Situace v nižší střední třídě byla napjatá a bude ještě napjatější. Do dění v C segmentu chtějí výrazněji promluvit Korejci, a tak si evropské automobilky musí s nástupci svých modelů pospíšit. Týká se to i nového Peugeotu 308.
>:D Má jí tak velkou, že mu jí raději zakryli tou záclonou :-) 308 bude samozřejmě silnej hráč... pouze, pokud přijede s nezpůsobně otevřenou pusou, myslím, že už toho bude moc. U mě aktuální tvář Peugeotu propadá, Renault ji hledá (asi s novou Lagunou) Citroen ji našel, nic mi to ovšem neříká, Opel umí, Ford to jaktaž vybalancoval u Mondea, VW a AUDI předky dotáhli k dokonalosti, Mercedes, to je tvář nebe, BMW to samé, Alfa se bojí sama sebe a Fiat tvář nemá. Škoda je výborná, Volvo dokonalé, Saab silný ve výrazu, Subaru tratí na ječnejch zrnech Tribeky, Mazda je tak samurajoidní, že přivírám oči, Hondě chybí šmrnc a tak nejoriginálněji působí předky TTT (YA+Au)... A vůbec nejlepší předek má... Karolina Kurková. Ta má pěkný i jiný věci >:D
Že bysme si tu zapolemizovali i na jiné téma než na design aut? >:D Dneska jsem byl juknout na Tribecu a ....sakriš lidi, ta se nepovedla. Auuuuuuu. Ale naopak facelift 07 Legacy je mňamózní. GTI, ječný zrno je přesný. Na tohle si nezvyknu. Mimochodem ta pusa u Peugeotu je tak vyzívaná, že mě to nudí. Prostě LEV není můj šálek.
Ty hele, GTi, tos mně fakt dostal. Takhle přesně popsat moje pocity z aut (mimo opelu, tam se neschodnem), jsi fakt klasa, nedá se nic dělat. A nášup s Karolinou navrch. :yes::yes:;-)
Z hlediska designu souhlasim nejvice s nazorem o Karoline Kurkove. Jinak poporade aktualni tvar u Peugeotu ujde, renault ji ztratil, Citroën vypada dobre (a to je asi vsechno), Opel umel v polovine 80.let (ted je to bida), Ford umi, Audi jakz takz, VW nuda(ma vubec tvar??), Mercedes se veze na jmene (tvar uz 40 let nezmenil), BMW je ma z nemcu nejlepsi tvar. Alfa je dokonalost sama, Fiat umel vzdycky. Skoda jedine tak s Roomsterem (Fabia ok, Octavia bida, Superb je krome Roomsteru jedine auto, ktere Skoda vyrabi), Volvo a Saab jsou nejlepsi na sever od Italie, Subaru (me se Tribeca libi), Honda, Mazda vyrovnane, Toyota vytecna.
Tedy marianku... takhle šilhavý voko... to jsem dlouho neviděl :-);-) P.S. ale ženskejm rozumíš ;-):yes: Hele, když už tedy chceš psát, je důležité abys to také udržel... a tvrdit, že tvář Mercedesu je 40 let stejná... to je velmi slepý názor...
OT: Toyota Auris TRD (= Toyota Racing Development)
Když už mluvíme o té napjaté situaci v nižší střední, tak jsem si vzpoměl na tohle: [odkaz] tak si to zopakujme - komplet novej motor 1.8 dual-VVTi a k tomu turbo = 200 koní, zbytek se zatim neví
Re: OT: Toyota Auris TRD (= Toyota Racing Development)
Auris se mi nelíbí. Spoilery to trochu zachraňují, ale proč to auto má čumák obšlehnutej od Golfu GTI?? Kde je Celica, poslední opravdu pěkná Tyota? Ach jo :-(
Peugeot taky plánuje na příští nebo přespříští rok nový velký model. Co jsem se svou povbrchní znalostí fracouzštiny a holandštiny byl schopen rozluštit mělo by se jednat o "mainstreamový CLS" s názvem 608 nebo 708. Technicky základ bude převzat z C6, což znamená např. paletu V6 motorů. Více zde: ze předu [odkaz] ze zadu [odkaz] a z profilu [odkaz]
mistr GTI me taky dostal, akorat nemit Audiny strechu tak nevim na fotce kde je vrsek. Vypadaji jak nafukovaci cluny s kolama. Jak tak koukam tak se jim ty praseciny dari uz od 80.... Pred par lety psali hlasky typu levny korejsky design, nyni mi design vw pripada ze je chce trumfnout, pasat je mozna aspon prumer. Ta 308 nebude mit hubu, ale drzku jak pracku na 1000 pindouru
Mohla by mi redakce objasnit, k cemu jsou dobre tyto newsky a uverejnovani takovychto spy photos? Co to komu da? Ma to uplne stejnou vypovedni hodnotu jako kdybych dal na nejakej moje otuzeny auto (melo by hezke disky) 5m cerneho igelitu a tvrdil bych ze je to nove bmw m17