ted jsem se docetl, ze na ruskem trhu je Lancer druhy nejprodavanejsi po Focusu (i jako zaprisahly priznivce znacky opravdu nechapu proc)...zvlastni, jak jsou trhy uplne jine par kilometru vedle...
Lancer patří mezi nejspolehlivější vozy od mitsu hned po předchozí generaci Pajera, je doslova nezničitelný, tudíž prodává velmi dobrá pověst :-) Nedej na nějaké stupidní statistiky poruchovosti. U mitsu je to tak, že čím starší tím lepší, počet závad neroste s počtem najetých kilometrů, ale zůstává na stabilní ůrovni.
zjevne vlastni zkusenost ? :yes: Tchan ma lancera, ted ma 303tis. a zatim jezdi :yes: ovsem nevim proc vede proti toyote, nissanu, mazde..vsechny jsou spolehlive, navic vypadaji fakt lip ( beru standartni lancer, ne EVO)..
Opravdu bych za tím nehledal nic jiného než dobrou pověst značky, kvalitní servis a dobrou cenovou politiku. Mitsu si ruského trhu váží protože mimo USA je to jedinná země kde se prodává nový Galant.
Kde je presne ta vyhoda oproti motorom v kolesach?
Ved predsa ked by to auto malo 4 motory v kolesach, tak jednak nezabera miesto kde je teraz motor + prevodovka a este netreba brzdy (aspon v takom zmysle ako ich pozname)
Taky mě napadlo to stejnéže v kolech to je zajímavější lepší a IN - jediné co může hovořit proti, bude větší náchylnost k mechanickým závadám. Elektromotor v kolech "odsere" každou díru a silnější rázy, než jeden centrální motor, který je zavěšen na "čtyřech odpružených" kolech.