Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Honda CBR600RR 2007: lehká, štíhlá a dravá (představení)

16 komentářů

Nové CéBéeRko jsem už vděl a je to mrně... Nic pro velký chlapy, jako jsem já 😒 Bohužel...

Ale i tak jsem na ten stroj velmi zvědav... Hlavně mě zajímá, jak se bude srovnávat s konkurencí. Nic proti, pane Daňku, ale Yamaha R6R (133 k a 162 kg) má poměr výkonu na tunu 821 k !! Honda se svými 774 k/t dohnala tak akorát současné GSXR600. A nová Ninja bude ještě ostřejší...

Honda podle mě hraje stejnou hru jak u Firebladea = nassadit ostrou mašinu, ale hodnou a pro všechny.
jojo, hodnou a pro všechny a je to bych řekl správnej směr. Ale co si budeme nalhávat, stejně jde jenom o čísílka který nehrajou roli. Maximum z té mašiny vyždíme jenom málokdo. A když to bude mimo okruh, tak se zabije na každé a je jedno jetli to je 774 nebo 821. Nevíte někdo čísla prodejů šestistovek?
Avatar - Blackblade
Blackblade
To Golias & pipo: ano, v článku píši, že by chtěl bojovat... chtít může, to Hondě brát nebudeme 😉 Pipo, právě ty čísla výkonu prodávají. Kdyby ne, proč by každý zvyšoval výkon? Právě na těch číslech se často staví marketingová strategie... Honda bude všude říkat, že její CBR600RR je nejlehčí a tudíž i nejovladatlnější motorka, Yamaha nebo Kawa zase budou zákazníkům podsouvat, že jejich šestka je nejsilnější a nejzběsilejší na trhu 😄
Já vím, jsou to jenom marketingový čísla nějaký poměry atd. Na něco ty zákazníky utáhnout musí. Nestačí být se všemi parametry jenom ve středu. Ale v praktickým případě je to tak jak sem psal víš.
Pipo, každý ždímá max..to se neboj..možná proto honda preferuje nižší výkon a vyšší ovladatelnost..aby měla více spokojených zákazníků..ne těch co hoblují patníky..
Cesta zvyšování výkonu je blbost. Hlavní roli hraje pružnost a to především v nižších otáčkách. Naprosto nejdůležitější je pochopitelně podvozek a jeho nastavení a ovladatelnost stroje. Pokud by mněla R6 a GSXR a nebo Ninja 160k, stejně bych si znovu koupil CBR600RR - a to vím zcela jistě. Letošní rok jsem odjezdil na ohnivé čepeli 1000RR a zjistil jsem, že až tolik výkonu nepotřebuji. Je mi spíše na obtíž, a jelikož mám výšku 173cm, šestka je mi tak akorát.Na tu novou si už těším extrémně - už aby bylo po zimě. >😒] Hondě zdar ! ! !
Škoda že mně hondy přijdou moc tuctový, jinak je to špička. Akorád co se mně moc nelíbí a nevím proč to tak je, je že motorkám svítí světla jenom na jedné straně. Yamahám, Hondám, všem co mají dva světlomety.
Tak tak... pak to vypadá, že ta mašina má vypíchnutý jedno voko :no: Bych dal obě potkávací i obě dálkový.
To že svítí jenom jedno je účel. Honda má jedno světlo „vyladěný“ na potkávací a jedno na dálkové. Tímto systémem Honda špičkové svítí. Pokud by svítili obě musel by se udělat nějaký světelný kompromis. Dvouvláknový žárovky ne úplně optimální reflektor atd. Honda jde za účelností.
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
se mi nelibi 😞 Ta modra budis...ale jina :no: Skoda. Myslim,ze kdyby byla cela v jedne barve,tak by byla jeste hezci
me se libi 😄
Celkový výkon 88 kW (120 k) bude dostupný v 13 500 ot/min
Hurá konečně se vrátil zdravý rozum. Doufám že to není jen záblesk. Díky za koně hoši
Avatar - Blackblade
Blackblade
Pokud narážíte na ukazatel výkonu kW (k), tak se mrkněte na všechny motočlánky 😉 Píšu to pro lepší přehled všude, dokonce i do tech. tabulek. Mám radost, že někoho potěší i taková drobnost,jako jsou koníci 😄
Tak má vypadat správný redaktro, skvělá práce. :yes: Ostatní učte se... Na drobnostech záleží 😉
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
tak si stejne poridim R1 😊 To je divka meho srdce >😁
Před rokem jsem prodal GSXR600 s 127 koníkama ( lehounký ladění proti sérii ) a 163 kilama. A ač se to zdá proti litrům málo, nikdy jsem neměl problémy s nedostatkem výkonu. Jen člověk nesmí chtít jet dál než 150 km v kuse a nedejbože brát spolujezdece.
Od tý doby mám šestky rád a kdybych si místo motorky nepořídil ženušku a prcka, tak bych se jí nikdy nevzdal. >😁