Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
VelkejChytrák
to je zoufalý. Jak s tim chtěj konkurovat? To si koupí leda nějakej neználek.
Tak nás teda ty Velkej Chytráku můžeš obeznámit, co je na tom podle tebe tak zoufalý?
Zdárně se řadíš k tý nevíc remcající skupině, jejíž členové nemaj ani na ojetýho Juniora.
:no:
Zdárně se řadíš k tý nevíc remcající skupině, jejíž členové nemaj ani na ojetýho Juniora.
:no:
Chválim snahu o zjednodušení středního panelu. To je v době tlačítkovací mánie pseudofuturistickýho designu á la Ford záslužná šinnost. Ale abych ti odpověděl: na první pohled je zoufalá ta "televizka" s navigací. To vypadá prozměnu jak ruská představa sci-fi z osmdesátejch let. No, pak ty dva displeje s klimatizací... to bude taky hodně starej kousek. Celý to tam nějak špatně sedí, že? Zvenku to celý vypadá jako tlustej rozmazlenej chlapeček s nedostatkem sebereflexe, kterj si nechal na hlavě udělat fotbalistický jakočírko, aby byl drsnej. Pěkný auto poznáš mimo jiné podle toho, že vypadá dobře i na obyčejnejch kolech. Tomuhle ale npomohly ani ty kola nasazený pro novináře.
Teď, když jsme si to ujasnili, ještě dodám, že kdykoli zas nebudeš něco vědět, klidně se mě zeptej, poradim ti.
Teď, když jsme si to ujasnili, ještě dodám, že kdykoli zas nebudeš něco vědět, klidně se mě zeptej, poradim ti.
Hm, dík za nabídku, ale fakt neni potřeba. A ohledně Toyot už vůbec ne... Od jedný máme klíče doma v šufleti. Máš svůj názor a ten ti neberu. Ale jel s tím vozem někdy? Hmm? Nebo vůbec s jakoukoliv Toyotou nebo japoncem?
s tou ruskou "televizkou" a s tou klimou musim suhlasit... Je to sice TomTom, ale to ide urobit aj krajsie... viz. Renault - tam to nevyzera jak budik s lode Enterprise z prveho Star Treku... hento hodne v Toyote ***i! :no:
Nesrovnávej Renault s Toyotou prosím tě víš vůbec vo co go?? Znáš ty froncouzské nebo italské nebo korejské auta? Oproti Toyotě asi ne... Na Toyotách se vyměnuje jen olej a pokud se dělá něco víc tak je to většinou řidičem!
No ak dobre vidim, tak to vyzera na standartnu 2DIN navi s radiom. A tak sa mi zda, ze to tam je uchytene dako letmo. To budu mat majitelia radost, ked im budu auta vykradat...
A navyze je to radi👋navi dost osklive, s mrnavou obrazoveckou. Barsjaky 2DIN Kenwood/Pioneer s plnoformatovou obrazovkou a dotykovym ovladanim by tam pasoval lepsie...
A navyze je to radi👋navi dost osklive, s mrnavou obrazoveckou. Barsjaky 2DIN Kenwood/Pioneer s plnoformatovou obrazovkou a dotykovym ovladanim by tam pasoval lepsie...
No nejlepsi auto ve tride to neni a nikdy nebude ale kdyz nepocitam malej kufr a spoustu jinych veci oproti konkurenci porad to neni tak zle jako jine automobilky co v minulosti prisly z nejakym modelem a prvni generace se nedozila te druhe!
Mne se take moc nelibi, ale jsou 101 horsich!
Verim, ze bude lip...
Mne se take moc nelibi, ale jsou 101 horsich!
Verim, ze bude lip...
101? Jmenuj! >😒]
Tak z meho pohledu😒br />
Nissan Primera P12
BMW Isseta
Renault Vel Satis
Jaguar S type
Fiat Barcheta
Citroen Olcit
Smart Roadster
A takto bych mohl pokracovat a pokracovat...
A to pokud bych si vzal knizku od kazdyho vyrobce aut a jel opravdu prstem po modelech ktere se prestaly vyrabet protoze prodeje byly tak nizke, ze to nemelo zadny smysl umele drzet vyrobu, tak bych zacal Amerikou pres Evropu a ukoncil to u Korejcu!
Nissan Primera P12
BMW Isseta
Renault Vel Satis
Jaguar S type
Fiat Barcheta
Citroen Olcit
Smart Roadster
A takto bych mohl pokracovat a pokracovat...
A to pokud bych si vzal knizku od kazdyho vyrobce aut a jel opravdu prstem po modelech ktere se prestaly vyrabet protoze prodeje byly tak nizke, ze to nemelo zadny smysl umele drzet vyrobu, tak bych zacal Amerikou pres Evropu a ukoncil to u Korejcu!
V současné době neznám typ Toyoty, který bych si koupil... I ty Yerise nyní nevyrábějí, zastavili výrobu...
ale kto si ho kúpi aspoň nebude tráviť veľa času v servise a nebude po1000km dopĺňať olej ako konkurencia od VW
radek.m
Sqela koupe, kvalitnejsi a pritom levnejsi nez hlavni konkurenti, ted uz taky konecne koukatelnejsi a riditelnejsi.
Pokud nestavis sve sebevedomi na tom, ze jezdis golfem nebo focusem, tak za mensi penize dostanes stejne nudne, sede a nevyrazne auto, s podobne uzitnou hodnotou.
Takze proc ne? :yes😒br />
PS: na me je to jen moc mainstream, ne tak moc jako Golf nebo Focus, ale stejne....
Pokud nestavis sve sebevedomi na tom, ze jezdis golfem nebo focusem, tak za mensi penize dostanes stejne nudne, sede a nevyrazne auto, s podobne uzitnou hodnotou.
Takze proc ne? :yes😒br />
PS: na me je to jen moc mainstream, ne tak moc jako Golf nebo Focus, ale stejne....
mech13
no kdyz se podivam na masku chladice a facelift corolly E120, tak tento facelift je dost podobny...
btw v Australii a na New Zealandu se E150 HB porad prodava pod nazvem Corolla
btw v Australii a na New Zealandu se E150 HB porad prodava pod nazvem Corolla
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ljube
jak je to s těmi budíky? v minulém článku je pár fotek i s jiným uspořádáním😒br />
[odkaz]
a taky s lépe vypadající navigací..tohle řešení je opravdu hodně laciné..
jinak předek působí po vzoru sedanu lépe, se zadkem se toho asi moc udělat nedalo, bohužel.
a taky s lépe vypadající navigací..tohle řešení je opravdu hodně laciné..
jinak předek působí po vzoru sedanu lépe, se zadkem se toho asi moc udělat nedalo, bohužel.
Tiež tomu nerozumiem.
Ten link zobrazuje vzhľad navigácie ako ju dodávali doteraz, ale volant je "faceliftovaný".
Každopádne aj tá pôvodná vyzerá ako dodatočne namontovaná od importéra, ale táto je teda tragédia.
Ten link zobrazuje vzhľad navigácie ako ju dodávali doteraz, ale volant je "faceliftovaný".
Každopádne aj tá pôvodná vyzerá ako dodatočne namontovaná od importéra, ale táto je teda tragédia.
Viděl jsem fotky tří různých navigací v novém Aurisu - tahle hrůza, další s větší obrazovkou a mechanikou nad ní a poslední měla ještě o chlup větší obrazovku a žádnou viditelnou mechaniku. První dvě byly klasické 2 DIN montované pravděpodobně až u dealera, poslední byla plně zapracovaná do středového tunelu. K tomu jsem viděl dvě různé uspořádání budíků.
Podle mě to bude otázka výbavy. Nejnižší stupeň bude mít jednodušší verzi displayů palubního počítače. Další stupeň už bude ty kruhové displaye. K těmhle dvou stupňům bude za příplatek výběr ze dvou 2 DIN navigací. No a pak tu bude výbava Executive, popřípadě D-CAT nebo nějaká ta +NAVI, které budou mít ten třetí typ navigace.
Já osobně si počkám na oficiální katalog, než vynesu nějaký soud. Podle těchto fotek usuzuji, že se palubní počítač ovládá stále tou "špejlí" a že si v Toyotě myslí, že multifunkční volant je moc velký luxus pro nižší střední - já tedy nevím koho baví poslepu šmátrat a ladit rádio za jízdy. Stávající Auris ovládání audia na volantu měl a určitě bude multifunkční volant i v katalogu toho faceliftovaného.
Navíc se pořád nenaučili, jak správně umístit navigaci. Navigace patří na oči. Taková Audi A1, BMW Z4, nebo Volva mají dobře umístěnou navigaci. Je to otázka osobní preference, ale já osobně nechápu, co za chytráka strčí navigaci tak hluboko pod úroveň očí, že člověk musí prakticky úplně ztratit oční kontakt s vozovkou, aby se na ní mohl podívat.
Podle mě to bude otázka výbavy. Nejnižší stupeň bude mít jednodušší verzi displayů palubního počítače. Další stupeň už bude ty kruhové displaye. K těmhle dvou stupňům bude za příplatek výběr ze dvou 2 DIN navigací. No a pak tu bude výbava Executive, popřípadě D-CAT nebo nějaká ta +NAVI, které budou mít ten třetí typ navigace.
Já osobně si počkám na oficiální katalog, než vynesu nějaký soud. Podle těchto fotek usuzuji, že se palubní počítač ovládá stále tou "špejlí" a že si v Toyotě myslí, že multifunkční volant je moc velký luxus pro nižší střední - já tedy nevím koho baví poslepu šmátrat a ladit rádio za jízdy. Stávající Auris ovládání audia na volantu měl a určitě bude multifunkční volant i v katalogu toho faceliftovaného.
Navíc se pořád nenaučili, jak správně umístit navigaci. Navigace patří na oči. Taková Audi A1, BMW Z4, nebo Volva mají dobře umístěnou navigaci. Je to otázka osobní preference, ale já osobně nechápu, co za chytráka strčí navigaci tak hluboko pod úroveň očí, že člověk musí prakticky úplně ztratit oční kontakt s vozovkou, aby se na ní mohl podívat.
I u prvniho Aurisu byla verze s normalnimi budiky (alespon ji mam v manualu), v cechach se ale neprodavala.
Ta "priserna" TomTom navigace samozrejme Toyota montovat nebude, spravna je samozrejme ta, ktera je u predesleho clanku.
Jinak samzorejme je mozne original radio nahradit jakymkoliv jinym "zabavnym" DVD systemem s navigaci, at uz od "cinskych" po zname znacky (Kenwood, Alpine, Clarion, Pioneer ...)
[odkaz]
Ta "priserna" TomTom navigace samozrejme Toyota montovat nebude, spravna je samozrejme ta, ktera je u predesleho clanku.
Jinak samzorejme je mozne original radio nahradit jakymkoliv jinym "zabavnym" DVD systemem s navigaci, at uz od "cinskych" po zname znacky (Kenwood, Alpine, Clarion, Pioneer ...)
[odkaz]
😄
S Toytou jsem najezdil spoustu tisíc mil v Americe - sice to byla Camry, tedy větší, než Auris, ale vnitřek a ovládání bylo podobné. Naprostá spokojenost. Přitom mám s čím porovnávat, počínaje Citroeny,přes VW a konče Subaru. Co vím, tak až na pár problémů s tím plynovým pedálem i menší Toyoty tam v USA byly velice oblíbené. Tady v Čechách mám pár známých, a ti kromě díry do benzinové nádrže o servisu Toyot nic neznají, jsou velice spolehlivé. Takže diskuse na téma jestli je tohle či ono více nebo méně hezké, považuju z tohoto hlediska jako nepodstatné. Pak, když s tím autem jezdíte, si zvyknete a berete všechno jako samozřejmé.
S Toytou jsem najezdil spoustu tisíc mil v Americe - sice to byla Camry, tedy větší, než Auris, ale vnitřek a ovládání bylo podobné. Naprostá spokojenost. Přitom mám s čím porovnávat, počínaje Citroeny,přes VW a konče Subaru. Co vím, tak až na pár problémů s tím plynovým pedálem i menší Toyoty tam v USA byly velice oblíbené. Tady v Čechách mám pár známých, a ti kromě díry do benzinové nádrže o servisu Toyot nic neznají, jsou velice spolehlivé. Takže diskuse na téma jestli je tohle či ono více nebo méně hezké, považuju z tohoto hlediska jako nepodstatné. Pak, když s tím autem jezdíte, si zvyknete a berete všechno jako samozřejmé.
Hlavně, aby měli všichni v pořádku pedály, koberečky, elektroniku atd. >😁
Ovládá se palci,které dáme pod volant.Skrz volant strká ruce jenom opička.Možná by měla Toyota vysvětlit v manuálu pro některé jedince a la...
Od vyšších výbav je ovládání na volantu.
Pokud není člověk věčně upocený,tak knoflíky od rádia nekloužou.