Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Příští generace VW Fox se bude vyrábět také v Evropě

Libor Zezulka
Diskuze (24)
Příští generace Volkswagenu Fox určená evropským trhům se zřejmě nebude vyrábět v Brazílii, ale v Evropě.

Nová generace mini vozu Volkswagenu Fox se zřejmě nebude vyrábět jako generace současná pouze v Brazílii. Německá automobilka podle týdeníku Automobilwoche zvažuje přesun části výroby do Evropy tak, aby nemusela vozy svým evropským zákazníkům dovážet (dovoz zvyšuje cenu), ale aby tyto modely na starém kontinentu přímo vyrobila. Ve kterém evropském závodu Volkswagenu by se Fox vyráběl, zatím není jasné. Výroba vozu v Brazílii bude pokračovat, ale zřejmě v menších počtech.

Libor Zezulka
Diskuze (24)
22. 10. 2006 18:51
cross
někde na netu jsem viděl fotky takového pidi suv trochu vyššího odvozeného od foxe - a nevydadalo to vůbec špatně, mnhoem zajímavější nežli klasický fox
Avatar - R32
20. 10. 2006 09:35
Re: rozsirenie motorizacie
Zasa s tebou musím súhlasiť, čím to je? hehe, obecne je ale aj tak dosť slabý záujem o Polo TDI takže Fox TDI by bol rarita, ten 47kW trojválec by ale bodol. :-(
Avatar - R32
20. 10. 2006 09:32
Re: dovoz zvyšuje cenu..
:yes: ešte by som pridal nevýhodný kurz ktorý do toho tiež dosť výrazne hlavne pri tak lacnom aute (aute? >:D ) ovplyvňuje rentabilitu výroby...
19. 10. 2006 14:03
Re: rozsirenie motorizacie
Ak by sa u nas predaval Fox s 1,4 55 kW jeho cena by sa uz "nebezpecne" priblizila Polu so zakladnym motorom. Zatial sa neuvazuje o tom zeby sa u nas predaval aj Fox TDI alebo silnejsi benzin.
19. 10. 2006 14:00
Re: dovoz zvyšuje cenu..
Ciello to uz vlastne povedal ale bude to tym ze v Europe je Audi zaradena medzi premiovky a preto ma "premiovu" cenu zatial co v USA je to "len" auto ktore sa (aj znacka) este k tomu chce presadit na "novom" trhu preto ide s cenou dolu. A mimochodom cena sa urcuje podla viacerych kriterii : jedno z nich je uz popisane dalej napr. kupna sila obyvatelstva mozny podiel na trhu atd. Pri Foxe myslim si ze ani nejde tak o cenu za transport skor a skratenie dodavky zakaznikom. Teraz ked ma zakaznik cakat len kvoli transportu na auto 6 tyzdnov namiesto obvyklych 1-2 sa uz oplati preniest produkciu blizsie k zakaznikom. A vyssie naklady na prac. silu sa "vykryju" usporou na nakladoch na transport.