To já bych napsal přesný opak :-) Jezdí jich spoustu, protože jsou levná. A levná jsou, protože je to porucha za poruchou. Ale beru, že jsou i vyjímky a na svá léta má Opel celkem trvanlivý design. ;-)
zase, kdyby byly takový plačky a musely by se do nich sypat peníze, tak by si to lidi hooodně rozmysleli. Astra je dobré auto. ne nejlepší, ale zdaleka ne nejhorší. A vypadá docela pěkně.
O to bych až zas takový strach neměl. Tendle motor si asi nikdo nepořídí jako služebák pro 50tis ročně, ale spíš pro radost, takže bych se nedivil, kdyby ho pak po šesti, sedmi letech prodával s necelými 100tis na kontě a to ten motor určitě zvládne.
O životnost motoru bych se neobával. I když nejde o softturbo, tento motor není stavěn pro vysoké otáčky a proto pokud se k němu bude přistupovat tak jak se má, bude mít standardní životnost, rozhodně delší než komplikovaná 1,4TSi od VW. Rozhodně je to aspirant na motor roku v dané kategorii a Opel dobře odhadl trend v posilování nízkoobjemových benzínových motorů kvalitním turbodmychadlem. Jen dodám, že tentýž výkon neměl žádný vliv na životnost motoru VW 1.8t 132kW. A tento motor už má sakra něco za sebou a rozdíl v objemu 200cm3 není tak zásadní. Takže není co řešit. Jen jsem zvědav na cenu. Opel poslední dobou válí pánové, a VW mně začíná nudit. Čím to je. Někdo nám tady usíná na vavřínech. >:D:yes::yes:
:-! smejdi :-) Astra je good,koupili jsme minule vanoce kombika s 1,6 twinport :-| a ted udelali silnejsi variantuachjo,proc to nemohlo bejt uz predtim :'-(:'-(
Jinak auto je to perfekt..
Motor 1,6 Twin Port je výkonově o ničem - vyjížděl jsem z vedlejší na hlavní a přestože dvojka šla až na podlahu, naskládalo se mi několik auto do zpětného zrcátka ... Zkus 1,7 CDTi 74 kW, s Astrou slušně zamává ... jen škoda, že nejde zapřáhnout do automatu :-(
mam 1.7cdti a skusil som aj 1.6twinport... benzinak je pre rozbeh ovela zivsi, ak si s nim mal problemy pri rychlom rozjazde, tak na 1.7cdti 74kW zabudni, to je pre rozbeh ovela lenivejsie:) ale inak uplne v pohode uz ked je to rozbehnute a v otackach, s predbiehanim ziadny problem
tak s timhle problem nemam,musis si uvedomit,ze je tam twinport,tim padem to bere dost z vejfuku zpatky do valcu,musis vedet jak tu "klapku" prinutit aby sel benzinek :) a ne vypary....
mam 1.7cdti a skusil som aj 1.6twinport... benzinak je pre rozbeh ovela zivsi, ak si s nim mal problemy pri rychlom rozjazde, tak na 1.7cdti 74kW zabudni, to je pre rozbeh ovela lenivejsie:) ale inak uplne v pohode uz ked je to rozbehnute a v otackach, s predbiehanim ziadny problem
nahlásit administrátorovi … Odpovědět …
< Re: Tak to me nasrali
Datum: 21.11.2006 22:08Autor: "anonym" [85.70.250.XXX]
tak s timhle problem nemam,musis si uvedomit,ze je tam twinport,tim padem
Autem roku v Itálii se stal suveréne Peugeot 207 (763 b.), Citroen C4 Picasso (377 b.), Alfa Romeo Brera (320 b.), Opel Corsa (290 b.), BMW 3 Coupé (198 b.). Takové výsledky bych čekal v jiné zemi než Itálii. [odkaz]
Pafel asi neměl možnost vyzkoušet novou Astru, protože by takový nesmysl nemohl nikdy vypustit z huby! :no:
Opel je nejlepší německá automobilová značka posledních dvou let!!! Prodejní výsledky nové Astry v Německu mluví za vše, což má za následek zvyšování kvality.
..vlastnil jsem už dvě Astry .Géčkovou a to do novoty a pak taky kupátko - Bertone . Z hlediska designu to byly ve své době naprosté bomby.S tím se nedá ta současná Astra srovnat . Zejména kupátko,které jsem před nedávnem teprve prodal, bylo něčím vyjímečným , zejména ve zlaté barvě !!! Je ovšem pravdou , že kvalita některých dílů nebyla zrovna hlavím plusem tohoto vozidla . Výměna hrazdy zapalovaní při 45000 km není asi normální . Ale vždy jsem dojel,kde jsem potřeboval. Nikdy jsem nezůstal stát . Z tohoto hlediska zůstává Astra v mé paměti jako dobré vozítko pro někoho kdo najede ročně maximálně 35000 km. Ale někdo může mít úplně jiné zkušenosti .... , že ? :-)
facelift je opravdu decentni,ale diky za to, soucasne tvaroslovi znacky se mi libi, interier povazuju za opravdu hezky. A ten hatch s prodlouzenym oknem :)
astru kombi1,6 som kúpil v auguste .v predajni mi povedali,že je už v modelovom roku 07 .Teraz najazdených 8000 ,priemerná spotreba 7.2l/100( 40%mesto,20% dialnica 40%okresky)a klesá .Čo sa týka dynamiky rozbehu pri vycházdaní na hlavnú cestu na dvojke je to fakt bieda ale inak niečo obehnúť nie problém.
astru som si vybral hlavne pre kufor a cenu 530 000 bezDPH po prestavbe na N1 pri výbave všetko v elektrike, 6arb automt.klima, cd Mp3 6repro, hmlovky, 16 zliatinové disky ,volant koža .lakťová opierka ,metalíza ,Pal.Poč. V tejto výbave a s porovnateľným kufrom bola konkurencia o 100-200 tisíc drahšia dokonca cenou sa jej blížila fábia kombi
Dám si dorobiť vyhrievanie sedačiek a tenpomat vraj ich stačí aktivovať v riad.jednotke a pridať spínače cena -50%oproti origoš z fabriky.
Astra čo sa týka dizajnu je na slušnej úrovni, ale čo sa týka bezpečnosti, tak radšej pomlčím. Nikomu neprajem kolíziu s týmto autom. Po skúsonostiach (aj iných) majú ople problémy s aktiváciou airbagov.
Opel jako "exkluzivni" znacka pro vychodni trhy...jeste tak mozna;( spousta lidi, ktery chtej doslova za kazdou cenu jezdit v necem jinem, hlavne aby to nebyla Skodovka...jinak Opel radeji uz nikdy, pro naprostou ztratu duvery;( moc chytra koupe to neni
Kvalitu těžko posoudit, ale motory pomálu dostávají technologie, které má už honda skoro dvacet let :-) . Přesto je Astra (hlavně 3D) jednoznačně designově nejpovedenější auto pocházející z EU :yes: .
mam len jednu otazku.ma niekto skusenosti s 1.6 132kW? rozmyslam ze by som ju kupil ale neviem ci sa to oplati.dizajnovo je to spicka len ma zaujima ci aj spolahlivost je tak dobra.