Novinky
fiatu patří pochvala, konečně se tahle značka našla a dělá takový pěkný auta, který jako od Itala každej očekává. :yes: :yes:
Jmenuju se Pepan a mam prezdivku GTI.
Vlastnim Skodu Favorit tunning.
Jsem specialista na veskere drzhy dizajnu aut.
Nejvic ale pro VW.
Tohle jsem ve skutecnosti ja GTI
Vlastnim Skodu Favorit tunning.
Jsem specialista na veskere drzhy dizajnu aut.
Nejvic ale pro VW.
Tohle jsem ve skutecnosti ja GTI
Co se týče spolehlivosti Peugeotů... jako vyznavač Fiatů bys měl byl velmi tichý a cudný... Wolffe, od tebe polibky za pravdu nečekám 😄 ovšem musím, prostě musím připomenout, že pojem - GOLF-KLASSE není pojmem mým... to je citace z článku nahoře. Nedomníváš se, doufám, že jsou všichni jako ty, že neví co píší? 😄 :yes:
Jsi mimo. FIAT nemá tak špatnou pověst, leda že by ji němci preferovali. Už tolikrát obsadil Fiat nejvyšší příčku prodejnosti v daném segmentu nejen v Evropě, ale i v samotném Německu. Grande Punto je posledním příkladem. Je ovšem fakt, že Němci autům nerozumí, a že kupují kdeco ....
NAVÍC: Fiat je low-costová značka, takže se nemůže honosit nějakým super duper zpracováním. (ale bez urážky - VW šel v konstrukcích poslední dobou citelně dolů - dělám benchmarking v automobilovém průmyslu, takže vidím ...)
Porovnej VW třeba s Alfou, nebo Lancií - ha ? Nebo s Maseratim. Dyť Maserati na nejnáročnějším a největším trhu luxusních automobilů - USA - totálně vydrtilo konkurenci ! Včetně všech těch Jaguarů, BMW, Maybachů, Audin atd. ! A taky je to FIAT ! Ale trošku v jiném cenovém segmentu !
NAVÍC: Fiat je low-costová značka, takže se nemůže honosit nějakým super duper zpracováním. (ale bez urážky - VW šel v konstrukcích poslední dobou citelně dolů - dělám benchmarking v automobilovém průmyslu, takže vidím ...)
Porovnej VW třeba s Alfou, nebo Lancií - ha ? Nebo s Maseratim. Dyť Maserati na nejnáročnějším a největším trhu luxusních automobilů - USA - totálně vydrtilo konkurenci ! Včetně všech těch Jaguarů, BMW, Maybachů, Audin atd. ! A taky je to FIAT ! Ale trošku v jiném cenovém segmentu !
Hele ty FSI. Nemáš náhodou VW Fox ? Ten symbol německé kvality, ten vzrušující design ? Za takové auto by se styděli i v Číně. To je totiž Made in Vietnam ....
To neobkecáš. U mě si skončil… Bohužel. Jsou to jen přihlouplé keci. Promiň,ale je to tak. V době, kdy dojde na th Golf, tohle auto už tady bude dva roky. Než dojde Focus, budou to 3 roky. Tři dlouhé roky. Focus II je jen rozvinutý Focus I. Není to zázrak, stejně jako ostatní auta v této třídě... Výjimečné je jen jedno... Civic. Toho limituje japonský původ. Bravo nelimituje nic. Jen omezená kapacita mozku. Nejspíš i tvého mozku. Ne tohle neobkecáš... Porovnávat tohle auto s Golfem je pro něj urážka... Ne pro Golfa, abys to blbě nepochopil, ale pro Bravo... Pro tebe je to Golf klasse, pro mě Bravo classe. Cítíš ten rozdíl ( to hrubé klasse proti zpěvnému a elegantnímu classe)? Asi ne, ale už za pár měsícu ho ucítíš... Zapamatuj si to dobře... A s 308 na mě nechoť... Ne ne... Ten kdo měl 307 a nebylo jich málo, už to neriskne (prodeje GP vrs 207 mě uklidnily). Ten kdo měl Megané.. už to neriskne... Už má jedinou dobrou volbu... Bravo. Bravo Fiat!!!
Nemám tolik času brouzdat po netu...ty čísla zhruba vím z hlavy... Ale zapoměl si dodat, že Sedici je na 2 roky dopředu vyprodané, Pand se prodá víc, než byl target (a zejména v drahých verzích, takže žádná 1,1 bez serva), totéž GP, že marže kolem 4% už byla prakticky dosažena a je víc, než mají všechny ostatní evropské automobilky, Crom se prodalo těch 80 000 (resp. už dnes to na to číslo vypadá).
Stilo byl omyl, pěkné bylo 3D, 5D byl omyl. Stilo je nepovedená kapitola.. Stane se... Marketingově to bylo v čudu.Rozhodně není ale špatné auto.
V čem byla ta histerie...se ptám? Jen sem řekl, že když Fiat udá na Evropském trhu 80 000 Crom téměř všechny v plné palbě, tak byť dává slevy, tak je to vynikající výsledek (po více než 10 leté pauze v této třídě)..., tudíž žádný propadák!!!
Stilo byl omyl, pěkné bylo 3D, 5D byl omyl. Stilo je nepovedená kapitola.. Stane se... Marketingově to bylo v čudu.Rozhodně není ale špatné auto.
V čem byla ta histerie...se ptám? Jen sem řekl, že když Fiat udá na Evropském trhu 80 000 Crom téměř všechny v plné palbě, tak byť dává slevy, tak je to vynikající výsledek (po více než 10 leté pauze v této třídě)..., tudíž žádný propadák!!!
Takovy cisla jsou, ale nevim kam se ti podel jenom tvuj vychvalovanej VW jako znacka, koncern tahne jen Skodovka a Audi jak uz jsem psal nahore, VW ztraci a Seat je na tom spatne, porad tu meles Golf klasse, zaspal jsi dobu, mluvime tu o nizzsi stredni, ve ktery uz neni golf na prvnim miste nejakej patek. Zijes v nostalgii, oparu jakoby nemecky kvality ktera je uz davno prekonana, srovnana, smazana, ty tam jsou doby kdy made in germany byl pojem. Je to problem cehounu vzhlizejicich za dob ostnatyho dratu k nemcum jako k ikone svobody a idealu. Muzu ti rict ze to neni ruzovy jak se zda. Mam tam pribuzny tak neco o tom vim. Vzdelani tady snad ani nebudu radsi psat, neni ekonomickyho smeru, i kdyz jsem ekonomii mel. Ale rikat ti to nebudu. Cesi jsou zavistivy a vsechno ma svy hranice...
Pečti si článek, a zapamatuj laskavě pojem - GOLF-klasse :yes: abys pochopil, jakej pokus tu opěvuješ. BRAVO postrádá esenci, bez níž jsi v aubobyznyse jako pekař na safari. Postrádá IMAGE. Dokonale. Proč? To víš moc dobře. Někdo nahoře se tu zaklíná Stilem... jo, velmi technický vybavené auto... s třemi dveřmi... okraj zájmu, okraj trhu... to si nedovolí v nižší střední ani BMW... a na tom chce (chtěl) Fiat budovat ztracené pozice? Co řikáš?.. že Fiat dělá taky pětidveř? Bavíme se o autech, ne? Pětidveř jsi viděl, ne? Ten bych ti nepřál ani já... Třídveřové Stilo, bylo možná tak dobré pro hru nezaměstnanýho dělníka z Janovskej doků na milovníka dlouhejch a táhlejch. To je sice dojemné, ale v tomhle segmentu to nikam daleko s třemi dveřmi dotáhnout nelze. Takže opět Bravo... Tak aby bylo jasno, pořadí v nižší střední je: GOLF, FOCUS a CIVIC, za nimi ASTRA, pak je trojka z Francie a až někde tady se o tebe pokusí BRAVO s Corollou (Toyomixem). JO, volám BRAVO... a držím palce... Kam to může dotáhnout... o tom ti dost napoví budoucbost - přijede nová ASTRA a novej GOLF. Gé, GOLF, Gé, jako GURU. Ten opět nastaví laťku nižší střední o trochu výše... bude následovat FOCUS III... do toho 308 a je vymalováno... P.S. až se pozorně zahledíš do BRAVA, tak si uvědom, že Bravo zítra začíná a takřka totožná designová linie u GOLFU 5 končí... takhle to prostě v životě chodí. Někdo je třicet let nahoře, někdo ne. Přitom je to škoda, neboť jestli uměl někdo malá levná auta, pak to byl právě FIAT. Héééj, chce ještě někdo dnes kupovat malá levná auta?....
Tak podívej se, takový čísla být musí, fiat by už bez nich totiž nepřežil opakující se kolaps. Fiatu pomáhá celá Itálie pomocí státního rozpočtu. Je něco jiného, když si šlapající koncern polepší meziročně byť jen o procento. Fiat, který uvádí 14,6 - bude muset uvádět toto čísla alespoň 5,6 let, než se vylíže z bahna a totálních s*ček a dostal se zpět mezi Velký kluky. To je realita, kterou nemíníš uznat. Máš alespoň základní ekonomické znalosti?
Tady máš fakta VELKEJ KLUČÍKU: Automobilový trh v Evropě již delší dobu mírně ztrácí a prodeje se snižují. Již čtvrtým měsícem po sobě hlásí Evropa pokles prodejů. Za první tři čtvrtletní letošního roku se prodeje snížily o 0,1 procenta. Za samotné září poklesly prodeje o 2,8 procenta.
Přestože Evropa stagnuje, jsou zde automobilky, které po létech balancování nad krachem doslova vzkvétají. Italský Fiat dosáhl v září meziročního nárůstu prodejů o 14,6 procenta a je tak největším tahounem. I samostatným divizím Fiatu se nebývale daří. Po stagnaci se rozjela i Alfa Romeo, která vykázala meziroční nárůst prodejů o 10,4 procenta.
Nejlepší mimoevropskou automobilkou je tradičně Toyota, která navýšila prodeje o 12,1 procenta. Největší evropský koncern Volkswagen navýšil prodeje o 2,2 procenta, ovšem jen díky automobilce Audi a Škoda. Přesto si stále drží pozici evropské jedničky s tržním podílem 19,3 procenta.
Největší evropský propad zaznamenal Renault, kterému se prostě nedaří. Meziročně se mu propadly prodeje o 14,2 procenta. Zcela nejhůře je na tom ovšem Nissan, tomu klesly prodeje dokonce o 26,2 procenta a výrazně ztratil na svých pozicích.
Nejúspěšnějším modelem prodávaným v Evropě je stále Fiat Grande Punto. Přestože není žádnou novinkou, jeho prodeje mu musí závidět šéf každé automobilky. I v záři dokázal navýšit prodeje a to dokonce o 19,3 procenta. Punto se tak stává jasným lídrem v prodejích.
Přestože Evropa stagnuje, jsou zde automobilky, které po létech balancování nad krachem doslova vzkvétají. Italský Fiat dosáhl v září meziročního nárůstu prodejů o 14,6 procenta a je tak největším tahounem. I samostatným divizím Fiatu se nebývale daří. Po stagnaci se rozjela i Alfa Romeo, která vykázala meziroční nárůst prodejů o 10,4 procenta.
Nejlepší mimoevropskou automobilkou je tradičně Toyota, která navýšila prodeje o 12,1 procenta. Největší evropský koncern Volkswagen navýšil prodeje o 2,2 procenta, ovšem jen díky automobilce Audi a Škoda. Přesto si stále drží pozici evropské jedničky s tržním podílem 19,3 procenta.
Největší evropský propad zaznamenal Renault, kterému se prostě nedaří. Meziročně se mu propadly prodeje o 14,2 procenta. Zcela nejhůře je na tom ovšem Nissan, tomu klesly prodeje dokonce o 26,2 procenta a výrazně ztratil na svých pozicích.
Nejúspěšnějším modelem prodávaným v Evropě je stále Fiat Grande Punto. Přestože není žádnou novinkou, jeho prodeje mu musí závidět šéf každé automobilky. I v záři dokázal navýšit prodeje a to dokonce o 19,3 procenta. Punto se tak stává jasným lídrem v prodejích.
Německá automobilka Volkswagen zvýšila za prvních devět měsíců letošního roku zisk na 3,02 miliardy eur (85,6 miliardy korun). Oproti stejnému období minulého roku se zisk zvýšil o 62 procent.
Už se opakuju, ale toto tedy zvlášť pro tebe. Je to čerstvá informace. Jestli se máš alespoň z tisíciny tak dobře, jak VW, píšeš rozhodně někde z dovolené mimo tuto Galaxii. Můžeš si ji totiž dovolit. Měřítkem úspěchu není, kolik zaměstnáváš lidí. Měřítkem úspěchu je zisk. A ten je, když prodáš. Prodáš jen kvalitu. Originalitu. Nadčasovost. Značku. Prostě prodává to, co má VW, např. v této třídě, nazvané Golf klasse. Fakta fakta fakta. Dojmy si nech pro kámoše do mléčného baru. Tady si tykáš s velkejma dospělejma klukama 😉
Už se opakuju, ale toto tedy zvlášť pro tebe. Je to čerstvá informace. Jestli se máš alespoň z tisíciny tak dobře, jak VW, píšeš rozhodně někde z dovolené mimo tuto Galaxii. Můžeš si ji totiž dovolit. Měřítkem úspěchu není, kolik zaměstnáváš lidí. Měřítkem úspěchu je zisk. A ten je, když prodáš. Prodáš jen kvalitu. Originalitu. Nadčasovost. Značku. Prostě prodává to, co má VW, např. v této třídě, nazvané Golf klasse. Fakta fakta fakta. Dojmy si nech pro kámoše do mléčného baru. Tady si tykáš s velkejma dospělejma klukama 😉
Sorry ale neviem preco ma to napisalo ako teba...fakt sorry...
ten pripevok nad tymto som pisal ja "lewko"...
p.s.: som tu zaregistrovany ale som lenivy sa prihlasit.. :-!
ten pripevok nad tymto som pisal ja "lewko"...
p.s.: som tu zaregistrovany ale som lenivy sa prihlasit.. :-!
No tak ze služebních aut asi nevydrží takovou dobu žádný,ale teď bude o dušičky vhodná doba sednout na mez a počítat 😉
Humle
nechcem sa s tebou hadat...dovera sa ziskava spat tazko...napriek tomu pls nemiesaj Alfu s Fiatom, oba patria sice do koncernu Fiat, ale tiez nemiesam VW s Audi hoci patria pod VW.
K strate hodnoty sa nevyjadrujem, lebo mne to len a len vyhovuje... 😉
No a nakoniec vada na kluke...ano je tam u starsich verzii dokonca aj na motore 1.8 TS. A vies o tom ze taky Passat z roku 98 (VW) ma zle nadimenzovanu prednu napravu a treba ju nechat vymenit po 80 - 100 tis.km...??? To by som tiez charakterizoval ako "to je zavada jako prase"... 😄 A takych argumentov je vela... Rozdiel je v tom ze ja netvrdim ze nemecke auta su zle...ale ze povedzme od roku 96 su uz takmer vsetky auta kvalitativne porovnatelne....ano including 156 a Bravo / Brava...
nechcem sa s tebou hadat...dovera sa ziskava spat tazko...napriek tomu pls nemiesaj Alfu s Fiatom, oba patria sice do koncernu Fiat, ale tiez nemiesam VW s Audi hoci patria pod VW.
K strate hodnoty sa nevyjadrujem, lebo mne to len a len vyhovuje... 😉
No a nakoniec vada na kluke...ano je tam u starsich verzii dokonca aj na motore 1.8 TS. A vies o tom ze taky Passat z roku 98 (VW) ma zle nadimenzovanu prednu napravu a treba ju nechat vymenit po 80 - 100 tis.km...??? To by som tiez charakterizoval ako "to je zavada jako prase"... 😄 A takych argumentov je vela... Rozdiel je v tom ze ja netvrdim ze nemecke auta su zle...ale ze povedzme od roku 96 su uz takmer vsetky auta kvalitativne porovnatelne....ano including 156 a Bravo / Brava...
No jo ale uz nenapises proc se ta zavada vyskytuje, a jak se ji da jednoduse zabranit, trochu zmatenej co?? Staci kontrolovat hladinu oleje (jedine Selenia) a nejezdit jako prase kdyz je motor studenej. Tot vse, o zavadach TDI ti muze spousta lidi vypravet, a hajit je taky bude nejakej germanofil porad...
Podle suskandy ma nove Bravo 4 srouby ze dvou duvodu: Za prve pouziva Fiat nove velmi presne zavitovani u sroubu, ktere zamezuje jejich nezadoucimu uvolneni. Za druhe (a to by mel byt ten hlavni duvod) by kola mela mit stejne uchyceni jako u modelu GP, takze se otevira moznost jejich sdileni a tim padem uspore nakladu.
Hele ty Pitbulle, vysvetli mi prc teda tvoje bozsky VW propousti lidi ze svejch fabrik, dava jim horentni sumy za odstupny a snazi se reorganizovat vyrobu tak aby mel vetsi ziskovost z vyroby napr. Golfu. Hubeny leta cekaj i VW a s tim se smir protoze nez na to vsechno prejdou bude to nejakej patek trva, jedina znacka z celyho koncernu ktera se zveda je Skoda, Audi je na svym, VW jde z kopce a Seat uz je ve skarpe pod kopcem.
Golf je král... no jo, vždyť první generaci navrhl Giugiaro a vzorem byl Fiat 128... ovšem co bylo bylo a v Turíně se musí snažit a vypadá to, že se snaží...
tempra se vyrabela pomerne dlouho a rada firem je v cr mela jako sluzebni auta... golf I?? to jsou 80 leta a golfy II jezdej
No Tipoušů u nás po městě moc nejezdilo nikdy,ale většinu ještě potkávam,ale Golfa I,nebo II,abych pohledal :-!
ja ti samozrejme verim... ale kolik dneska vidis jezdit starejch golfu a kolik fiatu tipo??? kam zmizely vsechny fiaty tempra?? kde ty auta sou?? >😁
Chvilku jsem brouzdnul na téma Fiat po webu a našel následující: Dno pro Fiat Group (tj. vč. Alfy, Lancie atd.) byly roky 04, 05 kdy prodali jen přes 1mil. os. aut vč. lehkých dodávek oproti roku 2000 kdy to bylo 1.79 mil. Tržní podíl v EU klesl pod 7,5%, target do 08 mají 8%. Targed sales hlavních modelů značky fiat pro 06: Panda 170tis., GP 360tis., Stilo 100tis. (05 bylo 150, target v 04 400!!!), Sedici 20tis., Croma 60tis. Zajímavé údaje jsou i ve výroční zprávě Fiat Group ohledně obchodní marže osobních aut, reálná v 05 byla dle modelů 0,5 - 1%, target pro 07 mají 2 - 4%. Jo, a Croma má dostat v 07 facelift. 😉
mluvis sice o vychodnich trzich, ale v zapadni evrope je situace stejna... fiat si svou reputaci vybudoval a duvera se zpatky ziskava pomalu. Ja jsem pred x lety zkousel alfu z 98 roku (v domneni, ze novejsi auta uz takovy nejsou) a bylo to to nejhorsi, co jsem kdy mel. vlastne vubec nechapu, proti cemu se vsichni fiatonadsenci bouri?? ojety fiaty jsou mnohem levnejsi nez nemecka konkurence a je-li nekdo presvedcen o kvalite, at si fiata koupi, treba usetri... ma zkusenost je jina a mou duveru fiat zdaleka nema... na foru si prectete od zastancu alfy romeo, ze klasicka zavada motoru 2.0 TS po 150 000km je vylagrovani kliky u 2. a 3. valce... to je zavada jako prase!! ale hajit ty auta budou porad...
čudujem sa, že tu na GTiho reagujete, myslím si, že najlepšou "reakciou" na jeho "objektívne" názory je nereagovať...uplne ho ignorovať....ono to aj tak nemá zmysel....čo sa týka plánovaných predajov Cromy Fiat očakával 30000 kusov ročne..a porovnávať toto auto s ostatnými autami strednej triedy je naozaj smiešne a svedčí o automobilovom analfabetizme... >😒] čo sa týka kvality spracovania nemusíme sa určite báť Fiat predpovedal kvalitu ako v Crome čiže vyššia už ani neni 😉 dizaijn si zobral na starosť F. Stevenson čiže séfdizajnér Ferrari....preto predpokladám, že Bravo bude v skutočnosti ešte krajšie ako na týchto počítačových aj ked oficiálnych obrázkoch...určite motorizácia 1.4 T nebude vrcholová...vid GP, kde postupne pribudajú motorizácie....som zvedavý na Abarth verziu, žeby 3,2 250 CV z Alfy? :-! Chýbajú informácie o podvozku...Multilink? /dúfam, že áno../ Tie elektrony sú reálne boli aj na Fotke prototypu a podla konfigurácie pripomínajúcej klepetá škorpiona by som tipoval na Abarth dizajn... :-! posledným záchytným bodom odporcov Fiatu /resp. závistlivcom, ktorí nevedia prehltnúť horkú pilulku, že Fiat chrlí jedno lepšie a hlavne krajšie auto za druhým/ je, že sa "okuká", možno ano možno nie to nechajme na budúcnosť..ale to, že Fabia Golf, Oktávia a Leon /nepodarená napodobenina 147ky/ už okukané sú je jasné už teraz.... >😒] bravo Bravo bravo Fiat.... :yes:
No jde, ale zase moc unifikovaný čumák v kombinaci s bláznivým zadkem nejsou pro mě ty pravý ingradience celkově pěknýho designu. Nicméně C30 opravdu docela jde 😉
:yes: >😁 >😁 >😁
ved to je prave to o com som hovoril.
mal som auto aj z koncernu VW,nebolo zle bola to obycajna fabia,ale moje nove Grande sa my paci viac (po 9000 km)
ved to je prave to o com som hovoril.
mal som auto aj z koncernu VW,nebolo zle bola to obycajna fabia,ale moje nove Grande sa my paci viac (po 9000 km)
K situaci Fiatu v UK v letošním roce: "But Fiat UK is on a bit of a roll at the moment: from a low in 2005 when the Group’s sales dropped 50% over the previous year, 2006 sales are bullish. With the Grande Punto very well received and the Sedici still fresh, a 12,000 unit sales increase to a targeted 50,000 (2% of the UK parc) looks achieveable. I suspect the Croma will play a minor part in this. Still, ‘every little helps’ (Tesco, 2006)." Zpět k vláknu, byla to normální debata, pak dá Huml svou "ducha a faktů plnou" hlášku, zarytý fiatista Wolf kontruje hysterickým výlevem s Roomstery a jde to do kytek. Bohužel tak to tu končívá.
No nevim co tady chtěj příznivci zkříženejch motyk dokázat,ale pokud vim,tak současnej Golf v prodejích klesnul.
Jinak z technickýho hlediska naučil Fiat svět vyrábět dobrý CommonRaily na rozdíl od učouzenejch TDIček a o designový stránce už ani nemluvim.
Míval jsem Fiat Tipo a žádnej problém.Ani to na rozdíl od stejně starejch Golfů nehnilo 😉
Jinak z technickýho hlediska naučil Fiat svět vyrábět dobrý CommonRaily na rozdíl od učouzenejch TDIček a o designový stránce už ani nemluvim.
Míval jsem Fiat Tipo a žádnej problém.Ani to na rozdíl od stejně starejch Golfů nehnilo 😉
Tojóta a kvalita už dávno neplatí, sleduj TÜV. VW se daří a to se nedá okecat. Snažte se holoubkové dohnat ikonu automobilismu - VW
Lobby a spol. je to jediné, co VW umí. Ještě kdyby se naučili dělat auta. :no: To i Toyota, sice umí lobby a reklamu, ale taky dělá solidní auta. Osobně se mi nelíbí, ale uznávám jejich kvalitu. VW umí akorát kecat a tlačit (a že to má více významů 😉 ).
No já jen žes to asi nemyslel úplně vážně. 😉 S tou přeplácaností se klidně rozepiš, já tak skutečně mnoho motivů nevidím, zdá se mi jich pár, zato ale důsledně dodržovaných a v globále efektních (i když přední plexi je, uznávám, trochu kýč - ale jako způsob upoutání pozornosti určitě dobré. Jsem zvědav ,kolik lidí po příchodu CTR bude měnit masky >😁 ). Jasně že se spodek okna zamaže, ale na druhou stranu - docela mu to trvá, aerodynamika se vcelku povedla. Jasně že Civic hraje na sportovní notu, tak by to u tradičně sportovněji koncipované značky mělo být (dělej, jako bys City vůbec neznal...) . Bravo je velmi povedený sportovně laděný mainstream, na vysloveně sportovně laděné auto má Fiat AR. Honda si bohužel nemůže dovolit dělat auta stylem 147 nebo BMW1, musí se hledět i na prostornost a užitnost. Takže pokud je Bravo sportovně laděný mainstream, tak Civic je mainstreamově laděný sportovní model. 😉 Ovšem vzhledem k výraznosti designu CV je překvapivé, že oslovuje i lidi věku, ve kterém bych to vážně nečekal. >😁
Nemám golfa, mám jiný VW, jediný tuning jsem provedl pouze skrz hliníkáče. Co bylo, bylo - moje babička byla taky štramanda. Je to ale tak dávno, jako úspěchy fiatů. A na okraj - "Auto roku" pro mně není ničím. Lobby a spol. umí zázraky
S Civicem souhlasim, myslim, ze je to jeden z typickych prikladu designu, ktery se okouka, jeste nez se rozsiri. Na druhou stranu je to individualni a verim, ze Kingovi se vzdy zvysi tepovka, kdyz jen koutkem oka zahledne kousek Ufa...
Celkom to Bravo ujde, akurát sa mi nepáči ten dlhší predný previs. Predok na Linei vyzerá (aspoň podľa fotky, ktorú som videl) lepšie. Uvidíme naživo.
Nejsou to krasavci, ale jsou pro mě pohlednější než tenhle Fiátek. Je to můj názor 😉 . Toho očního beru, kdy se mám zastavit?
to Vasek...
jasne vela ludi ma FIAT zafixovane ako kazove auto...popravde preco je to tak celkom dobre rozumiem., ale to je na dlhu historiu...aby som naznacil kam mierim poviem to takto... vo vychodnej europe ma FIAT fiat zlu povest, ako je ale mozne, ze v zapadnych (vyspelejsich krajinach) ma povest lepsiu a aj sa viac predava? Pritom z hladiska kupnej sily by to malo byt naopak, ved kad mam viac penazi na voz, tak si kupim ten "lepsi" resp. s lepsou povestou (teda nemecky). Ak by to naozaj fungovalo a bola pravda, tak by dnes jazdili na zapade iba "nemecke" auta nemyslis??
Proste vychodne trhy su specificke na vytvaranie image znacky vzhaldom na svoju minulost...(a to sa tyka vsetkeho nielen aut). Preto sa tu Talianom nedari a kym nevymrie generacia, ktora ma pod pojmom FIAT zafixovane hrdzave plechy a prichut komunizmu, bojim sa ze to tak zostane...
jasne vela ludi ma FIAT zafixovane ako kazove auto...popravde preco je to tak celkom dobre rozumiem., ale to je na dlhu historiu...aby som naznacil kam mierim poviem to takto... vo vychodnej europe ma FIAT fiat zlu povest, ako je ale mozne, ze v zapadnych (vyspelejsich krajinach) ma povest lepsiu a aj sa viac predava? Pritom z hladiska kupnej sily by to malo byt naopak, ved kad mam viac penazi na voz, tak si kupim ten "lepsi" resp. s lepsou povestou (teda nemecky). Ak by to naozaj fungovalo a bola pravda, tak by dnes jazdili na zapade iba "nemecke" auta nemyslis??
Proste vychodne trhy su specificke na vytvaranie image znacky vzhaldom na svoju minulost...(a to sa tyka vsetkeho nielen aut). Preto sa tu Talianom nedari a kym nevymrie generacia, ktora ma pod pojmom FIAT zafixovane hrdzave plechy a prichut komunizmu, bojim sa ze to tak zostane...
To je zvláštní.. Croma se stala zrovna v Anglii fleetovou špičkou (Britské pošty a i jiné organizace, samozřejmě na Vauxhall Vectra a Mondeo nemá, ale...)... A vede se ji velmi dobře... Dokonce si Cromu vybrali i některé Britské taxislužby jako ofic kárku...
K těm prodejům... doufám, že se nepletu... Ale plánované prodeje byly nevím jaké, jen vím, že se ročně prodá cca 80 000 Crom, což je 2x tolik co Roomsterů...A co víc...90% Crom se prodává ve vrcholných verzích, takže s největším vývarem.... A od Cromy bych nečekal zázraky, není tam kontinuita... A hlavně vývoj Cromy už je dnes zaplacený, každá prodaná Croma už dnes vydělává.... Nebyla to sázka na jedinou minci...
Mimoto, Fiatu se v Anglii vede tak dobře, že už tam má i své poštovní známky... Meziroční růst cca 50%...
K těm prodejům... doufám, že se nepletu... Ale plánované prodeje byly nevím jaké, jen vím, že se ročně prodá cca 80 000 Crom, což je 2x tolik co Roomsterů...A co víc...90% Crom se prodává ve vrcholných verzích, takže s největším vývarem.... A od Cromy bych nečekal zázraky, není tam kontinuita... A hlavně vývoj Cromy už je dnes zaplacený, každá prodaná Croma už dnes vydělává.... Nebyla to sázka na jedinou minci...
Mimoto, Fiatu se v Anglii vede tak dobře, že už tam má i své poštovní známky... Meziroční růst cca 50%...
Kingu koukni na kliky u dveří, stejně blbě umístěný jako u konceptu Lancie. Přední světla z Hundajky Coupé a celé se to podobá Aurisu. Aspoň že to nemá ty výfuky v zadním nárazníku. Fakt se mi to nelíbí.
Je vidět, že máš smysl pro humor: BMW 1, C30, Focus a Golf 😁, mám fakt dobrýho očního, navíc je to známej, dá ti nadstandard na pojišťovnu 😉
Takze tu mame nove Bravo, GTI tu placa, aby proste zastrel fakt, ze je to docela hezky auto. cili se prokazal opet, jako hnupon. Dalsi prispevky typu ze Leon je hezci, je potreba vysvetlit tim ze ho navrhoval clovek z fiatu co nam poslal do sveta krasu Alf. VW to ale poslapal unifikaci sobe vlastni... z originalu je duplikat a tak je tomu i u ostatnich modelu... dnes je Golf, Jetta, Passat i Polo tak stejne, ze puvodní napad zase vycpel kamsi do zumpy. Golf je kral? hmm tak na tuningu Pavov-kemp. rakovinaky TDI a jejich jizdni styl krok suuuuuun krok je daleko za jizdnim stylem Stil. :-! kdyz uz jsem u toho stila, tak 3D bylo v dobe uvedeni na trh pecka, dodnes se mi moc libi a kdyz vedle nej postavite Golf IV ci Leon vypdaji jako tesco cary s rakovinou zakourenymi zadky. Na zaver: zeru keci o kvalite Fiat vs. VW mame auta obou znacek a fiatek neni ten kdo lita po servisech. kdo nema vlastni zkusenost at drzi pysk, protoze ja bych tu zas cely dny mohl sypat popel na hlavu celemu VW a nedelam to, protoze PROC? :-!
Německá automobilka Volkswagen zvýšila za prvních devět měsíců letošního roku zisk na 3,02 miliardy eur (85,6 miliardy korun). Oproti stejnému období minulého roku se zisk zvýšil o 62 procent.
Pokud vím, je Ford celkem v pedeli, z čehož radost nemám, to je přesně ta značka, která mezi Velkejma klukama je. Fiat? Ani náhodou.
Fiatista může koukat na VW jako pudlík na pittbula.
Fiat čeká 20 let tvrdý práce, aby se vyhrabal nahoru. To je vše. :-!
Pokud vím, je Ford celkem v pedeli, z čehož radost nemám, to je přesně ta značka, která mezi Velkejma klukama je. Fiat? Ani náhodou.
Fiatista může koukat na VW jako pudlík na pittbula.
Fiat čeká 20 let tvrdý práce, aby se vyhrabal nahoru. To je vše. :-!
Ty si to bohuzial nepochopil... Ja som sa na krajinu kde sa to ktore auto montuje odvolaval v zmysle kvality finalneho produktu...
Totiz "nemecke" auto nie je o nic viac nemecke o co je "talianske" auto talianske, prave z dovodu globalizacie a prenasania vyroby do tretich krajin.
S danami si trosku vedla, lebo kazda fabrika je len "cost centrum"...t.j. neprodukuje zisk, ale len naklady. To je presne to iste ako call centra DEll a HP a pod vo vychodnej europe..ide cisto o znizovanie nakladov.
To ze MB sa montuje v Turecku a Skoda na ukrajine, neznamena ze to nie su Nemecke auta (ano aj skoda, patri VW cize peniazky idu do GER). Z hladiska kvality a finalnej montaze vsak nemozes uz delit potom vozy na nemecke, talianske a povedzme francuzske, lebo trebars Skoda ma fabriku na ukrajine, MB v turecku, Fiat v Spanielsku, Opel v polsku, Peugeot a Kia na Slovensku...atd...
A to este nevravim o tom kde vsade maju fabriky sub-dodavatelia....
Preto globalne pri vsetkych znackach kvalita dostava na velmi podobnu, ak nie rovnaku uroven...
Proste a jednoducho, to kde ma Automobilka sidlo a kam idu zisky a to, kde bolo nejake auto vyrobene su dnes dve uplne ine krajiny... 😊
Totiz "nemecke" auto nie je o nic viac nemecke o co je "talianske" auto talianske, prave z dovodu globalizacie a prenasania vyroby do tretich krajin.
S danami si trosku vedla, lebo kazda fabrika je len "cost centrum"...t.j. neprodukuje zisk, ale len naklady. To je presne to iste ako call centra DEll a HP a pod vo vychodnej europe..ide cisto o znizovanie nakladov.
To ze MB sa montuje v Turecku a Skoda na ukrajine, neznamena ze to nie su Nemecke auta (ano aj skoda, patri VW cize peniazky idu do GER). Z hladiska kvality a finalnej montaze vsak nemozes uz delit potom vozy na nemecke, talianske a povedzme francuzske, lebo trebars Skoda ma fabriku na ukrajine, MB v turecku, Fiat v Spanielsku, Opel v polsku, Peugeot a Kia na Slovensku...atd...
A to este nevravim o tom kde vsade maju fabriky sub-dodavatelia....
Preto globalne pri vsetkych znackach kvalita dostava na velmi podobnu, ak nie rovnaku uroven...
Proste a jednoducho, to kde ma Automobilka sidlo a kam idu zisky a to, kde bolo nejake auto vyrobene su dnes dve uplne ine krajiny... 😊
neviem ako ostatny ale ja si zacinam mysliet ze ten GTI bude pravdepodobne nejaky chlapecek co jazdi na FAVORITKE a tuto anonymne robi zo sebe sefdizajnera pre VW.
Ja osobne som vymenil Fabiu Combi za Grande Punto.
A som spokojny,a to aj po stranke dizajnu ale aj jazdnych vlastnosti.Predtym som vlastnil Fiat Brava....
Ja osobne som vymenil Fabiu Combi za Grande Punto.
A som spokojny,a to aj po stranke dizajnu ale aj jazdnych vlastnosti.Predtym som vlastnil Fiat Brava....
V téhle třídě je hezčí Astra, BMW1, Volvo, Mazda 3 sedan, Focus, Golf a to jsem určitě na někoho zapoměl. Tohle je hnus velebnosti 😉 .
Co ty jsi za blba, že máš takové problémy. Pátý šroub je ti na ...... Musíš ale ty umět měnit kolo. Pokud jsi blondýnka, je to v pořádku. >😒]
Golf tak možná byl král. V poslední době platí, že čím novější model Golf, tím hnusnější. VW by se měl probudit ze snu a začít něco se sebou dělat. Ty prachy, co za ty jejich kocábky chtějí ani náhodou neodpovídají kvalitě. (osobní zkušenost) Už dávno ho jiní "ratlíci" dostihli a pořádně pokousali. >😒] Golf už je tak jen pro ty namyšlené páprdy co mají strach zkusit něco nového. A LEPŠÍHO. >😁
Tak znám ty interiéry oba a oba jsou podle mě OK, víc mi sedí ten z bravy po faceliftu, ve stilu už to takové moc hrané na ty "němce" a jsem rád, že se od toho u Fiatu zase oprostili. Ale ani s tím stilem nemám problém. Rozhodně lepší, než octavia I nebo fabia.
Jo, ale tohle je stlále fotomontáž (a dost hrozná) z hrubého konceptu (bohužel nemůžu najít odkaz). Zcela o něčem to vypovídá, ale brát to jako hotovou věc je nesmysl, stejně jako ten komentář na idnesu - volat z GPunta - dobrej vtip.
Smiř se s tím, že Fiat nikdy nebude etalonem kvality. Mě se líbí, jak majitelé fiátků vždycky křičí a kopou, když někdo haní jejich autíčko >😁 (viz třeba trouba wolff) a ptají se čím ten zlý anonym jezdí >😁 a myslí si, že to musí být určitě horší než jejich fiátek >😁 Jinak já mám fiaty i rád a jeden nám stojí doma, ale do dalšího bych už asi nešel...😄
GTI, teď si v mých očích naprosto klesl a vidím, že nejsi schopný jakékoliv objektivity a že tvé názory jsou pro mě naprosto nepochopitelně ovlivněné vnímáním nacistické automobilky. Nenapsal bych nacistické, napsal sem to schválně z toho důvodu, abych tě slušným způsobem odkázal tam kam celý VW a vše co s ním souvisí patří, z čeho vychází... A něco tak hnusného a odporného tě nechutným způsobem zbavilo jakékoliv sudnosti a vnímání reálného světa. Neříkám, aby si se styděl, ty za to nemůžeš, ty si pouze podlehl, místnímu všeobecnému sebeklamu. GP jsem ti nechal, malá českoněmecká závist je zlá věc, těžko se snáší, že se něco prodává líp než Guru a Apoštol dohromady (a to i bez fleetu a světe div se prodává se stále víc i 14 dní po uvedené prodeje, tudíž jeho prodeje neklesají, tak jak bylo tvé zbožné přání), ale u tohohle auta si to už přehnal... Fakt si mě zklamal. 😒
konkretne brav👋brava napriklad... a stillo ma sice kvalitnejsi plasty, ale rozmisteni ovladacu delal asi nekdo na lysohlavkach... 😉
jo, ty vrzajici tvrdy a poskrabany plasty uvnitr a bombasticky radio... a ty jsi byl spokojenej... to spis vypovida o malych narocich... :-!
Bohužel ne, nehodnotím podle českého trhu, cenová politika pro Cromu je podobná i v ostatních státech EU. S tou návratností o.k., pokud to Fiatu stačí, fajn, jiná věc je, že se tu celou dobu mluví o návratu Fiatu mezi evropskou špičku, jak v kvalitě tak v prodejích, proto na příkladu Cromy dávám průchod své skepsi v tom ohledu, že s GP-ano, Bravo-můžeme doufat, ale Croma nepomůže, protože se důvodně domnívám, že dopadne v tomto ohledu jako Stilo, tedy evropským hráčem v první pětce nebude.
brava po 11 letech neni okoukany auto?? >😁 to si snad delas legraci... a moc se mi na nich libi ty osleply svetlomety vpredu a matny smouhy vzadu (tady mam na mysli bravo...) kvalitni plasty, to se pozna...vzdycky, kdyz vedle me zastavi brav👋brava, tak mi srdce pookreje >😁
Je to super auto které vypadá hodně dobře, ale časem se ukáže jaké bude mít technické schopnosti !! 😉 Proto ho ted moc nechválím ale až se předvede tak to jo ... >😁
OK, ale hodnotíš to podle českého trhu, Croma se jinde neprodává s takovýma slevama, tohle je politika Fiat ČR. Čísla obvykle bývají nastavena vzhledem k návratnosti investice a to se povedlo a o peníze jde v byznysu až na prvním místě, jinak uvidíme co dál Fiat s cromou vymyslí 😉
Souhlasím s Tebou. Ten argument o tom, že se italská auta okoukají, je jen směšná výmluva obdivovatelů těch aut, jejichž konstruktéři (designéři) nejsou schopni svými nekteativními mozky nic podobného vytvořit. Schválně nejmenuju, jaké auta a výrobce myslím, každý si domyslí. A pokud se na něco pro ošklivost zkrátka nedá koukat, tak se samozřejmě ani neokouká, neboť není co... >😒] Jinak myslím, že třeba takový Fiat Brava je i po těch 11 letech, co začal sjíždět z výroby jedno z nejkrásnějších aut na silnicích, a třaba o Alfách ani nemluvím. Okoukala se už někomu třeba A156??? 😉 Jsou to jen kydy...
Caliber překonal představy Dodge dvojnásobně, a co? Je to otázka nastavení čísel. Jestli se dobře pamatuju, Fiat měl u Cromy metu 25 tis. ročně, prodá se 35, 40? Z tohoto pohledu o.k., ale úspěch ve střední znamená prodeje kolem 75 tis. Navíc, tak dramatické slevy na novinku jako v případě Cromy nabízejí max. Korejci, v tom je ta podobnost se Stilem, po sebevědomé nástupní ceně, cenový úprk o třídu níž. A dále, podstatné pro hodnocení úspěšnosti modelu, budou prodeje ve 3., 4. roce po uvedení, tady jsem skeptický mnohem více i přes poskytované slevy, ale rád se nechám překvapit. 😉
vlastnim fabiu, ale ak toto auto bude vyzerať aj v skutočnosti tak dobre ako na fotke, klobuk dole. Inak,
presne si vystihol charakter auta. A pochybyjem, že sa rýchlo opozerá.
presne si vystihol charakter auta. A pochybyjem, že sa rýchlo opozerá.
Nemám nic proti Stilu co se vnějšího designu týče (obzvláště Racing a Abarth vypadaly dobře), ale chyběl mu jižanský šmrnc... Taky ho navrhoval Němec.
Presne tak to na me pusobi!! Obzvlast cumak z toho spodniho pohledu je jasny. Jen jsem hledal, jestli v tom nejsem sam a nejsem 😄
V tomto se mylis, nebo snad myslis ze kdyz se Skodovka montuje treba na Ukrajine, je to Ukrajinske auto? ci Nemecke ? .....
Jezis kde vsude se montuji MB, Audi, Opely.......vazne myslis ze kdyz se v urcite zemi auto jen smontuje, tak je to jeji vyrobek ? .....no tak akorat pro odvod dani 😊
Jezis kde vsude se montuji MB, Audi, Opely.......vazne myslis ze kdyz se v urcite zemi auto jen smontuje, tak je to jeji vyrobek ? .....no tak akorat pro odvod dani 😊
Lewko napsal jsem ti proc si myslim ze nebude mit velky uspech (netvrdim ze se nebude vyznamne prodavat) !! A taky jsem napsal ze je mi to lito ze je Fiat "nedoceneny", ze vsude kam prijdu kdyz reknu Fiat tak kazdy bohuzel ohrnuje nos.....nemyslim ze by to mohlo byt tak nekvalitni auto, jen rikam co si plno lidi mozna mylne mysli....
Klídek, Kingu, reagoval jsem na Wella, kterýžto se mi zdá většinou poněkud radikální, proto jsem se pustil do stejně radikálního hodnoceníjako on 😄 Jinak s Civicem problém nemám, jistou přeplcanost tam trochu vidím, je tam až moc motivů na jednom autě, ale jako celek mi fakt nevadí, až na ty detaily těch pásů, který je vepředu opravdu horší než vzadu. Jinak neboj v Civicu jsem taky jezdil, nerad mluvím bez zkušeností, jednou jsem s ním je shodou okolností za deště a řešení zadního okna způsobuje, že dolní část okna, kterou je jedinou jakž takž vidět, ale jen auta v určité vzdálenosti, se prostě zašpinila tak, že jsem neviděl už ale vůbec nic. Navíc Civic se snaží hrát na sportovní notu, Bravo je klasickej mainstream, kterej musí zaujmout jak lidi toužící po designu, tak usedlý rodinný typy a v tomhle směru se mi zdá Bravo univerzálnější, prostě osloví širší spektrum lidí než Civic toť vše. Jinak wellova poznámka coby příznivce Hond o omezené nabídce motorů mi přišlo vzhledem k tomu co tady předvádí s nabídkou motorů Honda velice úsměvné 😉
O Leonovi bohužel u mě platí to o tý okoukanosti, to auto mě oslovovalo týden, pak opravdu zevšednělo a v záplavě Alteí a Toled je prostě okoukaný a nesedí mi ta unifikace přdků po sloupky B.
O Leonovi bohužel u mě platí to o tý okoukanosti, to auto mě oslovovalo týden, pak opravdu zevšednělo a v záplavě Alteí a Toled je prostě okoukaný a nesedí mi ta unifikace přdků po sloupky B.
Teraz si skutocne trapny; co si slepy ? Nesledujes vyvoj designu ? A nakoniec i tie tvoje posrate nemecke auta v drtivej vacsine robia taliansky designeri alebo minimalne ti, ktory maju taliansku designersku skolu. Daj si trochu dokopy i graficku kartu a monitor a pozri sa na tie tvoje 22" kolesa ! Prave predne koleso je uplne evidentne ZR 18 ! Neviem preco si taky obmedzeny a nevies prehltnut, ze to auto i s Grande Puntom skutocne vyslo a napr. uplne nenapadity Golf je hamba etalonu "Golf". ... a uz ma to nebavi kecat dalej...
To je fakt, neměl bys to srovnávat. Hlavně proto, protože Golf V už se prodává 3 roky a Bravo ještě nevyjelo...
Je to dizajnérsky skôst, taliani opäť ukázali, že sú v tomto smere excelentný. Nemci, mate sa čo učiť.
S turbom ano, ale stale s nepriamym vstrekom. Z odkazu je vidiet, kde su umiestnene vstrekovace - v nasavacom potrubi.
ked redakcia predstavila spy foto som tvrdil ze ide o bravo , a vsetci v tejto diskusii ste my odpisovali ze nie je to mozne...
Vravel som ze je to BRAVO.....
Uz aby bol v predaji..... >😁
Vravel som ze je to BRAVO.....
Uz aby bol v predaji..... >😁
breke-breke-brekeke-golfjekral-golfjekra… >😒] kedysi davno mozno, teraz uz len u zachladnutych "tuningovych" pubertiakov, ktori konecne predali tu staru stodvadsiatku z piatej ruky.
mam bravu a vnutri nic nevrzga, klucky su v pohode, cudliky drzia vsetky, lak bez problemov, samo okrem prednej kapoty, ktora je obita od kamienkov no a samozrejme je garazovana 😄 krasne auto aj po rokoch
Jazdil si uz fiatom, alebo si len jeden z tych, co radi kritizuju, lebo su najmudrejsi!!!!! Cim jazdis? Asi dacia logan, vsak? alebo Thalia?
Snad pojede, zatím trochu rozpaky, G Puntem se trefil, bohužel Croma, i přes pokřik skalních, dopadne podobně jako Stilo. Ano to Stilo, které už mělo přinést kýžený obrat, auto nižší střední třídy, jež je dnes možno koupit s 1,4 motorem, klimatizací a elektrikou za 265tis. Kč. Taková je bohužel momentální reputace značky Fiat, náprava a návrat zpět bude trvat déle, než by si příznivci přáli. Ale obrat k lepšímu tu je a pokud zprávy o zlepšené kvalitě, dobré ceně, zvýšeném akcentu servisních služeb, které jdou od Fiatu s tímto novým Bravem, budou pravdivé, pak vzhledem k povedenému designu, očekávaným dobrým jízdním vlastnostem, kvalitním motorům, není důvod proč by neměl s tímto novým modelem v nižší střední pokračovat. :- :yes: A k designu v nižší střední, co člověk to názor, u mě pořád vede A3. 😉
😄 Kingu, nesnaž se sem vpašovat Civica, pro konstatování o tom, že se jeho prvoplánový design okouká, nemusím být prorok. Nové Bravo používá úplně jiné designové nástroje než Civic, tohle je dlouhodobá elegance, jiná liga. 😉
No promiň, ale viděl jsi někdy Civic??? Přeplácanost? I po tom téměř roce, co ho vídám a potkávám jsem stále znovu překvapován jeho geniální jednoduchostí. Profil je zcela jednoduchý kupéklín bez vlnovek a oblinek, převisy jsou vyvážené. ///Nelíbí se ti převis Leonu? A co převis Brava?/// Ad příď - netvrdím, že jsem fanatický vyznavač plexipásu, klasika u CTR mi přijde lepší, ale kde vidíš přeplácanost zde? Jednoduché trojúhelníkové světlomety, (srovnej s nepochybně nepřeplácanými a jednoduchými lampami Brava), trojúhelníkové mlhovky (srovnej s nekomplikovanými mlhovkami Brava) a jednoduchý nárazník. Přeplácané? Úzké? Příšera? Že bys měl splín z toho, že je Bravo o dobrých 10 cm delší, o 4 vyšší a jen o 3 širší (ve prospěch blatníků? Zřejmě.../// Ad záď - dle mého geniálně jednoduchý světelný pás, motiv mlhovek a nárazníku zopakovaný z přední části. Jediným úletem může být nazýván okenní spoiler. Brání výhledu dozadu? Tak nějak jsem si za rok existence Civicu ověřil, že to je častý argument ve chvíli, kdy mu toho nelze zas tak moc vytknout. Najezdil jsem v něm už pár kilometrů a spoiler oceňuji stále víc. na zjištění, jestli za mnou něcco jede nebo ne výhled postačí a v mém případě je navíc umístěn tak, že mě auta za mnou neoslňují. Takže spíše výhoda než handicap. A snad jedině záď Brava působí méně přeplácaně, ale nepůsobí až příliš jednoduše golfoidně? Přeplácanost nevidím ani při celkovém pohledu - tatáž linka kterou vyzdvihuješ u Brava je i u CV (navíc přesvědčivější), navíc působí CV opticky mnohem kompaktněji a ostřeji a tím logicky sportovněji. Bravo považuji za velmi povedené auto, což ty nepochybně taky - ovšem neschopnost ocenit styling Civicu mi v tomto světle přijde překvapivá, tak nějak GTIidní. 8-s
P.S. ještě GTI, pokud tě tedy opravdu zajímá otřes, nevyváženost a snad i pošahanost designérů s dokonalo disharmonií všech částí auta, zkus kouknout na Peugeot 4007, pak se vrať sem a nech oči relaxovat na promyšlených čistých liniích Brava :yes:
Tady už bych řekl, že je to otázka priorit, někdo rád Dänikkena někdo Uniseata někdo třeba Astru a někdo Bravo, ale faktem je, že tahle auta mají aspoň to čemu se říká design, nebo aspoň minimálně pokus o design 😄
Ale no tak - srovnávat tohle s Aurisem? 8-s Zase nebuď tak přísnej, 😄 kolik aut je v C-segmentu hezčích než Bravo? Jestli jen Leon a Civic, tak je Bravo stále 3. nejhezčí. 😉
No promiň, ale viděl jsi někdy Auris??? Tam je opravdu silně nepovedenej zadek, tohle vůbec nafouklý Punto není, zkus si dát ty auta vedle sebe. Co se týče Civica, no když myslíš, ale přeplácanost nerovná se prémiovost designu, při čelním pohled na Civic se mi zježí chlupy na těle a není to hrůzou, že mě samozřejmě na okresce předjede >😁 ale spíš odporem nad úzkou příšerou s plastovým čímsi co má být asi maska chladiče, celek završuje zadní plastová podívaná na červený pás a vrcholem je spoilerem dělené zadní sklo které je nejen nehezké, ale také brání výhledu dozadu. Kdykoliv Civic potkám na silnici, jsem opravdu zděšen... Leon bohužel trpí na unifikaci designu Seat, nicméně podivné prolisy, extra dlouhý převis a těžká záď z něj v mých očích designového premianta nižší střední nedělá a v reálu vypadá opravdu zastarale.
Pokud máš s motorizací problém, může být, ale to je nabídka při uvedení a už tak bude nabídka širší než u civicu po roce prodejů, navíc další motory samozřejmě přibudou. A nepochybuji o výhodnosti lehkého výkonného motoru s turbem oproti objemnější atmosféře >😁
Pokud máš s motorizací problém, může být, ale to je nabídka při uvedení a už tak bude nabídka širší než u civicu po roce prodejů, navíc další motory samozřejmě přibudou. A nepochybuji o výhodnosti lehkého výkonného motoru s turbem oproti objemnější atmosféře >😁
Nezbývá než do mrtě souhlasit. GTI, kams dal oči? Ovšem pokud se ti zadek Brava zas tak úplně nelíbí, možná to bude tím, že tam jsou jisté stylistické rysy Golfu. Ovšem nepleť si pořadí - porvní bylo Bravo 1. >😁
Přesně tak, jakmile se objeví něco velmi pěkného, nebo moderního, je to všude samý prorok okoukávání. 8-s I když teda musím přiznat, že třeba Mazdě 6 se to minimálně u mě opravdu povedlo... 😒
Po prvním pohledu je to hodně podobné Toyotě Auris :no:. Strategie nafukování malých vozů (Yaris a Punto) s očekáváním úspěchu i v nižší střední se nemůže setkat z úspěchem. Na premianty (designu) třídy Seata leona a Hondy Civic to nemá ani náhodou, už teď ty auta vypadají staře :-! . Vrcholná motorizace 1,4 (a je jedno kolik to má kompresorů) je jen k smíchu nebo spíš k pláči!
Ááááá GTI a jeho "voko" už jsou tady. Asi pernej den co, že bys taky někdy pracoval?? 😉 Zadek předchozího Brava je dodnes poplatnej době a absolutně odporuje řečem o rychle se okoukaném designu. Pokud nevidíš návaznost linií na zadních partiích, pak tady opravdu asi platí rčení o očním lékaři >😁 Boční prolis tvoří sjednocující část, táhne se přes celý zadek auta včetně světel a utváří tak celistvý dojem, horní hrana bočních oken jasně a čistě přechází v zadní okno přičemž boční výrazně klínovitá spodní linie oken zvýrazňuje nikoli přehnaně svalnatost zadních blatníků, to není kolotoč, to je to co chybí Golfu, Focusu a čemu se blíží Astra a tomu se říká jasná, čistá designová práce. Vzal jsem si Golf V z 3/4 zezadu a thole Bravo a opravdu sem si dřív nikdy nevšiml, jak je Golf násilný, neharmonický a krabiciozní vzadu, nechybí mu ani zastaralý vzhled. Spodní linie oken je naprosto v pohodě, řidič totiž sedí vepředu a tam bude mít každý kdo tam smí sedět (nad 150 cm) absolutně nerušený výhled :-! S tím Riem to je dobrý fór, ale pravdou je, že ač Rio se mi nelíbí víc než Bravo, design jeho studie byl moc povedenej.
Obrázky jsou studiové fotky namontované na pseudopozadí, to se mi taky moc nelíbí, ale auo jsou fotky. A ohledně kol se ti odhad moc nepovedl, jsou to 225/40 ZR 18, tudíž zřejmě největší gumy co na Bravo půjdou 😉
Obrázky jsou studiové fotky namontované na pseudopozadí, to se mi taky moc nelíbí, ale auo jsou fotky. A ohledně kol se ti odhad moc nepovedl, jsou to 225/40 ZR 18, tudíž zřejmě největší gumy co na Bravo půjdou 😉
Která Mazda, proboha? Ta oteklá trojka? To snad ne. Kdybys řekl 323F předminulé a předpředminulé generace, tak OK. Ale Mazda 3? Je mi líto... Zcela souhlasím, Leon, Civic a Bravo, to jsou současní favoriti Céčka. :yes:
Každý chvilku tahá pilku a každýmu může dojít dech. Měl jsem Bravu s pravěkým motorem 1.9TD a po zimním startu jsem hlučností připomínající multikáru pravidelně budil celé sídliště. Tehdy byly TDI motory někde jinde. Teď se to třeba otočí a fiat bude nahoře, budiž mu přáno. Jen nevím proč tu nehodnotíme novou Bravu a pliveme na všechny kolem, když jsou tak neškodný. 😉
8 titulů car of the year hlavně něco vypovídá o těch, kteří je udělují. Zrovna tímhle bych se moc neoháněl. Soudě podle počtu titulů je pak Fiat mnohonásobně úspěšnější než nejen VW, ale i mnozí jiní. Realita je trochu jiná...
No, to jsou konce... Ostatně už u GRANDE PUNTO bylo jasné, že tohle je cesta líbivosti tak na 14 dní... A teď tedy zoufalý pokus o retroblinkry... tohle si zatím nedovolil nikdo. Kdo má v paměti záď předchozího Brava... s tím neskutečně kýčovitým do stran vytaženým zadním blatníkem, jemuž trčí z útrob blinkr jak z kolotoče... žasne... je to tu znovu. Kdo tam dělá zadní partie? Vždyť celá pasáž zadního blatníku, s liniemi bočního a zadního okna vytváří dokonalej guláš. A ty blinkry... jak kuří oka... Boční okna, jejich spodní linie bude sahat menším šoférům někam k úrovni ušních laloků... no, bude to chtít do stran užívat periskop. Tak snad jen ten předek... s poštolčím pohledem bude zachraňovat to ostatní. Jinak chválím venkovní zrcátka... jsou tam, kde zrcátka mají být. P.S. Kia Rio, nebo Fia(t) Rio, co se ti líbí víc? P.S. Možná ale smutné dojmy určuje zkreslení těch snímků... vždyť to snad nejsou ani snímky, jen nějaké malůvky... odhadem počítám, že mu obuli tak dvaadvacet palců...
V poslednich trech letech jsem mel tu cest s fiaty: Stilo, Grande Punto a novou Cromu a u zadneho modelu se nevyskytl sebemenci problem, tak doufam, ze to fiatu vydrzi! Starsi modely posoudit nemohu. Tohle auto vypada SUPER!
Rekl bych, ze toto auto (zatim alespon z vnejsku) ma hodne naslapnuto na jasneho favorita tridy... Opravdu ziram co ti hosi italsti predvadeji za cistotu linii a tvaru... Bravo hosi. :yes: :yes: :yes:
No tu teorii o "okoukání" pěkného designu u aut razí zastánci automobilek, které zrovna nic pěkného nenabízí... A až budou úplně zoufalí tak začnou mudrovat o "spodním proudu" a jiných abstraktních pojmech, kterým už nerozumí ani oni sami... 😉 Takže v pohodě...
tento fiat (fix it any time) bravo ma opet strasny predni previs...a panove co u fiatu linea tak hlasali ze je to bravo sedan...uz jste ticho? 😊
Chlape, pokud ti padaji kola kvuli tomu, ze se ti vsechny 4 srouby vyklepaly, 5 ti jich nepomuze, chce to DOTAHNOUT!
Presne to mne napadlo taky, jak jsem psal pod clanek se spy photos. Bravo je opravdu povedene a netusim, v cem by se jeho design mel brzy okoukat, naopak, prijde mi jeste lepsi a propracovanejsi nez u GP a to vypada skutecne dobre.
Golf, Golf....teď nevím, není to ta předražená konzervativní pixla, kterou nalepením černejch folií a přimontováním roury od kamen místní hoši dělají krále silnic? sorry, ale bravo je jiná liga. já bych nesrovnával. Jen doufám, že dílenské zpracování posune tohle auto dál.
Jestli to chápu správně, kolega naznačil, že mercedesy bouchané v Turecku mohou mít podobný osud, jako touaregy ze Slovenska. A až bude i Turecko v EU, bude celá výroba korunována nálepkou '"Made in EU"(, tak nám vlezte na záda, co byste nechtěli)'. >😒]
Mně ani po 13 letech od premiéry nepřijde jedničkové punto okoukané, že ho jiné fabriky okopírovaly, jak mohly, to je jiná věc. Nebojím se toho, že se GP nebo nové bravo okoukají, ale toho, že je zase budou ostatní kopírovat. :no:
Já měl ještě před třemi roky uno z roku 1987 a všechny ovladače byly na svém místě, ani u tak starého auta nebyl renonc, takže co máš za problém? Jestli to znáš z opelu, tak to nás mrzí, měl sis koupit auto... >😒]
>😁 >😁 >😁 >😁
Musím se smát a to, že hodně... To je keců..
Můj názor: Jediný problém vidím v té umírněnosti,a le je to opravdu z toho důvodu, aby to auto nelezlo do zelí Lancii a Alfici. Jinak pohádky o Golfu jsou fakt už k smíchu. Golf je průměr. Jsou v této třídě již dnes lepší auta... Focus, Civic, Astra a teď? Teď ještě nejspíš přibyde i nové Bravo... To, že si někdo honí image na VW značí opravdu jen to, že zaspal dobu a nebo rpacuje u firmy, která takéí zaspala dobu a využíví flotilu turbotraktorů...
Ad prodeje Golfu... Golf by byl králem, kdyby se ho prodávalo nejvíce. neprodává se, tudíž králem není... Ve třídě se ho prodává méně než Focusů a když nebudu brát ohled na třídy, tak GPček se prodá taky o pár kousků víc... VW drží nad vodou škodovka... Všechno ostatní de do kytek... a FIAT?
FIAT roste...
Do 5 let je evropskou dvojkou (VW zatím bohužel nejspíš nesesadí)... Klidně se tady s kýmkoliv vsadím...
Musím se smát a to, že hodně... To je keců..
Můj názor: Jediný problém vidím v té umírněnosti,a le je to opravdu z toho důvodu, aby to auto nelezlo do zelí Lancii a Alfici. Jinak pohádky o Golfu jsou fakt už k smíchu. Golf je průměr. Jsou v této třídě již dnes lepší auta... Focus, Civic, Astra a teď? Teď ještě nejspíš přibyde i nové Bravo... To, že si někdo honí image na VW značí opravdu jen to, že zaspal dobu a nebo rpacuje u firmy, která takéí zaspala dobu a využíví flotilu turbotraktorů...
Ad prodeje Golfu... Golf by byl králem, kdyby se ho prodávalo nejvíce. neprodává se, tudíž králem není... Ve třídě se ho prodává méně než Focusů a když nebudu brát ohled na třídy, tak GPček se prodá taky o pár kousků víc... VW drží nad vodou škodovka... Všechno ostatní de do kytek... a FIAT?
FIAT roste...
Do 5 let je evropskou dvojkou (VW zatím bohužel nejspíš nesesadí)... Klidně se tady s kýmkoliv vsadím...
Jen aby to Fiat nedokundil zase cenou. Stilo střídalo Bravo a místo 330k nasadili 450k. ;-\ Základ s 1,4 pod 400 i s těma uvedenýma xenonama a klimou a bude úspěch zaručen .
jenom pro tvoji informaci, Fiat získal za celou dobu trvání car of the year 8 titulů (1996 Brav👋Brava), takže má na co navazovat...VW jeden - Golf 1992...takže o žádném chvostu nemůže být řeč..P.S. pokud se považuješ za velkého kluka s golfem, zkus se trošku podívat po okolí, možná se za velkého kluka považuješ jen ty sám, ostatní tě berou za zamrzlého pubertáka ( zejména jestli máš vytuzeného golfa s velkým výfukem z devadesátého druhého 😉). Pokud nemáš, tak se ti omlouvám a beru zpět 😉
Jestli to bude vypadat jak na obrázku, tak to může mít úspěch. Pokud to nezazdí cenou. Fiat za cenu VW. Prostě bohužel image a předsudky rozhodují jestli za to někdo dá svoje peníze.
Tož mně se líbí ten nový Fiat Bravo. Jsou na něm (logicky) docela jasně patrné znaky baby-M GP, ale už to baby-M není - jest to čistokrevný plnohodnotný Fiat. Vydal se v nižší střední, jak boční profil ukazuje, spíše cestou Seatu Leon, což je jen a jen dobře, si myslím - však je to taky temperamentní jižan. Na interiér jsem tedy hodně zvědavý a jen doufám že tam nebudou některé nedotaženosti jako v AR. Abych to tedy shrnul, za první dojem Fiat Bravo :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: BRAVO!!! Tož tak.
Bohužel zafixování bylo vnuceno trvalou mediání kampaní německých periodik pod českou vlajkou( všechna u nás vlastní adolfové),muzika byla tvrzena a stále je rádoby odbornými články z autočasopisů. Kolik testů vyhrávají jiná auta než německá že.
Máme možnost a jak objektivní porovnat s jinými periodiky?
Jsem moc rád, ačkoli nejsem zarytý fanda značky fiat, že konečně zvedá hlavu a přeji této automobilce do budoucna velké úspěchy.
Myslím, že nastolený trend novou CROMOU, dále G.PUNTEM a nyní BRAVEM pokračuje. A to je moc dobře. Je vidět, že francouzská a italská škola má hluboké kořeny, které ani nejsilnější německá mašina nemůže vyrvat.
:yes: :yes: :yes:
Máme možnost a jak objektivní porovnat s jinými periodiky?
Jsem moc rád, ačkoli nejsem zarytý fanda značky fiat, že konečně zvedá hlavu a přeji této automobilce do budoucna velké úspěchy.
Myslím, že nastolený trend novou CROMOU, dále G.PUNTEM a nyní BRAVEM pokračuje. A to je moc dobře. Je vidět, že francouzská a italská škola má hluboké kořeny, které ani nejsilnější německá mašina nemůže vyrvat.
:yes: :yes: :yes:
Je fakt, že se Stilo moc neprodává a neprodávalo, ale nevím, co máte proti jeho designu. Mám fiat Stilo v racingové úpravě a vždycky se někdo ohlíží- ne ve smyslu ošklivého káčátka! Každopádně nové Bravo je krásné!!!
cely navrh je urcite nemecky a slovenskych suciastok tam asi vacsina nebude. akurat sa to tu montuje
uz tu byl meanstream, ale meansteam jeste nikdo nepouzil!!! bravo!!! jakou paru jsi mel konkretne na mysli?? >😁
Podle zveřejněných to docela nemá chybu. Teď ještě jaký bude interiér, ale ten Fiat umí. Takž teď jenom počkat na skutečnost.
Interier jsem samozrejme nevidel (maximalne na neoficialnich fotografiich spatne kvality, coz je stejne nesmerodatne) - ani to z toho co, jsem napsal nevypliva - dulezite je aby byl interier hezky. Lepe receno aby se mi libil kdybych se pro to auto rozhodoval.
Kdyz jsem videl fotku zádě tohoto Brava, tak na první pohled mě napadlo, že takhle by měla vypadat záď nového Golfu. Ty světla Bravy mi prostě světla posledního Golfu trochu připomínají. Předposlední verze Golfu měla pěkný zadek, škaredý předek. Poslední verze Golfu má super předek, ale škaredý, zadek. Kdy už VW udělá konečně pěkný Golf?? Jinak ten Fiat je celkem fajn.
Nechapem preco by sa nemalo v Europe stat predajnym hitom. Pockajme si na realitu...
Co sa tyka nemeckej vyhody....no neviem odkial to stale niekto berie...proste niekto nedokaze prekusnut ze technika moze mat aj kvalitny design a tak sa utieka k argumentom o neprekonatelnej kvalite a neviemakej vydrzi...
Realne to tak nie je !!! Auta sa kazia a kazit budu...pri pocte mechanickych a elektronickych dielov a ternde znizovania nakladov (teda designovani lacnejsich dielov) to tak proste musi byt.
Navyse pri sucasnom trende globalizacie, sa tovarne stavaju barskde... Ako najlepsi priklad uvediem Touarega ktoreho montuju u nas v Blave...ak mi niekto povie ze to je nemecke auto...tak sa schuti zasmejem...to auto je tak nemecke ako halusky... 😁 ....ale urcite ziska napisom volkswagen tu povestnu magicku "kvalitu" a "nepokazitelnost"... 😊
Co sa tyka nemeckej vyhody....no neviem odkial to stale niekto berie...proste niekto nedokaze prekusnut ze technika moze mat aj kvalitny design a tak sa utieka k argumentom o neprekonatelnej kvalite a neviemakej vydrzi...
Realne to tak nie je !!! Auta sa kazia a kazit budu...pri pocte mechanickych a elektronickych dielov a ternde znizovania nakladov (teda designovani lacnejsich dielov) to tak proste musi byt.
Navyse pri sucasnom trende globalizacie, sa tovarne stavaju barskde... Ako najlepsi priklad uvediem Touarega ktoreho montuju u nas v Blave...ak mi niekto povie ze to je nemecke auto...tak sa schuti zasmejem...to auto je tak nemecke ako halusky... 😁 ....ale urcite ziska napisom volkswagen tu povestnu magicku "kvalitu" a "nepokazitelnost"... 😊
Nemám moc času, ale první dojem: přední světla - Hyundai Coupé, zadní světla: pootočená z Golfu. Jinak: překvapila mě vysoko se ubírající spodní linka bočních oken, zvláště vzadu. Pěkný zadní nárazník - vlnka povedená. Celkový dojem: žádná extra bomba, ale :yes:
Konkurence je obrovská a model Punto je hvězdou ve své třídě. Ale ve vyšším segmentu vozů přeci jen tato značka chybí a chtělo by to nějak pokročit. Tímto modelem určitě Fiat udělá pokrok a zanechá trn v oku ostatním automobilkám. Jen aby byl minimálně stejně kvalitní jako nové Punto. Opravdu lákavě zní nabízená motorizace 1.4ky s turbínou a výkonem 110kW. Jen aby výkonostní křivky nevypadala jako 'Gerlachovský štít'. :yes:
Auto je to krasne, bohuzel se obavam ze ve sve tride nebude prodejnim hitem, protoze lide maji bohuzel zafixovano ze je to "Fiat" cili nekvalitni auto 😞 .....je mi v tomto smeru itala lito, prijdou mi nedoceneni. Vemte si napriklad motory.... A taky (jak tu bylo receno) se obavam ze se rychle okouka, tyto auta co me oslni rychle designove starnou, v tomto musim uznat ze ma nemecka konkurence vyhodu - umirneny nemecky design se dlouho drzi a pusobi robustne.
Mal som už x Fiatov / 127;128;2x Tipo;Bravu;naposledy Stilo 1.6 a musím povedať, že asi to nie je o šťastí, ale ja som bol so všetkými náramne spokojný / až na Bravu motor 1.4 ;-\ /, bez porúch a okrem garančiek a pravidelných výmen som do nich moc neinvestoval. Teraz mám Octaviu 1.9 TDI, no tak hnusné auto som ešte nejazdil / vnút. priestor,hluk,náprava,/.
Určite sa k Fiatu vrátim, keď pre nič iné, tak pre super vnútorný priestor, ktorý bude mať určite i nové Bravo.Bravó Bravo.Už aby si to bolo.
Určite sa k Fiatu vrátim, keď pre nič iné, tak pre super vnútorný priestor, ktorý bude mať určite i nové Bravo.Bravó Bravo.Už aby si to bolo.
No, som zvedavy na interier - ci sa rozpadne este v ramci zaruky alebo po nom. Hladat ovladace po zemi nie je bohvieco. A na margo snahy o dynamicky profil - Astra GTC ho "schova do vacku", ako sa u nas vravi.
Tak todle je důstojný nástupce za moje současný Bravo jenom na něj mít. Jinak ten nový sedan Linea vypadá taky moc dobře takže nám Fiat servíruje samý vzhledově zdařilý kousky. Uvidíme jaký to bude v reálu a zajímalo by mě jestli taky bude bravo 3dv.
Akých predajov ? Golf už druhý rok stojí za Focusom, Golf je jednotka len na nemeckom trhu, na europskom trhu je za Focusom. Jo a ako si Golf stojí technicky to sa ani nebavme .. :no:
Tak se podívej blbečku na čísla v prodejích za tento rok prodaných Volkswagenů a Fiatů.... To zas promluvilo pako s černými skly a načipovaným tdi....
Fiat má dobré motory a určitě bude mít ještě lepší.Jen "díky" marketingu není v prodejních žebříčcích výš,než by si zasloužil.Ač nejsem fanda Fiatů,musím uznat,že poslední modely patří mezi to designově nejlepší,co se v Evropě začíná prodávat.Bravo FIAT,držím palce! :yes:
Je moc pekny. Motory budou spica, 1,6 JTD bude ta spravna volba. A 1,4 v turbu mozna jeste lepsi. Benzin jeste neni mrtvej, tohle auto s lehouckym motorem pod pridi bude maso. Ne jen pro oci ale i pro zazitky. Jen tak dal, po Linee dalsi krasnej pocin z jihu. Fiat roste jen tak dal... :yes: :yes: :yes:
Hele, jen tak když už seš u toho štěkání, proč to děláš taky? Proč se nerozepíšeš v čem je vlastně kromě prodejů Golf králem třídy?
To bych prosil s tou barvou. Teď ji na autě mám (132/A Rosso Bright Metalic) a i když už se používá 160ková, chci ji zase. I když mě uchvátilo Grande Punto v té modré metalíze New Orleans. Ale tak jako tak, bordeaux bude autům vždycky slušet. 😉 :yes:
ve me vyvolalo nove Bravo. Predstavoval jsem si jeho design preci jen trochu rafinovanejsi... Velmi dulezity bude tez vzhled (a samozrejme i zpracovani) interieru. Jak tak nad tim premyslim, tak meli ve Fiatu mozna trochu problem odlisit Fiat od pripravovanych Lancii a AR. Je jasne, ze Fiat musi byt nejmeansteamovejsi z nich - jen mam takovy pocit ze je nove Bravo trochu moc obycejene. Mozna by se mi vic libil prepracovany predek z GP nebo podoba jez pouzili u Linee... Jinak nove logo je Ok, ale nevim proc k nemu sahli. To soucasne je dle me vubec nejnadcasovejsi ze vsech co kdy Fiat pouzival
Určitě bylo "lepší jak pověst"? Tak to opravdu zamrzí, tak na tom zamakat a stejně si nikdo nevšiml. Fiat není u mně ani hezčí, ani imidžovější (to už vůbec ne), jediný, o čem jsem ochoten diskutovat, je hlučnost VW dieselů. Ale jinak - král třídy Golf zdraví všechny ratlíky, kteří doráží na krále třídy. Štěkejte, zatím málo platné......Golf je král a dlouho bude
Už Ford Focus 1 generácie mal lepší podvozok ako Golf a Golf je už 5 generácii stále rovnaká kozerva bez nápadu. Len tak ďalej Golf klasse.
Musim říct, že se Bravo povedlo....sám mám předešlé Bravo rok 2000 a i to je vzhledově velmi povedené...ale jde o to jaký toto Bravíčko bude mít motor 😉
4 skrutky na kole má Fiat preto, aby sa aj takí borci ako ty pri výmene rezervného kolesa neuťahali s piatimi skrutkami na smrť.
Alfa modelom 147 pred niekolkymi rokmi urcila trend ako budu vyzerat zadky aut tejto kategorie... Fiat to potvrdil
No možná ti Bravo tou svojí barvou nějak podprahově připomíná Alfu 8C - její barva je snad úplně stejná 😉 Teď ještě udělat povedený interiér (jako mělo Brav👋Brava), přidat pár originálních vychytávek (jako mělo Stilo) a vzhůru do neklidných vod nižší střední 😉
klasické a otrepané drísty Made in Germany rektoskopa..už aj tolko zatracované Stilo dokázalo pravý opak....určite bolo lepšie ako povesť...tu už tým kecom o horšom dielenskom spracovaní verí akurát ich autor, ktorý nevie prehltnúť horkú pilulku, že je tu niečo krajšie, imidžovejšie a hlavne "motorovejšie" ako traktory Golf a Oktávia.... >😒]
jj, ale neboj motor 1.6 MJET (88 kW) je v dokončovací fázi a nahradí dosavadní 1.9 JTD (88 kW) :yes:
No panečko, tohle je povedenej kousek, jak to tak vypadá Fiat se nám dostává nahoru, začalo to Grande Puntem a pokarčuje to Bravem.
Pokud bude ve skutečnosti vypadat takhle, tak to bude super a prodejní čísla budou taky dobrý. Design je moc pěknej, uvidíme jak vevnitř, avizovaný motory jsou fajn, jen kdyby ty JTD měly objem 1,6 se s tejným výkonem jako 1,9... Takže BRAVO FIAT, jen tak dál...
Pokud bude ve skutečnosti vypadat takhle, tak to bude super a prodejní čísla budou taky dobrý. Design je moc pěknej, uvidíme jak vevnitř, avizovaný motory jsou fajn, jen kdyby ty JTD měly objem 1,6 se s tejným výkonem jako 1,9... Takže BRAVO FIAT, jen tak dál...
nebojím se o to, že by Fiat nebyl schopen tuto cestu ujít, jen bacha mistře předsudků, aby ten krok Fiatu nebyl delší než čekáš >😁
Fiat zůstane autem s horší pověstí dílenského zpracování a hlavně spolehlivosti.
V Golf klasse (jak příznačný název) bude fiat ještě dlouho na chvostu. Klidně se ubravujte k smrti, mezi Velký kluky je cesta dlouhá. :-!
V Golf klasse (jak příznačný název) bude fiat ještě dlouho na chvostu. Klidně se ubravujte k smrti, mezi Velký kluky je cesta dlouhá. :-!
Fiat Bravo se jak už jsem psal přesně trefuje do vkusu hlvaní skupiny lidí pro nižší střední třídu, rodiny s dětmi, lidi středního věku. Pro mladé otce je dostatečně sportovní a dravé, pro straší lidi zase dostatečně konzervativní a elegantní, prostě takhle nějak by měl vypadat design v nižší střední. Je to komplexně pojatý a nejvíc se mi líbí rafinované detaily krásně evokující původní třídveřové Bravo. Navíc lehké a silné motory 1.4 slibují nízkou hmotnost na přední nápravě a velmi slušné jízdní výkony. Takže už se těším naživo, ale první dojem po určitých obavách je velmi pozitivní :yes: :yes: :yes: :yes😒br />
P.S. jak jsem si myslel, že barvá bordó už je na autech mimo, tak jsem přehodnotil svůj názor a zřejmě se vrátí.
P.S. jak jsem si myslel, že barvá bordó už je na autech mimo, tak jsem přehodnotil svůj názor a zřejmě se vrátí.
Tohle jsme asi podvědomě očekávali od Stila, když se chystalo - další stupeň italské příkladné stylistiky, unikátní jako pesto a modenský ocet. Zdržela se o jednu generaci, dnes už zas mohla být o kus dál, ale nevadí: konečně má zase evropská mainstreamová židle tři nohy - německou, francouzskou a italskou. Že se okouká? A okoukala se už stará Brava? Tak teď už jenom nevrzavé plasty, nelámavé kličky a čudlíky a neloupavý lak plus pořádné poprodejní služby v ČR a je to!
Docela jsem si oddech, tohle vypadá velice dobře. Prostě FIAT!Doufám že bude časem i kombi a 1.6JTD
Fiat je * a vždycky * zůstane :no: Ty fotky navíc vypadají dost uměle, ve skutečnosti to bude hnus.
toto je ten pravy fiat nizsej strednej ! tesi ma, ze to neni len nafuknute grande punto, ale su tam aj nejake, sice male, ale dolezite rozdiely ! bravo bravo ! 😉 :yes:
Stejně jako Grande Punto tak i nové Bravo má líbivý design, který se ale za pár týdnu okouká a zbyde tuctové auto. Stejný dojem ve mě zanechává i Seat se svými modely
respektive linie bočních oken mi přijde až moc... jinak předek jasný odkaz na Grande Punto a zadní světla připomínají třídveřovou "jedničku" Bravo.... Fiat se designově vrátil tam, kam patří... Je to jen dobře, e😜erimenty typu Stilo prostě nevyšly... Zákaznící Fiatu nechtějí auto s chladným německým designem.... Tohle by mohlo vyjít stejně jako Grande Punto. Akorát fotky mi přijdou spíše počítačové, než skutečné.
Já dokážu být objektivní, ale klišé hochu, s klišé na mě nechoť... Já mám svůj úsudek, já mám svůj názor... Ty seš ten co cituje klišé... KLišé a bolševické pravdy poručíme větru dešti...už dávno neplatí...
Za pravopis tě nekárám, jen je vidět, že tě Bravo rozhodilo... Nedivím se... Vidět, že moje modla už nebude mít takové prodeje díky konkurenci jako měla, že s 30 let starým italským designem už prostě nevystačí a že je ve slepé uličce, taky bych byl minimálně rozladěn... Taková muka sem zažíval, když se spekulovalo o prodeji GM... Tenkrát ve mě byla malá dušička... Naštěstí... Naštěstí sme opět na hoře...
P.S. Krom tebe a FSI samé pozitivní ohlasy... To neměla ani S8!!!