Novinky
Pri minule davce vysledku pred mesicem ENCAP tvrdil ze Roomster je jiz otestovany a jde jen o to dokoncit zpracovani vysledku a ze bude publikovan v pristi davce. Ted tu mame dalsi otestovana auta a Roomster nikde !!!! Citim nejaky velky prusvih. Skodovko. Kde jsou vysledky Roomsteru??? Neco se taji???
Při testu se rozthl v půlce napříč a konečně vypadá normálně. :-!
nevím, ale myslím, že Škoda nemá nic společnýho s E-NCAP..?! takže výsledky uvádí ENCAP a ne škoda ne..?!?
Vysledky uvadi ENCAP, za urcitych podminek po dohode s vyrobci. Kuprikladu, pokud se najde nejaky prusvih, ktery je odstranitelny, tak se s vyrobci dohodnou a publikuji vysledky, teprve po odstraneni zavady. Coz napadne pripomina tuto situaci. Proto dotaz na Skodu.
Jestli je za dohodu povážováno to,že se zjistí chyba,výrobce ji odstraní a udělá se nová zkouška,tak je to celkem běžná situace.Co je na tom špatného,že se nedostatek odstraní? Leda že mnou "nenáviděné" auto dopadlo nakonce lépe,mež jsem si "přál",ale svět asi uvažuje nepatrně jinak.Naštěstí.
Roomster je samozřejmě otestovaný v rámci testů Škody (tak jako v každé automobilce), ale na NCAP jsou docela dlouhé čekací doby. Vemte si jak dlouho jezdí Civic a až teď byl otestován. Ale myslim, že není co očekávat. 4-5 hvězd, dnes už nic extra zajímavého.
Zachytil jsem vyjadreni nekoho z ENCAPU, myslim ze to bylo na autosalonu v Parizi, ktery tvrdil, ze Roomster byl jiz otestovan v ENCAPu v predchozi davce aut, ale nebyl publikovan spolecne s predchozi davkou, protoze bylo treba dozpracovat vysledky. A vida, ono ani v pristi davce nic. Na mne to pusobi podivne.
a nepůsobí to na tebe podivně, protože se nemůžeš dočkat, až Roomster propadne?
Musím tě zklamat, Roomster byl několikrát testován ve Škodě, tak jako to dělá každá automobilka, a má 4 hvězdy. Nijaký průšvih se nekoná.
Musím tě zklamat, Roomster byl několikrát testován ve Škodě, tak jako to dělá každá automobilka, a má 4 hvězdy. Nijaký průšvih se nekoná.
Přijdou mi v poslední době zastánci koncernových (VW) pleček nějací agresivní...
Jinak Civic (a trochu sem to čekal)... ostuda z mého pohledu. U aut značek (které někteří místní odborníci pomalu řadí do prémiového segmentu) jako je Honda by 5 hvězd mělo být standardem... Je vidět, že Civic je opravdu levný, nejenom, že tak vypadá. Z mého pohledu Civic :no:
Jinak Lexus :yes: a je důkazem, že už i Japonci dokážou udělat kvalitní a bytelné a odolné auto...
Jinak Civic (a trochu sem to čekal)... ostuda z mého pohledu. U aut značek (které někteří místní odborníci pomalu řadí do prémiového segmentu) jako je Honda by 5 hvězd mělo být standardem... Je vidět, že Civic je opravdu levný, nejenom, že tak vypadá. Z mého pohledu Civic :no:
Jinak Lexus :yes: a je důkazem, že už i Japonci dokážou udělat kvalitní a bytelné a odolné auto...
btw...dívám se na TopGear z roku 2003...jak se snaží zničit Toyotu Hilux...zapálí jí, nechají zatopit slanou vodou, zdemolujou jí,postaví na panelák, který v zápětí vyhodí do vzduchu...a ona...pořád jezdí!!! Tomu říkám auto do nepohody 😄
Ale no tak... na ta dvě slova sem trošku alergický... (Myslím tím Top Gear)... Mimo to, to s tématem nesouvisí... 😉
Jo Civic nenadchnul. Čekal jsem to lepší ;-\ . I když sebrané body za špatně viditelné varující samolepky je trošku přitažené za vlasy. Zajímala by mě výška testovacích figurín? Seděl jsem v Lexusu IS (opravdu asi nejkrásnější sedan současnosti) a díky vysoko posazeným sedačkám, jsem se hlavou dotýkal bočního sloupku dveří (měřím 185cm). Boční náraz bych v tom autě nechtěl zažít.
Wolfe, velmi zásadní je v tvém příspěvku ono "z mého pohledu". Do jaké míry je "tvůj pohled" deformovaný, o tom si určitě už diskutující na auto.cz udělali svůj obrázek sami. Pokud podle tebe vypadá Civic levně, patrně s tebou nebude vše úplně v pořádku, zvláště v kontrastu s tím, jaké značky vyznáváš. Zároveň netuším, co má "levnost" společného s crashtesty. /// A teď k věci: výsledek Civicu rozhodně není špičkový, zároveň má ale daleko k ostudě. Navíc trochu zapomínáš, že je Civic co se celkového bodového zisku týče TŘETÍM NEJBEZPEČNĚJŠÍM AUTEM V C SEGMENTU, a to po C4 a Leonu. Testy NCAP se totiž skládají ze čtyř kategorií, víme? A Civic velmi dobře (ne-li výborně) chrání děti v sedačkách a chodce. Kazí mu to zejména čelní náraz, kde má ještě co dohánět a přidat by měl i co se bočního nárazu týče. A co myslíš, Wolfíku - je větší pravděpodobnost, že v padesátce nabereš chodce, nebo že v šedesáti trefíš offsetově auto v protisměru? A pokud trefíš chodce, je rozdíl, jestli mu uděláš pár modřin, nebo trvalé následky. U bouračky auta s autem, které se rozhodně nedějí v padesátce, rozhoduje už spíš štěstí. Navíc není nikde napsáno, že v reálném střetu auto x auto bude výsledek odpovídat výsledku Euro NCAP. Vliv totiž pak může mít konstrukce ACE u Civicu.
:-!