Novinky
Klaudius
0
To som naozaj zvedavý, či to u nás zostane len dvojdverák, alebo spravia na tom podvozku aj niečo väčšie. Honda City, Renault Thalia, Suzuki Liana (aj keď na Slovensku ju už nepredávajú), Dacia Logan možno dostanú nového konkurenta.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pane bože a na to přišli jako teď, že dovážet auta z Brazílie vyjde dráž než je vyrábět tady?
Na jednej strane vyssie naklady na transport na druhej strane nizsie naklady na prac. silu. 😉
Na slovenku sa vyrobi Audi Q7. A predava sa v europe podstatne drahsie ako v USA. ako jeto mozne? >😁
poptávka a nabídka... říká ti to něco? Když jsme v evropě (která je obecně dost drahá) schopni platit ty sumy za všechno možný, tak ty ceny budou pořád vysoko.. a navíc v ameru se auto bere jako dopravní prostředek tedy jako spotřební materiál (což ovšem samozřejmě JE)... nemysli.. docela mě to štve, nicméně je to daň za místo kde žijeme..
Ciello to uz vlastne povedal ale bude to tym ze v Europe je Audi zaradena medzi premiovky a preto ma "premiovu" cenu zatial co v USA je to "len" auto ktore sa (aj znacka) este k tomu chce presadit na "novom" trhu preto ide s cenou dolu. A mimochodom cena sa urcuje podla viacerych kriterii : jedno z nich je uz popisane dalej napr. kupna sila obyvatelstva mozny podiel na trhu atd. Pri Foxe myslim si ze ani nejde tak o cenu za transport skor a skratenie dodavky zakaznikom. Teraz ked ma zakaznik cakat len kvoli transportu na auto 6 tyzdnov namiesto obvyklych 1-2 sa uz oplati preniest produkciu blizsie k zakaznikom. A vyssie naklady na prac. silu sa "vykryju" usporou na nakladoch na transport.
Myslim, ze v pripade USA jde zrovna kupni sila obyvatelstva trochu mimo. Sakris, ja beru auto taky jako vec, Audi nemam rad a premiovka to pro me neni a kupni silu mam vice nez nizkou, takze - mohlo by mi prosim Audi nabidnout noveho Allroada za 10 000 Kc?
to jsem teda vazne zvedavy,jake zavadejici nesmyslne kecy tady zacne propagovat GTI....zeby "tahoun segmentu,auto na spici,trefa"??? >😁 >😁 >😁
Auto je fajn, vybava na jednotku, len skoda ze sa dodava iba s 40 kW motorom.. Soudruzi z NDR by mohli rozhodnut o rozsirenie motorizacie aspon o trosku silnejsiu - 47kW verziu. Na premiestňovanie po meste, nákupy úplne vyhovujúce auto. :yes:
Ak by sa u nas predaval Fox s 1,4 55 kW jeho cena by sa uz "nebezpecne" priblizila Polu so zakladnym motorom. Zatial sa neuvazuje o tom zeby sa u nas predaval aj Fox TDI alebo silnejsi benzin.
vono to ani není tolik o nákladech na dovoz jako o negativním vývoji měnového kurzu brazilské měny, který v posledních letech výrobu zásadně prodražuje.. dalším důvodem jsou časté stávky brazilských dělníků (kterým se nedivim, páč je VW bere pěkně na hůl)
Skor si položme otázku... KOMU TREBA VW FOX? 😉 Ak to auto zmizne v "prepadlisku" dejín, vôbec mi nebude chýbať. 😉
Co se tyka soucasneho, souhlas. Ale neni ten clanek o Foxu budoucim, o kterem vlastne ani nevime, jak bude vypadat?
někde na netu jsem viděl fotky takového pidi suv trochu vyššího odvozeného od foxe - a nevydadalo to vůbec špatně, mnhoem zajímavější nežli klasický fox
aj ja mam vw fox mnooo dobre auto motor by sa hodil silnejsi ale vidno ze je to uz kvalitnejsie standart vyhovujuci cene tak som spokojny uzcite najlepsie miniauto