Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Prodloužené BMW řady 5 pro Čínu

Pětková řada s prodlouženým rozvorem, vyvinutá exkluzivně pro čínský trh, se délkově přibližuje BMW 7.
Zpět na článek
11. 10. 2006 14:46
neregistrovaný "odborník"
11. 10. 2006 14:52
neregistrovaný "FSi"
11. 10. 2006 14:58
neregistrovaný "Leftie"
11. 10. 2006 17:07
neregistrovaný "ZZ"
11. 10. 2006 16:15
neregistrovaný "mišo"
12. 10. 2006 09:14
neregistrovaný "odbornik"
11. 10. 2006 16:39
neregistrovaný "VDC"
12. 10. 2006 09:37
neregistrovaný "No"
12. 10. 2006 10:45
neregistrovaný "odborník"
12. 10. 2006 14:07
neregistrovaný "No"
11. 10. 2006 20:32
neregistrovaný "guláš"
11. 10. 2006 15:20
neregistrovaný "Johny.Rico"
11. 10. 2006 17:46
11. 10. 2006 19:10
11. 10. 2006 21:55
anonym
12. 10. 2006 06:43
11. 10. 2006 19:19
neregistrovaný "Lancer"
11. 10. 2006 19:23
neregistrovaný "MIMON"
11. 10. 2006 19:41
neregistrovaný "x"
11. 10. 2006 20:28
neregistrovaný "guláš"
11. 10. 2006 20:35
anonym
11. 10. 2006 22:08
neregistrovaný "PhillaFella"
11. 10. 2006 22:47
neregistrovaný "guláš"
11. 10. 2006 21:47
anonym
11. 10. 2006 23:51
neregistrovaný "M535"
12. 10. 2006 02:43
neregistrovaný "Pepa"
12. 10. 2006 05:31
neregistrovaný "Paja"
neregistrovaný "odborník"
11. 10. 2006 14:46
tyve
takže v evropě, kde průměrnej muž měří 190 cm se prodávaj vozy vyšší střední, v nichž je na zadních sedadlech těsno i dítěti (viz právě současná pětková bmw, nebo éčkovej mercedes), ale do číny, kde nemaj víc než metr sedmdesát, se jim to bude vozit prodloužený. No to mě po...r.
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "FSi"
11. 10. 2006 14:52
Re: tyve
jak jinak si maj ten komplex ze svých stošedesáti cenťáků dohnat? :-)
neregistrovaný "Leftie"
11. 10. 2006 14:58
Re: tyve
No niektorí to riešia jadrovou bombou... ;-\ :no:
Avatar - Pekelná Micinka
11. 10. 2006 15:45
Re: tyve
A co teprve, kdyby řídili prodlouženýho Fiata.... >:D >:D >:D
neregistrovaný "ZZ"
11. 10. 2006 17:07
Re: tyve
>:D >:-[] ;-)
neregistrovaný "mišo"
11. 10. 2006 16:15
Re: tyve
ktory mercedes mas na mysli ked o nom tvrdis, ze je tam vzadu malo miesta?
neregistrovaný "odbornik"
12. 10. 2006 09:14
Re: tyve
Současný Ečko. Ujel jsem na zadnim sedadle 200 km a nikomu bych to nepřál. Kde jsou ty doby, když třeba o třídu menší passat měl na zadnim sedadle tolik místa, až měl člověk pocit, že jede v jinym autě něž řidič.
neregistrovaný "VDC"
11. 10. 2006 16:39
Re: tyve
Nenech se mejlit - Cinani jsou relativne vysoky. Prtavi jsou Japonci a Korejci.
neregistrovaný "No"
12. 10. 2006 09:37
Re: tyve
Par cisiel, priemerna muzska vyska:
Nemecko, Ceska republika- 180 cm
Juzna Korea, Lotyssko, USA, Anglicko, Finsko, Svedsko- 176-177 cm
Taliansko, Francuzsko- 175
Spain, Italy- 173-174
Severna Korea- 169

Ide tam skor o zivotnu uroven, nie o genetiku. Vynimkou potvrdzujucou pravidlo je Cierna hora kde ti chudaci dosahuju priemerne az 188 cm.
neregistrovaný "odborník"
12. 10. 2006 10:45
Re: tyve
Tak tos nás dostal! :-) Jenže lidi se zvětšujou neustále. A vyšší střední třída by snad měla mít na zadních sedadlech dost místa, ne?
neregistrovaný "No"
12. 10. 2006 14:07
Re: tyve
Ja som to pozoroval uz v mojom pubertalnom veku. Mladsi ziaci, co sa narodili uz po Neznej revolucii boli vyssi nez my. Lepsie stravovanie. A pritom su to geneticky ti isti Slovaci a Cesi ako my co sme vyrastali za sociku.
S tym miestom vzadu v BMW som si nie isty. Bolo pre mna sokom ked som si sadol do BMW 3 Touring, predchadzajucej generacie (ktore prezentuju ako strednu triedu) a bolo mi tam stiesnenejsie ako v Octavii a to je rekordman co sa tyka nedostatocneho priestoru pre zadnych pasazierov. Bol som sokovany, auto s paradnym razvodom ale vzadu horsie ako Octavia, subjektivne.. A kedze BMW 5 je len o triedu vyssie ako BMW 3 tak neviem neviem :)
Cisla hovoria o tom ze BMW 5 (vyssia stredna!) je rovnake resp. mensia ako Ford Mondeo (stredna) vzadu:
1. Podelny prostor vzadu BMW 650-880, Mondeo 660-880
2. Priestor nad hlavou vzadu BMW 930, Mondeo 930

Takze chapem bohateho Cinana ze sa nechce vozit v premiovom aute s rozmermi Fordu Mondeo.. >:-[]
neregistrovaný "guláš"
11. 10. 2006 20:32
Re: tyve
A na tos přišel jak, že evropan má v prům. 190cm? Ono je to totiž o 10cm míň, víš odborníku >:-[] A proč by tam tyhle speciality nevozili, když je o to zájem? Když by u nás byl velký zájem o 6ti dvéřovou fabii, tak ji třeba taky začnou vyrábět
neregistrovaný "Johny.Rico"
11. 10. 2006 15:20
Co? Jen pro Čínu? A proč vůbec pro Čínu?
Co to pro ty kumunisty dělaj sakr? Ale já to chápu, bussines je bussines. :no: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - donPedro
11. 10. 2006 17:46
Tržiště
Jo jo, Čína. Nejlidnatější to tržnice Světa. A tak se tam každej snaží trhnout si co možná nejvíce. Tudíž i BMW.
Rozbalit vlákno
0
11. 10. 2006 19:10
he?
Jen by mě zajímalo, proč? Když bude chcít Číňan pořádnýho bavora, sáhne přece po sedmě, ne? Neboli nechápu smysl toho auta...
Rozbalit vlákno
2
anonym
11. 10. 2006 21:55
Re: he?
Ná já mám totiž ten pocit, že 7čka se totiž v Číně snad neprodává, tak snad proto se udělala pseudo limo z 5er
12. 10. 2006 06:43
Re: he?
No tak jestli to tak je, tak jsou u BMW trošku padlý na hlavu. Proč investují do vývoje něčeho novýho, když by stačilo začít dovážet už hotovou sedmu??? :-O Holt lidé jsou různé ;-)
neregistrovaný "Lancer"
11. 10. 2006 19:19
Business je business...
Kdyz mam penize na vlastniho ridice, tak si snad muzu dovolit aji BMW 7, popr BMW 7L... Ale co, aspon se maji komanci v cem vozit...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "MIMON"
11. 10. 2006 19:23
BMW
velice pěkný BMW fakt super :-) :yes: :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "x"
11. 10. 2006 19:41
why?
nevim na co potrebujou 1,5 vysoci congove neco prodlouzenyho >:D
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "guláš"
11. 10. 2006 20:28
Re: why?
A byls někdy v číně ty klacku? Já myslim, že asiaty znáš jen z vietnamský tržnice kam denně chodíš >:D Číňani jsou totiž docela vysocí...
neregistrovaný "PhillaFella"
11. 10. 2006 22:08
Re: why?
Ty jsi číňan? že je tak bráníš... to řekni rovnou. rejže. :no:
neregistrovaný "guláš"
11. 10. 2006 22:47
Re: why?
Trošku rasista, že jo? Nemám rád, když někdo neví a kecá výkaly...
anonym
11. 10. 2006 21:47
why?
A nemůže to být tak, že si BMW otestuje na prodloužené současné pětce tak trochu podvozek pro novou pětku? Jen hádám, jinak nechápu, proč by se prodloužená pětka neprodávala i v Evropě, nebo proč v Číně netlačí 7čku...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "M535"
11. 10. 2006 23:51
Perfektní tah: "Li" v Číně
530Li v Číně
523Singh v Indii
525Kim připravujeme pro Severní Koreu, až se proberou, klucí
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pepa"
12. 10. 2006 02:43
Fuj
Kdo by o to stál? Vypadá to jako neodborná přestavba, která přesně odpovídá čínskému stylu: všechno evropské skopírovat a skurvit. I přes snahu mateřské značky vše kontrolovat to ty jejich pracanti nějak zvořou a místo 5xx Li budou vyjíždět jakési paskvily. :-( :'-( aby toho BMW jednou nelitovalo. ( a můžeme být radi že to k nám nedorazí... hybrid) ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Paja"
12. 10. 2006 05:31
Mercedes Benz C definitiva!
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0