Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeFord Mondeo: 2,0 EcoBoost SCTi (149 kW) s dvouspojkovou převodovkou a nová verze 2,0 TDCi (120 kW)
115 komentářů
Beaumont.
Místo silnějšího pětiválce 2.5T nabídnout slabší čtyřválec a ještě ke všemu jen s automatem. 😒 Tomu tedy říkám inovace :no: :no: :no:
2,5T měl nad poměry vysokou spotřebu ( = emise ), tedy odpověď na šikanu šimlů z Bruselu, jinak je jasné, že manuál bude, jak jinak.
S 2.5T se dá v pohodě jezdit okolo 10 litrů na 100km, bez nějakého šetření. Ten motor je naopak velmi úsporný - na svůj výkon a rozměry a hmotnost auta, ve kterém je namontovaný.
Petrko
dorazili koncerňáci nám všem ukázat jak jsou fauvéčka skvělá a jak je ford na pi.. ano chlapci my to všichni víme tak si běžte zase povídat o koncernu k jeho diskusím tady už jste nás všechny přesvědčili. Ford je na houby my to víme ale kupodivu jsme s ním spokojeni a dál ho budeme kupovat.A teď do mně ukažte mi jaký jsem *** když nemám passat protože passat je bůh mezi auty.Vy máte rádi tu svoji značku my zase tu svou.Ford není dokonalý ale VW taky ne a rozhodně to není žádna "subpremie" ani "supermainstream" je to jen jedna z mnoha značek tak jako třeba ford.
To je akorát parádni ukázka tvé vztahovačnosti, která pravděpodobně z něčeho pramení. Napsal tu snad někdo, že je Ford "na pi..", nebo na houby. Napsal tu snad někdo, že kdo si koupí Ford je "něco". Napsal tu snad někdo, že Passat je Bůh mezi auty a že jsou všechny "fauvéčka skvělá". Nenapsal!, ale ty to tam přesto všechno "jasně vidíš".
Ty jsi ten kdo nezvládá diskusi s nadhledem, prostřednictvím věcných, konkrétních argumentů. Vždyť i lehce fanatický lift diskutuje především přes argumenty, i když často bez konkrétního podkladu k tvrzením, které sám vydává za obecné.
Znám osobně lidi, kteří ke své spokojenosti jezdí s Fordem a nemám s tím nejmenší problém, stejně jako s jakoukoli jinou značkou. Sám jsem kdysi velmi vážně uvažoval o S-maxu, který mě oslovil nesrovnatelně víc, než třeba Sharan. Pouze samotná značka celkovou kvalitu konkrétního auta nezaručuje... Takže netuším, jaký bych měl mít problém s tím, že máš třeba zrovna ty Forda, vždyť ani nevím jakého... Pokud si navíc se svým autem spokojený, tím líp, přeju ti to... Ale proč sem raději nenapíšeš něco konkrétního ke konkrétním autům (motorům, technice), než tyhle žvásty o ničem a k ničemu? Střet názorů je v diskusi přirozený a může být i velmi přínosný, vyžaduje to ovšem nejen určitý přehled, ale především nevztahovačný nadhled, prostý vulgarismů a zbytečně nevkusných osobních útoků...
Ty jsi ten kdo nezvládá diskusi s nadhledem, prostřednictvím věcných, konkrétních argumentů. Vždyť i lehce fanatický lift diskutuje především přes argumenty, i když často bez konkrétního podkladu k tvrzením, které sám vydává za obecné.
Znám osobně lidi, kteří ke své spokojenosti jezdí s Fordem a nemám s tím nejmenší problém, stejně jako s jakoukoli jinou značkou. Sám jsem kdysi velmi vážně uvažoval o S-maxu, který mě oslovil nesrovnatelně víc, než třeba Sharan. Pouze samotná značka celkovou kvalitu konkrétního auta nezaručuje... Takže netuším, jaký bych měl mít problém s tím, že máš třeba zrovna ty Forda, vždyť ani nevím jakého... Pokud si navíc se svým autem spokojený, tím líp, přeju ti to... Ale proč sem raději nenapíšeš něco konkrétního ke konkrétním autům (motorům, technice), než tyhle žvásty o ničem a k ničemu? Střet názorů je v diskusi přirozený a může být i velmi přínosný, vyžaduje to ovšem nejen určitý přehled, ale především nevztahovačný nadhled, prostý vulgarismů a zbytečně nevkusných osobních útoků...
To, že na něj reaguješ dělá právě z tebe toho vztahovačnýho "koncerňáka". Já jsem hrdej "konerňák" a nic osobního jsem v jeho příspěvku necítil. Lepší nereagovat.
P.S. Je vůbec někdo, kdo by dal přednost Sharanu před Smaxem/Galaxy?
P.S. Je vůbec někdo, kdo by dal přednost Sharanu před Smaxem/Galaxy?
neni to tak dávno co byl sharan a galaxy to samý+-,včetně tdi
Zřejmě si nepochopil, že závěr začínající slovy "Střet názorů", byl myšlen naprosto obecně (nikoli osobně) a platí nejen pro zdejší diskuse... 😉
Palec na horu všem hrdým koncerňákum kteří jsou spokojeni se svými vozy a nemusí druhe přesvědčovat že ty jejich jsou nej a ostatní nestoji za nic. :yes:
To:White Label
No vidíš a zrovna od tebe jsem reakci čekal jako první a proto jsem tady to popichnutí napsal a taky jsem čekal tvé vyjádření typu já nic já muzikant. Ale zrovna ty vždy nejlip argumentuješ jak je VW světový viz tahle věta "Trvalo to jen chvíli? Jak dlouho má všechny tyhle "novinky" v nabídce VW?
Minimálně pět let...a některé i déle..." tobě to přijde jako nezaujaté, dám ti příklad je to jako bych se já nacpal do diskuse o audi A5,A7 a začal tam vykřikovat že audi konečně došlo s liftbackem který mělo ve vyšší třidě scorpio od roku 1985. Jenže já to nedělám nemám zapotřebí ukazovat kdy byl v čem ford kde před jinýma značkama je to potom jen o válce kdy budou jedni tvrdit naše značka měla první to, a druzí naše toto, jenže tyhle věci jso ve wikipedii a nejsme na písku.A co mně vadí u fordu abych byl objektívni a napsal něco do diskuze to že nemají větši atmosferické šestiválce. To že přestavali dávat turbomotor od volva mě jen těší spotřeba toho motoru je na můj vkus zuviel za.Nemám nic proti střetu názoru zajeďme k dealerovi pujčme si mondeo s turbem a dvouspojkou (až tam bude) udělejme zkušebni jízdu pak můžem sednout na kafe nebo na pivo a rokovat do rána co se nám na tom líbi a nelíbi.Ale sorry u auta ve kterém jsem ještě neseděl nemůžu tvrdit co je na něm dobré a co špatné a hádat se o 2Kw výkonu je trošku zpozdilé.A vztahovačnost, nenech se vysmát můžu se mrknout na jakoukoli diskuzi ať k peugeotu, renaultu, oplu a já nevím k čemu a vždy tam budou nějaci týpci kteří budou vykřikovat jak toto a tamto měl vw davno a jak to dělá lépe a jak má dokonaly design a podobně. Co vás fandy VW vede k tomuto?
No vidíš a zrovna od tebe jsem reakci čekal jako první a proto jsem tady to popichnutí napsal a taky jsem čekal tvé vyjádření typu já nic já muzikant. Ale zrovna ty vždy nejlip argumentuješ jak je VW světový viz tahle věta "Trvalo to jen chvíli? Jak dlouho má všechny tyhle "novinky" v nabídce VW?
Minimálně pět let...a některé i déle..." tobě to přijde jako nezaujaté, dám ti příklad je to jako bych se já nacpal do diskuse o audi A5,A7 a začal tam vykřikovat že audi konečně došlo s liftbackem který mělo ve vyšší třidě scorpio od roku 1985. Jenže já to nedělám nemám zapotřebí ukazovat kdy byl v čem ford kde před jinýma značkama je to potom jen o válce kdy budou jedni tvrdit naše značka měla první to, a druzí naše toto, jenže tyhle věci jso ve wikipedii a nejsme na písku.A co mně vadí u fordu abych byl objektívni a napsal něco do diskuze to že nemají větši atmosferické šestiválce. To že přestavali dávat turbomotor od volva mě jen těší spotřeba toho motoru je na můj vkus zuviel za.Nemám nic proti střetu názoru zajeďme k dealerovi pujčme si mondeo s turbem a dvouspojkou (až tam bude) udělejme zkušebni jízdu pak můžem sednout na kafe nebo na pivo a rokovat do rána co se nám na tom líbi a nelíbi.Ale sorry u auta ve kterém jsem ještě neseděl nemůžu tvrdit co je na něm dobré a co špatné a hádat se o 2Kw výkonu je trošku zpozdilé.A vztahovačnost, nenech se vysmát můžu se mrknout na jakoukoli diskuzi ať k peugeotu, renaultu, oplu a já nevím k čemu a vždy tam budou nějaci týpci kteří budou vykřikovat jak toto a tamto měl vw davno a jak to dělá lépe a jak má dokonaly design a podobně. Co vás fandy VW vede k tomuto?
No vidíš petrko já zase vidím ty chudáky co neustále rejpou v každé diskuzi pod jakýmkoli článkem o vw popřípadě audi.Viz pan Deadlift od fordracing.
To: Petrko
Tos mohl taky říct rovnou, že jsem ti šlápl na kuří oko s tím "minimálně pět". 😉
Ale jednak to byla především reakce/upřesnění toho, co Emel napsal, tedy, že to Fordu nějakou "chvíli" trvalo (s tím SCTi) a já to jen upřesnil s tím, že ta "chvíle" trvala "minimálně pět let", ale hlavně je to pravda, která se dá snadno dokázat. Pokud to chceš vyvrátit argumenty a důkazy, tak směle do toho, od toho tady ty autodiskuse jsou...
Ale ty k tomu žádný věcně vyvracející argument nemáš, mou naprosto slušnou připomínku jsi prostě "nedal" a postavil ses do role ublíženého majitele Fordu, který tím velmi trpí a má nepřekonatelnou potřebu podělit se o svůj "úděl" s ostatními, cituji😒br /> "...dorazili koncerňáci nám všem ukázat jak jsou fauvéčka skvělá a jak je ford na pi.. ano chlapci my to všichni víme tak si běžte zase povídat o konernu k jeho diskusím tady už jste nás všechny přesvědčili. Ford je na houby my to víme ale kupodivu jsme s ním spokojeni a dál ho budeme kupovat.A teď do mně ukažte mi jaký jsem *** když nemám passat protože passat je bůh mezi auty.Vy máte rádi tu svoji značku my zase tu svou.Ford není dokonalý ale VW taky ne a rozhodně to není žádna "subpremie" ani "supermainstream" je to jen jedna z mnoha značek tak jako třeba ford."
Můžeš mi vysvětlit, jak ses na základě zatím velmi slušně vedené diskuse dostal až k těmto diskusním "polozvratkům", které se můžeš dočíst tak maximálně pod "diskusemi" o Škodovkách vedených primitivně vulgárním misiakem a jemu podobným..., ale k nim jsem tě bohužel podobnou "kritiku" nikdy napsat neviděl, patrně proto, že zrovna jim nevadí všichni majitelé Fordů, ale Škodovek...
Nebo sem dej odkaz, kde někdo v této diskusi napsal něco podobně primitivního, co ses tu trapně snažil "citovat" nebo okomentovat?
Napsal jsem na tento web přes 9 tis. příspěvků a reakcí, ale v žádném! z nich jsem se nevyjádřil tak primitivně a vulgárně na adresu jakékoli konkrétní značky automobilu, nebo dokonce jejich majitelů, jak ses tu snažil "naznačit"...a to přesto, že jsem k tomu byl mnohokrát dost nevybíravě a vulgárně provokován...
Takže dál si tu budu (s dovolením) psát co uznám za vhodné a dál především slušně...
Pláčeš tu na zcela špatném hrobě...
P.S. Pod články si piš co chceš, kritika všeho, včetně koncernu, je vítána... aspoň bude možnost diskutovat s tebou i o autech a věcech s tím spojených..., toho bezdůvodného "fňukání" už snad bylo dost... :😉 8-s
edit. nechápu, proč bys neměl jít do diskuse pod A5/A7 s podobnou poznámkou, to si tu představuješ tak, že pod články o Fordu bude chodit jen fanklub Fordu vedený liftem a pod Audi, zase jen jeho příznivci a majitelé?
To by byla snad trochu nuda, nemyslíš,...
Mimochodem co je zrovna na karosérii liftback tak "nepostradatelného", že ji mělo mít Audi (podle tebe) už dávno...? Liftback je obecně (proti sedanu) jakýmsi ústupkem ve prospěch lepšího přístupu do "kufru", za cenu menšího "komfortu" a tuhosti kroserie...
Tos mohl taky říct rovnou, že jsem ti šlápl na kuří oko s tím "minimálně pět". 😉
Ale jednak to byla především reakce/upřesnění toho, co Emel napsal, tedy, že to Fordu nějakou "chvíli" trvalo (s tím SCTi) a já to jen upřesnil s tím, že ta "chvíle" trvala "minimálně pět let", ale hlavně je to pravda, která se dá snadno dokázat. Pokud to chceš vyvrátit argumenty a důkazy, tak směle do toho, od toho tady ty autodiskuse jsou...
Ale ty k tomu žádný věcně vyvracející argument nemáš, mou naprosto slušnou připomínku jsi prostě "nedal" a postavil ses do role ublíženého majitele Fordu, který tím velmi trpí a má nepřekonatelnou potřebu podělit se o svůj "úděl" s ostatními, cituji😒br /> "...dorazili koncerňáci nám všem ukázat jak jsou fauvéčka skvělá a jak je ford na pi.. ano chlapci my to všichni víme tak si běžte zase povídat o konernu k jeho diskusím tady už jste nás všechny přesvědčili. Ford je na houby my to víme ale kupodivu jsme s ním spokojeni a dál ho budeme kupovat.A teď do mně ukažte mi jaký jsem *** když nemám passat protože passat je bůh mezi auty.Vy máte rádi tu svoji značku my zase tu svou.Ford není dokonalý ale VW taky ne a rozhodně to není žádna "subpremie" ani "supermainstream" je to jen jedna z mnoha značek tak jako třeba ford."
Můžeš mi vysvětlit, jak ses na základě zatím velmi slušně vedené diskuse dostal až k těmto diskusním "polozvratkům", které se můžeš dočíst tak maximálně pod "diskusemi" o Škodovkách vedených primitivně vulgárním misiakem a jemu podobným..., ale k nim jsem tě bohužel podobnou "kritiku" nikdy napsat neviděl, patrně proto, že zrovna jim nevadí všichni majitelé Fordů, ale Škodovek...
Nebo sem dej odkaz, kde někdo v této diskusi napsal něco podobně primitivního, co ses tu trapně snažil "citovat" nebo okomentovat?
Napsal jsem na tento web přes 9 tis. příspěvků a reakcí, ale v žádném! z nich jsem se nevyjádřil tak primitivně a vulgárně na adresu jakékoli konkrétní značky automobilu, nebo dokonce jejich majitelů, jak ses tu snažil "naznačit"...a to přesto, že jsem k tomu byl mnohokrát dost nevybíravě a vulgárně provokován...
Takže dál si tu budu (s dovolením) psát co uznám za vhodné a dál především slušně...
Pláčeš tu na zcela špatném hrobě...
P.S. Pod články si piš co chceš, kritika všeho, včetně koncernu, je vítána... aspoň bude možnost diskutovat s tebou i o autech a věcech s tím spojených..., toho bezdůvodného "fňukání" už snad bylo dost... :😉 8-s
edit. nechápu, proč bys neměl jít do diskuse pod A5/A7 s podobnou poznámkou, to si tu představuješ tak, že pod články o Fordu bude chodit jen fanklub Fordu vedený liftem a pod Audi, zase jen jeho příznivci a majitelé?
To by byla snad trochu nuda, nemyslíš,...
Mimochodem co je zrovna na karosérii liftback tak "nepostradatelného", že ji mělo mít Audi (podle tebe) už dávno...? Liftback je obecně (proti sedanu) jakýmsi ústupkem ve prospěch lepšího přístupu do "kufru", za cenu menšího "komfortu" a tuhosti kroserie...
Ne nepředstavuji si že pod články jedne značky nebudou chodit fandove jiné značky jen nechápu proč tam vždy musí utrousit jedovatou slinu. Pakliže je lift tak postradatelný nechápu proč ma Sup twindoor když by stačil sedan nebo ty sportbacky od audi.Jenže já to vím každá automobilka která si to může v současne době finančně dovolit se snaží vykrýt každou škvírku na trhu i proto přišly tzv. čtyřdveřové kupé (mercedes cls, passat cc) a já si třeba myslím že tady v tom jsou audi A5/A7 logičtějším hledáním místa na trhu, ale je to jen můj názor jelikož si nemyslím že by lifty neměli své opodstatnění i když osobně já radši sedan.
Mně nevadí ani "jedovatější" slina, pokud to není nic vulgárního, nebo osobní útok a týká se to aut, proč ne a pokud je ta slina mimo, je to jen nahrávka na "smeč"...Aspoň to trochu rozproudí/posune diskusi...
Sedan taky považuju za "prémiovější" variantu, než praktičtější liftback, proto jsem v této souvislosti uváděl A5/7 a ne SuperbII.
A5 je pro mě, po vyzkoušení (zejména prostorově), určitě spíš zklamání, naopak od A7 si slibuju opravdu hodně..., ale uvidíme co "předvede" v reálu...
Sedan taky považuju za "prémiovější" variantu, než praktičtější liftback, proto jsem v této souvislosti uváděl A5/7 a ne SuperbII.
A5 je pro mě, po vyzkoušení (zejména prostorově), určitě spíš zklamání, naopak od A7 si slibuju opravdu hodně..., ale uvidíme co "předvede" v reálu...
logins01
Ve srovnání VW Passat a Mondeo, je prostě Passat lepší. Ať příznivci fordu chtějí nebo ne. Já vím, říká se, že MOndeo má sportovní jízdní vlastnosti a atd....to možná bylo u MK3 a Passatu B5/6. Svezte se novým Passatem a Mondeem a ucítíte rozdíl na prvních 150 metrech - odhlučnění, komfort, sedačky, dojem z interiéru, všechno hraje pro passata..taky mě zajímá, kdy ty nový mopndea začnou mít problém s korozí...protože u MK3 kvetli dveře i po 2-3 letech. Benzinové motory mimo 2.5V6 (Mk3) taky slabota, nejhorší snad 2.0-16V 107kW (řvalo to jako blázen, zlatá stará 1.8Tve starém passatu. EcoBoost vs TFSi či TSi - rozdíl není nijak propastný, a motory VW, hlavně větší kubatury již několik let drtí ostatní konkureci docela pravidelně. A nejlepší na nich je tichost projevu - až o 35 procent tišší než konkurence.
Do jisté míry souhlasím, ale hlavně jsou dnes obecně nová auta celkově velmi vyrovnaná, kdo např. tvrdí, že jedno z těch aut je "šrot" a to druhé dokonalé je mimo...
Ta podvozková "sportovnost" u běžných verzí Mondea je především přežívající klišé, dnes 90% nových aut v meinstreamu, zatáčí a "jezdí" (ve svých třídách) prakticky stejně (viz většinou shodné kostrukce podvozku v jedn. třídách).
Co ale proti VW (nejen) Fordu stále schází, je jakési "poloprémiové" zpracování (neplést se spolehlivostí!), které je "vidět" už po nasednutí, a to i relativním laikem. Stále např. bezpečně a po slepu poznám, jestli zavírám dveře Golfu, nebo Focusu..., že to může být pro někoho i docela nepodstatné je klidně možné, ale určitě to za nedůležité nepovažují všichni...
U současného Mondea mám osobně problém s jeho designem. V reálu působí jako o něco zvětšený model, vytvořený pro filmový "trik" s využitím "perspektivy" ...
Přitom, minulá generace s tím problém neměla a vzpomínaný S-max patří na absolutní špičku třídy i designem...
Ta podvozková "sportovnost" u běžných verzí Mondea je především přežívající klišé, dnes 90% nových aut v meinstreamu, zatáčí a "jezdí" (ve svých třídách) prakticky stejně (viz většinou shodné kostrukce podvozku v jedn. třídách).
Co ale proti VW (nejen) Fordu stále schází, je jakési "poloprémiové" zpracování (neplést se spolehlivostí!), které je "vidět" už po nasednutí, a to i relativním laikem. Stále např. bezpečně a po slepu poznám, jestli zavírám dveře Golfu, nebo Focusu..., že to může být pro někoho i docela nepodstatné je klidně možné, ale určitě to za nedůležité nepovažují všichni...
U současného Mondea mám osobně problém s jeho designem. V reálu působí jako o něco zvětšený model, vytvořený pro filmový "trik" s využitím "perspektivy" ...
Přitom, minulá generace s tím problém neměla a vzpomínaný S-max patří na absolutní špičku třídy i designem...
Ano dávam ti za pravdu dneska auto které by mělo špatné jízdni vlastnosti nekoupíš některé jsou naladěne víc do plavné jízdy některé tvrdší ale tohle poznáš jen za předpokladu že jedeš na hraně. Design nemá smysl rozebírat jelikož každému se líbi něco jiného a někdy dokáže dobře zvolená barva a pěkné kola povýšit tuctovku na pěkne auto a naopak pěkné auto může barva která se k němu nehodí a "divné" kola srazit do šedivého průměru.
Jasně, samotná individuální konfigurace může dojem z konkrétního vozu velmi "zvednout", nebo jej naopak podstatně poškodit.
Velmi dobře je to vidět třeba u německé prémie, kde jsou možnosti individualizace (především v interiéru) velmi rozsáhlé a výsledný celkový dojem často velmi rozdílný...od "elegance" až po "kýč"...
Velmi dobře je to vidět třeba u německé prémie, kde jsou možnosti individualizace (především v interiéru) velmi rozsáhlé a výsledný celkový dojem často velmi rozdílný...od "elegance" až po "kýč"...
Ten problém je v tom, že Mondeo vypadá, jako že jede, i když stojí >😁
Ale u Fordu jsou zřejmě přesvědčeni, že je to naopak největší přednost tohoto designu, viz jeho rekl. kampaň... 😉 😄
Vždyť právě na toto narážím. I laik pozná, že Passat je prémiovější. Kupříkladu, zní to trošku divně, ale: Máme Fábii Elegance, béžový vnitřek, hezká metalíza, 100k 1.4-16V (ještě ta první hezká generace, r.05). Když jsem jezdil Focusem II trend combi v základu, shodou okolností dva naprostí laici-neřidiči mi říkali ta škodovka byla ale taková lepší, ikdyž tohle je větší 😄 A myslím si, že není cokoliv vysvětlovat, obrázek si uděláte....
No vidíš a já vozím i majtele bavoráku a medvědu a všichni jsou překvapení jak Mondeo vypadá dobře jak zevnitř tak z venku. Holt platí sto lidí sto chutí. Jinak když kliknete na můj nick a pak na auto u napisu mojeauto.cz tak uvidíte moje mondeo je to samozřejmě zkresleno pohledem majitele ale moc mě blaží když mi moji klienti říkají máte krásne auto a věřte tomu že jsou to lidi co mají fakt bavory medvědy a pod. 😉
No mrkl jsem..., máš prostě jiný vkus, já když už Forda, tak každopádně raději to "titanko", ghiu nemusím, hlavně tu imitaci dřeva a u tebe je ještě navíc (za přípl.) i na volantu...
Tahle generace Mondea působí podivně "přerostle", takže standartní obvod kol na něm působí relativně (až nepatřičně) malým dojmem....
U zimních si obvod kola ještě malinko snížil použitím rozměru 205/55 16", místo (pro Mondeo základních) 215/55 16"...
(Jinak ty letní hlučnější gudýry se jmenují ExcellEnce, ne ExcellAnce, jak uvádíš ve slabinách)
Ale chápu, že pro někoho může být třeba i tvé Mondeo jakési "auto snů" a nemám s tím pochopitelně sebemenší "problém"...
Tahle generace Mondea působí podivně "přerostle", takže standartní obvod kol na něm působí relativně (až nepatřičně) malým dojmem....
U zimních si obvod kola ještě malinko snížil použitím rozměru 205/55 16", místo (pro Mondeo základních) 215/55 16"...
(Jinak ty letní hlučnější gudýry se jmenují ExcellEnce, ne ExcellAnce, jak uvádíš ve slabinách)
Ale chápu, že pro někoho může být třeba i tvé Mondeo jakési "auto snů" a nemám s tím pochopitelně sebemenší "problém"...
No, sám jste řekl, že to říkali laici a neřidiči, takže to hodně vypovídá o tom autě jako celku a není asi třeba to dál komentovat.
No zatím všechny Fordy, ve kterých jsem jel, na silnici držely o poznání líp, než srovnatelná auta od VW (nepočítám Audi).
K tomu vnitřnímu vybavení - větší kvalitou materiálů budete jistě unešen, dokud vám je nepozvrací děti nebo se vám do kufru nevylije plechovka barvy. Hlavně v nižších kategoriích Ford dělá auta jako spotřebák - odveze, ojezdí se, vyhodí se. Když tam odveztete pytel cementu, nemusíte hned nechat auto zevnitř celé vytepovat. Není to sice nic super, ale vydrží to po celou dobu životnosti auta.
Ale na druhé straně "premiovost" je od VW jistě skvělý marketingový tah - "skoro jako BMW". Zkusil jsem obojí a nedá se to srovnat ...
Jen jako kuriozitu - jak to do nás VW přes "zainteresované" novináře valí: ve Světě motorů kdysi srovnávali Octavii a Kiu Ceed se srovnatelnými dieselovými motorizacemi (myslím, že 1,6ky). Kia byla výkonnější, měla větší maximálku, lepší zrychlení, menší spotřebu, delší záruku a byla o 70 tisíc levnější. Pravda, Octavia líp seděla v losím testu. A závěr Světa motorů - Octavia má uvnitř lepší plasty - a - tramtará - vyhrává v tomto testu. No comment. Prostě - koho reklamy tiskneš, koho reklamy tiskne tvůj vlastník, toho píseň zpívej.
Ale abych nebyl obviněn ze zaujatosti - pětkové BMW bohužel jede líp i než to Mondeo.
K tomu vnitřnímu vybavení - větší kvalitou materiálů budete jistě unešen, dokud vám je nepozvrací děti nebo se vám do kufru nevylije plechovka barvy. Hlavně v nižších kategoriích Ford dělá auta jako spotřebák - odveze, ojezdí se, vyhodí se. Když tam odveztete pytel cementu, nemusíte hned nechat auto zevnitř celé vytepovat. Není to sice nic super, ale vydrží to po celou dobu životnosti auta.
Ale na druhé straně "premiovost" je od VW jistě skvělý marketingový tah - "skoro jako BMW". Zkusil jsem obojí a nedá se to srovnat ...
Jen jako kuriozitu - jak to do nás VW přes "zainteresované" novináře valí: ve Světě motorů kdysi srovnávali Octavii a Kiu Ceed se srovnatelnými dieselovými motorizacemi (myslím, že 1,6ky). Kia byla výkonnější, měla větší maximálku, lepší zrychlení, menší spotřebu, delší záruku a byla o 70 tisíc levnější. Pravda, Octavia líp seděla v losím testu. A závěr Světa motorů - Octavia má uvnitř lepší plasty - a - tramtará - vyhrává v tomto testu. No comment. Prostě - koho reklamy tiskneš, koho reklamy tiskne tvůj vlastník, toho píseň zpívej.
Ale abych nebyl obviněn ze zaujatosti - pětkové BMW bohužel jede líp i než to Mondeo.
Jezdím s VW, Audi i BMW, takže názory na rozdílný dojem z jedn. značek mám už docela dlouho svoje. Navíc dávám přednost srovnání konkrétních modelů a ještě lépe konkrétních motorizací... Nic neplatí zcela obecně a to ani u různých typů stejné značky...
Ovšem s tím zvracením dětí a vylitou barvou si mě opravdu pobavil. To je argument jako "kráva". >😁
Mé děti snášely a snáší jízdu v autě relativně velmi dobře, takže jsem s tím žádné častější problémy neměl, ale můžeš mi konkrétně napsat, proč je lepší, když se ti někdo pozvrací (nebo vylije barvu v kufru) ve Fiestě/Focusu/Mondeu, než v Polu/Golfu/Passatu? >😒]
Ovšem s tím zvracením dětí a vylitou barvou si mě opravdu pobavil. To je argument jako "kráva". >😁
Mé děti snášely a snáší jízdu v autě relativně velmi dobře, takže jsem s tím žádné častější problémy neměl, ale můžeš mi konkrétně napsat, proč je lepší, když se ti někdo pozvrací (nebo vylije barvu v kufru) ve Fiestě/Focusu/Mondeu, než v Polu/Golfu/Passatu? >😒]
Jen jsem si vzpomněl na kolegu, který si kdysi objednal do Volva příplatkový béžový semiš (asi za 60 tisíc) aby měl auto ještě premiovější. Když mu to přivezli, tak se tím chlubil, po pár jízdách s dětmi už to moc k chlubení nebylo a nešlo to ani moc dobře vyčistit a asi by byl radši, kdyby zůstal u té originální šedočerné látky.
Nevím, jak nová Fiesta, Focus má čalounění v nižších výbavách horší, Mondeu a S-Maxu se ale nedá moc vytknout. Snad ten chrom na volantu a na rádiu.
Co se konkrétních modelů týká - mohu z poslední doby srovnat jen Focus (a taky V50) s Octavií a Golfem (1,6 proti 2.0 resp. 1,9 TDI) a Mondeo s Passatem (vše současné modely, ta Octavia před posledním faceliftem). A vždy to srovnání vyšlo lépe pro Ford - přesnější řízení, ochotněji zatáčí, méně odskakuje na nerovnostech. Pneumatiky taky měly srovnatelné - vesměs 205-55 R16 (to Mondeo o něco širší). Ve Focusu se, pravda, oproti Golfu hůř trefuje apex, protože má opticky mohutnější předek. Nezkoumal jsem způsob odpružení a řešení náprav, ale u Golfu a Octavie mi vadí naladění pérování, na nerovnostech jakoby auto celé "skákalo" - obě nápravy jdou nahoru a dolů souběžně ... což mi ostatně dělalo problémy kdysi i v A4.
Nevím, jak nová Fiesta, Focus má čalounění v nižších výbavách horší, Mondeu a S-Maxu se ale nedá moc vytknout. Snad ten chrom na volantu a na rádiu.
Co se konkrétních modelů týká - mohu z poslední doby srovnat jen Focus (a taky V50) s Octavií a Golfem (1,6 proti 2.0 resp. 1,9 TDI) a Mondeo s Passatem (vše současné modely, ta Octavia před posledním faceliftem). A vždy to srovnání vyšlo lépe pro Ford - přesnější řízení, ochotněji zatáčí, méně odskakuje na nerovnostech. Pneumatiky taky měly srovnatelné - vesměs 205-55 R16 (to Mondeo o něco širší). Ve Focusu se, pravda, oproti Golfu hůř trefuje apex, protože má opticky mohutnější předek. Nezkoumal jsem způsob odpružení a řešení náprav, ale u Golfu a Octavie mi vadí naladění pérování, na nerovnostech jakoby auto celé "skákalo" - obě nápravy jdou nahoru a dolů souběžně ... což mi ostatně dělalo problémy kdysi i v A4.
To logins01: A vy jste se novým Mondeem po tom Passatu svezl? Nejspíš jste v něm jel jen těch zmíněných 150 metrů a to ještě jen rovně ...
To petrk👋white label: " ... dneska auto které by mělo špatné jízdni vlastnosti nekoupíš ..." - ale koupíš - třeba Volvo V70 nebo větší Peugeoty a Korejci (z toho, v čem jsem jel) - byly plavné, ale v každé zatáčce jsem se potil, zda se do ní trefím. A u některých z nich bylo zajímavé, že přes jejich plavnost a měkkost se do karoserie přenášely nepříjemné rázy na každém příčném rigolu.
To petrk👋white label: " ... dneska auto které by mělo špatné jízdni vlastnosti nekoupíš ..." - ale koupíš - třeba Volvo V70 nebo větší Peugeoty a Korejci (z toho, v čem jsem jel) - byly plavné, ale v každé zatáčce jsem se potil, zda se do ní trefím. A u některých z nich bylo zajímavé, že přes jejich plavnost a měkkost se do karoserie přenášely nepříjemné rázy na každém příčném rigolu.
Petrko
No pro mně je auto snů Mustang GT který budu kupovat až letos jelikož čekám na pětilitr. Ale auto jsem vybíral na práci a zvažil jsem klady a zápory ekonomiku náklady na pořízení a vyšlo mondeo skvěle a jelikož s fordy jsem najezdil kolem 1,5mil kilometrů bez problému tak to byla logická volba.Jinak v titanku mi prostě vadí ten přehršel "hliníku" kam se podíváš. Ale je to o vkusu každého.Jinak základ na pneu je fajn, ale po letošní zimě jsem rád že jsem zvolil jak jsem zvolil neměl jsem nejmenší problém na sněhu ani na ledu holt léta a kilometry skušeností.
A už víš přes koho a za kolik? Nebo stopro svépomocnej import?
Asi před půl rokem jsem viděl Mustanga (3,5 litru) ve Ford Auto-Palace Spořilov za zhruba 700 tisíc. Byl to oficiální dovoz Ford. Nevím, jakou měl výbavu, takže neposoudím, zda to byla dobrá cena, ale zkusil bych se tam zeptat.
Přes koho vím přesně a cenu ještě ne jelikož v nabídce forda us ještě figuruje model s 4,6 V8 a já chci ten nový pětilitr.
Taky jsem ještě koukal u S clas je 4x4 u všech modelů, LS všechny a sedma víc než polovina. Po tý kalamitě se to jen zvedne.
Zvysok sa chova sezonne = nasnezi prvy sneh a uz hned utekaju kupit 4x4, pripadne si z nakupu od Tesca zapinaju uzavierku.
Znamy vymenil BMW po roku, lebo sa nevedel dostat domov a to byval v meste. Dalsi ma pravidelne budil rano, ked sa pokusal vyjst kopec pre hotelom no a najradsej mam ranne cesty do prace, ked po cerstvom snehu vsetky BMW idu tak 40kmh. Je to az funny, pretoze bezne tam jazdia 70kmh a teraz su brzdou premavky, ked hociaky Favorit LPG ide rychlejsie. To musi mat dramaticky dopad na ego sofera bawora.
Pravda je (jako obvykle) někde "mezi" těmito "krajními pohledy"...
Minimálně pět let...a některé i déle...
[odkaz]
[odkaz]
Dvouspojkovou prevodovky Ford Powershift Ford prodava cca 2 roky a zadna svolavaci akce. 2.0 EcoBoost uz ted v testech ukazuje uznavane 2.0 TFSI zada.
Tak ze radeji kvalitne a pomaleji nez rychle a nekvalitne.
I zde je videt nemaly soucasny rozdil ve strategii Fordu i VW, i kdyz by nekteri asi cekali opak, myslim, ze u Fordu ani nemaji jinou moznost, meli moznost se ucit ze svych chyb i ze soucasnych chyb konkurence. Forduv drivejsi velky vzor Toyota jasne ukazuje, ze mezi prvni automobilkou a big problem je tenka hranice.
Kdy to ceka i VW a nakoupene poddane?
Prozraď mi prosímtě který že generace 2.0TFSI byly nepovedený,nebo mě sem hoď rovnou nějakej odkaz.Rád se poučím od hocha z fordracing >😁
Kde bereš ty zaručené info, v Blesku? Já jezdím se dvěma TFSI a dvěma DSG zcela bez problémů a na žádnou svolávačku mě nezvali, Powershift ve Fordu jsem zkoušel a do vychytanosti klasické 6st. DSG má logicky ještě pořád daleko (viz testy). EcoBoost prý v testech ukazuje záda TFSI.. >😁 Ve kterých, v těch co si dělá Ford do svého magazínu?
Čtu pravidelně EVO, TOPGEAR, Autocar, SPEED, Gente Motori, AMuS, Autozeitung, AutoBild... a nikde jsem se podobné bludy, které sem tlačíš, nedočetl...
Novinka (která ukazuje záda)😒br /> 2,0 EcoBoost SCTi - 149 kW při 6000ot. / 300 Nm 1750-4500ot.
staršímu motoru😒br /> 2,0 TFSI(A4) - 155 kW 4300-6000ot. / 350 Nm 1500-4200ot.
Jinak proc srovnavas zrovna vyhonenou nespolehlivou verzi z Audi, bezny Passat neni dost dobry pro srovnani? Neni. >😁
S Audi bez nekam, taky sem netaham 2.0 EcoBoost pro Ford E😜lorer s 205 kW.
Spravne😒br /> 2,0 EcoBoost SCTi (Mondeo, S-MAX, Galaxy)- 149 kW při 5500ot. / 300 Nm 1750-4500ot.
[odkaz]
2,0 TFSI(Passat) 147 kW při 5500ot. / 280 Nm 1800ot. >😁
[odkaz]
PS: Audiklub.cz, zpravodajsky server Idnes.cz. je ti malo duveryhodny? >😁 >😁
Radeji neodpovidej. 😉
[odkaz]
Copak, máš strach už předem...
Tys napsal sám jako první označení TFSI (ne TSI), které už nějakou dobu používá výhradně Audi. V tom Passatu je ten motor už tak dlouho, že je pro Mondeo spíš "prohra", že s něčím podobným přichází až teď, navíc jako "novinka" má stále (i proti Passatu) pouze o 2kW a 20Nm navíc.
Samozřejmě, že Passat nemusí s navýšením výkonu nikam spěchat, protože nabízí v benzínu ještě další dva podstatně výkonější šestiválce 3,2(250PS) a 3,6(300PS). Co může tady nabídnou Mondeo? Kulové... :😉
K těm dvouspojkám viz Ricardo 23:02...
Tvůj odkaz je na teplotní čidlo k DSG a týká se produkce pro americký trh...
Hlavně mi už konečně napiš kam chodíš na ty své zázračné testy, kde ukazuje SCTi záda TFSI a PowerShift poráží DSG.... >😁
Já ti své zdroje vypsal a tam se nic podobného nepíše, takže mi napiš kam na ty své Fordobláboly chodíš, nebo dej odkaz na nezávislý test... 😉 >😒]
[odkaz] Datum: 20.02. 20:06 Autor: Deadlift
Tisíce nových škodovek musí do servisu...
"Problém se týká zhruba sedmi tisíc škodovek, z toho asi pět set jich má jezdit v Česku."
A jestli myslis, ze ti tady takto budu prekladat kazdy text, protoze jsi negramotny, tak to fakt sorry. Zkus skoleni, co mate ve VW. 😉
V těch tvých dvou odkazech se nic o "ukazování zad" nepíše, a to ani náznakem, vůbec se tam TFSI/TSI nezmiňuje... 😉
Ale chápu, že to "ukazování zad" jsou jen tvé vysněné představy, které sis tak vsugeroval, že jim už sám pomalu věříš... 😉 >😒]
Tyto motory dnes může naladit na různý výkon jak VW tak Ford, jen o tom to přece zdaleka není, demagogičnost lifta vídím především v tom, že už dnes tvrdí, že SCTi ukazuje TFSI záda, aniž by vůbec vyšel nějaký srovnávací test s těmito dvěmi konkurenčními motorizaceni..., že při tom neřeší, jak dlouho ukazovalo TFSI (i DSG) "technicky" záda Fordu, mě u něj naopak vůbec nepřekvapuje. Co se týče srovnání DSG vs PowerShift, tam už jsem nějaký test, kde se tyto převodovky ve srovnávaných autech setkaly četl a PowerShift z tohoto "souboje" vítězně nevyšel, ale i tak byl hodnocen poměrně dobře...
A ty svolávačky k teplotním čidlům na určitou část produkce DSG? Každý kdo "něco" ví o DSG a PowerShiftu, má jistě představu jaký zlomek PoSh dodal na trh (zatím) Ford, ve srovnání s DSG..., takže uvidíme časem...
P.S. Které auto, s 2,0 TFSI, má sériově! 221kW?
Jako nejsilnější mě napadá TTS (200kW)..., ale formou tuningu nabízí takový výkon (221kW) třeba ABT...
Napr... First Drive Ford S-Max 2.0 SCTi Ecoboost - Autocar - Test date Monday, February 01, 2010
[odkaz]
Ford S-MAX SCTi road test - EVO - February 2010
[odkaz]
Otázka je, kde by asi dnes byly diesely, bez vůbec prvního TDI... 😐
Ostatní země nejsou na TDI nijak zvlášť závislé a velmi rozšířené dlouhodobě vylepšované motory s CR nyní TDI válcují.
A bohužel se již ví, že minimálně 2,0 TDI CR není o nic lepší, je tady pár měsíců a již odcházejí čerpadla a kvůli vysoké poruchovosti piezovstřikovačů se 2. generace motorů 2,0 TDI CR vrací k aktuátorovým vstřikovačům (Což je v common railu něco jako prehistorie).
Motory 1,2 TSI již po pár měsících provozu ukazují zásadní problém s přehříváním turba (regulace turba odchází max. v 50000 km).
Vím že Deadlift je náruživý příznivec Fordu, ale tady má možná pravdu.
Můj názor je, že ty všechny problémy zatím Volkswagen ustál, je to skoro zázrak.... Ale podívej se na Toyotu, taky si všichni dlouho mysleli že je v kvalitě neprůstřelná...
chlape ty ani snad nevis, ze za VW marketingem "DSG" je ve skutecnosti dodavatel BorgWarner a za PowerShift je Getrag-Ford Transmissions. >😁
Kdo ma vice zkusenosti s prevodovkami? Hadej.
Zatim fakta ukazuji, ze DSG je vyrazne mene spolehliva nez PowerShift. Muze to byt treba jen poctem instalaci, ale to se jiste brzo ukaze.
Jenže vono to je tak, že Němci tlačí v Evropě svá specifika = nafťáky kvůli levnýmu ježdění z východu na západ po sjednocení, a DSG kvůli downsizingu protože malý motory měly prdlajs krouťák. Kdyby nebyla tahle německá klika, tak bysme měli dnes všichni normálně třílitrové V6ky s pětikvaltovým vychytaným klasickým automatem, a auta by stály o kilo míň, protože to co VW vyvinulo svět nepotřebuje.
DSG je společným dílem VW a BorgWarner.VW byl zodpovědný za konstrukci převodovky a celkovou stavbu ústrojí hydraulickou část měl na starost BW.
Řekl bych že to je dnes úplně normální.Jedinej podařenej motor kterej bych našel ve fordu je taky vlastně od volva jinak bych si teda nevybral
:-!
Samozřejmě to bude chtít čas, aby na světlo boží vylezla poruchovost nového dvojspojkového systému Ford.
Ovšem motory 2,0 diesel (ve Fordu TDCI, v PSA HDI) již přes rok jezdí v Peugeotech zcela bez problému. K tomu má 2,0 TDI daleko. A 1,2 TSi bylo ušito horkou jehlou, byl tam spěch a ten se nevyplácí.
Mnohem podstatnější je, kdo s tím nakonec opravdu uspěl, kdo se s tím na trhu skutečně prosadil, ne to, kdo to jen marně zkoušel... 😉
Na trhu se ovšem tímto "pokusem" rozhodně nijak významněji neprosadil...
Ale máš pravdu, že mi tam chybí jedno podstatné slovíčko, a to: "úspěšně"... 😉
To o co se nakonec "marně" pokusil Fiat Croma I.D TD (1986) a Austin Montego MDI (198😄, se (na potřetí) povedlo Audi/VW nesrovnatelně lépe a nečekaně úspěšně...
Nebo chceš tvrdit, že s tímto motorem udělala Croma, potažmo Fiat, stejnou "díru do světa" jako Audi/VW? To by asi pak nebyl Fiat, v této třídě, dlouhodobě tam, kde je...