem o tom, co je krajsie a co nie. Pisem, ze od Porsche cakam original, a nie dvojca, ani dvojvajecne. Ja myslim, ze Porsche na to ma. Dvojmodel este s niekym je pod uroven znacky podla mna kralovskej.
Alebo poznas este ine Porsche, ktore by v trochu inom kabate produkovala nejaka ina znacka? Alebo ma take auto Lamborghini, Ferrari...? Este nakoniec s vidinou zisku zacnu vyrabat auta strednej triedy a budu mat spolocnu techniku s Passatom......strasna predstava.
5. 12. 2006 11:21
Re: ADLATUS GTI
Klaudie, to Porsche definuje, co je Porsche... Takže jde jenom o to, zda umí definovat. Umí, na to vem jed.
5. 12. 2006 12:03
Re: ADLATUS GTI
Cayenne ako definicia Porsche? To snad nemyslis vazne. Auto, v ktorom mozem X dielov vpohode zamenit s tymi vo VW, nemoze byt Porsche, ani keby sa cela spravna rada automobilky v kuse modlila. Nestaci tomu dat porschacke svetla a strieborny napis. ked chcu robit SUV alebo kam tuto priseru radia, tak nech vyrabaju. Ale nech je to naozaj Porsche, nie trochu upravene dvojca ludovej znacky....Ked budu mat vlastne, originalne Porsche do terenu, O.K., potom zlozim klobuk. Klobuk dolu jedine za modely na cesty, Cayenne nie je a nikdy nebude Porsche.
5. 12. 2006 14:21
Re: ADLATUS GTI
Klaudie... je jedno, co si o tom myslíme oba dva... jisté však je to, že to, co je a bude Porsche, definuje zase a jenom... PORSCHE :yes:
6. 12. 2006 09:23
Re: ADLATUS GTI
Nie vždy. Ako skoro každý výrobca, aj Porsche má za sebou totálne prepadáky, ktoré výrobca definoval ako Porsche, ale zákazníci nie...
neregistrovaný "Jan Ackermann"
8. 12. 2006 17:39
Re: ADLATUS GTI
zase bych to neviděl tak tragicky. Když si uvědomíš vazbu mezi VW a Porsche od počástku jejich existence, tak je logické, že Porsche dalo část vývoje právě VW. Ale Cayenne je technický brus, špičkový výrobek, co má top kvalitu, top sofistikovanost, přesvědčivé jízdní vlastnosti na limitu, spičkový výkon v každých podmínkách a nezaměnitelný styl (ještě nikdy jsem si Cayenne nespletl s Touaregem). Už základní Cayenne je víc než V6 Touareg. Toto je moje pro vlastní potřebu vytvořená definice Porsche a Cayenne mi do toho perfektně sedí. Podle mě ten kdo uvažuje o Porsche Cayenne nikdy nekoupí VW Touareg, prostě nekoupí, stejně jako nikdy nekoupil Brouka ten, kdo chtěl Porsche 356 (a posuď rozdíl v užitné hodnotě posledně dvou jmenovaných - téměř žádný). Vidíš a to stačí abychom i my měli o čem debatovat, dnes, po 50 letech...
neregistrovaný "Sweet"
5. 12. 2006 07:45
Re: ADLATUS GTI
Teda tvoje sexualní problémy musí mít nadehvězdné rozměry. A když už jsi takový umělec - co je to Ceyenne? To je nějaká tvoje hříčka, nebo ses prostě netrefil do klávesy? A ještě jedna poznámka - tvůj nejoblíbenější časopis se - předpokládám - jmenuje BRAVO, jinak si neumím vysvětlit tvou závislost na tomto slovu...
Víš, já bych očekával, že se zaměříš na technické srovnávání předešlého modelu s novým, případně porovnání s konkurencí, prostě napiš něco, čemu rozumíš a co by si každý rád přečetl, (vždyť proto tu jsme, že?) ale tyhle tvoje velice "zvláštní" výlevy připomínající nepříjemně podlézavé kecy marketingových kravaťáků - to už je snad i diagnóza.
Chápu, že je to tvůj styl a že tě to naplňuje slastí, ale prosím tě - přečti si to po sobě ještě jednou, nebo radši desetkrát a uznej, že jsi už trochu zbloudil z cesty solidního kritického diskutéra.
neregistrovaný "wolff"
5. 12. 2006 08:43
Re: ADLATUS GTI
Slovo Bravo...
Mrkni se na diskuzi pod článekem o Fiatu Bravo a pochopíš... Tudy se ubírá GTI sexuální chtíč... On se tomu stále ejště brání, roto ty náhlé změny chování... Ale nakonec podlehne a bude mít nový sexuální objekt... Takže pánové... Kdo si koupí nové Bravo...Tak pokud možno...nedávejte laděné výfuky, jinak... >:-[]
neregistrovaný "Sweet"
5. 12. 2006 08:57
Re: ADLATUS GTI
Diskuzi pod tebou zmíněným článkem jsem sledoval a vskutku jsem se nestačil divit. Ještě jsem se chtěl zeptat - Nepamatuju se přesně, zda to nebylo právě pod článkem o Bravu, ale nedávno tu GTI rozdával jakési "ceny", tuším - Zlatý ventilek či tak něco. Napadal vechny kolem sebe, každého kdo mu jen trochu odporoval srážel s ješitností sobě vlastní, až celá tahle debata zmizela. Pomůže mi ji někdo najít? Slíbil jsem ji ukázat kamarádovi, který by se rád pobavil. Dík.
neregistrovaný "wolff"
5. 12. 2006 09:02
Re: ADLATUS GTI
Pod Bravem to nebylo, muselo to být později... On se potřeboval nějak vyrovnat s odporem, který se proti němu zvedl...A jiný lepší a vhodnější způsob nejspíš nenašel... Tohle mi nějak uteklo...Vím, že někde o tom plácal, ale nějak jsem to nevnímal... Zkus mrknout na jeho blogy, ale to nevím, tam skutečně nechodím.
5. 12. 2006 10:23
Re: ADLATUS GTI
Myslim ze to bolo u Aston Martina od Marka. ;-)
5. 12. 2006 10:42
Re: ADLATUS GTI
:-) :yes: ;-)
5. 12. 2006 14:18
Re: ADLATUS GTI
My sme debatu nestihli dokoncit - ten vecer som odlietal akurat do krajiny Aston Martinov a po navrate uz bolo neskoro vracat sa k tej debate.
5. 12. 2006 10:40
Re: ADLATUS GTI
Nepleť si obsahy, Sweete. ZLATY VENTILEK je solidní anketa, která opět vyvrcholí letos na silvestra... Jednotlivé kategorie jsou vesměs kategorie z oslavných a vyjadřijí vsutku hluboké ocenění veřejností (událost roku, skokan roku,atd.) Samožřejmě, tak, jak je to v životě, i u ZV jsou kategorie méně příjemné, leč tak už to v životě chodí. Tak například FIAT (federální udiot a trotl) ROKU, to je kategorie z nejméně přitažlivých, ovšem, Sweete, z velmi silně sledovaných. Rovněž tak FNANATIK ROKU či VĚTA ROKU... to jsou kategorie z nelichotivých, ovšem neopomenutelných... Tak sleduj příspěvky pod články, čas od času sem dávám průběžnou informaci o jednotlivých nominacích (tato je tuším čtvrtá).
neregistrovaný "Milý stydlín"
5. 12. 2006 11:24
Re: ADLATUS GTI
Že tys všechny výše zmíněné kategorie vymyslel tak, abys pobral co nejvíc nominací, potažmo titulů? >:-[]
5. 12. 2006 14:18
Re: ADLATUS GTI
Vydrž, stydlíne.
neregistrovaný "Milý stydlín"
5. 12. 2006 15:43
Re: ADLATUS GTI
FIAT roku GTI >:D >:D
5. 12. 2006 17:59
Re: ADLATUS GTI
Koukám, že co se týče humoru, jsi poměrně nenáročný :-O >:D
anonym
5. 12. 2006 21:27
Re: ADLATUS GTI
Ty mě rozesměješ snadno :yes: >:D
5. 12. 2006 10:28
Re: ADLATUS GTI
Nějak se ti to celé zmotalo do podivné křeče, Sweete. Kdes koupil ten nesmysl, že tu budeš přidělovat přispěvatelům to, čím tu mají, či nemají být. Srovnávej si celý svět ve své hlavě, já ti srovnávat nebudu nic, a sám to srovnané mám. Jinak, ten překlep... no, musíš to pochopit, vzhledem ke svým obřím sex-problémům netluču do klávesnice prsty... snad chápeš, čím jsem to psal ;-) P.S. děkuji, Sweete... dokud tu budou naivisté tvého formátu, budu psát do úmoru 8-s >:-[] :no:
neregistrovaný "k8"
7. 12. 2006 07:00
Re: ADLATUS GTI
GTI to má srovnaný v hlavě, tak lepší vtip jsem za hoooooooodně dlouhou dobu neslyšel >:D
neregistrovaný "LS"
5. 12. 2006 09:26
Re: ADLATUS GTI
Já dávám raději přednost autu s bohatou historií. Tak jak jsi mi tu vždy vtloukal do hlavy. Takže u mě Cayenne padá.
5. 12. 2006 10:42
Re: ADLATUS GTI
LS, že by Porsche neměl historii, tomu nevěříš ani ty, viď... Cayennem tu historii spolutvytváříš... tak střádej.
neregistrovaný "LS"
5. 12. 2006 11:23
Re: ADLATUS GTI
Nemluvím o historii Porsche, ale o historii Cayennu - tedy "pseudoterénního" Porsche - a to je rozdíl.
5. 12. 2006 12:04
Re: ADLATUS GTI
Ta historie teprve příjde... za dvacet let...
anonym
5. 12. 2006 12:50
Re: ADLATUS GTI
Hmm, tak pán už je i věštec... :yes: Volám Bravo.. Dokonalé... Máme nového pana presidenta, nikdo lepší na světě není... Jen GTI nás spasí... GTI spasí svět... :yes:
neregistrovaný "Alessio"
5. 12. 2006 13:15
Re: ADLATUS GTI
Takže něco jako lexus? :-)
neregistrovaný "LS"
5. 12. 2006 13:44
Re: ADLATUS GTI
Tak nějak >:D >:D Akorát že Lexus už nějaký ten pátek vrtá v premiovém segmentu >:D
5. 12. 2006 14:16
Re: ADLATUS GTI
na to snad ani nebudu reagovat...
neregistrovaný "Alessio"
5. 12. 2006 15:17
Re: ADLATUS GTI
a přece jsi reagoval - je vidět, že z lexusu máš respekt ;-)
5. 12. 2006 15:49
Re: ADLATUS GTI
Nebuď bláhový ;-)
neregistrovaný "Alessio"
5. 12. 2006 15:51
Re: ADLATUS GTI
ale notak..necukej se ;-)
neregistrovaný "LS"
5. 12. 2006 13:43
Re: ADLATUS GTI
Takže jsme u jádra pudla. Cayenne historii nemá a nevadí ti to. Zato u některých jiných značek to je nepřekousnutelná překážka. Jak to teda je ?
5. 12. 2006 14:09
Re: ADLATUS GTI
Všechno co odělá Porsche je Porsche. Cayenne je aktuálním produktem Porsche. Proto nemusíš mít obavu o to, co bude znamenat v moderních dějinách... P.S. Myslím, žes nepochopil, že "legenda" značky je to, co tě musí prioritně přitahovat. A pokud se ta legenda druží i se legendou konkrétního modelu, je to ideální... Tvá zvrácená logika ;-\ musí zatracovat nejspíš i Caymana...
neregistrovaný "LS"
6. 12. 2006 10:38
Re: ADLATUS GTI
Pročpak odbočuješ a vkládáš mi do úst nějaké své nesmysly. O Caymanu se zde nebavíme. Řeč je o Cayennu. Zní to podobně a možná se ti to trošku plete, ale jde o zcela různé modely >:D .Já výše píšu, že Cayenne nemá historii, kterou tu tak rád probíráš a bez které (dle tebe) je auto tak trochu méněcenné. Teda pouze některé značky. To, že Cayenne bude něco znamenat v moderních dějinách, to tu nikdo nezpochybňuje. Už teď je jasné, že vstoupí do automobilové historie minimálně jako model, který vytáhl značku z minusových čísel a minimálně také jako silniční hóóóóóódně rychlý mastodont. Zda něco víc, ukáže čas. O tom, zda zvedl, či sebral kredit značce Porsche jako takové, se tu můžeme leda naslepo dohadovat a prezentovat své názory. Je ovšem nadslunce jasné, že Cayennem je narušená "čistokrevná" linka, kterou se Porsche ubíralo několik desítek let.....Takže s Caymanem se uklidni a zkus se v něm svézt. Mě se to poštěstilo a musím dát A plus. Paráda.
neregistrovaný "SearCh"
10. 12. 2006 13:01
Re: ADLATUS GTI
cayenne je super auto . hlavne co sa tyka rychlosti . kazdemu mozem odporucit ,) cayenne turbo je doslova trhac ale chcel by som sa previezt v turbo S
4. 12. 2006 19:55
OT: PLASTY
Pod FORD ESCAPE pár naivistů rozehrálo partii měkčených plastů na přístrojovce... milují tvrdé plasty, neboť prý na přístrojovku stejně nesahají. Tak kdo má co k tomu napsat, směr diskuze pod Fordem.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "maton"
4. 12. 2006 22:13
hmm...
Starej Cayenne se mi hnusil, tenhle se mi nelibi. Vypada jak nas*ana ropucha. Moje nejmene oblibene Porsche vsech dob... ...ale presto mu dekuji.Vydelava penizky, diky kterym budou PRAVA PORSCHE nadale the best of....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "OZZY"
5. 12. 2006 00:38
Neměním
Asi nepřekvapím, klidně budu jediným kritikem, ale musím nahlas říci, že auto je nepovedené, ošklivé bez nápadu.
Rozbalit vlákno
3
5. 12. 2006 03:52
Re: Neměním
Jojo, je to odvaha přijít se suveréně nejošklivějším SUV svéhodruhu. 8-s Minimálně tenhle nápad se jim upřít nedá.
neregistrovaný "wolff"
5. 12. 2006 08:39
Re: Neměním
Nejsi jediný...Ale nemá smysl to auto kritizovat, byť je opravdu nepovedené... Bohužel veškerá kritika by se stala bohužel pouze nahrávkami pro orgastické orgie jednoho nejmenovaného duševně nemocného individua... ;-\
neregistrovaný "OZZY"
5. 12. 2006 14:49
Re: Neměním
Tak jsem opravdu rád, že nejsem jediný a Vám ostatním kritikům děkuji za odvahu napsat svůj názor s podpisem, bez ohledu na reakce kohokoliv. Třeba i duševně nemocných a neobjektivních lidí.
:-) :yes:
neregistrovaný "nielblack"
5. 12. 2006 04:47
nic moc
Sice budu taky v menšině , ale neva. To auto je hrozné, ještě by ušlo zepředu, ale boční a zadní partie je jedna velká tragédie. Takže nic moc. Porsche :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jaryn"
5. 12. 2006 09:52
hnus
Cayenne bylo vždycky hnusné a vždycky bude hnusné neboť vychází z Touaregu a kdo tvrdí něco jiného je slepej fanoušek Porsche (který stejně nemá a nikdy mít nebude:-). Nechápu magora, kterej si koupí verzi Turbo S.....otylej kombík kterej nemůže do terénu. Je to prostě auto na machrování se spotřebou 2 autobusů...jako teréňák neobstojí a jako sporťák taky ne. Vichni co tady slintáte nad jeho "krásou" si áhněte na nos a přiznejte si, že byste jím chtěli dávat na odiv své "chlapství" sousedům, ale na nic jiného použitelné není...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "hanz"
5. 12. 2006 11:17
Re: hnus
Naprostý souhlas, je to děs. Ať už M mercedes, nebo nová X5 jsou proti této zrůdičce mhohem pohlednější a vyváženější.
anonym
5. 12. 2006 10:12
prilis golf svetla
8-s
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Martys"
5. 12. 2006 10:55
Cayenne
Bohuzel, bracho, nemuzu s Vama absolutne souhlasit. Cayenne je hrozna, priserna vec, ktera se nikdy nemela stat... Porsche, to vzdy bylo synonymum pro uzasne, kompaktni sportaky, ktere ztelesnovaly nemeckou tradici, preciznost a vubec pohled na automobilovy svet. Miloval jsem to. Hruza jmenem Cayenne tam nikdy nemel a nema co delat. JIste, ekonomicky to Porscheti asi kratkodobe pomohlo, nicmene jeho image rozhodne ne (u nejednoho skalniho fandy). Carrera a Cayenne... to jsou pana a netvor. Porsche proste NENI auto do terenu.
Rozbalit vlákno
30
5. 12. 2006 11:19
Re: Cayenne
A on tu někdo toho Cayenna do toho terénu cpe? A když už, tak kam jako... to jako pojedeš s Range Roverem vedle silnice v poli, nebo si někde v sobotu na tankodromu budeš hrát na Vinetoua? Pochop, že tahle auta odráží dobu, nikoliv kvalitu podloží, po kterém jezdí. A jedeš-li Cayennem, jedeš tím nejlepším čím vůbec na světě jet můžeš. Cayenne je Porsche, jestli tedy chápeš, co to znamená.
neregistrovaný "max"
5. 12. 2006 11:34
Re: Cayenne
..ono celá "filozofia" týchto SUV je scestná, čím vygumovanejší mozog a čím menší .... tým väčšie auto a agresívnejší štýl jazdy....mesto je precpané týmito pseudoterénnymi a pseudoimidžovými mastodontami pre vymlátené mozgy a blondýnky s holohlavými priatelmi....
5. 12. 2006 12:02
Re: Cayenne
Ale vždyť to není pravda, maxi.
neregistrovaný "max"
5. 12. 2006 13:36
Re: Cayenne
..u nás áno...auto mafiánov...
5. 12. 2006 11:41
Re: Cayenne
Sám si ujasni, co je to "nejlepší s čím můžeš jet". Snažíš se tu profilovat jako milovník 911ky a pak dáš přednost SUV (lépe ani ryba ani rak).
5. 12. 2006 12:03
Re: Cayenne
jakou přednost?
neregistrovaný "Martys"
5. 12. 2006 12:37
Re: Cayenne
Ale no tak, neber me s tim terenem tak doslovne, bracho. Urcite chapes, jak to myslim. Je uplne jedno, co ma tohle auto odrazet vzhledem k dobe. Porsche se jeste ne tak davno uspesne pretahovalo s Ferrari o titul nesmrtelnych sportovnich soliteru Evropy. Porsche vzdy byvalo neposkrvnenou sportovni ikonou... Porsche znamenalo vzdy nicim nepospinene synonymum cistokrevnych, nadhernych, ryzich sportaku. Zatimco Ferrari si svym vyprofilovanim a striktnim zamerenim tuto image udrzelo a jeste zvyraznilo, Porsche kleslo natrvalo za nej. Pak se pochopitelne nemuze divit, ze propadlo s Carrerou GT. Ano, samozrejme Cayenne ma ve vse kategorii jizdni vykony, motor, kvalitu plne odpovidajici znacce Porsche. Ale pro Porsche je take spinavou skrvnou, ktera zmenila charizma sve znacky. Bohuzel. A jestli jeste prijde na trh to priserne SUV od Lamba, tak uz vazne nevim, kam ten svet speje. No nicmene Lambo aspon vzdy delalo i traktory... A co kdyz se jednou ekonomicky zamyslej i v Maranellu a vyplivnou nejaky Enzo Trekk? Taky jim zatleskas, bracho?
neregistrovaný "Donald"
5. 12. 2006 12:56
Re: Cayenne
Propadlo s Carrerou GT ??? No já nevim,ale když se řekne Porsche,tak si pořád 99% lidí vybaví 911 a nic jiného a Cayenne je ani nenapadne a nenapadne je ani Boxster a Cayman (v první chvíli).
neregistrovaný "Godzilka"
5. 12. 2006 15:22
Re: Cayenne
Chlapi chlapi, no taaaak. Neni tahle debata o nicem? Udelal si nekdo z vas nejaky pruzkum? Jak muzete vedet co si lidi mysli? Vzdyt to co rikate treba ani vubec neni pravda. Pro me treba vubec porsche nekleslo, naopak treba i trochu stouplo, protoze udelat auto jako Cayenne s takovymi vlastnostmi to chce trochu umu. Ale ten jinak, Porsche nedelalo Caynne kvuli pocitu, ze by se to treba hodilo, vedeli ze jim to zvedne zisky a proto ted kupuju kousicek po kousicku cely VW. A chlapy, nebyt Caynne, myslite, ze by tu bylo neco jako GT3 a dalsi skvosty? Treba by na to nemeli penize... Ale jeste jednou, o zmene image se tady nelze bavit! Nikdo si nekoupi Ferrari na kazdodenni jezdeni, Porsche jo. Jsou to jine znacky, asi jako Skoda a ta rumunska, jak se to jmenuje, no jo, to skoro auto Dacia.
neregistrovaný "Donald"
5. 12. 2006 15:29
Re: Cayenne
Psal jsem to jako reakci na to,že si Cayennem Porsche uškodilo,co se týče pověsti a právě že neuškodilo,protože si každej spojí Porsche s 911 a nikoho Cayenne v první chvíli nezajímá a taky vznik a důvody Cayennu chápu a respektuju.Cayenne=prachy=vývoj=Carrera GT,Cayman,další generace 911,Panamera.Lepší X tisíc Cayennů než 15 let stará 911,protože by nebylo na vývoj.
neregistrovaný "Godzilka"
5. 12. 2006 16:56
Re: Cayenne
Donalde, ten prispevek nebyl miren vyslovne proti tobe!!! Ale proti tem chytrakum, ktery hned vedi jak to jaky automobilce uskodi a pomuze a pritom 99 procent z nich by nedokazalo vysvetlit ani zakon nabidky a poptavky. Stvou me chytracky reci o necem, o cem nic nevim. Taky se nepletu do diskusi, kde se resi, jaky casovani ventilu je nejlepsi.
5. 12. 2006 14:14
Re: Cayenne
Propadlo s GT? Jak se propadlo?.. to mi vysvětli, prosím.
neregistrovaný "Martys"
5. 12. 2006 23:36
Re: Cayenne
Tak v prvé řadě je třeba si nesplést Carreru GT3 ([odkaz] s Carrerou GT ([odkaz] Což se doufám neděje, brácho. OK, samozřejmě, že ne...já vím, to já jen pro jistotu ;-). O ukončení výroby GT proběhlo několik zpráv, často si protiřečích, nicméně v branži je veřejným tajemstvím (a já mám náhodou důvody být o jeho pravdě přesvědčen ;-), že výroba vůbec nesplnila původní plány. Porsche počítalo s prodejem 1 500 vozů, což automobilka označovala za limitovanou edici, ovšem realita byla o 230 vozů nižší. Což je u auta této třídy sakra hodně. Z limitované edice se stala nedosažitelná meta. Pro Porsche byl tak nakonec byl projekt GT - přes veškerá pochopitelná oficiální prohlášení o "skvělém úspěchu" - především významným ponaučením, že na trhu superexklusivních sporťáků (desítky milionů Kč) není dostatečně konkurenceschopné. A divíš se, brácho? Značka, i když by teoreticky měla potenciál desetimiliónové prestiže, u cílové skupiny Carrery GT nemůže doopravdy zabodovat, právě pokud dělá modely jako Cayenne (!! - ne, toho fakt nezkousnu..) či Boxster. Tady už nestačí jen udělat technicky špičkové fáro za šestnáct mega. Tady musí být ještě něco jiného... Ale tohle už zrovna tobě brácho určitě vysvětlovat nemusím :-). Mimochodem, původně se s GT počítalo dojet zhruba tak, aby na jeho linkách (tj.v Lipsku) za něj pak plynule naskočila Panamera.
neregistrovaný "Martys"
5. 12. 2006 23:39
Re: Cayenne
Ty linky se jaksi blbě vložily.. takže ještě jednou:
[odkaz] [odkaz]
5. 12. 2006 11:34
Re: Cayenne
:yes: Jestli se mělo nebo nemělo stát, je mi jedno. Že značce sráží image je zřejmé. Co přimělo tolik lidí si jej koupit? Vždyť SUVeček na trhu bylo dost. Znáček na kapotě ;-\ . Ale co proslavilo tento symbol? Sporťáky. To je schizofrenie. Takže až jednoho dne řekneš synovi slovo Porsche a on s brekem uteče, při vzpomínce na tuto obludu. Už budeš vědět... (Pokud je někdo velký fanda značky a do garáže se mu už prostě další kousek 911ky nevejde, dá se to pochopit, že si obludu nechá stát přední.)
Avatar - Dinar
5. 12. 2006 11:58
Re: Cayenne
Říkáš o Cayene, "že značce sráží image, je zřejmé". Z toho je tak maximálně zřejmé, že ji sráží u tebe, podle toho, jak image Porsche vnímá trh, vyjádřeno přízní pěneženek kupců k jeho nejdražším modelům, to ale moc zřejmé není. Jedno, co si kdo myslíme o Cayene, ale nutno říct, že tenhle vstup na (z hlediska image) tenký led, Porsche vyšel. ;-)
neregistrovaný "Milý stydlín"
5. 12. 2006 12:09
Re: Cayenne
Z hlediska image tento vstup na trh vyšel nevyšel, prodejní úspěchy Cayene automobilku zachránily, ale její pověst výrobce ryze sportovního náčiní je fuč. Stejně tak jistá výjimečnost, kterou dřív přinášelo vlastnictví Porsche. Dnes je díky Cayene vidět na každém rohu (obrazně) a zájemce o opravdouvou exkluzivitu jde často jinam.
neregistrovaný "wolff"
5. 12. 2006 12:17
Re: Cayenne
Naprosto souhlasím... Neměl bych problém s SUV u Porsche, ale v podání tohoto VW mi exclusivní nepřijde... Jediné co má exclusivní je spotřeba..., že bez natankování mezi Prahou a Brnem to na jeden zátah ani nezvládneš.. >:-[] Mimoto cena tohoto auta s možností odpočtu DPH umožňuje, že si jej mohou opravdu holohlavci celkem bez problémů kupovat...To, že výhledově nejspíš skončí v base za úvěrový a nebo daňový podvod je věc druhá, za to auto nemůže...
neregistrovaný "Milý stydlín"
5. 12. 2006 12:31
Re: Cayenne
Jen malou poznámku na okraj, ne každý kdo to koupí musí nutně krást.. Tohle škatulkování nemám rád. Problém vidím v tom "přemnožení" Porsche.
neregistrovaný "wolff"
5. 12. 2006 12:48
Re: Cayenne
No však tak sem to psal... Já samozřejmě neškatulkuju... Ale ta samotná dostupnost pro tyto lidi zapřičiňuje, že pro ty slušné to auto ztrácí glanc... Není to tak? No já vím rozhodně o dost podnikatelích (poctivých), co by do toho auta ani náhodou nesedli... Spíš si koupí Volvo XC, které tak zhovadilou pověst nemá ani náhodou... A o to tady de... Tohle Porsche se prostě stalo magnetem pro tato individua... Souhlas? Já bych dokonce snesl i SUV na bázi Ferrari..v podstatě proč ne... ALe ne za cenu, že to bude derivát VW...S cenou o málo vyšší...
neregistrovaný "Milý stydlín"
5. 12. 2006 12:52
Re: Cayenne
U Ferrari se samozřejmě nebude jednat o derivát VW. Bude to derivát Fiatu/AR >:D >:D
neregistrovaný "wolff"
5. 12. 2006 13:00
Re: Cayenne
Ale no tak... ;-)
Avatar - Dinar
5. 12. 2006 12:31
Re: Cayenne
Jak se to "jde často jinam" projevuje? Klesajícími prodeji nebo to je tvůj pocit?
5. 12. 2006 12:18
Re: Cayenne
Zisky a image nesuvisia priamo, suhlasim s Humbertom. Cayenne sice automobilke pomaha prezit, ale menu Porsche skor skodi. Nemiesaj hrusky s koleckami. Najdrahsie modely mozu mat vynikajucu povest a budeme ich sledovat so zatajenym dychom a otvorenymi ustami, budu mat ten najlepsi image, aj ked budu pre vacsinu smrtelnikov pridrahe a nebudu sa predavat v tisickach kusov. Image nerovna sa predaj.
Avatar - Dinar
5. 12. 2006 12:30
Re: Cayenne
Image nerovná se predaj? ahá, diky Klaudie. Fajn, takhle se ale nikam nedostanem. Zkus tedy říct, jak konkrétně se projevilo nebo projevuje zhoršení image Porsche. Z čeho se to pozná? Jen prosím nepiš, že je to proto, že ty Wolff nebo Humbert byste si Porsche nikdy nekoupili, jak vás strašně zklamalo tím Cayenem, zkus prosím argumenty trochu jiné kategorie, něco z reálného světa, zkus to zhodnotit bez toho, abys tam strkal svůj osobní postoj.
5. 12. 2006 15:22
Re: Cayenne
To jestli si já, ty nebo Klaudius Cayenne nekoupíme tady skutečně nehraje roli. Ať už kvůli penězům nebo prostě, že SUV nepotřebujeme. Než přišlo Porsche s Cayenne tak mělo určitou pověst, image. Ta byla vysoká. Vlastně nebylo tu moc konkurentů. Reálně se poměřovalo s Ferrari (pro příklad), ale poměřovalo se s ním i ve vnímání značky veřejností. Tato image (odznáček) umožnila Cayenne moc dobré prodeje. V tuhle chvíli se zdá, že se nic špatného nestalo, ale co za pár let? 2,5,10? Cayenne se usadí v paměti lidí jako Porsche. A když se pak zeptáš nezasvěceného, ale i odborníka na Porsche a Ferrari... Fakt, že se prodává více Cayenne než 911 se projeví. Cayenne může mezi SUV vynikat, ale vzhled (obludnost) a fakt, že existuje a mění tvář Porsche, se nezmění.
neregistrovaný "Godzilka"
6. 12. 2006 01:59
Re: Cayenne
Asi te zklamu, ale podle vyzkumu udelanem žurnálem Business Week, kdy se článek jmenoval: The 100 best global brands. Se Porsche do této stovky dostalo nově a to na 74. místě. O Ferrari, Lamborghini, Masserati, Aston Mastin a dalších není ani zmínka... A to se ve stovce prosadili: Audi, M-B a třeba i Toyota. Kdo mi co ted řekne o Image a respektu značky? Prosím, argumentujte, já jsem jeden argument nadhodil. :yes: :yes: :yes: Už neschazujte Porsche za to, že potřeboval zachránit kůži. Porsche tak jak ho znám, 911, forever!!! Řekne se Porsche a já vidím nádhernou Carreru, v černý, 20" kola, jaj, to je snad lepší než snít o sexu. :-D
6. 12. 2006 12:03
Re: Cayenne
Já se nechystám kupovat automobilku. >:D Ale konkrétní model auta. Jabka, hrušky, jabka, hrušky.
neregistrovaný "wolff"
5. 12. 2006 12:14
Re: Cayenne
To sem zvědavej, co ti na tohle řekne..Napsal si to moc hezky... Trošku v jeho stylu...Ale pěkné... :yes: ;-)
neregistrovaný "Alessio"
5. 12. 2006 13:20
Farizej?
Mates byl před časem peskován, že připustil teoretickou možnost existence přepážky v jagu....
Teď nám tady kolega pěje písně o cayennu jako o seriózním soupeři 911...neměl by také být nazván farizejem? :-)
Rozbalit vlákno
8
5. 12. 2006 14:12
Re: Farizej?
To jsem nečetl. Kde to je?.. zajímavé, stavět proti sobě 911ku a Cayenne :-O To vypadá na asipraci v kategorii věta roku v anketě ZLATÝ VENTILEK :-)
5. 12. 2006 15:00
Re: Farizej?
Ale vždyť si to byl ty >:-[] . Bavíme se tu o Poršácích, těch klukovských snech. A TY napíšeš větu "A jedeš-li Cayennem, jedeš tím nejlepším čím vůbec na světě jet můžeš." Z toho logicky plyne, že Cayenne je nad 911.
5. 12. 2006 15:35
Re: Farizej?
V SUV... nejlepším v SUV... trénuj chápání psaného textu, Humberte...
5. 12. 2006 15:55
Re: Farizej?
Pokrytče :no: . Mně na píšeš, abych chápal jinak text, než je napsaný a o řádek níže nazýváš Alessia křiklounem, protože si nepochopil text, jak jej napsal.
neregistrovaný "Alessio"
5. 12. 2006 15:15
Re: Farizej?
je to cítit z těch oslavných ód - farizeji :-)
5. 12. 2006 15:36
Re: Farizej?
Brzdi, prosím. Na tyhle pokřiky je tu snad jiná lůza...
neregistrovaný "Alessio"
5. 12. 2006 15:38
Re: Farizej?
všimni si toho xichtíku za slovem farizej...není to myšleno doslova - jen mě to připomělo tu křížovou výpravu na matese a ty tu teď oslavuješ SUV od porsche - to je celé. PS: když už velké SUV, tak cayenne, to je jasné ;-)
5. 12. 2006 15:50
Re: Farizej?
Jo... to je jasné.
neregistrovaný "Johny.Rico"
5. 12. 2006 14:29
Nenávist k designu? Láska k brutální síle.
Zamilujete si ho. Ikdyž se vám design nemusí líbit. Turbo S je dle mě dokonce lepší než X5 4.8iS...a to iS teda byla střela...při přidávání plynu pocit rozmazávání obrazovky jako v NFS Underground >:-[] Jede ako šviňa...ufff. A o tomto Cayenne ani nemluvě...to bude špička...jen ta žravost...to bude podle mě horší než...no všechno...
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Alessio"
5. 12. 2006 15:27
Re: Nenávist k designu? Láska k brutální síle.
no jo...to víš že je to střela - s takovým motorem... Ale dal by jsi Cayennu Turbo S přednost před M5? AMGáckým medourem? 911T? V čem vidíš jeho přednosti, kromě motoru?????
neregistrovaný "Johny.Rico"
5. 12. 2006 16:27
Re: Nenávist k designu? Láska k brutální síle.
Správná otázka Alessio :yes: . No, přednosti především v bezpečnosti a velikému individualismu. sám dobře víš, že bezpečnost je mnohem větší než u "normální" aut ;-) Víš jak to myslím ne?
Ten napsaný seznam, cos mi tu navrhl, je úžasný. Fakt. Co auto, to skvost. Ale čemu bych fakt neodolal je Alpina B7 a Dodge RAM SRT-10. Z hlediska rychlosti, mohutnosti a spotřeby velice podobní...Ale asi bych sebral ten RAM, to je tak super náklaďáček ;-) V10 8.3...mňam...to by jsi viděl, kal rychle může jet pytel cementu >:-[] ;-) :-) :yes:
neregistrovaný "Alessio"
5. 12. 2006 16:42
Re: Nenávist k designu? Láska k brutální síle.
Z brutálních amerických aut jsem poměrně dobře vyléčen. Ta bezpečnost...minimálně pocit bezpečnosti je vyšší - ale - k čemu lidi potřebujou velká, škaredá auta? SUV nemůže být krásné - může být pěkné, ale silueta číhající kočky je prostě věc, kterou od SUV nemůžeme čekat....
neregistrovaný "Johny.Rico"
5. 12. 2006 17:08
Re: Nenávist k designu? Láska k brutální síle.
Já ale myslel speciáně ten Dodge...to je věc. Sice jsem s tím kupodivu nikdy nejel, ale slyšel ho, v manuálu. Chtěl bych sice automat do toho, kvůli prodloužené kabiny, ale vím, že zvuk mnohem hezčí než F430...
No a že se tobě nelíbí SUV, to záleží na tobě. Přeca každému se líbí něco jiného. Ty jsi sporťákovec, já limuzínař...Ale mám moc rád takové perly jako RAM SRT-10
neregistrovaný "Alessio"
5. 12. 2006 17:25
Re: Nenávist k designu? Láska k brutální síle.
Já ti SRT neberu :-) . Ale prostě nechápu, jak někdo může uctívat segment SUV (nemyslím konkrétně tebe). Nejhezčí zvuk, co jsem zatím slyšel mělo Murcielago - o hodně jadrnější než ferrari ale zase zpěvnější něž USA muscle cars (SRT jsem neslyšel)
Avatar - VDC
5. 12. 2006 16:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Johny.Rico"
5. 12. 2006 17:05
Re: Nenávist k designu? Láska k brutální síle.
No, každý má na to jiný úhel pohledu...
neregistrovaný "Jaryn"
6. 12. 2006 10:59
Porsche
Vůbec imge Porsche je pro mě nepochopitelná...Neberu že výkonově dělá jedny z nejlepších vozů, ale je to snad jediná automobilka, která vyrábí pořád to samé (z hlediska designu). Pokud bych opravdu chtěl supersportovní vůz, nikdy bych si 911 a z ní odvozené deriváty nekoupil. Pokud je srovnám s jinýmy sport. vozy, tak technicky ne, ale vzhledově jsou ubohá, 30 neměnná. Vezměte si Ferrari, Lambo, Maserati. Tyto firmy se nebojí a co model, to jiné vzhled a některé z nich se stávají ikonami designu své doby. Můžete říci to samé o Parsche 911 na které se mění velikost křídla a tvar světel?
Ještě k exkluzivitě. U nás možná jo, ale v Düsseldorgu jsem jednou ze srandy počítal 911 a u čísla 150 za cca 4 hodiny (jistě pár jsem jich asi viděl víckrát)mě to přestalo bavit (rok 2000)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Jan Ackermann"
8. 12. 2006 18:27
Re: Porsche
911 má motor vzadu, jestli jsi někdy něčím aspoň náznakem podobným jezdil, tak pochopíš proč se za tu dobu nezměnila. Lidi to maj takhle prostě rádi.
911 je sportovní vůz pro kažý den na celý rok, na celé roky, nikoliv supersport pro náhodnou projížďku za slečnama na nábřežní molo. S 911 se běžně jezdí i v zimě.
911 musí zůstat taková, protože je poslední svého druhu (asi jako krokodýl). Bez 911 bude svět nudný. Když vidíš (a cítíš)jak pod plynem v zatáčce sedí na zadku a jemnými pohyby dává vědět, že chce mrštit motor daleko před sebe, ale když vydržíš s nervama, tak to neudělá a ze zatáčky tě vystřelí na další rovinku, to je adrenalin!
A v takové chvíli je mi úplně jedno, kolik lidí s tím autem jezdí, protože nikde jinde podobný zážitek nedostanu.
neregistrovaný "Darča"
7. 12. 2006 16:37
Není to zlé
No není to zase ta zlé,ale mohlo by to být lepší moc se mi tam nelíbí ty zaoblený tvary......,ale jinak na pohodu. ;-)
Rozbalit vlákno
0