Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Tak to som zvedavý
| 19. 10. 2006 10:49
To som naozaj zvedavý, či to u nás zostane len dvojdverák, alebo spravia na tom podvozku aj niečo väčšie. Honda City, Renault Thalia, Suzuki Liana (aj keď na Slovensku ju už nepredávajú), Dacia Logan možno dostanú nového konkurenta.
Tak to som zvedavý
| 20. 10. 2006 06:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
dovoz zvyšuje cenu..
neregistrovaný "zilkyn"
| 19. 10. 2006 11:28
Pane bože a na to přišli jako teď, že dovážet auta z Brazílie vyjde dráž než je vyrábět tady?
dovoz zvyšuje cenu..
| 19. 10. 2006 11:38
Na jednej strane vyssie naklady na transport na druhej strane nizsie naklady na prac. silu. ;-)
dovoz zvyšuje cenu..
neregistrovaný "PP"
| 19. 10. 2006 12:49
Na slovenku sa vyrobi Audi Q7. A predava sa v europe podstatne drahsie ako v USA. ako jeto mozne? >:D
dovoz zvyšuje cenu..
neregistrovaný "blue.sun"
| 19. 10. 2006 13:00
Evropa dotuje USA??
dovoz zvyšuje cenu..
| 20. 10. 2006 06:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
dovoz zvyšuje cenu..
neregistrovaný "Ciello"
| 19. 10. 2006 13:12
poptávka a nabídka... říká ti to něco? Když jsme v evropě (která je obecně dost drahá) schopni platit ty sumy za všechno možný, tak ty ceny budou pořád vysoko.. a navíc v ameru se auto bere jako dopravní prostředek tedy jako spotřební materiál (což ovšem samozřejmě JE)... nemysli.. docela mě to štve, nicméně je to daň za místo kde žijeme..
dovoz zvyšuje cenu..
| 19. 10. 2006 14:00
Ciello to uz vlastne povedal ale bude to tym ze v Europe je Audi zaradena medzi premiovky a preto ma "premiovu" cenu zatial co v USA je to "len" auto ktore sa (aj znacka) este k tomu chce presadit na "novom" trhu preto ide s cenou dolu. A mimochodom cena sa urcuje podla viacerych kriterii : jedno z nich je uz popisane dalej napr. kupna sila obyvatelstva mozny podiel na trhu atd. Pri Foxe myslim si ze ani nejde tak o cenu za transport skor a skratenie dodavky zakaznikom. Teraz ked ma zakaznik cakat len kvoli transportu na auto 6 tyzdnov namiesto obvyklych 1-2 sa uz oplati preniest produkciu blizsie k zakaznikom. A vyssie naklady na prac. silu sa "vykryju" usporou na nakladoch na transport.
dovoz zvyšuje cenu..
neregistrovaný "Lancer"
| 19. 10. 2006 22:44
Myslim, ze v pripade USA jde zrovna kupni sila obyvatelstva trochu mimo. Sakris, ja beru auto taky jako vec, Audi nemam rad a premiovka to pro me neni a kupni silu mam vice nez nizkou, takze - mohlo by mi prosim Audi nabidnout noveho Allroada za 10 000 Kc?
Avatar - R32
dovoz zvyšuje cenu..
| 20. 10. 2006 09:32
:yes: ešte by som pridal nevýhodný kurz ktorý do toho tiež dosť výrazne hlavne pri tak lacnom aute (aute? >:D ) ovplyvňuje rentabilitu výroby...
dovoz zvyšuje cenu..
neregistrovaný "Lancer"
| 19. 10. 2006 22:39
Protoze USA je prece jednou z nejchudsich zemi. A tady u nas ma na takovou karu kdekdo, tak musi s cenama nahoru, jinak by si tim tady jezdil kazdej!
assasin-cz
anonym
| 19. 10. 2006 11:30
to jsem teda vazne zvedavy,jake zavadejici nesmyslne kecy tady zacne propagovat GTI....zeby "tahoun segmentu,auto na spici,trefa"??? >:D >:D >:D
rozsirenie motorizacie
neregistrovaný "hornet"
| 19. 10. 2006 11:43
Auto je fajn, vybava na jednotku, len skoda ze sa dodava iba s 40 kW motorom.. Soudruzi z NDR by mohli rozhodnut o rozsirenie motorizacie aspon o trosku silnejsiu - 47kW verziu. Na premiestňovanie po meste, nákupy úplne vyhovujúce auto. :yes:
rozsirenie motorizacie
neregistrovaný "pali"
| 19. 10. 2006 13:00
Na inych eu trhoch sa predava aj s 1.4 55kW a 1.4TDI 51kW.
rozsirenie motorizacie
| 19. 10. 2006 14:03
Ak by sa u nas predaval Fox s 1,4 55 kW jeho cena by sa uz "nebezpecne" priblizila Polu so zakladnym motorom. Zatial sa neuvazuje o tom zeby sa u nas predaval aj Fox TDI alebo silnejsi benzin.
Avatar - R32
rozsirenie motorizacie
| 20. 10. 2006 09:35
Zasa s tebou musím súhlasiť, čím to je? hehe, obecne je ale aj tak dosť slabý záujem o Polo TDI takže Fox TDI by bol rarita, ten 47kW trojválec by ale bodol. :-(
Mňo,
neregistrovaný "Tom"
| 19. 10. 2006 12:59
vono to ani není tolik o nákladech na dovoz jako o negativním vývoji měnového kurzu brazilské měny, který v posledních letech výrobu zásadně prodražuje.. dalším důvodem jsou časté stávky brazilských dělníků (kterým se nedivim, páč je VW bere pěkně na hůl)
položme si otázku
neregistrovaný "Leftie 81"
| 19. 10. 2006 13:58
Skor si položme otázku... KOMU TREBA VW FOX? ;-) Ak to auto zmizne v "prepadlisku" dejín, vôbec mi nebude chýbať. ;-)
položme si otázku
neregistrovaný "colek"
| 19. 10. 2006 14:45
:yes:
položme si otázku
neregistrovaný "Paolo"
| 19. 10. 2006 17:30
Co se tyka soucasneho, souhlas. Ale neni ten clanek o Foxu budoucim, o kterem vlastne ani nevime, jak bude vypadat?
položme si otázku
neregistrovaný "zdebyka"
| 12. 11. 2006 10:37
Chci se skromně optat, zda jsi jezdil s tímhle autem? Já jsem měl 10 let Seata Cordobu 1600, byl jsem spokojen, ale na Foxe nedám dopustit(příslovečná Německá důslednost) Ahoj
cross
| 22. 10. 2006 18:51
někde na netu jsem viděl fotky takového pidi suv trochu vyššího odvozeného od foxe - a nevydadalo to vůbec špatně, mnhoem zajímavější nežli klasický fox
jaja iu a ja
anonym
| 11. 3. 2008 18:35
aj ja mam vw fox mnooo dobre auto motor by sa hodil silnejsi ale vidno ze je to uz kvalitnejsie standart vyhovujuci cene tak som spokojny uzcite najlepsie miniauto

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku