Novinky
...no jasně, jak jinak, než pod diskuzí o BRAVU o GTIm >😁 To je opravdu zoufalé...Dokonce už mě proší, abych nepřispíval... Sakra kupte už Wolffovi někdo GTIčko aspoň od Buraga, at si má co vzít na noc do postele na uklidněnou. Takže znovu - Stilo, tedy předchůdce BRAVA, se prodávalo tak jak se prodávalo. A přesně tak... s lehkou procentní odchylkou se bude prodávat i BRAVO. To znamená, že mezi prodávanými, jak zjistil kolega IT v Evropě nedosáhne ani na prvních deset. Nechápu, co na tom tak vadí fiaťákům. To přece není žádná novinka. Ani na Focus sni na Golf samozřejmě BRAVO nemůže mít. To přece není ani ambice BRAVA. BRAVO se bude v Evropě utkávat s Korejskou produkcí, tedy zjména s Ceed´. A to je, resp. bude konkurence pro BRAVO. Nad tím je vyšší evropská mainstreamová liga - Astra, C4, 307, a nad tím je extraliga - FOCUS, GOLF a jak tu nahoře zmiňuje kolega IT, s odkazem na počty prodejů i aktuální jednička Evropy - MEGANE (před tím je nutno opravdu smeknout, protože se již nějaký čas vyrábí). Jen naivista typu Wolffa či OZZYHO tu může rozvíjet teorie, že se Evropa třese na BRAVO. Nikdo se netřese. Trh je dokonale vykrytý jinými produkty, vedle toho útočí odspodu Korea a shora premiovej segment - BMW1, A3, C30, A. P.S. Tak jako ty nejsi schopen vyskočit výš, než vyskakuješ, nemůže ani BRAVO přeskočit svůj stín, kterým jest tedy stín jeho předchůdce. Je superliga v tomhle lidovém segmentu a jsou ti, co hrají v evropském kontextu druhé housle. Fiat... tou superligou dnes rozhodně není. A retrobravoblinkry mu tu superligu nezajistí. Jedině možná tak Wolff, kterej píše, že uvažuje o nákupu akcií Fiatu >😒] >😒] Tuhle zprávu osobně považuji na této diskuzi za zprávu tisíciletí >😒] >😒]
nevím, kde bereš tu jistotu, že Bravo nemůže mít na focus nebo golf. Každopádně asi bude pro čtyři(pět?!) dospělé lidi (ne jako BMW1) a designově na míle vzdálená golfu. Více se dočteme v testech. osobně bych s tím velebením a zařazováním C30 do prémiového segmentu počkal, ještě všichni hádáme.
Vše, co jsi napsal, napsal jsi špatně. Tak k tvému podivu, kde beru jistotu, že Bravo nemůže mít na FOCUS x GOLF. Jak by mohlo? Nebo ty snad pamatuješ na dobu 30 let napzátek, kdy tomu tak bylo? Nebylo. A je jedno, jestli tomu u Fordu říkali Escort nebo Focus či u Faiatu Ritmo. Ty se na to díváš klukovskejma očima. Jo, líbí se ti tvář BRAVA... ale tohle neurčí, kde BRAVO bude. To určí (a určuje) trh. Uvědom si, že to, kde je už ví celá motoristická Evropa. Je tam, kde je FIAT. Ostatně trh k velmi povedenému (proti BRAVU) ve své době zásadně novátorskému, zaujal postoj... Asi ho znáš. Pro jaké lidi? Předpokládám, že auta kupují především dospělí lídé. A ti si velmi rozmyslí, zda investovat do modelu, jehož předchúdce dokázal, co dokázal... C30, že nepatří v nižší střední do premiového segmentu? A kam bys ho řadil ty? Do lowendu? C30 je klenotem Volva a je to první model, který vyjíždí na regulerní platformě a v rozměrech pro danou třídu. Pokud čteš pozorně Marka, již ti vysvětlil definici premiového segmentu a jistou exkluzivnost VOLVA co se týče velikosti jeho aut. Můžeš diskutovat o tom, zda S60 (pro svůj rozvor) dokonale zapadá do třídy střední či vyšší střední, ale nemůžeš neřadit k premiovému segmentu C30 v nižší střední třídě. Teď mě napadlo, že ty snad koketuješ s myšlénkou, že by jako C30 mohlo konkurovat Bravu? Pokud je to tak, napiš mi to, a já už na tebe nebudu reagovat. To by byla ztráta času.
Marka čtu a nikdy nenapsal, že by volvo bylo prémiový segment. Nikdy. Takže nerozumím tomu tvému tónu. Dál. Prodejní čísla...pakliže si myslíš, že kvalitu auta vystihují prodejní čísla,tak mi to napiš,nebudu na tebe reagovat pro změnu já. nebo je snad Logan kvalitnější než golf? He? Asi ne,viď. Šmejd se nestane šlágrem,ale marketing a kupní síla udělají hodně...nebo myslíš, že lidé kupují nižší střední protože se jim nic ve vyšší střední nelíbí? 😄 😉 . Dál. Brava vypadá dobře. Dokonce dost dobře...v tomhle zatím nad konkurenty vítězí (počkejme na další generace konkurentů). Dál. Jel jsi někdy novým fiatem? seděl jsi v GP? Historii znám jen z časopisů, opravdu si nepamatuji dobu před 30 lety. Možná že fiat měl své problémy, ale v GP se mi líbilo...ne víc než ve focusu nebo A3,ale ne o moc míň.
PS: zkus odložit ten zlý tón, já se s tebou nehádám a ani nechci
PS: zkus odložit ten zlý tón, já se s tebou nehádám a ani nechci
To mě těší. GP je segment malé vozy... pozor na to. Stilo, Alessio, když vyjelo vypadalo ještě lépe. To myslím vážně (v kontextu k dobové konkurenci). Udělěj si svůj odhad (nepiš ho sem, aby to s Wolffem neseklo) kolik se jich prodá zde a kolik v Evropě. IT píše, že Stilo není ani mezi nejprodávanějšími 10. Což tedy je zoufalé. Jak daleko myslíš, že se Bravo může utrnout. Plusminus 15%...
asi jo...ale rozhodně to je konkurence pro zavedené šlágry nižší střední. Uvidíme, počkáme si na evropská prodejní čísla. Ale...ruku na srdce...opravdu automobiloví fandové jako my hodnotí kvalitu auta podle prodejních čísel? 😉
Kvalitu auta nikoliv... protože ta je dnes už v dané třídě u srovnávaným aut velmi vyrovnaná. Podle čísel hodnotíme oblíbenost.
obíbenost...mno...vsadím se, že na diskuzi by to 911 vyhrála na plné čáře nad Loganem...ale na ulici jich moc nepotkám 😄. Spíš takhle: Auta prodává pověst,marketing,design a články v novinách.Jízdní dojmy? Neznám nikoho, kdo by vybíral auto a svezl se se všemi konkurenty. neznám. Prostě máš své dva,tři favority a rozhoduješ se dál.Pak už se svezeš a počítáš cenu. někdo to ale taky neřeší a koupí to, co mají sousedi...takový ten sousedský fenomén (nejlépe to koupí se střešním oknem nebo jinou "vychytávkou" aby mohli machrovat >😁 )
samozrejme ze se svezu ve trech favoritech a zbytek neni treba, protoze uz dopredu vim, ze mi na tom aute vadi neco tak, ze bych si ho nekoupil. u fiatu je to moje zkusenost, povest a image. opel taky nema nic moc povest, ale kdyz vis, cemu se vyhnout.. urcite bych skocil radsi do stary astry nez do staryho brava... ale musim ti rict, ze kdyz jsem naposled vybiral sluzebni auto, kde je mi spolehlivost u zadku, GP od fiatu to nevyhralo ani nahodou a byl jsem se na nej podivat, ale nemel jsem chut se ani svezt... vyhral mercedes A. vis proc? protoze nabizi neuveritelnej prostor, vyborny zpracovani a vybavu libi se mi vic... a penize v tomto pripade nehraly roli...
Stilo 5d nevypadalo dobře ani když poprvé vyjelo 😉 3d ano, ovšem to je jen třešnička...odhad ? dostane se tak na 6-8 místo, tzn. že dobře zapadne mezi astry, 307, C4 atd. Věřím tomu - podívej na tragedii předchozího punta a nové GP - design dělá své a nové bravo se bude líbit 😉 tak už taky někdy drž palce jiné automobilce než svaté trojce a VW 😉
není nic horšího než mooc chytrej malej čecháček s příliš malým rozhledem..ale buď úplně v pohodě,je vás hodně..
Dřív měli tvoje příspěvky nějakej smysl a rád sem je i čet ale poslední dobou si fakt trapnej,a neuvědomuješ si že se ti tu všichni smějou - ale já to beru máš svůj svět tak si ho ži dál 😉. Jinak co se týká Golfa - design : hlavně nikoho neurazit, nenadchnout, prostě taková šedivá myš. Bravo je příjemné osvěžení od usedlejch shitůvek VW. :no:
Neztrapňuj se, Houbo, všichni se ti tu smějou... >😁 :no:
Přesně tak jak píše houba, dřív se daly tvoje příspěvky (GTI) vydržet, i když toho bylo na můj vkus trochu kvantitativně moc. V téhle diskusi jsi jsi to ale opravdu nezvládl a zcela prohrál na body :no:
Jěště k masovosti prodejů ve vztahu ke kvalitě. Je TV Nova nejkvalitnější, když se na ni dívá největší podíl lidí ? To ta ČT 2 (můj oblíbenej chanel) musí být pěkná šmíra 8-s
Jěště k masovosti prodejů ve vztahu ke kvalitě. Je TV Nova nejkvalitnější, když se na ni dívá největší podíl lidí ? To ta ČT 2 (můj oblíbenej chanel) musí být pěkná šmíra 8-s
rekni mi jedinej argument, proc je fiat kvalitnejsi nez nemecka konkurence. jenom napadas argumenty ostatnich a sam nemas v ruce nic... rad bych se te zeptal, kdy, od kteryho modelu zacal mit fiat lepsi kvalitu nez treba golf?? brava/bravo?? stillo?? nebo je to tenhle model, kterej jeste nedorazil na showroomy?? >😁
Neb jsem uvedl,že nemám oblíbenu žádnou značku,přesto si myslím,že prodeje přece jen o něčem vypovídají.Srovnávejme srovnatelné,říkal nám pan prof.Boháček z katedry částí strojů.Myslím,že argument o sledovanosti Novy vs.kvalita programu a to vztáhnout na prodeje aut mi přijde za kategorie srovnávání nesrovnatelného.A je mi jedno,co si o tom kdo myslí vč. GTIho,seč mne dnes nějakým nedopatřením citoval.Přece víme,že Nova je brak stejně jako Blesk,proto, či díky tomu(nejenom) je národ takový jaký je,ale pokud se něčeho vyrobí a prodá přes 25 mil.,což je případ Corolly i Golfa,netvrďme,že je to brak.Co lidi vede ke koupi,je asi složitější,ale nebude to jenom proto,aby někdo měl Golfa či Corollu a byl IN. Něco o kvalitě to snad přece jenom trochu vypovídá(a zkusme sem nezanést váhy vzduchu atd.).Nakonec,řeší se tu úsměvná věc.V Česku se prodá zlomeček toho,co jinde,tak vo co go?Vo govno,ať mi to zase cenzura neumaže :-!
zcela s tebou souhlasim v tom, ze pocet prodanych aut nema vypovidaci hodnotu o jejich kvalite. co vypovidaci hodnotu ma je pokles ceny aut ojetych... kdyz si totiz kupujes novej model, nemuzes vedet, co se z nej vyloupne, ale u ojetych aut uz se vi, co to ktery auto trapi... ma to jistou setrvacnost, takze po zkazeny reputaci ma nasledujici model trosku horsi postaveni, ale neni to tak hrozny. on si totiz nikdo nenecha ujit vyhodnou koupi. takze pokud neco vypovida o kvalite, pak cena ojetych aut. to je muj pohled na vec. proto ma fiat taky takovou clenskou zakladnu.. protoze pro radu lidi je fiat cestou dostat se za urcity penize do vyssi tridy, nez by si mohli dovolit jinde... a ti pak nejvic krici, jak je to super mit fiat a chteli by mit hned image bmw... vsude a vzdy plati, ze dostanes, co si zaplatis. 😉
No nemuzu si pomoct, je to tu narvany. Jsem zvedavej na to krasny Bravo. Pro me krasny, cekal jsem ho o spetku horsi, to byla asi mirna dohra z rozporuplnyho modelu Stilo. Stilo ve 3D je k nakousnuti, v 5 neurazi (aspon me) ale ani moc nenadchne. V provedeni Wagon je to sympaticky podcenovany auto, me se libi. Tohle Bravo je takovej odskok jako bylo asi Bravo I od Tipa. Myslim tim tedka desing. O ten tu jde protoze si nic jinyho dovolit z par fotek posuzovat nemuzem. I kdyz jsou zde borci ktery uz vidi zpracovani palubky na seredny urovni a sypajici se techniku. :-! Kdyz se kouknes na motory jsou velice konkurenceschopny. Fiat motory umel a umi, kdo rika opak asi zaspal dobu. JTDcka bere GM. V australii maji svou motorarnu a berou je i jiny vyrobci, ovsem o tom se moc nevi. S turbobenzinem maji zkusenosti at uz 1,3 z Una nebo 1,4 z Punta, 2,0 z coupe. Rozhodujici o uspechu bude samozrejmne cena. To je zakladni kamen, vybava k tomu. Nejmenovany stamgasta, o kterym se nesmi napsat pod bravem ani carka jinak jste se spatne projevili tu tvrdi ze je uz vlastne rozhodnuto o jeho uspechu, velka slova maleho muzicka, Kde se teda bere uspech GP, kdyby byl odvozenej od Punta II asi by tahle chaba teorie neplatila. To by se potom Croma neprodavala vubec, nebo si snad myslite ze se po cca. 10 letech nekdo dokaze vzpomenout na tu odlisnou Cromu I? Blbost. Neco k tomu vysmechu akcii. Pred nedavnem doslo k vysvyhnuti hodnoty akcii Fiatu o 10% z niceho nic. Jinak v dlouhodobym prubehu jdou stale nahoru. Coz je celkem logicky vzhledem k prubehu financniho uzdravovani koncernu. Pak tu mame Volvo C30 ceny uz jsou, ale ovsemze ne tady na serveru ale jinde [odkaz]
No a posledni poznamka k jistote prodeju G VI. V podstate bude uvedenej driv nez bylo planovano, a tim se nachazi v podobny situaci jako Bravo, jsem zvedavej co vykouzli soudruzi v nemecku, hlavne v tom smeru jako je usetreni pracovni sily a zrychleni vyrobniho casu na jeden automobil. Tzn, zjednoduseni nekterych dilu, zmenseni poctu sroubovanych spoju, atd. No nebudu se poustet do spekulaci, stejne by tu mel zas jen jeden, pravdu a hadejte kdo...
No a posledni poznamka k jistote prodeju G VI. V podstate bude uvedenej driv nez bylo planovano, a tim se nachazi v podobny situaci jako Bravo, jsem zvedavej co vykouzli soudruzi v nemecku, hlavne v tom smeru jako je usetreni pracovni sily a zrychleni vyrobniho casu na jeden automobil. Tzn, zjednoduseni nekterych dilu, zmenseni poctu sroubovanych spoju, atd. No nebudu se poustet do spekulaci, stejne by tu mel zas jen jeden, pravdu a hadejte kdo...
Konečně něco, Enzo, co nezní jako plačky naší Kačky, a na co se dá reagovat. Nevšiml jsem si, že by tu někdo kritizoval motorizaci... Nesouhlasím s tebou v hodnocení Stila v době jeho představení. To nebylo rozporuplné auto, to byl velmi povedený model (3dv) který dojel na vysokou nákladovou cenu. Nesouhlasím s tebou ani v tom, že 5dv je pohledné auto. To je zoufalost Fiatu v nevyšší možné míře. O kombu misím napsat to samé. K těm akciím 😄 Já nemám nic proti akciím Fiatu... jen jsem spadl smíchy že židle, když tu Wolff rozehrál akci svého nákupu akcií Fiatu... to bylo fakt až dojemné >😁 Ty očekávané prodeje - mám obavu, Enzo, že v tomhle modelu nemůže Bravo nikam od Stila odskočit... proto píši tu možnou (počítám kladnou) odchylku na 15%... Ano, souhlasím, že bez akcentu na náklady by VW měl s G6 problémy. Ale jestli čteš tisk, a vnímáš ten tah, VW na tom velmi intenzivně pracuje. On to není ani tak problém vůči jinejm evropskejm hráčům ale zejména vůči TTT a spol. P.S. Tolik důvěry, jako v tvé poslední větě... no tos mě tedy odzbrojil 😄 😉 Hele, já tvrdím, že Bravo neohrozí ani Focus ani G6... když prohraju, napíšu někam na diskuzi za 2 roky báseň. Bude se jmenovat - FIATNÍ ENZŮV BRAVOZÁZRAK Souhlas? 😄 :yes:
To ukáže čas.Ale kluci od VW tradičně sídlí v Paříži ve stejné hale č.4 jako celý koncern VW.Přesně naproti vedle Seatu je Toyota. Když řeknu,že byl trochu problém studii(nebo co to ve skutečnosti je) auta zvaného Auris nafotit,tak být šéfem VW,alespoň lehce znervózním,protože zájem byl obrovský.Ve Francii!!!Aby se nestalo,neb kupní síla je zhruba konstanta,že ten ukousne ve "třídě Golf" X,ten Y atd., aby se pak zakladatel třídy nedivil. Bylo cítit,že bude notně přituhovat,viz. Hyundai(CZ) a Kia(SK).Ta je zatím spíše k pousmání,názor na ni jsem napsal jinde,ale půjde nahoru,o tom není sporu. Pozice Hyundaie je celkem jasná a těžko jej někdo zastaví. Takže kdo se směje naposledy,ten se směje jako poslední
😄
😄
No tak to beru. Protoze z toho muzu jenom profitovat a zazraky se deji. >😒] >😒] >😒] Jinak k tomu Stilu, je fakt ze nejvetsim kamenem urazu byla az moc prehnana vybava za samozrejmne vetsi penize nez bylo predchozi Bravo. Tusim ze tam bylo 6 pytlu v zakladu a vsemozny veci. Otazkou je kdo z lidi ktery si predtim koupili Fiata o to stali, a jeste vetsim kamenem bylo pojeti auta ve stylu jizanskej Golf. Rikam ze nebylo spatny a neni vlastne dodnes, je v mnoha ohledech nedoceneny, a to nedoceneni je zpusobeny tim spatnym smerem kam se Fiat vydal. Troufnu si tvrdit ze to nahore je ten o 100%, nebo spis o 180 stupnu lepsi smer. Fiat ho zaplatpanbuh nasel a zacalo to Pandou, GP, ale i Cromou, to je moje kocka stredni tridy. Ale je to i restruktulizaci, S.Marchionne vi co dela. Uz se nemuzu dockat na vysledky prodeju...
Jo, budem to sledovat... na zázraky si Marchionne vybral velmi těžkou dobu 😉
GTI, co třeba říkáš na uvedení 156 na trh ? Taky nárůst prodejů tak 10 - 15 % ?
Co se týká designu 5D Stila, je to subjektivní věc. Ano, na itala je to škaredé, ale v měřítcích německých je to pořád dost slušné.
Co se týká designu 5D Stila, je to subjektivní věc. Ano, na itala je to škaredé, ale v měřítcích německých je to pořád dost slušné.
Už sem an 100% rozhodnutý o tom, co je GTi zač. Jediné co prozradím ej, že tento člověk nemá základní znalosti o ničem. Je to takový náš Adlatus. Nic víc nic mín. Krom Humla, IT a FSI zde není nikdo, koho by neurazil, komu by nedoporučil mokrý hadr, koho by neodkázal k Bburagu... A možná to Bburago je kámenem úrazu... Je to italské a vyrábí modýlky převážně italských značek...
Takže ve zkratce... GTI, to co píšeš je tvoje zbožné přání... Tak jako prodeje Punta III nemají nic společného s prodeji s GP, tak ani prodeje Stila nemají nic společného s prodeji nového Brava. Ty auta jsou dělaný úplně jinou filozofií... Enzo to npasal dobře... Stilo bylo dělané s pocity jako Golf. naprostý průměr třídy, nikoho neurazot, nikoho nenadchnout... Bohužel od Italského auta tohle nikdo nečeká, tudíž se neprodávalo...
Kdyby si už konečně nebyl tak omezenýa podíváš se na ty čísla prodejů... A zjistíš jak to je.
A ještě jednou... Golf už není ikonou třídy... Takže laskavě mokrý hadr na hlavu, mokrý ručník na koule...a počítej do 100 a hezky se z toho tvýho snu už probuď.
Mimochodem... Už nyní jsem dostal asi 25 emailů s pozitivním ohlasem na Lineu a na Bravo... Je to skvělý tah... už dnes mají tato auta skvělou reklamu, jaká se už dlouho zde žádné automobilce nepovedla... můžeš si povídat co chceš, tohle auto bude mít úspěch... nebude se ho ještě prodávat tolik co Golfů, to je jasné... Ale enbude to třetina, nebude to polovina,ale bude to o takových 20% méně v evropském měřítku... A to je dobrý krok, vemu-li v úvahu, že prodeje značky VW táhnou v číslech 2 modely - Passat a Golf... BRAVO Fiat.
Jinak akcie Fiatu nestoupli o 10%,a le jejich cena stoupla za poslední rok 2x. :yes: a jsou volně obchodovatelné... Dokonce jsou k mání i nějaké dluhopisy, ale těch už není moc...
Takže ve zkratce... GTI, to co píšeš je tvoje zbožné přání... Tak jako prodeje Punta III nemají nic společného s prodeji s GP, tak ani prodeje Stila nemají nic společného s prodeji nového Brava. Ty auta jsou dělaný úplně jinou filozofií... Enzo to npasal dobře... Stilo bylo dělané s pocity jako Golf. naprostý průměr třídy, nikoho neurazot, nikoho nenadchnout... Bohužel od Italského auta tohle nikdo nečeká, tudíž se neprodávalo...
Kdyby si už konečně nebyl tak omezenýa podíváš se na ty čísla prodejů... A zjistíš jak to je.
A ještě jednou... Golf už není ikonou třídy... Takže laskavě mokrý hadr na hlavu, mokrý ručník na koule...a počítej do 100 a hezky se z toho tvýho snu už probuď.
Mimochodem... Už nyní jsem dostal asi 25 emailů s pozitivním ohlasem na Lineu a na Bravo... Je to skvělý tah... už dnes mají tato auta skvělou reklamu, jaká se už dlouho zde žádné automobilce nepovedla... můžeš si povídat co chceš, tohle auto bude mít úspěch... nebude se ho ještě prodávat tolik co Golfů, to je jasné... Ale enbude to třetina, nebude to polovina,ale bude to o takových 20% méně v evropském měřítku... A to je dobrý krok, vemu-li v úvahu, že prodeje značky VW táhnou v číslech 2 modely - Passat a Golf... BRAVO Fiat.
Jinak akcie Fiatu nestoupli o 10%,a le jejich cena stoupla za poslední rok 2x. :yes: a jsou volně obchodovatelné... Dokonce jsou k mání i nějaké dluhopisy, ale těch už není moc...
Hoši,mne z diskusí vynechte.Nemám a nebudu mít oblíbenou značku,na každém autě se mi něco nelíbí,což zase dráždí jiné a jinde,ale ani to neřeším....čísla prodejů jsem uvedl jako fakta z ofic.materiálů,Golf je až třetí,osobně je mi to absolutně jedno.
Já zase na obzoru vidím nástupce souč.Corolly a pokud se to bude jmenovat Auris,bude to slušně zatápět všem,o tom nepochybuji.Tolik můj malý postřeh z Francie.
Já zase na obzoru vidím nástupce souč.Corolly a pokud se to bude jmenovat Auris,bude to slušně zatápět všem,o tom nepochybuji.Tolik můj malý postřeh z Francie.
wolffe, mas pravdu. s GTI jsme nejlepsi kamaradi!!! >😁 ja ti jenom muzu rict, ze GTI pod timto clankem diskutoval zcela korektne a ty se chovas uz od zacatku jako hysterka. 😉 argumentace priklady z historie mi navic pripada jako podstatne smysluplnejsi, nez argumentace fiatistu o tom, jaka bude budoucnost. Kolikate auto od fiatu v rade, to je, ktere bude zarucene kvalitni a technicky lepsi nez nemecka konkurence??? >😁 ale ja vim, tohle bude urcite TO auto. :yes: ty to proste vis.. nepsal si to do diskuse po predstaveni stila??? >😁
V tomto sa hlboko mýliš. Diskusné príspevky od GTI-ho už dávno v mnohých prípadoch nie sú voči iným korektné.
Osočovanie a zosmiešňovanie iných v podaní pána GTI svedčí o niečom inom. Netreba sa diviť, že sa mu to naplno vracia. Ale myslím, že lepšie by bolo písať iba o autách ako o takýchto veciach, nie?
Osočovanie a zosmiešňovanie iných v podaní pána GTI svedčí o niečom inom. Netreba sa diviť, že sa mu to naplno vracia. Ale myslím, že lepšie by bolo písať iba o autách ako o takýchto veciach, nie?
>😒] >😒] Tak Wolffe, pokud jsi mě na této diskuzi asi padesátkrár rozesmál (a ten nákup akcií já považujim za skeč století >😒] tedy nikoliv skeč Fiatu, ale tvůj...) tak teď jsi mě dokázal rozplakat. Opravdu jsi dostal 25 mailů, které chválí Bravo? >😒] A tys kdo? Mluvčí Fiatu, nebo sběratel modelů od Burago >😒] Wolffe, je fajn, že máš konečně v GTIm jasno 😄 Ani nevíš, jak mě to těší. Takže teď už mi nezbývá, než ti pořát, abys měl také jasno ve Fiatu a v BRAVU zvlášť >😁 Jistěže nebude BRAVO dosahovat prodejů GOLFU... ale ani Meganu, ani FOCUSU... Wolffe... kam ses to ve své slépé lásce dostal >😁 Tys tu nedokázal napsat ani jedinej příspěvek k BRAVU o němž by se dalo 2 vteřiny přemýšlet, zato ses tu opakovaně pokoušel vypsat tu fiktivní životopis GTIho 😄 O co se to snažíš? Vždyť ty bys ve své opičí lásce pomalu zakázal napsat, co si kdo myslí o BRAVU. Tedy pokud by ho nevynášel do nebes. BRAVO, WOLFFE, bude soupeřit s CEE D´ tak mu drž palce, ať tenhle souboj zvládne se ctí italského hřebce. Ty, Wolffe ovšem žádným hřebcem nejsi, děláš na mě dojem velmi dezorientovaného valacha 😄 😉 :yes: P.S. Nevěřil bych, že máš na tak málo... že tu budeš tupě bouchat do kolegů a vypočítávat tu 25 oslavných mailů >😒] a nabízet akcie Fiatu. Dej mi mail, také ti tam něco napíšu >😒] :yes: Madonna mia... a tenhle argumentační valach chce být emisarem aut, která berou u srdce nejednu generaci motoristů. Héééj, nemáte někdo pro Wolffa volnou světlemodrou pilulku?... aby se postavil do toho správného rozměru Wolffův mozek.
gti uz bez si lehnout, posunuli ti cas a mali chlapci musi byt uz v postilce.....
a nech si zdat o nejnudnejsi automobilce sveta!!! muzes trikrat hadat, napoveda je - pochazi ze zapadni strany evropy, vedeni se nechava podplacet odbory a vyroba jednoho auta trva dvakrat dele nez jinym....
a nech si zdat o nejnudnejsi automobilce sveta!!! muzes trikrat hadat, napoveda je - pochazi ze zapadni strany evropy, vedeni se nechava podplacet odbory a vyroba jednoho auta trva dvakrat dele nez jinym....
>😒] Přál bych ti, stydlíne, abys měl za úkol mě uspat zpěvem ukolebavky >😒] P.S. Velmi oceňuji, že nepíšeš sprosté nadávky a dokážet napsat humorný příspěvek. Tak dobrou 😄 😉 :yes:
tak ok, posli mobil a ja ti budu zpivat do ouska FIAT FOREVER, ALFA FOREVER 😊
By the way vis kdo vede WTTC ?? To me rozesmiva nejvic ALFA ROMEO 156, ktera je stara 8 let, vyvoj zavodniho specialu zastaven pred 2 roky a porazi novou trojku, nove leony a nove chryslery... Tak treba z toho mi je na zpivani, tak posli to cislo!!
By the way vis kdo vede WTTC ?? To me rozesmiva nejvic ALFA ROMEO 156, ktera je stara 8 let, vyvoj zavodniho specialu zastaven pred 2 roky a porazi novou trojku, nove leony a nove chryslery... Tak treba z toho mi je na zpivani, tak posli to cislo!!
Wolffe, víceméně s tebou souhlasím ale hlavně mě vedeš k otázce: kde se dají zjistit počty registrací aut v "evropském měřítku" nebo aspoň EU15?
Je to jeden z těch odkazů co sem včera adresoval GTI. Je to tam rozepsané po značkách. Pokud se ti to ve vláknu nechce hledat, jak dojdu domů, tak na to mrknu a ještě ti to pošlu Ricardo.
italové si asi budou muset vyrábět určité součástky samy protože bosch to neumí - mají přeci magneti mareli né ?? >😁
vsem, kteri se zaprisahate, jak je ten fiat spolehlivej, mohu sdelit, ze jsem po uvedeni bravy pracoval behem studia po nocich na asistencni sluzbe a poskytovali jsme sluzby koncernu daimler-chrysler, renaultu a fiatu. za tri roky mi nevolal ZADNY majitel vozu prvniho koncernu. minimalne dva telefony za noc byly pro renault a minimalne 5 kazdou noc, ale nekdy i 15! bylo od fiatu!!! a nebyly to zavady, se kteryma muzete druhej den do servisu, ale zavady, ktery ty lidi nechaly uprostred noci stat na silnici, nebo jim nedovolily odjet... ;-\ to je moje konkretni zkusenost s novymi fiaty do dvou let od prodeje.jasne, nemame tu prime srovnani s VW, ale byt vic nez dvakrat horsi nez renault, to uz chce odvahu. :no:
A o jaky zavady slo, mechanicky, elektronicky... specifikuj, jsem na to moc zvedavej, o servisu Fiatu toho neco malo vim, z dost dobryho zdroje a ze by to byla takova traga se rict neda, tak napis...
to se na dalku po telefonu dalo dost tezko poznat. ja jim vyrizoval hotel a odtahy do servisu, pripadne nahradni dopravu domu. ale vetsina padala zcela jiste na vrub elektronice. nesmis zapomenout, ze to byly novy auta v zaruce...
Elektroniku jsem cekal, za 10 let v servisu byla dost velka zavada v mechanice snad jen jednou, blbe odlita hlava na 1,4 u Brava. Jinak elektronika se se... i u BMW. Znamej s novou 5 zustal viset v rakousku na dalnici, auto si zavolalo servis a nejelo ani o metr. A pak si kup co chces stejne se tomu nekdy nevyhnes.
Huml, nemůžu si pomoct, ale mám pocit, že trochu kecáš. Ne trochu, ale hodně. Fiat má svoji garanční službu, jmenuje se FIat Top Garance. Nevidím důvod, proč bych měl volat do nějaké pochybné asistenční služby. Jo taky tam jednou můj děda volal ( do top garance), když nechal svítit stropní lampičku, když si hráli se střešním oknem na dovolné v Luhačovicích... Stane se. Přijeli, odtáhli, baterku vyměnili, pokecali...super... P.S. Opravdu vážná závada. Jo zajišťoval to celé Fiat ČR (tenkrát ještě na Křižovnické) a auto odtahový přijelo z Fiatu ze Zlína...takže cizí asistenčka v tom vůbec nehrála roli... TAKŽE HUML, nejspíš kecáš... 😉 :no: Mimoto i teď po Top Garanci bych neměl důvod volat jinam, byť kartiček asistenčních služeb mám asi 5,a le žádnou sem nikdy nevyužil...
ty si naivni... jo, jmenovalo se to fiat top garance, pro renault renault assistance... a vsechna ty telefonna cisla miri do spolecnosti CORIS sidlici na pankraci... mas pocit, ze v krizovnicky jsou pres noc?? >😁 ta sama spolecnost zajistovala asistenci pri pojisteni lecebnych vyloh v cestach do zahranici pro ceskou... vitej v realnem svete!!! 😉
Velmi oceňuji tvou zkušenost. Tys měl vlastně svět autoproblémů v přímém přenosu. :yes: :yes:
Haha, nedávno jsem přišel nikoliv vinou svého vozu do styku s odtahovkou (nejmenovaný největší český dispečink), a nevíte jak jsem se nasmál, když mi řidič na můj dotaz odpověděl, že nejvíce odtahů jsou Fordy všeobecně a po nich nový VW Passat (celá jedna série odešlá do ČR je údajně vadná) >😒]
Teď už je to 605 příspěvků lool. To tady dlouuuuuuuuuho nebylo.
Schválně na klolika se to zastaví.
---já tipuju 938---
Schválně na klolika se to zastaví.
---já tipuju 938---
605 bylo pěkný auto >😁 takovými příspěkvy se to nažene raz dva ale když už se tady bavíme absolutně od tématu - co tak 911?
911 je připravený na GOLF VI >😁 Napíšu ten 911ej příspěvek, bude mít nadpis RUCE VZHŮRU, a pak se to típne >😁 P.S. Nejvíc příspěvků tu měly PNEUMATIKY, tušim 660...
Tak to asi padne... Je vidět že Bravo vyvolává emoce a tři fotky dokáží rozpoutat větší diskusi než Roomsterovy pochybné boční linie >😁 Jo já mu fandím a těším se až si ho osahám. Vypadá rozhodně o dost líp než co naznačovaly spy photos. A ten Golf VI - u VW budou muset hodně zamakat. Z dokonalosti III nemůžou žít věčně 😉
No já zírám - hodně přes 600 příspěvků, to tady snad ještě nebylo, a jestli tak pod Škodou :yes: Sám se na Bravo moc těším protože fotky vypadají slibně. A co se týká prodejů - můj odhad je že Bravo může získat 5-6% segmentu, tj. nějakých 800 kusů. Ale hodně záleží na šířce nabídky v prvních měsících a schopnosti výrobce vykrývat objednávky.
Bravo je skutecne pekny kus auta ale skoda te unifikace mam takovy pocit ze cela tahle trida pujde do kyticek. Jen si vemte auta o tridu niz maji prakticky stejne hodnoty rozvoru i rozmeru pokud to takhle pujde dal tak cela slavna Golf - Klasse pujde pod kyticky. Proste to automobilky neutahnou aby se delaly prakticky dva rozmerove stejne vozy, to neni ekonomicky dlouhodobe udrzitelne. Osobne si myslim ze spravnou cestou sla kupodivu SKODA a castecne i SEAT. Octavia na stejnem podvozku golfa nabizi podstatne vetsi kus auta za prakticky stejnou cenu.
ne,nebojte se...jen ceníkové. C30 mě docela zarazila cenou: za 2.0 145hp v základu 629 tisíc, za D5 (180k)778tis(!) a za třšničku na dortu...T5 (220k) 799 tis. , vše v základu. Mno...co vy na to?
At chceme nebo ne, novy auto se FIATU povedlo a potvrzuje spravny smer a dominantni tazeni skrz Evropu. Neni automobilky ktere by se letos darilo lepe a muzeme byt vichni za to radi!
Pokud zacnu ciste u FIATU - nove GP tahne cely FIAT a prodeje ma jako vino, PANDA drti male spunty rozdilem tridy a spolu s GP tak ukazuji jak se delaji mala auta!!! CROMA ma stabilni objem, plni plany a ja ji prisuzuji podobnou roli jako ma SUBERB u SKODY, take plany kolem 20.000 ks za rok az na to ze CROMA ma prodeje nad 40.000, coz je vic nez se cekalo. Stejny super vysledek je u SEDICI ktere je vyprodane na rok dopredu. MULTIPLA se drzi zuby nechty ale uz to chce nastupce, je skoda ze diky kontrovezni generaci1 se to auto neuchytilo jak melo....
ALFA - 159 ma silny nastup a za rok bylo prodano 70.000 ks coz byl plan a diky doplneni motorizaci (3,0 JTDm a 4,4JTS)a verzi SPORTWAGON bude pristy rok nad 90.000 ks (u nas se konecne zacali objevovat 😊), 147 ceka na nastupce kterej tady bude jiz do roku presto stale velmi slusne prodeje, 139 bude ukrajovat odhadem 40.000 ks a snad bude venku uz taky za rok! No a 166 ta se trapi, presto ze je to nadherne auto.... 169 tedy az 2 roky spolu s SUV? Doufejme 😊 BRERA uz ma pres 20.000 objednavek a ta tedy plni plan tez!!
LANCIA - slusne prodeje, YPSILON tahne a uz se vsichni tesime na DELTU, to e nadhera!!
V kazdem pripade FIAT je PLUS 18 PROCENT YEAR to YEAR, coz je nejlepsi vysledek ze vsech!!!! S novym BRAVO trend bude pokracovat!!!
Pokud zacnu ciste u FIATU - nove GP tahne cely FIAT a prodeje ma jako vino, PANDA drti male spunty rozdilem tridy a spolu s GP tak ukazuji jak se delaji mala auta!!! CROMA ma stabilni objem, plni plany a ja ji prisuzuji podobnou roli jako ma SUBERB u SKODY, take plany kolem 20.000 ks za rok az na to ze CROMA ma prodeje nad 40.000, coz je vic nez se cekalo. Stejny super vysledek je u SEDICI ktere je vyprodane na rok dopredu. MULTIPLA se drzi zuby nechty ale uz to chce nastupce, je skoda ze diky kontrovezni generaci1 se to auto neuchytilo jak melo....
ALFA - 159 ma silny nastup a za rok bylo prodano 70.000 ks coz byl plan a diky doplneni motorizaci (3,0 JTDm a 4,4JTS)a verzi SPORTWAGON bude pristy rok nad 90.000 ks (u nas se konecne zacali objevovat 😊), 147 ceka na nastupce kterej tady bude jiz do roku presto stale velmi slusne prodeje, 139 bude ukrajovat odhadem 40.000 ks a snad bude venku uz taky za rok! No a 166 ta se trapi, presto ze je to nadherne auto.... 169 tedy az 2 roky spolu s SUV? Doufejme 😊 BRERA uz ma pres 20.000 objednavek a ta tedy plni plan tez!!
LANCIA - slusne prodeje, YPSILON tahne a uz se vsichni tesime na DELTU, to e nadhera!!
V kazdem pripade FIAT je PLUS 18 PROCENT YEAR to YEAR, coz je nejlepsi vysledek ze vsech!!!! S novym BRAVO trend bude pokracovat!!!
Jinak diskuze pod Golfem VI určitě tuhle diskuzi netrumfne z prostého důvodu... většina uživatelů napíše opět něco v tom stylu, že něco tak sterilního budou zase kupovat firmy jako fleet a nikdo normální do toho ani nesedne, že turbočmoud stále ještě způsobuje rakovinu, a jako soukromá osoba nemám pocit trávit většinu svého volného času v servise
Aj keď sa tu rozprúdila horúca diskusia na temu nemecké verzus talianske,treba čestne prehlásiť že Fiat Bravo 2 je skutočne krásne auto.V tejto triede patrí medzi naozaj pekné autá:KIA CEE´D ,OCTAVIA II,OPEL ASTRA a v neposlednej rade aj toto krásne nové BRAVO.To či je lepšie nemecké alebo talianske nemôžem tvrdiť ani o jednom ,mal som už aj nemecké aj talianske ale vačšie technické problémy som nemal ani s jedným. 😉
TEN PROFIL, TO JE NADHERA!!!
[odkaz]
MYSLIM, ZE GOLF VI NA TO DIZAJNOVO NEMA.
[odkaz]
[odkaz]
MYSLIM, ZE GOLF VI NA TO DIZAJNOVO NEMA.
[odkaz]
Máš pravdu profil je neskutečný mnohem pěknější než u brery dovedu si představit že ve třídveřové verzi bude ještě lepší.
Myslím že Golf VI ještě nikdo neviděl takže to nejde rozsoudit. To co uvádíš jsou pokusy jak na současný Golf naroubovat kdeco - Polo, Fox, Concept A, B-Klasse...
Taliani už veľakrát predviedli, že to s automobilovým dizajnom vedia. Najčerstvejším dôkazom toho je nové dielo pochádzajúce od Fiat Design Centre – Fiat Bravo, ktorý sa chce svojimi atraktívnymi krivkami, ale i kvalitou spracovania prepracovať na čelo segmentu C. Inšpirovaní menším Puntom nám dizajnéri namixovali vyváženú, jemnú a predsa korenistú zmes plôch, zaoblení a línií.
2007 Skoda Fabia
We are well aware that cars are inanimate things, without feelings or even thoughts. But we can’t help to feel sorry for the new 2007 Skoda Fabia: just look at the poor thing in the picture!
Let’s just start by paying tribute to the current Fabia: a well thought supermini with elegant design (that only suffered a minor facelift), good packaging and technology, and a very elegant and well built interior.
Unfortunately it seems that Seat is not alone in being the tacky brand of VW group. Just check this new Fabia and the Roomster. We don’t really care if Seat designs are tacky, vulgar and complemented with pathetic cheap plastic interiors. The Spanish brand is just in idle mode until it’s sold to the Chinese. And when that happens nobody will care, not even in Spain. But please, not Skoda! Please keep Skoda elegant, purposeful and classy. This new Skoda looks like designers tried to imitate the MINI but ended up with a poor imitation of the Suzuki Swift.
We are well aware that cars are inanimate things, without feelings or even thoughts. But we can’t help to feel sorry for the new 2007 Skoda Fabia: just look at the poor thing in the picture!
Let’s just start by paying tribute to the current Fabia: a well thought supermini with elegant design (that only suffered a minor facelift), good packaging and technology, and a very elegant and well built interior.
Unfortunately it seems that Seat is not alone in being the tacky brand of VW group. Just check this new Fabia and the Roomster. We don’t really care if Seat designs are tacky, vulgar and complemented with pathetic cheap plastic interiors. The Spanish brand is just in idle mode until it’s sold to the Chinese. And when that happens nobody will care, not even in Spain. But please, not Skoda! Please keep Skoda elegant, purposeful and classy. This new Skoda looks like designers tried to imitate the MINI but ended up with a poor imitation of the Suzuki Swift.
Co pak bude obdivovat IT když nová Fabia je jen napodobenina Swiftu? >😁
To jsem fakt vůbec nepochopil.Které auto konkrétně obdibuji?Že o takovém nevím.Swift to není ani omylem.Ten se líbí mé ženě,tak jsem jí jej koupil a jinak mám na to auto svůj názor,který jde proti proudu názoru majitelů. Asi nějaký omyl nebo nedorozumění,nemyslíš? NEMÁM OBLÍBENOU ZNAČKU ANI MODEL AUTA!!! To je pokus to vytesat,aby bylo už jednou pochopeno.Konečně :-!
Jinak nepochybuji,že nová Fabia bude o maličký kousíček,sice možná neměřitelný,ale i laicky poznatelný bude asi nepatrně meší šrot,než Swift.
Ale osobně mne ani nová Fabia nezajímá.Já jsem si v Paříži vybral asi další auto,které se ještě nevyrábí a to stařičké,už 2 roky dostane dítě...BTW:konečně to má poruchu. Nesvítí jedna žárovka,kua,bylo načase,aby se to začalo sypat,franc.průjem(skrz cenzuru slova,mělo být s**rčka) >😁
Jinak nepochybuji,že nová Fabia bude o maličký kousíček,sice možná neměřitelný,ale i laicky poznatelný bude asi nepatrně meší šrot,než Swift.
Ale osobně mne ani nová Fabia nezajímá.Já jsem si v Paříži vybral asi další auto,které se ještě nevyrábí a to stařičké,už 2 roky dostane dítě...BTW:konečně to má poruchu. Nesvítí jedna žárovka,kua,bylo načase,aby se to začalo sypat,franc.průjem(skrz cenzuru slova,mělo být s**rčka) >😁
fabka sem nepatri, ale je to hnus hnusu...
nicmene dnes se mi dostal do ruky Reflex c.43. Bubenik skupiny Pink floyd, automobilovy nadsenec rika... "dnes uz nikdo nedela spatna auta, tedy krome Fiatu"... to neni zadna ceska hysterie, to vi cela evropa..
😉
nicmene dnes se mi dostal do ruky Reflex c.43. Bubenik skupiny Pink floyd, automobilovy nadsenec rika... "dnes uz nikdo nedela spatna auta, tedy krome Fiatu"... to neni zadna ceska hysterie, to vi cela evropa..
😉
Jasne, jeden exot povedal a my všetci to vyhlásime za svätú pravdu. Zobuď sa. Používaj vlastné myšlienky a nie "niekto niekde povedal". 😉
no ted si mi to nandal >😁 problem je, ze ja nemam potrebu hajit VW. nikdy jsem si ani zadny nekoupil... ja pouze reaguju na zoufaly snahy majitelu fiatu presvedcit ostatni, ze jim mame co zavidet... ja mit dneska vedle sebe novyho korejce a novej fiat, vim, co mi udela lepsi sluzbu 😉
Ale no tak, vážení... všichni přece víme, že VW sponzoroval Floydům jejich koncertní turné v devadesátých letech... Dokonce snad existovala i nějaká limitovaná edice Golfu třetí generace nesoucí jméno této kapely... Takže bubeník jen splnil své marketingové závazky 😉 (a údajně v soukromí označil VW Golf za "další cihlu ve zdi" a nové Bravo za "šílený zářící diamant" 😉 >😁
:yes: :yes: :yes:
Mám Floydy rád...
Pamatuji si III s jejich samolepkami...
I když to spojení Golf a zeď z cihel... Jojo, na tom něco bude... >😒]
Mám Floydy rád...
Pamatuji si III s jejich samolepkami...
I když to spojení Golf a zeď z cihel... Jojo, na tom něco bude... >😒]
dalsi dukaz demagogie a hysterie... je to pouze nazor jednoho cloveka v rozhovoru pro reflex o uplne necem jinem a o volkswagenu to rozhodne neni. to koncertni turne bylo v prvni polovine devadesatych let... ale vy hned prispechate s vasim vysvetlenim, ze to urcite rekl proto... jste k smichu >😁 >😁
Je sranda pozorovat, jak některým fanatikům vadí, že někdo jiný je fanatik na jinou značku než oni... 😄 Ve skutečnosti jste všichni GTImu velmi podobní, akorát že on se umí líp vyjadřovat, je konzistentnější a hájí značku, která není v komunitě mladistvých cool, takže vás víc žere... 😄 Někdy jsem tak rád, že reálný život se neřídí podle diskutérů internetu.
Tak to jste opravdu trefil. Gti,golf,passat a jiné plechovky jsou pro mladistvé doslova modly..a nejen pro ně,ale pro všechny čechy,kteří řadí VW a Skodu hned vedle prémiových značek..někdy jsem rád,že se reálný život neřídí podle lidí s omezeným rozhledem.
Komunita mladistvých pro mne = většina 20+ diskutérů na auto.cz či ještě hůře na autorevue.cz... 😄 Nebavím se tu o učních ve vytuněných golfech se začerněnými skly - podobné zjevy vídám i v prastarých bavorácích, puntech, civicích... Ale tady na webu VW opravdu není cool, to jistě nepopřete. Proto tu lidi tak žere člověk, který zarputile (a jistě s nemalou dávkou přehánění) hájí neoblíbenou značku... Kdyby takhle bojoval za subaru, tak sklidí obdiv... Tak jsou prostě rozdané karty. Já dávám přednost spíš vyváženosti a pestrosti než uvázání se na jedinou značku. Každý má své chyby a své přednosti.
Vie lepšie iných ponižovať a zosmiešňovať. Háji jeden koncern proti všetkým ostatným. Niektorí iní sú za inú značku a bránia ju zubami-nechtami proti VW. A niektorí nemajú obľúbenú značku, len im vadí rádoby nadradenosť VW. O tom tie žabomyšie vojny sú.
No kdyby to byla pravda, byl bych tomu rád... Jenže když hodíš tucet reálných argumentů a pak ti nějaký blbec na ně furt mele to svoje, král králů, Grál Grálů, velký guru mezi velkými a jiný ptákoviny, přičemž ten jeho omšelý král a grál už dávno není v Evropě ani nejprodávanějším autem ve své třídě, tak pak se diskutuje velmi špatně...
GTI vůbec nemá vytříbený vkus psaní... On se naučil jen pár větiček a mele jak kolovrátek furt dokola s malými obměnami.. Občas vymyslí nějakou blbost ve stylu blinkru (tu sem do teď nepochopil). Takže asi tak... Mimoto když mu dojdou argumenty, nebo když někdo s ním nesouhlasí, pak ho odkáže k mokrému ručníku, přičemž jeho informace jsou kvalitativně rovny nule. Neví ten člověk nic... nezná ani prodejní čísla a pak se odvolává na IT (který je z toho notabene zděšen).
Nedá se diskutovat o právu s člověkem co neví nic o právu, nedá se diskutovat o stavění s člověkem co nikdy nestavěl, tak stejně se nedá diskutovat s člověkem o autech, který je jen jakýmsi diskutujícím adlatusem v této oblasti. Já chápu, že každý nemá možnosti, ale musím to pak brát s rezervou. A k tomu je chudák vztavačný, že má pocit, že se celá diskuze točí kolem něho. Bohužel ani to enní pravda.... Spíše se diskuze točí kolem náhlaedu VW fanatika na tohle krásné auto, jakým nové Bravo bezesporu je...
Jinak Bravo fotky Brava, zejména v kontextu s malůvkami Golfa VI. P.S. Roubování...jo to je přesně VW styl..
GTI vůbec nemá vytříbený vkus psaní... On se naučil jen pár větiček a mele jak kolovrátek furt dokola s malými obměnami.. Občas vymyslí nějakou blbost ve stylu blinkru (tu sem do teď nepochopil). Takže asi tak... Mimoto když mu dojdou argumenty, nebo když někdo s ním nesouhlasí, pak ho odkáže k mokrému ručníku, přičemž jeho informace jsou kvalitativně rovny nule. Neví ten člověk nic... nezná ani prodejní čísla a pak se odvolává na IT (který je z toho notabene zděšen).
Nedá se diskutovat o právu s člověkem co neví nic o právu, nedá se diskutovat o stavění s člověkem co nikdy nestavěl, tak stejně se nedá diskutovat s člověkem o autech, který je jen jakýmsi diskutujícím adlatusem v této oblasti. Já chápu, že každý nemá možnosti, ale musím to pak brát s rezervou. A k tomu je chudák vztavačný, že má pocit, že se celá diskuze točí kolem něho. Bohužel ani to enní pravda.... Spíše se diskuze točí kolem náhlaedu VW fanatika na tohle krásné auto, jakým nové Bravo bezesporu je...
Jinak Bravo fotky Brava, zejména v kontextu s malůvkami Golfa VI. P.S. Roubování...jo to je přesně VW styl..
>😁 8-s Nemohu uvěřit. Toto je zlý sen. Idiocie dovedená k dokonalosti. Až morbidní vytrvalost psaní neskutečně trapných a bezobsažných vět. Mrkni na blog.gti, jestli nemá vytříbený sloh, tupče. Navrhuju všem složit se a koupit wolffovi konečně holku. :no:
prosimte.... ma fiata, na to holky leti 😉 ..slepy >😁
Není problém mít "vytříbený" sloh, když tvoje věty jsou o ničem.... Problém je mít vytříbený sloh a sdělit něco čtenáři... Takové pitomosti jako GTI.blog opravdu nečtu, na to nemám čas (jsem zcela jistě inteligenčně jinde než zde projevující se Adlatus)... My co jsme už prací povinní řešíme jiné věci než číst co napsal pan GTI... Když už se na nějaký blog podívám, tak určitě ne na oslavné ódy auta co za 40 let ani nezměnilo tvar karosérie a když ano, tak se z něj stal propadák... Někdo tohle má za plus, někdo za mínus (já)... A o tom to je...
Mezi nama..kdyby třeba Marko nepoužíval vybraná slova, tak jeho příspěvek budu číst 100x raději... protože něco ví a něco zná a má svůj názor...Takových je tady samořejmě víc, ale GTI mezi ně dle mého názoru rozhodně nepatří...
A pokud se chceš GTIho zastávat...můžeš...ale poprosím tě o jedno... Zkus smysluplně napsat, co pan GTI svými příspěvky chtěl říct krom toho, že se mu na Bravě nelíbí blinkry, že si má tady asi 28 lidí vzít mokrej ručník, 15 lidí koupit autíčko bburago, 20 lidí podepsat (to, že pan velkomožný to asi v 5 příspěvcích zasebou nezvládl taky už je věc druhá) a krom toho, že autor článku o Bravu použil spojení slov třída a Golf. A dále taky to, že nejlepší je VW a vůbec nejlepší je Golf... Jo a pak tady sdělil, že IT tady dal počty prodaných aut v EU + 2, načež,aby nebyl zamindrákovaný a nevzdělaný jsme mu dal odkazy na evropskou a dále na Italskou a německou statistiku prodejů aut... Mimo to ani nevzal v potaz, že Golf už dlouhodobě prohrává v prodejích ve své třídě se dvěma modely, které ještě před 5 lety nedosahovaly ani 80% prodejů Golfu. Mimoto pozapoměl na prodeje GP, které dokazuje, že prodeje předchozího modelu v případě, když se nový model povede vůbec nesouvísejí s prodeji nového modelu (samozřejmě těch příkladů je víc (206, 307, C3, Focus atd atd...)
Mezi nama..kdyby třeba Marko nepoužíval vybraná slova, tak jeho příspěvek budu číst 100x raději... protože něco ví a něco zná a má svůj názor...Takových je tady samořejmě víc, ale GTI mezi ně dle mého názoru rozhodně nepatří...
A pokud se chceš GTIho zastávat...můžeš...ale poprosím tě o jedno... Zkus smysluplně napsat, co pan GTI svými příspěvky chtěl říct krom toho, že se mu na Bravě nelíbí blinkry, že si má tady asi 28 lidí vzít mokrej ručník, 15 lidí koupit autíčko bburago, 20 lidí podepsat (to, že pan velkomožný to asi v 5 příspěvcích zasebou nezvládl taky už je věc druhá) a krom toho, že autor článku o Bravu použil spojení slov třída a Golf. A dále taky to, že nejlepší je VW a vůbec nejlepší je Golf... Jo a pak tady sdělil, že IT tady dal počty prodaných aut v EU + 2, načež,aby nebyl zamindrákovaný a nevzdělaný jsme mu dal odkazy na evropskou a dále na Italskou a německou statistiku prodejů aut... Mimo to ani nevzal v potaz, že Golf už dlouhodobě prohrává v prodejích ve své třídě se dvěma modely, které ještě před 5 lety nedosahovaly ani 80% prodejů Golfu. Mimoto pozapoměl na prodeje GP, které dokazuje, že prodeje předchozího modelu v případě, když se nový model povede vůbec nesouvísejí s prodeji nového modelu (samozřejmě těch příkladů je víc (206, 307, C3, Focus atd atd...)
Už jedou jsem žádal,abych nebyl vtahován do vaší diskuse.Číslo prodeje jenom prvních 5 značek jsem uvedl jako příklad,že i okoukaný,možná právě díky výstřednímu designu Mégane2 5D je úspěšnější,než "etalon" zvaný Golf.Budou v tom i nějaké sedany a GT,ale to je fuk.Prostě Golf je až třetí.
Psal jsem a píši naposledy:dovedu si představit,že z krajíce třídy Golf se bude brzy pěkně ukusovat a neb je počet prodaných aut +/- konstatnta,bude to na úkor někoho.Koho,to si dosadí každý sám,doufám.
Fiat jde nahoru,Punto je už v 1.desítce a já osobně vidím velký potenciál v nástupci Corolly.
Já Fiata měl a v pohodě.Nemám s tím problém a dobrou zkušenost,to jo.
Psal jsem a píši naposledy:dovedu si představit,že z krajíce třídy Golf se bude brzy pěkně ukusovat a neb je počet prodaných aut +/- konstatnta,bude to na úkor někoho.Koho,to si dosadí každý sám,doufám.
Fiat jde nahoru,Punto je už v 1.desítce a já osobně vidím velký potenciál v nástupci Corolly.
Já Fiata měl a v pohodě.Nemám s tím problém a dobrou zkušenost,to jo.
Panečku to je číslo příspěvků k Bravu, ale k věci asi jen 1/3 😉
Tak já zkusim začít jakoby odznova 😉
Mě osobně se líbí.Od Stila jako předchůdce se naučili Italové dělat zase kvalitní auta.Bohužel s poměrně nudnym designem,čimž přišli o zákazníky co měli rádi italskej styl.Na druhou stranu asi získali ty,o kterejch se tu píše jako o vyznavačích nudnýho stylu a ti se přesvědčili,že nejsou o nic víc poruchový,než ostatní značky.Teď už záleží jenom na marketingu a technice,včetně nabízených výbav a na cenách.
Pokud chce někdo psát o např. Mercedesu jako etalonu spolehlivosti,tak bude hodně pozadu,protože to byly naposled snad Piana,kde se snad nenašel kus co by se sypal.To už se bohužel změnilo k horšímu 😢
Mě osobně se líbí.Od Stila jako předchůdce se naučili Italové dělat zase kvalitní auta.Bohužel s poměrně nudnym designem,čimž přišli o zákazníky co měli rádi italskej styl.Na druhou stranu asi získali ty,o kterejch se tu píše jako o vyznavačích nudnýho stylu a ti se přesvědčili,že nejsou o nic víc poruchový,než ostatní značky.Teď už záleží jenom na marketingu a technice,včetně nabízených výbav a na cenách.
Pokud chce někdo psát o např. Mercedesu jako etalonu spolehlivosti,tak bude hodně pozadu,protože to byly naposled snad Piana,kde se snad nenašel kus co by se sypal.To už se bohužel změnilo k horšímu 😢
BRAVO zbouralo rekord diskuzí 😄 BRAVO BRAVO :yes: :yes: :yes: Pravda ovšem je, že většinou to tu nahonil WOLFF svými velmi mindrákově antiGTI orientovanými příspěvky, což je na pováženou 😄 :yes: U mě tedy WOLFF propadl dokonale jako argumentátor... protože vychvalovat tuhle povedenou BRERU tím, že se neustále vymezuje vůči GOLFU (bože)... to je důkaz nikoliv rozhledu, nýbrž totálního propadu. Myslím ale, že WOLFF svou tupostí přesvědčivě prokázal než medvědí službu FIATU... Teď už mu nikdo neodpáře (myslím WOLFFOVI) přezdívku "golfař"... Héééj kupte mu někdo pořádný kladivo, ať se na greenu neztrapňuje, jako tady na diskuzi >😒] :yes: P.S. BRAVO, BRAVO... bude to pěkná lítačka. Ovšem, kdo má vedle srdce i poměrně kvalitní mozek... ten ještě počká na příchod EPOCHY G6... GOLF VI., GOLF6, Gé, jako GURU... GURU6... tvá nová autoepocha. :yes:
Už aby ten nový etalón přišel... Auto je mi ukradený, ale ta diskuse tady, ta vstoupí do dějin >😁
To nevím,ale třeba já jsem u své značky a nemám osobně potřebu žvatlat o něčem co je pod mojí prahovou rozlišovací schopnost... Už teď vím, že opět ztratí něco ze své pozice (tak jako je tomu každý rok)...a samozřejmě ne jen na úkor Brava, Focusu, Meganu, C4, Aurisu, Almery, Linei, Octavie II(I)...,ale třeba ceedu, caliberu a jiných lowendů... Třeba Logana 😉 >😒] :no:
Co tímhle chtěl autor říct? Snad jen to, že došly argumenty?
Laskavě tady přestaň s těma lacinýma výkřikama a drž se k věci... A snaž se nelhat, když už si musíš notně vymýšlet...
P.S. Jestli se ještě k něčemu zmůžeš (o čemž pochybuji), zkus mi vysvětlit to, jak se JÁ vymezuji vůči golfu... To jako sem někde psal, že mám víc inteligence než Golf... Jestli to není tím, že díky svému nicku už trpíš prvními příznaky schizofrénie...(možná to pochopíš takhle.. já se mohu vymezovat vůči tobě a nebo Bravo vůči Golfu, byť ty auta jsou jiná kategorie)
P.S.2, Kdyby si ty rozumbrado uměl číst, tak si projdeš vlákno... Já na to nemám čas, ale skoro byc se vsadil, že první kdo tady začal mlet o tom průměrným nekvalitním kusu plechu byls ty... Vzpomínáš...? Zkratka pro adlatusy, resp třída Golf. Vzpomínáš si ještě? Mě by totiž nikdy nové Bravo ani nenapadlo porovnávat s něčím tak průměrným a zastaralým už v době svého uvedení na trh... Dokonce ani Ritmo, Ani Tipo a ani Bravo I a Stilo bych k němu nepřirovnal (byť z různé doby)... Neb v době, kdy Fiat měl elektrické stahování okýnek a turbomotory s přímým vstřikem paliva (byť bohužel občas vypověděly službu) zařadil VW do své výroby standardní startovací klíček a ne kliku >😁 a s touto výbavou vydžel do přelomu tisíciletí... A prosím tě... Už si můj nick neber do huby, docela mě to začíná urážet... Nemám ve zvyku se bavit s nevzdělanými lidmi... Snaž se dohnat své vědomosti a nebo se vyjadřuj k tématu, ne ke mě... Nějak mě došla k tvé osobě trpělivost... Ne že by si nebyl legrační, to si až moc, ale už mě unavuje ten tvůj kolovrátek...
Jinak 100 bodů, že si nezapoměl na Guru, opravdu ses opět předvedl... :no: >😒]
Laskavě tady přestaň s těma lacinýma výkřikama a drž se k věci... A snaž se nelhat, když už si musíš notně vymýšlet...
P.S. Jestli se ještě k něčemu zmůžeš (o čemž pochybuji), zkus mi vysvětlit to, jak se JÁ vymezuji vůči golfu... To jako sem někde psal, že mám víc inteligence než Golf... Jestli to není tím, že díky svému nicku už trpíš prvními příznaky schizofrénie...(možná to pochopíš takhle.. já se mohu vymezovat vůči tobě a nebo Bravo vůči Golfu, byť ty auta jsou jiná kategorie)
P.S.2, Kdyby si ty rozumbrado uměl číst, tak si projdeš vlákno... Já na to nemám čas, ale skoro byc se vsadil, že první kdo tady začal mlet o tom průměrným nekvalitním kusu plechu byls ty... Vzpomínáš...? Zkratka pro adlatusy, resp třída Golf. Vzpomínáš si ještě? Mě by totiž nikdy nové Bravo ani nenapadlo porovnávat s něčím tak průměrným a zastaralým už v době svého uvedení na trh... Dokonce ani Ritmo, Ani Tipo a ani Bravo I a Stilo bych k němu nepřirovnal (byť z různé doby)... Neb v době, kdy Fiat měl elektrické stahování okýnek a turbomotory s přímým vstřikem paliva (byť bohužel občas vypověděly službu) zařadil VW do své výroby standardní startovací klíček a ne kliku >😁 a s touto výbavou vydžel do přelomu tisíciletí... A prosím tě... Už si můj nick neber do huby, docela mě to začíná urážet... Nemám ve zvyku se bavit s nevzdělanými lidmi... Snaž se dohnat své vědomosti a nebo se vyjadřuj k tématu, ne ke mě... Nějak mě došla k tvé osobě trpělivost... Ne že by si nebyl legrační, to si až moc, ale už mě unavuje ten tvůj kolovrátek...
Jinak 100 bodů, že si nezapoměl na Guru, opravdu ses opět předvedl... :no: >😒]
Hele GTI, nebuď tak skromnej a přiznej ze tenhle primát s wolffem držiš ty. To jen tak naokraj, ale co mě vyvádí z míry je, že většina lidí která vyjádří názor na vás dva sympatizuje spíš s tebou. Jedna věc je, kdo stojí na jakém břehu: pak bych to pochopil, páč většině lidí spíš voní VW. Ale když vemem obálku kolem, tak je to nepochopitelný. Oba umíte zahájit diskuzi výkřikem jak je ta či ona značka božská - těžko vám to zazlívat. Ale jak může být oblíbenější člověk, který nedokáže odpovídat na předchozí příspěvky. Na něco smysluplně argumentovat a rozvést debatu dál je u tebe naprosto nemožný. Místo toho zopakuješ ódu na božstvo a pošleš další nesmyslnou podpásovku. Prostě nikdy se nazabýrat danými argumenty i kdyby tě sebevíc uzemnili, přesně jako malý smradi. Když jsou zaplotem tak mají silný řeči, ale když je chytíš... Bohužel GTI je stále za plotem. Jinak by jsi mohl být skvělý novinář - umíš se chytnout 2 slov a napsat o tom několik řádek a stejně jako novinový článek tak i tvůj příspěvek člověka vůbec neobohatí, jenom ztrácí čas. Což o řadě wolffových přípěvků říci nelze. Čili tvé cílené omýlání na 100+1 způsob by ti mohl i Goebless závidět a když je v ČR oblíben i p.Parobek, tak co se vlastně divím, zě?
prispevek cislo 711
Taliani už veľakrát predviedli, že to s automobilovým dizajnom vedia. Najčerstvejším dôkazom toho je nové dielo pochádzajúce od Fiat Design Centre – Fiat Bravo, ktorý sa chce svojimi atraktívnymi krivkami, ale i kvalitou spracovania prepracovať na čelo segmentu C. Inšpirovaní menším Puntom nám dizajnéri namixovali vyváženú, jemnú a predsa korenistú zmes plôch, zaoblení a línií.
Myslím,že když to píše Pravda nebo Rudé Právo,tak to pravda bude,i kdyby to pravda nebyla,protože ti to vědí vždycky zcela přesně,nicméně novinám tohoto ražení nevěřím ani datum...pro jistotu...po zkušenostech.
No ne,novináři denního tisku jsou naprosto debilní,takže jejich názory bych moc neargumentoval.Pro jistotu a nechal to trhu a zákazníkům.Ti rozhodnou, za 2 roky se uvidí.Jinak je to ztráta času(pominu-li že je tu trochu sranda,to každopádně >😁
No ne,novináři denního tisku jsou naprosto debilní,takže jejich názory bych moc neargumentoval.Pro jistotu a nechal to trhu a zákazníkům.Ti rozhodnou, za 2 roky se uvidí.Jinak je to ztráta času(pominu-li že je tu trochu sranda,to každopádně >😁
GTI😜okud bude novej Golf aspoň trchu zajímavej jako ve svý době Eos,tak by se prodávat mohl,protože a to musí uznat i nejzarytější příznivce VW ten momentální model žádnej zázrak nebyl už na začátku.
To jen tak mimochodem:Jako zářnej příklad nakloněnosti národa ke svý značce beru i to,že nová O II má v dnešní době jen 4 hvězdy z krashtestů a nevyčet jim to snad ani žádnej novinář,natož,aby nad tim přemejšleli lidi při nákupu a novej Passat je momentálně nejporuchovější auto na našem trhu a taky to nikoho netrápí 😉
To jen tak mimochodem:Jako zářnej příklad nakloněnosti národa ke svý značce beru i to,že nová O II má v dnešní době jen 4 hvězdy z krashtestů a nevyčet jim to snad ani žádnej novinář,natož,aby nad tim přemejšleli lidi při nákupu a novej Passat je momentálně nejporuchovější auto na našem trhu a taky to nikoho netrápí 😉
Zmulin, tobě přijde EOS zajímavý...? Teď sem to průboval... No možná je nejlepší ve třídě CC, ale že by se mi to auto líbilo, nebo, že by existoval nějaký argument to auto koupit... No to rozhodně ne... Řeknu ti to takhle... Je Eos asi nejlepší, ale není nejhezčí... A tohle auto je tak dobré na popojíždění po Mnichově(na machrování) a nebo na pláže San Rema. A to si myslím, že jsou hezčí auta (byť třeba nemají tak tuhý skelet a víc se kroutí,ale na to machrování je to celkem jedno, protože Eos i tak se kroutí furt x-rát víc než i obyčejný Golf - byť výrobce tvrdí trochu něco jiného, ale první díra na brněnské silnici tě přesvědčí o tom, kde je pravda)---
No když sem byl ve Frankfurthu,tak to bylo jediný pěkný auto na jejich stánku.Alespoň pro mě.Hlavně mě potěšili,že už to nemá tak bachratej zadek jako třeba 307CC.
To ano, Eos je tvraově velice vyvážený. Design je sice ástečně takový ten omalovánkový styl VW ale pořád je to nejhezčí CC v mainstreamu.
Aha. Takže je to jenom tím, že řidiči Alf jsou lajdáci. Hmm, tak tohle všechno vysvětluje... 😄
Ked uz vsetci pisu o dizajne,kvalite atd. talianskych aut,tak sa zamyslite .
Prva generacia Bravo,Brava bola dizajnovym skvostom v tej dobe.Doteraj vidim pisnych majitelov tychto aut po celej europe,dokonca toto auto je velmi oblubene aj v britanii.
Z tych rokov kedy sa bravo,brava zacinali vyrabat mal koncern VW co na trhu?predsa golf 3,´felicia,ibiza .Je to porovatelne s dizajnom bravo,brava?
Prva generacia Bravo,Brava bola dizajnovym skvostom v tej dobe.Doteraj vidim pisnych majitelov tychto aut po celej europe,dokonca toto auto je velmi oblubene aj v britanii.
Z tych rokov kedy sa bravo,brava zacinali vyrabat mal koncern VW co na trhu?predsa golf 3,´felicia,ibiza .Je to porovatelne s dizajnom bravo,brava?
Samozřejmě není... :yes:
jooo, v britaniii je moc oblibeny...... >😁 celej fiat je tu moc oblibenej... a pokud uz ho vidis na ulici, tak ho ridi prislusnik naroda, jemuz bylo auto predstaveno teprve nedavno... 😉 v tom pripade je to pouze o rozpoctu ;-\
:no: :no: :no: :no: :no: huml ty hovado
no jo vocas huml >😁
silna slova dusevne slabych... mrknete se na trzni podil fiatu v UK 😉
Ta silná slova - to byl jen citát jednoho kolegy 😉 UK to je jinej svět... Italy a Francouze tam nemají moc v lásce, Němce taky ne ale těm zase nemůžou upřít že dělají propracovaný auta.
ok, to beru... napadam jen argumenty, se kterymi nesouhlasim. nic vic. :-! chapu, ze fiat ma svy fanousky, ale dokud budou tvrdit nesmysly, rad s nimi budu polemizovat. 😉 ze to nekteri neunesou a jsou hned sprosty svedci o jejich dusevnim zdravi 😉 nechapu, proc je z tyhle diskuze bojiste golf vs brava, ale to sem cely zatahli zastanci fiatu. Ja VW nijak nemiluju, ale dokud nekdo bude tvrdit, ze fiat je kvalitnejsi a technicky vyspelejsi auto, zejmena model, kterej jeste neopustil brany vyrobniho zavodu, tak se jim rad zasmeju. >😁
Fiat měl tehdy pěkně našlápnuto :yes: Jenže u Marey a Seicenta se to začalo hroutit.
Každému nechť se líbí co se mi líbí,ať už francouzské pohodlné auta,italské designové skovsty,německá nuda,japonská prťavost nebo něco jiného...tomu se líbí to a tomu zas tohle...já osobně bych volil AUTA a ne auta,Lincoln Town-Car,Dodge Ram,Chrysler 300C,Dodge Stratus....ale každý podle svého...jen uznávám,s*e*r*e mě,jak tady jeden trouba s třípísmenným nickem zvrhává diskusi o každém auťě na "dokonalost sama=Golf"...je to fakt trapný...jak říkám,každý podle svého,ale nevnucovat!!! 😄 😄
Chtělo by to celou diskusi nějak uzavřít.Takže závěr je jaký?To mi v rolování těch řádově 700 příspěvků uniklo.Tipnu si,že to bude jak s tím,jak se to jmenuje,no ta bláznivá Škodovka...Rům+str. Lidi se na to půjdou podívat,svézt se s tím a pak se nějak rozhodnou a mnozí si to koupí. Pokud toho za půl roku 2007 prodají 700 ks,tak dobrý.Pro začátek.V Itálii desítky tisíc a jinde v souhrnu též. Lidé budou mít práci,je to z EU,nikoliv z ČLR,takže dobrá zpráva. Měl jsem kdysi dávno fiátka 126P a nemělo to jedinou poruchu. Tak nevím,co je tak hrozného na Fiatu.Bývalá zaměstnankyně mé ženy má doma Bravu v naftě,auto jezdí denně už kolik? 7-8 let? Snad je to drobet hlučnější,ale to je dáno konstr.ropáku,jinak nic.Tak co? Dobrý.Jsou spokojeni. :yes:
OK hosi, FIAT je tam kde ma byt, nahore s krasnyma autama a silnymi prodeji. V diskusi skoro 800 prispevku 😊 tohle auto se bude prodavat a vsadim svuj mesicni plat ze v roce 2007 jich tady 1000 ks udela a celosvetove tam tech 150.000 ks bude!!
Tak dobrou 😊
Tak dobrou 😊
Tak koukám mazec >😁 A to tu nejsou kluci z clubu 😉 Nejde o Hondu... tak proč??No mám pocit že jeden o koze a druhý voze. 😉A teď k věci..můj názor.Ten Fiat je hezkej, mě se líbí...ale , má hodně sportovní vzhled a proto nemůže oslovit masy- teda může ale bude se jen líbit, ale nekoupí si ho.Tak to je a bude...čímž to ale rozhodně nesnižuje kvalitu-poruchovost , či techniku auta.To auto bude určitě na špici, jenže prorazit - či porazit VW či Ford v prodejích, tomu nevěřím a hlavně je to jedno.Kvalitní a dobré auto se přeci pozná podle jiných ingrediencí.Mám Hondu takže vím o čem mluvím 😉
Necelejch tisíc příspěvků... to tu Fiat neprodá za dva roky 😄 ale hlavně, že jsme se konečně dozvěděli od WOLFFA pravdu, že totiž celá Evropa se třese před Fiatem. Jistě, zejména ta skloňovaná Anglie >😁 Občas si člověk na diskuzi přečtě i dokonalej příspěvek. Kolega Huml napsal dobrej postřeh, kterej učinil v rozhovoru bubeník PINK FLOYD :yes: Řekl - "dnes už vyrábí spolehlivá auta každej... tedy až na Fiat..." 😄 Někdy se povede prostě krátká věta, která smete tisíc příspěvků pod stůl 😄 :yes: No, popravdě přiznávám, že jsem se na diskuzi nedozvěděl moc o BRAVU, zato jsem si dost početl o GOLFU... asi bude pravda, co se říká, že totiž fandové Fiatu jsou většinou švorcáci, životem lehce přidušení... a tak je pochopitelné, že mindrák z jedničky Evropy, koncernu VW se jim těžko zakrejvá. Třeba Wolff ho nejen nedokázal zakrýt, ten se na něm i několikrát během diskuze udělal >😒] Tak já přeji BRAVU dobrý start, hrdé fandy (žádné ňoumy - promiň - jako je Wolff) a spokojenost zákazníků. P.S. Na silnici to BRAVU bude určitě slušet. Tak, končíme... a vyhlížejme společně GURU 6... už zanedlouho... pánové... 😉 :yes:
Tak panove, Evropa se uz naucila sklonovat Grande Punto ve vsech podobach, ted to ceka na nastupce Stila. To prinasi konecne klasicke italske atributy. To, ze v CR ma diky konzervativnosti lidi a neschopnosti prodat dobry produkt ze strany oficialniho dovozce italska znacka ztizenou pozici si nemusime vysvetlovat...je to fakt. Muzeme vsak ocekavat ceny na urovni francouzu, coz dava nadeji u zakladnihomodelu pod 400k. cenove se musi dostat lehce nad korejskou konkurenci, o tom neni pochyb. Vypravejme si co chceme, ale stejne jako Citroen, nebo Opel musi nabidnout vice vybavy za nizsi cenu nez Ford, ci VW...jinak je velmi tezko prodejny. Co se tyce designu...vsichni vime, kolik novych Civicu se vyrojilo za posledni rok na silnicich, takze designersky konzervatismus cesi nemiluji...jednoznacna sance. Kde se prodeje realizovat nebudou??? Urcite nemuzeme ocekavat hroadny nakup firemnich Fiatu, to hrozi snad jen u prodejcu a servisu Iveca 😉 . Ostatni prodeje budou zaviset na soukromych vlastnicich...v EU to bude na pohodu a 150k neni nedosazitelnych, v CR si tech 1000ks netroufam odhadnout. Auto je pekne, dynamicke, motory jdou s trendem, tj. vysokovykonnymi preplnovanymi maloobjemovymi jednotkami a modernimi diesely (ty Fiat umi), vybava bude zajiste slusna a spolehlivost muze byt minimalne prumerna...Vsechny atributy ma, cekejme tedy na kombi, MPV a znovuzrozene Abarthy. Fiat se snazi vyresit projednou navzdy dlouhotrvajici a nyni odeznelou krizi, posledni modelova ofenziva je slibna, prejme si tedy, aby s nastupci soucasnych modelu neslapli opet vedle...to italove obcas "umi"! Bravo Bravo!
Klid, Pajo, pravděpodobně jsi nevidel GP na silnici. Přece vizuálně si nemůže myslet na styl například Clia... zejména přední maska je opravdu nijaká. A ve vztahu k BRAVU... kupavat auto ve velikosti auta rodinného (GP je třetí až čtvrté auto v rodině)... to si zákazníci velmi rozmyslí... Ostatně, v tomto segmentu už se na nějaké povrchní emoce pubertálních jezdců nehraje... Tady jde o image, výdrž, legendu, kvalitu. Co z toho máš v hlavě spojené s aktuálním Fiatem?
No konečně, že už tento příspěvek zmizel z hlavní titulní pozice www.auto.cz. Nemám nic proti fiatu, dokonce jednoho vlastním a celkem to ujde, ale tento příspěvek se i na můj vkus držel v popředí moc dlouho. Asi je to díky diskutujícím odborníkům typu GTI aspol., kteří, ačkoliv auto nemohli ani vidět, už ví že to bude propadák a že je takovéto auto ani nemůže zajímat, ale přesto k němu plodí jeden nesmyslný a navíc vzájemně si odporující příspěvek za druhým , anebo těm druhým, kteří zas ví, že to vytrhne fiatu trn z paty a bude to bomba. Prostě cením, že už to není článek v popředí a že si redakce všimla, že jsou i jiné novinky na trhu a je to dobře, protože konkurence v autech je zdravá, už i proto, abychom se jednoho dne na silnicích nepotkávali jen ve škodovkách nebo jiných odnožích dvou či tří světových koncernů (nadneseně řečeno).
Nějak sis popletl nicky. Kdepak tu píši, že BRAVO bude propadák? Bravo bude kupovat nemajetná společenská vrstva... a já odhaduji, že v Česku nemůže o víc jak 15% překonat prodeje Stila, takže se roční čísla mohou pohybovat kolem 600 - 700. Osobně mu moc přeju úspěch, protože má pohledově velmi evropskej šmrnc a je svou vizáží velmi vypovídající zejména směrem do Korei... P.S. Ještě, žes svůj příspěvek označil jako nadnesený 😉
celú diskusiu a zarazilo ma niekoľko vecí... po prvé :nechápem prečo redakcia píše v článku o Golf classe je to len mark.označenie ktoré nie je smerodatné a navyše tu len a len prilialo olej do flame war, takže si myslím že autor článku snád mohol byť viac nad vecou(alebo sa zamyslieť nad dopadom svojích slov)...a po druhé:je asi najvyšší čas aby niekto tie diskusie pod článkami moderoval ako admin pretože zo tých 767 príspevkov som mal z väčšiny len pocit nenávisti a hnusu...
Jistě, to je známá věc... fandové Fiatu, ustrašení, většinou nemajetní lidé, kopou do všeho, co se jen vzdáleně podobá produkci z jiné stáje. Je to komplex krátkých špaget... ostatně přečti si, co "fiaťáci" píší o GOLFU. Oni jsou v tom mindráku tak ponoření, že nedokáží už psát ani o Bravu, a jejich slabost je nutí se nesmyslně vymezovat vůči VW... to je samozřejmě úsměvné. IT tu nahoře již napsal, že Golf je mezi třemi nejprodávanějšími auty Evropy. Na IT můžeš dát, ten by si nevymýšlel. Stilo prý není ani v první desítce. Stilo mimochodem vyrábi Fiat. P.S. Ten pojem GOLF KLASSE... no to je ta pravá pravda o této třídě... to ovšem víš i ty.
pre GTI: preboha GTI ved sa zamysli nad svojím príspevkom skôr než ho pošleš...ja tu nabádam k tolerancii a ty mi na to prisvedčíš ale v tej istej vete píšeš že "fandové Fiatu, ustrašení, většinou nemajetní lidé"...toto predsa nie je vyjadrenie toleracie...a že "fiaťáci" píšu negatívne o Golfe?...no myslel som si že si trocha nad vecou a si inteligentný a rozhladený človek tak ma nenúť zmeniť si o tebe mienku...
Klid, GTI je tu dobre znam jako extremne hloupy trouba s malym pindikem, ktery si tu leci sve komplexy. Na toho podrztasku nema vubec cenu reagovat. Jestli jsou fandove Fiatu nemajetni a ustraseni, jsou majitele vw extremne hloupi a somraci. Nikdo s IQ nad 10 by si vw nekoupil, to je jasna vec :yes:
Jistě, že jsou nemajetní... nebo tys viděl někdy diamantového kovboje v Pandě 😄 Ustrašení jsou zde na diskuzi proto, že maj mindrák z VW, z Fordu i z Renaultu. To jsou tahouni evropy v tomto segmentu. IT nahoře napsal, že Fiat v tomto segmentu není v evropských prodejích ani v první desítce. Tak si počítej do deseti a pak vydechni... K tvé poslední větě... No, Golf, Megane a Focus jsou nejprodávanější vozy v Evropě... myslím, by to chtělo udělat si test IQ, co "Čechu?" >😒]
Mas to spatne saso. Nejprodavanejsi v Evrope je Punto. A to je Fiat. Tak si ty saso s tunenym golfem a malym perem napocitej do deseti radeji sam >😁
Jestli máš nějaké sexuální problémy, navštiv odborného lékaře. P.S. A podívej se nahoře na evropská čísla, uvedl je tu IT... ať se tu zbytečně nevysiluješ. P.S. Nemám Golf... jak tě tohle napadlo?
A teraz príspevok v štýle GTI: Ach Ty majetný sebavedomý riťolez VW....zase si to všetkým nandal. Ten IQ test si ale určite sprav, len s výsledkom by som na Tvojom mieste veľmi na verejnosť nešiel...
Už by si naozaj mohol s tými svojimi nezmyselnými drístami sklapnúť, vo svojej tuposti Ti ani nedošlo, ako si tu mnohým na smiech...
Už by si naozaj mohol s tými svojimi nezmyselnými drístami sklapnúť, vo svojej tuposti Ti ani nedošlo, ako si tu mnohým na smiech...
Já to přece nechci eskalovat, ale je potřeba některé věci popsat a ne kolem nich chodit po spičkách. Ano, majitelé Astonů jsou vesměs velmi bohatí lidé (vadí to někomu?) a fandové fiatů jsou vesměs lidé z opačného majetkového spektra (vadí to někomu?). Přece mi nechceš říci, že bohatí lidé kupují Fiaty? Takže neber to ode mně jako pokus o nesmyslný boj, nikoliv, jen konstatuji. A ta ustrašenost? Tu cílím zde na diskuzi, zejména ustrašenost a netoleranci některých kolegů zde je až burcující. Představ si, že tady kolega IT napíše informaci, že STILO není ani v první desítce mezi evropskými prodejemi a fiaťáci dělají jako by nic... Chápeš... proto píši - mindrák krátkých špaget. Je to zoufalé, jací lidé se tu prezentují, jako fandové fiatu... a jak neurvale bez jakékoliv racionální úvahy útočí na krále trhu, Focus, Megane, GOLF.
No A Fiat zase vede ligu v segmentu A Pandou. Kde je Lupo? V prvni desitce teda urcite ne >😒] A Fiat taky vede ligu v B segmentu, kde je Punto jednickou. A kde je Polo? V prvni desitce tedy fakt ne >😁 Jo, Punto, to je bijec, ten bije i toho Golfa. :yes: A z teto diskuse je krasne videt, jak se hosi bojite noveho Brava. A tak to ma byt :yes: No, holt lide, kteri kupuji "lidovy vuz" asi taky nebudou zadni bohaci. Nejspis to bude nejaka levicova svoloc, kdyz ma tak rada "lidove veci" >😁
VW ja klasický evropský mainstream. VW vlastně definuje třídy aut jejich vybavení... Kdo ho zná, ví o jeho kvalitách a ovšem ani ho nepřeceňuje. Fiat přece není na úrovni VW... to bys mě rozesmál. To je ten hlavní rozdíl. Fiat je milý v tom, že vždy akcentoval malá vozidla (to je dáno teritoriem)... ale nemůže se kvalitou, modelovým spektrem přece vůbes srovnávat s jedničkou Evropy, s tím gigantem VW...
Fiat opravdu neni na urovni VW. Je mnohem vys. Na uroven vw by ho ponizoval jen uplny trouba. Fiat je technologicky leader, Vw tragicka vyrobna plecek pro dusevni a financni socky >😁 >😁 >😁 :-!
Jejda, to si mal krasny sen o VW ako tvorcovi tried, ci ako si to nazval...? VW co sa tyka modelovej ponuky len dobieha ostatnych, na trh pusta postupne modely, ktore uz ini davno maju a v ponuke VW chybaju. Kazdy novy aj "novy" model VW je vzdy len odpoved na konkurencny pocin......Tak sa spamataj....Jednoducho nemozes prehryznut, ze Fiat urobil krasne auto...
Nechápu proč máš problém s pojmenovaním této třídy.Z historického hlediska je to opravdu třída Golf, nerozumím tomu že nedokážete být nad věci. ;-\
neda mi to a koupiruji zkusenosti vlastniku AR z fora...
magic: co se týká motorů TwinSpark 16v tak je to opravdu horší než strašný. Kromě závad elektroniky Bosch - ŘJ, debimetry, lambdy, rezistory škrt. klapek jsou u modelů od r. 2000 navíc problémy se servomotorkem plynu a jeho řízení, antiprokluzem, atd. Dejme tomu, že to je Bosch a je pravda, že na Audi, BMW nebo MB to je spíš ještě horší než u AR, ale na druhý straně třeba na Lanciích jsou ty stejný problémy minimální (!?) Průser je ale v tom, že se často vyskytují závady na uložení kliky (v průměru každý 3. auto!!!), závady variátoru, skočený vačky, přehřívání, atd. = závady konstrukčně-mechanické. A to nikdy nebylo!
variator, skoceny vacky, ulozeni kliky... to je hodne drahej ucet..tolik k premiove znacce koncernu fiat... opravdu mate pocit, ze fiat je na tom lip?? 😲
magic: co se týká motorů TwinSpark 16v tak je to opravdu horší než strašný. Kromě závad elektroniky Bosch - ŘJ, debimetry, lambdy, rezistory škrt. klapek jsou u modelů od r. 2000 navíc problémy se servomotorkem plynu a jeho řízení, antiprokluzem, atd. Dejme tomu, že to je Bosch a je pravda, že na Audi, BMW nebo MB to je spíš ještě horší než u AR, ale na druhý straně třeba na Lanciích jsou ty stejný problémy minimální (!?) Průser je ale v tom, že se často vyskytují závady na uložení kliky (v průměru každý 3. auto!!!), závady variátoru, skočený vačky, přehřívání, atd. = závady konstrukčně-mechanické. A to nikdy nebylo!
variator, skoceny vacky, ulozeni kliky... to je hodne drahej ucet..tolik k premiove znacce koncernu fiat... opravdu mate pocit, ze fiat je na tom lip?? 😲
a je ticho... >😁
Co to meleš ?? Diskuze o fiatu bravo a ty tady cpeš vadný motory u ar ?? Taky nikde necpu praskající rozvoďáky u vw !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nedela GTI ve škodovce, protože takového vlezdo***ku sem jeste nevidel. Mili chlapce, ale tudy cesta vw(nebo jak se ty nemecky mrdky pisou)nevede. Jestli ty kuri oka Italove neopalili od golfika, akorat je poradne vylecily
Pěkné, jak jinak, stalo se to, čeho se VW bálo: Bravo je podobně krásné jako Grande Punto. Každopádně tenhle Fiat může sloužit jako dobrý argument, když někdo nesouhlasí s tím, že Italové umí dělat krásný design. Nijak agresivní, poměrně nenápadný, ale skvěle vyvážený a potěšující oko. Držím palce 😉
Ua,GTI,já vás prosil,ať mne vypustíte z diskusí.Kdybych jenom tušil,co způsobím opsáním čísel z ofic.katalogu,tak je nenapíši.Nikdy!
Takže spec.info pro příznivce VW: v první desítce prodejů ve strých UE+2 je Grande Punto se 134.077 ks za půl roku 2006.Kolik je jeich celkem v Evropě,na světě,fakt nevím,protože jsem líný to hledat.Asi o něco víc. A je mi to fuk, jako prodeje všeho.
Prostě tohle auto se bude prodávat a slovo "nikdy" bych nikdy neříkal,tak, pro jistotu. Pokud ukousne,tak prodejům těch,co nyní vedou,to je snad jasné.
Co stále řešíte? Nechápu. :-! :-!
Takže spec.info pro příznivce VW: v první desítce prodejů ve strých UE+2 je Grande Punto se 134.077 ks za půl roku 2006.Kolik je jeich celkem v Evropě,na světě,fakt nevím,protože jsem líný to hledat.Asi o něco víc. A je mi to fuk, jako prodeje všeho.
Prostě tohle auto se bude prodávat a slovo "nikdy" bych nikdy neříkal,tak, pro jistotu. Pokud ukousne,tak prodejům těch,co nyní vedou,to je snad jasné.
Co stále řešíte? Nechápu. :-! :-!
Poslední můj příspěvek.
GTI je tom co tady předvedl- cituji Fiat je pro chudé... No děkuji, že mi místní maskot sdělil, že já vzhledem k tomu, že jsem si koupil Fiat za půl mega na dřevo jsem chudý jak kostelní myš... Totéž platí o všech co si koupí raději krásnou Cromu, nebo Ulysse za cenu pře 1,0 mil..., že jsou chudí. Děkuji za informaci. GTU, opravdu ses předvedl jako totální ubožák a myslím, že všichniom rozumní, kterých je zde většina už nebudou mít dále potřebu reagovat na tvé urážky... Ono všechno má svou mez.
Jinak tu větu bych upravil... Fiaty jsou auto pro lidi s vkusem a s velmi rozumným příjmem.
GTI je tom co tady předvedl- cituji Fiat je pro chudé... No děkuji, že mi místní maskot sdělil, že já vzhledem k tomu, že jsem si koupil Fiat za půl mega na dřevo jsem chudý jak kostelní myš... Totéž platí o všech co si koupí raději krásnou Cromu, nebo Ulysse za cenu pře 1,0 mil..., že jsou chudí. Děkuji za informaci. GTU, opravdu ses předvedl jako totální ubožák a myslím, že všichniom rozumní, kterých je zde většina už nebudou mít dále potřebu reagovat na tvé urážky... Ono všechno má svou mez.
Jinak tu větu bych upravil... Fiaty jsou auto pro lidi s vkusem a s velmi rozumným příjmem.
wolff-e,je přece jedno co si kdo myslí.Fiat zažil pád, nyní jde nahoru,pokud to někomu vadí,je to jeho problém.Osobně to nechápu,jako nechápu,že někomu vadí Škoda nebo cokoliv jiného,např.Logan.Lidé si zpravidla, s výjimkou snobů, kupují auta na ježdění. Mně kamarádi z VW chtěli udělat cenu,ale ještě byl jednak problémový(nápravy např,) starý Passat a nazvali to "magnet pro zloděje".Že by do toho nešli,skrz krádeže i spolehlivost, resp ne-spolehlivost.Podstatné je,jestli je člověk s autem spokojen a co si myslí terotrtický a virtuální uživatel, neb od jednoho stále nevíme,čím že to jezdí,seč opakovaně tázán, je srdečně jedno,ne?OK den! :yes: A teď budu socka, kyblíček a bábovičku,klidně,máme vyhřívaná pískoviště,jsme moderní město...std. Známe to. Se měj a ať to jezdí? 😉
Mám stejný názor... Díky, že si mi ho vlastně potvrdil... Však vidíš, už nereaguju, neb to nemá cenu a máš pravdu... Jen mě děsí, že někdo dokáže rozdělovat lidi na socky a nesocky podle značky auta (byť jsou stejně drahé +- tisíc).. říkám, to už je kousek k dělení lidí dle... Nechci domyslet... Je zajímavé,ale že tito lidé mají sklony ke značce... no už to nebudu jmenovat.. Tak ať to jezdí... :yes:
Každý další nový vůz krásnější, už punto vypadá mazaně, jestli takhle bude opravdu Bravo vypadat, tak smekám před designerem Fiatu...opravdová nádhera
Prodám Fiat Bravo GT 1,8 16v z roku 2000, klima, 4x airbag, abs, alu kola, el okna a zrcátka. Cena 95 tis. Foto a kontakty viz: [odkaz]
Zmiešanina medzi starším Bravom a Grande Puntom sa mi páči.Ale ja som skôr čakal,že to bude úplne nové auto.No teraz som zvedavý,aký bude interiér.
tata je an fiaty uz odjakziva a kdyz sme meli Bravu tak nas nepostihla za ty 3roky (150tis.km) zadna porucha az asi na 5 vyfuku 😄 ted ma tata tridverove Stilo 1.4 6kvalt a nemuze si jho vynachvalit,zadny problem a motor je az neuveritelne dynamicky!!! dverovy stilo se ani trochu nepovedlo a to ani nemluvim o kombi...myslim ze Bravo bude mnohem uspesnejsi nez Stilo,kterymu to zkurvil design toho 5dveraku!!!
Fiat byly vždycky krásné auta, sice ne vždy úplně spolehlivé... Ale od dob Fiatu Punto 2 se zlepšili a jde to jen a jen nahoru... Proto Bravo FIATE!!! Na tuto značku se budou brzy všeci dívat s respektem...
PS: když se tak dívám na určité pasáže diskuze...chtělo by to už ten zvarecící smajlík ;-\
Co, nebo kdo je GTI? není to to průměrné auto? Řekl bych že ano...
GTI, dyť ty si neustále kálíš do vlastního hnízda... Proč, když tam máš Clio, nemáš tam Punto, kterých se prodalo víc než Meganů a Focusů a Golfů a je tedy na prvním místě v prodeji EU? Mimoto, všiml sis na kolikátém místě je Golf, model, který dlouhou dobu byl skutečně na místě prvním, což už nějakých 5 let neplatí?
A za další, proč porovnáváš neustále Stilo, kterých se opravdu moc neprodávalo, když i na italském trhu se prodalo víc Golfů, nebo Ideí a nebo Lancií Ypsilon? Buď si fakt hloupý a nebo tě už za tu demagogii někdo platí. Ptám se tě proč? Opět upozorňuji...já v podobném duchu nepřispívám pod diskuzi nä téma VW. Dokonce se s tebou ani nehádám o tom, že dnes má VW lepší pozici. Dokonce chápu i tvé pohnutky a dokonce chápu, že se jedná třeba i o tvoje názory byť poněkud zvláštní a myslím si že už dávno překročivší dobrý vkus diskuze. Stilo se neprodávalo ne proto, že yb to byl Fiat, ne proto, že by bylo poruchovější než Golf, ne proto, že yb mělo vady... Stilo se neprodávalo proto, že přišlo v blbou dobu (v době kdy bylo Fiatu nejhůř), a že se až příliš podobalo Golfu, což zastánci a příznivci značky neodpouštějí. Jiné důvody za tím nehledej. A už sem prosím nepřispívej, mám pocit, že se snažíš vybřednout z bahna... To se ti za a) nepovede a za b) si to děláš ještě horší. A poslední poznámka. ZDejší trh opravdu neber jako etalon, ten je tak pokřivený, jako žádný jiný... Viz prodeje GP, které nemá na trhu konkurenci a přesto jeho prodeje nejsou Bůh ví jak geniální.
A pokud yb si už konečně chtěl dělat něco s tou tvojí neznalostí, pak specielně pro tebe dávám nějké odkazy...www.vdik.de
www.anfia.it
www.acea.be