Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Roomster Scout: druhý člen oddílu (jen s pohonem 4x2)

Octavia Scout nezůstane osamocena! Druhý člen zálesácké rodiny už nezvládne tak krkolomné kousky jako schopnější Octavia s pohonem všech kol, ale ani tak se upravený Roomster na trhu neztratí.
Zpět na článek
27. 11. 2006 10:06
neregistrovaný "Rio2"
27. 11. 2006 13:31
neregistrovaný "IT"
28. 11. 2006 15:46
neregistrovaný "kaarfan"
27. 11. 2006 10:08
neregistrovaný "kuku"
27. 11. 2006 10:15
neregistrovaný "jarosla"
27. 11. 2006 10:10
neregistrovaný "Pavel"
27. 11. 2006 11:26
neregistrovaný "honza"
27. 11. 2006 12:16
neregistrovaný "B"
27. 11. 2006 14:06
neregistrovaný "DT"
27. 11. 2006 10:13
neregistrovaný "MikeJackie.S"
27. 11. 2006 10:42
neregistrovaný "pr*2n"
27. 11. 2006 14:50
neregistrovaný "pandan"
27. 11. 2006 10:55
neregistrovaný "s"
27. 11. 2006 10:55
neregistrovaný "Honza"
27. 11. 2006 13:34
neregistrovaný "wrx.sti"
27. 11. 2006 14:16
neregistrovaný "DT"
28. 11. 2006 08:42
neregistrovaný "DT"
28. 11. 2006 12:30
neregistrovaný "DT"
27. 11. 2006 13:37
neregistrovaný "stegi"
27. 11. 2006 10:58
neregistrovaný "zále"
28. 11. 2006 21:55
neregistrovaný "M power"
27. 11. 2006 11:14
neregistrovaný "stegi"
27. 11. 2006 11:22
neregistrovaný "Mario"
27. 11. 2006 17:55
neregistrovaný "Martin"
27. 11. 2006 11:30
27. 11. 2006 11:50
anonym
27. 11. 2006 12:17
neregistrovaný "Djarin"
27. 11. 2006 14:37
neregistrovaný "DT"
27. 11. 2006 18:03
neregistrovaný "bubla"
27. 11. 2006 22:24
neregistrovaný "fabia rs"
28. 11. 2006 12:30
neregistrovaný "Dalibor"
27. 11. 2006 12:21
27. 11. 2006 12:38
27. 11. 2006 17:02
27. 11. 2006 22:25
anonym
27. 11. 2006 12:23
neregistrovaný "Ada"
27. 11. 2006 12:25
neregistrovaný "Chas"
27. 11. 2006 13:41
neregistrovaný "Chlast"
27. 11. 2006 22:26
neregistrovaný "polo"
27. 11. 2006 12:28
neregistrovaný "Wartburg 353W"
27. 11. 2006 12:41
27. 11. 2006 12:46
anonym
27. 11. 2006 14:51
neregistrovaný "DT"
28. 11. 2006 07:37
27. 11. 2006 12:47
neregistrovaný "Milý stydlín"
27. 11. 2006 13:03
neregistrovaný "Milý stydlín"
27. 11. 2006 13:14
neregistrovaný "Milý stydlín"
27. 11. 2006 19:07
anonym
27. 11. 2006 19:24
anonym
27. 11. 2006 12:47
neregistrovaný "Reaper"
28. 11. 2006 08:07
neregistrovaný "Paja"
27. 11. 2006 13:09
neregistrovaný "frollo"
28. 11. 2006 08:10
neregistrovaný "Paja"
27. 11. 2006 19:21
anonym
27. 11. 2006 20:05
anonym
27. 11. 2006 13:03
27. 11. 2006 13:10
neregistrovaný "headup"
27. 11. 2006 13:13
anonym
27. 11. 2006 13:33
anonym
27. 11. 2006 15:53
anonym
27. 11. 2006 16:32
neregistrovaný "Johny.Rico"
27. 11. 2006 16:33
neregistrovaný "Johny.Rico"
28. 11. 2006 11:03
neregistrovaný "dCi"
28. 11. 2006 13:56
neregistrovaný "Tomm"
12. 12. 2006 10:30
neregistrovaný "P"
27. 11. 2006 16:38
neregistrovaný "Mazdman"
27. 11. 2006 18:16
neregistrovaný "DT"
27. 11. 2006 16:53
neregistrovaný "Johny.Rico"
27. 11. 2006 17:34
neregistrovaný "pawelno"
27. 11. 2006 17:53
27. 11. 2006 20:49
neregistrovaný "stegi"
27. 11. 2006 18:43
neregistrovaný "OZZY"
28. 11. 2006 17:09
anonym
27. 11. 2006 18:51
neregistrovaný "vitek"
28. 11. 2006 12:39
neregistrovaný "DT"
27. 11. 2006 22:00
neregistrovaný "Pezzli.cz"
28. 11. 2006 08:01
28. 11. 2006 13:26
neregistrovaný "Pucmeloud"
28. 11. 2006 16:01
neregistrovaný "novinka"
28. 11. 2006 17:08
neregistrovaný "Dusan"
28. 11. 2006 17:43
neregistrovaný "Martin m."
28. 11. 2006 19:02
neregistrovaný "JVK Grifone"
28. 11. 2006 19:12
neregistrovaný "Martin"
28. 11. 2006 21:41
neregistrovaný "cula"
28. 11. 2006 23:43
neregistrovaný "upatlany xicht"
29. 11. 2006 12:55
neregistrovaný "DrveR"
29. 11. 2006 14:02
anonym
29. 11. 2006 14:04
anonym
29. 11. 2006 16:16
anonym
29. 11. 2006 19:47
neregistrovaný "RS4"
24. 4. 2007 12:35
neregistrovaný "KJKUKKUG"
5. 1. 2008 19:47
anonym
neregistrovaný "Rio2"
27. 11. 2006 10:06
?
Príde mi to ako mrhanie času a energie, vyrábať takéto autá. Kludne by to mohli predávať ako optipaket pre "domáci" tuning. Keď z toho robia pomali modelovú radu, tak mi to príde až smutné... :-(
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "IT"
27. 11. 2006 13:31
Re: ?
Jenže je to jejich čas a jejich energie.Mně je to fuk.Do města k rozvážce dobrý,stačí :-!
neregistrovaný "kaarfan"
28. 11. 2006 15:46
Re: ?
inak po slevensky je to na www.autonavigator.sk ... to len tak na okraj a su tam vacsie fotky
neregistrovaný "kuku"
27. 11. 2006 10:08
paráda
roomster s mi libi i v klasicke verzi, ale tohle ji notne prekonava. paráda, krása, BRAVO SKODA! :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "jarosla"
27. 11. 2006 10:15
Re: paráda
ano, ano, mohu jenom souhlasit. mám pocit, že scout je mnohem fotogeničtější
neregistrovaný "Pavel"
27. 11. 2006 10:10
Hezký
je to ale bomba by to byla kdyby to byla ctyrkolka. Musime pockat na Yetiho. :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "honza"
27. 11. 2006 11:26
Re: Hezký
Souhlasím, s pohonem všech čtyř by se určitě ujal lépe, jinak se mi líbí.
neregistrovaný "B"
27. 11. 2006 12:16
Re: Hezký
Yeti bude? Kedy?
neregistrovaný "DT"
27. 11. 2006 14:06
Re: Hezký
2009
neregistrovaný "MikeJackie.S"
27. 11. 2006 10:13
Scout verze
U Octavie Scout mi to přišlo docela jasný proč jí vyrobili, ale teady mě to je jasný už je trošku :-|
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pr*2n"
27. 11. 2006 10:42
junior
Mal by sa radsej volat Skoda Roomster Junior :-!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "pandan"
27. 11. 2006 14:50
Re: junior
Taky mě něco takového napadlo. Rozdíl je v tom, že je vespod lak a až na něm holý plast. Navenek to vyjde nastejno. Vtip je v tom, že Junior je cenově níž, ale Skaut výš. Taková Dacia se s tím u Loganu nemazlí. Holý plat v základu, barvený za příplatek. A já si myslím, že u malého a levného auta je to tak správně. Proč platit za barvu, která není vidět?
neregistrovaný "s"
27. 11. 2006 10:55
nomore
to je šit :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Honza"
27. 11. 2006 10:55
Teréňák s nízkoprofilovejma gumama
je úchylnost vhodná ledatak na veletrh
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "wrx.sti"
27. 11. 2006 13:34
Re: Teréňák s nízkoprofilovejma gumama
:yes: přesně to samé mě bacilo do očí.A navíc ty disky má u nás v ulici pomalu každá třetí oktáfka.
neregistrovaný "DT"
27. 11. 2006 14:16
Re: Teréňák s nízkoprofilovejma gumama
Jsi na omylu. Octavia jezdí na kolech Pegasus [odkaz] , které mají sice podobný, ale přeci jen odlišný design. Čelní plochy na paprscích kola navrženého pro Roomster Scout tvoří "vrtuli" zatímco na Octavii leží jakoby na jednom povrchu ;-) Kola jsou si dost podobná, žádný div, že sis toho nevšiml. Kola na Roomsteru Scout odpovádají designem těm, na kterých byla představena původní studie Roomster na IAA ve Frankfurtu 2003 s tím rozdílem, že na IAA měla studie 22"kola a rozchod kol jak náklaďák ;-) [odkaz]{18BD787F-E7F…
anonym
27. 11. 2006 23:50
Re: Teréňák s nízkoprofilovejma gumama
Oh díky za tuto upřesňující a vysvětlující reakci, myslel jsem že vyletím z kůže když jsem ten předchozí příspěvek četl. Jen doplním že podstatný rozdíl mezi disky z octávky a R-Scout disky je v rozměru ;-) Scout má 17" a octavia 16" a na okraji paprsku je podstatný detail v designu ;-)
neregistrovaný "DT"
28. 11. 2006 08:42
Re: Teréňák s nízkoprofilovejma gumama
Kola s designem Pegasus pro Octavii jsou rozměru 7Jx17, pneu 225/45 R17 - takže opravdu 17". U R-Scouta bude na výběr 6,5Jx16 205/45R16 nebo 7Jx17 205/40R17 ;-) :yes: Rozdíl není jen v těch čelních plochách, u pegasů je ještě na každém paprsku blízko středu kola nepatrný "ďolíček".
anonym
28. 11. 2006 09:52
Re: Teréňák s nízkoprofilovejma gumama
Máš pravdu, nevím jak jsem se moh tak blbě splést ;-/obojí jsou 17" asi si nechám dobrovolně strhnout prémie. Měl bych to znát jako dodavatel na zpaměť ;-)
neregistrovaný "DT"
28. 11. 2006 12:30
Re: Teréňák s nízkoprofilovejma gumama
:-) :yes:
neregistrovaný "stegi"
27. 11. 2006 13:37
Re: Teréňák s nízkoprofilovejma gumama
to nie je offroad, ale cityroad - auto do mesta so zvýšenou ochranou proti malým odierkam. Škodovka ho ani ako teréňak nereprezentuje!
neregistrovaný "zále"
27. 11. 2006 10:58
Vzpomínáte?
DKM-SK 258 FUN z 13.října 2005:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "M power"
28. 11. 2006 21:55
Re: Vzpomínáte?
dobra prace:-) ja si pomatuju kdyz to bylo v novinach. sem pred nedavnem premejslel od kdy skodovka zacala rooskau planovat. vubec si me nenapadlo na tenhle model vzpomenout:-)
neregistrovaný "stegi"
27. 11. 2006 11:14
škótsky rum
:yes: celkom pekná varianta, ktorá určite nájde dostatok záujemcov
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mario"
27. 11. 2006 11:22
Stoprocentní plast - dodá doktor Fast
Neohrozí to prodeje Defenderu?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Martin"
27. 11. 2006 17:55
Re: Stoprocentní plast - dodá doktor Fast
Defenderu né, to je trochu jiný segment. Téhle terénní bestii se může rovnat jedině Hummer H1 >:D >:D
27. 11. 2006 11:30
Trochu lepšie
Vzhľadovo je to voči pôvodnému modelu určite plus, možno by urobili dobre, keby takto vyzerali všetky modely Roomstera.
Rozbalit vlákno
0
anonym
27. 11. 2006 11:50
jjj
vtipný
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Djarin"
27. 11. 2006 12:17
Hrůza
Souhlasím s ohlasy, že to vypadá lépe než normální verze, ale!!!!
Vždyť ten jejich stále vychvalovaný a propagovaný roomster je jenom strašná, a zbytečně předražená krabice na kolech. Nebýt kvalitního podvozku a řazení, tak to stojí úplně za h.... . Nevím, jestli je to nejvhodněji nastavený trend od škodovky, a do toho všeho ještě teď přifrčí ta nová otřesná fábie, koho to tam v tom designovém centru živí. Mají jenom štěstí, že češi jsou zarytí nákupčí škodovek :-( Hrůza lidi, rozhlídněte se a kupujte stejně kvalitní, lépe vybavená a hlavně levnější auta :-)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "DT"
27. 11. 2006 14:37
Re: Hrůza
Už ho neživí, už ho vyhodili :-) - myslím Th.Ingenlatha, ex-Šéfdesignera Škodovky. Za trest ho povýšili - je šéfem VW-DesignCenter Potsdam. Chudáci jeho noví podřízení... Od začátku roku 2006 se nový šéfdesigner Škody Jens Manske ze všech sil snaží, abychom se všichni měli nač těšit. Nasadil odlišný styl, který jsme mohli pozorovat na studii Joyster, která je prvním veřejným dílem designového centra Škody pod jeho vedením. Má plné ruce práce, aby opravil to, co Ingenlath zpra*sil. Bohužel na některé změny je již pozdě a tak vyjede nová Fabia v podobě, jak ji stvořil Ingenlath. Manske se snaží navázat na styl D.van Braeckela, který řídil vývoj designu Octavie první a druhé generace a Fabie první generace - tedy na elegantní nadčasový design. Manske navíc přidává moderní a trošku ostřejší pojetí.
neregistrovaný "bubla"
27. 11. 2006 18:03
Re: Hrůza
asi tak - je to o něco lepší než normalní Roomster .Ale proč pak pánové marketingové strategové s tím tak pospichají.Že by to přeci s těma prodejema té normalní verzi to tak horké nebylo.Oktavku Scout ukazali po roce a půl u Roomsteru začali s prodejem na jaře a už se objevil Scout.To jsou mi věci.
neregistrovaný "fabia rs"
27. 11. 2006 22:24
Re: Hrůza
Ses nejakej moc chytrej,asi prodavas Hyndai a mas malo zakazniku >:-[]
neregistrovaný "Dalibor"
28. 11. 2006 12:30
Re: Hrůza
tak cesi jsou zaryti nakupci skodovek? ja byl letos v lete v izraeli a da se rict, ze tam jine auta nez skodovky nejezdi :D ...nehlede na to, ze vsechny taxiky, a ruzne udrzby a sluzby s majakama jsou same fabie/oktavie-nove-stare a superby :D
27. 11. 2006 12:21
ROOM-SCOUT
Tak mě napadá, kdo si bude kupovat "holého" Roomstera? Vždyť ty plasty Roomscouta usadily dokonale na silnici. Ber ho všema deseti. Absence 4x4 tě nemusí bolet, pokud tedy nerozvážíš po Špindlu rohlíky. Je to trend doby, vypadat jako ošlehanej terénní kovboj. Tak dnes velmi silně - BRAVO SKODA :yes:
Rozbalit vlákno
3
27. 11. 2006 12:38
Re: ROOM-SCOUT
Ano, vynimocne s tebou suhlasim, GTI, toto auto vyzera, najma v porovnani s povodnym, uz celkom k svetu. Uz som to na tomto serveri niekde spomenul, ze casom sa kazde nove auto trochu "usadi" v mysli a clovek sa nan pozera inymi ocami a moze nan mat iny nazor ako ked robi prvy kukuc.
Moje pripomienky by viedlo skor k uzkej kabine (a to je, vyskusal som si to) a k uzkym zadnym sedackam. Na dlzku je miesta habadej. Vo full vybave aj palubovka a cely interier vyzerali nadmieru dobre, trochu mi nerezal siroky stredovy panel, mohol mat menej ostru hranu, alebo zo strany vodica maksi povrch. Oholeny voz sa mi uz tak nepacil, pristrojovka bola akasi prazdnejsia, aj chybajuce veko skrinky pred spolujazdcom dost bilo do oci...
Smutne, ze setria na takychto detailoch, ved to musi byt radovo v desiatkach korun, nechapem zmysel toho. Ale robia to mnohi vyrobcovia.
Kludne by takto mohli vyzerat vsetky Roomstery, uz som to pisal vyssie.
27. 11. 2006 17:02
Re: ROOM-SCOUT
Souhlas :yes:
anonym
27. 11. 2006 22:25
Re: ROOM-SCOUT
super :yes:
neregistrovaný "Ada"
27. 11. 2006 12:23
A to je jako co?
A to jako ma byt co? Hnusny (zejmena zcela zrudna bocni linie) dodavkovy automobil s hnanou predni napravou na nizkoprofilovych pneu deklarovany jako auto se zvysenou pruchodivosti? Ktery z manazeru se to tak zkouril?
Rozbalit vlákno
1
27. 11. 2006 12:48
Re: A to je jako co?
Sice jsem ten clanek prolitl dost rychle, ale nikde jsem nevidel zminku o tom, ze by to melo mit zvysenou pruchodnost terenem... Je to proste jen opticky kit. Jestli se libi, nebo ne, to si uz musi kazdy zhodnotit sam...
neregistrovaný "Chas"
27. 11. 2006 12:25
Auta "pro volný čas"...
... aneb jak ještě víc zhnusit už tak hnusný Roomster :no:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Chlast"
27. 11. 2006 13:41
Re: Auta "pro volný čas"...
jak ještě víc zhnusit už tak hnusný Roomster? no posadiť tam teba! :-)
neregistrovaný "polo"
27. 11. 2006 22:26
Re: Auta "pro volný čas"...
:yes:
neregistrovaný "Wartburg 353W"
27. 11. 2006 12:28
Bohuzel
Je mi lito, ze puvodne podle me velmi zdarila studie Roomster, ktereho jsem chapal jako rodinne auto s novym pristupem k vyuziti prostoru, nakonec dopada takhle. Zajimalo by me, co by k tomu rekl autor puvodniho napadu. Puvodni roomster byl nizky, siroky, mel hezka kola, letecke predni sklo, pusobil jiste. Ted se z toho stava predrazena dodavka a auto a auto, ktere do terenu jen vypada. Reknete mi nekdo proc.
Rozbalit vlákno
4
27. 11. 2006 12:41
Re: Bohuzel
Kazda studia vyzera lepsie ako odvodena seriovka. Roomster asi trochu doplatil na koncernovu podlahovu plosinu a spolocne diely s Fabiou...
anonym
27. 11. 2006 12:46
Re: Bohuzel
Uz vidim terenniho cowboye, kterej stoji u mrtveho room scoutu a ceka, az mu asistencni sluzba prijede vymenit kolo, ktere prorazil nekde na silnici II tridy. Ale at si prodavaj/kupujou co chtej, kazdyho problem.
neregistrovaný "DT"
27. 11. 2006 14:51
Re: Bohuzel
Autoři původní studie Roomster - Thomas Ingenlath + Peter Wouda - řídili i vývoj designu sériové verze. Bohužel tito dva pánové měli vždy trochu hlavu v oblacích a neměli ani páru o technice. Proto ve velmi krátkém čase stvořili 1.studii novodobé historie škodovky s 22"koly s rozchodem kol jako Avie, na dřevěném podvozku a bez motoru. Zkrátka původní studie byla vytvořena čistě jako showcar, bez reálného technického základu. A z nebe na zem brzy pánové spadli, když zjistili, jaká je realita s omezenými možnostmi techniky a legislativy. S příchodem nového šéfdesignera svítá na lepší časy... :yes: Ale abych jen nekritizoval - původní studie se designem opravdu povedla a osobně si myslím, že i seriová verze má svoje kouzlo, o to větší v podání R-Scout :yes:
28. 11. 2006 07:37
Re: Bohuzel
To je choroba mnohych dizajnerov - nie su technici. Je mnoho automobilovych studii, ktore nemaju s realitou absolutne nic, lebo ich tvorcovia nemali sajn o stavbe auta, boli proste iba umelci. Je to skoda, ze aj teraz si automobilky nechavaju vychovavat prave takychto ludi. Pred rokmi som robil jednemu vysokoskolakovi z VSVU Bratislava konzultanta k diplomovke. Mal navrhnut dizajn velkeho auta typu pick-up na baze Octavie. S povzdychom som musel konstatovat, ze ten clovek nevedel absolutne nic, kludne mu mohli zadat navrh obalu na cestoviny, postavil by sa k tomu rovnako. Nakoniec chlapec ani nedostal odporucenie. Smutne, ale realita.
27. 11. 2006 12:32
OT: TEST Audi TT 2.0 TFSI
To si vedle přečti. Abys pochopil co je AUDI TT. Abys pochopil, že můžeš mít auto, na teré se zahledíš a ten pohled ti udělaá vždy radost. Abys pochopil, že TT může být tvůj každodenní výbornej kámoš. P.S. Bravo test :yes: Bravo výborné věty :yes: a BRAVO AUDI :yes:
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Milý stydlín"
27. 11. 2006 12:47
Re: OT: TEST Audi TT 2.0 TFSI
To jsem pochopil, když mě dnes ráno předjíždělo TT první generace v této červené a krásně naleštěné ;-) AUDI si nastavilo laťku velmi vysoko, a nová generace se mu vzhledem rovnat nemůže. Třeba ta příští... :-)
27. 11. 2006 12:57
Re: OT: TEST Audi TT 2.0 TFSI
Pokud jsi TT1 chválil hned od jeho zrodu, patříš mezi vizionáře. Myslím, že TT2 zmužnělo, a to je jenom dobře.
neregistrovaný "Milý stydlín"
27. 11. 2006 13:03
Re: OT: TEST Audi TT 2.0 TFSI
TT1 se mi líbilo od prvních fotek opravdu moc :yes:
neregistrovaný "Milý stydlín"
27. 11. 2006 13:14
Re: OT: TEST Audi TT 2.0 TFSI
Prostě jsou auta, která vidíš a hned Ti vystanena mysli, To je ono! U TT1 to cítila spousta lidí, u TT2 to tak už není, tak je třeba se zeptat, kde udělali soudruzi chybu. Je to podle mě hezké auto, ale jen jedno v řadě, ze které jeho předchůdce vzhledem vyčníval.
27. 11. 2006 13:43
Re: OT: TEST Audi TT 2.0 TFSI
Chybu neudělali nikde. TT jedničkou nastolilo nový styl AUDI. TT2 nemůže být opět stejně revoluční... o tom nás ujišťoval z konkurenční stáje mistr Bangle... a je to pochopitelné. Druhá generace se "doladí" na aktuální notu... A to se zdařilo (viz. vizuální odkaz na Raketu 8...)
27. 11. 2006 12:47
Re: OT: TEST Audi TT 2.0 TFSI
Nechci tvrdit, ze je to osklivy auto, to v zadnem pripade. Ale zrovna v patek se mi stala zajimava vec: videl jsem zezadu v rade zaparkovany novy TT a ob jedno auto vedle prvni generace Focusu (po faceliftu) v hatchbacku a ... ten zadek focus vypadal lip!! Mozna nekdo rekne, ze srovnavam jabka s hruskami, ale ja si nemuzu pomoct, proste ten focusi new edge zaujme i po tech letech vic, nez zadek novyho TT... Dost lidi to tu uz zminilo, ale myslim, ze v novy generaci TT dost ztratilo ze svyho kouzla malyho zivyho sportacku (ted hodnotim ciste vizuelne)... Je to proste "jen" dalsi z rady sportaku... ;-\
27. 11. 2006 12:58
Re: OT: TEST Audi TT 2.0 TFSI
... za 999.99 To je dokonalá cena za dokonalej, přítulnej šporťák.
anonym
27. 11. 2006 19:07
Re: OT: TEST Audi TT 2.0 TFSI
to máš recht...za tisícovku si jinej sporťák nekoupíš >:-[]
anonym
27. 11. 2006 19:24
Re: OT: TEST Audi TT 2.0 TFSI
ale abych něco taky přidal: je to pěkné autíčko, nikterak mě sice neimponuje, ale pojede hezky. Stojí za úvahu, zda si nepřiplatit a nemít 350Z, ale to je na každém.
neregistrovaný "Reaper"
27. 11. 2006 12:47
Re: OT: TEST Audi TT 2.0 TFSI
Otázka na GTI:neobjevil jsi se na diskuzi na d-fens weblog?Bud nekdo používá tvůj nick nebo jsi to byl opravdu ty.Styl psaní tomu napovídá.Sorry za OT.
27. 11. 2006 12:55
Re: OT: TEST Audi TT 2.0 TFSI
Byl tam testík Golfu... tak je jasné, že jsem se tam vyjádřil.
27. 11. 2006 12:50
OT: TEST Volvo S80 V8 AWD
Nutné číst. Velmi podrobný testík. A velmi důležité informace. Třeba i o ceně... ta tě zpraží. No, taky nejde o Logana. Ta přístrojovka... já bych ji popsal zhuštěně, jako ležící pannu, která ti tiše předvádí své ladné křivky a vybízí tě k pohlazení. Ten středový panel bych nevnímal jako přeplácaný, zejména pro symetričnost všech tlačítek, mile doplněnou tou sedící postavou k ovládání proudu vzduchu. Za sebe píši, že vnímám celou kompozici přístrojové desky, jako čistou, hladkou, uklidňující... prostě tak, jako mne vždy bere ohýbaná dýha skandinávského nábytku na křeslech, bere mne i tato přístrojovka, zejména tedy ve "smetanovém" probarvení, včetně volantu a páček pod ním. BRAVO TEST :yes: BRAVOLVO :yes:
Rozbalit vlákno
14
27. 11. 2006 13:05
Re: OT: TEST Volvo S80 V8 AWD
Sedící postava na ovládání ventilace je můj nejoblíbenější designovej prvek napříč všema interiérama, co jsem kdy viděl :yes: Jinak i moje drahá polovička Volí Volvo. V krémové. Přesně jak píšeš. :yes:
27. 11. 2006 13:10
Re: OT: TEST Volvo S80 V8 AWD
:yes:
neregistrovaný "Paja"
28. 11. 2006 08:07
Re: OT: TEST Volvo S80 V8 AWD
Tva draha polovicka GTI? >:D Omlouvam se, jen mi to prislo usmevne! :-)
neregistrovaný "frollo"
27. 11. 2006 13:09
Re: OT: TEST Volvo S80 V8 AWD
Volvo S80 má podle mě nejlepší interiér ve své třídě.Kombinuje bavoráckou jednoduchost a šmrnc s audinovskou ergonomií a jaguáří noblesou.
27. 11. 2006 13:11
Re: OT: TEST Volvo S80 V8 AWD
:yes:
Avatar - Dinar
27. 11. 2006 13:33
Re: OT: TEST Volvo S80 V8 AWD
Jezdil jsem touhle V8 verzí s vnitřkem v krémové, je to interierová dokonalost, přesednutí z pětky je i přes podobné materiály skoro šok. Volvo S80 má interier roku. :yes: Zbytek už taková sláva není, je to průměrné auto, i přes velmi povedený design jak vnitřku tak vnějšku zůstane pouze alternativou, a musí být levnější než německá prémie. ;-)
27. 11. 2006 13:38
Re: OT: TEST Volvo S80 V8 AWD
Souhlas. Údajně má ovšem generačně opravdu lepší spodek, než předchozí 80ka.
Avatar - Dinar
27. 11. 2006 13:47
Re: OT: TEST Volvo S80 V8 AWD
Oproti staré je to sto a jedna, tahle osmdesátka je už srovnatelná s Němci, ale v těch řidičsky podstatných věcech, motor, podvozek, řízení, vždy o chlup horší, resp. je tam pořád vidět američtější zaměření. Jsou to ale rozdíly, které vyniknou pouze při pozorném srovnávání, nová S80 je skvělý stylový kočár, pokud bych nebyl fanda zadokolek, klidně bych ji v levnější benzinové předokolkové verzi upřednostnil před podobnou A6kou.
27. 11. 2006 14:41
Re: OT: TEST Volvo S80 V8 AWD
Cenná informace :yes:
neregistrovaný "Paja"
28. 11. 2006 08:10
Re: OT: TEST Volvo S80 V8 AWD
Presne jak pises... o tom Volvo je, bez stresu urazit dlouhou cestu, v pohodli, prijemne a nenucene. Je dobre, ze se vsichni neorientuji pouze na ridicske zazitky...co srovnani BMW5 a S80 vzhledem k jizdnimu komfortu?
Avatar - Dinar
28. 11. 2006 09:33
Re: OT: TEST Volvo S80 V8 AWD
Ptáš se nepravého, :-) ;-) na rozdíl od jiných nemám s komfortem jízdy v pětce žádný problém, stačí dát místo runflatů normální gumy a je na 95% komfortu pětky E39, kterou v tomto ohledu považuju za nejlepší velký sedan posledních 20 let. S80 je na tom dobře, v komfortním modu je plavně "americká", díry slyšíš jen z dálky, to odpovídá třídě, na druhou stranu ani ve sport modu není podvozek agilní jako v pětce s jediným univerzálním nastavením podvozku bez aktivních tlumičů. Ale v S80, tě zas za volant netahají vyjeté koleje, takže všude je něco. ;-)
anonym
27. 11. 2006 19:21
Re: OT: TEST Volvo S80 V8 AWD
nemůžu souhlasit. Volví interiéry jsou navrhované s velkým umem, ale ta středová konzole mi prostě nesedí, celkově to vevnitř proti konkurenci vypadá hodně stroze (těm, kterým se to líbí napíšou že je to přehledné a konzervativní). Nemůžu si pomoct. Je to skvělé auto, ale vnitřek mě nenadchl - posadil jsem se, vystoupil a šel dál. Nic, bez emocí, nezklamán, nenadchnut. Pohodlno tam je, o tom žádná....jen u top modelu bych prostě čekal více vznešenosti(kvalita i funkčnost tam už bezpochyby je).
27. 11. 2006 19:39
Re: OT: TEST Volvo S80 V8 AWD
Přečti si soud Dinara... vidí to správně. Je to tak... 80, to je skandinávská trefa. Přečti i test.
anonym
27. 11. 2006 20:05
Re: OT: TEST Volvo S80 V8 AWD
správně...špatně....každý to vidí přece jinak! proto to píšu.... ;-)
27. 11. 2006 13:03
děkuji nechci
jak se mi líbí verze octavia scout tak tohle mi přijde zbytečný. normální roomster mě neoslovil a ani tenhle to nezachránil děkuji nechci :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "headup"
27. 11. 2006 13:10
xx
nevím proč bych si měl kupovat roomster scout, kdyz muzu mít levnejsi fabii scout. Junior má přece taky barevně upravené nárazníky do terernu neníliž pravda? >:D
Rozbalit vlákno
0
anonym
27. 11. 2006 13:13
POF
neeeeeeeeeeeeeeee
Rozbalit vlákno
0
anonym
27. 11. 2006 13:33
sme.sk píše
Od sériovej verzie sa Roomster Scout líši hlavne dizajnovými prvkami, ale pri rovnakom rázvore je o 14 mm dlhší, o 11 mm širší a o 43 mm vyšší než základný model. Roomster Scout sa dodáva s pohonom predných kolies. (sme.sk)

Takže je a vyšší.ahhhaa
Rozbalit vlákno
0
anonym
27. 11. 2006 15:53
de to
No na to že sem boleslavák a bydlím kousek od Česany (vývojové
centrum)a viděl sem už tolik hnusů tak tohle docela ujde
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Johny.Rico"
27. 11. 2006 16:32
Škoda si z nás dělá asi * CO??????????
Jak tam může pro Krista pána nahodit 4*2?????????????????? To je Scout..viděli jste někdy Allroad s pohonem přední nápravy???? To snad můžou vymyslet jen tam :no: Vím, že by to bylo dražší, ale proboha to se nedělá. Octávka je 4*4, Romm 4*2..to jsem rovnou mohli dát do Room. i 1.2 HTP, a "Scout packet" jako příplatková výbava. Toto..toto...grrr...It really piss me off :no: 8-s 8-s
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Johny.Rico"
27. 11. 2006 16:33
Re: Škoda si z nás dělá asi * CO??????????
To tu * ani nemůžu do * napsat do nadpisu nebo co???? Tohle mě fakt sere *. :no: :no: :no:
neregistrovaný "dCi"
28. 11. 2006 11:03
Re: Škoda si z nás dělá asi * CO??????????
>:D
neregistrovaný "Tomm"
28. 11. 2006 13:56
Re: Škoda si z nás dělá asi * CO??????????
Viděl jsi Toyotu RAV 4 ve verzi 4*2??? Já jo a rozhodně bych neřekl, že si z nás dělá Toyota pr*el. Prostě alternativa pro toho, kdo nechce utrácet za čtyřkolku a chce "jiný" auto...
neregistrovaný "P"
12. 12. 2006 10:30
Re: Škoda si z nás dělá asi * CO??????????
Presne tak... mam Jeep Grand Cherokee, 2-tunovou 4-kolku s poradnym motorem (5,2 V8), proste auto jak ma byt; ale Jeep to dodaval i s nahonem pouze na zadek a urcite ne proto, aby si z nekoho delal pr**l... proste byli zakaznici, kteri chteli takove auto. Tecka.
Fakt by me zajimalo, kdo z tech kritiku tady je zakaznik, o ktereho Skodovka prisla jen proto, ze R-Scout neni 4x4... rekl bych, ze zadny ;-)
neregistrovaný "Mazdman"
27. 11. 2006 16:38
4x2?!
Mam takovej pocit ze se skodovka snad snazi propracovat do USA...Kdo dpc vymyslel pohon 4x2 na allroad??!!Setrit se musi, ale vseho s mirou..
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "DT"
27. 11. 2006 18:16
Re: 4x2?!
Počkej si na Yetiho, ten bude 4x4
neregistrovaný "Johny.Rico"
27. 11. 2006 16:53
CHYBA !!! CHYBA !!! CHYBA !!! to redakce (TT 2.0 TFSI)
Upravte výkon motoru ve spodní části, tam, kde jsou parametry motoru. Myslím že 174 KW rozhodně nemá:-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pawelno"
27. 11. 2006 17:34
Roomster Scout
Mě se tedy vzhled líbí, je to subjektivní-nevnucuji. Praktické je to do města a lekhého terénu. Kdo v něm často jezdí, rád ty plasty ocení.
Jen bych dopodučoval těm zarytým kritikům a pomlouvačům přečíst tohle [odkaz] Jenže já zapoměl, to je Fiat, to nevadí ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ricardo
27. 11. 2006 17:53
Jako že teda jo
V takovým podání už ten Roomster vypadá celkem hezky (jen mě opět ruší linie oken), rozhodně je dospělejší. Ale co ten název - Scout? To vymýšlel člověk bez fantazie?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "stegi"
27. 11. 2006 20:49
Re: Jako že teda jo
Ale co ten název - Scout? No pôvodne to mal byť Pionýr, ale bolo treba ukázať vývoj!
neregistrovaný "OZZY"
27. 11. 2006 18:43
Proč?
Pročpak Ra neoplastujou celého? Ušetří se na barvě a hlavně. Pak by aspoň měl Rr konečně trochu šmrnc. Do ZOO pro mrtvé malé savce jak ulitý! >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
anonym
28. 11. 2006 17:09
Re: Proč?
:no: :no: :no: >:-[] >:-[]
neregistrovaný "vitek"
27. 11. 2006 18:51
Yeti ?
A jak bude teda vypadat Yeti ? Bude 4x4 ? Proč teda neni i skaut 4kolka ?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "DT"
28. 11. 2006 12:39
Re: Yeti ?
Seriový Yeti bude vypadat moc dobře :-) Aspoň mně se líbí. Bude v jiné třídě než R-Scout. A samozřejmě bude 4x4. Uvidíš v Ženevě 2009 ;-)
neregistrovaný "Pezzli.cz"
27. 11. 2006 22:00
Scout
tak ti nevim no....
Zrovna dneska jsem viděl Octavici ve Skautském a nevim nevim, nějak mi to nepříjde super...XC70, Audi allroad ano, ale k tej škodovce mi to nějak nepasuje...no a ještě akvárko ve skautském a jen s pohonem dvou kol...tak do toho už vůbec!!!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - freeman
28. 11. 2006 08:01
Paket Scout ?
Tak teda 17 palcové kola + nízkoprofilové pneumatiky + pohon na jednú nápravu = zabadnutie aj na pred záhratke pred domom. To je fakt sila ako nás automobilky "odrbávajú". A načo tie ochranné plasty ? Skôr ohnem 17 disk než sa dotknem plastu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pucmeloud"
28. 11. 2006 13:26
Zapomen na chvili ze je to Skoda
a s trochou soudnosti ti musi dojit, ze tento paskvil je stejna troska jako predstavit "Logan-Scout"
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "novinka"
28. 11. 2006 16:01
Nové polo bude vypadat jako roomster
četli jste to taky, nové polo bude mít cca 5 karosářských variant z toho dve budou MPV a jedno by mela vypadat jako roomster. Zdroj autorevue.cz ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dusan"
28. 11. 2006 17:08
Libi
Hmm tak to se mi celkem libi. Vzhledem k tomu, ze cena bude urco nadsazena jako u klasickeho Rru, tak si budu muset nechat zajit chut. Skoda Skoda.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Martin m."
28. 11. 2006 17:43
www.xado-eu..cz
www.xado-eu.cz

XADO - technologie pro obnovovací opravu a ochranu před opotřebením součástek mechanismů a motorů bez jejich demontáže z režimu systematického provozu.
Jedná se o absolutně novou filosofii, úplně jiný přistup k opravám (oživení) a exploataci mechanismů a motorů. Podstatou a klíčovým článkem nové technologie se stál vědecký objev procesu revitalizace (z latinského vita - život) a vytvoření revitalizantu XADO.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "JVK Grifone"
28. 11. 2006 19:02
toz jaj
jaj, no go skoda go, ale chtelo by to nejaky spoilirek na horni hranu kufru... takhle je to dost nevyvazene
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Martin"
28. 11. 2006 19:12
OCTAVIA SCOUT
Myslím si , že Octavia Scout bude mít velký úspěch. Podívejte se na tenhle odkaz a zkuste si změnit barvu a otočit autem dokola.
Je to bomba a za poloviční cenu než AUDI.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "cula"
28. 11. 2006 21:41
UVITAL BYCH FABII SCOUT
hej dobra fabia... uvital bych i fabii scaut :)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "upatlany xicht"
28. 11. 2006 23:43
Škoda Monster Škrat
viac nemam co dodat :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "DrveR"
29. 11. 2006 12:55
Dá se na to koukat?!
Roomster - dá se, Roomster praktik taky ještě přežvejknu, Roomster scout je určitě ze všech Roomsterů nejhezčí - po stránce designu. Ale zkombinovat všechny verze dohromady tak je to nejhnusnější automobil všech dob. >:-[]
Rozbalit vlákno
0
anonym
29. 11. 2006 14:02
Roomster Scout ve Špindlu
To bude * až se bude bezmocně zmítat tato teréní verze v prvním nasněženým kopečku :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
29. 11. 2006 14:04
Roomster Scout ve Špindlu
*=***
Rozbalit vlákno
0
anonym
29. 11. 2006 16:16
A co navigace?
Zkouseli jste nekdo navigator [odkaz] ? Co na to rikate??
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RS4"
29. 11. 2006 19:47
gut
pekne :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "KJKUKKUG"
24. 4. 2007 12:35
ýTOUáGOPýáZOáí
KZ >:D :*) ;-\ :-) :no: :yes: :yes: :no: :no: :yes: :no: :yes: :no:
Rozbalit vlákno
0
anonym
5. 1. 2008 19:47
kiblik
prosim vas co znamena 4X2
Rozbalit vlákno
0