Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Marko: Budúcnosť Seatu

116 komentářů

Snad se SEAT vzchopí...
Nová Ibiza, Cordoba, Alhambra až v roku 2008 ? Dovtedy už budú asi v takých sr...., že sa už z toho asi nevyhrabú.
Finanční výsledky značky ? Tady se píše hluboká ztráta, ale co to je přesně ? A jaký je trend ? Má někdo čísla/trendy pro každou značku koncernu ? Diky :yes:
Marko
Seat mal za minuly rok stratu -62 mil. EUR / Ramcove cisla ziskov za minuly rok: VW 50 mlrd EUR / Audi 28 mlrd EUR / Skoda 6,5 mlrd EUR. Trio luxusnych znaciek som nenasiel. Je mozne , ze sa to da niekde vyhladat, ale nemam na to teraz cas...
Marko: Jde asi o obrat ne o zisk - male upozorneni (pokud by slo o zisk, tak by jsi gtimu dal nejhezci darek😄. Jinak pekny clanek.
Marko
Urobil som samozrejme chybu (opisal som zly stlpec) - tie tri cisla su vynosy (revenues), nie zisky. Zisky su: VW - 741 mil EUR / Audi - 1,5 mlrd EUR / Skoda - 7,9mlrd KC
díky moc :yes: koukám že Audi jede a táhne celý koncern, vypadá to že ji čeká zřejmě růžová budoucnost 😉 :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
Zajímavá je i ziskovost. VW 50mld / 0,75mld. tj. 1,5%; Audi 28/1,5 tj. 5,4%; Škoda 6,5/0,3 tj.4,6%. Z pohledu automobilového průmyslu je ziskovost Audi a Škody vynikající, 1,5% VW se komentuje samo. K analýze Seatu, Marko, opět skvělá práce. 😉
Máš pravdu. V současné době tomu tak je. POkud vím, zdravé číslo je od 3%... 😉 :yes: :yes:
RS
Takže největší podíl do kasy přineslo Audi. 2x tolik co VW a 5x co Škoda ... Seat je na obtíž, abych pravdu řekl, když skončí ukápne jen malá slza. ;-\
Lépe bych to neřekl, Seat je na obtíž, proč držet čvtrtou značku, když všichni vědí, že palubka je z VW, motor z Audi, atd. atd. A drahé je to velice
Bude niekomu SEAT chýbať? Mňa akurát mrzí koľko ľudí príde o prácu, ale to je asi tak všetko... ;-\ Bohužiaľ. :no:
vidim to stejne
paci sa mi novy leon, bude mi luto zamestnancov, ale inac ako vravite - vobec nic ! 8-s
Kupoval som si v lete auto a vyberal som si nieco na tejto platfome, cize Octavia II, Golf a Leon. Skoda je nepekna konzervativna krabica, Golf tiez nijak neoslni ... zobral som Leona a som spokojny, co do dizajnu, interieru a motorizacie (2.0 TDI).
o bylo by to hodne obdivuhodne, aby se seat vzchopil. Ono je problem, ze ta znacka vlastne nic nereprezentuje a nedava, pokud ji vyslovime, v podstate nic najevo. Tak je to problem u spousty vyrobku - co vlastne znamenaji, znaji je lide a co jim symbolizuji. Pominu tragickou nabidku (to je na delsi hodnoceni),ale kdyz se rekne audi (premiovy nemecky valitni vuz - ps. nehodnotim postaveni v usa nebo ve svete, kde se nemuze s bmw nebo mercedesem rovnat), kazdy vi co je to za auta. To same treba skoda (levnejsi kvalitni spolehlive vw). Ale ze by seat byl vlastne ferrari pro chude? to myslim ze urcite nehrozi a soucasna modelova paleta spis nasvedcuje ze jde o vyrobce skorododavek, mpv apod. Puvodne to bylo levne vw ze spanelska a najednou to ma byt v podstate sportovni trida.

A pokud budou dalsi prebalena vozy od vw, tak to tezko pomuze. Viz arosa a lupo. Kdysi to mozna slo, dnes uz je vyber a nabidka nekde jinde.
asi mas pravdu sam mam seat a aj keby som ako chcel nevidim tam moje dalsie auto
Tak isto mam Seat - Seat Ibiza 1.4TDi, rocnik 2006, ale je to prvy a zaroven posledny Seat, ktory mame v rodine. Dizajn je fajn (volil som Ibizu preto, lebo sa mi nepacil dizajn Fabie, hlavne v interiery), ale kvalita je nedostatocna. Po 5000km sa mi spalila spojka. Vymenili mi ju, ale teraz tvrdia, ze im to vyrobca neuznal a chcu, aby som vymenu zaplatil. Nova spojka, co mi dali, uz tiez smrdi... Okrem toho dako zacali buchat plasty v kufri a zda sa, ze zacinaju problemy so zadnym ostrekovacom... Seat nikdy viac
to sa ti moze stat pri kazdom auto o to viac to naserie ked to rez bude nejaka premiova znacka.
mne sa asi rozpada pol rocny fiat, seat mam tri roky a ziadny problem, dve ziarovky
...pred par dnami som kupil Ibizu 1,4i Styl 85k - auto jazdi do pohody {-mal som predtym Ibizu 1.9TDI takze som vlastnosti ako tak poznal } ALE tento model ma neskutocne klepavy zvuk motora pri zatazi. Je horsi ako 10 rocny diesel od renaultu!!! Vraj je to NOVY vylepseny motor pre rok 2006, ALE kto ma rad kulturu cestovania, tak RUKY PREC !!! alebo velmi silna/hlucna aparatura...
mám asi dva mesiace Ibizu 1,4 16V 85k ale motor ide ticho v každom režime, skôr mi vadia plasty - tie sú poriadne klepotavé, hlavne teraz v zime, nestačím sa obzerať, ktorý a odkiaľ klepe... 😒
Prislusnost k znacce a symbolika znacky se da vytvorit reklamni kampani. To je jen "maly" problem. Spise jde o to aby zaujali a zvysili povedomi o znacce. Mohou nabrat stejny obrat jako Fiat, ovsem take ten opacny, samozrejme.
Jste proste Redaktor s R. Mel bych na Vas malou prosbicku. Je mi 12 let a preci jen tolik nerozumim slovenstine, myslite, ze by slo u nekterych mene pribuznych slov pridat jejich cesky vyraz? To neberte nijak spatne, pokud ne, tak Vase clanky budu cist stejne, jen si budu muset nektere vyrazy domyslet nebo se zeptat.
Dik za dalsi skvely clanek
Spíš si čomu si nerozumel a ja Ti to preložím. 😉 Sepiš čemu jsi nerozuměl a já Ti to přeložím 😉
Marko
Muzu se o to pokusit v pristim clanku. Nevim ale co to s tim clankem udela - a taky nevim, kterym slovum konkretne nerozumis (nebo spis nebudes rozumet). Nevim jestli by neboli jednoduchsi se tech nekolik rozdilnych vyrazu naucit... Kazdopadne to muzu skusit napsat "dualne"... 😄 😉
to by jinak skvělému článku podle mne moc neprospělo
Jirka
tady je možná malá pomůcka:
[odkaz]
tady máš ideální možnost se trochu seznámit se slovenštinou, protože, kde k ní dnes normální Čech dnes narazí? Ber to tak, že stále platí: "Kolik umíš jazyků, ......" 😉
má to jeden háčik... A to ten, že Dr. Bernd Pischetsrieder končí! Takže...bych to s tím 100% přežitím Seatu neviděl tak horký... Co ty na to jako svazák? 😉
Marko
Ten clanok bol pisany este pred oznamenim jeho odchodu (btw. vcera bola pod clankom k tejto teme (pischetsrieder) diskuska). Nemyslim si ale, ze by to Seat neprezil. Uz iba preto, ze novym sefom VW je Martin Winterkorn, kt. doteraz sefoval Audi - a ako sef spotrtovej skupiny mal na starosti aj Seat. Posledne personalne zmeny vo vedeni Seatu, aj zmenenu strategiu navrhoval prave on. 😉
Myslim ze seat vsadil na to comu sa hovori okukany disegn. Ked prisla nova Altea tak som si povedal najkrajsie kompaktne MPV a tezaz keby som sa mal rozhodovat asi by som si ani nevspomenul aj ked stale vyzera dobre. Seat to *** lebo na tomto okukanom designe postavil skoro celu modelovu paletu a tym tu okukanost este znasobil. Kym Leon este ujde a predstavuje priemerny voz v nizsej strednej u Toleda je to dost zle ja neviem preco sa nepoucili od Renaultu a jeho Vel Satisa ved je to do oci bijuce. Znacka si moze dovolit e😜erimenty ked ma stabilitu a nie ked preziva vid Altea XL. Dufam ze sa Seatu bude darit a prinesie nam este nejake pekne auta bolo by to skoda keby skoncil. ;-\ ;-\
GTI
No, tak to je tanec... někdo to ovšem rozetnout musí... tak Lambo... Kdo dnes pamatuje, že po listopadové revoluci, tu mělo obrovský (obrovský) kredit jedno malé auto ze SEATU?... Ibiza.... zejména v temně zelené barvě... kdo pamatuje obrovskou šlehu, kterou bylo zkraje devadesátých let TOLEDO... Jeho zadní blatník, resp. výkroj blatníku... ano tehdy se tu na silnicích zaklínala tahle dvě slova - Ibiza, Toledo... jenže to je už přes patnáct let... Velmi živě si pamatuji na ten Přerod Seatu, na to jeho vytžení z chapadel Fiatu a jeho uložení do náruče VW... Dnes tedy Marko dokonale popsal stav věci SEAT :yes: Jo... kopie Fiatu, nadějná identita skrzevá sportovní značku pro mladou klientelu, podcenění absence historické tradice, a nyní pozvolný odklon od sportovního image... Tak držme palce SEATU... motorizoval tuhle republiku významným podílem na počátku devadesátých let. Ostatně, vyjeď na silnici... do minuty potkáš SEAT. BRAVO MARKO :yes:
Marko
😄 :yes: Este si pamatam ako som bol ako maly chlapec na prvom porevulocnom Autosalone v Prahe (1991). Zrazu ozilo vsetko to, co som vidal na strankach AutoMobilu... A bolo tam aj nove Toledo. Z tych "beznych" aut robilo ako novinka velmi sebavedomy dojem. A malo pekny prospekt - z lakovaneho kartonu (este by som ho aj niekde nasiel.. 😄 ) A potom, v 93 prisla Ibiza... Obe auta boli na tu dobu velmi, velmi slusne. Dnes, ked stretnem zcasu-nacas aktualnu Ibizu,( a nove Toledo nestretavam takmer vobec,) a spomeniem si na tie auta zo zaciatku 90. rokov je mi trochu luto Seatu - ako sa mu to mohlo stat...
GTI
Ano ano... mám to v sobě stejně tak.
Ale cordoba je stale najkrajsi malicky sedan. A uzitkove vlastnosti ma dost dobre.
spravne
No, a co teprve když přišel Leon. Líp udělaný zadek se těžko hledá. A oni z něj udělají takovou bublinu... ;-\
RS
Jj, Seat Toledo a jeho bráška Vento. Sen každého taxikáře, který neměl na Benz 190. Jenže svět se točí a dnes má každý Superba nebo E-Klasse. Na Seat si nikdo ani nevzdechne, nakonec k tomu nemají ani důvod. ;-\ :no:
Jozki
Toledo v bielej mal ujko zaciatkom 90 rokov. Doteraz si pametam ze sme isli 140 a v aute bolo nadherne ticho (na tu dobu) - presadal som z Lady. 😄 A potom tu bol Leon. :yes: A teraz ? Nic moc. ;-\ 😢 PS:nieco pre teba : [odkaz]
no já teda nevím...mě ty hranaté tvary nikdy nějak moc neoslovily..vypadalo jako starý Passat...uvnitř tvrdé plasty..asi si hodně rýpnu, ale když to porovnám s Galantem z 93...moc se to porovnávat nedá..design, kvalita, technika, jízdní vlastnosti, v podstatě vše mělo Mitsubishi lepší rozdílem třídy..a i když to porovnám se starší generací tak bylo pořád o krok napřed..v té době měli Japonci všeobecně hodně navrch - Primera, 626, Carrina.. ovšem nenechte si mým rýpnutím rozhodit nostalgickou náladu 😉 :yes:
Jozki
Ja som do toho auta presadal z Lady takze ten rozdiel ta priam ovali. 😉 >😁 Dalsie auto bola Camry 2,2 s automatom a to uz bolo zase o stupen dva vyssie. 😉
naprosto ti rozumím - já právě v té době (vlastnil jsem Š120 - ovšem pozor - pětikvalt !) jsem sedl do Galantu GTI z ´87, ovšem pozor - ABS, 2.0 100kW, elektronické nastavení tlumičů (!), jeli jsme jen tak 170 - v autě "relativní" ticho a to jsem opravdu těžce rozdýchával....a z toho pramení má "úchylka" na jap. auta 😄
Avatar - Dinar
Dinar
Toledo nepochybně bylo snem českého taxíkáře, ale i chalupáře, a slušně plnilo také funkci firemních aut. Ale pořád je třeba mít na paměti, že úspěšné bylo hlavně kvůli své koncepci liftbacku s obrovským kufrem a motorům tdi. Byla to ale pořád nižší střední, navíc o generaci zpět (podvozek G2), G3 jako jeho současník byl podvozkem i vnitřkem jinde. S galantem bych toledo vůbec nesrovnával, jak sám říkáš, ten byl lepší rozdílem třídy, jistě, on taky jiná třída byl. 😉
já vím, oni se nám třídy pořád tak nějak mění...beru to tak že pod Galantem byl Lancer a to taky s Toledem srovnávat nejde, protože to byl zas větší Colt 😄 Takže vlastně Toledo bylo mezi Lancerem a Galantem. S kufrem a TDI souhlasím - to trh potřeboval, ale ty tvary, ty mě nejak neoslovily, zejména proporce...
GTI
😉 :yes:
:no:
ten zadny naraznik si pamatam, to bol designersky klenot, som z neho nemohol spavat... >😁 😉 teraz ked ho vidim, len spominam... (na vacsine aut uz ani rovno nedrzi !!) 😄
cuisine
no nechci být ošklivý ale esi to povedou dál tímto směrem tak teda podle mě budoucnost nemaj ;-\
Jediná šance je návazat na desing TOLEDO II., resp. LEON I. generace. Studií je dost, jen se to chce rozloučit s tím posledním trendem, který se většině lidí naprosto nelíbí. Motorizaci + podvozek nehodnotím, neboť vychází z koncernové výroby a myslím, že v něm problém neúspěchu rozhodně není.
Mně se Toledo III. velice líbí. Je to elegantní, prostorné auto s výbornými jízdními vlastnostmi a poměrně příznivou cenou. Rovněž výbava na přání je dokonalá. Výběr motorů a převodovek je jako dělaný pro všechny trhy v západní, střední i východní Evropě. Propad prodejů přičítám mediální skandalizaci. Sledoval jsem pečlivě všechny články o Toledu a ani jedno hodnocení nevybočilo z nově vzniklé pověry: "naroubovaná mohutná záď"= kontroverzní design. Myslím, že spoustu lidí takové hodnocení rovnou odradilo od nákupu. Že ale auto tohoto designu má své příznivce, o tom svědčí poměrně vysoký počet Toled, který mohu potkat v ulicích Prahy, a to často také jako taxíky. Zkuste se na záď Toleda podívat trpělivě jenom trochu delší chvíli a zjistíte, že se jedná o skutečně atraktivní vůz...
Nezpochybnuju ze se ti muze libit. Proti vkusu zadny dysputat... Nicmene pokud mluvim za sebe: At se divam jak se divam, Toledo III pro me navzdy zustane jen zprznena Altea. Jiny MODEL se proste nedela tim, ze tam prilepim kus kufru. Zduraznuju model. Kdyby se misto Toledo jmenovalo auto Altea Sedan nebo neco tak, tak bych to pochopil. Stejne je to s Thalii. Thalia=Clio+kufr. VW taky jen ke Golfu neprivaril zadek, aby mel Jettu. Cele auto proste vzhlizi jinak. To, co jsem napsal vyse, ovsem nevylucuje obchodni uspech. Mnoho lidi si koupi i auto, ktere se mu zrovna nejak moc nelibi, hlavne kdyz je levne. Tak to je i s Toledem. Pokud se nemylim, vychazi jako cenove priznivejsi Octavia. Stejne Ibiza je cenove prijatelnejsi Fabia. Nekteri zatracuji Skodu a kupuji si Seaty a mysli si, ze maji neco vic (Ma zahranicni limousine car 😉 ). Na me teda pusobi Seat jako lacina cetka v porovnani se zbytkem koncernu VW (kvalitou pouzitych materialu a ve zpracovani interieru) :-!
RS
Když je Toledo hezky obuté, nevypadá vyloženě zle. Problém je prostě ten, že to není žádné Toledo, ale další MPV z rodiny Seatu, a přiznejme barvu, ze sourozenců Altea, Leon je nejméně divácky atraktivní. Kdyby byla Altea, Altea XL a Altea "sedan", tak by to možná prošlo, ale dělat z jednoho auta celou modelovou řadu značky evidentně nefunguje a zákazníci to dali tvrdě najevo!
Moje rec (viz. vyse). Jen ty kola na muj vkus stale nestaci na to, aby Toledo za neco stalo... Snad jen jedine plus pro Toledo je, ze Altea XL je jeste daleko serednejsi (pro me). Zkrazka to nefunguje jak ropucha z pohadky - polibis ji a.... stale koukas na zjev. No ale vlastne ono auto za to nemuze - to designer a politika vedeni...
Proč je článek na českém webu slovensky?
Je to jednoduce ... Lebo ho pise fundovany (veci znaly) chlapik, ktory je zhodou okolnosti slovak a bolo by podla mna hlupe (a zbytocne) ho prekladat do cestiny. Mas s tym nejaky problem ? Ak ano, nemusis ho citat ... (ale prides o zaujimave info 😉
Není to zbytečné reagovat na podobné příspěvky?
No to vies, to ja ta nestastna GLOBALIZACE >😁
na druhej strane, ak zacnu pisat na ceskoslovenske weby odbornici z koreje, udem tiez proti : :😉
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
zaprvé nechápu proč je celý článek v slovenštině. To je opravdu úlet jestli to nikdo neumí přepsat. A zadruhé, pokud by dotyčný četl správný zahraniční tisk a né nějaké nesmysli zjistil by že třeba prodej seatu Leon šel o 60% nahoru oproti minulému roku.
takže opatrně s tím umíráním
Avatar - donPedro
donPedro
Tak to tedy pane PRRR!!! Snad jedině tvá méně častá návštěvnost tohoto serveru tě může omluvit z toho co jsi napsal v prvích dvou větách. No a zbytek ... to bych ani snad dále nerozváděl - snad jen že zpochybňovat Markovu anylýzu jest (slušně řečeno) odvážné a troufalé. Tož tak.
Sleeper
Drahý Michale, dřív než začneš s xenofobní kritikou, měl by ses pořádně naučit svou mateřštinu a nepsat "nesmysli"😃
Marko
Michale - po prve, budem Ti dalej odpovedat po slovensky (pretoze aj tak neverim, ze az docitas tento prispevok, budes schopny odpovede 😉 ) Po druhe (a to hlavne): Clanok vobec nepojednava o tom, kolko stupol predaj jedneho modelu (Leon), ale o tom ze predaje znacky Seat (celej, Michale! Celej!) klesaju... Po tretie: nikde nepisem ani len o umierani celeho Seatu. Alebo mas pocit, ze budovanie novej strategie, pripravovane modely, novy kvalitny sefdesigner od Lamborghini su nejakymi priznakmi umierania?! 😄
Avatar - donPedro
donPedro
aneb tedy S první, čili Seat: bravo Marko :yes: :yes: :yes: ostatně jako vždy. Bohužel to moc veselé čtení tentokráte není, ale taková je bohužel realita. A je zbytečné psát o tom že měl býti na světě první Leon, pak Altea (dejme tomu, že s názvem Leon Altea, apropó co to ta Altea vlastně znamená - zda-li tedy vůbec něco?) a Toledo mělo vypadat ouplně, ale ouplně jináč (třeba vč. verze kombi, či snad MPV). No šak uvidíme co nám/Seatu budoucnost přinese (???). A včíl S druhé, čili slovenčina: vážení přátelé, vy kteří zde horujete proti slovenštině, je mi z vás smutno, velmi smutno. Z vašich řádek zapáchajících xenofobií se mi dělá tedy hodně šoufl :no: :no: :no: A Marko (a i vy ostatní milí slovenští kolegové) nič si teho nerobte, já (a věřim že zde nejsem sám) se na váš milý, bratrský jazyk vždy těším :yes: :yes: :yes: Tož tak.
GTI
Protestovat proti slovenštině zde může než primitiv s nulovým vzděláním, s nulovou výchovou a s nulovým kulturním povědomím. Ostatně takový by ten Markův článek nepochopil, ani kdyby byl psán česky... Již minule jsme to dost razantně řešili, leč je nutno počítat s tím, že intelektuální vybavenost (abych byl slušný) některých přiZpěvatelů, balancuje na hranici myšlénkového vakua.
>😁 >😁 >😁 to v našom podani myšlienkové vákuum :yes: :yes: :yes:
GTI
>😁 :yes:
Milý GTI, tentokrát s Tebou súhlasím do bodky. A to je čo povedať!!! >😒] :yes:
GTI
Asi mě málo čteš 😉
Všetko, alebo aby sa neozval nejaký Antislovák, všechno. 😉
Tiež sa pripájam.Dnes ma GTI šokoval.
:yes: :yes: divim sa ze tu za to Z nelietaju "vankuse" (nic proti) >😒] 😉
to ja 8-s
GTI
😄 :yes:
az teraz som objavil blog... :😉 moc dobre a vystizne, rad som to cele znovu preletel ! :yes: kedy budu dalsie casti ??
GTI
😄 Každý týden...
Marko
😄 😉
Vďaka.😄 :yes:
Nechci Ti GTI kazit radost, ale na kterých silnicích že mám tedy jezdit, abych do minuty potkal SEAT?
Jestli myslíš Madrid, tak tam nejsem, ale předpokládám, že budeš mít pravdu.Ale jestli myslíš třeba trapnoiu Prahu, tak od okamžiku, co jsem si přečetl Tvůj příspěvek až do teďka jezdím a těch Seátků jsem moc nepotkal.Přesně 2. No za tolik hodin?
Já bych chtěl znát Tvůj názor, kdyby seat spadal pod GM.
Já Ti garantuji, že do minuty potkáš škodovku. Čím to asi bude?
Že by tou nejtvrdší konkurencí v celé EU ?? >😁
GTI
OZZY, v metru nehledej >😒] Musíš vyfárat na povrch... na silnici do minuty potkáš Seat...
GTI
Hele, vážně... cos myslel těmi slovy - TRAPNÁ PRAHA?
Nevim jak ty, ale já se autem přesouvám celé dny, týdny a roky. Ty jezdíš asi vlakem nebo nadzemkou, panáč do minuty opravdu Seat nepotkáš.
Jinak Praga není svojí infrastrukturou přizbůsobená takovému počtu aut. A já nerad parkuju. Už chápeš démone mainstreamu?
GTI
Jezdím na skejtu. I do kopce. P.S. Nechápu. Nechápu tvá slova - trapná Praha. Mohl bys mi to prosím tě vysvětlit. Já se s tímhle přívlastkem "trapná" ve vztahu k Paze dosud nesetkal a nejsem schopen vymyslet, co tím můžeš mít na mysli.
Přečti si ještě jednou můj příspěvek a snad pochopíš.
Měl jsem tě za většího kosa.
Jinak máš smůlu. Mám nápad. Mohl bys mi podsunout, že tím myslím a haním koncern VW a roztoubit to tady.
To je tvůj neotřelý styl, tvůj střih šviháku. >😁 >😁 >😁
GTI
Je to težké, viď... když si uvědomíš, žes napsal OZZYHO BLÁBOL" a ještě bys to měl vysvětlit. Nebudu tě trápit. Ty víš, co si myslím, ciď. OZZY. tohle není tvá první životní zkušenost tohoto typu... 😄 Dobrou... 😉
chápej-trapná, jakože jsou více cool města...vizovice a pod. >😁 >😁 >😁
GTI
😄 Já myslím, že OZZY nebude psát pod parou... tohle je jeho přirozenej stav... P.S. Rozumíš - "trapná Praha"... 😄 to je nesmysl na padesátou... sice vím, že je nemožné to jaktakž vysvětlit... ale čekal jsem, co z něho vyleze. Co to bylo, to stojí za přečtení 😄
Tobě cokoliv vysvětlovat je házením hrachu na zeď.
Ale protože je mi tě tak trochu i líto a já jsem lidumil, mírně Ti napovím. A to i přesto, že mě neustále urážíš, narozdíl ode mne.
Přečti si ještě jednou pasáž o infrastruktuře a parkování. Jestli nepochopíš ani po tomto trknutí...Pak Ti fakt život nezávidím.
PS😲no to bude s Tebou asi jak v pomocný co?
GTI
Určitě 😄 P.S. TRAPNÁ PRAHA... co ti to udělá vysvětlit mi, cos tím myslel. Vždyť tě o to žádám takřka celý večer. OZZY, do toho.
A proč chceš vysvětlení?
GTI
To je jednoduché. Nerozumím tomu slovnímu spojení - TRAPNÁ PRAHA. Trapný může být nějaký člověk, ale poprvé čtu, že trapné může být i město. Tak proto se na to ptám. Ale jestli ti to činí nějaké velké potíže, nebudu tě s tím obtěžovat...
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
GTI
Počkejme na vysvětlení OZZYHO... 😉
Mimochodem...dneska jsem jel 2 km na magistrále 70 minut!!!! Praha není trapná, ale pěkně zajebaná auty...průtah největším městem ČR a každou chvíli semafory...magistrála je jako novodobá hradba...tfuj! Třikrát tfuj! Kdyby předemnou nepopojížděl Jaguár Sovereign (tak 1990,+-), tak by se to nedalo vydržet. Trapná praha...OZZY,taky to moc nechápu, ale asi myslím, co tím chceš říct - jakože je prostě na prd v ní jezdit 😒
GTI
Je to tragedie... dokud nebudou hotové ty obchvaty nikam se to nehne.
bohužel...PS: jestli všechno vyjde.....tak....v sobotu...pojedu....v...S....8! Uáááá! 😄 😄 Každopádně napíšu (možná to bude "jen" A8 4,2 quattro ) 😉
GTI
😄 :yes: Paráda.
uz aby to tu bolo !!! :yes: 😉
už to tu je...Audi day 11.9.06 😄
Při vší úctě k přirozené inteligenci pana GTI musím konstatovat, že zklamal.
A to přes veškerou možnou nápovědu. Jó, komu není z húry dáno....
Narozdíl od VDC a Alessia kterým píšu za 1. :yes:
GTI
😄 Jasně 😄 Tys přece lingvista, viď. Slovo TRAPNÉ, OZZY znamená - rozpačité, působící stud, nejistotu... to co měl na mysli VDC... tedy historické kořeny (dnes zapomenuté, přežilé) ve významu "trápiti"... to je taková španělská vesnice (myslím pro tebe) že bys něměl takhle zřetelně lapat po dechu... a spíše se pokusit o výklad a´la OZZY. To bych mohl alespoň ocenit 😉
Kdysi byl seat špatný auto, ale tu už je dávno...teď urazil kus cesty co je pod koncernem Volkswagen nebo mám říct spíš Audi , a táhne to pěkně vysoko dalo by se říct, už neni co to bejvalo..kromě toho jestli my chceš říct že ŠKODOVKA je lepší než SEAT, tak si mě rozesmál...ty dle dvě značky jsou na jedný lodi ikdyž si třeba nekonkurují kromě toho Seat dělá sportovní veze což se o Škodovce nedá říct a aspoň se snaží jít vlastní cestou a néé jako Škoda která obšvihne nenápadně modely od Volkswagenu , a jestli jsi měl na mysli ty starý auta ze 70. a 80. jejich docela dost...na venkově když nebudem počítat Prahu.. nehci tady vytahovat kdo včem je lepší, mám rád obě značky...vždyť je to koncern Volkswagen 😄 😉
postaviť 4 model /Altea, AlteaXL, Toledo, Leon/ na jednej podvozkovej skupine a každý s iným názvom je úplne nepochopiteľné! A navyše tým TOLEDOM len zatĺkli klinec do rakve! To auto je obludné!
na tej istej podvozkovej skupine je 28 modelov a nie styri.
vid tuaran, jetta, golf
[odkaz] 😲 :-! 😐
Volvo mělo trošku problémy..nebo se mi to zdálo?Ale jinak super testík.. :yes: :yes:
jj, je to dost zajímavý test. volvo u mě ale dost padlo😒 ;-\ 😒
Mno. Mohl bych tady zpívat oslavné písně...ale proč? Mě to nepřekvapilo. Dám si Jameson...protože...kdo ví, ten ví 😉 :-!
No ja se nechci zastavat politiky Seatu, ale nejak mi nejde do hlavy proc se moc neprodavaji soucasna Ibiza a Cordoba. Obe auta jsem vlastnil a byl jsem s nimi naprosto spokojeny, at uz designoveho nebo z funkcniho hlediska. Nehlede na to jak sli ted s cenami dolu a na podle me povedeny lahky facelift.
Jedine auto co mi v jejich nabidce vadi je Toledo. Jinak moc si preju, aby se Seat udrzel a vstal z mrtvych, protoze az si budu kupovat dalsi auto bude Seat. Jestli jeste vubec bude 😢
altea je 7 v poradi v nemecku, kategoria Vans, ibiza 9 v poradi kategoria male auta 1681 predanych aut za mesiac

Seat ma proste malo modelov

myslim je to nie je zle , napriklad taky C3 je az na 19 tom mieste a citroen este nezatvaraju. predali 729 C3 za mesiac len v nemecku
pekny clanok. Kupoval som auto v july a ked som prisiel do seatu, prekvapili ma modely ktore som na cestach este vtedy nevidel. Zvlast ma zaujalo toledo. Taky scenic za menej penazi.

Seata som nakoniec nekupil. Preco? Pre 58796549879761316 negativnych reakcii na "auto emotion" vozy, ktorymi je internet zaplaveny. Je to proste tak, kazda diskusia o seatoch, hlavne o kvalite konci :no:
no nevím, pokud tě Seat bere, měl sis ho koupit...s tou kvalitou to nebude zas tak špatné, vždyt nedávno tu byl článek jak ujel 5000km bez poruchy 😉 Né, vážně..pokud se ti líbí tak ho ber, jde přece o tebe a ne o diskuze na netu...
moj nazor na seat je pozitivny .. koncom leta sme kupovali nove auto - povodne som chcel "male velke" auto ale nakonci sa isla kupovat Octavia Combi kde bola dohodnuta cena. no neviem preco ale raz som nahodou zasiel do Seatu kde mali Alteu s vybavou za cenu ovela lepsiu ako Octavia tak sa kupil Seat

seriovo to ma ovela lepsiu vybavu ako Octavia s rovnakym motorom za tie iste prachy, podovozok je viacmenej rovnaky, akurat zadna naprava seatu je lepsia

co sa tyka kvality vypracovania, detailov a pod je to asi tak na rovnako - zalezi na vkuse kazdeho cloveka, mne sa to paci od zaciatku a navonok je to predsa len menej "okoukane" ako skoda

to auto ma akurat jedinu "nevyhodu" - kedze to mam kupovane bez DPH ako voz N1 v technicaku ma len 4 miesta, Octavia by zostala 5-miestna ... ale za cca 4 mesiace sme isli len raz 5 ludia v aute na cca 100km takze je to v poho ... a aj tak dieta do 12 rokov sa aj nepocita medzi tie 4 osoby 😄

akurat jedinu vec neviem pochopit - ze v meste mam nizsiu spotrebu ako mimo mesta 😄 ale to bude asi tym ze mimo mesta s tym 90 jazdit neviem
Tak tak... a je este jeden dolezity detail pri rozhodovani sa ci Skoda/VW/Seat. U niektorych motorizacii ma Seat komplet pohon, prevodovku a casti naprav od Audi. Made in Audi AG. A nic v zlom, ale to je myslim lepsie ako Made in Skoda Mlada Boleslav alebo VW Brussels 😉
mám napsaný příběh do blogu, ale připojení mi nedovoluje ho umístit...zkusím to zítra, budu to ještě zkoušet.
Dnes som náhodou narazil na túto diskusiu. Normálne som sa potešil. O tri týždne mi príde nové Toledo III, 1,9 TDI. S výberom som maximálne spokojný aj napriek mnohým zakomplexovaným reakciám diskutujúcich (nemyslím tým autora článku - je to objektívny článok, klobúk dolu). Auto sa nekupuje podľa názoru pár diskuzérov, ktorý sa tu opakujú dosť často až to vyzerá tek že je to názor všetkých. U mňa rozhodlo viac aspektov - dizajne ten ma oslovil ako prvý ( 😄 síce až na druhý krát, ale to isté som zažil aj s Fordom Fusion), výbava v základe, ekonomika prevádzky, jazdné vlastnosti, cena a servis ktorý mi u nas ponúkajú. Opakujem - ešte síce nejazdím v Tolede ale som maximálne spokojný už teraz - a neviem sa dočkať.