takže v evropě, kde průměrnej muž měří 190 cm se prodávaj vozy vyšší střední, v nichž je na zadních sedadlech těsno i dítěti (viz právě současná pětková bmw, nebo éčkovej mercedes), ale do číny, kde nemaj víc než metr sedmdesát, se jim to bude vozit prodloužený. No to mě po...r.
Současný Ečko. Ujel jsem na zadnim sedadle 200 km a nikomu bych to nepřál. Kde jsou ty doby, když třeba o třídu menší passat měl na zadnim sedadle tolik místa, až měl člověk pocit, že jede v jinym autě něž řidič.
Ja som to pozoroval uz v mojom pubertalnom veku. Mladsi ziaci, co sa narodili uz po Neznej revolucii boli vyssi nez my. Lepsie stravovanie. A pritom su to geneticky ti isti Slovaci a Cesi ako my co sme vyrastali za sociku.
S tym miestom vzadu v BMW som si nie isty. Bolo pre mna sokom ked som si sadol do BMW 3 Touring, predchadzajucej generacie (ktore prezentuju ako strednu triedu) a bolo mi tam stiesnenejsie ako v Octavii a to je rekordman co sa tyka nedostatocneho priestoru pre zadnych pasazierov. Bol som sokovany, auto s paradnym razvodom ale vzadu horsie ako Octavia, subjektivne.. A kedze BMW 5 je len o triedu vyssie ako BMW 3 tak neviem neviem :)
Cisla hovoria o tom ze BMW 5 (vyssia stredna!) je rovnake resp. mensia ako Ford Mondeo (stredna) vzadu:
1. Podelny prostor vzadu BMW 650-880, Mondeo 660-880
2. Priestor nad hlavou vzadu BMW 930, Mondeo 930
Takze chapem bohateho Cinana ze sa nechce vozit v premiovom aute s rozmermi Fordu Mondeo.. >:-[]
A na tos přišel jak, že evropan má v prům. 190cm? Ono je to totiž o 10cm míň, víš odborníku >:-[] A proč by tam tyhle speciality nevozili, když je o to zájem? Když by u nás byl velký zájem o 6ti dvéřovou fabii, tak ji třeba taky začnou vyrábět
No tak jestli to tak je, tak jsou u BMW trošku padlý na hlavu. Proč investují do vývoje něčeho novýho, když by stačilo začít dovážet už hotovou sedmu??? :-O Holt lidé jsou různé ;-)
A nemůže to být tak, že si BMW otestuje na prodloužené současné pětce tak trochu podvozek pro novou pětku? Jen hádám, jinak nechápu, proč by se prodloužená pětka neprodávala i v Evropě, nebo proč v Číně netlačí 7čku...
Kdo by o to stál? Vypadá to jako neodborná přestavba, která přesně odpovídá čínskému stylu: všechno evropské skopírovat a skurvit. I přes snahu mateřské značky vše kontrolovat to ty jejich pracanti nějak zvořou a místo 5xx Li budou vyjíždět jakési paskvily. :-(:'-( aby toho BMW jednou nelitovalo. ( a můžeme být radi že to k nám nedorazí... hybrid) ;-)