Novinky
0
Taky mě napadlo to stejnéže v kolech to je zajímavější lepší a IN - jediné co může hovořit proti, bude větší náchylnost k mechanickým závadám. Elektromotor v kolech "odsere" každou díru a silnější rázy, než jeden centrální motor, který je zavěšen na "čtyřech odpružených" kolech.
Přejít do diskuze
Kde je presne ta vyhoda oproti motorom v kolesach?
Ved predsa ked by to auto malo 4 motory v kolesach, tak jednak nezabera miesto kde je teraz motor + prevodovka a este netreba brzdy (aspon v takom zmysle ako ich pozname)
R
Ved predsa ked by to auto malo 4 motory v kolesach, tak jednak nezabera miesto kde je teraz motor + prevodovka a este netreba brzdy (aspon v takom zmysle ako ich pozname)
R
Opravdu bych za tím nehledal nic jiného než dobrou pověst značky, kvalitní servis a dobrou cenovou politiku. Mitsu si ruského trhu váží protože mimo USA je to jedinná země kde se prodává nový Galant.
zjevne vlastni zkusenost ? :yes: Tchan ma lancera, ted ma 303tis. a zatim jezdi :yes: ovsem nevim proc vede proti toyote, nissanu, mazde..vsechny jsou spolehlive, navic vypadaji fakt lip ( beru standartni lancer, ne EVO)..
Lancer patří mezi nejspolehlivější vozy od mitsu hned po předchozí generaci Pajera, je doslova nezničitelný, tudíž prodává velmi dobrá pověst 😄 Nedej na nějaké stupidní statistiky poruchovosti. U mitsu je to tak, že čím starší tím lepší, počet závad neroste s počtem najetých kilometrů, ale zůstává na stabilní ůrovni.