Motorky
0
25Kw je od 21let???
Přejít do diskuze
Píšete o třech modech automatu,ale třetí mod Rain myslím neznamená
závodní,ale že je to nastavení v případě deště.Jinak pokud tam bude i možnost ručního řazení,tak je to super,člověk se aspoň vě městě pokochá krásnýma holkama.
závodní,ale že je to nastavení v případě deště.Jinak pokud tam bude i možnost ručního řazení,tak je to super,člověk se aspoň vě městě pokochá krásnýma holkama.
Právěže můžete stát i na 1. Je to jak velký skútr, přijedete před semafory, prstíkem lehce odcvakáte na 1 s stojíte. Blikne zelená, jen otočíte plynem, spojka sepne a frrrrr. Bez řazení z N na 1, mačkání spojky, starost, že to zdechne... nic 😉
takže paráda. Na zvedání na zadek nebo wheele ta převodka asi nemá vliv. A právě mě zajímalo jak je to s popojížděním ve městě kdy se jinak prsty na spojce nezastaví. Pak to každou chvíli přecvakává samo 1-N-1-N...? nebo teda můžu stát na 1?
Za tu chybku si sypu popel na hlavu, máte pravdu, jde o tři módy řazení😒br />
Gearbox: Sequential with manual or automatic mode selectable by the user.
7 ratios in manual mode.
3 mappings (Touring, Sport, Rain) in automatic mode.
Gear change by pedal or handlebar command.
The user can switch from automatic to sequential mode at any moment.
Clutch: Automatic
Díky za upozornění! Opravím to, až budu doma.
Se sekvenční převodovkou jsem se setkal u testu Yamahy FJR1300AS a své závěry jsem publikoval za svého dřívějšího působení u Autorevue. Překopíruji vám část toho testu, ať to nemusíte pracně hledat:
Další zmínku věnuji poloautomatickému elektronickému řadícímu systému (YCC-S, Yamaha Chip Controlled Shift). Ovládání převodovky jde normálně levou nohou, ale i tlačítky na levé straně řídítek. Převodovka má trochu nestandardně poskládané stupně: N – 1 – 2 … 5 a zvláštností je, že na jedničku motocykl začne reagovat až po přidání plynu, jinak se první rychlost chová jako neutrál. Převodovka při změně rychlostního stupně mírně cvakla, pod plným plynem i lehce škubla, ale nic nepříjemného nebo nepředvídatelného se nestalo a poloautomat přidával na pohodlí a komfortu.
Tlačítkem opět na levé straně řidítek aktivujete po nastartování motocyklu ruční řazení, které funguje na principu řazení převodů u horských kol, tedy ukazováčkem řadíte jednotlivé stupně nahoru a palcem podřazujete. Aby si řidič při podřazování palcem občas nezatroubil, je dobré převodovku ovládat pouze ukazováčkem: při řazení nahoru malou páčku mačkám a při podřazování do ní cvrnkám. Je to praktičtější a při dojíždění na křižovatku vám zůstává palec na ovládání směrových světel. Poznámka nakonec: klasické nožní řazení funguje vždy, ruční pouze tehdy, když si jej aktivujete.
Yamaha FJR1300AS je cestovní motorka, umí být zatraceně rychlá a přitom dává řidičovi dostatek pohodlí. Poloautomatická převodovka zvedá pohodlí při řízení motocyklu a je dle mého soudu krokem správným směrem.
Gearbox: Sequential with manual or automatic mode selectable by the user.
7 ratios in manual mode.
3 mappings (Touring, Sport, Rain) in automatic mode.
Gear change by pedal or handlebar command.
The user can switch from automatic to sequential mode at any moment.
Clutch: Automatic
Díky za upozornění! Opravím to, až budu doma.
Se sekvenční převodovkou jsem se setkal u testu Yamahy FJR1300AS a své závěry jsem publikoval za svého dřívějšího působení u Autorevue. Překopíruji vám část toho testu, ať to nemusíte pracně hledat:
Další zmínku věnuji poloautomatickému elektronickému řadícímu systému (YCC-S, Yamaha Chip Controlled Shift). Ovládání převodovky jde normálně levou nohou, ale i tlačítky na levé straně řídítek. Převodovka má trochu nestandardně poskládané stupně: N – 1 – 2 … 5 a zvláštností je, že na jedničku motocykl začne reagovat až po přidání plynu, jinak se první rychlost chová jako neutrál. Převodovka při změně rychlostního stupně mírně cvakla, pod plným plynem i lehce škubla, ale nic nepříjemného nebo nepředvídatelného se nestalo a poloautomat přidával na pohodlí a komfortu.
Tlačítkem opět na levé straně řidítek aktivujete po nastartování motocyklu ruční řazení, které funguje na principu řazení převodů u horských kol, tedy ukazováčkem řadíte jednotlivé stupně nahoru a palcem podřazujete. Aby si řidič při podřazování palcem občas nezatroubil, je dobré převodovku ovládat pouze ukazováčkem: při řazení nahoru malou páčku mačkám a při podřazování do ní cvrnkám. Je to praktičtější a při dojíždění na křižovatku vám zůstává palec na ovládání směrových světel. Poznámka nakonec: klasické nožní řazení funguje vždy, ruční pouze tehdy, když si jej aktivujete.
Yamaha FJR1300AS je cestovní motorka, umí být zatraceně rychlá a přitom dává řidičovi dostatek pohodlí. Poloautomatická převodovka zvedá pohodlí při řízení motocyklu a je dle mého soudu krokem správným směrem.
výbornej počin :yes: A navíc snad první bike na kterým se mně líbí trubkovej rám. Ale teda jinde sem četl že ty tři režimy sou režimy řazení a ne režimy vstřikování paliva. Jak to je? Jinak ta sekvenční převodovka je skvělá věc, ale bojím se že to ubere řidiči radost z ovládání. Romane ty s tím máš zkušenosti....je to tak?