Bravo Fiat, Bravo! (první oficiální fotografie)
Mezinárodní novinářská premiéra je připravena až na konec ledna 2007 do Říma, ale již nyní, v době kdy se množí špionážní snímky nového Fiatu v Golf-klasse, automobilka zveřejňuje první oficiální informaci.
Bravo podle první tiskové zprávy výrobce v nejbližší době ustaví nové standardy v evropské nižší střední třídě. Italský styl se nám zdá být na první pohled lehce pod vlivem asijské kultury, ale to vše má zřejmě jen elegantně zamaskovat velké vnější rozměry vozu. Délka 4340 mm je výrazně větší než u Golfu (4205 mm) a Astry (4250 mm) a vyrovná se jen Focusu (4340 mm). Šířka vozu činí nadprůměrných 1790 mm, výška pak již obvyklých 1490 mm. Rozvor 2,6 m se postupně stává standardem třídy, což ale ani trochu neplatí o zavazadlovém prostoru o objemu 400 l.
Fiat Bravo bude dodáván zpočátku se vznětovými motory 1.9 JTD Multijet (88 a 110 kW), zážehovým motorem 1,4 (66 kW) a zcela novými přeplňovanými agregáty 1,4 T-JET (88 a 110 kW).