Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

OT: ZLATÝ VENTILEK
| 20. 11. 2006 09:40
Tak je to tady opět. Krátké zpravodajství z legendární ankety ZLATÝ VENTILEK. Minule jsme pro oživení paměti přopomněli centrální, nosné kategorie. Dnes tedy jen shrnutí památných událostí minulého týdne, událostí, které nejsou bez ambicí na nominaci v některé z kategorií. Tak především kategorie VĚTA ROKU - zde bude nepochybně velké horko – nominováni z minulého týdně jsou tři kolegové, jeden za úpornou snahu vnutit diskutérům myšlénku, že LADA je něco mezi Caymanem a AUDI RS4, neboť její optimální rychlost se na německých dálnicích pohybuje údajně kolem 200 km/hod. Druhým nominovaným je kolega s dokonale originální formulací, že totiž "Octavia je v rámci technických možností vlastně jen upravená Škoda 100." A konečně nominace třetí – Apoštol R36 byl jedním diskutérem postaven do jedné konkurenční kóje s NISSAN 350Z. v rámci objektivity nutno přiznat, že vyhrál Nissan. Tyhle perly, ty nemohou zůstat bez ocenění, to jistě uznáme všichni. Závěrem ještě upozorňuji na kategorii COMEBACK ROKU. Jedná se o novou kategorii, kterou zřizujeme pod tlakem okolností. Ano jsou návraty triumfální a jsou návraty k uzoufání. Tak i do této kategorie je možné nominovat adepty. S přáním hezkého motoristického týdne a v očekávání brilantních formulací na diskuzi zůstává vaše porota :yes:
OT: ZLATÝ VENTILEK
neregistrovaný "Alessio"
| 20. 11. 2006 15:49
...porota????? Ty hlasy v tvojí hlavě??? >:D
OT: ZLATÝ VENTILEK
| 20. 11. 2006 15:54
Porota je složená výhradně z motoristických superprofíků... sice je tak trochu ilegální, ale můžeš mi věřit... ;-) ostatně vystupuji za ní zde já, takže to tě jistě uklidnilo :-) :yes:
OT: ZLATÝ VENTILEK
anonym
| 20. 11. 2006 20:45
Bojím se, že vím, kdo je v porotě...J+B+GTI? :-)
OT: ZLATÝ VENTILEK
| 20. 11. 2006 21:43
:-) :-) ;-) :yes:
OT: ZLATÝ VENTILEK
anonym
| 20. 11. 2006 21:46
a sakra... :-)
OT: ZLATÝ VENTILEK
| 20. 11. 2006 22:40
:-)
BORAN ČÍNIČITÝ
| 20. 11. 2006 09:46
Dobrá zpráva... Čína jede na VW... to je správný směr. A pohlédni na fotografii z výstavy... možná se ti zdá, že je ten GOLF, Gé GOLF, Gé, jako - GURU, nějaký vysoký... vzhledem k okolním postavám... tak to je optický klam... je to stále ten tvůj obdivovaný GURU IV.
BORAN ČÍNIČITÝ
| 20. 11. 2006 10:47
Chápu, že čínští zákazníci to chtějí, ale tohle je na hranici únosnosti evropského žaludku. Naroubovat na G4 masku z Tourana, která tam imho vůbec nepasuje, "zmodernizovat" zadní světla ve stylu Pola, přidat k tomu děsivý kola a nazvat to Bora HS ... no nevim 8-s
BORAN ČÍNIČITÝ
| 20. 11. 2006 10:49
No, také jsem na to čučel :-) ale, jak píšeš, je to o vkusu zákazníků... rozhodně ta světla udělali na základě bedlivého průzkumu. P.S. Buďme šťastní, kde žijeme :-) ;-)
OT: TEST - GO GT
| 20. 11. 2006 10:02
Zatáhni nudli a...čti. Čti pozorně. Tohle není nic pro bezdomovce, tohle je ostrej koník od VW. Nudit se? Neboj, nebudeš se nudit, tahle kára ti nedá šanci. Možná zhasneš... u sebe v pokoji a strháš všechny plakáty... abys nadupal nad pelest nové dělo... novou dělovou kouli... jo, GOLF, Gé GOLF. Gé, jako - GRUU GT. a pokud nejsi úplně nahlujchej z empétrojkovejch seancí... vychutnáš fatk di symfonii v c-tur :-) :yes: aby tě katapultovala někam mezi komprsor a turbo. P.S. Zejtra si nech na kořen přirození vytetovat dvě písmena - G a T. Budeš k neutahání. BRAVO TEST :yes: BRAVO VĚTY (symfonie je dokonalá) a - BRAVO GURU GT :yes:
OT: TEST - GO GT
neregistrovaný "Umierneny"
| 20. 11. 2006 10:35
Cena Golf GT + Climatronic v DE je 20005 EUR = 812 tisic SKK, v CZ je 724700 CZK = 923 tisic SKK, SK je 878 tisic SKK. Nestudoval som presne vybavu, mozno tam su rozdiely.
OT: TEST - GO GT
| 20. 11. 2006 10:47
Zajímavé...
OT: TEST - GO GT
neregistrovaný "Well"
| 20. 11. 2006 20:32
Zajímavé možná, ale předražené určitě ;-) .
OT: TEST - GO GT
| 20. 11. 2006 21:44
Není to předražené... platíš tu fintu s motorem...
OT: TEST - GO GT
neregistrovaný "MitsuX"
| 20. 11. 2006 10:36
Test GT. Design klasickej hnus. S tím těžko něco naděláme. Redakce si z nás dělá bžundu, bo ten nápis GT na volantu září na celej kokpit, to si musel redaktor všimnout hned >:D >:D
OT: TEST - GO GT
| 20. 11. 2006 10:46
Máš opravdu geniální postřeh... :-) To víme všichni (myslím to o tom logu), nadto však víme i to, proč je to tak psáno. Příště trochu víc při čtení přemýšlej.
OT: TEST - GO GT
neregistrovaný "MitsuX"
| 20. 11. 2006 15:14
Neboj, mě ten podtext byl jasnej, jenže nebejt toho volantoveho GT, tak se to opravdu mohlo stát..v tom spočívá celá tragédie VV, potažmo golfa samotného :no:
OT: TEST - GO GT
| 20. 11. 2006 15:55
a ty bys chtěl, aby Golf vypadal z dálky jako EVO? 8-s ;-) :-)
OT: TEST - GO GT
| 20. 11. 2006 11:04
Auto dobrý, motor skvělý ... ale cena tomu trochu škodí. Rozdíl prakticky jen ve výšce pojistky, to asi trhák nebude.
OT: TEST - GO GT
| 20. 11. 2006 11:07
Jo, platí se ten motůoek... kterej je tedy božskej... ovšem v našich podmínkách to pro vyšší cenu nebude mít GT jednoduché.
OT: TEST - GO GT
| 20. 11. 2006 15:21
Myslim, že to nebude mít jednoduché v žádných podmínkách. Potencionální zákazník zvolí spíše GTI. Za nevelký příplatek získá výrazně lepší auto, jak z venku, tak zevnitř. Mám husí kůži, aby FabiaII 1.4TSI nestála 700.
OT: TEST - GO GT
| 20. 11. 2006 15:56
Jestli bude, viděl bych to kolem 580.
gumy?
anonym
| 20. 11. 2006 11:43
kukajte na tie spickove HANKOOKY >:D
22 století?
neregistrovaný "OZZY"
| 20. 11. 2006 17:40
To je nádherný,převratný futuristický koncept. BRAVO VWMIN. >:D >:D >:D
se
neregistrovaný "se"
| 1. 1. 2008 15:43
ferari :no: golf :yes: >:D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku