Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mitsubishi i MiEV: sázka na elektřinu

10 komentářů

Taky mě napadlo to stejnéže v kolech to je zajímavější lepší a IN - jediné co může hovořit proti, bude větší náchylnost k mechanickým závadám. Elektromotor v kolech "odsere" každou díru a silnější rázy, než jeden centrální motor, který je zavěšen na "čtyřech odpružených" kolech.
Kde je presne ta vyhoda oproti motorom v kolesach?
Ved predsa ked by to auto malo 4 motory v kolesach, tak jednak nezabera miesto kde je teraz motor + prevodovka a este netreba brzdy (aspon v takom zmysle ako ich pozname)

R
aha
Opravdu bych za tím nehledal nic jiného než dobrou pověst značky, kvalitní servis a dobrou cenovou politiku. Mitsu si ruského trhu váží protože mimo USA je to jedinná země kde se prodává nový Galant.
zjevne vlastni zkusenost ? :yes: Tchan ma lancera, ted ma 303tis. a zatim jezdi :yes: ovsem nevim proc vede proti toyote, nissanu, mazde..vsechny jsou spolehlive, navic vypadaji fakt lip ( beru standartni lancer, ne EVO)..
Lancer patří mezi nejspolehlivější vozy od mitsu hned po předchozí generaci Pajera, je doslova nezničitelný, tudíž prodává velmi dobrá pověst 😄 Nedej na nějaké stupidní statistiky poruchovosti. U mitsu je to tak, že čím starší tím lepší, počet závad neroste s počtem najetých kilometrů, ale zůstává na stabilní ůrovni.
bohuzel - cetl jsem to v papirovy podobe - automobil revue - celkem zajimavy cisla v Rusku...
hod link kde si to cital chcem sa na to pozriet :yes:
vypada to jako smart forfour ;-\
ted jsem se docetl, ze na ruskem trhu je Lancer druhy nejprodavanejsi po Focusu (i jako zaprisahly priznivce znacky opravdu nechapu proc)...zvlastni, jak jsou trhy uplne jine par kilometru vedle...