Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Marko: Budúcnosť Seatu

Dnešnou témou je Seat. Značka zmietaná v posledných mesiacoch existenčnými problémami. Posledný vývoj však v náznakoch odhaľuje možné riešenia súčasného stavu.
Zpět na článek
9. 11. 2006 08:35
neregistrovaný "Tomáš (AUTO.CZ)"
9. 11. 2006 08:45
anonym
9. 11. 2006 09:03
neregistrovaný "Galant"
9. 11. 2006 09:48
neregistrovaný "Lev"
9. 11. 2006 10:21
9. 11. 2006 10:25
neregistrovaný "Galant"
9. 11. 2006 10:36
9. 11. 2006 15:08
neregistrovaný "wolff"
9. 11. 2006 10:29
2. 1. 2007 10:34
neregistrovaný "Škroma"
9. 11. 2006 09:24
neregistrovaný "Leftie 81"
9. 11. 2006 09:32
anonym
9. 11. 2006 23:33
neregistrovaný "misoo"
11. 11. 2006 00:03
neregistrovaný "Lol"
9. 11. 2006 09:39
neregistrovaný "Lev"
9. 11. 2006 16:09
anonym
10. 11. 2006 11:28
neregistrovaný "Juraj"
12. 11. 2006 21:20
anonym
15. 11. 2006 15:50
neregistrovaný "rob2004"
20. 12. 2006 12:37
neregistrovaný "Muro"
13. 11. 2006 06:48
neregistrovaný "KOSS"
9. 11. 2006 09:52
neregistrovaný "zdenda"
9. 11. 2006 09:57
neregistrovaný "Leftie 81"
9. 11. 2006 10:42
9. 11. 2006 11:05
neregistrovaný "monsat"
9. 11. 2006 10:53
9. 11. 2006 11:03
neregistrovaný "monsat"
9. 11. 2006 10:25
neregistrovaný "wolff"
9. 11. 2006 10:39
9. 11. 2006 10:42
neregistrovaný "Pipo"
9. 11. 2006 10:55
9. 11. 2006 11:09
9. 11. 2006 11:50
9. 11. 2006 12:50
neregistrovaný "Anndy"
12. 11. 2006 21:23
neregistrovaný "spravne"
9. 11. 2006 17:11
neregistrovaný "Práša"
9. 11. 2006 11:10
9. 11. 2006 11:23
9. 11. 2006 11:36
neregistrovaný "Galant"
9. 11. 2006 11:39
9. 11. 2006 11:48
neregistrovaný "Galant"
9. 11. 2006 11:49
9. 11. 2006 11:54
neregistrovaný "Galant"
9. 11. 2006 11:54
9. 11. 2006 15:03
anonym
9. 11. 2006 23:43
neregistrovaný "misoo"
9. 11. 2006 11:51
9. 11. 2006 16:43
neregistrovaný "rob"
9. 11. 2006 13:36
neregistrovaný "Paco"
9. 11. 2006 16:37
neregistrovaný "rodrigez"
9. 11. 2006 16:51
9. 11. 2006 17:10
neregistrovaný "rodrigez"
9. 11. 2006 14:30
neregistrovaný "slovensky"
9. 11. 2006 14:53
neregistrovaný "ix"
9. 11. 2006 16:30
neregistrovaný "blue.sun"
9. 11. 2006 22:31
neregistrovaný "Gib"
10. 11. 2006 15:47
neregistrovaný "palo"
9. 11. 2006 14:43
anonym
9. 11. 2006 17:44
neregistrovaný "michal"
9. 11. 2006 20:54
9. 11. 2006 21:00
9. 11. 2006 17:58
9. 11. 2006 19:00
9. 11. 2006 19:30
neregistrovaný "bzuco"
9. 11. 2006 19:55
9. 11. 2006 23:05
neregistrovaný "jozef77"
9. 11. 2006 23:49
10. 11. 2006 21:10
neregistrovaný "jozef77"
12. 11. 2006 15:01
neregistrovaný "senzor"
9. 11. 2006 23:53
anonym
9. 11. 2006 23:54
neregistrovaný "misoo"
10. 11. 2006 00:11
10. 11. 2006 01:02
neregistrovaný "misoo"
12. 11. 2006 23:19
9. 11. 2006 21:03
9. 11. 2006 23:03
neregistrovaný "jozef77"
9. 11. 2006 19:51
neregistrovaný "OZZY"
9. 11. 2006 19:55
9. 11. 2006 19:57
9. 11. 2006 20:07
neregistrovaný "OZZY"
9. 11. 2006 21:06
9. 11. 2006 23:11
neregistrovaný "OZZY"
9. 11. 2006 23:44
9. 11. 2006 23:23
anonym
9. 11. 2006 23:47
10. 11. 2006 00:00
neregistrovaný "OZZY"
10. 11. 2006 00:09
10. 11. 2006 00:13
neregistrovaný "OZZY"
10. 11. 2006 00:27
10. 11. 2006 12:45
10. 11. 2006 17:03
10. 11. 2006 00:20
anonym
10. 11. 2006 00:25
10. 11. 2006 00:31
anonym
10. 11. 2006 00:36
10. 11. 2006 01:07
neregistrovaný "misoo"
12. 11. 2006 21:40
anonym
10. 11. 2006 17:56
neregistrovaný "OZZY"
10. 11. 2006 20:05
9. 11. 2006 22:14
neregistrovaný "Rumcajs"
10. 11. 2006 09:57
anonym
12. 11. 2006 21:30
anonym
10. 11. 2006 10:46
neregistrovaný "Johny.Rico"
10. 11. 2006 12:53
neregistrovaný "AliM"
10. 11. 2006 18:12
neregistrovaný "Johny.Rico"
10. 11. 2006 11:03
neregistrovaný "Honza"
12. 11. 2006 21:35
anonym
10. 11. 2006 12:30
neregistrovaný "haluz"
10. 11. 2006 12:33
neregistrovaný "Galant"
11. 11. 2006 08:12
neregistrovaný "Miso KE"
11. 11. 2006 12:25
neregistrovaný "salat"
11. 11. 2006 23:32
anonym
22. 11. 2006 23:44
anonym
neregistrovaný "Tomáš (AUTO.CZ)"
9. 11. 2006 08:35
Snad se SEAT vzchopí...
Snad se SEAT vzchopí...
Rozbalit vlákno
1
anonym
9. 11. 2006 08:45
Re: Snad se SEAT vzchopí...
Nová Ibiza, Cordoba, Alhambra až v roku 2008 ? Dovtedy už budú asi v takých sr...., že sa už z toho asi nevyhrabú.
neregistrovaný "Galant"
9. 11. 2006 09:03
Znáte někdo ?
Finanční výsledky značky ? Tady se píše hluboká ztráta, ale co to je přesně ? A jaký je trend ? Má někdo čísla/trendy pro každou značku koncernu ? Diky :yes:
Rozbalit vlákno
8
9. 11. 2006 09:43
Re: Znáte někdo ?
Seat mal za minuly rok stratu -62 mil. EUR / Ramcove cisla ziskov za minuly rok: VW 50 mlrd EUR / Audi 28 mlrd EUR / Skoda 6,5 mlrd EUR. Trio luxusnych znaciek som nenasiel. Je mozne , ze sa to da niekde vyhladat, ale nemam na to teraz cas...
neregistrovaný "Lev"
9. 11. 2006 09:48
Re: Znáte někdo ?
Marko: Jde asi o obrat ne o zisk - male upozorneni (pokud by slo o zisk, tak by jsi gtimu dal nejhezci darek:o). Jinak pekny clanek.
9. 11. 2006 10:21
Re: OPRAVA!!!
Urobil som samozrejme chybu (opisal som zly stlpec) - tie tri cisla su vynosy (revenues), nie zisky. Zisky su: VW - 741 mil EUR / Audi - 1,5 mlrd EUR / Skoda - 7,9mlrd KC
neregistrovaný "Galant"
9. 11. 2006 10:25
Re: OPRAVA!!!
díky moc :yes: koukám že Audi jede a táhne celý koncern, vypadá to že ji čeká zřejmě růžová budoucnost ;-) :yes:
Avatar - Dinar
9. 11. 2006 10:36
Re: OPRAVA!!!
Zajímavá je i ziskovost. VW 50mld / 0,75mld. tj. 1,5%; Audi 28/1,5 tj. 5,4%; Škoda 6,5/0,3 tj.4,6%. Z pohledu automobilového průmyslu je ziskovost Audi a Škody vynikající, 1,5% VW se komentuje samo. K analýze Seatu, Marko, opět skvělá práce. ;-)
neregistrovaný "wolff"
9. 11. 2006 15:08
Re: OPRAVA!!!
Máš pravdu. V současné době tomu tak je. POkud vím, zdravé číslo je od 3%... ;-) :yes: :yes:
9. 11. 2006 10:29
Re: OPRAVA!!!
Takže největší podíl do kasy přineslo Audi. 2x tolik co VW a 5x co Škoda ... Seat je na obtíž, abych pravdu řekl, když skončí ukápne jen malá slza. ;-\
neregistrovaný "Škroma"
2. 1. 2007 10:34
Re: OPRAVA!!!
Lépe bych to neřekl, Seat je na obtíž, proč držet čvtrtou značku, když všichni vědí, že palubka je z VW, motor z Audi, atd. atd. A drahé je to velice
neregistrovaný "Leftie 81"
9. 11. 2006 09:24
bude niekomu SEAT chýbať?
Bude niekomu SEAT chýbať? Mňa akurát mrzí koľko ľudí príde o prácu, ale to je asi tak všetko... ;-\ Bohužiaľ. :no:
Rozbalit vlákno
3
anonym
9. 11. 2006 09:32
Re: bude niekomu SEAT chýbať?
vidim to stejne
neregistrovaný "misoo"
9. 11. 2006 23:33
Re: bude niekomu SEAT chýbať?
paci sa mi novy leon, bude mi luto zamestnancov, ale inac ako vravite - vobec nic ! 8-s
neregistrovaný "Lol"
11. 11. 2006 00:03
Re: bude niekomu SEAT chýbať?
Kupoval som si v lete auto a vyberal som si nieco na tejto platfome, cize Octavia II, Golf a Leon. Skoda je nepekna konzervativna krabica, Golf tiez nijak neoslni ... zobral som Leona a som spokojny, co do dizajnu, interieru a motorizacie (2.0 TDI).
neregistrovaný "Lev"
9. 11. 2006 09:39
ad seat
o bylo by to hodne obdivuhodne, aby se seat vzchopil. Ono je problem, ze ta znacka vlastne nic nereprezentuje a nedava, pokud ji vyslovime, v podstate nic najevo. Tak je to problem u spousty vyrobku - co vlastne znamenaji, znaji je lide a co jim symbolizuji. Pominu tragickou nabidku (to je na delsi hodnoceni),ale kdyz se rekne audi (premiovy nemecky valitni vuz - ps. nehodnotim postaveni v usa nebo ve svete, kde se nemuze s bmw nebo mercedesem rovnat), kazdy vi co je to za auta. To same treba skoda (levnejsi kvalitni spolehlive vw). Ale ze by seat byl vlastne ferrari pro chude? to myslim ze urcite nehrozi a soucasna modelova paleta spis nasvedcuje ze jde o vyrobce skorododavek, mpv apod. Puvodne to bylo levne vw ze spanelska a najednou to ma byt v podstate sportovni trida.

A pokud budou dalsi prebalena vozy od vw, tak to tezko pomuze. Viz arosa a lupo. Kdysi to mozna slo, dnes uz je vyber a nabidka nekde jinde.
Rozbalit vlákno
6
anonym
9. 11. 2006 16:09
Re: ad seat
asi mas pravdu sam mam seat a aj keby som ako chcel nevidim tam moje dalsie auto
neregistrovaný "Juraj"
10. 11. 2006 11:28
Re: ad seat
Tak isto mam Seat - Seat Ibiza 1.4TDi, rocnik 2006, ale je to prvy a zaroven posledny Seat, ktory mame v rodine. Dizajn je fajn (volil som Ibizu preto, lebo sa mi nepacil dizajn Fabie, hlavne v interiery), ale kvalita je nedostatocna. Po 5000km sa mi spalila spojka. Vymenili mi ju, ale teraz tvrdia, ze im to vyrobca neuznal a chcu, aby som vymenu zaplatil. Nova spojka, co mi dali, uz tiez smrdi... Okrem toho dako zacali buchat plasty v kufri a zda sa, ze zacinaju problemy so zadnym ostrekovacom... Seat nikdy viac
anonym
12. 11. 2006 21:20
Re: ad seat
to sa ti moze stat pri kazdom auto o to viac to naserie ked to rez bude nejaka premiova znacka.
mne sa asi rozpada pol rocny fiat, seat mam tri roky a ziadny problem, dve ziarovky
neregistrovaný "rob2004"
15. 11. 2006 15:50
Re: Seat Ibiza s novym motorom 1.4i 85k
...pred par dnami som kupil Ibizu 1,4i Styl 85k - auto jazdi do pohody {-mal som predtym Ibizu 1.9TDI takze som vlastnosti ako tak poznal } ALE tento model ma neskutocne klepavy zvuk motora pri zatazi. Je horsi ako 10 rocny diesel od renaultu!!! Vraj je to NOVY vylepseny motor pre rok 2006, ALE kto ma rad kulturu cestovania, tak RUKY PREC !!! alebo velmi silna/hlucna aparatura...
neregistrovaný "Muro"
20. 12. 2006 12:37
Re: Seat Ibiza s novym motorom 1.4i 85k
mám asi dva mesiace Ibizu 1,4 16V 85k ale motor ide ticho v každom režime, skôr mi vadia plasty - tie sú poriadne klepotavé, hlavne teraz v zime, nestačím sa obzerať, ktorý a odkiaľ klepe... :-(
neregistrovaný "KOSS"
13. 11. 2006 06:48
Re: Seat Ibiza s novym motorom 1.4i 85k
Prislusnost k znacce a symbolika znacky se da vytvorit reklamni kampani. To je jen "maly" problem. Spise jde o to aby zaujali a zvysili povedomi o znacce. Mohou nabrat stejny obrat jako Fiat, ovsem take ten opacny, samozrejme.
neregistrovaný "zdenda"
9. 11. 2006 09:52
super
Jste proste Redaktor s R. Mel bych na Vas malou prosbicku. Je mi 12 let a preci jen tolik nerozumim slovenstine, myslite, ze by slo u nekterych mene pribuznych slov pridat jejich cesky vyraz? To neberte nijak spatne, pokud ne, tak Vase clanky budu cist stejne, jen si budu muset nektere vyrazy domyslet nebo se zeptat.
Dik za dalsi skvely clanek
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Leftie 81"
9. 11. 2006 09:57
Re: super
Spíš si čomu si nerozumel a ja Ti to preložím. ;-) Sepiš čemu jsi nerozuměl a já Ti to přeložím ;-)
9. 11. 2006 10:42
Re: super
Muzu se o to pokusit v pristim clanku. Nevim ale co to s tim clankem udela - a taky nevim, kterym slovum konkretne nerozumis (nebo spis nebudes rozumet). Nevim jestli by neboli jednoduchsi se tech nekolik rozdilnych vyrazu naucit... Kazdopadne to muzu skusit napsat "dualne"... :-) ;-)
neregistrovaný "monsat"
9. 11. 2006 11:05
Re: super
to by jinak skvělému článku podle mne moc neprospělo
9. 11. 2006 10:53
Re: super
tady je možná malá pomůcka:
[odkaz]
neregistrovaný "monsat"
9. 11. 2006 11:03
Re: super
tady máš ideální možnost se trochu seznámit se slovenštinou, protože, kde k ní dnes normální Čech dnes narazí? Ber to tak, že stále platí: "Kolik umíš jazyků, ......" ;-)
neregistrovaný "wolff"
9. 11. 2006 10:25
Marko
má to jeden háčik... A to ten, že Dr. Bernd Pischetsrieder končí! Takže...bych to s tím 100% přežitím Seatu neviděl tak horký... Co ty na to jako svazák? ;-)
Rozbalit vlákno
1
9. 11. 2006 10:39
Re: Marko
Ten clanok bol pisany este pred oznamenim jeho odchodu (btw. vcera bola pod clankom k tejto teme (pischetsrieder) diskuska). Nemyslim si ale, ze by to Seat neprezil. Uz iba preto, ze novym sefom VW je Martin Winterkorn, kt. doteraz sefoval Audi - a ako sef spotrtovej skupiny mal na starosti aj Seat. Posledne personalne zmeny vo vedeni Seatu, aj zmenenu strategiu navrhoval prave on. ;-)
neregistrovaný "Pipo"
9. 11. 2006 10:42
Je to skoda
Myslim ze seat vsadil na to comu sa hovori okukany disegn. Ked prisla nova Altea tak som si povedal najkrajsie kompaktne MPV a tezaz keby som sa mal rozhodovat asi by som si ani nevspomenul aj ked stale vyzera dobre. Seat to *** lebo na tomto okukanom designe postavil skoro celu modelovu paletu a tym tu okukanost este znasobil. Kym Leon este ujde a predstavuje priemerny voz v nizsej strednej u Toleda je to dost zle ja neviem preco sa nepoucili od Renaultu a jeho Vel Satisa ved je to do oci bijuce. Znacka si moze dovolit experimenty ked ma stabilitu a nie ked preziva vid Altea XL. Dufam ze sa Seatu bude darit a prinesie nam este nejake pekne auta bolo by to skoda keby skoncil. ;-\ ;-\
Rozbalit vlákno
0
9. 11. 2006 10:55
LAMBADA
No, tak to je tanec... někdo to ovšem rozetnout musí... tak Lambo... Kdo dnes pamatuje, že po listopadové revoluci, tu mělo obrovský (obrovský) kredit jedno malé auto ze SEATU?... Ibiza.... zejména v temně zelené barvě... kdo pamatuje obrovskou šlehu, kterou bylo zkraje devadesátých let TOLEDO... Jeho zadní blatník, resp. výkroj blatníku... ano tehdy se tu na silnicích zaklínala tahle dvě slova - Ibiza, Toledo... jenže to je už přes patnáct let... Velmi živě si pamatuji na ten Přerod Seatu, na to jeho vytžení z chapadel Fiatu a jeho uložení do náruče VW... Dnes tedy Marko dokonale popsal stav věci SEAT :yes: Jo... kopie Fiatu, nadějná identita skrzevá sportovní značku pro mladou klientelu, podcenění absence historické tradice, a nyní pozvolný odklon od sportovního image... Tak držme palce SEATU... motorizoval tuhle republiku významným podílem na počátku devadesátých let. Ostatně, vyjeď na silnici... do minuty potkáš SEAT. BRAVO MARKO :yes:
Rozbalit vlákno
15
9. 11. 2006 11:09
Re: LAMBADA
:-) :yes: Este si pamatam ako som bol ako maly chlapec na prvom porevulocnom Autosalone v Prahe (1991). Zrazu ozilo vsetko to, co som vidal na strankach AutoMobilu... A bolo tam aj nove Toledo. Z tych "beznych" aut robilo ako novinka velmi sebavedomy dojem. A malo pekny prospekt - z lakovaneho kartonu (este by som ho aj niekde nasiel.. :-) ) A potom, v 93 prisla Ibiza... Obe auta boli na tu dobu velmi, velmi slusne. Dnes, ked stretnem zcasu-nacas aktualnu Ibizu,( a nove Toledo nestretavam takmer vobec,) a spomeniem si na tie auta zo zaciatku 90. rokov je mi trochu luto Seatu - ako sa mu to mohlo stat...
9. 11. 2006 11:50
Re: LAMBADA
Ano ano... mám to v sobě stejně tak.
neregistrovaný "Anndy"
9. 11. 2006 12:50
Re: LAMBADA
Ale cordoba je stale najkrajsi malicky sedan. A uzitkove vlastnosti ma dost dobre.
neregistrovaný "spravne"
12. 11. 2006 21:23
Re: LAMBADA
spravne
neregistrovaný "Práša"
9. 11. 2006 17:11
Re: LAMBADA
No, a co teprve když přišel Leon. Líp udělaný zadek se těžko hledá. A oni z něj udělají takovou bublinu... ;-\
9. 11. 2006 11:10
Re: LAMBADA
Jj, Seat Toledo a jeho bráška Vento. Sen každého taxikáře, který neměl na Benz 190. Jenže svět se točí a dnes má každý Superba nebo E-Klasse. Na Seat si nikdo ani nevzdechne, nakonec k tomu nemají ani důvod. ;-\ :no:
9. 11. 2006 11:23
Re: LAMBADA
Toledo v bielej mal ujko zaciatkom 90 rokov. Doteraz si pametam ze sme isli 140 a v aute bolo nadherne ticho (na tu dobu) - presadal som z Lady. :-) A potom tu bol Leon. :yes: A teraz ? Nic moc. ;-\ :'-( PS:nieco pre teba : [odkaz]
neregistrovaný "Galant"
9. 11. 2006 11:36
Re: LAMBADA
no já teda nevím...mě ty hranaté tvary nikdy nějak moc neoslovily..vypadalo jako starý Passat...uvnitř tvrdé plasty..asi si hodně rýpnu, ale když to porovnám s Galantem z 93...moc se to porovnávat nedá..design, kvalita, technika, jízdní vlastnosti, v podstatě vše mělo Mitsubishi lepší rozdílem třídy..a i když to porovnám se starší generací tak bylo pořád o krok napřed..v té době měli Japonci všeobecně hodně navrch - Primera, 626, Carrina.. ovšem nenechte si mým rýpnutím rozhodit nostalgickou náladu ;-) :yes:
9. 11. 2006 11:39
Re: LAMBADA
Ja som do toho auta presadal z Lady takze ten rozdiel ta priam ovali. ;-) >:D Dalsie auto bola Camry 2,2 s automatom a to uz bolo zase o stupen dva vyssie. ;-)
neregistrovaný "Galant"
9. 11. 2006 11:48
Re: LAMBADA
naprosto ti rozumím - já právě v té době (vlastnil jsem Š120 - ovšem pozor - pětikvalt !) jsem sedl do Galantu GTI z ´87, ovšem pozor - ABS, 2.0 100kW, elektronické nastavení tlumičů (!), jeli jsme jen tak 170 - v autě "relativní" ticho a to jsem opravdu těžce rozdýchával....a z toho pramení má "úchylka" na jap. auta :-)
Avatar - Dinar
9. 11. 2006 11:49
Re: LAMBADA
Toledo nepochybně bylo snem českého taxíkáře, ale i chalupáře, a slušně plnilo také funkci firemních aut. Ale pořád je třeba mít na paměti, že úspěšné bylo hlavně kvůli své koncepci liftbacku s obrovským kufrem a motorům tdi. Byla to ale pořád nižší střední, navíc o generaci zpět (podvozek G2), G3 jako jeho současník byl podvozkem i vnitřkem jinde. S galantem bych toledo vůbec nesrovnával, jak sám říkáš, ten byl lepší rozdílem třídy, jistě, on taky jiná třída byl. ;-)
neregistrovaný "Galant"
9. 11. 2006 11:54
Re: LAMBADA
já vím, oni se nám třídy pořád tak nějak mění...beru to tak že pod Galantem byl Lancer a to taky s Toledem srovnávat nejde, protože to byl zas větší Colt :-) Takže vlastně Toledo bylo mezi Lancerem a Galantem. S kufrem a TDI souhlasím - to trh potřeboval, ale ty tvary, ty mě nejak neoslovily, zejména proporce...
anonym
9. 11. 2006 15:03
Re: ADLATUS GTI
:no:
neregistrovaný "misoo"
9. 11. 2006 23:43
Re: TOLEDO - naraznik
ten zadny naraznik si pamatam, to bol designersky klenot, som z neho nemohol spavat... >:D ;-) teraz ked ho vidim, len spominam... (na vacsine aut uz ani rovno nedrzi !!) :-)
9. 11. 2006 11:51
budoucnost ?
no nechci být ošklivý ale esi to povedou dál tímto směrem tak teda podle mě budoucnost nemaj ;-\
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "rob"
9. 11. 2006 16:43
Re: budoucnost ?
Jediná šance je návazat na desing TOLEDO II., resp. LEON I. generace. Studií je dost, jen se to chce rozloučit s tím posledním trendem, který se většině lidí naprosto nelíbí. Motorizaci + podvozek nehodnotím, neboť vychází z koncernové výroby a myslím, že v něm problém neúspěchu rozhodně není.
neregistrovaný "Paco"
9. 11. 2006 13:36
Toledo III.
Mně se Toledo III. velice líbí. Je to elegantní, prostorné auto s výbornými jízdními vlastnostmi a poměrně příznivou cenou. Rovněž výbava na přání je dokonalá. Výběr motorů a převodovek je jako dělaný pro všechny trhy v západní, střední i východní Evropě. Propad prodejů přičítám mediální skandalizaci. Sledoval jsem pečlivě všechny články o Toledu a ani jedno hodnocení nevybočilo z nově vzniklé pověry: "naroubovaná mohutná záď"= kontroverzní design. Myslím, že spoustu lidí takové hodnocení rovnou odradilo od nákupu. Že ale auto tohoto designu má své příznivce, o tom svědčí poměrně vysoký počet Toled, který mohu potkat v ulicích Prahy, a to často také jako taxíky. Zkuste se na záď Toleda podívat trpělivě jenom trochu delší chvíli a zjistíte, že se jedná o skutečně atraktivní vůz...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "rodrigez"
9. 11. 2006 16:37
Re: Toledo III.
Nezpochybnuju ze se ti muze libit. Proti vkusu zadny dysputat... Nicmene pokud mluvim za sebe: At se divam jak se divam, Toledo III pro me navzdy zustane jen zprznena Altea. Jiny MODEL se proste nedela tim, ze tam prilepim kus kufru. Zduraznuju model. Kdyby se misto Toledo jmenovalo auto Altea Sedan nebo neco tak, tak bych to pochopil. Stejne je to s Thalii. Thalia=Clio+kufr. VW taky jen ke Golfu neprivaril zadek, aby mel Jettu. Cele auto proste vzhlizi jinak. To, co jsem napsal vyse, ovsem nevylucuje obchodni uspech. Mnoho lidi si koupi i auto, ktere se mu zrovna nejak moc nelibi, hlavne kdyz je levne. Tak to je i s Toledem. Pokud se nemylim, vychazi jako cenove priznivejsi Octavia. Stejne Ibiza je cenove prijatelnejsi Fabia. Nekteri zatracuji Skodu a kupuji si Seaty a mysli si, ze maji neco vic (Ma zahranicni limousine car ;-) ). Na me teda pusobi Seat jako lacina cetka v porovnani se zbytkem koncernu VW (kvalitou pouzitych materialu a ve zpracovani interieru) :-!
9. 11. 2006 16:51
Re: Toledo III.
Když je Toledo hezky obuté, nevypadá vyloženě zle. Problém je prostě ten, že to není žádné Toledo, ale další MPV z rodiny Seatu, a přiznejme barvu, ze sourozenců Altea, Leon je nejméně divácky atraktivní. Kdyby byla Altea, Altea XL a Altea "sedan", tak by to možná prošlo, ale dělat z jednoho auta celou modelovou řadu značky evidentně nefunguje a zákazníci to dali tvrdě najevo!
neregistrovaný "rodrigez"
9. 11. 2006 17:10
Re: Toledo III.
Moje rec (viz. vyse). Jen ty kola na muj vkus stale nestaci na to, aby Toledo za neco stalo... Snad jen jedine plus pro Toledo je, ze Altea XL je jeste daleko serednejsi (pro me). Zkrazka to nefunguje jak ropucha z pohadky - polibis ji a.... stale koukas na zjev. No ale vlastne ono auto za to nemuze - to designer a politika vedeni...
neregistrovaný "slovensky"
9. 11. 2006 14:30
slovensky
Proč je článek na českém webu slovensky?
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "ix"
9. 11. 2006 14:53
Re: slovensky
Je to jednoduce ... Lebo ho pise fundovany (veci znaly) chlapik, ktory je zhodou okolnosti slovak a bolo by podla mna hlupe (a zbytocne) ho prekladat do cestiny. Mas s tym nejaky problem ? Ak ano, nemusis ho citat ... (ale prides o zaujimave info ;)
neregistrovaný "blue.sun"
9. 11. 2006 16:30
Re: slovensky
Není to zbytečné reagovat na podobné příspěvky?
neregistrovaný "Gib"
9. 11. 2006 22:31
Re: slovensky
No to vies, to ja ta nestastna GLOBALIZACE >:D
neregistrovaný "palo"
10. 11. 2006 15:47
Re: slovensky
na druhej strane, ak zacnu pisat na ceskoslovenske weby odbornici z koreje, udem tiez proti : :*)
anonym
9. 11. 2006 14:43
aaa
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "michal"
9. 11. 2006 17:44
seat žije
zaprvé nechápu proč je celý článek v slovenštině. To je opravdu úlet jestli to nikdo neumí přepsat. A zadruhé, pokud by dotyčný četl správný zahraniční tisk a né nějaké nesmysli zjistil by že třeba prodej seatu Leon šel o 60% nahoru oproti minulému roku.
takže opatrně s tím umíráním
Rozbalit vlákno
3
Avatar - donPedro
9. 11. 2006 17:48
Re: seat žije
Tak to tedy pane PRRR!!! Snad jedině tvá méně častá návštěvnost tohoto serveru tě může omluvit z toho co jsi napsal v prvích dvou větách. No a zbytek ... to bych ani snad dále nerozváděl - snad jen že zpochybňovat Markovu anylýzu jest (slušně řečeno) odvážné a troufalé. Tož tak.
9. 11. 2006 20:54
Re: seat žije
Drahý Michale, dřív než začneš s xenofobní kritikou, měl by ses pořádně naučit svou mateřštinu a nepsat "nesmysli":-))
9. 11. 2006 21:00
Re: seat žije
Michale - po prve, budem Ti dalej odpovedat po slovensky (pretoze aj tak neverim, ze az docitas tento prispevok, budes schopny odpovede ;-) ) Po druhe (a to hlavne): Clanok vobec nepojednava o tom, kolko stupol predaj jedneho modelu (Leon), ale o tom ze predaje znacky Seat (celej, Michale! Celej!) klesaju... Po tretie: nikde nepisem ani len o umierani celeho Seatu. Alebo mas pocit, ze budovanie novej strategie, pripravovane modely, novy kvalitny sefdesigner od Lamborghini su nejakymi priznakmi umierania?! :-)
Avatar - donPedro
9. 11. 2006 17:58
S+S
aneb tedy S první, čili Seat: bravo Marko :yes: :yes: :yes: ostatně jako vždy. Bohužel to moc veselé čtení tentokráte není, ale taková je bohužel realita. A je zbytečné psát o tom že měl býti na světě první Leon, pak Altea (dejme tomu, že s názvem Leon Altea, apropó co to ta Altea vlastně znamená - zda-li tedy vůbec něco?) a Toledo mělo vypadat ouplně, ale ouplně jináč (třeba vč. verze kombi, či snad MPV). No šak uvidíme co nám/Seatu budoucnost přinese (???). A včíl S druhé, čili slovenčina: vážení přátelé, vy kteří zde horujete proti slovenštině, je mi z vás smutno, velmi smutno. Z vašich řádek zapáchajících xenofobií se mi dělá tedy hodně šoufl :no: :no: :no: A Marko (a i vy ostatní milí slovenští kolegové) nič si teho nerobte, já (a věřim že zde nejsem sám) se na váš milý, bratrský jazyk vždy těším :yes: :yes: :yes: Tož tak.
Rozbalit vlákno
14
9. 11. 2006 19:00
Re: S+S
Protestovat proti slovenštině zde může než primitiv s nulovým vzděláním, s nulovou výchovou a s nulovým kulturním povědomím. Ostatně takový by ten Markův článek nepochopil, ani kdyby byl psán česky... Již minule jsme to dost razantně řešili, leč je nutno počítat s tím, že intelektuální vybavenost (abych byl slušný) některých přiZpěvatelů, balancuje na hranici myšlénkového vakua.
neregistrovaný "bzuco"
9. 11. 2006 19:30
Re: S+S
>:D >:D >:D to v našom podani myšlienkové vákuum :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "jozef77"
9. 11. 2006 23:05
Re: S+S
Milý GTI, tentokrát s Tebou súhlasím do bodky. A to je čo povedať!!! >:-[] :yes:
9. 11. 2006 23:49
Re: S+S
Asi mě málo čteš ;-)
neregistrovaný "jozef77"
10. 11. 2006 21:10
Re: S+S
Všetko, alebo aby sa neozval nejaký Antislovák, všechno. ;-)
neregistrovaný "senzor"
12. 11. 2006 15:01
Re: S+S
Tiež sa pripájam.Dnes ma GTI šokoval.
anonym
9. 11. 2006 23:53
Re: S+S
:yes: :yes: divim sa ze tu za to Z nelietaju "vankuse" (nic proti) >:-[] ;-)
neregistrovaný "misoo"
9. 11. 2006 23:54
Re: S+S
to ja 8-s
neregistrovaný "misoo"
10. 11. 2006 01:02
Re: S+S
az teraz som objavil blog... :*) moc dobre a vystizne, rad som to cele znovu preletel ! :yes: kedy budu dalsie casti ??
12. 11. 2006 23:19
Re: S+S
:-) Každý týden...
neregistrovaný "jozef77"
9. 11. 2006 23:03
Re: S+S
Vďaka.:-) :yes:
neregistrovaný "OZZY"
9. 11. 2006 19:51
Do minuty?
Nechci Ti GTI kazit radost, ale na kterých silnicích že mám tedy jezdit, abych do minuty potkal SEAT?
Jestli myslíš Madrid, tak tam nejsem, ale předpokládám, že budeš mít pravdu.Ale jestli myslíš třeba trapnoiu Prahu, tak od okamžiku, co jsem si přečetl Tvůj příspěvek až do teďka jezdím a těch Seátků jsem moc nepotkal.Přesně 2. No za tolik hodin?
Já bych chtěl znát Tvůj názor, kdyby seat spadal pod GM.
Já Ti garantuji, že do minuty potkáš škodovku. Čím to asi bude?
Že by tou nejtvrdší konkurencí v celé EU ?? >:D
Rozbalit vlákno
23
9. 11. 2006 19:55
Re: Do minuty?
OZZY, v metru nehledej >:-[] Musíš vyfárat na povrch... na silnici do minuty potkáš Seat...
9. 11. 2006 19:57
Re: Do minuty?
Hele, vážně... cos myslel těmi slovy - TRAPNÁ PRAHA?
neregistrovaný "OZZY"
9. 11. 2006 20:07
Re: Do minuty?
Nevim jak ty, ale já se autem přesouvám celé dny, týdny a roky. Ty jezdíš asi vlakem nebo nadzemkou, panáč do minuty opravdu Seat nepotkáš.
Jinak Praga není svojí infrastrukturou přizbůsobená takovému počtu aut. A já nerad parkuju. Už chápeš démone mainstreamu?
9. 11. 2006 21:06
Re: Do minuty?
Jezdím na skejtu. I do kopce. P.S. Nechápu. Nechápu tvá slova - trapná Praha. Mohl bys mi to prosím tě vysvětlit. Já se s tímhle přívlastkem "trapná" ve vztahu k Paze dosud nesetkal a nejsem schopen vymyslet, co tím můžeš mít na mysli.
neregistrovaný "OZZY"
9. 11. 2006 23:11
Re: Do minuty?
Přečti si ještě jednou můj příspěvek a snad pochopíš.
Měl jsem tě za většího kosa.
Jinak máš smůlu. Mám nápad. Mohl bys mi podsunout, že tím myslím a haním koncern VW a roztoubit to tady.
To je tvůj neotřelý styl, tvůj střih šviháku. >:D >:D >:D
9. 11. 2006 23:44
Re: Do minuty?
Je to težké, viď... když si uvědomíš, žes napsal OZZYHO BLÁBOL" a ještě bys to měl vysvětlit. Nebudu tě trápit. Ty víš, co si myslím, ciď. OZZY. tohle není tvá první životní zkušenost tohoto typu... :-) Dobrou... ;-)
anonym
9. 11. 2006 23:23
Re: Do minuty?
chápej-trapná, jakože jsou více cool města...vizovice a pod. >:D >:D >:D
9. 11. 2006 23:47
Re: Do minuty?
:-) Já myslím, že OZZY nebude psát pod parou... tohle je jeho přirozenej stav... P.S. Rozumíš - "trapná Praha"... :-) to je nesmysl na padesátou... sice vím, že je nemožné to jaktakž vysvětlit... ale čekal jsem, co z něho vyleze. Co to bylo, to stojí za přečtení :-)
neregistrovaný "OZZY"
10. 11. 2006 00:00
Re: Do minuty?
Tobě cokoliv vysvětlovat je házením hrachu na zeď.
Ale protože je mi tě tak trochu i líto a já jsem lidumil, mírně Ti napovím. A to i přesto, že mě neustále urážíš, narozdíl ode mne.
Přečti si ještě jednou pasáž o infrastruktuře a parkování. Jestli nepochopíš ani po tomto trknutí...Pak Ti fakt život nezávidím.
PS:Ono to bude s Tebou asi jak v pomocný co?
10. 11. 2006 00:09
Re: Do minuty?
Určitě :-) P.S. TRAPNÁ PRAHA... co ti to udělá vysvětlit mi, cos tím myslel. Vždyť tě o to žádám takřka celý večer. OZZY, do toho.
neregistrovaný "OZZY"
10. 11. 2006 00:13
Re: Do minuty?
A proč chceš vysvětlení?
10. 11. 2006 00:27
Re: Do minuty?
To je jednoduché. Nerozumím tomu slovnímu spojení - TRAPNÁ PRAHA. Trapný může být nějaký člověk, ale poprvé čtu, že trapné může být i město. Tak proto se na to ptám. Ale jestli ti to činí nějaké velké potíže, nebudu tě s tím obtěžovat...
Avatar - VDC
10. 11. 2006 12:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 11. 2006 17:03
Re: Do minuty?
Počkejme na vysvětlení OZZYHO... ;-)
anonym
10. 11. 2006 00:20
Re: Do minuty?
Mimochodem...dneska jsem jel 2 km na magistrále 70 minut!!!! Praha není trapná, ale pěkně zajebaná auty...průtah největším městem ČR a každou chvíli semafory...magistrála je jako novodobá hradba...tfuj! Třikrát tfuj! Kdyby předemnou nepopojížděl Jaguár Sovereign (tak 1990,+-), tak by se to nedalo vydržet. Trapná praha...OZZY,taky to moc nechápu, ale asi myslím, co tím chceš říct - jakože je prostě na prd v ní jezdit :-(
10. 11. 2006 00:25
Re: Do minuty?
Je to tragedie... dokud nebudou hotové ty obchvaty nikam se to nehne.
anonym
10. 11. 2006 00:31
Re: Do minuty?
bohužel...PS: jestli všechno vyjde.....tak....v sobotu...pojedu....v...S....8! Uáááá! :-) :-) Každopádně napíšu (možná to bude "jen" A8 4,2 quattro ) ;-)
10. 11. 2006 00:36
Re: Do minuty?
:-) :yes: Paráda.
neregistrovaný "misoo"
10. 11. 2006 01:07
Re: Do minuty?
uz aby to tu bolo !!! :yes: ;-)
anonym
12. 11. 2006 21:40
Re: Do minuty?
už to tu je...Audi day 11.9.06 :-)
neregistrovaný "OZZY"
10. 11. 2006 17:56
Re: Do minuty?
Při vší úctě k přirozené inteligenci pana GTI musím konstatovat, že zklamal.
A to přes veškerou možnou nápovědu. Jó, komu není z húry dáno....
Narozdíl od VDC a Alessia kterým píšu za 1. :yes:
10. 11. 2006 20:05
Re: Do minuty?
:-) Jasně :-) Tys přece lingvista, viď. Slovo TRAPNÉ, OZZY znamená - rozpačité, působící stud, nejistotu... to co měl na mysli VDC... tedy historické kořeny (dnes zapomenuté, přežilé) ve významu "trápiti"... to je taková španělská vesnice (myslím pro tebe) že bys něměl takhle zřetelně lapat po dechu... a spíše se pokusit o výklad a´la OZZY. To bych mohl alespoň ocenit ;-)
neregistrovaný "Rumcajs"
9. 11. 2006 22:14
Re: Do minuty?
Kdysi byl seat špatný auto, ale tu už je dávno...teď urazil kus cesty co je pod koncernem Volkswagen nebo mám říct spíš Audi , a táhne to pěkně vysoko dalo by se říct, už neni co to bejvalo..kromě toho jestli my chceš říct že ŠKODOVKA je lepší než SEAT, tak si mě rozesmál...ty dle dvě značky jsou na jedný lodi ikdyž si třeba nekonkurují kromě toho Seat dělá sportovní veze což se o Škodovce nedá říct a aspoň se snaží jít vlastní cestou a néé jako Škoda která obšvihne nenápadně modely od Volkswagenu , a jestli jsi měl na mysli ty starý auta ze 70. a 80. jejich docela dost...na venkově když nebudem počítat Prahu.. nehci tady vytahovat kdo včem je lepší, mám rád obě značky...vždyť je to koncern Volkswagen :-) ;-)
anonym
10. 11. 2006 09:57
4 modeli v jednej triede
postaviť 4 model /Altea, AlteaXL, Toledo, Leon/ na jednej podvozkovej skupine a každý s iným názvom je úplne nepochopiteľné! A navyše tým TOLEDOM len zatĺkli klinec do rakve! To auto je obludné!
Rozbalit vlákno
1
anonym
12. 11. 2006 21:30
Re: 4 modeli v jednej triede
na tej istej podvozkovej skupine je 28 modelov a nie styri.
vid tuaran, jetta, golf
neregistrovaný "Johny.Rico"
10. 11. 2006 10:46
OT: PODÍVEJTE SE NA TO A REAGUJTE: JE TO ZAJÍMAVÉ!
[odkaz] :-O :-! :-|
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "AliM"
10. 11. 2006 12:53
Re: OT: PODÍVEJTE SE NA TO A REAGUJTE: JE TO ZAJÍMAVÉ!
Volvo mělo trošku problémy..nebo se mi to zdálo?Ale jinak super testík.. :yes: :yes:
neregistrovaný "Johny.Rico"
10. 11. 2006 18:12
Re: OT: PODÍVEJTE SE NA TO A REAGUJTE: JE TO ZAJÍMAVÉ!
jj, je to dost zajímavý test. volvo u mě ale dost padlo:-( ;-\ :-(
anonym
12. 11. 2006 20:45
Re: OT: PODÍVEJTE SE NA TO A REAGUJTE: JE TO ZAJÍMAVÉ!
Mno. Mohl bych tady zpívat oslavné písně...ale proč? Mě to nepřekvapilo. Dám si Jameson...protože...kdo ví, ten ví ;-) :-!
neregistrovaný "Honza"
10. 11. 2006 11:03
Ibiza/cordoba
No ja se nechci zastavat politiky Seatu, ale nejak mi nejde do hlavy proc se moc neprodavaji soucasna Ibiza a Cordoba. Obe auta jsem vlastnil a byl jsem s nimi naprosto spokojeny, at uz designoveho nebo z funkcniho hlediska. Nehlede na to jak sli ted s cenami dolu a na podle me povedeny lahky facelift.
Jedine auto co mi v jejich nabidce vadi je Toledo. Jinak moc si preju, aby se Seat udrzel a vstal z mrtvych, protoze az si budu kupovat dalsi auto bude Seat. Jestli jeste vubec bude :'-(
Rozbalit vlákno
1
anonym
12. 11. 2006 21:35
Re: Ibiza/cordoba
altea je 7 v poradi v nemecku, kategoria Vans, ibiza 9 v poradi kategoria male auta 1681 predanych aut za mesiac

Seat ma proste malo modelov

myslim je to nie je zle , napriklad taky C3 je az na 19 tom mieste a citroen este nezatvaraju. predali 729 C3 za mesiac len v nemecku
neregistrovaný "haluz"
10. 11. 2006 12:30
toledo
pekny clanok. Kupoval som auto v july a ked som prisiel do seatu, prekvapili ma modely ktore som na cestach este vtedy nevidel. Zvlast ma zaujalo toledo. Taky scenic za menej penazi.

Seata som nakoniec nekupil. Preco? Pre 58796549879761316 negativnych reakcii na "auto emotion" vozy, ktorymi je internet zaplaveny. Je to proste tak, kazda diskusia o seatoch, hlavne o kvalite konci :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Galant"
10. 11. 2006 12:33
Re: toledo
no nevím, pokud tě Seat bere, měl sis ho koupit...s tou kvalitou to nebude zas tak špatné, vždyt nedávno tu byl článek jak ujel 5000km bez poruchy ;-) Né, vážně..pokud se ti líbí tak ho ber, jde přece o tebe a ne o diskuze na netu...
neregistrovaný "Miso KE"
11. 11. 2006 08:12
altea
moj nazor na seat je pozitivny .. koncom leta sme kupovali nove auto - povodne som chcel "male velke" auto ale nakonci sa isla kupovat Octavia Combi kde bola dohodnuta cena. no neviem preco ale raz som nahodou zasiel do Seatu kde mali Alteu s vybavou za cenu ovela lepsiu ako Octavia tak sa kupil Seat

seriovo to ma ovela lepsiu vybavu ako Octavia s rovnakym motorom za tie iste prachy, podovozok je viacmenej rovnaky, akurat zadna naprava seatu je lepsia

co sa tyka kvality vypracovania, detailov a pod je to asi tak na rovnako - zalezi na vkuse kazdeho cloveka, mne sa to paci od zaciatku a navonok je to predsa len menej "okoukane" ako skoda

to auto ma akurat jedinu "nevyhodu" - kedze to mam kupovane bez DPH ako voz N1 v technicaku ma len 4 miesta, Octavia by zostala 5-miestna ... ale za cca 4 mesiace sme isli len raz 5 ludia v aute na cca 100km takze je to v poho ... a aj tak dieta do 12 rokov sa aj nepocita medzi tie 4 osoby :-)

akurat jedinu vec neviem pochopit - ze v meste mam nizsiu spotrebu ako mimo mesta :-) ale to bude asi tym ze mimo mesta s tym 90 jazdit neviem
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "salat"
11. 11. 2006 12:25
Re: altea
Tak tak... a je este jeden dolezity detail pri rozhodovani sa ci Skoda/VW/Seat. U niektorych motorizacii ma Seat komplet pohon, prevodovku a casti naprav od Audi. Made in Audi AG. A nic v zlom, ale to je myslim lepsie ako Made in Skoda Mlada Boleslav alebo VW Brussels ;)
anonym
11. 11. 2006 23:32
OT: sorry
mám napsaný příběh do blogu, ale připojení mi nedovoluje ho umístit...zkusím to zítra, budu to ještě zkoušet.
Rozbalit vlákno
0
anonym
22. 11. 2006 23:44
Neprestávam sa diviť
Dnes som náhodou narazil na túto diskusiu. Normálne som sa potešil. O tri týždne mi príde nové Toledo III, 1,9 TDI. S výberom som maximálne spokojný aj napriek mnohým zakomplexovaným reakciám diskutujúcich (nemyslím tým autora článku - je to objektívny článok, klobúk dolu). Auto sa nekupuje podľa názoru pár diskuzérov, ktorý sa tu opakujú dosť často až to vyzerá tek že je to názor všetkých. U mňa rozhodlo viac aspektov - dizajne ten ma oslovil ako prvý ( :-) síce až na druhý krát, ale to isté som zažil aj s Fordom Fusion), výbava v základe, ekonomika prevádzky, jazdné vlastnosti, cena a servis ktorý mi u nas ponúkajú. Opakujem - ešte síce nejazdím v Tolede ale som maximálne spokojný už teraz - a neviem sa dočkať.
Rozbalit vlákno
0