Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

MTM Audi TT: v patách 911

23 komentářů

Volswagen TT nebude v patách 911-tky nikdy, ani kdyby měla na čtyřikrát přeplňovaný šestnáctiválec. Výkon není všechno.
'šmarjá, tolik chyb.. Volkswagen, ne Volswagen. A "kdyby mělo", ne "kdyby měla". Mea Culpa.
Od kdy TTčko vyrábi VW? >😁
Vyrábí. Stejně jako Superba. Nebo León. Nebo Veyron. Je to všechno lidové vozidlo.
GTI
Co to píšeš? To jako VOLVO, Jaguar, Aston Martin jsou nějaké Fordky? Nevykoupal ses dneska ráno v burčáku?
Ja shodou okolnosti ano... Proto se dnes drzim zkratka... >😁
GTI
>😁 >😁 :yes:
Volkswagen TT >😁 :yes: Myslím, že typickým představitelem majitelů tohoto auta byla slečna na Dni sportovních aut v Mostě. V pitlane troubila, tůrovala motor a celkově působila dost nervózním dojmem, holt nadrženost na okruh - chápu.. Moje pochopení se však rozplynulo v momentě, kdy jsem viděl její výkon na trati >😁 ;-\ 8-s :no: peetcha no 😉
Nekřivdi jí jen proto, že to byla bloncka z bronzem ze solária. To TT holt NEJEDE, tak byla nucena nechat se zesměšnit i obyčejným WRX-em (ne STI)... 😉
>😁 >😁 >😁
GTI
Razantní nadpis článku. Tady musím lehce zaprotestovat. Být v patách 911ce... tohle prostě já přijmout nemohu. Nemohu. TT v té červené dobře vypadá, dobře i pojede. Ovšem pánové... 911, PORSCHE 911, to je snad jiné číslo, jiný svět, jiný vesmír. Nezbývá než tiše doufat ve změnu nadpisu.
souhlas
jj, moje slova :yes:
Bárt
Zajímavé čtení, jen co je pravda. Jen se mi zdá divný, že když z dvoulitru dostanou 220kW, tak ze 3,2 litru "jen" 250. Holt kompresor hodně dá, ale i si dost vezme. Proč tam taky nepoužijí turbínku???
Kompresor je nesrovnatelně lepší a kdyby chtěli tak dostanou mnohem více ale asi kvůli výkonové křivce aby byla plochší...
Bárt
No tak já bych to tak jednoznačně neviděl. Kdyby ten kompresor byl o tolik lepší, tak by ho určitě montovalo víc výrobců... Ale jak jsem už psal, má dost velkou vlastní spotřebu, třeba u MB byl dřív (možná je ještě furt) šestiválec s objemem okolo 3 litrů s kompresorem. Celkem to dávalo něco přes 200 kW. A ten kompresor žral 44kW... 8-s
Jestli ze dvou 1.8T dostali 632KW tak sou to fakt machři.. To by znamenalo z jednoho 1,8 litru velkýho motoru s turbem 316KW!
A vis, ze jo? >😁
Avatar - Pjenkava
Pjenkava
Tady někomu uniká, že tohle auto už neni Volkswagen. Ani Audi. To jsou jen využité základy pro extrémní úpravu. Vyždímat z dvoulitrového čtyřválce 200 kW neni jen tak. Ale zásluhu na tom nemá ani Audi, ani Volkswagen. Autor je MTM. A srovnávat tuningové auto se sériovým je taky nesmysl. Srovnejte si tohle vytuněné Audi (250 kW) s vytuněným Porsche 911 (690 kW). To je teprv nepatřičné srovnání. Tohle auto je Audi(Volkswagen) - MTM TT. 😉
Nechci odepírat hochům od MTM jejich zásluhy, ale ten motor (2,0 TFSI) je koncipován na výkony okolo 200 kW, verze se sériovým výkonem 220 kW bude na trh uvedena v příštím roce.
Jiné číslo, jiný svět a jiný vesmír s červenou barvou (nejen)a pro mne hlavně jiná dimenze než traktor nebude nikdy nic jiného, než made in Maranello.
A to nezmění ani Tvá božská 911. O tom si můžeme chlapče povídat až do álelújá. >😁 >😁 >😁 :yes:
:yes: :yes: :yes:
Nové audi TT je nádherné, vyzéra velmy dynamicky . nepatrý medzi najrýchlejšie športové autá ale keby že si mám vybrať zo športových tak si vyberem audi TT.