Slovák, to jsem si myslel. Hele ty koko*, měl jsem je dotáhnuté z Ameriky, s evropou to má společnou jen značku, jinak je to kompletně americké. A přečti si raději celou diskuzi, abys pochopil kontext... co toto bolo za poznamku :no:
okruh je jedna vec a realny svet druha .... cojaviem nejazdil som stym ..a le ja som clovek zasadovy a ajkeby to bolo strieborna zlato platinove tak by som nepotporil hamburgerzrutov :-):-):-) neviem ja ich niak nemam rad .. inac toto by mal byt super pre M5 a AUDI RS6 ... ktore maju asi najlepsie V10 na svete ... takze kludne si mozu amici kompresorovat.... nemci im ajtak natrhnu *
... co to pletes to ze sa X5 vyraba v amerike tak to je akoze americke auto ... ti uz uplne zatmelo .... sak to je BMW ... aj * kopec cipov do pc sa vyraba na thaiwane a nejsu to thajwanske vyrobky ... co toto bolo za poznamku :no:
Se nedivím. Chrysler 300 má podvozek z Mercedesu. Tedy nic moc. CTS oproti tomu jednu z nejlepších platforem největšího automobilového koncernu světa. Limuzína STS-V na podvozku Sigma I zajela Nordschleife za 8:30. Nevím, proč by novější a menší auto na podvozku Sigma II mělo být horší. Spíš bude ještě mnohem mnohem lepší.
Hehe........ no smál bych se ještě dlouho.. Opravdu mě zajímá a chtěl bych vidět jak 400kw dostane na pr*el od Mondea. Jo Mondeo má fantastickej podvozek to jo, to nikdo nezpochybnuje ale to tvoje ST je furt jenom Mondeo s 3litrem ( mimochodem ještě z minulé generace tudíž víc jak 7 let starej motor ) a trošku lepším podvozkem....
Pokud někdo udělá auto s 400kW tak kdyby k tomu neudělal podvozek by byl opravdu vypatlanej. To co se dělo dříve v americe kdy ty jejich káry měly x set koní a mohlo to jet jen rovně jinak to šlo ven ze silnice si myslim, že už jsou pryč a utvrzujou nás v tom..
Takže tvoje hláška že tomu ujedeš v Mondeu mě fakt rozesmála a ještě k tomu s dieselem :D........ navíc to tvoje mondeo je taky auto Fordu sice je vyráběnej v Evropě ale...
ML jsem řídil ještě to "staré", s dieslem. Moc mě to neoslovilo. Přiznám se, že nevím co myslíš pod "iS". S X5 jsem ještě neměl tu čest, ale každý na ní pěje chválu, takže špatné určitě nebude. Zatím nej SUV, které jsem měl v rukou, byl Cayenne Turbo. Ale kdyby mi na krk přiložili nůž a řekli "Tak pane, a teď si MUSÍŠ koupit SUV na běžné použití!", zvolil bych CR-V.. ;-)
Poslední tři odstavce jsou dobré. Hele, když už si to myslíš...řídil jsi někdy iS nebo ML 55? To jsou auta z Ameriky...tewda já je aspoň měl odtamtud. Říkám ti, z X5 jsem byl teda ale solidně pos*aný...do té doby jsem neřídil leší SUV, a stýle to trvá. Měl by sis to zkusit. Jinak díky za vstřícnost. :yes:
Nedotklo a neurazil, Johny.Rico. Já píši o šasi, podvozku, o sladění. Zatím jsem neřídil automobil americké konstrukce, které by tady v Evropě obstálo v přímém střetu s konstrukcí evropskou nebo japonskou. A ani jsem o žádném neslyšel. Neříkám, že americké muscle sedany nejsou dobré. Jen říkám, že na evropské poměry nejsou DOST dobré.
Tibby, měl jsem tě za seriozního pisálka, fakt, ty toho víš dost, a dokazuješ to tu občas, ale TOTO, co jsi napsal, to je návrh na "pi*ovinu měsíce na Auto.cz". Promiň, jestli se tě to dotko, nikdy jsi mě neurazil, nechci to udělat taky, ale nad tím jsi se měl tedy pořádně zamyslet :no:
Já jen vím, looku, že bych po vlastní zkušenosti nedal Chrysleru 300C SRT8 přednost před Mondeem ST220. A se všemy americkými muscle sedany je to stejné. A Z06 není CTS. Prostě není.
Na to zapomen, ten vykon tam je, a podvozek je k tomu nalezite upraven. Otazka je zda by se chytali silne zadohraby od BMW a MB. Nechci ti kazit nadeje ale soucasne mondeo uz se taky vyrabi nejakej patek a pokrok nezastavis. GM umi, ukazal to na corvette Z06 ktera na severni smycce zajela skvely cas.
Obávám se, že nikoliv. I kdyby to bylo CTS-V RS Überturbo. Silná V8 pod kapotou není všechno. Odvážím se tvrdit, že na normálních evropských silnicích mu trošku silnější Mondeo ukáže zadní svítilny. Klidně s dieslem.