Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

bude hůr
| 23. 10. 2006 11:16
a bude hůř .... jeden z posledních sedanů klasické americké školy ... ;-\ ... jen jsem zvědav covlastně bude Lincoln vyrábět, vždyť poslední dobou jen ukončuje výrobu modelů ( aviator, continental ) a nové nějak nepřichází ... navigator 07 už je sice v prodeji ale zatím jsemnějak nezaregistroval kampaň stejně jako u mkz ... a mkx je ticho po pěšině ;-\
konec
neregistrovaný "Caddy"
| 23. 10. 2006 11:53
jojo, svet se v pr*el obraci a tohle je jen jedna z pruvodnich udalosti......nojono, halt uz nam zbyva jezdit porad starsimi a starsimi vozy.....
Avatar - 300-Hurst
konec
| 23. 10. 2006 15:27
souhlas ...
ach ta technika
| 23. 10. 2006 12:35
Interier tedy vypada hodne fajnove. Jen ta technika... Karoserii na ramu maj dneska uz jen pravoverny terenaky a motor, ktery z objemu 4,6l dava pouhych 175kW, to je taky spis k placi :no: Kolik ze na stejny vykon potrebuje BMW??? Ehm, myslim, ze mu staci 2,5l...
ach ta technika
| 23. 10. 2006 12:46
Motor BMW Ti nevydrží půl milionu bez generálky, ehm... :-)
ach ta technika
| 23. 10. 2006 13:05
Jo a kolik lidi potrebuje v osobaku motor, ktery vydrzi pul milionu? Obzvlast v bohatsich zemich, kde se auto stejne meni nejpozdejc kazdy 4 roky...
ach ta technika
| 23. 10. 2006 13:16
Ono asi není totéž jezdit autem po USA a po ČR. ;-)
ach ta technika
| 23. 10. 2006 13:22
To urcite neni. Na druhou stranu clovek, ktery ma na takovoudle karu, bude delsi vzdalenosti litat, takze nejaky super dlouhy trasy asi nehrozi. Myslim si, ze typicky kupec tohodle krizniku nenajede vic jak 50tis km za rok.
ach ta technika
neregistrovaný "Marek"
| 23. 10. 2006 19:28
42k USD - takze to asi bude normalni stredni trida. To je jak kdyby v CR stalo auto 300k a to si kupujou snad vsichni normalne. Nevidel bych to nijak dramaticky
ach ta technika
| 23. 10. 2006 19:39
To je to fakt tak levný? Já myslel, že Lincoln je něco jako prémiovka, s náležitě prémiovými cenami... I když nevím, jestli auto za 42k USD se dá brát jako střední třída.
ach ta technika
anonym
| 23. 10. 2006 22:25
42k jako u nas 300tis? tos ale HODNE ulitl (ne, nemluvim o prepoctu)
Avatar - Lonestarstate
ach ta technika
| 23. 10. 2006 21:00
Z řidičů Town Caru docela dost! Prozkoumej čas od času eBay! Běžně tam nabízí 3 roky staré Town Cary s 250 000 mílema na tachometru! 24hodinová služba na dálnici, to je jejich úděl. Vozit lidi od pobřeží k pobřeží v maximálním komfortu a s maximální výdrží. Chápu, že v EU musí každý adorovat hatchback nižší střední s mikro-turbodieselem pod kapotou, ale na tohle se vážně nehodí! Zakuckal by se během roka! >:D
ach ta technika
| 24. 10. 2006 08:30
Tak by me vazne zajimalo, kolik lidi se dopravuje od jednoho oceanu k druhymu autem? Je to vazne minena otazka... A s tim kuckanim do roka bych byl opatrny. Jedno leto jsem pracoval u Opela, kde jsem videl dieslovy Corsy, ktery mely necelych 300t km na konte a ten motor bylo asi tak to jediny, co fungovalo bezvadne. Jiny priklad: muj tata ma sluzebni TDI, najeto uz 280t a za tu dobu se musela (krom provoznich kapalin) menit jenom jednou (!) vaha vzduchu. Neboli nemusi automaticky znamenat, ze drzaka dostanes jen totalnim poddimenzovanim vseho... Spis vidim jako smysluplny duvod to, co psal kolega cuisine niz, ze je to o tom, ze si US zakaznik nepotrpi na otacky a chce vse zvladat de facto na volnobeh :-)
Avatar - Lonestarstate
ach ta technika
| 24. 10. 2006 17:46
Nemyslel jsem samozřejmě na jeden zátah >:D Mínil jsem firemní vozy, auta z půjčoven etc etc. To, co popisuješ ty, jsou extrémní případy, zatímco u Town Caru běžná praxe! Nemysli si, že v mém příbuzenstvu nikdo turbodiesely nemá a že ti všechno sežeru i s navijákem! Motor, který je třikrát během prvního roku života v servisu.... >:D >:D >:D To opravdu nejde porovnávat s osmiválcem v Town Caru. Samo, že je to i o síle nevytočeného motoru, ale rozhodně nejen to.
ach ta technika
| 24. 10. 2006 18:20
Já ti nechtěl servírovat žádný naviják ;-) Mluvil jsem také z vlastní zkušenosti. U toho Opla jsem tehdy pracoval skoro dva měsíce a služebáků s nechutně mnoho km na kontě jsem tam potkal mraky. To, že je průměr země snad 15t km za rok neznamená, že tak málo jezdí všichni. Ale spolehlivost dost záleží i na stylu, jak se s čím zachází, takže naše osobní zkušenosti tady moc velkou váhu nemaj... Jak můžeš natrefit na TDI s půl melounem na kontě, který se ještě v životě nesesypal, tak určitě najdeš i Town Car, kterýmu museli po 100t měnit motor. To je holt technika a ta není nikdy dokonalá, nebo ne?
ach ta technika
neregistrovaný "Beersheva"
| 23. 10. 2006 21:07
No to nevim proc by atmosferickej trilitr bmw nemel vydrzet pul mega bez generalky... a pokud nekdo umi neznicit turbo tak TDIcka to samy, az na vahu vzduchu...
ach ta technika
| 24. 10. 2006 08:21
Ja si myslim to samy, ale bal jsem se to napsat, aby me tu vsichni hned nesnedli >:D ;-)
ach ta technika
| 23. 10. 2006 17:03
myslím si že lincoln a bmw mají každý úplně jiné priority - bmw je pro sportovní řidiče a lincoln je i na americká měřítka orientován zejména na pohodlí a luxus. myslím že u 175 kW se nedá napsat pouhých ... jel jsem s own carem ročník 98 a tam žádné kw naíc třeba nebyly ... nikam jsem nepospíchal jen pohodička a jelo se v klídku ....
ach ta technika
| 23. 10. 2006 17:33
Já netvrdil, že 175kW absolutně je málo. Jen tvrdím, že je to málo na 4,6l zdvih. objemu... A samozřejmě chápu, že Lincoln je jinak zaměřený, než BMW, ale já to BMW použil jen jako příklad. Všechny značky, který jsou (nebo si o sobě myslí ;-) )technicky na výši, zmáknou 175kW z maximálně tak 3,5l. Viz MB, Audi, Lexus... (beru teď obecně, ne že mě někdo chytne za slovo, že třeba V6 3,5 toho nebo onoho výrobce má 174kW...). Ale jo, je to prostě klasická amerika, která tě bez bolavých zad doveze přes půl země, ale s technikou na úrovni Evropy 70. let. To mi nikdo nevymluví...
ach ta technika
| 23. 10. 2006 19:42
lincoln resp. ford taky umí z takového motoru vyždímat to se neboj ... ;-)
ach ta technika
| 23. 10. 2006 19:47
Tak proč to neudělaj? A protože se v US produkci moc neorientuju, prosil bych příklad motoru, který má litrový výkon aspoň 50kW...
ach ta technika
| 23. 10. 2006 20:06
protože po tom zákazník netouží ... US zákazník nechce motor kterej musí točit jak sfiŇa ... on to dožene objemem resp. krouťákem ....
ach ta technika
| 23. 10. 2006 20:15
OK, tak tendle argument (první věta) beru :yes: Stejně mi ale nevymluvíš, že je to technika jak za krále Klacka ;-) A že ještě prudím - stále prosil bych ten příklad :-)
ach ta technika
| 23. 10. 2006 20:59
já neříkám že to je výkřik moderní techniky. sice nový auta který mají miliardu technickej vymoženin jsou pěkný ale jsem zvědavej jak se budou chovat jako 8-12 letý .. u jednoduchého auta je ta pravděpodobnost větší ... příklad ti dám těžko protože nejsem knihovna , tohle není priorita kterou nosím v hlavě ;-)
:))
anonym
| 23. 10. 2006 23:04
Corveta obsah kolem 7 litru a cca 500 koni.... >:-[] vis neni 100 koni jako 100 koni ...vetci obsah je uplne jina dimenze
:))
| 24. 10. 2006 08:43
Tak jsem se podival do tabulek, abych mohl hrat chytryho ;-) Corvette se rado udava jako pravy supersport z USA, tak ho porovnam treba s Ferrari F430. Corvette: 5,7l - 253kW (280kW ve verzi Z06) pri 5400 otackach - 483Nm. F430: 4,2l - 360kW pri 8500 otackach - 465Nm... Neboli to je pro me dukaz technicke "vyspelosti" aut z USA... Tisickrat radsi budu poslouchat koncert pri 8500 otackach, nez bublani Corvetty s vedomim, ze mam pod kapotou techniku v principu shodnou se skodarnou S120 - hlinikovy telo a dvouventil snad jeste s rozvodem OHV 8-s :-)
:))
neregistrovaný "M5"
| 24. 10. 2006 19:35
BMW M5 ma objem 5 litrov a vykon 507 koni... co si tym chcel povedat??
Avatar - 125S
:))
| 23. 10. 2006 19:27
Tak mi vysvětli proč např. na začátku devadesátých let Ford dával V6 3.8 103kw nebo cadillac V8 4.9 110kw a přitom chtěli docílit malý spotřeby? Až se projedeš s autem co má "větší obsah než výkon", tak tu něco piš... :-)
:))
| 23. 10. 2006 19:41
Protože to museli nejdřív kvůli ropný krizi a pak kvůli emisím seškrtit... A že tím chtěli docílit malý spotřeby? No tak přání je otcem myšlenky, že? :-)
Avatar - 125S
:))
| 23. 10. 2006 19:56
Ty motory byli dělaný nově po krizy a ten obsah tam nechali schválně. Je rozdíl jestli máš při stejným výkonu 2.5 nebo 3.5, ale to chce vyskoušet... A když už jsme u BMW, to dělalo v osmdesátých letech 2.7 90kw a přitom mělo v nabídce 2.5 125kw. Jel jsem v obou dvou a mužu říct, že ta 2.7ička byla lepší na dálky a na pohodlí, hodila se tam 3 na celej den. Zatimco ten 2.5 byl spíš na sportovní svezení. ;-) PS: Nemám zájem o 1.4 200kw... :-!
:))
| 23. 10. 2006 20:06
Tak mě je celkem jasný, že "objem ničím nenahradíš" ;-) Ale možná teď píchnu do vosího hnízda, když napíšu, že pro vysoký krouťáky na dlouhý cesty tu dneska máš turbodiesly a tudíž nepotřebuješ pět litrů v benzínu, kterej ti bude i při relativně malým litrovým výkonu asi hodně papat...
:))
| 23. 10. 2006 21:02
i v Carautu ti napsali že třeba GL420CDI má vysokou spotřebu a tudíž nemá v tomto výhodu oproti GL500 ...
ale
neregistrovaný "Doktor_Shelby"
| 23. 10. 2006 22:54
Takze tahle odpoved je vlastne zakoncena tim, ze tady jde jen o penize...Kdyz na to american ma proc ne....Kdyby u nas nebylo udelany poviny ruceni podle obsahu a byl tu jinej prumernej prijem, nad nicim bych se nerozmyslel a sel po necem jako obsah 4 litry a treba krasnych 140kw :)) (V USA je povine ruceni podle odhadnute ceny auta :)) Az kolem tebe ten lincoln projede, tak se to "tvoje" 1.9TDI 400Nm zatrese jak ratlik a pak si uvedomis, proc se takove auto vyrabi (prosim, nechci tady urazet Td-icka) ....a kdybych se s tebou nekde srazil na krizovatce, byl bych za ty zastarale ramy pod autem podle tebe z terenaku velice rad, pac bych urcite odjel po svej ose .... PS mam rad auta, ktery vydrzej nejmin pul zivota :)))))
ale
| 24. 10. 2006 18:25
No tak o peníze jde vždycky až v prní řadě, že? Já si nedokážu představit, jak bohatý bych musel být, aby mi bylo úplně jedno, za kolik jezdím. Za rok najezdím sice asi 20t km, což není pro dost lidí extra moc, ale i v tomdle množství se už pozná, jestli jezdím za svých 6,3l nafty nebo za necelých 8l naturalu, což by bylo u stejnýho modelu, co jezdím, kdyby měl benzínový motor... Je to prostě o preferencích. Už kolem mě projelo dost V8 i V12. Vždy zaslintám, zasním se a pak se rychle probudím, když vidím, že na tý (německý) dálnici stejně nejede o moc víc, než mých 160, protože to prostě provoz nedovolí...
:)
neregistrovaný "Doktor_Shelby"
| 26. 10. 2006 19:19
Plne souhlasim...Ja to bral jako srdcovou zalezitost :) strasne bych si pral mit nejakej velkej obsah a neco tak kolem roku 1974 jako druhe auto o ktere bych se staral v garazi :)) a vychutnaval si vykendove projizdky...
:)
| 26. 10. 2006 19:29
Tak mý sny jsou veskrze "dnešní" - jako druhý auto trojkový BMW kabrio se šestiválcem (nejlíp samozřejmě M3). Pár km od bydliště mám celkem dlouhý tunel, takže cíl víkendových vyjížděk by byl jasný ;-) :-!
Načo...
| 23. 10. 2006 12:48
Načo vyrábať, keď sa zákazníci nehrnú. Kto si dovolí vyrábať na sklad? Klasike made in America zrejme odzvonilo...
americe odzvonilo
neregistrovaný "naftero"
| 23. 10. 2006 13:26
vypadato, ze americky automobilovy prumysl se musi od zakladu zmenit, jen se ptam, jetli mu k tomu bude stacit jen trocha sebekritiky a par expertu s diplomama a nebo budou muset vybombardovat severni koreu ;-)
americe odzvonilo
neregistrovaný "prekladys"
| 23. 10. 2006 14:36
teď se smějeme křivonohým kovbojům, jenže panové, touhle cestou klušeme i my, pouze máme pomalejší herky. pohled na holé betonové plochy "Buick City" (obrovský areál byl srovnán se zemí) poblíž liduprázdého "Vehicle City" Flintu je frustrující. V době nejvetší slávy v 60. a 70. letech mělo město přes 200t. obyvatel a jen Buick tam vyráběl přes půl milionu aut ročně, za řekou v témže areálu byl i Chevrolet, karosář Fisher, AC, Delco... Také "Motor city" Detroit i další automobilová města dnes připomínají spíš města duchů...
americe odzvonilo
neregistrovaný "david"
| 23. 10. 2006 21:24
Historie se opakuje. V padesátých letech jelo všechno (a nejen u nás) na uhlí a ocel. O pár desítek let později podobný scény, města, vzdechy.
Svět se vyvíjí, a ty povahy, který se zakousnou do jednoho a doufají, že to vydrží navěky, nutně musí zažívat zklamání. Celé to provází povzdechy, ach už nebudou pořádná auta...
Kur.a, kdyby si tu *** kupovalo dost lidí, tak to nezavřou.
Naštěstí v americe se nestane to, že vláda se rozhodne, odkoupí podíl ve firmě, objedná 300tis kusů pro pošťáky, svačináře atp.... a za deset let to stejně zavře.
Kdo že to zvoní?
anonym
| 23. 10. 2006 21:32
Ono je rozdíl bránit se jakémukoliv technickému pokroku a hájit jednu konstrukční koncepci. Zatímco v prvním případě při troše netolerance jde cejchovat lidi jako "zpátečníky", tak v druhém případě...jestli TC je archaismus, tak historie běží pozpátku. 1)Od 50.let do milénia návrat k zadnímu náhonu. 2)Automat s voličem pod volantem teprve dnes nasazuje třeba Mercedes do špičkových modelů. 3) Nevím kdo tu kdy mluvil o tom, že TC kupuje málo lidí. Kupuje ho desetkrát víc lidí než většinu jeho konkurentů. Japonská Acura natřískala vlajkovou loď RL kdejakým zbytečným udělátkem, vyšroubovala litrový výkon na hranu únosnosti a nikdo to nekupuje. To je Propadák, ne TC!
Avatar - Lonestarstate
Kdo že to zvoní?
| 23. 10. 2006 21:34
Ten anonym jsem byl já. :-)
test Lincolnu
neregistrovaný "Elpepe"
| 23. 10. 2006 19:40
[odkaz]
docela dobry :yes:
Nezpomínám si s kým jsem to tady napsoled přel
neregistrovaný "Tom"
| 23. 10. 2006 19:54
o tom jestli je Ford z nejhoršího venku nebo zda se teprve na dno dostává.. každopádně jsme měl s největší pravděpodobností pravdu - dneska to přišlo - ekonomický výsledek za poslední čtvrtletí? Ztráta jako ***! 5,8 miliardy babek!!! Odha na další čtvrtletí? prej to bude ještě horší!!! Tak že, pánové, ukončete nereálné sny o tom, že je Ford OK! je to přesně naopak, Ford se propadá dále a dále, už je v těch sra*kách po krk! Aby bylo všem jasno - radost z toho nemám a neposmívám se! Kdybych se posmíval, tak tady píšu" "já to říkám furt - Mess with the best, die like the rest - Today Tomorrow Toyota". Ale já to tady psát nebudu, páč vy to stejně všichni moc dobře tušíte ;-)
Nezpomínám si s kým jsem to tady napsoled přel
| 23. 10. 2006 20:12
Jako neekonoma mě tydle ztráty vždycky přivedou k myšlence, jak je to vlastně možný? Když někdo píše takovýdle ztráty pár čtvrtletí po sobě, to už přeci musí mít zápornou hodnotu, ne? Nebo si ve zlatých 80-90. létech nahrabali takový rezervy, ze kterých vyžijou ještě dalších dvacet let???
Nezpomínám si s kým jsem to tady napsoled přel
neregistrovaný "Tom"
| 23. 10. 2006 20:40
Je to přesně tak, jak píšeš - maj šteští, že si dříve nahrabali, páč nyní mají z čeho žít. Tržní hodnota GM je kolem 13 mld a Fordu o něco méně X třeba Toyota má cenu kolem 180 mld a to se bavíme pouze o výrobě aut (Toyota má síť dceřinných společností, které se zabývají vším možným od výzkumu, přes bankovnictví až po telekomunikace.. celková cena je někde jinde). Jestli se sebou něco neudělaj, tak prostě půjdou "od válu"
Nezpomínám si s kým jsem to tady napsoled přel
| 23. 10. 2006 20:53
Nesmíš Tomovi baštit jeho početní pohledy na život. Ford má velké problémy, neb ztrácí na každém vyrobeném autu v USA určitou částku. Proč? vysoké mzdové náklady, organizovanost nám harmonizující. Holt jsou na světě ještě jiní, kteří se jak kobylky snaží ukousnout koláč... a opravdu ukusují. Někdo z toho má radost, někdo žasne, že s toho někdo může radost mit a někdo drží Fordu palce... Ford to ustojí, neboj. Pokud by náhodou došlo k tomu, že bychom tu zažili žlutej kobercovaj nálet a museli se podřídit jiné organizovanosti výroby... a koneckonců i života, pak amen s náma, s naší civilizací. Nezapomeň, že Evropa (a tedy i Amerika), to je bílej muž... rozvaha, srdce, práce, ale i zábava. Já prostě nechci bouchat od 6 do 21 každej den, na hlavě pásku výkonu a po každý přestávce si dávat rozcvičku a vzívat hymnou presidenta společnosti. Ty jo? To jsou mi milejší ty Fordovy problémy. Neb jsou to problémy mé.
Nezpomínám si s kým jsem to tady napsoled přel
| 24. 10. 2006 09:23
Teda jak se s tebou da dost dobre kecat o autech, tak nazory na zivot mas dle me uplne ujety. Nazory typu "Evropa a USA, to je hlavne bily muz"... tim bys dobre zapadl do povalecnych nalad a nazoru prezidenta Benese, ktery prosazoval staty narodu. Jenze dnesni Evropa (o USA ani nemluve) uz davno neni jednobarevna. Muze se ti to nelibit, muzes na to nadavat, ale to je tak vsechno, co s tim zmuzes. Trosku se porozhlidni okolo sebe a mozna s prekvapenim zjistis, ze ten cernoch odvedle je treba taky fanda VW GTI...
Nezpomínám si s kým jsem to tady napsoled přel
neregistrovaný "Tom"
| 24. 10. 2006 11:22
:yes:
Nezpomínám si s kým jsem to tady napsoled přel
| 24. 10. 2006 11:37
Bárte... jsou snílci a pak jsou ti, co musí těm snílkům bránit sny... jsem poměrně rozkoukaný.
Nezpomínám si s kým jsem to tady napsoled přel
| 24. 10. 2006 13:01
Tak nevim, jestli mam zajem o ochrance s takovymi nazory, jako mas ty... Ziju uz delsi dobu v Berline, kde zazivam "vicebarevny" svet na vlastni kuzi a ackoliv to tu neni bez problemu, funguje to asi lip, nez souziti nasich romskych "spoluobcanu" s bilou vetsinou treba nekde v Usti... Takze bych negeneralizoval a spis se koukal na jednotlivce.
Nezpomínám si s kým jsem to tady napsoled přel
neregistrovaný "Tom"
| 24. 10. 2006 11:23
Já věděl, že to v Tobě je :no: :no: :no:
Nezpomínám si s kým jsem to tady napsoled přel
neregistrovaný "jozef77"
| 24. 10. 2006 22:21
Rasizmus ako vyšitý. :no:
Nezpomínám si s kým jsem to tady napsoled přel
| 23. 10. 2006 20:40
Že se nestydíš. Považuješ kalkulačku za jedinou určující hodnotu v životě člověka. Ford není v žádných... jak jsi to pojmenoval svým příznačným primitivismem. Ford má problémy, které samozřejmě vyřeší, tak jako je vyřešili jiní. Až povyrosteš, pochopíš, že výsledky hospodaření se zjišťujá mj. proto, aby se z nich učinily závěry, které ten negativní výsledek zvrátí. Tvé jásání by bylo vhodné někam na okresní fotbalovej přebor. Jsi omezený v rozhledu, nevědomý v historických souvislostech, neschopný činit adekvátní lidské postoje a tvůj životní obzor končí někde u Ludolfova čísla. To sice není na odstřel, ale měl bys mít v sobě dostatek sil, abys odhadl, co je ve veřejné diskuzi možné a co už nikoliv. Každému normálnímu člověku, který sleduje světový autoprůmysl, ten tvrdý boj o zákazníka, ten tvrdý boj mezi automobilkami vzájemně, to přeskupování i (bohužel) krachy, musí být z tvého omezeného chápání světa na zvracení. Mimo tebe, tu 99% čtenářů soucítí s Fordem. Až bude v černejch číslech Toyota, budeme držet palce Toyotě. Jsi velmi intelektuálně neinspirativní, Tome. A to jsem slušný.
Nezpomínám si s kým jsem to tady napsoled přel
neregistrovaný "misogsk"
| 23. 10. 2006 22:18
Dalsi z tvojich "duchaplnych" kecov a to som slusny. Jedine v com mas pravdu, je, ze hospodarenie pomaha analyzovat co je zle.
Nezpomínám si s kým jsem to tady napsoled přel
neregistrovaný "Tom"
| 24. 10. 2006 11:25
Nevhodné chování ve veřejných diskuzích je především Tvůj problém :no:
Nezpomínám si s kým jsem to tady napsoled přel
anonym
| 23. 10. 2006 22:35
Tome, ukaz nam nekoho, kdo si tu mysli, ze Ford je OK. THNX!
Nezpomínám si s kým jsem to tady napsoled přel
neregistrovaný "Tom"
| 24. 10. 2006 11:55
Nemohu si přesně vzpomenout s kým jsem se o tom přel, a proto bych nerad někoho jmenoval.. je to tak týden, maximálně dva zpátky. BTW nešlo o to, jestli je Ford OK, ale o to, zda se již Ford vydal správnou cestou a zažehnal krizi. Já jsem tvrdil, že ne a že opravdové problémy teprve nastanou
Avatar - Lonestarstate
Town Car žije!
| 23. 10. 2006 20:55
Ano, ve Wixomu končí, ale v St. Thomas začíná. Sám jsem se před nedávnem domníval, že Town Caru odzvonilo, ale nyní to vypadá jinak. Výroba se přesune jinam. Toť vše. Porovnávat TC s BMW může jen blázen. Je to jako porovnávat Mercedes GL a Ferrari. A hodnotit konstrukční řešení? Tohle je AMERIKA. Stejná od počátku do konce. Po roce 1950 byl jediný správný moderní a sportovní náhon ten na předek. Spoustu aut se pak zpronevěřilo zadnímu náhonu. Vlajková loď Lincolnu nikdy. A po 50 letech se najednou móda obrátila a jediný moderní sportovní a správný náhon je ten zadní. Jděte se vycpat!!!! >:D TC je nad tohle povznesen. A až bude Lexus prodávat nějaký svůj sterilní sedan víc než se prodá Town Caru....to bude možná za několik století. >:-[]
Town Car žije!
| 23. 10. 2006 21:10
:-) Hezké :yes:
Town Car žije!
| 23. 10. 2006 21:47
vim že mě bacíš ale trochu se bojim aby town car přeci jen na tu klasickou koncepci nedojel ;-\ když vidím jak se prodává 300C i v evrope tak nevim no ;-\
Avatar - Lonestarstate
Town Car žije!
| 23. 10. 2006 21:54
Rozhodně tě nebacím a popravdě nechápu, co jsi měl na mysli zrovna tou zmínkou s 300C. Řada 300 jsou dobrý auta a na ameriku v Evropě nezvykle populární, ale kopou naprosto jinou ligu než Lincoln. Až Chrysler bude nějakého sedanu se základní cenou nad 40 000 USD prodávat okolo 50 000 ročně, tak budiž. Ale řada 300 za POLOVIČNÍ cenu, která se nevyrovná vnitřním prostorem, bezpečností, spolehlivostí, prostě ničím...(a to píšu jako velký fanda 300m)... Každopádně, jestli TC jednoho vzdáleného dne hrdinně padne, bude mi to milejší, než se dočkat verze Town Car liftback 1,9TDI.
Town Car žije!
| 23. 10. 2006 22:30
počkej já myslel že tvým snem je town car kombi tdi s přepážkou :-| :-)
Avatar - Lonestarstate
Town Car žije!
| 24. 10. 2006 17:49
>:D Bez šestistupňovýho manuálu ho neberu. >:D
Town Car žije!
neregistrovaný "yaroukh"
| 23. 10. 2006 22:40
no bat; ja to vcera hledal na Autoblog.com, ale nezadarilo se :yes:
Town Car žije!
neregistrovaný "Doktor_Shelby"
| 23. 10. 2006 23:14
Snad nechces urazet zadni pohon ???? Pohon, ktery zajistuje nejlepsi prenos vykonu na silnici a zajisti ti ,ze se otocis na fleku ......
Avatar - Lonestarstate
Town Car žije!
| 24. 10. 2006 17:52
To jsem vážně nechtěl. Přečti mě ještě jednou. ;-)
Town Car žije!
neregistrovaný "Doktor_Shelby"
| 26. 10. 2006 19:24
Jeee, to jsem nechtel, tak se nezlob :))
Town Car žije!
neregistrovaný "Tom"
| 24. 10. 2006 11:58
Téměř všechny sedany Lexusu se prodávají lépe než Town Car! :-! Páč TC se chytá jen v USA, kdež to Lexus to valí globálně! ;-) BTW IMHO se o TC apod. obávám, páč tahle neflexibilita se jim nemůže vyplatit.. IMHO na to dojedou
Avatar - Lonestarstate
Town Car žije!
| 24. 10. 2006 17:53
Oba víme, že jsem mluvil o USA. Lexus může valit, co chce, kde chce, ale v USA se prodejema na TC nechytá, to je fakt.
Town Car žije!
neregistrovaný "Tom"
| 24. 10. 2006 20:38
Dole je příspěvek 4U ;-)
Závidím vám váš optimismus.
neregistrovaný "Ráďa"
| 23. 10. 2006 21:10
Neboj se, Ford to přežije... Kolik už bylo v historii značek, co na to m byly dobře a deseti let bylo po nich? Co si vzpomenu třeba v Americe - Packard? Studebaker? Hudson? A to byly padesátý a šedesátý léta, éra konjunktury!
Závidím vám váš optimismus.
neregistrovaný "Tom"
| 24. 10. 2006 11:27
Přesně tak, jisté je pouze to, že není jisté nic :yes:
Lol
neregistrovaný "Eddy"
| 23. 10. 2006 21:54
konec amerik v Americe :-)
Avatar - Lonestarstate
Lol
| 23. 10. 2006 21:56
Kde vidíš ten konec?
Lonesy, Lonesy, povídáš nesmysly a já Tě v om nechal :-)
neregistrovaný "Tom"
| 24. 10. 2006 20:37
Jak že jsi to říkal? "Až bude Lexus prodávat nějaký svůj sterilní sedan víc než se prodá Town Caru....to bude možná za několik století." Cha cha chá, Lonesy, od Tebe bych čekal víc, zejména alespoň základní předled o dění v USA. Lonesy, vypadá to, že jsi z formy! Měl by jsi doplnit informace. Nepodceňuj Lexus, dlouhodobě nejúspěšnější prémiovku v USA! Lonesy, pamatuj.. Lexus ruleZZ!!! TC udělal do září 29,209 aut.. dobrý, ale Lexus je Lexus, tedy nejlepší >:D >:-[] ;-) Lexus IS za tu dobu udělal 41,666 aut :-! Lonesy, ještě nekončíme! Prémiová hvězda Lexus ES za tu dobu udělal dokonce 54,216 aut! :-! :-! Tak že, brácho, ne jeden, ale dokonce dva lexusní sedany pokořili TC.. a navíc, Lonesy, rozdíl v prodejích je poměrně velký.. 29,209 vs 54,216 - Lonesy, tomu já říká lexusní záležitost! >:-[] >:-[] >:-[] Lonesy, chybička se vloudí, to je OK, nebreč ;-) Ale pamatuj si jedno: "Mess with the best, cry like the rest!" Dy´t Ti to furt řikám - Lexus ruleZZ P.S. jinak nic proti TC :-) ale Lexus je holt Lexus >:D ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku