Octavia Scout nezůstane osamocena! Druhý člen zálesácké rodiny už nezvládne tak krkolomné kousky jako schopnější Octavia s pohonem všech kol, ale ani tak se upravený Roomster na trhu neztratí.
Presne tak... mam Jeep Grand Cherokee, 2-tunovou 4-kolku s poradnym motorem (5,2 V8), proste auto jak ma byt; ale Jeep to dodaval i s nahonem pouze na zadek a urcite ne proto, aby si z nekoho delal pr**l... proste byli zakaznici, kteri chteli takove auto. Tecka.
Fakt by me zajimalo, kdo z tech kritiku tady je zakaznik, o ktereho Skodovka prisla jen proto, ze R-Scout neni 4x4... rekl bych, ze zadny ;-)
Roomster - dá se, Roomster praktik taky ještě přežvejknu, Roomster scout je určitě ze všech Roomsterů nejhezčí - po stránce designu. Ale zkombinovat všechny verze dohromady tak je to nejhnusnější automobil všech dob. >:-[]
dobra prace:-) ja si pomatuju kdyz to bylo v novinach. sem pred nedavnem premejslel od kdy skodovka zacala rooskau planovat. vubec si me nenapadlo na tenhle model vzpomenout:-)
Myslím si , že Octavia Scout bude mít velký úspěch. Podívejte se na tenhle odkaz a zkuste si změnit barvu a otočit autem dokola.
Je to bomba a za poloviční cenu než AUDI.
[odkaz]
XADO - technologie pro obnovovací opravu a ochranu před opotřebením součástek mechanismů a motorů bez jejich demontáže z režimu systematického provozu.
Jedná se o absolutně novou filosofii, úplně jiný přistup k opravám (oživení) a exploataci mechanismů a motorů. Podstatou a klíčovým článkem nové technologie se stál vědecký objev procesu revitalizace (z latinského vita - život) a vytvoření revitalizantu XADO.
Viděl jsi Toyotu RAV 4 ve verzi 4*2??? Já jo a rozhodně bych neřekl, že si z nás dělá Toyota pr*el. Prostě alternativa pro toho, kdo nechce utrácet za čtyřkolku a chce "jiný" auto...
tak cesi jsou zaryti nakupci skodovek? ja byl letos v lete v izraeli a da se rict, ze tam jine auta nez skodovky nejezdi :D ...nehlede na to, ze vsechny taxiky, a ruzne udrzby a sluzby s majakama jsou same fabie/oktavie-nove-stare a superby :D
Máš pravdu, nevím jak jsem se moh tak blbě splést ;-/obojí jsou 17" asi si nechám dobrovolně strhnout prémie. Měl bych to znát jako dodavatel na zpaměť ;-)
Ptáš se nepravého, :-);-) na rozdíl od jiných nemám s komfortem jízdy v pětce žádný problém, stačí dát místo runflatů normální gumy a je na 95% komfortu pětky E39, kterou v tomto ohledu považuju za nejlepší velký sedan posledních 20 let. S80 je na tom dobře, v komfortním modu je plavně "americká", díry slyšíš jen z dálky, to odpovídá třídě, na druhou stranu ani ve sport modu není podvozek agilní jako v pětce s jediným univerzálním nastavením podvozku bez aktivních tlumičů. Ale v S80, tě zas za volant netahají vyjeté koleje, takže všude je něco. ;-)
Kola s designem Pegasus pro Octavii jsou rozměru 7Jx17, pneu 225/45 R17 - takže opravdu 17". U R-Scouta bude na výběr 6,5Jx16 205/45R16 nebo 7Jx17 205/40R17 ;-):yes: Rozdíl není jen v těch čelních plochách, u pegasů je ještě na každém paprsku blízko středu kola nepatrný "ďolíček".
Presne jak pises... o tom Volvo je, bez stresu urazit dlouhou cestu, v pohodli, prijemne a nenucene. Je dobre, ze se vsichni neorientuji pouze na ridicske zazitky...co srovnani BMW5 a S80 vzhledem k jizdnimu komfortu?
Tak teda 17 palcové kola + nízkoprofilové pneumatiky + pohon na jednú nápravu = zabadnutie aj na pred záhratke pred domom. To je fakt sila ako nás automobilky "odrbávajú". A načo tie ochranné plasty ? Skôr ohnem 17 disk než sa dotknem plastu.
To je choroba mnohych dizajnerov - nie su technici. Je mnoho automobilovych studii, ktore nemaju s realitou absolutne nic, lebo ich tvorcovia nemali sajn o stavbe auta, boli proste iba umelci. Je to skoda, ze aj teraz si automobilky nechavaju vychovavat prave takychto ludi. Pred rokmi som robil jednemu vysokoskolakovi z VSVU Bratislava konzultanta k diplomovke. Mal navrhnut dizajn velkeho auta typu pick-up na baze Octavie. S povzdychom som musel konstatovat, ze ten clovek nevedel absolutne nic, kludne mu mohli zadat navrh obalu na cestoviny, postavil by sa k tomu rovnako. Nakoniec chlapec ani nedostal odporucenie. Smutne, ale realita.
Oh díky za tuto upřesňující a vysvětlující reakci, myslel jsem že vyletím z kůže když jsem ten předchozí příspěvek četl. Jen doplním že podstatný rozdíl mezi disky z octávky a R-Scout disky je v rozměru ;-) Scout má 17" a octavia 16" a na okraji paprsku je podstatný detail v designu ;-)
tak ti nevim no....
Zrovna dneska jsem viděl Octavici ve Skautském a nevim nevim, nějak mi to nepříjde super...XC70, Audi allroad ano, ale k tej škodovce mi to nějak nepasuje...no a ještě akvárko ve skautském a jen s pohonem dvou kol...tak do toho už vůbec!!!
ale abych něco taky přidal: je to pěkné autíčko, nikterak mě sice neimponuje, ale pojede hezky. Stojí za úvahu, zda si nepřiplatit a nemít 350Z, ale to je na každém.
nemůžu souhlasit. Volví interiéry jsou navrhované s velkým umem, ale ta středová konzole mi prostě nesedí, celkově to vevnitř proti konkurenci vypadá hodně stroze (těm, kterým se to líbí napíšou že je to přehledné a konzervativní). Nemůžu si pomoct. Je to skvělé auto, ale vnitřek mě nenadchl - posadil jsem se, vystoupil a šel dál. Nic, bez emocí, nezklamán, nenadchnut. Pohodlno tam je, o tom žádná....jen u top modelu bych prostě čekal více vznešenosti(kvalita i funkčnost tam už bezpochyby je).
Pročpak Ra neoplastujou celého? Ušetří se na barvě a hlavně. Pak by aspoň měl Rr konečně trochu šmrnc. Do ZOO pro mrtvé malé savce jak ulitý! >:D >:D >:D
asi tak - je to o něco lepší než normalní Roomster .Ale proč pak pánové marketingové strategové s tím tak pospichají.Že by to přeci s těma prodejema té normalní verzi to tak horké nebylo.Oktavku Scout ukazali po roce a půl u Roomsteru začali s prodejem na jaře a už se objevil Scout.To jsou mi věci.
V takovým podání už ten Roomster vypadá celkem hezky (jen mě opět ruší linie oken), rozhodně je dospělejší. Ale co ten název - Scout? To vymýšlel člověk bez fantazie?
Mě se tedy vzhled líbí, je to subjektivní-nevnucuji. Praktické je to do města a lekhého terénu. Kdo v něm často jezdí, rád ty plasty ocení.
Jen bych dopodučoval těm zarytým kritikům a pomlouvačům přečíst tohle [odkaz] Jenže já zapoměl, to je Fiat, to nevadí ;-\
Jak tam může pro Krista pána nahodit 4*2?????????????????? To je Scout..viděli jste někdy Allroad s pohonem přední nápravy???? To snad můžou vymyslet jen tam :no: Vím, že by to bylo dražší, ale proboha to se nedělá. Octávka je 4*4, Romm 4*2..to jsem rovnou mohli dát do Room. i 1.2 HTP, a "Scout packet" jako příplatková výbava. Toto..toto...grrr...It really piss me off :no:8-s8-s
Autoři původní studie Roomster - Thomas Ingenlath + Peter Wouda - řídili i vývoj designu sériové verze. Bohužel tito dva pánové měli vždy trochu hlavu v oblacích a neměli ani páru o technice. Proto ve velmi krátkém čase stvořili 1.studii novodobé historie škodovky s 22"koly s rozchodem kol jako Avie, na dřevěném podvozku a bez motoru. Zkrátka původní studie byla vytvořena čistě jako showcar, bez reálného technického základu. A z nebe na zem brzy pánové spadli, když zjistili, jaká je realita s omezenými možnostmi techniky a legislativy. S příchodem nového šéfdesignera svítá na lepší časy... :yes: Ale abych jen nekritizoval - původní studie se designem opravdu povedla a osobně si myslím, že i seriová verze má svoje kouzlo, o to větší v podání R-Scout :yes:
Taky mě něco takového napadlo. Rozdíl je v tom, že je vespod lak a až na něm holý plast. Navenek to vyjde nastejno. Vtip je v tom, že Junior je cenově níž, ale Skaut výš. Taková Dacia se s tím u Loganu nemazlí. Holý plat v základu, barvený za příplatek. A já si myslím, že u malého a levného auta je to tak správně. Proč platit za barvu, která není vidět?
Už ho neživí, už ho vyhodili :-) - myslím Th.Ingenlatha, ex-Šéfdesignera Škodovky. Za trest ho povýšili - je šéfem VW-DesignCenter Potsdam. Chudáci jeho noví podřízení... Od začátku roku 2006 se nový šéfdesigner Škody Jens Manske ze všech sil snaží, abychom se všichni měli nač těšit. Nasadil odlišný styl, který jsme mohli pozorovat na studii Joyster, která je prvním veřejným dílem designového centra Škody pod jeho vedením. Má plné ruce práce, aby opravil to, co Ingenlath zpra*sil. Bohužel na některé změny je již pozdě a tak vyjede nová Fabia v podobě, jak ji stvořil Ingenlath. Manske se snaží navázat na styl D.van Braeckela, který řídil vývoj designu Octavie první a druhé generace a Fabie první generace - tedy na elegantní nadčasový design. Manske navíc přidává moderní a trošku ostřejší pojetí.
Jsi na omylu. Octavia jezdí na kolech Pegasus [odkaz] , které mají sice podobný, ale přeci jen odlišný design. Čelní plochy na paprscích kola navrženého pro Roomster Scout tvoří "vrtuli" zatímco na Octavii leží jakoby na jednom povrchu ;-) Kola jsou si dost podobná, žádný div, že sis toho nevšiml. Kola na Roomsteru Scout odpovádají designem těm, na kterých byla představena původní studie Roomster na IAA ve Frankfurtu 2003 s tím rozdílem, že na IAA měla studie 22"kola a rozchod kol jak náklaďák ;-) [odkaz]{18BD787F-E7F…
Oproti staré je to sto a jedna, tahle osmdesátka je už srovnatelná s Němci, ale v těch řidičsky podstatných věcech, motor, podvozek, řízení, vždy o chlup horší, resp. je tam pořád vidět američtější zaměření. Jsou to ale rozdíly, které vyniknou pouze při pozorném srovnávání, nová S80 je skvělý stylový kočár, pokud bych nebyl fanda zadokolek, klidně bych ji v levnější benzinové předokolkové verzi upřednostnil před podobnou A6kou.
Chybu neudělali nikde. TT jedničkou nastolilo nový styl AUDI. TT2 nemůže být opět stejně revoluční... o tom nás ujišťoval z konkurenční stáje mistr Bangle... a je to pochopitelné. Druhá generace se "doladí" na aktuální notu... A to se zdařilo (viz. vizuální odkaz na Raketu 8...)
Od sériovej verzie sa Roomster Scout líši hlavne dizajnovými prvkami, ale pri rovnakom rázvore je o 14 mm dlhší, o 11 mm širší a o 43 mm vyšší než základný model. Roomster Scout sa dodáva s pohonom predných kolies. (sme.sk)
Jezdil jsem touhle V8 verzí s vnitřkem v krémové, je to interierová dokonalost, přesednutí z pětky je i přes podobné materiály skoro šok. Volvo S80 má interier roku. :yes: Zbytek už taková sláva není, je to průměrné auto, i přes velmi povedený design jak vnitřku tak vnějšku zůstane pouze alternativou, a musí být levnější než německá prémie. ;-)
Prostě jsou auta, která vidíš a hned Ti vystanena mysli, To je ono! U TT1 to cítila spousta lidí, u TT2 to tak už není, tak je třeba se zeptat, kde udělali soudruzi chybu. Je to podle mě hezké auto, ale jen jedno v řadě, ze které jeho předchůdce vzhledem vyčníval.
nevím proč bych si měl kupovat roomster scout, kdyz muzu mít levnejsi fabii scout. Junior má přece taky barevně upravené nárazníky do terernu neníliž pravda? >:D
Sedící postava na ovládání ventilace je můj nejoblíbenější designovej prvek napříč všema interiérama, co jsem kdy viděl :yes: Jinak i moje drahá polovička Volí Volvo. V krémové. Přesně jak píšeš. :yes:
Nutné číst. Velmi podrobný testík. A velmi důležité informace. Třeba i o ceně... ta tě zpraží. No, taky nejde o Logana. Ta přístrojovka... já bych ji popsal zhuštěně, jako ležící pannu, která ti tiše předvádí své ladné křivky a vybízí tě k pohlazení. Ten středový panel bych nevnímal jako přeplácaný, zejména pro symetričnost všech tlačítek, mile doplněnou tou sedící postavou k ovládání proudu vzduchu. Za sebe píši, že vnímám celou kompozici přístrojové desky, jako čistou, hladkou, uklidňující... prostě tak, jako mne vždy bere ohýbaná dýha skandinávského nábytku na křeslech, bere mne i tato přístrojovka, zejména tedy ve "smetanovém" probarvení, včetně volantu a páček pod ním. BRAVO TEST :yes: BRAVOLVO :yes:
Sice jsem ten clanek prolitl dost rychle, ale nikde jsem nevidel zminku o tom, ze by to melo mit zvysenou pruchodnost terenem... Je to proste jen opticky kit. Jestli se libi, nebo ne, to si uz musi kazdy zhodnotit sam...
Otázka na GTI:neobjevil jsi se na diskuzi na d-fens weblog?Bud nekdo používá tvůj nick nebo jsi to byl opravdu ty.Styl psaní tomu napovídá.Sorry za OT.
Nechci tvrdit, ze je to osklivy auto, to v zadnem pripade. Ale zrovna v patek se mi stala zajimava vec: videl jsem zezadu v rade zaparkovany novy TT a ob jedno auto vedle prvni generace Focusu (po faceliftu) v hatchbacku a ... ten zadek focus vypadal lip!! Mozna nekdo rekne, ze srovnavam jabka s hruskami, ale ja si nemuzu pomoct, proste ten focusi new edge zaujme i po tech letech vic, nez zadek novyho TT... Dost lidi to tu uz zminilo, ale myslim, ze v novy generaci TT dost ztratilo ze svyho kouzla malyho zivyho sportacku (ted hodnotim ciste vizuelne)... Je to proste "jen" dalsi z rady sportaku... ;-\
To jsem pochopil, když mě dnes ráno předjíždělo TT první generace v této červené a krásně naleštěné ;-) AUDI si nastavilo laťku velmi vysoko, a nová generace se mu vzhledem rovnat nemůže. Třeba ta příští... :-)
Uz vidim terenniho cowboye, kterej stoji u mrtveho room scoutu a ceka, az mu asistencni sluzba prijede vymenit kolo, ktere prorazil nekde na silnici II tridy. Ale at si prodavaj/kupujou co chtej, kazdyho problem.
Ano, vynimocne s tebou suhlasim, GTI, toto auto vyzera, najma v porovnani s povodnym, uz celkom k svetu. Uz som to na tomto serveri niekde spomenul, ze casom sa kazde nove auto trochu "usadi" v mysli a clovek sa nan pozera inymi ocami a moze nan mat iny nazor ako ked robi prvy kukuc.
Moje pripomienky by viedlo skor k uzkej kabine (a to je, vyskusal som si to) a k uzkym zadnym sedackam. Na dlzku je miesta habadej. Vo full vybave aj palubovka a cely interier vyzerali nadmieru dobre, trochu mi nerezal siroky stredovy panel, mohol mat menej ostru hranu, alebo zo strany vodica maksi povrch. Oholeny voz sa mi uz tak nepacil, pristrojovka bola akasi prazdnejsia, aj chybajuce veko skrinky pred spolujazdcom dost bilo do oci...
Smutne, ze setria na takychto detailoch, ved to musi byt radovo v desiatkach korun, nechapem zmysel toho. Ale robia to mnohi vyrobcovia.
Kludne by takto mohli vyzerat vsetky Roomstery, uz som to pisal vyssie.
To si vedle přečti. Abys pochopil co je AUDI TT. Abys pochopil, že můžeš mít auto, na teré se zahledíš a ten pohled ti udělaá vždy radost. Abys pochopil, že TT může být tvůj každodenní výbornej kámoš. P.S. Bravo test :yes: Bravo výborné věty :yes: a BRAVO AUDI :yes:
Je mi lito, ze puvodne podle me velmi zdarila studie Roomster, ktereho jsem chapal jako rodinne auto s novym pristupem k vyuziti prostoru, nakonec dopada takhle. Zajimalo by me, co by k tomu rekl autor puvodniho napadu. Puvodni roomster byl nizky, siroky, mel hezka kola, letecke predni sklo, pusobil jiste. Ted se z toho stava predrazena dodavka a auto a auto, ktere do terenu jen vypada. Reknete mi nekdo proc.
A to jako ma byt co? Hnusny (zejmena zcela zrudna bocni linie) dodavkovy automobil s hnanou predni napravou na nizkoprofilovych pneu deklarovany jako auto se zvysenou pruchodivosti? Ktery z manazeru se to tak zkouril?
Tak mě napadá, kdo si bude kupovat "holého" Roomstera? Vždyť ty plasty Roomscouta usadily dokonale na silnici. Ber ho všema deseti. Absence 4x4 tě nemusí bolet, pokud tedy nerozvážíš po Špindlu rohlíky. Je to trend doby, vypadat jako ošlehanej terénní kovboj. Tak dnes velmi silně - BRAVO SKODA :yes:
Souhlasím s ohlasy, že to vypadá lépe než normální verze, ale!!!!
Vždyť ten jejich stále vychvalovaný a propagovaný roomster je jenom strašná, a zbytečně předražená krabice na kolech. Nebýt kvalitního podvozku a řazení, tak to stojí úplně za h.... . Nevím, jestli je to nejvhodněji nastavený trend od škodovky, a do toho všeho ještě teď přifrčí ta nová otřesná fábie, koho to tam v tom designovém centru živí. Mají jenom štěstí, že češi jsou zarytí nákupčí škodovek :-( Hrůza lidi, rozhlídněte se a kupujte stejně kvalitní, lépe vybavená a hlavně levnější auta :-)
Príde mi to ako mrhanie času a energie, vyrábať takéto autá. Kludne by to mohli predávať ako optipaket pre "domáci" tuning. Keď z toho robia pomali modelovú radu, tak mi to príde až smutné... :-(