Nechci odepírat hochům od MTM jejich zásluhy, ale ten motor (2,0 TFSI) je koncipován na výkony okolo 200 kW, verze se sériovým výkonem 220 kW bude na trh uvedena v příštím roce.
Nové audi TT je nádherné, vyzéra velmy dynamicky . nepatrý medzi najrýchlejšie športové autá ale keby že si mám vybrať zo športových tak si vyberem audi TT.
Nekřivdi jí jen proto, že to byla bloncka z bronzem ze solária. To TT holt NEJEDE, tak byla nucena nechat se zesměšnit i obyčejným WRX-em (ne STI)... ;-)
Volkswagen TT >:D:yes: Myslím, že typickým představitelem majitelů tohoto auta byla slečna na Dni sportovních aut v Mostě. V pitlane troubila, tůrovala motor a celkově působila dost nervózním dojmem, holt nadrženost na okruh - chápu.. Moje pochopení se však rozplynulo v momentě, kdy jsem viděl její výkon na trati >:D ;-\ 8-s:no: peetcha no ;-)
No tak já bych to tak jednoznačně neviděl. Kdyby ten kompresor byl o tolik lepší, tak by ho určitě montovalo víc výrobců... Ale jak jsem už psal, má dost velkou vlastní spotřebu, třeba u MB byl dřív (možná je ještě furt) šestiválec s objemem okolo 3 litrů s kompresorem. Celkem to dávalo něco přes 200 kW. A ten kompresor žral 44kW... 8-s
Jiné číslo, jiný svět a jiný vesmír s červenou barvou (nejen)a pro mne hlavně jiná dimenze než traktor nebude nikdy nic jiného, než made in Maranello.
A to nezmění ani Tvá božská 911. O tom si můžeme chlapče povídat až do álelújá. >:D >:D >:D:yes:
Tady někomu uniká, že tohle auto už neni Volkswagen. Ani Audi. To jsou jen využité základy pro extrémní úpravu. Vyždímat z dvoulitrového čtyřválce 200 kW neni jen tak. Ale zásluhu na tom nemá ani Audi, ani Volkswagen. Autor je MTM. A srovnávat tuningové auto se sériovým je taky nesmysl. Srovnejte si tohle vytuněné Audi (250 kW) s vytuněným Porsche 911 (690 kW). To je teprv nepatřičné srovnání. Tohle auto je Audi(Volkswagen) - MTM TT. ;-)
Zajímavé čtení, jen co je pravda. Jen se mi zdá divný, že když z dvoulitru dostanou 220kW, tak ze 3,2 litru "jen" 250. Holt kompresor hodně dá, ale i si dost vezme. Proč tam taky nepoužijí turbínku???
Razantní nadpis článku. Tady musím lehce zaprotestovat. Být v patách 911ce... tohle prostě já přijmout nemohu. Nemohu. TT v té červené dobře vypadá, dobře i pojede. Ovšem pánové... 911, PORSCHE 911, to je snad jiné číslo, jiný svět, jiný vesmír. Nezbývá než tiše doufat ve změnu nadpisu.