Novinky
0
Príde mi to ako mrhanie času a energie, vyrábať takéto autá. Kludne by to mohli predávať ako optipaket pre "domáci" tuning. Keď z toho robia pomali modelovú radu, tak mi to príde až smutné... 😒
0
Jenže je to jejich čas a jejich energie.Mně je to fuk.Do města k rozvážce dobrý,stačí :-!
0
inak po slevensky je to na www.autonavigator.sk ... to len tak na okraj a su tam vacsie fotky
roomster s mi libi i v klasicke verzi, ale tohle ji notne prekonava. paráda, krása, BRAVO SKODA! 😄
je to ale bomba by to byla kdyby to byla ctyrkolka. Musime pockat na Yetiho. :yes:
U Octavie Scout mi to přišlo docela jasný proč jí vyrobili, ale teady mě to je jasný už je trošku 😐
Mal by sa radsej volat Skoda Roomster Junior :-!
Taky mě něco takového napadlo. Rozdíl je v tom, že je vespod lak a až na něm holý plast. Navenek to vyjde nastejno. Vtip je v tom, že Junior je cenově níž, ale Skaut výš. Taková Dacia se s tím u Loganu nemazlí. Holý plat v základu, barvený za příplatek. A já si myslím, že u malého a levného auta je to tak správně. Proč platit za barvu, která není vidět?
je úchylnost vhodná ledatak na veletrh
:yes: přesně to samé mě bacilo do očí.A navíc ty disky má u nás v ulici pomalu každá třetí oktáfka.
Jsi na omylu. Octavia jezdí na kolech Pegasus [odkaz] , které mají sice podobný, ale přeci jen odlišný design. Čelní plochy na paprscích kola navrženého pro Roomster Scout tvoří "vrtuli" zatímco na Octavii leží jakoby na jednom povrchu 😉 Kola jsou si dost podobná, žádný div, že sis toho nevšiml. Kola na Roomsteru Scout odpovádají designem těm, na kterých byla představena původní studie Roomster na IAA ve Frankfurtu 2003 s tím rozdílem, že na IAA měla studie 22"kola a rozchod kol jak náklaďák 😉 [odkaz]{18BD787F-E7F…
Oh díky za tuto upřesňující a vysvětlující reakci, myslel jsem že vyletím z kůže když jsem ten předchozí příspěvek četl. Jen doplním že podstatný rozdíl mezi disky z octávky a R-Scout disky je v rozměru 😉 Scout má 17" a octavia 16" a na okraji paprsku je podstatný detail v designu 😉
Kola s designem Pegasus pro Octavii jsou rozměru 7Jx17, pneu 225/45 R17 - takže opravdu 17". U R-Scouta bude na výběr 6,5Jx16 205/45R16 nebo 7Jx17 205/40R17 😉 :yes: Rozdíl není jen v těch čelních plochách, u pegasů je ještě na každém paprsku blízko středu kola nepatrný "ďolíček".
DKM-SK 258 FUN z 13.října 2005😒br />
[odkaz]
Neohrozí to prodeje Defenderu?
Vzhľadovo je to voči pôvodnému modelu určite plus, možno by urobili dobre, keby takto vyzerali všetky modely Roomstera.
Souhlasím s ohlasy, že to vypadá lépe než normální verze, ale!!!!
Vždyť ten jejich stále vychvalovaný a propagovaný roomster je jenom strašná, a zbytečně předražená krabice na kolech. Nebýt kvalitního podvozku a řazení, tak to stojí úplně za h.... . Nevím, jestli je to nejvhodněji nastavený trend od škodovky, a do toho všeho ještě teď přifrčí ta nová otřesná fábie, koho to tam v tom designovém centru živí. Mají jenom štěstí, že češi jsou zarytí nákupčí škodovek 😒 Hrůza lidi, rozhlídněte se a kupujte stejně kvalitní, lépe vybavená a hlavně levnější auta 😄
Vždyť ten jejich stále vychvalovaný a propagovaný roomster je jenom strašná, a zbytečně předražená krabice na kolech. Nebýt kvalitního podvozku a řazení, tak to stojí úplně za h.... . Nevím, jestli je to nejvhodněji nastavený trend od škodovky, a do toho všeho ještě teď přifrčí ta nová otřesná fábie, koho to tam v tom designovém centru živí. Mají jenom štěstí, že češi jsou zarytí nákupčí škodovek 😒 Hrůza lidi, rozhlídněte se a kupujte stejně kvalitní, lépe vybavená a hlavně levnější auta 😄
Už ho neživí, už ho vyhodili 😄 - myslím Th.Ingenlatha, ex-Šéfdesignera Škodovky. Za trest ho povýšili - je šéfem VW-DesignCenter Potsdam. Chudáci jeho noví podřízení... Od začátku roku 2006 se nový šéfdesigner Škody Jens Manske ze všech sil snaží, abychom se všichni měli nač těšit. Nasadil odlišný styl, který jsme mohli pozorovat na studii Joyster, která je prvním veřejným dílem designového centra Škody pod jeho vedením. Má plné ruce práce, aby opravil to, co Ingenlath zpra*sil. Bohužel na některé změny je již pozdě a tak vyjede nová Fabia v podobě, jak ji stvořil Ingenlath. Manske se snaží navázat na styl D.van Braeckela, který řídil vývoj designu Octavie první a druhé generace a Fabie první generace - tedy na elegantní nadčasový design. Manske navíc přidává moderní a trošku ostřejší pojetí.
asi tak - je to o něco lepší než normalní Roomster .Ale proč pak pánové marketingové strategové s tím tak pospichají.Že by to přeci s těma prodejema té normalní verzi to tak horké nebylo.Oktavku Scout ukazali po roce a půl u Roomsteru začali s prodejem na jaře a už se objevil Scout.To jsou mi věci.
Tak mě napadá, kdo si bude kupovat "holého" Roomstera? Vždyť ty plasty Roomscouta usadily dokonale na silnici. Ber ho všema deseti. Absence 4x4 tě nemusí bolet, pokud tedy nerozvážíš po Špindlu rohlíky. Je to trend doby, vypadat jako ošlehanej terénní kovboj. Tak dnes velmi silně - BRAVO SKODA :yes:
Ano, vynimocne s tebou suhlasim, GTI, toto auto vyzera, najma v porovnani s povodnym, uz celkom k svetu. Uz som to na tomto serveri niekde spomenul, ze casom sa kazde nove auto trochu "usadi" v mysli a clovek sa nan pozera inymi ocami a moze nan mat iny nazor ako ked robi prvy kukuc.
Moje pripomienky by viedlo skor k uzkej kabine (a to je, vyskusal som si to) a k uzkym zadnym sedackam. Na dlzku je miesta habadej. Vo full vybave aj palubovka a cely interier vyzerali nadmieru dobre, trochu mi nerezal siroky stredovy panel, mohol mat menej ostru hranu, alebo zo strany vodica maksi povrch. Oholeny voz sa mi uz tak nepacil, pristrojovka bola akasi prazdnejsia, aj chybajuce veko skrinky pred spolujazdcom dost bilo do oci...
Smutne, ze setria na takychto detailoch, ved to musi byt radovo v desiatkach korun, nechapem zmysel toho. Ale robia to mnohi vyrobcovia.
Kludne by takto mohli vyzerat vsetky Roomstery, uz som to pisal vyssie.
Moje pripomienky by viedlo skor k uzkej kabine (a to je, vyskusal som si to) a k uzkym zadnym sedackam. Na dlzku je miesta habadej. Vo full vybave aj palubovka a cely interier vyzerali nadmieru dobre, trochu mi nerezal siroky stredovy panel, mohol mat menej ostru hranu, alebo zo strany vodica maksi povrch. Oholeny voz sa mi uz tak nepacil, pristrojovka bola akasi prazdnejsia, aj chybajuce veko skrinky pred spolujazdcom dost bilo do oci...
Smutne, ze setria na takychto detailoch, ved to musi byt radovo v desiatkach korun, nechapem zmysel toho. Ale robia to mnohi vyrobcovia.
Kludne by takto mohli vyzerat vsetky Roomstery, uz som to pisal vyssie.
A to jako ma byt co? Hnusny (zejmena zcela zrudna bocni linie) dodavkovy automobil s hnanou predni napravou na nizkoprofilovych pneu deklarovany jako auto se zvysenou pruchodivosti? Ktery z manazeru se to tak zkouril?
... aneb jak ještě víc zhnusit už tak hnusný Roomster :no:
Je mi lito, ze puvodne podle me velmi zdarila studie Roomster, ktereho jsem chapal jako rodinne auto s novym pristupem k vyuziti prostoru, nakonec dopada takhle. Zajimalo by me, co by k tomu rekl autor puvodniho napadu. Puvodni roomster byl nizky, siroky, mel hezka kola, letecke predni sklo, pusobil jiste. Ted se z toho stava predrazena dodavka a auto a auto, ktere do terenu jen vypada. Reknete mi nekdo proc.
Kazda studia vyzera lepsie ako odvodena seriovka. Roomster asi trochu doplatil na koncernovu podlahovu plosinu a spolocne diely s Fabiou...
Autoři původní studie Roomster - Thomas Ingenlath + Peter Wouda - řídili i vývoj designu sériové verze. Bohužel tito dva pánové měli vždy trochu hlavu v oblacích a neměli ani páru o technice. Proto ve velmi krátkém čase stvořili 1.studii novodobé historie škodovky s 22"koly s rozchodem kol jako Avie, na dřevěném podvozku a bez motoru. Zkrátka původní studie byla vytvořena čistě jako showcar, bez reálného technického základu. A z nebe na zem brzy pánové spadli, když zjistili, jaká je realita s omezenými možnostmi techniky a legislativy. S příchodem nového šéfdesignera svítá na lepší časy... :yes: Ale abych jen nekritizoval - původní studie se designem opravdu povedla a osobně si myslím, že i seriová verze má svoje kouzlo, o to větší v podání R-Scout :yes:
To je choroba mnohych dizajnerov - nie su technici. Je mnoho automobilovych studii, ktore nemaju s realitou absolutne nic, lebo ich tvorcovia nemali sajn o stavbe auta, boli proste iba umelci. Je to skoda, ze aj teraz si automobilky nechavaju vychovavat prave takychto ludi. Pred rokmi som robil jednemu vysokoskolakovi z VSVU Bratislava konzultanta k diplomovke. Mal navrhnut dizajn velkeho auta typu pick-up na baze Octavie. S povzdychom som musel konstatovat, ze ten clovek nevedel absolutne nic, kludne mu mohli zadat navrh obalu na cestoviny, postavil by sa k tomu rovnako. Nakoniec chlapec ani nedostal odporucenie. Smutne, ale realita.
To si vedle přečti. Abys pochopil co je AUDI TT. Abys pochopil, že můžeš mít auto, na teré se zahledíš a ten pohled ti udělaá vždy radost. Abys pochopil, že TT může být tvůj každodenní výbornej kámoš. P.S. Bravo test :yes: Bravo výborné věty :yes: a BRAVO AUDI :yes:
To jsem pochopil, když mě dnes ráno předjíždělo TT první generace v této červené a krásně naleštěné 😉 AUDI si nastavilo laťku velmi vysoko, a nová generace se mu vzhledem rovnat nemůže. Třeba ta příští... 😄
Pokud jsi TT1 chválil hned od jeho zrodu, patříš mezi vizionáře. Myslím, že TT2 zmužnělo, a to je jenom dobře.
Prostě jsou auta, která vidíš a hned Ti vystanena mysli, To je ono! U TT1 to cítila spousta lidí, u TT2 to tak už není, tak je třeba se zeptat, kde udělali soudruzi chybu. Je to podle mě hezké auto, ale jen jedno v řadě, ze které jeho předchůdce vzhledem vyčníval.
Nechci tvrdit, ze je to osklivy auto, to v zadnem pripade. Ale zrovna v patek se mi stala zajimava vec: videl jsem zezadu v rade zaparkovany novy TT a ob jedno auto vedle prvni generace Focusu (po faceliftu) v hatchbacku a ... ten zadek focus vypadal lip!! Mozna nekdo rekne, ze srovnavam jabka s hruskami, ale ja si nemuzu pomoct, proste ten focusi new edge zaujme i po tech letech vic, nez zadek novyho TT... Dost lidi to tu uz zminilo, ale myslim, ze v novy generaci TT dost ztratilo ze svyho kouzla malyho zivyho sportacku (ted hodnotim ciste vizuelne)... Je to proste "jen" dalsi z rady sportaku... ;-\
... za 999.99 To je dokonalá cena za dokonalej, přítulnej šporťák.
Nutné číst. Velmi podrobný testík. A velmi důležité informace. Třeba i o ceně... ta tě zpraží. No, taky nejde o Logana. Ta přístrojovka... já bych ji popsal zhuštěně, jako ležící pannu, která ti tiše předvádí své ladné křivky a vybízí tě k pohlazení. Ten středový panel bych nevnímal jako přeplácaný, zejména pro symetričnost všech tlačítek, mile doplněnou tou sedící postavou k ovládání proudu vzduchu. Za sebe píši, že vnímám celou kompozici přístrojové desky, jako čistou, hladkou, uklidňující... prostě tak, jako mne vždy bere ohýbaná dýha skandinávského nábytku na křeslech, bere mne i tato přístrojovka, zejména tedy ve "smetanovém" probarvení, včetně volantu a páček pod ním. BRAVO TEST :yes: BRAVOLVO :yes:
Sedící postava na ovládání ventilace je můj nejoblíbenější designovej prvek napříč všema interiérama, co jsem kdy viděl :yes: Jinak i moje drahá polovička Volí Volvo. V krémové. Přesně jak píšeš. :yes:
Volvo S80 má podle mě nejlepší interiér ve své třídě.Kombinuje bavoráckou jednoduchost a šmrnc s audinovskou ergonomií a jaguáří noblesou.
Jezdil jsem touhle V8 verzí s vnitřkem v krémové, je to interierová dokonalost, přesednutí z pětky je i přes podobné materiály skoro šok. Volvo S80 má interier roku. :yes: Zbytek už taková sláva není, je to průměrné auto, i přes velmi povedený design jak vnitřku tak vnějšku zůstane pouze alternativou, a musí být levnější než německá prémie. 😉
Souhlas. Údajně má ovšem generačně opravdu lepší spodek, než předchozí 80ka.
Oproti staré je to sto a jedna, tahle osmdesátka je už srovnatelná s Němci, ale v těch řidičsky podstatných věcech, motor, podvozek, řízení, vždy o chlup horší, resp. je tam pořád vidět američtější zaměření. Jsou to ale rozdíly, které vyniknou pouze při pozorném srovnávání, nová S80 je skvělý stylový kočár, pokud bych nebyl fanda zadokolek, klidně bych ji v levnější benzinové předokolkové verzi upřednostnil před podobnou A6kou.
Presne jak pises... o tom Volvo je, bez stresu urazit dlouhou cestu, v pohodli, prijemne a nenucene. Je dobre, ze se vsichni neorientuji pouze na ridicske zazitky...co srovnani BMW5 a S80 vzhledem k jizdnimu komfortu?
Ptáš se nepravého, 😄 😉 na rozdíl od jiných nemám s komfortem jízdy v pětce žádný problém, stačí dát místo runflatů normální gumy a je na 95% komfortu pětky E39, kterou v tomto ohledu považuju za nejlepší velký sedan posledních 20 let. S80 je na tom dobře, v komfortním modu je plavně "americká", díry slyšíš jen z dálky, to odpovídá třídě, na druhou stranu ani ve sport modu není podvozek agilní jako v pětce s jediným univerzálním nastavením podvozku bez aktivních tlumičů. Ale v S80, tě zas za volant netahají vyjeté koleje, takže všude je něco. 😉
nemůžu souhlasit. Volví interiéry jsou navrhované s velkým umem, ale ta středová konzole mi prostě nesedí, celkově to vevnitř proti konkurenci vypadá hodně stroze (těm, kterým se to líbí napíšou že je to přehledné a konzervativní). Nemůžu si pomoct. Je to skvělé auto, ale vnitřek mě nenadchl - posadil jsem se, vystoupil a šel dál. Nic, bez emocí, nezklamán, nenadchnut. Pohodlno tam je, o tom žádná....jen u top modelu bych prostě čekal více vznešenosti(kvalita i funkčnost tam už bezpochyby je).
jak se mi líbí verze octavia scout tak tohle mi přijde zbytečný. normální roomster mě neoslovil a ani tenhle to nezachránil děkuji nechci :no:
nevím proč bych si měl kupovat roomster scout, kdyz muzu mít levnejsi fabii scout. Junior má přece taky barevně upravené nárazníky do terernu neníliž pravda? >😁
Od sériovej verzie sa Roomster Scout líši hlavne dizajnovými prvkami, ale pri rovnakom rázvore je o 14 mm dlhší, o 11 mm širší a o 43 mm vyšší než základný model. Roomster Scout sa dodáva s pohonom predných kolies. (sme.sk)
Takže je a vyšší.ahhhaa
Takže je a vyšší.ahhhaa
No na to že sem boleslavák a bydlím kousek od Česany (vývojové
centrum)a viděl sem už tolik hnusů tak tohle docela ujde
centrum)a viděl sem už tolik hnusů tak tohle docela ujde
Jak tam může pro Krista pána nahodit 4*2?????????????????? To je Scout..viděli jste někdy Allroad s pohonem přední nápravy???? To snad můžou vymyslet jen tam :no: Vím, že by to bylo dražší, ale proboha to se nedělá. Octávka je 4*4, Romm 4*2..to jsem rovnou mohli dát do Room. i 1.2 HTP, a "Scout packet" jako příplatková výbava. Toto..toto...grrr...It really piss me off :no: 8-s 8-s
Viděl jsi Toyotu RAV 4 ve verzi 4*2??? Já jo a rozhodně bych neřekl, že si z nás dělá Toyota pr*el. Prostě alternativa pro toho, kdo nechce utrácet za čtyřkolku a chce "jiný" auto...
Presne tak... mam Jeep Grand Cherokee, 2-tunovou 4-kolku s poradnym motorem (5,2 V😄, proste auto jak ma byt; ale Jeep to dodaval i s nahonem pouze na zadek a urcite ne proto, aby si z nekoho delal pr**l... proste byli zakaznici, kteri chteli takove auto. Tecka.
Fakt by me zajimalo, kdo z tech kritiku tady je zakaznik, o ktereho Skodovka prisla jen proto, ze R-Scout neni 4x4... rekl bych, ze zadny 😉
Fakt by me zajimalo, kdo z tech kritiku tady je zakaznik, o ktereho Skodovka prisla jen proto, ze R-Scout neni 4x4... rekl bych, ze zadny 😉
Mam takovej pocit ze se skodovka snad snazi propracovat do USA...Kdo dpc vymyslel pohon 4x2 na allroad??!!Setrit se musi, ale vseho s mirou..
Upravte výkon motoru ve spodní části, tam, kde jsou parametry motoru. Myslím že 174 KW rozhodně nemá😄
Mě se tedy vzhled líbí, je to subjektivní-nevnucuji. Praktické je to do města a lekhého terénu. Kdo v něm často jezdí, rád ty plasty ocení.
Jen bych dopodučoval těm zarytým kritikům a pomlouvačům přečíst tohle [odkaz] Jenže já zapoměl, to je Fiat, to nevadí ;-\
Jen bych dopodučoval těm zarytým kritikům a pomlouvačům přečíst tohle [odkaz] Jenže já zapoměl, to je Fiat, to nevadí ;-\
V takovým podání už ten Roomster vypadá celkem hezky (jen mě opět ruší linie oken), rozhodně je dospělejší. Ale co ten název - Scout? To vymýšlel člověk bez fantazie?
Pročpak Ra neoplastujou celého? Ušetří se na barvě a hlavně. Pak by aspoň měl Rr konečně trochu šmrnc. Do ZOO pro mrtvé malé savce jak ulitý! >😁 >😁 >😁
A jak bude teda vypadat Yeti ? Bude 4x4 ? Proč teda neni i skaut 4kolka ?
tak ti nevim no....
Zrovna dneska jsem viděl Octavici ve Skautském a nevim nevim, nějak mi to nepříjde super...XC70, Audi allroad ano, ale k tej škodovce mi to nějak nepasuje...no a ještě akvárko ve skautském a jen s pohonem dvou kol...tak do toho už vůbec!!!
Zrovna dneska jsem viděl Octavici ve Skautském a nevim nevim, nějak mi to nepříjde super...XC70, Audi allroad ano, ale k tej škodovce mi to nějak nepasuje...no a ještě akvárko ve skautském a jen s pohonem dvou kol...tak do toho už vůbec!!!
Tak teda 17 palcové kola + nízkoprofilové pneumatiky + pohon na jednú nápravu = zabadnutie aj na pred záhratke pred domom. To je fakt sila ako nás automobilky "odrbávajú". A načo tie ochranné plasty ? Skôr ohnem 17 disk než sa dotknem plastu.
a s trochou soudnosti ti musi dojit, ze tento paskvil je stejna troska jako predstavit "Logan-Scout"
četli jste to taky, nové polo bude mít cca 5 karosářských variant z toho dve budou MPV a jedno by mela vypadat jako roomster. Zdroj autorevue.cz 😉
Hmm tak to se mi celkem libi. Vzhledem k tomu, ze cena bude urco nadsazena jako u klasickeho Rru, tak si budu muset nechat zajit chut. Skoda Skoda.
www.xado-eu.cz
XADO - technologie pro obnovovací opravu a ochranu před opotřebením součástek mechanismů a motorů bez jejich demontáže z režimu systematického provozu.
Jedná se o absolutně novou filosofii, úplně jiný přistup k opravám (oživení) a e😜loataci mechanismů a motorů. Podstatou a klíčovým článkem nové technologie se stál vědecký objev procesu revitalizace (z latinského vita - život) a vytvoření revitalizantu XADO.
XADO - technologie pro obnovovací opravu a ochranu před opotřebením součástek mechanismů a motorů bez jejich demontáže z režimu systematického provozu.
Jedná se o absolutně novou filosofii, úplně jiný přistup k opravám (oživení) a e😜loataci mechanismů a motorů. Podstatou a klíčovým článkem nové technologie se stál vědecký objev procesu revitalizace (z latinského vita - život) a vytvoření revitalizantu XADO.
jaj, no go skoda go, ale chtelo by to nejaky spoilirek na horni hranu kufru... takhle je to dost nevyvazene
Myslím si , že Octavia Scout bude mít velký úspěch. Podívejte se na tenhle odkaz a zkuste si změnit barvu a otočit autem dokola.
Je to bomba a za poloviční cenu než AUDI.
[odkaz]
Je to bomba a za poloviční cenu než AUDI.
[odkaz]
Roomster - dá se, Roomster praktik taky ještě přežvejknu, Roomster scout je určitě ze všech Roomsterů nejhezčí - po stránce designu. Ale zkombinovat všechny verze dohromady tak je to nejhnusnější automobil všech dob. >😒]